Ik zie alleen die Wonderspons als actie, net geregistreerd. Misschien moest je al een Kruidvat account hebben om die 35% korting te krijgen..
Ook in de winkel (werd me gisteren verteld).Vlooi schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:34:
Geldt de actie ook in de winkels van Intertoys of alleen online?
Dat zal het zijn. Nou ja, toch maar bij brickshop besteld.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:22:
[...]
Denk dat ze alles wat uitverkocht is weg hebben gehaald omdat hun voorraadsysteem bagger is en ze anders mensen moeten teleurstellen die dachten beet te hebben.
Gisteravond stond er meer.
Volgende keer zullen ze wel 2x nadenken om mee te doen, geeft een hoop ellende zo.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het blijkt dat niet iedereen die al een geactiveerde klantenkaart heeft dezelfde aanbiedingen krijgen. Sommige mensen krijgen de Lego aanbieding van 35%, anderen bv de spons aanbieding. Raar, maar waar.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:42:
Ik zie alleen die Wonderspons als actie, net geregistreerd. Misschien moest je al een Kruidvat account hebben om die 35% korting te krijgen..
A-Tembo heeft de stekker eruit getrokken:
VANWEGE DE EXTREME DRUKTE ONLINE IS HET VOORLOPIG NIET MEER MOGELIJK OM ONLINE BESTELLINGEN TE PLAATSEN (OOK NIET VIA MAIL)
Die site ziet er ook uit alsof het in 2000 is ontwikkeld.
Ik hoop dat ze nu ook snel uit Brickwatch gegooid worden, zodat het overzicht daar een beetje kloppend blijft..DaCoTa schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:03:
[...]
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Mee eens.keverjeroen schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:10:
[...]
Ik hoop dat ze nu ook snel uit Brickwatch gegooid worden, zodat het overzicht daar een beetje kloppend blijft..
Zelf uiteindelijk niet gelukt om ook maar iets te bestellen bij A-Tembo.
Zat gisteren om circa 23:45 klaar...vervolgens maar rond 01:00 gaan slapen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Net besteld ( met 35% korting ) en betaald bij Kruidvat 30403 & 42098 samen
voor € 84,81 bezorgd en wel. Orderbevestiging is binnen
[ Voor 24% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 20-09-2019 11:52 ]
Volgens zijn de prijzen van A-Tembo vanwege de problemen nooit geüpdatet, dus daar heb je geen last van.keverjeroen schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:10:
[...]
Ik hoop dat ze nu ook snel uit Brickwatch gegooid worden, zodat het overzicht daar een beetje kloppend blijft..
als ze goed hebben gedaan (i doubt that) is de feed naar dat soort sites nooit bijgewerkt naar aanbiedingsprijzenkeverjeroen schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:10:
[...]
dat kost je wel wat omzet, maar mensen komen uiteindelijk wel bij je terecht (je staat immers op de lijst en mensen zoeken voorraad), helemaal eraf had ook prima gekund, genoeg mensen die die zaak kennen
althans, dat denk ik
[ Voor 23% gewijzigd door mschol op 20-09-2019 11:25 ]
Mazzel gehad dan, om 10:01 een bevestiging gehad van de Vesta-molen voor €114,71.DaCoTa schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:03:
[...]
Alles wat nog in je winkelmand zit, kun je nog bestellen. Ik heb hem ook nog afgemaakt, maar was wel 1 item uit gegooid waar blijkbaar de voorraad van op was. Ben benieuwd.SandaX schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:26:
[...]
Mazzel gehad dan, om 10:01 een bevestiging gehad van de Vesta-molen voor €114,71.
https://www.toypro.com/nl/product/25939/assembly-squareGunner schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:58:
wat een prut actie van a-tembo. mooie praatjes maar als puntje bij paaltje komt gaan ze al om 00.00 open om een half uur later plat/uitverkocht te zijn
zou de 10255 bij brickshop kunnen bestellen maar ben een beetje flauw van het feit dat ze eerst de prijs hebben verhoogd
Een orderbevestiging of bevestiging van versturen/ophalen? Het eerste zegt nog niet veel he? Ze geven aan dat ze geen garantie kunnen geven dat hun voorraadinformatie klopt.SandaX schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:26:
[...]
Mazzel gehad dan, om 10:01 een bevestiging gehad van de Vesta-molen voor €114,71.
Ik heb vanochtend de drie winter village sets besteld en gekozen voor betalen bij afhalen. Wel orderbevestiging gehad, maar nog geen afhaalbericht. Vanwege de gekte, gaat daar natuurlijk wat tijd over heen, maar hopelijk komt er wel een afhaalbericht.
Het hoeft niet zo te zijn dat ze voor alle lego 25 % geven. Er zijn website die maar 10 of 15 geven. Of zelfs helemaal niet.meesje schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:58:
Ze zijn (nog niet helemaal) wakker geworden bij bol.com. De 60197 treinset is nu, net als bij Intertoys, ook 74,99 euro. Verder lopen ze nog achter de feiten aan.
Verwijderd
Net op tijd nog bij een fysieke winkel van intertoys de Chiron kunnen reserveren en oppikken
.
Lange tijd geleden dat het druk was in de intertoys winkels
.
De chiron bij intertoys komt nu op 228,- maar of je hem nog ergens kan vinden zal lastig worden. Erg mooie prijs en zat er al lang over te twijfelen hem wel of niet te kopen dus toch maar de knoop doorgehakt.
Lange tijd geleden dat het druk was in de intertoys winkels
De chiron bij intertoys komt nu op 228,- maar of je hem nog ergens kan vinden zal lastig worden. Erg mooie prijs en zat er al lang over te twijfelen hem wel of niet te kopen dus toch maar de knoop doorgehakt.
@Verwijderd goeie deal! Ik had vannacht bij A-Tembo 239 betaald, inmiddels uitverkocht daar en maar de vraag of ik hem ga krijgen.
Lijkt erop dat de 35% korting bij Kruidvat vanaf 2 items pas wordt berekend.
Met 1 item zag ik ook alleen 25%, vanaf 2 items kreeg ik pas 35%.
Heb voor de kids nu de 10696, 10698 en 11001 stenen gekocht. + een €1 tandenborstel voor de gratis verzending
Voor onszelf hebben we de 10264 a 149,99 en 70657 a 162,45 gekocht.
Heb voor de kids nu de 10696, 10698 en 11001 stenen gekocht. + een €1 tandenborstel voor de gratis verzending
[ Voor 12% gewijzigd door flam op 20-09-2019 12:48 ]
Volgens de website nog voldoende voorraad in o.a. Tilburg. Je hebt online de winkel voorraden bekeken? Werkt altijd en de voorraden willen soms nog kloppen ookVerwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:03:
Net op tijd nog bij een fysieke winkel van intertoys de Chiron kunnen reserveren en oppikken.
Lange tijd geleden dat het druk was in de intertoys winkels.
[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 20-09-2019 12:43 ]
gratis verzenden of geen verzendkostenflam schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:34:
Lijkt erop dat de 35% korting bij Kruidvat vanaf 2 items pas wordt berekend.
Heb voor de kids nu de 10696, 10698 en 11001 stenen gekocht. + een €1 tandenborstel voor de gratis verzendkosten
oops

De 60200 bij Intertoys voor 82,49 is ook geen gekke prijs.
Sterker nog, ook al heb je een voorraad artikel in je winkelmandje dan loop je kans dat het bij betalen ineens uitverkocht is. Al twee keer gehad vandaag.Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:19:
intertoys ZUCHT....
je kan het hele bestel proces doorlopen bij een product wat niet voorradig is maar bij het afrekenen stopt die ineens en zegt alsnog niet leverbaar... waarom doe je dat niet meteen bij het toevoegen aan het winkel wagentje...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Mooie (sint)bestelling gedaan bij het Kruitvat:
70425, 70423, 43172, 41158, 41155.
Bedankt voor het plaatsen van de aanbieding, prijzen liggen ruim onder de laagste prijs op brickwatch.
70425, 70423, 43172, 41158, 41155.
Bedankt voor het plaatsen van de aanbieding, prijzen liggen ruim onder de laagste prijs op brickwatch.
Untappd: Kapitein_Merijn
Bedankt voor de tip over 35% korting bij de Kruitvat!
Gelijk verschillende duplo gekocht voor de kleine. En 1 lego ding voor mij
Gelijk verschillende duplo gekocht voor de kleine. En 1 lego ding voor mij
[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 20-09-2019 14:03 ]
Net bij de intertoys geweest maar het lijkt erop alsof ze de prijzen omhoog hebben gegooid. De winter lego trein is bijvoorbeeld 125, terwijl de retailprijs bij lego zelf max 115 is...
Online is ie niet te krijgen, dus kennelijk heeft de winkel zelf maar een prijs bepaald.... Bij Lego was de RRP 105 euro. Waarschijnlijk weet de winkel dat ie retired is. Dat doen veel andere winkels (uit de brickwatch) ook met retired sets.Vlaggen schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:09:
Net bij de intertoys geweest maar het lijkt erop alsof ze de prijzen omhoog hebben gegooid. De winter lego trein is bijvoorbeeld 125, terwijl de retailprijs bij lego zelf max 115 is...
De Wintervakantietrein is niet retired! En de prijs bij Intertoys is/was 116.99meesje schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:13:
[...]
Online is ie niet te krijgen, dus kennelijk heeft de winkel zelf maar een prijs bepaald.... Bij Lego was de RRP 105 euro. Waarschijnlijk weet de winkel dat ie retired is. Dat doen veel andere winkels (uit de brickwatch) ook met retired sets.
[ Voor 4% gewijzigd door chrisO op 20-09-2019 14:17 ]
Toychamp doet ook aan die actie mee. Die zijn normaal qua prijzen ongeveer RRP van Lego, dus niet altijd interessant. Een aantal vestigingen van Intertoys zijn onlangs Toychamp geworden.
www.toychamp.nl
www.toychamp.nl
Grote kans dat Intertoys altijd al de prijs van 125 euro hanteert voor deze set. Met sommige sets ligt de Intertoys prijs het hele jaar door boven die van LEGO los van acties zoals deze.Vlaggen schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:09:
Je hebt gelijk joh! De set die er na kwam (10259 treinstation) is wel retired.chrisO schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:15:
[...]
De Wintervakantietrein is niet retired! En de prijs bij Intertoys is/was 116.99
Als ik zoek bij Intertoys op 10254 vind ik 'm trouwens niet. Wat een boeven zijn het.
Thanks! Zojuist nog het Paris restaurant (10243) besteld voor een prijs van 119,99 euro (40 euro goedkoper dan de RRP) en maar 7,50 euro duurder dan de aanbieding bij a-tembo. Deze sets worden niet verstuurd, moet 'm wel zelf afhalen. Dat is voor mij geen probleem, kan ie ook niet beschadigd worden door de transporteur.Tokus schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:18:
Toychamp doet ook aan die actie mee. Die zijn normaal qua prijzen ongeveer RRP van Lego, dus niet altijd interessant. Een aantal vestigingen van Intertoys zijn onlangs Toychamp geworden.
www.toychamp.nl
@chrisO Als je nog winter village sets zoekt, kun je ook eens kijken bij toychamp. Ze hanteren wel de adviesprijs.
Intertoys toont nooit de sets die uitverkocht zijn.meesje schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:25:
[...]
Je hebt gelijk joh! De set die er na kwam (10259 treinstation) is wel retired.
Als ik zoek bij Intertoys op 10254 vind ik 'm trouwens niet. Wat een boeven zijn het.
Maar tik op Google "Intertoys" en "10259" in en je hebt 'm wel (https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/lego-10254-wintervakantietrein-000)
En de prijs is wel vaker hoger dan de adviesprijs hoor.
Zoals altijd, eerst brickwatch controleren als je een "aanbieding" ziet.
Intertoys in Den helder heeft nog 1x een Chiron ( 42083 ) voor 228 ! Doe er evt. je voordeel mee. Ben er net geweest.
Pfff.... wat een gekkenhuis. Net bij Kruidvat de 60215 brandweerkazerne besteld voor 27,95 euro. Hoe kan hier nog marge op gemaakt worden? De RRP is 60 euro. Precies twee weken geleden had ik deze al besteld, maar die gaat straks naar de winkel.
De bol.com sticker kortings-code (speel.bol.com) werkt met de huidige actie
Goed gevonden!meesje schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:39:
Pfff.... wat een gekkenhuis. Net bij Kruidvat de 60215 brandweerkazerne besteld voor 27,95 euro. Hoe kan hier nog marge op gemaakt worden? De RRP is 60 euro. Precies twee weken geleden had ik deze al besteld, maar die gaat straks naar de winkel.
Als je alle Lego selecteert staat hij er niet bij. Wel als je op het nummer zoekt of door al het speelgoed heen bladert.
Untappd: Kapitein_Merijn
Is natuurlijk een prijsfout, onbedoeld korting (35%) op korting (25%) = 51,25%meesje schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:39:
Maar baal wel dat ik die 35% niet geregeld krijg, ook niet met een 2e account..
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-09-2019 16:16 ]
Ik krijg de 35% ook niet te zien, alleen dat stomme wondersponsje..CyBeRSPiN schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:14:
[...]
Is natuurlijk een prijsfout, onbedoeld korting (35%) op korting (25%) = 51,25%
Dat is geen prijsfout! De prijs bij Kruidvat is 42.99 en daar gaat dan nog 35% van af. Komt dus uit op 27.95CyBeRSPiN schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:14:
[...]
Is natuurlijk een prijsfout, onbedoeld korting (35%) op korting (25%) = 51,25%
Ik moest even zoeken. Maar hier dus een profiel maken, 2 uur op de pagina rondklikken en je krijgt 10,- korting?jbergers schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:58:
De bol.com sticker kortings-code (speel.bol.com) werkt met de huidige actie
https://speel.bol.com/stickers
Nee, de prijs is nu tijdelijk 42,99 ivm de 25% kortingsactie. Dat daar dan nog 35% vanaf gaat lijkt me niet de bedoeling.chrisO schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:21:
[...]
Dat is geen prijsfout! De prijs bij Kruidvat is 42.99 en daar gaat dan nog 35% van af. Komt dus uit op 27.95
Misschien is prijsfout niet de juiste term, maar ik vermoed “onbedoelde stapelkorting”.
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-09-2019 16:27 ]
Je kan de filmpjes gewoon in de achtergrond laten spelen, maar is wel even wat werk ja.
Als je nog geen code hebt heeft het geen zin aangezien ze die maar 1 keer per week uitdelen
De 10 euro is natuurlijk altijd goed, daar niet van (tot 15 oktober geldig)
Ik heb de dagaanbieding bij de kruidvat geactiveerd maar krijg nog steeds 25% ipv 35%
(Computer opnieuw opstarten werkt ! )
Als je nog geen code hebt heeft het geen zin aangezien ze die maar 1 keer per week uitdelen
De 10 euro is natuurlijk altijd goed, daar niet van (tot 15 oktober geldig)
Ik heb de dagaanbieding bij de kruidvat geactiveerd maar krijg nog steeds 25% ipv 35%
(Computer opnieuw opstarten werkt ! )
[ Voor 39% gewijzigd door jbergers op 20-09-2019 16:41 ]
Mijn ervaring is dat Kruidvat dit dan al een langere tijd 'onbedoeld' doet. De vorige keer hadden ze een 20% korting actie. Dat ging af van hun normale prijs van 42,99 euro (wat marktconform is gezien brickwatch). Toen hadden een avond nog een extra 20%, toen ging dat er nog een keer extra af.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:26:
[...]
Nee, de prijs is nu tijdelijk 42,99 ivm de 25% kortingsactie. Dat daar dan nog 35% vanaf gaat lijkt me niet de bedoeling.
Misschien is prijsfout niet de juiste term, maar ik vermoed “onbedoelde stapelkorting”.
Nu dus 35% korting. Mijn advies: check regelmatig Kruidvat. Ze hebben een wisselend assortiment. Nu zag ik opeens wat duurdere Technic dozen, terwijl de vorige keer dat ik keek de max 50 van een Lego set 50 euro was.
17 (60-43) is geen 25% hoor.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:26:
[...]
Nee, de prijs is nu tijdelijk 42,99 ivm de 25% kortingsactie.
Dit is de "gewone" actieprijs.
En zoals Meesje zegt, dit is al heel lang zo.
Ik heb nog van de afgelopen 2 jaar fantastische aanbiedingen liggen.
Want nu beginnen ze toevallig bij de 60,- euro (adviesprijs) af te tellen, soms beginnen ze al lager!
Dan gaat daar de standaard korting af en vervolgens de actiekorting(en).
Heb meerdere sets met meer dan 50% korting op RRP kunnen bemachtigen zo.
En nu is het "maar" 25% en 35% korting, er gaat vast ook nog weer een 40% of 50% actie komen.
Het is maar net welke sets er nog zijn dan.
Nu een set die je graag wilt met 35% of gokken op meer later...
Verwijderd
Lego 75948 Hogwarts Clock Tower € 52,51 bij Kruidvat, als je gebruik maakt van de 35% kortingsactie:
https://www.kruidvat.nl/l...in-klokkentoren/p/4940503
https://www.kruidvat.nl/l...in-klokkentoren/p/4940503
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2019 17:04 ]
is wel selectief hier. de ene krijgt 35 % en de ander 25 % ... bij kruidvat
Ik durf het bijna niet te vragen
maar zijn er hier tweakers die al een afhaal- of verzendbericht van a-tembo hebben ontvangen?
Deze is ook leuk: https://www.intertoys.nl/...lennium-falcon-75192-000#
Voor “maar” €636,75
Toch nog een beetje beveel voor mij.
Voor “maar” €636,75
[ Voor 9% gewijzigd door Bremsy op 20-09-2019 18:42 ]
Mijn status is sinds het eind van de middag "geprint".meesje schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:34:
Ik durf het bijna niet te vragenmaar zijn er hier tweakers die al een afhaal- of verzendbericht van a-tembo hebben ontvangen?
Order van 23:36.
Verder geen update gehad nog.
het hele systeem ligt plat en duizenden mensen die de website willen bereiken. die mensen komen om van bestellingenmeesje schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:34:
Ik durf het bijna niet te vragenmaar zijn er hier tweakers die al een afhaal- of verzendbericht van a-tembo hebben ontvangen?
Stom van meRangerBoBNL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:47:
[...]
Mijn status is sinds het eind van de middag "geprint".

Ik hoop wel dat ze zondag doorwerken.Loader schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:48:
[...]
het hele systeem ligt plat en duizenden mensen die de website willen bereiken. die mensen komen om van bestellingenze hebben al eerder aangegeven dat het langer gaat duren dan normaal. ik denk dat je nog even moet wachten...
Ik heb vanmiddag een A-Tembo verzendbevestiging gekregen !
(Mustang, Gebouwenset, Diner, HP Klokkentoren & Advent )
Gisteravond om 23.30 besteld.
Ze hebben er nu nog twee.Bremsy schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:41:
Deze is ook leuk: https://www.intertoys.nl/...lennium-falcon-75192-000#
Voor “maar” €636,75
RangerBoBNL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:47:
[...]
Mijn status is sinds het eind van de middag "geprint".

goed, dan moet mijn order van ~8 uur vannochtend waarschijnlijk wachten tot na het weekend
Deze zaak komt bij mij op de zwarte lijst. Bijna niemand heeft een echte kans gehad en zelf om 0730 al kansloos voor de gebouwenset omdat deze lui de boel al veel vroeger opengooien. Echt Ziek van dit soort praktijken. Hoop dat ze meelezen hier!Flabergasted schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:28:
Ik heb vanmiddag een A-Tembo verzendbevestiging gekregen !
Terwijl anderen er dus met dikke buit vandoor gaan. No offense
[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 20-09-2019 20:30 ]
Net 70841 Benny's Space Squad gekocht van €8 voor €6 bij Blokker. Daat geldt dus 25% korting op de al verlaagde prijzen
Ik begrijp je frustratie.
Echter... het was bekend dat de Lego actie gisteravond om 00.00 uur in zou gaan.
A-tembo had duidelijk op hun site aangegeven dat de voorraad van sommige sets beperkt was.
Er zijn veel meer sites die eerder live gingen dan 00.00 uur.
Ik heb gisteravond vanaf 22.00 uur constant op de site gelet, op veranderingen en de sets die ik absoluut wilde in de basket gelegd. Zoals gezegd kwamen rond 23.15 de actie prijzen "live" en heb gelijk besteld.
Toen was de site al retetraag. En wie weet hoeveel mensen zoals ik op hetzelfde moment bestelden ?
Gelukkig kun je nog genoeg mooie Lego prijzen vinden, maar voor de scherpste moet je er vroeg bij zijn blijkbaar.
No office, maar ook als ze de actie wel gewoon om 00:00 live hadden gezet was die gebouwenset allang weggeweest om 07:30. Ze hebben van tevoren al aangegeven dat de voorraad beperkt zou zijn. Dat de site dan zo traag wordt is vervelend, maar ergens ook wel te verwachten aangezien ze de enige webwinkel waren welke eigen prijzen -25% leek te hanteren.Gunner schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:27:
[...]
Deze zaak komt bij mij op de zwarte lijst. Bijna niemand heeft een echte kans gehad en zelf om 0730 al kansloos voor de gebouwenset omdat deze lui de boel al veel vroeger opengooien. Echt Ziek van dit soort praktijken. Hoop dat ze meelezen hier!
Het is je eigen keuze om om 07:30 pas te gaan kijken. Met acties als deze is het al jarenlang dat je er de eerste uren bij moet zijn, eigen keuze om dat niet te doen.
Ik heb zelf vanmiddag de Corner Garage (10264) op de kop getikt bij Toy Champ. Stond enkel op de site aangegeven, maar navraag leerde dat in de winkel de prijs aan de kassa verrekent werd. Erg leuke set voor €142,-!
Je kunt Dreamland evt. nog proberen. Daar heb ik nu maar mijn geld op gezet. Duimend.Gunner schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:27:
[...]
Deze zaak komt bij mij op de zwarte lijst. Bijna niemand heeft een echte kans gehad en zelf om 0730 al kansloos voor de gebouwenset omdat deze lui de boel al veel vroeger opengooien. Echt Ziek van dit soort praktijken. Hoop dat ze meelezen hier!
Toychamp goede tip. Ga zo in Zwolle ( nabij voetbalstadion ) eens kijken. Goede parkeerplaats.
En als ik hun website moet geloven de 10264 ( 142,50 ) en 10243 ( 120,-- ) en 10255 ( 194,90 ) o.a op voorraad daar.
En als ik hun website moet geloven de 10264 ( 142,50 ) en 10243 ( 120,-- ) en 10255 ( 194,90 ) o.a op voorraad daar.
toch maar bij brickshop besteld, zie Gunner in "Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic"Gim schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 09:55:
[...]
Je kunt Dreamland evt. nog proberen. Daar heb ik nu maar mijn geld op gezet. Duimend.
Als het goed is komt ie zo binnen. Ook de mini London Bus erbij gedaan dat maakte iets goed.
@Gim Gunner in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 123"
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 21-09-2019 12:19 ]
Wow, goede tip. Was niet bekend met Toychamps.WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:23:
Toychamp goede tip. Ga zo in Zwolle ( nabij voetbalstadion ) eens kijken. Goede parkeerplaats.
Bij Toychamp is de set 10214 nog te koop. Nu met deze 25% actie maar 165 euro. Goede prijs voor een retired set.
https://www.toychamp.nl/10214-tower-bridge
Zelf heb ik bij hun gisteren de 10243 besteld. 120 euro vind ik een mooie prijs voor een set die er binnenkort waarschijnlijk uit productie gaat. De 10260 en 10264 komen volgend jaar nog wel.
Zelf heb ik bij hun gisteren de 10243 besteld. 120 euro vind ik een mooie prijs voor een set die er binnenkort waarschijnlijk uit productie gaat. De 10260 en 10264 komen volgend jaar nog wel.
Sorry ik ben de persoon die de laatste Lego Bugatti in Tilburg Intertoys gisteren gereserveerd heeft. Heb m net afgehaald. Had begrepen dat er na mij nog zeker 10 mensen gebeld hadden naar de winkel.
Net terug van Toychamp in Zwolle. Die hebben nog van alles staan. De grote Mill.Falcon, De Taj Mahal, VW bus, Mustang, Aston Martin, Death Star, Carroussel groot, Harry Potter kasteel groot, 10260 en 10264. En ga zo maar door. De enig Tower Bridge was al weg voordat wij er om 13:50 waren...Heb een 10243 meegenomen voor 119,90.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Voor diegene die hem toevallig nog zoekt voor zichzelf of voor 5Dec of Kerst als kado.
Het politieburo 60141 is NU € 54,74 bij Kruidvat incl. verzenden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Net op de valreep,na boodschappen doen,nog een Kruidvat filiaal binnengelopen in Kampen...de buit ;
Lego 42088 voor € 5,99
Lego 70841 voor € 5,99
Lego 60219 voor € 5,99
Lego 60213 voor € 9,74
Lego 60225 voor € 12,74
Zo NU is het klaar BBQ aan en een koud biertje
Voor diegene die hem toevallig nog zoekt voor zichzelf of voor 5Dec of Kerst als kado.
Net op de valreep,na boodschappen doen,nog een Kruidvat filiaal binnengelopen in Kampen...de buit ;
Lego 42088 voor € 5,99
Lego 70841 voor € 5,99
Lego 60219 voor € 5,99
Lego 60213 voor € 9,74
Lego 60225 voor € 12,74

[ Voor 53% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-09-2019 17:13 ]
Verdorie zeg, als ze 60141 nu gisteren ook hadden gehad. Dan had ik deze gelijk met de 60215 met 35% korting kunnen bestellen, nu alleen de 60215 gedaan. Als alternatief heb ik bij Intertoys besteld en voor de 60141 56,24 euro betaald. Ook geen verkeerde prijs, voor 1,50 euro ga ik geen retourproces opstarten.WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:08:
Net terug van Toychamp in Zwolle. Die hebben nog van alles staan. De grote Mill.Falcon, De Taj Mahal, VW bus, Mustang, Aston Martin, Death Star, Carroussel groot, Harry Potter kasteel groot, 10260 en 10264. En ga zo maar door. De enig Tower Bridge was al weg voordat wij er om 13:50 waren...Heb een 10243 meegenomen voor 119,90.
Lego 42088 voor € 5,99
Lego 70841 voor € 5,99
Lego 60219 voor € 5,99
Lego 60213 voor € 9,74
Lego 60225 voor € 12,74
Met 35% waren de treinen ook net wat voordeliger geweest dan bij Intertoys (4 euro nog wat en 3 euro nog wat). Ik had dus gewoon een dagje moeten wachten...
Het is het wel waard om Kruidvat regelmatig in de gaten te houden. Op hun (vaak) al concurrerende prijzen hebben ze vaak nog extra korting. De vorige keer (op een woensdagavond) hadden ze twee keer 20% korting.
Zie mijn post van vrijdag 20 september 2019 11:16.
Ik had m.b.v die 35% de 30403 & 42098 samen voor
€ 84,81 bezorgd en wel.
Dat was buiten de opgehaalde 10243 voor € 119,90 bij ToyChamp DE beste koop dit weekend.
Ik heb eerder op de middag ook de 60141 besteld...voor die € 54,74
Was een 'duur' LEGO weekend...bijna 300EUR.
Ik had m.b.v die 35% de 30403 & 42098 samen voor
€ 84,81 bezorgd en wel.
Dat was buiten de opgehaalde 10243 voor € 119,90 bij ToyChamp DE beste koop dit weekend.
Ik heb eerder op de middag ook de 60141 besteld...voor die € 54,74
Was een 'duur' LEGO weekend...bijna 300EUR.
Ik las net op pepper dat Kruidvat vorig jaar tijdens Black Friday 50% korting gaf. De prijzen kunnen dus nog wel wat lager.
Helaas is het assortiment erg wisselend. In ieder geval ga ik rond die tijd wel Kruidvat goed in de gaten houden, de ruimtevaart serie lijkt me ook wel mooi. Euh.... voor mijn zoontje.
Hahaha. Dus JIJ was het. Ik hoorde dat diverse gebeld hadden maar blijkbaar niemand die gevraagd had om zichzelf op de lijst te zetten voor t geval je niet kwam opdagen. Ik vind t wel humor zoSilooy schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:57:
Sorry ik ben de persoon die de laatste Lego Bugatti in Tilburg Intertoys gisteren gereserveerd heeft. Heb m net afgehaald. Had begrepen dat er na mij nog zeker 10 mensen gebeld hadden naar de winkel.
Was dat niet 50% korting op het 2de artikel...net zoals de actie die de 27ste start bij hun ( = Kruidvat ) ?
Mij staat het niet bij. Ik las het op pepper. Ik vind 50% wel heel erg veel. Stel de brandweerkazerne van 42,99 euro voor 21,50 euro, terwijl de RRP 60 euro is. Ik kan het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen. 50% op 2e artikel klinkt aannemelijker. Maar we zullen wel zien.WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:06:
Was dat niet 50% korting op het 2de artikel...net zoals de actie die de 27ste start bij hun ( = Kruidvat ) ?
Twee jaar geleden was het -50 op alles van lego star wars. Dat ben ik zeker.meesje schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:03:
Ik las net op pepper dat Kruidvat vorig jaar tijdens Black Friday 50% korting gaf. De prijzen kunnen dus nog wel wat lager.Helaas is het assortiment erg wisselend. In ieder geval ga ik rond die tijd wel Kruidvat goed in de gaten houden, de ruimtevaart serie lijkt me ook wel mooi. Euh.... voor mijn zoontje.
https://www.instagram.com/anafollotofbricks/
Op pepper zei diegene inderdaad tot 50% korting. In ieder geval goed om te weten om tijdens BF Kruidvat (en Trekpleister, zelfde concern, zelfde aanbod) goed in de gaten te houden.betaplayer schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:40:
[...]
Twee jaar geleden was het -50 op alles van lego star wars. Dat ben ik zeker.
[ Voor 10% gewijzigd door meesje op 21-09-2019 19:20 ]
[quote]Gim schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:15:
[...]
Wow, goede tip. Was niet bekend met Toychamps.
[/quote]
[...]
[/quote]
Je moet er voor naar Middelburg.meesje schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:30:
Bij Toychamp is de set 10214 nog te koop. Nu met deze 25% actie maar 165 euro. Goede prijs voor een retired set.

[ Voor 54% gewijzigd door jadjong op 22-09-2019 07:17 ]
of Alkmaar, Almere, Utrecht (the wall, voormalig Intertoys), Amersfoort, Rotterdam, Arkel, Zwolle, Leeuwarden, Apeldoorn, Arnhem, Breda, Bergen Op Zoom, Eindhoven, Helmond, Enschede, Roermond, Gronsveld of Kerkrade
Ging over de Tower Bridge, maar die is uit de quote gevallen.Tokus schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:03:
[...]
of Alkmaar, Almere, Utrecht (the wall, voormalig Intertoys), Amersfoort, Rotterdam, Arkel, Zwolle, Leeuwarden, Apeldoorn, Arnhem, Breda, Bergen Op Zoom, Eindhoven, Helmond, Enschede, Roermond, Gronsveld of Kerkrade

Ging mij om de Assembly Square en die was zowel in de webshop als in de diverse filialen voorradig. Zelfde prijs als bij fun.be, Dreamland, Brickshop: €194. Alleen A-tembo zat eronder.jadjong schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:58:
[...]
Ging over de Tower Bridge, maar die is uit de quote gevallen.
In de webshop besteld .
Maar inderdaad Tower Bridge zat niet in de quote.
Toen ik dat schreef, was ie ook nog op voorraad in Zwolle en daar was ie later op de dag (na mijn berichtjadjong schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 19:10:
[quote]Gim schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:15:
[...]
[/quote]
[...]
Je moet er voor naar Middelburg.
Klopt om circa 12:35 nog op voorraad in Zwolle.meesje schreef op zondag 22 september 2019 @ 07:51:
[...]
Toen ik dat schreef, was ie ook nog op voorraad in Zwolle en daar was ie later op de dag (na mijn bericht) al verkocht.
Ik was om 13:50 in dat filiaal en toen was hij reeds verkocht.
Navraag laten doen en er was er inderdaad geen 1 meer aanwezig aldaar.
Raar, k kan via de Intertoys site de vrachttrein niet bestellen, ook niet met de optie bij de winkel afhalen terwijl er voldoende voorraad is bij de winkel.
Inmiddels wel de Passagierstrein (60197) binnen, kinderen nu druk mee aan het spelen
Inmiddels wel de Passagierstrein (60197) binnen, kinderen nu druk mee aan het spelen
[ Voor 22% gewijzigd door Ewoudb op 22-09-2019 08:53 ]
Online (webshop) voorraad en online bestellen moet je los zien van de voorraad van een winkel. De webshop is een eigen winkel met eigen voorraad in deze. Als je kiest ophalen dan wordt er eentje voor je naar de winkel gestuurd en is het vanuit de online voorraad, niet die van de winkel. Dit is vrij standaard.Ewoudb schreef op zondag 22 september 2019 @ 08:50:
Raar, k kan via de Intertoys site de vrachttrein niet bestellen, ook niet met de optie bij de winkel afhalen terwijl er voldoende voorraad is bij de winkel.
Daarbij, de voorraad indicatie van de winkels op de Intertoys site is waardeloos. Dat is al lange tijd zo en dat zeggen ze bij Intertoys in de winkel zelf ook.
Of ze moeten al zo zijn dat ze online precies weten wat ze in een winkel hebben en dat als je kiest ophalen dat ze de voorraadindicatie van die winkel gebruiken maar zeker in t geval van Intertoys zou t een hoop ellende opleveren omdat er niks van klopt
[ Voor 13% gewijzigd door Gim op 22-09-2019 09:44 ]
Dat verklaart, morgen dan maar is langs bij de lokale vestigingen.Gim schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:39:
[...]
Online (webshop) voorraad en online bestellen moet je los zien van de voorraad van een winkel. De webshop is een eigen winkel met eigen voorraad in deze. Als je kiest ophalen dan wordt er eentje voor je naar de winkel gestuurd en is het vanuit de online voorraad, niet die van de winkel. Dit is vrij standaard.
Daarbij, de voorraad indicatie van de winkels op de Intertoys site is waardeloos. Dat is al lange tijd zo en dat zeggen ze bij Intertoys in de winkel zelf ook.
Zekerheidhalve kun je t filiaal bellen en iets apart laten leggen voor je. Dan ben je verzekerd dat ie er ligt. Natuurlijk betaal je wel de prijs van die dag naar de korting is tot en met maandag toch?Ewoudb schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:43:
[...]
Dat verklaart, morgen dan maar is langs bij de lokale vestigingen.
ik vind het vreemd dat ze zaken reserveren met dit soort acties, natuurlijk leuk voor mensen maar persoonlijk zou ik iets hebben van: je komt maar langs en hoopt dat we het hebben, dat is onderdeel van een fysieke winkel bezoekenGim schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:46:
[...]
Zekerheidhalve kun je t filiaal bellen en iets apart laten leggen voor je. Dan ben je verzekerd dat ie er ligt. Natuurlijk betaal je wel de prijs van die dag naar de korting is tot en met maandag toch?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
*knip* Zie modbreak hierboven.
[ Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 22-09-2019 11:15 ]
Kruidvat folder van aanstaande week binnen gehad. Volgende week 2e artikel 50% op alle speelgoed, waaronder natuurlijk Lego.
Geldig van vrijdag tm zondag.
Ben zelf een iets kleinere fan dan sommigen hier. Ik twijfel op dit moment over Trafalgar Square (bij Intertoys nu 47,99; lager dan laagste ooit volgens Brickwatch).. maar ja hij is vrij nieuw dus de kans dat hij binnenkort nog iets lager komt is wel aanwezig...
Geldig van vrijdag tm zondag.
Ben zelf een iets kleinere fan dan sommigen hier. Ik twijfel op dit moment over Trafalgar Square (bij Intertoys nu 47,99; lager dan laagste ooit volgens Brickwatch).. maar ja hij is vrij nieuw dus de kans dat hij binnenkort nog iets lager komt is wel aanwezig...
[ Voor 3% gewijzigd door Hierkomik op 22-09-2019 14:02 ]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
@Arunia Jij ben toch van de Overwatch serie. Heb je deze al gezien?
https://gear.blizzard.com...astion-blizzard-exclusive
Voor de rest check even het bericht op pepper.
https://gear.blizzard.com...astion-blizzard-exclusive
Voor de rest check even het bericht op pepper.
Voor de mensen die Ideas sparen en de 21312 (vrouwen van NASA) hebben gemist nu de set retired is, bij https://www.playtoday.nl/product/21312-women-nasa/ te koop voor €20,24 ex verzendkosten t/m maandag.
Is er iemand die in NL nog een 10264 weet te liggen met 25% korting in een webshop?
Is er iemand die in NL nog een 10264 weet te liggen met 25% korting in een webshop?
Bij Toychamp in b.v Zwolle voor € 142,49 mits afgehaald.Mirjam77 schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:38:
Voor de mensen die Ideas sparen en de 21312 (vrouwen van NASA) hebben gemist nu de set retired is, bij https://www.playtoday.nl/product/21312-women-nasa/ te koop voor €20,24 ex verzendkosten t/m maandag.
Dit ; https://www.toychamp.nl/10264-garage-op-de-hoek
Update a-tembo:
######### Het is weer beperkt mogelijk online bestellingen te plaatsen lees eerst onderstaande bepalingen voor je gaat bestellen, hartelijk dank voor je medewerking######
******LET OP : DE VOORRAADINDICATIE IS OP DIT MOMENT NIET UPTODATE. HET KAN DUS ZIJN DAT ER STAAT DAT WE DE SET NOG OP VOORRAAD HEBBEN, MAAR DAT DAT NIET ZO IS VANWEGE DE GROTE DRUKTE, HOUD HIER REKENING MEE. OOK GAAT HET LANG DUREN VOORDAT JE JE BESTELLING GAAT ONTVANGEN VANWEGE DE ENORME DRUKTE EN HET KAN ZIJN DAT JE IETS BESTELD WAT WE NIET MEER KUNNEN LEVEREN VOOR DE ACTIE PRIJS. JE BESTELLING WORDT DAN GECANCELD. INDIEN JE DEZE RESTRICTIES BEGRIJPT DAN GAAN WIJ ONZE UITERSTE BEST DOEN OM JE BESTELLING ZO GOED MOGELIJK TE VERWERKEN. HARTELIJK DANK VOOR JE BEGRIP.*******
######### Het is weer beperkt mogelijk online bestellingen te plaatsen lees eerst onderstaande bepalingen voor je gaat bestellen, hartelijk dank voor je medewerking######
******LET OP : DE VOORRAADINDICATIE IS OP DIT MOMENT NIET UPTODATE. HET KAN DUS ZIJN DAT ER STAAT DAT WE DE SET NOG OP VOORRAAD HEBBEN, MAAR DAT DAT NIET ZO IS VANWEGE DE GROTE DRUKTE, HOUD HIER REKENING MEE. OOK GAAT HET LANG DUREN VOORDAT JE JE BESTELLING GAAT ONTVANGEN VANWEGE DE ENORME DRUKTE EN HET KAN ZIJN DAT JE IETS BESTELD WAT WE NIET MEER KUNNEN LEVEREN VOOR DE ACTIE PRIJS. JE BESTELLING WORDT DAN GECANCELD. INDIEN JE DEZE RESTRICTIES BEGRIJPT DAN GAAN WIJ ONZE UITERSTE BEST DOEN OM JE BESTELLING ZO GOED MOGELIJK TE VERWERKEN. HARTELIJK DANK VOOR JE BEGRIP.*******
@meesje dat klopt, dank je wel. Die had ik voor mijn vakantie al besteld. Heb nu de watch point gekocht voor 53 euro.
Verwijderd
En weer een overtreding van de wet tijdens deze lego actie
. Ow echt als dr ACM hier eens gaat hakken vallen er vele spaanders....
Leuk dat je aanvullende voorwaarden stelt maar annuleren op basis van prijs kan alleen bij een grote prijsfout.
Juridisch rammelt het echt bij heel veel van deze webshops.
Leuk dat je aanvullende voorwaarden stelt maar annuleren op basis van prijs kan alleen bij een grote prijsfout.
Juridisch rammelt het echt bij heel veel van deze webshops.
De discussie over (eventuele) annuleringen en ander juridisch geneuzel mag in een eigen topic in SF. Hier hoort het niet thuis, gezien het geen aanbieding is, en is dus ook offtopic.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Bij Brickfever https://www.brickfever.nl/le-garage-du-coin-10264 is de 10264 met 25% korting tov de adviesprijs te bestellen (backorders) voor €142,49
[ Voor 12% gewijzigd door Mirjam77 op 23-09-2019 12:45 ]
Verdorie zeg, idem voor 10260. Twijfel, twijfel, nu toch beide sets maar kopen of komend jaar afwachten?Mirjam77 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:32:
Bij Brickfever https://www.brickfever.nl/le-garage-du-coin-10264 is de 10264 met 25% korting tov de adviesprijs te bestellen (backorders) voor €142,49
Ook Stranger Things 75810 met 25% korting.
En Ford Mustang (10265) voor 97,49 euro. Vrij scherpe prijs volgens mij (ze rekenen met 25% korting van 129,99 euro ipv 139,99 euro).
Nog eentje dan
[ Voor 26% gewijzigd door meesje op 23-09-2019 13:00 ]
De maanlander ( 10266 ) voor € 67,49 excl. verzending @ BrickFever
Niet doorslaan he.WiLLoW_TieN schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:12:
De maanlander ( 10266 ) voor € 67,49 excl. verzending @ BrickFever
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites