Heb de mijne gisteren in de Vodafone winkel gekocht nadat ik donderdag werd weggestuurd omdat ze hem niet hadden (zie paar posts terug). Ik kwam binnen, hadden ze niet in de winkel liggen dus ik vroeg ernaar, en ze hadden er welgeteld 2(!) binnengekregen een uur voordat ik kwam, en eentje was er al gereserveerd. Even om mijn pols gehad, vond de grootte alleszins meevallen dus gelijk meegenomen. Moest wel even wachten, want hij moest achter de coulissen nog in het systeem ingeboekt worden, om vervolgens weer als uitverkocht erin te komen
Ben er superblij mee! Gisteravond naar een verjaardag omgehad, was een beetje donker, en toen zag je wel het licht van het scherm afschijnen. Helderheid op het laagste gezet en toen ging het wel, maar je ziet duidelijk nog steeds dat het een scherm met backlight is, ook al is ie "gedimd".
Vannacht en vanochtend de hele tijd aan de lader gehangen, kon uitslapen vandaag, dus pas rond 14:00 van de lader af gehaald. Op het moment van schrijven (20:55) heb ik nog 72% over, dus een dag doordeweeks haal ik er zeker wel mee.
Notificaties zijn superhandig, alleen jammer van het geklooi met taalinstellingen als je wilt dat spraakherkenning goed werkt.
-edit-
Vergeten te vermelden dat de eerste die wat erover zei op die verjaardag nota bene een meisje was

ze was helemaal onder de indruk en commandeerde haar vriend meteen eentje voor kerst voor haar te bestellen. Mijn vriendin wilt er spontaan ook een omdat ze hem mooi vindt, en mijn vader en moeder willen er nu ook een haha.
[
Voor 12% gewijzigd door
striner op 09-11-2014 20:59
]