Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 21:03
Bij de Media Market in Rijswijk hadden ze er vier maar daar mocht ik hem niet passen. Dan maar niet.

Vandaag heb ik er een bij Informatique mogen passen en ik heb hem gelijk meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is even wennen/schakelen qua gebruik, maar ik begin er langzaam maar zeker verzot op te raken. Allerlei simpele meldingen, bijv. tussenstanden bij voetbalwedstrijden, bekijk je nu in een oogopslag ipv telefoon pakken etc etc. Met hardlopen is het een verademing Runkeeper op je pols te hebben. En boodschappen doen bij de AH: ipv de telefoon met je lijstje in de hand, heb je je handen vrij met het Appie-lijstje geëxporteerd naar Google Keep. Kortom: ik ga 'm zeker niet terugsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Dat is niet eens een slecht idee. Een boodschappenlijstje.
Weet iemand of bv Wunderlist ook op een smartwatch werkt?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
In Wunderlist 3 hebben ze smartwatch support ingebouwd maar ik heb het nog niet werkend.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Misschien bedoelen ze smart"kijk" ipv smart"horloge"
Gebruik wunderlist op laptop, telefoon en tablet. Maar het zou mooi zijn als ik ook makkelijk een todo lijstje kan afvinken op een smartwatch. zoals idd een boodschappenlijstje.

update wunderlist heeft idd aan androidwear app. Maar om nu te zeggen dat het super handig is

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Y9kszKczpPI]

Handig om snel een reminder te zetten. Maar zou graag een lijstje willen afwerken.

[ Voor 35% gewijzigd door DarkSide op 08-11-2014 19:12 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:28
mbosje schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:17:
[...]

Ahh oké niet dat ik het van plan Was maar toch.
Ik ben nog steeds niet onder de indruk van de batterij. Gisteren Had ik een percentage van 7,8 per uur, vandaag zit ik op 3,5 en dan terwijl ik er vandaag nog niks mee gedaan heb. Ik heb 5 whatsapp berichten ontvangen en 2 mails verder staat hij op always on, maar zit hij het miste in De dim modus.
Ik hoop dat hij morgen nog vooruitgang in zit. Ik las hier verhalen van 7 uur gebruik en het horloge stond maar op 87% dat Is bij mij dus echt niet het geval :(

Hoe zit het nu met jullie levensduur qua batterij?
De batterij duur is verbazend, ik doe 2 dagen (bijna) met een lading, heb wel gemerkt dat witte watchfaces behoorlijk inhakken op die lengte. Watchfaces die donker zijn of zwart geven de beste prestaties. Ook heb ik de notificaties op uit staan, ze laten zich even zien bij binnenkomst, en daarna moet je ze met een up-swipe tevoorschijn halen.
Ik sta na 20 uur gebruik steevast op 57% over dat is dus een stuk beter als bij jou, hou het nog even in de gaten, en als dit zo blijft een andere aan je leverancier vragen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestus
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Donool schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:42:
[...]

Ik heb autovoice + tasker werkend op Google Now vanaf m'n telefoon maar vanaf mn G watch krijg ik het niet aan de praat. Als ik tasker opstart vanaf mn watch kan ik wel de commando's uitvoeren maar als ik zeg "Ok Google" en dan een spraakcommando krijg ik niets.. alleen maar zoek resultaten.

Ik heb tasker op de voorgrond draaien, hij luistert naar GN tekst + spraak maar de watch doet niets. Vergeet ik misschien iets??????
je gebruikt ook xposed met de nieuwste versie van de google voice api module?

telkens als google search update, dan moet er ook een nieuwe update komen van de xposed module google voice api... die is te vinden op het xda forum

God is a ludicrous fiction, dreamt up by inadequates who abnegate all responsibility to an invisible magic friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Ik heb de premium versie van Watchmaker gekocht (sukkel, ik weet het) maar krijg het rotding niet aan de praat, je zet m op stuur naar wear, maar er gebeurt dus niets, het scherm van de LG G R word zwart en er verschijnt helemaal niets..
Ik vermoede een foute installatie, uninstallede de app, en moest tot mijn verbijstering opnieuw betalen om hem te mogen installeren???
Wel gedaan, ik wil graag watchfaces waar ik aankomende calendar afspraken op zie, maar ik houd hetzelfde probleem.
Iemand anders die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 20:45
RoosW schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:21:
[...]

De batterij duur is verbazend, ik doe 2 dagen (bijna) met een lading, heb wel gemerkt dat witte watchfaces behoorlijk inhakken op die lengte. Watchfaces die donker zijn of zwart geven de beste prestaties. Ook heb ik de notificaties op uit staan, ze laten zich even zien bij binnenkomst, en daarna moet je ze met een up-swipe tevoorschijn halen.
Ik sta na 20 uur gebruik steevast op 57% over dat is dus een stuk beter als bij jou, hou het nog even in de gaten, en als dit zo blijft een andere aan je leverancier vragen lijkt mij.
Dat is zeker een verschil! Ik gebruik een donkere watch face. Als hij gedimd staat heb ik zo min mogelijk in beeld staan eigenlijk alleen de 2 wijzers. Als ik er niet mee speel zit hij rond de 3,3% per uur, als ik er wel mee speel schiet hij snel naar de 6% per uur. Ik moet toegeven dat ik hem pas 1 keer opgeladen heb,omdat ik heb vrijdag ontvangen heb, vrijdag nacht heb ik hem de hele nacht aan de lader gehad. Zaterdag moest ik werken dus had ik hem wel om, maar heb ik er eigenlijk van 08:00 tot en met 18:00 niet aan gezeten. gisteren avond om 21:00 heb ik hem afgedaan toen had hij nog 58% batterij ik haal dus 9 uur (bijna 50%) minder uit de zelfde lading als jou. Vandaag heb ik hem om 14:40 weer omgedaan en nu om 18:00 staat hij op 40%. Verandert de levensduur van de battrij nog in de loop van de tijd? wat was jou ervaring? Want ik vind 6% per uur eigenlijk te veel, iedere avond opladen is opzich geen probleem. Maar in vergelijking met die van jou wordt ik niet blij van die van mij. Qua notificaties, krijg ik ze wel onder in het scherm, ze blijven ook staat tot dat ik ze zelf weg weeg, naar onderen of naar rechts.
Iemand nog tips? of ervaringen?

Ik wil morgen nog even afwachten, mocht de watch zoveel batterij blijven gebruiken, in verhouding tot die van jullie. Dan stuur ik hem zeker terug.
Is dit wel een goede reden om een nieuwe te vragen? en krijg je die dan ook? lijkt mij iets waar ze moeilijk over gaan doen, Ik heb hem bestelt bij bol. Ik heb alles netjes open gemaakt, aangezien bol 30 dagen retour garantie heeft, zou ik hem terug kunnen sturen zonder dat ze vragen stellen lijkt mij?

Op de batterij na bevalt hij goed! heb hem om gehad met hardlopen (zonder runkeeper)
hij zit fijn en ik vind hem nog steeds erg mooi. Als android 2.0 uitkomt en er meer apps en mogelijkheden komen, weet ik zeker dat binnen enkele jaren iedereen met een smartwatch loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 20:45
RoosW schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:50:
Ik heb de premium versie van Watchmaker gekocht (sukkel, ik weet het) maar krijg het rotding niet aan de praat, je zet m op stuur naar wear, maar er gebeurt dus niets, het scherm van de LG G R word zwart en er verschijnt helemaal niets..
Ik vermoede een foute installatie, uninstallede de app, en moest tot mijn verbijstering opnieuw betalen om hem te mogen installeren???
Wel gedaan, ik wil graag watchfaces waar ik aankomende calendar afspraken op zie, maar ik houd hetzelfde probleem.
Iemand anders die dit kan bevestigen?
Ik heb zowel watchmaker (gratis versie) en Facer (betaalt) op mijn telefoon. Ik gebruik eigenlijk alleen facer, ik download faces van het internet. Ik heb watchmaker net even geprobeerd, maar de standaard faces die watchmaker bied, stuurt hij snel en goed naar mijn watch. Zelfs sneller dan facer!
Maar aangezien ik met mijn batterij duur zit, heb ik altijd vrij minimale en donkere faces..

Ik dacht dat jij laatst ook vroeg of de watch aanspringt als je hem naar je toe draait?
Dat doet hij bij mij vrij goed moet ik zeggen. 9 van de 10 keer springt hij netjes aan, al duurt het wel 1/2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:45
Hephaestus schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:57:
[...]

je gebruikt ook xposed met de nieuwste versie van de google voice api module?

telkens als google search update, dan moet er ook een nieuwe update komen van de xposed module google voice api... die is te vinden op het xda forum
Ik heb vanaf XDA de laatste versie gedownload uit het topic. In xposed staat hij ook aan. Toch krijg ik het met geen mogelijkheid aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Heb de mijne gisteren in de Vodafone winkel gekocht nadat ik donderdag werd weggestuurd omdat ze hem niet hadden (zie paar posts terug). Ik kwam binnen, hadden ze niet in de winkel liggen dus ik vroeg ernaar, en ze hadden er welgeteld 2(!) binnengekregen een uur voordat ik kwam, en eentje was er al gereserveerd. Even om mijn pols gehad, vond de grootte alleszins meevallen dus gelijk meegenomen. Moest wel even wachten, want hij moest achter de coulissen nog in het systeem ingeboekt worden, om vervolgens weer als uitverkocht erin te komen :')

Ben er superblij mee! Gisteravond naar een verjaardag omgehad, was een beetje donker, en toen zag je wel het licht van het scherm afschijnen. Helderheid op het laagste gezet en toen ging het wel, maar je ziet duidelijk nog steeds dat het een scherm met backlight is, ook al is ie "gedimd".
Vannacht en vanochtend de hele tijd aan de lader gehangen, kon uitslapen vandaag, dus pas rond 14:00 van de lader af gehaald. Op het moment van schrijven (20:55) heb ik nog 72% over, dus een dag doordeweeks haal ik er zeker wel mee.
Notificaties zijn superhandig, alleen jammer van het geklooi met taalinstellingen als je wilt dat spraakherkenning goed werkt.

-edit-
Vergeten te vermelden dat de eerste die wat erover zei op die verjaardag nota bene een meisje was :P ze was helemaal onder de indruk en commandeerde haar vriend meteen eentje voor kerst voor haar te bestellen. Mijn vriendin wilt er spontaan ook een omdat ze hem mooi vindt, en mijn vader en moeder willen er nu ook een haha.

[ Voor 12% gewijzigd door striner op 09-11-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:14
Ik heb hem ook sinds twee dagen. Ik heb al wat met watchfaces gespeeld, maar de meest interessante vind ik die van de ontwikkelaar die oa deze heeft gemaakt:
Google Play: F03 WatchFace for LG G Watch R
Je kan bijvoorbeeld de helderheid van de standby en de actieve schermmodus naar wens bepalen. Dus je kan hem nog veel harder dimmen dan stand 1 bijvoorbeeld. Heel handig voor donkere omstandigheden waarin je je scherm niet te hard wil laten schijnen.
Het scherm van dit voorbeeld heeft trouwens een groene schermvullende achtergrond, ook in standby mode. Batterijverbruik valt goed mee, ik zet de helderheid zo laag mogelijk, maar toch leesbaar. Maar je hebt hoe danook steeds een groen scherm, dus die pixels zijn constant actief. Ik vraag me alleen af of dit geen burnin kan veroorzaken, of de levensduur van de pixels zal beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

@glenner
Als je in de opties 'Enable drawer for ambient mode' selecteerd word de achtergrond zwart.
Dan kan je nog de cijfers een andere kleur geven met het color filter er ergens boven :)

Prachtige watchface trouwens. Thx for the tip

[ Voor 12% gewijzigd door Leutje op 09-11-2014 23:27 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Leutje schreef op zondag 09 november 2014 @ 23:23:
@glenner
Als je in de opties 'Enable drawer for ambient mode' selecteerd word de achtergrond zwart.
Dan kan je nog de cijfers een andere kleur geven met het color filter er ergens boven :)

Prachtige watchface trouwens. Thx for the tip
Zo heb ik hem momenteel ook ingesteld. Lijkt mij voorlopig de veiligste oplossing. Het effect is natuurlijk niet zo mooi als het scherm naar active gaat. Met de groene achtergrond in dimmed mode lijkt het net alsof er een backlight aangaat wanneer je je pols draait :-) dit effect heb je minder als je die enable drawer for ambient mode selecteert..

Met deze watchface heeft niemand door dat het een smartwatch is...groot is de verbazing als ik plots begin te swipen op het scherm :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtdeuce
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-08 14:45
rob-bo schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:01:
Bij de Media Market in Rijswijk hadden ze er vier maar daar mocht ik hem niet passen. Dan maar niet.
Ditzelfde grapje heb ik bij de MM ook gehad met een tablet. Was niet als demo opgesteld, maar wilde écht weten wat een low-end tablet allemaal kon, toendertijd. Ik heb hem toen gewoon gekocht, getest op het bankje bij de infobalie, en toen na 10 minuutjes weer teruggebracht :) Nadeel is dat je wel met cash komt te zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 12:39
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:09:
Het is even wennen/schakelen qua gebruik, maar ik begin er langzaam maar zeker verzot op te raken. Allerlei simpele meldingen, bijv. tussenstanden bij voetbalwedstrijden, bekijk je nu in een oogopslag ipv telefoon pakken etc etc. Met hardlopen is het een verademing Runkeeper op je pols te hebben. En boodschappen doen bij de AH: ipv de telefoon met je lijstje in de hand, heb je je handen vrij met het Appie-lijstje geëxporteerd naar Google Keep. Kortom: ik ga 'm zeker niet terugsturen!
Hoe werkt dit met Runkeeper? Zie je continu je hartslag/pace? Is het te vergelijken met een garmin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Rikkie8 schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:31:
[...]

Hoe werkt dit met Runkeeper? Zie je continu je hartslag/pace? Is het te vergelijken met een garmin?
Ik gebruik hem met endomondo, gisteren mee gaan mountainbike :-) je ziet idd constant de info die je nodig hebt, en die info kan je zelf bepalen in de endomondo app. Je hebt drie verschillende schermen tijdens je activiteit met per scherm twee velden, bv snelheid en tijd, volgende scherm hartslag en afstand enz. .. zeer goed zichtbaar op een zwarte achtergrond, blijft continu aan . Je hoeft zelfs je telefoon niet uit je zak te halen om de oefening te starten of te stoppen, gaat volledig automatisch. Bij de endomondo app kan je ook instellen of je de hartslagmeter van de watch gebruikt of je eigen hartslagband....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rikkie8 schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:31:
[...]

Je krijgt op het scherm basisinformatie te zien: afstand, tijd en pace. Hartslag voor zover ik kan zien niet (niet via je watch, misschien wel als je een polarband lid draagt). Meer is voor mij ook niet nodig. Het gekke is wel dat runkeeper nu niet meer tussen de wear apps staat.... Zaterdag werkte het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Is er al iets bekend over de mogelijke burn-in van pixels? Ik heb voor de zekerheid de always-on functie maar op "off"gezet. Alhoewel watchfaces een klein beetje verspringen lijkt er bij veel faces toch overlap. Vooral van witte pixels in het midden. Is er veel risico als de helderheid op minimaal staat maar er toch pixesl 24/7 op wit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:11
Ik ga morgen kijken voor de LG G Watch R, maar eigenlijk vraag ik me af:
Welke apps gebruiken jullie op de watch? Als je zoekt op bruikbare apps, kom ik vooral uit op sms, bellen, whatsapp.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
glenner schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:46:
[...]

Ik gebruik hem met endomondo, gisteren mee gaan mountainbike :-) je ziet idd constant de info die je nodig hebt, en die info kan je zelf bepalen in de endomondo app. Je hebt drie verschillende schermen tijdens je activiteit met per scherm twee velden, bv snelheid en tijd, volgende scherm hartslag en afstand enz. .. zeer goed zichtbaar op een zwarte achtergrond, blijft continu aan . Je hoeft zelfs je telefoon niet uit je zak te halen om de oefening te starten of te stoppen, gaat volledig automatisch. Bij de endomondo app kan je ook instellen of je de hartslagmeter van de watch gebruikt of je eigen hartslagband....
Dank en duidelijk. Mediamarkt Venlo had een testmodel en toen kon ik hem niet laten liggen, dus nu ook trotse bezitter! Gebruikt zelf eigenlijk strava, maar endomondo/runkeeper vroeger wel gebruikt. Zal dat deze week eens gaan testen.

Zo nu gaan we eerst even spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:19
Morgen komt mijn Watch binnen. ben benieuwd :)
Lang getwijveld met motorola maar vond bij de moto dat stuke missende scherm wel lelijk onderin..

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Rikkie8 schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:02:
[...]

Dank en duidelijk. Mediamarkt Venlo had een testmodel en toen kon ik hem niet laten liggen, dus nu ook trotse bezitter! Gebruikt zelf eigenlijk strava, maar endomondo/runkeeper vroeger wel gebruikt. Zal dat deze week eens gaan testen.

Zo nu gaan we eerst even spelen..
Volgens mij ondersteund strava ook android wear :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alleen benieuwd hoe krasbestendig het scherm is?
Want dat is van plastic dus volgens mij gaat dat niet lang mee.
Of vergis ik me hierin ik vind dit toch een beetje vreemd voor zo een prijzig horloge terwijl andere fabrikanten alles van gorilla glass maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Whatsapp voice werkt verbazend goed moet ik zeggen. Wel een ander band erop zetten want standaard bandje is niet alles. Op XDA zijn tal van faces te downloaden. Al met al een aardige gadget...

http://forum.xda-develope...tion-watch-t2929113/page3

Duurzaamheid plaats ik nog vraagtekens bij...vermoedelijk is de accu naar een jaar wel gaar.
Krasbestendig valt tot nu toe wel mee. 2 maal flink de tafel geraakt door mijn lompheid maar niks te zien op het scherm. Verhalen van connectie verlies heb ik totaal geen last van nu afwachten of Android wear verder ontwikkelt met meerdere apps.

Deze is schitterend op de LG

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/24wtuol.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 11-11-2014 09:02 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
Heb hem sinds gisteravond 2100 en ben vooralsnog super tevreden. Batterij staat nu op 47%, altijd aan en hele tijd lopen pielen, dus dat komt wel goed. Bij hardlopen is wel nodig dat je telefoon bij je hebt toch, want er zit geen GPS in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Om dingen aan te passen moet je de wear app gebruiken? Die van mij komt straks binnen samen met een Z3 :)
Kom van iPhone 6 plus af en daarvoor sinds 2007 alleen maar iPhones gehad.
Wel met android gespeeld op smartbril (epson BT-200) tablets e.d. inc rooten e.d

[ Voor 44% gewijzigd door Qualixo op 11-11-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Die van mij wordt morgen geleverd. Wel bij de Wehkamp, zodat ik hem uitgebreid kan testen en hem weer terug kan sturen mocht ik er niet 100% tevreden mee zijn.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Van mij is net geleverd! ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
HellBeast schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:32:
Die van mij wordt morgen geleverd. Wel bij de Wehkamp, zodat ik hem uitgebreid kan testen en hem weer terug kan sturen mocht ik er niet 100% tevreden mee zijn.
Je hebt me op een idee gebracht, heb hem ook maar besteld via Wehkamp. Morgenavond komt die van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:23

CodeIT

Code IT

Donool schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:45:
[...]

Ik heb vanaf XDA de laatste versie gedownload uit het topic. In xposed staat hij ook aan. Toch krijg ik het met geen mogelijkheid aan de praat...
Je kan het ook met CommandR proberen. Las dat ze in de nieuwe versie ook Wear support hebben. Google Play: Commandr voor Google Now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

fredgroes schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:58:
[...]

Je hebt me op een idee gebracht, heb hem ook maar besteld via Wehkamp. Morgenavond komt die van mij
Kost je alleen verzendkosten als blijkt dat het niks is. Maar dat heb ik er wel voor over. Op je gemak testen i.p.v. in een drukke mediamarkt o.i.d..

Deze optie bij de Wehkamp is zeer relaxed, maar wordt ook zwaar misbruik van gemaakt. Zo is tijdens het EK en het WK voetbal het een trend geworden om dikke 60"schermen te kopen en dan 10 dagen later weer terug te sturen. :F :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
HellBeast schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:22:
[...]

Kost je alleen verzendkosten als blijkt dat het niks is. Maar dat heb ik er wel voor over. Op je gemak testen i.p.v. in een drukke mediamarkt o.i.d..

Deze optie bij de Wehkamp is zeer relaxed, maar wordt ook zwaar misbruik van gemaakt. Zo is tijdens het EK en het WK voetbal het een trend geworden om dikke 60"schermen te kopen en dan 10 dagen later weer terug te sturen. :F :+
Dan zeg ik restock fee indien bij misbruik..!
Ben nu de LG om het polsje gedaan.. zit prima!

[ Voor 4% gewijzigd door Qualixo op 11-11-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

CodeIT schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:20:
[...]

Je kan het ook met CommandR proberen. Las dat ze in de nieuwe versie ook Wear support hebben. Google Play: Commandr voor Google Now
Top!!..werkt prima d:)b

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/rc6gd4.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 11-11-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
Doet Commandr ook iets met Spotify? Voegt het echt iets toe voor de smartwatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

NibborSneffets schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:20:
Doet Commandr ook iets met Spotify? Voegt het echt iets toe voor de smartwatch?
Jazeker..controle over je smartphone. In combinatie met tasker/ wear tasker heb je legio aan mogelijkheden. ;) Spotify inclusief natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Laatst online: 13:45
CodeIT schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:20:
[...]

Even prutsen maar ik heb het nu aan de praat! Thanks!

Nu tasker nog.. ik heb een event toegevoegd, Plugin > Commandr, die luistert naar "test" maar als ik zeg test krijg ik: geen commando gevonden voor "test"... ik snap er echt niets meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 21:14
Ik heb Tasker met AutoVoice en de LG Watch R werkend. Ik kan nu de verlichting in huis met stem bedienen 8-)

In het Google Voice API topic op XDA staat een link naar de 1.4 versie van de Xposed module, deze werkt bij mij op de S5 met android 4.3. Wel heb ik na de installatie van de module AutoVoice een keer opnieuw moeten instaleren, anders kwam deze niet bij de 'plugins' te staan in de Xposed module.

Edit: Wat ik mis aan het horloge is een optie om de 'always on' helderheid aan te passen. Heeft nu weinig nut om de helderheid laag te zetten. Wanneer het scherm dimt is hij zelfs feller dan wanneer hij aan staat.

[ Voor 17% gewijzigd door BizzieBis op 11-11-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Commander is vanmorgen updated met full wear support!

Wie zet trouwens zijn scherm uit i.p.v aan en hoeveel stroom bespaart dat in tijd?
Ik zet hem uit, als ik wil kijken is 1x drukken op scherm.. ook als ik er niet naar kijk hoeft hij ook niet aan te staan toch. Notificaties komen prima binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:11
Gisteren naar de Mediamarkt geweest en met de LG G Watch R gespeeld.

Ik krijg het niet over mijn hart om hier 265 euro voor op tafel te leggen. Het is meer een notificationcentre voor je telefoon wat ook voicecommands ondersteunt. Het is wel een mooi scherm en scherp beeld, maar elke dag (of om de dag) opladen en de beperkte functionaliteit weerhield mij er een te kopen. Misschien later :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Helaas is elke smartwatch nog elke dag of om de dag opladen, niet anders dan smartphone.
Heb mij daar bij neergelegd.
Als je langere accu duurt wilt is enige optie een Pebble.
Ben sinds gisteren eigenaar en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Ik ging uit van de notificaties, wat echt perfect werkt.
En vervangt mijn huidige horloge dus als klokkie is het ook prima :)
Nu nog een mooie watch face zoeken.

[ Voor 40% gewijzigd door Qualixo op 12-11-2014 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Qualixo schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:06:
Commander is vanmorgen updated met full wear support!

Wie zet trouwens zijn scherm uit i.p.v aan en hoeveel stroom bespaart dat in tijd?
Ik zet hem uit, als ik wil kijken is 1x drukken op scherm.. ook als ik er niet naar kijk hoeft hij ook niet aan te staan toch. Notificaties komen prima binnen.
Monitor batterij-gebruik nu wil het verschil ook weten...Zo kom ik er achter dat Facer app zo'n 3,3% meer verbruik b.v. Wear Battery Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
silitek schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:00:
[...]

Monitor batterij-gebruik nu wil het verschil ook weten...Zo kom ik er achter dat Facer app zo'n 3,3% meer verbruik b.v. Wear Battery Stats
ik zit nu sinds laden gisteren avond (los gehaald op 22:00) nog op 96% met scherm standaard uit..
Al aardig wat notificaties ontvangen.

ook mooi:
nieuws: Android 5.0 voor Android Wear krijgt software om accugebruik te analyseren

[ Voor 18% gewijzigd door Qualixo op 12-11-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
ook mooi:
nieuws: Android 5.0 voor Android Wear krijgt software om accugebruik te analyseren

Maar dan moet je telefoon ook Android 5.0 draaien, toch?
Ik wil de watch R gaan kopen en koppelen aan mijn Note 2 die nog 4.4.2 heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door jps110 op 12-11-2014 11:35 . Reden: niet volledig ]

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Met mijn scherm uit en toch aardig wat notificaties kan volgens wear battery my LG nog door tot morgen 23:00.
Das toch dik 48u op een lading.
verbruik ligt op 2.3% per uur gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Na veel geklungel Watchmaker aan de praat, even een test face naar het horloge, mooi het werkt, en even 9op de lader gelegd omdat rommelen met legio watchfaces batterij eet.. gebeurt er dit:
Afbeeldingslocatie: http://lh6.googleusercontent.com/-nwtD2svQ-gc/VGNchQxtj-I/AAAAAAAANA0/7ee3_Ox9ruc/w570-h760-no/IMG_20141112_140545.jpg
Diverse malen de rechterknop 8 seconden ingeduwd voor een reset, no joy.
CoolBlue gebeld, en die hebben een ticket aangemaakt voor retour zenden. nu voelde het klokje erg warm aan, dus na geruime tijd eens gebeld met Coolblue of het verstandig was om het zo te versturen, kijk ik in het doosje op verzoek van ze, om te zien of ie nog steeds zo warm is (een uur nadat i alles in de doos had gedaan) reset het ding zich spontaan onder mijn ogen, batterij in 1 uur van 100% naar bijna niets, ticket blijft 14 dagen geldig, eerst maar kijken of het weer gebeurd voor ik hem omruil.
Wel erg verontrustend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
Ik heb 'm sinds gisteren alleen vanaf ongeveer 1 uur vanmiddag komt google now steeds met de melding 'no internet connection'. Al op 4 verschillende wifi netwerken getest en meerdere malen 3g maar tot op heden blijft hij die melding geven (op telefoon). Krijg dus ook geen cards die internet nodig hebben. Iemand met hetzelfde probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door Yosecret op 12-11-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb hem net getest, maar het is toch niks voor mij. Hij geeft teveel licht om je pols. Het schermpje is zeker mooi, maar ik vind dat het apparaat teveel aandacht trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:33
Ik heb hem nu een aantal dagen in gebruik maar ben nog niet overtuigd. Ik heb het idee dat hij in "dim" stand erg veel licht heeft. De brightness setting lijkt alleen in de niet-dim stand invloed te hebben. Verder heb ik redelijk wat problemen met het syncen van apps. Soms heeft hij gewoon en genoot nodig.

Ik hoopte dat tinycam pro een leuke gadget zou zijn om de babyfoon te kunnen zien, maar deze app wil niet eens opstarten op de watch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Heb je het op de gsm werkend met de camera? Ik heb 2 IP cams toegevoegd en kan ze beide bekijken via de smartwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Ja, heb het op de GSM werkend. De app wil gewoon helemaal niet opstarten op de LG. Ik krijg het logo van tinycam met een draaiend circeltje (laden). Opnieuw installeren of opnieuw syncen helpt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Ik denk dat de app wel opgestart is. Het draaien van de circel wil zeggen dat de smartwatch wacht op het 'casten' van beelden vanaf de gsm. Tinycam zet de beelden live om naar een kleiner formaat voor de watch en stuurt deze door. Op je gsm krijg je als het goed is ook een bericht in je statusbalk met casting gegevens.

Ergens in Tinycam kun je aangeven dat hij hardware decoding moet gebruiken, misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Hmmm. Ik merk nu inderdaad dat ik naar rechts kan swipen. Helaas blijft er nu weer staan "no camera's enabled". Op mijn GSM zie ik wel gewoon " casting blabla" in mijn statusbar, met byte indicatie dat r iets verzonden wordt.

• Qualixo
Update voor gear app.
Wat is er nieuw?
Support for the latest update to Android Wear, featuring:
- Offline music playback from your watch via Bluetooth headphones
- More control over the top card preview: push it down to view the entire watch face briefly, or simply turn it off
- Battery saver mode - turns off the watch screen when the battery is low to save power
- Bug fixes
- This update may restart your paired Android Wear device

Mijn accu na 23u gebruik op 46%
wear status geeft aan nog 21 uur over :)

tv gids app is erg handig op de watch, quick peek naar wat er komt.
wear mini launcher is ook erg handig om snel apps te starten.

[ Voor 99% gewijzigd door Qualixo op 13-11-2014 08:38 ]

• fredgroes
Ik heb mijn watch sinds gisteren binnen. Leuk speelgoed. :9

Maar ik was in de veronderstelling dat je een telefoongesprek via je watch kon voeren. Ik heb dit nog niet kunnen doen. Moet ik nog ergens wat instellen om dit mogelijk te maken, een app installeren? Ik kan bij mijn bluetooth verbindingen op mijn telefoon niks instellen bij de watch verbinding. Wie o wie kan mij helpen.

• ehouben
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-04-2023
fredgroes schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:56:
Maar ik was in de veronderstelling dat je een telefoongesprek via je watch kon voeren. Ik heb dit nog niet kunnen doen. Moet ik nog ergens wat instellen om dit mogelijk te maken, een app installeren? Ik kan bij mijn bluetooth verbindingen op mijn telefoon niks instellen bij de watch verbinding. Wie o wie kan mij helpen.
Dat kan volgens mij niet, omdat de LG G Watch R geen luidspreker ingebouwd heeft. Je kunt inkomende oproepen van je GSM wel beoordelen en opnemen via je G Watch R, daarna loopt het gesprek via je GSM.

• fredgroes
Bedankt voor de info, dan denk ik dat ik deze retour ga sturen richting Wehkamp en een samsung gear S ga aanschaffen.

• Qualixo
Dat lijkt mij nou niets.. handsfree bellen via smartwatch.
de opneem functie is wel grappig maar alleen handig als phone in je broekzak zit en je hebt een headset in je oor:)

• ehouben
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-04-2023
Qualixo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:22:
Dat lijkt mij nou niets.. handsfree bellen via smartwatch.
de opneem functie is wel grappig maar alleen handig als phone in je broekzak zit en je hebt een headset in je oor:)
Mee eens! Zelf gebruik ik de opneem functionaliteit ook alleen maar om juist niét op te nemen, en dan vaak in combinatie met een standaard SMS, dat is wel erg handig.

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:55
Ik heb hem ook binnen, via Coolblue binnen een dag. Ik vind het een prachtig horloge, minder lomp om mijn pols dan ik had verwacht. Wel redelijk veel licht in dimstand inderdaad. Vandaag de eerste batterij test.

• silitek

silitek

Tubes Only

Bellen via smartwatch is niet echt handig..whatsapp korte zinnen terug babbelen is wel leuk...tekst klopt ook 9 van de 10 keer. Zwarte horlogeband in de bestelling gegooid...

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/69kx11.png

• Qualixo
silitek schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:01:
Bellen via smartwatch is niet echt handig..whatsapp korte terug babbelen is wel leuk...tekst klopt ook 9 van de 10 keer. Zwarte horlogeband in de bestelling gegooid...

[afbeelding]
Oe waar? kosten? me wants :)
nu deze watchface gekocht.
https://play.google.com/s...ristwear.pujieblack&hl=nl

me like! volledige te customizen.
nu accu duur watch, phone en datum erop en hip kleurtje

[ Voor 21% gewijzigd door Qualixo op 13-11-2014 11:35 ]

• silitek

silitek

Tubes Only

Qualixo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:34:
[...]

Oe waar? kosten? me wants :)
nu deze watchface gekocht.
https://play.google.com/s...ristwear.pujieblack&hl=nl

me like! volledige te customizen.
nu accu duur watch, phone en datum erop en hip kleurtje
Die is cool heb hem ook.. ;) Hier voor de band.

• Qualixo
Past die op de LG? makkelijk te vervangen?

Verwijderd

zo, ik heb de LG R sinds gisteren. Supertof ding. maar ik had verwacht dat google maps en google mail wel vanuit de telefoon zouden werken

maar dat lukt niet! ik kan wel de optie send a message kiezen en dan vraagt ie 'to whom' en dan noem ik een naam, die hoort ie wel maar dan houdt het op

zou toch moeten kunnen!! :( :(

• silitek

silitek

Tubes Only

Qualixo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:45:
Past die op de LG? makkelijk te vervangen?
Ja en Ja... 22mm band past altijd. Vervangen is een eitje net als een "gewone" horloge.

• Qualixo
silitek schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:51:
[...]

Ja en Ja... 22mm band past altijd. Vervangen is een eitje net als een "gewone" horloge.
Ben ICTer geen horloge maker :) maar komt wel goed! thanks voor de link. zeker mooi bandje!

• silitek

silitek

Tubes Only

Qualixo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:07:
[...]

Ben ICTer geen horloge maker :) maar komt wel goed! thanks voor de link. zeker mooi bandje!
You Welcome ;) ..zodra die binnen is zal ik foto's posten. Prijs/kwaliteit, beter vind je niet.

• BizzieBis
silitek schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:41:
[...]

Die is cool heb hem ook.. ;) Hier voor de band.
Ik was gisteren al van plan hem hier te bestellen: http://nl.aliexpress.com/...ty-SB0582/1908082445.html

Lijkt dezelfde.. ben benieuwd

• silitek

silitek

Tubes Only

BizzieBis schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:31:
[...]

Ik was gisteren al van plan hem hier te bestellen: http://nl.aliexpress.com/...ty-SB0582/1908082445.html

Lijkt dezelfde.. ben benieuwd
Ja, zelfde voordeel van mini-in- the- box betalen via Ideal. Handig voor de niet creditcard houders. ;)

Edit: Batterij gaat het na dag 3 steeds beter doen. Dit grafiekje is met adjust brightness op 4 en always on screen. Zo'n 50 Notificatie's tot heden.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ir52wx.png

[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 13-11-2014 17:20 ]

• Qualixo
ik zit nu op 42 uur met nog 8% batterij. Verbruik tegen over die van jouw is dan ook maar de helft, snoep net iets meer dan 2% per uur.
Wel zet ik het scherm uit, als ik er niet op kijk hoeft scherm ook niet aan.
Met een pols / kijk beweging naar het gezicht gaat ook het scherm automatisch aan dus zie het nut niet van always on dan dat het alleen maar meer accu kost..
Hoef hem zo maar om de nacht op te laden :)
Ook met notiificatie gaat scherm even aan.
Krijg gemiddeld 60 email notificaties+agenda, paar whatsapp en paar van PRTG per dag.
Accu gaat in verhouding net zo lang mee als mijn Z3. dus laad ze tergelijk op om de dag :)
Zeer tevreden met de Watch.

[ Voor 33% gewijzigd door Qualixo op 13-11-2014 19:05 ]

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H7yjV5E.png

Eerste hele dag met de LG G Watch R, ben mooi over de 20 uur gevlogen. Doetie goed! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Ik kreeg vanmorgen een android wear update binnen op mijn telefoon. Zou deze niet naar mijn horloge gepushed moeten worden (huidige versie 4.4W.2)?

btw aangaande batterij: ik haal 2 dagen met always-on en Nomos watchface (veel zwart). Echter, overnight zet ik hem op screen off.

[ Voor 8% gewijzigd door @baddon op 14-11-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een tip over hoe ik de navigatie op mn LGR watch aan de gang krijgt?

ik heb keurig maps geïnstalleerd, maar op die watch vind ik niks terug...

of zijn er betere navigatie apps voor android wear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de navigatie op je telefoon start, van maps that is dan worden cards op je watch getoont bij iedere afslag/aandachtspunt.
Deze week al meermaals getest in de regio Arnhem tijdens mn werk en werkt best goed al is het tonen van de cards tijdens het rijden wel een afleiding. Of dat is omdat t nieuw is 😋
Verder valt mijn accuduur wel tegen. Op gemiddeld 40% na een werkdag met een notificatie of 20 (fb&wa). Maar wieweet verbeterd dit nog. Heb hem pas 6 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58
Erg mooi ding, die gaat op mijn watchlist voorlopig. Vind het erg als horloge mooi uitzien, en icm zaken als hartslagmonitor en zo erg nuttig. Ik weet nog niet of ik zit te wachten op de hele dag notificaties om je pols. Soms is het lekker om de telefoon even weg te doen, maar zo'n functie kan natuurlijk ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:19

Trackerfire

BTC HODLER

Voor degene die m voor een prikkie wil. Ik neem aan dat dit mijn teruggestuurde is :)! http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:33
Die is (en was toen) al verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Accu duur van 56 uur volgens wear status.
Donderdag 20:00 van de lader en zit nu nog op 19%.
Ben meer dan tevreden ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Yosecret schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:23:
[afbeelding]

Eerste hele dag met de LG G Watch R, ben mooi over de 20 uur gevlogen. Doetie goed! oOo
Heb je de helderheid heel hoog staan of zit je er constant mee te spelen? Want ik heb 'm nu een dag of 5 en ik zit eigenlijk altijd zo rond de 2,5 tot 3 procent ontlading per uur, jij doet het dubbele ervan :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Hahn schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:19:
[...]

Heb je de helderheid heel hoog staan of zit je er constant mee te spelen? Want ik heb 'm nu een dag of 5 en ik zit eigenlijk altijd zo rond de 2,5 tot 3 procent ontlading per uur, jij doet het dubbele ervan :P
Ja was er constant mee aan het prutsen (75% brightness), hij gaat ondertussen al langer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
Ben er erg blij mee, maar de batterij van mijn Nexus5 loopt belachelijk snel leeg, Android Wear zat op 42%. Meer met die ervaring? Heb Google Now en alles wel gewoon aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 19:29

Rick-Jan

always connected

Rikkie8 schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:35:
Ben er erg blij mee, maar de batterij van mijn Nexus5 loopt belachelijk snel leeg, Android Wear zat op 42%. Meer met die ervaring? Heb Google Now en alles wel gewoon aanstaan.
Dan zou ik als ik jou was even de Wear app opnieuw installeren, mijn android wear verbruik is nihil.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:30
Is het model die Coolblue verkoopt het aluminium model?
Sta op het punt hem te bestellen zodat hem morgen heb :D

[ Voor 34% gewijzigd door crypt0rr op 16-11-2014 12:04 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat is de andere versie dan? Ik heb 'm bij Coolblue gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Hahn schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:03:
Wat is de andere versie dan? Ik heb 'm bij Coolblue gekocht.
Ze hebben het over een RVS versie en een aluminium versie..

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ben nog nergens wat tegengekomen over een RVS-versie eigenlijk (maar ik heb me ook niet echt verdiept in welke materialen die bevat :P). Op Coolblue staat in ieder geval duidelijk dat het om de aluminium-versie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Oké, begin van dit topic hele discussie over namelijk. Bestellen dan maar :D

Iemand die even de breedte van het bandje op kan meten voor een vervangend bandje?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik hoef het niet op te meten, want het staat gewoon aan de binnenkant van het bandje (ontdek ik net) *D 22mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Hahn schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:13:
Ik hoef het niet op te meten, want het staat gewoon aan de binnenkant van het bandje (ontdek ik net) *D 22mm.
Geweldenaar, dan bestel ik ook even een extra bandje van TW Steel.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele mooie smartwatch..ben er erg tevreden mee.
Naar heeft iemand enig idee hoe je kunt navigeren door het commande navigate to te gebruiken...ik krijg enkel resultaten op google te zien maar niet het navigatiegebeuren...als ik eerst een route in de telefoon typ via maps en ga navigeren dan zie ik de aanwijzingen wel..maar volgens mij moet t ook kunnen zonder dat je het adres in de telefoon hoeft te zetten.....

Iemand enig idee?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Besteld :$

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:54:
Hele mooie smartwatch..ben er erg tevreden mee.
Naar heeft iemand enig idee hoe je kunt navigeren door het commande navigate to te gebruiken...ik krijg enkel resultaten op google te zien maar niet het navigatiegebeuren...als ik eerst een route in de telefoon typ via maps en ga navigeren dan zie ik de aanwijzingen wel..maar volgens mij moet t ook kunnen zonder dat je het adres in de telefoon hoeft te zetten.....

Iemand enig idee?...
Heb je de systeemtaal van je Android op Engels staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Yosecret schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:35:
[...]

Heb je de systeemtaal van je Android op Engels staan?
Bij mij was het genoeg om de primaire taal in Google Now te veranderen. Nu staat deze op Nederlands en kan ik op berichten reageren met spraak. Zet ik deze op Engels, dan werken de normale spraak commando's ook, echter wel in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het woordje "to" weglaten dan zou het moeten werken. Bij mij wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 18:48
Vandaag mijn gwatch in gebruik genomen.
Mooi ding alleen 2 dingen vallen mij op.
De accu blijft op 100% staan na een hele middag in gebruik.
En de app androidwear op m'n telefoon komt elke keer met een bericht choose a device en dan staat de gwatch in een lijst.

En dat terwijl ik al verbonden ben...
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
M'n ervaring tot nu toe, veel leesplezier (2451 woorden en 74 hyperlinks).

Ook handig voor mensen die nog handige apps zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Yosecret schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:42:

Prima Review... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Yosecret schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:42:

Goed gedaan, zeker handig.

AdGuard Home

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste