☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Afgelopen zondag ja met 15% korting. Misschien dat ze kort voor de Sinterklaas nog wat doen, maar voor 160 euro heb je sowieso een prachtig set: veel onderdelen en een cool model met pneumatic en PF.ebk71 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:14:
[...]
Was volgens mij 2 dagen geleden nog 152,99 geloof ik bij intertoys.......
Mosterd na de maaltijd, maar tot en met gister had Wehkamp nog een kortingscode ("koud") voor 7,50 euro korting.
Uitverkocht zal die niet zo snel zijn. Hoewel Lego productie problemen verwacht richting de kerst waar de Mercedes misschien ook last van krijgt, blijven flagship sets van Technic 2-3 jaar in productie, dus je hebt nog tot halverwege 2017 of zo?
edit: oh je hebt hem al besteld
Veel plezier, neem je tijd voor het routen van de pneumatic slangetjes onder de kraan.
[ Voor 21% gewijzigd door AppieNL op 25-11-2015 17:32 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Heeft iBood wel eens Lego dan? Persoonlijk nog nooit gezien.AW_Bos schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:23:
(zal je zien dat de iBood-hunt hem straks heeft voor 130 euro)
http://www.speelgoedshop....oordpool-truck-42038.html
Niet getest, maar mogelijk nog eens €15 korting middels de telefoon abbo check.
[ Voor 33% gewijzigd door DukeBox op 25-11-2015 21:04 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Vele jaren geleden wel eens....Farai schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:27:
[...]
Heeft iBood wel eens Lego dan? Persoonlijk nog nooit gezien.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Prijs is volgens mij € 64,99 ná paypal. Als ik kies voor betalen met paypal wijzigt de prijs niet.DukeBox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:00:
Noordpool Truck 42038, €49,99 wanneer je met paypal betaald.
http://www.speelgoedshop....oordpool-truck-42038.html
Niet getest, maar mogelijk nog eens €15 korting middels de telefoon abbo check.
Had iemand in België ook. Toen stond de prijs in NL nog op € 79,99.
Coolblue rekent knappe prijzen voor Lego.
Niet volgens de voorwaarden.ebk71 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 00:19:
Prijs is volgens mij € 64,99 ná paypal.
Iemand al wat leuks ontdekt op VD.nl met de kortingscode? Had wat dingen al in mn mandje gezet vd week, maar door de hoge prijzen, zijn die dingen met korting nog steeds aan de dure kant...Haay schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:58:
Bij V&D Lego twee weken 20% korting (maximaal 3 x ?) met de code: geefdagen.
Op donderdag en vrijdag zelfs 25% korting met de code blackfriday.
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Als hij nog niet uitverkocht is zou 75102 Star Wars Poe's X-Wing Fighter met 25% korting mogelijk nog interessant zijn. Dan komt het uit op €67,49 ipv. €89,99 ...keverjeroen schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:40:
Iemand al wat leuks ontdekt op VD.nl met de kortingscode? Had wat dingen al in mn mandje gezet vd week, maar door de hoge prijzen, zijn die dingen met korting nog steeds aan de dure kant...
Let op: folderaanbiedingen en games uitgezonderd.
There's nothing moister than an oyster.
20% korting bij Toys'R'Us.nl is ook van toepassing op deze set. Dus €200-20%=€160. Maximaal 1 per klant.

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 26-11-2015 15:52 ]
[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 26-11-2015 23:29 ]
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
- Gingerbread House gratis bij bestelling vanaf €65
- 5% korting over de hele bestelling bij bestel-bedrag vanaf €125
- 5% extra korting op de volgende sets:
* The Brick Bounty (70413)
* MINI Cooper (10242)
* Sydney Opera House™ (10234)
* LEGO® MINDSTORMS® EV3 (31313)
Vrijwel hetzelfde dus als afgelopen zaterdag bij de VIP korting dag, met het verschil dat die 5% korting op bepaalde sets toen niet gold in Nederland en nu dus wel.
De Mindstorms set is zelfs € 299,- bij Conrad:Haay schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:31:
Lego Shop@Home Black Friday aanbieding:
- Gingerbread House gratis bij bestelling vanaf €65
- 5% korting over de hele bestelling bij bestel-bedrag vanaf €125
- 5% extra korting op de volgende sets:
* The Brick Bounty (70413)
* MINI Cooper (10242)
* Sydney Opera House™ (10234)
* LEGO® MINDSTORMS® EV3 (31313)
Vrijwel hetzelfde dus als afgelopen zaterdag bij de VIP korting dag, met het verschil dat die 5% korting op bepaalde sets toen niet gold in Nederland en nu dus wel.
https://www.conrad.nl/nl/aanbiedingen/black-friday1.html
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja, de enige set die nog interessant zou kunnen zijn is de Sydney Opera House, met in totaal 10% korting + Gingerbread House er gratis bij. Als je die gratis promo voor bv. €25 zou verkopen, dan kom je op €300-€30-€25= €245 uit. Voor die prijs heb ik de SOH nergens anders gezien...Señor Sjon schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:20:
Bijna al die sets zijn elders wel wat goedkoper. De giveaway ziet er wel leuk uit.
Er gaat overigens het gerucht dat de SOH uit productie (Retired) gaat omdat hij slecht verkoopt. Deze korting actie is daar ook een indicatie voor: voorraad versneld wegwerken.
Ben wel benieuwd of dat dan ook geldt voor de Mini Cooper. Die set wordt de laatste maanden vrijwel overal met korting 'gedumpt'. Zou grappig zijn als de Mini Cooper er eerder uit gaat dan de veel oudere VW T1 Camper Van!
Klopt, twee artikelen, daar 50% vanaf! Prijsverschil maakt niet uit. Let op, alleen dingen die niet in de folder of Sinterklaas folder staan krijg je korting op. Te herkennen aan het prijslabel waar rood vakje op knippert.zeegerd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:40:
Morgen bij Makro 1+1 op speelgoed (is meestal 50% korting op totaalprijs van 2, ben niet zeker).
Was al veel weg in Groningen.
Duplo dierenbos plus klein doosje playmobil maar 32 euro kwijt!
Ik was de 1e klant vanochtend in Groningendestroyer6670 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:52:
[...]
Klopt, twee artikelen, daar 50% vanaf! Prijsverschil maakt niet uit. Let op, alleen dingen die niet in de folder of Sinterklaas folder staan krijg je korting op. Te herkennen aan het prijslabel waar rood vakje op knippert.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Was er iets na 9u. Veel handelaren met karren vol en dan vaak nog veel van dezelfde dozen. Begrijpelijk maar jammer. Was al veel uitverkocht.destroyer6670 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:52:
[...]
Klopt, twee artikelen, daar 50% vanaf! Prijsverschil maakt niet uit. Let op, alleen dingen die niet in de folder of Sinterklaas folder staan krijg je korting op. Te herkennen aan het prijslabel waar rood vakje op knippert.
There's nothing moister than an oyster.
Net in Amsterdam geweest, alles was al weg op een paar Lego Friends sets na en de folder aanbiedingen natuurlijk. Was alsnog erg druk, volgend jaar sta ik ook maar gewoon om 9 uur voor de deur denk ikzeegerd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:40:
Morgen bij Makro 1+1 op speelgoed (is meestal 50% korting op totaalprijs van 2, ben niet zeker).
T'is goed uitkijken met speelgoed prijzen.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Heel het artikel is al niet meer te vinden op de siteHaay schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:51:
Voor wie nog op zoek was naar de Lego UCS Slave 1 set:
20% korting bij Toys'R'Us.nl is ook van toepassing op deze set. Dus €200-20%=€160. Maximaal 1 per klant.
[afbeelding]
Was een mooie deal geweest.
75054 inderdaad. Een oudere was helemaal feest geweestReinier schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:48:
Nice! 75054 of een oudere?

Bij bart smit nu voor alle consoles de lego dimensions starter packs 78,- op de website !
[ Voor 33% gewijzigd door harley op 28-11-2015 09:19 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Toevallig zag ik dit op vrijdag, toen ik na een afspraak in Utrecht even naar Makro Utrecht reed. Eigenlijk was ik allang klaar met alle cadeau-inkopen en de keuze van wat er nog was was beperkt, maar ik heb deze er nog bij gekocht voor mijn dochter:zeegerd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:40:

Van deze prijzen ging dus nog 50% af. Bij de Playmobil was er trouwens wat meer keus.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=24&Blocks=0&View=Grid
Ps: met kortingscode "sint" krijg je nog 10 euro extra korting
[ Voor 16% gewijzigd door prld op 29-11-2015 11:32 . Reden: Prijsfout ]
Minimale besteding blijft 40. Lijkt dus niet standaard €19,- korting te geven. Zou moeten werken boven 40,- maar als ik 2 lego artikelen van totaal 49,98 heb gaat er max 10 af. Jammer dat ze daar rekening mee houdenprld schreef op zondag 29 november 2015 @ 08:51:
Bij wehkamp is de 42009 nu in de aanbieding:
Ps: met kortingscode "sint" krijg je nog 19 euro extra korting
Sorry haha ik bedoelde 10 euro:) zat in de auto. Maak ik je blij door een typfoutebk71 schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:23:
[...]
Minimale besteding blijft 40. Lijkt dus niet standaard €19,- korting te geven. Zou moeten werken boven 40,- maar als ik 2 lego artikelen van totaal 49,98 heb gaat er max 10 af. Jammer dat ze daar rekening mee houden

[ Voor 5% gewijzigd door prld op 29-11-2015 11:31 ]
Ja, en ik let zelf ook niet opprld schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:30:
[...]
Sorry haha ik bedoelde 10 euro:) zat in de auto. Maak ik je blij door een typfout![]()

Thanks, besteld!prld schreef op zondag 29 november 2015 @ 08:51:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ze hebben ook de 'mannetjes' net nog zien liggen. Vind ze alleen niet zo byzonder/practisch.CrazyRooster schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:39:
Bij de Mediamarkt hebben ze de kleine opberghoofden in de aanbieding voor €6,-. Helaas alleen de vrouwtjes.
Erg praktisch zijn ze inderdaad niet als opbergruimte. Gebruik ze zelf eigenlijk alleen maar om lampen van te maken.DukeBox schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:49:
[...]
Ze hebben ook de 'mannetjes' net nog zien liggen. Vind ze alleen niet zo byzonder/practisch.
Tnx voor de tip dat is best een leuk idee.CrazyRooster schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:01:
Gebruik ze zelf eigenlijk alleen maar om lampen van te maken.
+1!
Wilde hem al een tijdje hebben, maar zat te twijfelen. Maar voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen.
Dus dan komtíe op 59.99.
10% korting op de 78 euro van Lego Dimensions, dus 70,20 euro.
Ik heb het zelf niet getest, want hoewel het een zeer mooi prijsje is (en al was), is het niet echt m'n ding. Werkt sinds 18:00 uur vandaag, ik weet niet tot wanneer, zou zeggen iig vandaag (Cyber Monday after all).
Blijkbaar heeft de Kruidvat ook weer 25% korting op Lego, nog beperkte voorraad na de 30% actie, maar zit nog wel een enkel leuk dingetje tussen.
[ Voor 18% gewijzigd door AppieNL op 30-11-2015 18:34 ]
Twijfel twijfel.
Kleine is pas 5 jaar oud en net bezig met wat NES en SNES spellen en de PS3 staat al 2 jaar stof te happen
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Dank voor het melden. Er zijn nu volgens de site nog zeven (nee vier) Xbox 360 dozen voorradig.AppieNL schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:13:
Schijnbaar nu met kortingscode: cyberbart10
10% korting op de 78 euro van Lego Dimensions, dus 70,20 euro.
Ik heb het zelf niet getest, want hoewel het een zeer mooi prijsje is (en al was), is het niet echt m'n ding. Werkt sinds 18:00 uur vandaag, ik weet niet tot wanneer, zou zeggen iig vandaag (Cyber Monday after all).
Ik denk dat de prijs van het starterpack wel eens keer zal dalen, maar daar willen dochter [8] en zoon [10] niet op wachten natuurlijk...
TopTip, en met gutschein: MYT10EURNKGS nog eens 10€ euro eraf!Haay schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:40:
Alleen vandaag (02 december) 20% korting op alle Lego Creator sets bij MyToys.de:
[afbeelding]
Verzenden naar NL kost €5,95 en betalen kan alleen met credit-card.
vergeet het vinkje voor de nieuwsbrief niet scheelt ook weer 2 euro.ebk71 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:47:
[...]
TopTip, en met gutschein: MYT10EURNKGS nog eens 10€ euro eraf!
Set is bij Lego gemerkt als een retired product, als je 'm geschikt wilt hebben moet je snel zijn, op=op en dit is een set die zijn waarde wel behoud. Op MP zijn ze zonder doos rond 125 euro... 152 incl verzenden is dus een mooie prijs voor nieuw in doos.prld schreef op zondag 29 november 2015 @ 08:51:
-------
Vergeet dan ook niet kortingscodemjl schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:53:
[...]
Set is bij Lego gemerkt als een retired product, als je 'm geschikt wilt hebben moet je snel zijn, op=op en dit is een set die zijn waarde wel behoud. Op MP zijn ze zonder doos rond 125 euro... 152 incl verzenden is dus een mooie prijs voor nieuw in doos.
Er lagen hier nog een paar dozen 60072 voor € 3,99.
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Onze AH had ook nog de 41098 liggen voor € 3,99.Idéfix schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:11:
Vanaf vandaag in de Albert Heijn alle Sint spullen met 50% korting.
Er lagen hier nog een paar dozen 60072 voor € 3,99.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
"Live and learn" | Flickr
niet alleen die, want alles is daar vandaag online in de aanbieding. 15% korting op Lego.Whizon schreef op zondag 13 december 2015 @ 09:45:
Vandaag bij Intertoys de 66493 Lego City Treinen Super Pack 4 in 1 in de aanbieding voor €140,24
Ik had nog een andere lego friends. Iets met een auto. Ook voor 4 euro. Dus 3 verschillende sets voor twaalf euro totaalenigmafan schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:40:
[...]
Onze AH had ook nog de 41098 liggen voor € 3,99.
Bij de Wehkamp zag ik ook de 75101 voor 54 euro, da's niet duur. Ik heb er meer voor betaaldHaay schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:56:
Bij de Wehkamp is de inmiddels Retired Star Wars set 75055 nu in de aanbieding, voor €104. Komen nog wel €5,95 verzendkosten bij. Mocht je nog een ISD willen hebben voordat die nergens meer te krijgen is behalve voor woekerprijzen, dan kun je nu nog je slag slaan...
Neem er een 'Zwitsal Crème Zeep baby - 2 x 90 gr' bij, en je betaalt geen verzendkosten (wel 2,90 voor de zeep...)
Dat is een net prijsje voor die Tie, een stuk beter te pruimen dan de standaard €75enigmafan schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:03:
[...]
Bij de Wehkamp zag ik ook de 75101 voor 54 euro, da's niet duur. Ik heb er meer voor betaald
Neem er een 'Zwitsal Crème Zeep baby - 2 x 90 gr' bij, en je betaalt geen verzendkosten (wel 2,90 voor de zeep...)
Er is overigens nog meer in de aanbieding bij de wehkamp, 15-30% korting op veel spul
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Voorwaarden
Bij je online bestelling heb je op dinsdagavond 15 december 2015 recht op de volgende kortingen:
15% korting geldt op speelgoed, games accessoires, audioproducten en 4TrendyGirlz.
10% korting op games CD’s en DVD’s.
5% korting op max. 2 spelcomputers, tablets, PlayStation TV, PC hardware, smartphones, of smartwear.
Er geldt géén korting op (digitale) cadeaucards, iTunes kaarten, netwerkkaarten, Xbox One + FIFA hardbundel, PS4 spelcomputer, boeken met een vaste verkoopprijs en digitale producten.
De korting geldt ook voor bestaande aanbiedingen, m.u.v. dagaanbiedingen. De korting kan echter niet gebruikt worden voor bestellingen die geplaatst zijn voor de actieperiode en voor artikelen met een releasedatum die tijdens of na de actieperiode valt.
De korting is reeds verrekend in de getoonde prijs.
De korting kan niet worden gebruikt in combinatie met andere actiecodes, voordeelbonnen of kortingsacties.
De korting is geldig op dinsdagavond 15 december 2015 van 18:00 uur tot 24.00 uur.
De aanbiedingen zijn niet bestemd voor wederverkoop. Bart Smit is gerechtigd om in dat geval de bestelling(en) te annuleren en aankoopbedrag terug te betalen.
Bart Smit is gerechtigd de voorwaarden tussentijds te wijzigen.
Uitsluitingen:
Cadeaucards, iTunes kaarten, netwerkkaarten, Xbox One + FIFA hardbundel, PS4 spelcomputer, boeken en digitale producten.
Reserveringsartikelen zijn uitgesloten.
In onze winkels:
De actiekorting is niet geldig in onze winkels.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verbeterd
Nederlands is makkelijker als je denkt
75101
Op dit moment werkt zoeken niet op de Wehkamp site en klikken op speelgoed-> Lego->star wars geeft geen resultaten, wellicht zijn er meer interessante aanbiedingen zodra zoeken weer werkt.
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 21-12-2015 19:46 . Reden: referral verwijderd ]
Zondagavond was de 75101 in een nog betere aanbieding bij de Blokker, voor €50,54 ! Heb er afgelopen week eentje bij de Blokker gekocht voor diezelfde prijs en zondag lekker in elkaar gezet.enigmafan schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:17:
Bij Wehkamp is in ieder geval de 75101 in de aanbieding voor 54 euro via deze link:
75101
Op dit moment werkt zoeken niet op de Wehkamp site en klikken op speelgoed-> Lego->star wars geeft geen resultaten, wellicht zijn er meer interessante aanbiedingen zodra zoeken weer werkt.
Beetje mosterd na de maaltijd, volgende keer dus in dit topic melden zodra je de aanbieding spot!Haay schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:18:
[...]
Zondagavond was de 75101 in een nog betere aanbieding bij de Blokker, voor €50,54 ! Heb er afgelopen week eentje bij de Blokker gekocht voor diezelfde prijs en zondag lekker in elkaar gezet.
-------
Voor de liefhebber... Deze set is officieel nooit in NL verkocht via de Lego webshop:
Ultra Agents Ocean HQ bij Wehkamp

[ Voor 16% gewijzigd door Haay op 24-12-2015 21:07 ]
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Das dan de 2e keer dat ik die mis @##€% . Zocht deze gisteren nog op en stond niet op voorraad bij wehkamp maar was toen blijkbaar al te laat.Haay schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:47:
<edit> Er waren 6 dozen beschikbaar. Heb er zelf één gekocht en inmiddels zijn de andere 5 ook verkocht.
Voor de liefhebber... Deze set is officieel nooit in NL verkocht via de Lego webshop:
Ultra Agents Ocean HQ bij Wehkamp
[afbeelding]

http://www.wehkamp.nl/sal...ate=%2f_%2fN-62wd&IsSeg=0
https://m.bol.com/nl/p/le...true&basketCount=0#images
Volgens mij een goede aanbieding.
Hij is weer op voorraad bij Wehkamp, dus als je snel bent dan moet je NU toeslaan!!!ebk71 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:52:
Das dan de 2e keer dat ik die mis @##€% . Zocht deze gisteren nog op en stond niet op voorraad bij wehkamp maar was toen blijkbaar al te laat.![]()
En ik ga er geen € 200 voor betalen.....
http://www.wehkamp.nl/spe...ate=%2f_%2fN-1xqt&IsSeg=0
Top! Bedankt, wilde net gaan slapen en toch dit topic even nog bekijken. Nu hopen dat het geen voorraadfoutje is......Haay schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:29:
[...]
Hij is weer op voorraad bij Wehkamp, dus als je snel bent dan moet je NU toeslaan!!!
Flexibele rails nu voor 20,99 (heb er paar weken geleden nog 29,99 voor betaald).
Lijkt wel hard te gaan, want zie nu geen grotere sets meer die er vanochtend nog wel op stonden. Er stonden ook enkele sets tussen welbekend uit het Kruidvat assortiment dus wie weet dat dat ook een keer vernieuwd wordt komend jaar in plaats van sets te recyclen.
[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 02-01-2016 19:28 ]
Maar geen verzending naar Nederland
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ze hebben wel gratis levering in de winkels, dus moest je zin hebben om naar Antwerpen of Wijnegem te rijden kan je er toch nog aan geraken.harley schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:29:
Fnac.be heeft kortingen tot wel 60% oa op Bennie spaceship.
Maar geen verzending naar Nederland
De Le Mans auto ziet er ook scherp uit qua prijs: 76.99EUR bij Fnac, 89.99EUR volgens Brickwatch:
http://www.nl.fnac.be/LEG...CEWAGEN/a7860055?from=301
http://www.bol.com/nl/p/l...e-71006/9200000033182800/
Volgens brickwatch is het de laagste prijs ooit.
Maar buiten die twee periodes koop ik geen Lego meer.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Mag ik vragen wat de prijs was bij de Wehkamp?Haay schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:29:
[...]
Hij is weer op voorraad bij Wehkamp, dus als je snel bent dan moet je NU toeslaan!!!
€109,99Flamingo BB schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:53:
[...]
Mag ik vragen wat de prijs was bij de Wehkamp?
Correct. De 70173 was €109,99 bij de Wehkamp, en de 70172 is nu voor €69,99 te koop.Flamingo BB schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:55:
Ik ga uit van de 109,99..... 69,99 is neem ik aan de 70172
Het was alleen de laatste en bol had hem toen voor 300 i.p.v. 400 euro. Hoorde ook nog een ander UCS model bij te zitten (Obi-Wan ruimtescheepje), maar die zat er opeens ook niet bij.keverjeroen schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:43:
Als dat zo is, dan stuur je hem natuurlijk gewoon terug. Tot nu toe heb ik pas 1x bij een bol.com aankoop gehad dat hij niet goed verpakt was. Een ladenkast, waar de verzendsticker zo op was geplakt en in de bus van de coureur was gegooid.. Andere bestellingen (o.a. Lego) heb ik tot nu toe steeds goed verpakt binnen gekregen..
Simpsons huis blijft wel tempting.
[ Voor 2% gewijzigd door nlboy op 06-01-2016 16:46 . Reden: iets met de/het ]
Ik moet de bookmark weghalen. Dit topic kost me kapitalen

Heel herkenbaar.SandaX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:36:
[...]
Ik moet de bookmark weghalen. Dit topic kost me kapitalen
Door een technische storing heeft jouw bestelling met bestelnummer xxxxxxxx vertraging opgelopen. Op dit moment weten we nog niet wanneer we je pakket kunnen bezorgen. Onze excuses voor het ongemak.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites