Heb de mijne toch al in huis. Echt een goeie prijs voor deze super-set!AppieNL schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:18:
Duidelijk op brickwatch, maar vind het wel de extra vermelding waard:
Porsche op Amazon.de nu voor 243 euro
Wel levertijd van 1-2 maanden op het moment, maar leuk voor de mensen die de prijs van Amazon UK hebben gemist die voor 2-3 euro minder weg ging een paar weken terug.
De kartonnen doos er omheen was half open maar eigenlijk verder ongeschonden.TommyboyNL schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:00:
Net mijn 42030 ontvangen van Toys R Us, en zoals meer mensen al zeiden niet heel netjes verpakt waardoor één van de kanten van de doos de nodige krassen heeft. Ah well, het gaat om de inhoud van de doos
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
zijn er eigenlijk nog aanbiedingen op Lego World?
15 of 20% korting ofzo bij de intertoys daarzo toch?itsgreen schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 02:44:
zijn er eigenlijk nog aanbiedingen op Lego World?
10% Niet echt een aanbieding dus.mschol schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 05:07:
[...]
15 of 20% korting ofzo bij de intertoys daarzo toch?
alleen de 66493 (lego city cargotrein superpack) is met een 179 euro een echte aanbieding te noemen, uitgaande van brickwatch prijzen
Paar weken geleden deze set voor 150 euro gehaald bij ToysXL
Normaal 199 met 25% korting dus erg aantrekkelijk.
Normaal 199 met 25% korting dus erg aantrekkelijk.
Ja, de aanbiedingen waren vrij mager inderdaad. Snap die mensen echt niet die 75 euro teveel aan het neerleggen zijn voor 42030 of 50 euro teveel voor de Porsche...
Verwijderd
Met het risico van Senor Sjon een reprimande te krijgen over off topic...Joster schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:39:
Ja, de aanbiedingen waren vrij mager inderdaad. Snap die mensen echt niet die 75 euro teveel aan het neerleggen zijn voor 42030 of 50 euro teveel voor de Porsche...
Voordat ik mensen op acties begon te wijzen, wist ik dat ook niet. Maar de werkelijkheid is dat niet iedereen alles ziet. Wij doen moeite om een koopje te vinden. Er zijn hele volksstammen die daar geen tijd voor hebben. Ik sta regelmatig in de winkels en dan krijg je een vlaag mee van de gemiddelde shopper. Dat is in mijn ogen een moeder die kijkt naar de leeftijd op de doos. Niet iedereen doet wat wij doen, anders zaten hier elke dag 100.000 mensen een post te maken over een aanbieding die ze hadden gezien. Daarom bestaat reclame, je moet je product naar buiten brengen, want anders kennen mensen het niet. De vriend van mijn schoonmoeder verzamelt volkswagen. Vitrine en al in de woonkamer, maar de vwbus van lego had ie nog nooit gezien terwijl ik hem er op wees nadat ie de vwbus in hoogslapervorm had gepost. Het is nou eenmaal zo. Waarom vragen ze soms over de top prijzen? Omdat er mensen zijn die niet weten. Punt
Oh ja, Kruidvat heeft andere voorraad voor de 2+1 actie (phew ik hoop dat ik er mee me offtopic weg kom)
Is ook zo, maar ik zag ook volwassen mannen met 3 grote dozen technic naar buiten lopen ipv mama's die op de leeftijden letten
Die hebben toch ook wel tijd om een lego nummer te googlen terwijl je daar rond loopt.
Dat ik het fenomeen niet snap is misschien verkeerd uitgedrukt, ik vind het lompe dieven van hun eigen portemonnee..
Dat ik het fenomeen niet snap is misschien verkeerd uitgedrukt, ik vind het lompe dieven van hun eigen portemonnee..
Verwijderd
Als je gefocust bent op iets, dan is alles om je heen wazig. Dankzij dat principe bestaan goochelaars en doen winkels goede zaken.
[ Voor 19% gewijzigd door Yorinn op 22-10-2016 23:13 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik hoor mezelf gewoon praten. Ik had gisteren hetzelfde. Anderen zijn wellicht niet zo met prijzen bezig en opgegaan in hun enthousiasme, maar ik stond er wel verwonderd bij te kijken. De porsche, de volvo loader en ook de fire plane. Goede zaken voor Intertoys ;-) De Arocs leek wel redelijk geprijsd met €160, althans die prijs betaalde ik een tijd terug buiten feestmaand-in-aantocht aanbiedingen om.Joster schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:59:
Is ook zo, maar ik zag ook volwassen mannen met 3 grote dozen technic naar buiten lopen ipv mama's die op de leeftijden lettenDie hebben toch ook wel tijd om een lego nummer te googlen terwijl je daar rond loopt.
Dat ze op een echte lego beurs trouwens geen echte stand hebben van de lego store? Dan hadden er tenminste ook exclusives gekocht kunnen worden. Lijkt me een gemiste kans voor lego of is t iets wettelijks?!
[ Voor 22% gewijzigd door Gim op 23-10-2016 09:40 ]
Ik krijg van m'n zusje uit Duitsland nog wel eens wat aanbiedingen door. Zitten beste prijspakkers bij! https://www.galeria-kaufh...kw-42-so/bnr-Sonntag-lego
Palace Cinema voor €114,75

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Maar ook Detective's Office voor 114,74
https://www.galeria-kaufh...6/1018517497?v=1018528411
Iemand ervaringen met de DHL PackStations?
Je kan dan laten bezorgen bij een DHL punt vlakbij de grens en dan zelf even ophalen.
Bij Galeria zou je dan als registratie adres gewoon dat zelfde adres kunne pakken en dan bij levering het goede DHL punt aangeven.
https://www.galeria-kaufh...6/1018517497?v=1018528411
Iemand ervaringen met de DHL PackStations?
Je kan dan laten bezorgen bij een DHL punt vlakbij de grens en dan zelf even ophalen.
Bij Galeria zou je dan als registratie adres gewoon dat zelfde adres kunne pakken en dan bij levering het goede DHL punt aangeven.
DP Kunst schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:03:
Ik krijg van m'n zusje uit Duitsland nog wel eens wat aanbiedingen door. Zitten beste prijspakkers bij! https://www.galeria-kaufh...kw-42-so/bnr-Sonntag-lego
[ Voor 20% gewijzigd door sjong op 23-10-2016 11:47 ]
De Porsche (42056) bij Amazon.co.uk nu voor £199,- inclusief verzending komt dat neer op zo'n €230,-
Het interessante is dat het Duitse Galeria Kaufhof eigendom is van het Canadese Hudson's Bay. En die keten heeft de afgelopen tijd diverse V&D panden in Nederland gekocht om daarin de komende jaren Hudson's Bay warenhuizen in Nederland in te openen. Dus ... als we een beetje geluk hebben gaan we in die Hudson's Bay winkels in Nederland ook leuke Lego aanbiedingen gaan krijgen. Laten we duimen dat we dan niet meer zo verlekkerd naar Duitsland (Galeria Kaufhof) hoeven te kijken!DP Kunst schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:03:
Eigenlijk ongeveer 235. Je betaald 1.5% meer door de valuta omrekening van de bank (wat bij de ING blijkbaar volgend jaar 1,75% wordtSandaX schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:09:
De Porsche (42056) bij Amazon.co.uk nu voor £199,- inclusief verzending komt dat neer op zo'n €230,-

Ik had/heb hem nog in bestelling staan bij Amazon.de, waar hij nu tijdelijk op is. Ik twijfel om hem naar de UK te switchen voor de 8 euro minder (ja, ik ben een krent
Vandaag kreeg ik bij mijn aankoop in de lego store oberhausen naast de 24in1 advent kalender ook nog de engelse dubbeldekker. Deze actie was afgelopen maar ze hadden er nog een paar over. Mogelijk geven ze morgen/dinsdag de bus nog steeds mee...
Ik heb mijn creditcardafschrift er even bijgepakt: € 232,86AppieNL schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:31:
[...]
Eigenlijk ongeveer 235. Je betaald 1.5% meer door de valuta omrekening van de bank (wat bij de ING blijkbaar volgend jaar 1,75% wordt)
Ik had/heb hem nog in bestelling staan bij Amazon.de, waar hij nu tijdelijk op is. Ik twijfel om hem naar de UK te switchen voor de 8 euro minder (ja, ik ben een krent), maar m'n laatste pakjes van Amazon UK kwamen niet allemaal even netjes aan (en wat mensen op Lowlug hadden het nog erger) en de doos van de Porsche wil ik eigenlijk wel netjes houden. Zal je zien dat Amazon.de net zo beroerd levert tegenwoordig, maar goed dat zien we dan wel weer.
De koersopslag verschilt per bank/maatschappij. De Bijenkorfkaart (Mastercard) is het 2%.AppieNL schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:31:
[...]
Eigenlijk ongeveer 235. Je betaald 1.5% meer door de valuta omrekening van de bank (wat bij de ING blijkbaar volgend jaar 1,75% wordt)
Revolut is het 0% koersopslag (maar geen aankoopverzekering).
Dat is wel een hele leuke verrassing.Houtkern schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:24:
Vandaag kreeg ik bij mijn aankoop in de lego store oberhausen naast de 24in1 advent kalender ook nog de engelse dubbeldekker. Deze actie was afgelopen maar ze hadden er nog een paar over. Mogelijk geven ze morgen/dinsdag de bus nog steeds mee...
Heb nu toch ook maar de bestelling gedaan.... had ik wellicht al beter gisteren kunnen doen dan
Tot 1 november loopt er bij Collishop een 15% actie op alle speelgoed met de code G251.
[ Voor 10% gewijzigd door Admiral Freebee op 25-10-2016 09:56 ]
Mochten er mensen zijn met een Disneyland jaarkaart, bij de Lego Store in Disneyland Parijs krijg je 10% korting op de non-exclusive dozen...
Dit was afgelopen weekend samen met de dubbele VIP punten een mooie korting..
Dit was afgelopen weekend samen met de dubbele VIP punten een mooie korting..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ah ok.Wally2002 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:28:
[...]
De koersopslag verschilt per bank/maatschappij. De Bijenkorfkaart (Mastercard) is het 2%.
Revolut is het 0% koersopslag (maar geen aankoopverzekering).
Wel apart dat SandaX al een shipped mailtje heeft terwijl m'n Volvo 42053 al 2 dagen op preparing for dispatch staat. Niet dat ik het echt erg vind. Voor dat bedrag wacht ik wel even.
Dank je - een bucket wheel excavator voor € 150!Admiral Freebee schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:56:
Tot 1 november loopt er bij Collishop een 15% actie op alle speelgoed met de code G251.
Brickwatch heeft het nog niet gepakt, maar de 42053 Volvo staat nu op Amazon UK voor 46 pond, inclusief shipping zo'n 56 euro? Ik heb de mijne iig even opnieuw in de bestelling gezet en gelijk m'n Porsche bij Amazon.de maar gecancelled en erbij gedaan 
(edit: staat inmiddels bericht bij van "14 left in stock, more on the way")
(edit: staat inmiddels bericht bij van "14 left in stock, more on the way")
[ Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 26-10-2016 15:42 ]
Tip, bezorgt alleen in belgie!Admiral Freebee schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:56:
Helaas net tegenaan gelopen
Voor mensen die in de buurt wonen, is het wel interessant dat je ook kunt afhalen bij verschillende winkels (in de grensstreek).
Voor wie wel kan wachten, op Amazon.co.uk is de
LEGO Technic RC VOLVO L350 Front Loader 42030
nu te bestellen voor € 130,- excl. verzendkosten.
Staat wel bij dat ie evt. niet zou worden geleverd, maar wat is de kans daarop ?
Is deze set al EOL ?
Staat wel bij dat ie evt. niet zou worden geleverd, maar wat is de kans daarop ?
Is deze set al EOL ?
Zou het bij G-K niet mogelijk zijn het adres van je zus te vermelden voor de rekening (komt via je eigen e-mail) en vervolgens een filiaal in de grensstreek als leveradres te kiezen om het af te halen ?DP Kunst schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:03:
Voor de geïnteresseerde:
De 42042 Crawler Crane is nu voor €79,98 te koop bij Toys R Us. Laagste prijs ooit volgens Brickwatch.
De 42042 Crawler Crane is nu voor €79,98 te koop bij Toys R Us. Laagste prijs ooit volgens Brickwatch.
Flinke aanbiedingen daar, de 42030 staat daar ook al een tijdje het goedkoopste ooit.Gim schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:37:
Voor de geïnteresseerde:
Ik heb alleen beloofd voorlopig geen sets meer te kopenJoster schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:06:
[...]
Flinke aanbiedingen daar, de 42030 staat daar ook al een tijdje het goedkoopste ooit.

*knip* En dit is niet de bedoeling van het forum.
[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 27-10-2016 17:54 ]
Hecht niet teveel waarde aan wat Brickwatch zegt. Met name Amazon kan ie doorgaans niet bijhouden. Beide sets zijn zeker al eens goedkoper geweest op Amazon UK. Sterker, de 42030 is nu incl. verzenden zo'n 140 EUR.
Stopt vinger in oren en roept heel hard lalalalalaaaa.Gim schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:37:
Voor de geïnteresseerde:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Als je dicht bij de grens woont kan je het eventueel laten leveren in een Colruyt-filiaal.diefightdie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:17:
[...]
Tip, bezorgt alleen in belgie!
Helaas net tegenaan gelopen
Had hem daar ook besteld maar werd niet uitgeleverd uiteindelijk bij de toysrus actie meegenomen.activav6 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:14:
Voor wie wel kan wachten, op Amazon.co.uk is de
Is deze set al EOL ?
Hij is nu idd wel heel goedkoop.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Nooo!!Gim schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:37:
Voor de geïnteresseerde:
nu "moet" ik het wel kopen
Edit:
ben veel te laat geweest met mijn bestelling en ondanks dat het nog steeds te koop is op de website staat deze in back-order en hopen ze die over 2-3 weken te krijgen.
Rustig wachten of ik deze alsnog krijg dus.
[ Voor 24% gewijzigd door gr8-jen op 31-10-2016 11:00 ]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023
Edit:gr8-jen schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:59:
[...]
Nooo!!
Edit:
ben veel te laat geweest met mijn bestelling en ondanks dat het nog steeds te koop is op de website staat deze in back-order en hopen ze die over 2-3 weken te krijgen.
Hij staat nog als beschikbaar en je kunt hem nog toevoegen aan je winkelmandje, dus dan zou je verwachten dat hij wel verstuurd gaat worden. Of de 2 weken benutten om hem elders nog gunstig te vinden. Maar wel misleidend (voorraad op site niet goed bijgewerkt?) want als je het artikel aan je winkelmandje toevoegt dan geeft hij aan dat het artikel binnen 1-2 werkdagen het magazijn verlaat.
[ Voor 29% gewijzigd door Gim op 31-10-2016 12:10 ]
Trekpleister heeft volgens de folder vanaf morgen 2de halve prijs op Lego & Playmobil.
Online lijkt de korting echter al prima te werken. Zie hier de producten: https://www.trekpleistero...gina/products.html?q=lego
Niet erg veel aanbod dus, weet iemand hoe het zit met het aanbod in de fysieke winkels?
Online lijkt de korting echter al prima te werken. Zie hier de producten: https://www.trekpleistero...gina/products.html?q=lego
Niet erg veel aanbod dus, weet iemand hoe het zit met het aanbod in de fysieke winkels?
Nou, ben achteraf gezien toch benieuwd. Artikel lijkt niet meer in assortiment te zitten. Ben je in elk geval op tijd geweest nog om een order te plaatsen.gr8-jen schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:59:
[...]
Nooo!!
Edit:
[ Voor 17% gewijzigd door Gim op 01-11-2016 08:27 ]
Vanochtend zat deze inderdaad niet meer in het assortiment. Ook de link vanuit brickwatch werkt niet meer.Gim schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:12:
[...]
Nou, ben achteraf gezien toch benieuwd. Artikel lijkt niet meer in assortiment te zitten. Ben je in elk geval op tijd geweest nog om een order te plaatsen.
Tot nu toe hou ik mij vast aan het volgende :
In het ergste geval moet ik mijn geld terug halen over 2 weken. Voor nu heb ik een agendapunt gezet over 2 weken. En dan bestel ik het ergens anders (of alsnog ergens anders als het onder 90 euro komtBedankt voor uw bestelling. De volgende artikelen zijn helaas tijdelijk niet leverbaar, zijn echter al nabesteld en zullen binnen 2 tot 3 weken bij ons arriveren. Zodra de artikelen worden verzonden, sturen wij uw een e-mail.
Ik vind het wel weer slecht dat ze net zo slecht Nederlands schrijven als ik

... sturen wij uw een e-mail.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023
hi mensen, ik zie net op groupon de een waardebon voor soekilookie
€ 9,99 voor een waardebon van € 20
€ 19,99 voor een waardebon van € 40
€ 29,99 voor een waardebon van € 60
Minimale besteding: bij de waardebon van € 20 is deze € 25, bij de waardebon van € 40 is deze € 60 en bij de waardebon van € 60 is de minimale besteding € 99.
dan zijn de modellen van:
Grote Vrachthelikopter Lego (42052) € 168,45
Heroes Of Justice: Luchtduel Lego (76046) € 100,40
Starscavenger (75147) € 86,40
LEGO Starwars 75150 Darth Vaders TIE Advanced € 142,55
met korting toch voor leuke prijzen te kopen
Minimale besteding: bij de waardebon van € 20 is deze € 25, bij de waardebon van € 40 is deze € 60 en bij de waardebon van € 60 is de minimale besteding € 99.
Heb je de originele lego prijzen gezien (die normaal al hoger is dan de winkelprijzen)? Met korting zijn ze nog steeds duurder dan de originele lego prijzenprld schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:08:
hi mensen, ik zie net op groupon de een waardebon voor soekilookie

Kijk niet alleen naar korting, maar kijk ook naar de originele prijs.
Bij ToysRUs.nl is Darth Vaders TIE Advanced tegen de A-Wing Starfighter (75150) in de aanbieding voor €59,98, maar alleen vandaag geldt nog een korting van 20%, m.a.w. €47,98. Dat is 56% onder de LEGO adviesprijs volgens BW en daarmee de laagste prijs tot nu toe.
Die gigantische Emmerwiel graafmachine (Bruinkoolding, weet de naam even niet, brakke verbinding om op te zoeken) is nu voor 199,95 bij de Toychamp. Die kost normaal iets van 219,99-229,95 dacht ik.
Edit: ook bij Misterbricks, excuses. Maar goed, beter een winkel te veel dan te weinig.
Edit: ook bij Misterbricks, excuses. Maar goed, beter een winkel te veel dan te weinig.
[ Voor 20% gewijzigd door Kuusj op 02-11-2016 18:22 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik weet niet of deze hier al bekend is, maar ik zag 'm gister langskomen op FB:
Tot 50% korting op LEGO in De Bazaar Ik weet niet wat ze zoal hebben, en van welke prijzen die 50% af gaan, maar als je in de buurt bent is het wellicht een bezoekje waard.
Tot 50% korting op LEGO in De Bazaar Ik weet niet wat ze zoal hebben, en van welke prijzen die 50% af gaan, maar als je in de buurt bent is het wellicht een bezoekje waard.
'Tot 50%', volgens mij roepen ze dat allemaal.Guardian1980 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:22:
Ik weet niet of deze hier al bekend is, maar ik zag 'm gister langskomen op FB:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
net binnen,
Geachte klant,
Bedankt voor uw aankoop bij Toys"R"Us/Babies"R"Us.
Helaas zijn enkele of alle artikelen van uw bestelling niet leverbaar. Dit deel van uw bestelling is daarom geannuleerd.
GEANNULEERDE ARTIKELEN
Artikelnummer: 7397398
Artikel: LEGO Technic - 42042 Rupsband kraan One Size
Aantal: 1
Prijs: 79,98€
Als ze nu volgende maand weer beschikbaar zijn heb je dan nog recht op levering voor deze prijs, ik zie het als een eenzijdige ontbinding van rechtsgeldige koopovereenkomst
Geachte klant,
Helaas zijn enkele of alle artikelen van uw bestelling niet leverbaar. Dit deel van uw bestelling is daarom geannuleerd.
GEANNULEERDE ARTIKELEN
Als ze nu volgende maand weer beschikbaar zijn heb je dan nog recht op levering voor deze prijs, ik zie het als een eenzijdige ontbinding van rechtsgeldige koopovereenkomst
Dat is het ook, maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee dingen. In het verleden heb ik, na het ontvangen van zo'n zelfde soort mailtje, het na meerdere mailtjes heen en weer met de klantendienst van TRU maar opgegeven.
Het doet in ieder geval vermoeden dat hun voorraadbeheer niet op orde is.
Overigens heb ik, na het ontvangen van een beschadigde bestelling van TRU (een beschadigde set in een veel te slappe verzenddoos waar 1 kant helemaal beschadigd was) een klacht ingediend.
Ik kreeg de optie om het terug te sturen en geld terug, of een korting (over de hoogte daarvan kan de eerstelijns geen beslissing nemen, wordt door een andere afdeling bepaald).
Overigens wordt voor een terugsturen een ophaalafspraak gemaakt, dit door GLS, daarbij kunnen ze alleen maandag t/m vrijdag en kunnen ze geen tijd aangeven wanneer ze het komen afhalen.
Het doet in ieder geval vermoeden dat hun voorraadbeheer niet op orde is.
Overigens heb ik, na het ontvangen van een beschadigde bestelling van TRU (een beschadigde set in een veel te slappe verzenddoos waar 1 kant helemaal beschadigd was) een klacht ingediend.
Ik kreeg de optie om het terug te sturen en geld terug, of een korting (over de hoogte daarvan kan de eerstelijns geen beslissing nemen, wordt door een andere afdeling bepaald).
Overigens wordt voor een terugsturen een ophaalafspraak gemaakt, dit door GLS, daarbij kunnen ze alleen maandag t/m vrijdag en kunnen ze geen tijd aangeven wanneer ze het komen afhalen.
Dan koop je hem anders bij Amazon of Mytoys.de met 10% korting, de twee goedkoopste aanbieders volgens brickwatch? Ben je wel ~10 euro meer kwijt, maar nog steeds goedkoper dan de rest.lecram24 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:49:
net binnen,
Geachte klant,
GEANNULEERDE ARTIKELEN
Maar wel bleh met TRU.
lecram24 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:49:
net binnen,
Geachte klant,
GEANNULEERDE ARTIKELEN
Ik kreeg dezelfde melding....Gim schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:33:
[...]
Dan koop je hem anders bij Amazon of Mytoys.de met 10% korting, de twee goedkoopste aanbieders volgens brickwatch? Ben je wel ~10 euro meer kwijt, maar nog steeds goedkoper dan de rest.
Maar wel bleh met TRU.
ik wilde bijna rechtsbijstand inschakelen (vaker gedaan wegens principe kwestie).
Toch maar verder gekeken en het volgende gedaan:
via brickwatch naar Mytoys.de gegaan.
kraan in winkelwagen.
nieuw account aangemaakt.
kortingscode ingevuld voor 10% korting
aangemeld voor nieuwsbrief en € 5 korting gekregen
En de kraan zal binnen komen voor € 83,30.
BTW als paypal hangt en betaling niet lukt kun je de kortingen a ~€ 14,- niet gebruiken en moet je een ander email adres gebruiken voor een nieuw account. als je klanten service mailt krijg je een )*(&^%^antwoord die niet klopt (in het duits) en waar je niets aan hebt.
EDIT: Toy R us staat dus nu wel op de blacklist bij mij.....
Ook hier toy r us op blacklist. En rechtsbijstand keert je misschien nog eerder het bedrag uit dan dat ze er werk van maken. Ik vind het ook teveel moeite om te melden.gr8-jen schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:30:
[...]
[...]
Ik kreeg dezelfde melding....
ik wilde bijna rechtsbijstand inschakelen (vaker gedaan wegens principe kwestie).
Toch maar verder gekeken en het volgende gedaan:
via brickwatch naar Mytoys.de gegaan.
kraan in winkelwagen.
nieuw account aangemaakt.
kortingscode ingevuld voor 10% korting
aangemeld voor nieuwsbrief en € 5 korting gekregen
En de kraan zal binnen komen voor € 83,30.
BTW als paypal hangt en betaling niet lukt kun je de kortingen a ~€ 14,- niet gebruiken en moet je een ander email adres gebruiken voor een nieuw account. als je klanten service mailt krijg je een )*(&^%^antwoord die niet klopt (in het duits) en waar je niets aan hebt.
EDIT: Toy R us staat dus nu wel op de blacklist bij mij.....
Ik had al een mytoys account en dus ook 2e account aangemaakt, maar het lukt mij niet de kortingen te stapelen
Je kunt geen kortingscodes combineren maar bij een eerste bestelling (nieuw account) krijg je eenmalig zo'n aanbieding via een vinkje waarmee je direct op die bestelling een korting van 3 of 5 euro krijgt los van een evt kortingscode (10%) die je ook kunt opgeven. Alleen als je dan bijv. voor een verkeerde betalingsmethode of zo kiest en terug wil gaan naar je bestelling om de goede te kiezen dan is die direct geëffectueerde paar euro korting alweer teniet gedaan en verloren. Dan geldt alleen nog de 10%.ebk71 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 09:27:
[...]
Ook hier toy r us op blacklist. En rechtsbijstand keert je misschien nog eerder het bedrag uit dan dat ze er werk van maken. Ik vind het ook teveel moeite om te melden.
Ik had al een mytoys account en dus ook 2e account aangemaakt, maar het lukt mij niet de kortingen te stapelen
Maar t werkt sowieso niet altijd goed. Heb met een nieuw account ook al gehad dat t systeem dacht dat ik al een bestaande klant was, dus geen 10%.
Goed weekend qua aankopen; Intertoys heeft 15% korting op alle speelgoed. Volkswagen T1 busje voor €84,99 gehaald. En Lego Dimensions starter pakket (XBox One) is op Amazon.co.uk voor +/-€39 incl levering binnengehaald.
Ik weet niet of het verkeerd geprijsd is of dat dit gewoon een erg goede aanbieding is van Intertoys, maar de Lego Dimensions Gremlins Team Pack (71256) kost normaal bij Lego zelf €25, terwijl het bij Intertoys op €15,99 (standaard prijs voor Fun Pack!) geprijsd staat, en nu dus met 15% korting zelfs maar €13,59 kost.Hen3s schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:35:
Goed weekend qua aankopen; Intertoys heeft 15% korting op alle speelgoed. Volkswagen T1 busje voor €84,99 gehaald. En Lego Dimensions starter pakket (XBox One) is op Amazon.co.uk voor +/-€39 incl levering binnengehaald.
Leuk prijsfoutje, bij hun Bart Smit broertjes staat die wel goed.
Het is alleen niet zoveel waard als je op "Reserveer nu" klikt en je dan wordt doorverwezen naar een menuutje om je email adres in te vullen zodat ze kunnen melden wanneer die beschikbaar is. Ik zie het niet zo snel in de voorwaarden staan trouwens, maar in het verleden waren pre-orders uitgesloten van kortingsacties bij Bart Smit/Intertoys. En aangezien we nu niks betalen, zijn ze ook niks verplicht denk ik.
Het is alleen niet zoveel waard als je op "Reserveer nu" klikt en je dan wordt doorverwezen naar een menuutje om je email adres in te vullen zodat ze kunnen melden wanneer die beschikbaar is. Ik zie het niet zo snel in de voorwaarden staan trouwens, maar in het verleden waren pre-orders uitgesloten van kortingsacties bij Bart Smit/Intertoys. En aangezien we nu niks betalen, zijn ze ook niks verplicht denk ik.
Dat staat er nu, maar gisteren kon ik gewoon bestellen en heb ik ook al betaald. Toen stond er ook nog geen datum bij vanaf wanneer het beschikbaar is. Gelukkig al eens eerder wat bij Intertoys besteld dat een prijsfoutje bleek te zijn en dat werd ook gewoon geleverd. Dus ik wacht het gewoon fijn af.AppieNL schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:23:
Leuk prijsfoutje, bij hun Bart Smit broertjes staat die wel goed.

Verwijderd
Het Gremlin team pack stond al eerder aan die prijs in presale.
Vrijdag 11, 12 en 13 november is er 20 % korting bij het kruidvat.
Wat is er nieuw?
Kruidvat levert nu ook de grote sets via hun website. De grote sets zijn niet echt de goedkoopste, maar als die meedoen aan de kortingsacties worden ze wel erg super voordelig!
Met vriendelijke groet,
Vrijdag 11, 12 en 13 november is er 20 % korting bij het kruidvat.
Wat is er nieuw?
Kruidvat levert nu ook de grote sets via hun website. De grote sets zijn niet echt de goedkoopste, maar als die meedoen aan de kortingsacties worden ze wel erg super voordelig!
Met vriendelijke groet,
Zelfde vraag voor jou dan: waarom meld je dat hier niet eerder?! Dit soort dingetjes die Brickwatch niet op pakt, is perfect voor dit topic en jullie houden allebei je mondVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:16:
Het Gremlin team pack stond al eerder aan die prijs in presale.

Grrr, ik moet dit topic toch beter in de gaten houden.
Ben eigenlijk op zoek naar een leuke trein set, maar wat worden er belachelijke prijzen op MP gevraagd zeg...
Iemand nog leuke aanbiedingen gezien?
Ben eigenlijk op zoek naar een leuke trein set, maar wat worden er belachelijke prijzen op MP gevraagd zeg...
Geen trein maar vliegtuig:
42025-lego-technic-vrachtvliegtuig
is nog bij intertoys te halen € 85,- (35% onder lego adviesprijs)
Online is het uit het assortiment maar bij nog 3-4 winkels kan je langs gaan om op te halen. In Delft is er bijvoorbeeld nog 1.
Via intertoys kun je niet meer zoeken (uit CMS gehaald) alleen via google of deze link:
http://www.intertoys.nl/l...-technic-vrachtvliegtuig#
en toon winkelvoorraad.
42025-lego-technic-vrachtvliegtuig
is nog bij intertoys te halen € 85,- (35% onder lego adviesprijs)
Online is het uit het assortiment maar bij nog 3-4 winkels kan je langs gaan om op te halen. In Delft is er bijvoorbeeld nog 1.
Via intertoys kun je niet meer zoeken (uit CMS gehaald) alleen via google of deze link:
http://www.intertoys.nl/l...-technic-vrachtvliegtuig#
en toon winkelvoorraad.
Voor de liefhebbers van de 42042 Crawler Crane die de aanbieding bij ToysRUs hebben 'gemist',
de prijs is nu min of meer hetzelfde bij Amazon.de, t.w. € 81,32 incl. 21% btw en verzending.
de prijs is nu min of meer hetzelfde bij Amazon.de, t.w. € 81,32 incl. 21% btw en verzending.
https://www.kruidvat.nl/l...esnelheidstrein/p/3912224dfrenner schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:11:
Grrr, ik moet dit topic toch beter in de gaten houden.
Gaat als het goed is nog 20% af de 11e-13e. Ik zou wel 's nachts gelijk bestellen, want die dingen zijn instant weg. Dan zou ie rond de 80 euro moeten kosten.
http://folder.kruidvat.nl...-november-2016/page/14-15
https://www.brickwatch.ne...peed-Passenger-Train.html
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
AppieNL schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:40:
[...]
Zelfde vraag voor jou dan: waarom meld je dat hier niet eerder?! Dit soort dingetjes die Brickwatch niet op pakt, is perfect voor dit topic en jullie houden allebei je mond
Toevallig is het dankzij een volger van mijn pagina dat ik het weet. Verder heb ik er ook niet bij stil gestaan om hier te posten. Het is momenteel best wel druk met uitpluizen van de sites en vragen van volgers. Vanmorgen nog een dame geholpen die met tranen in der ogen stond omdat de prijs van de artikelen op haar verlanglijstje in 2 weken tijd verdrievoudigd was op bol. Bleken dus retired brandweersetjes te zijn. Ik heb er maar naar de opvolgers verwezen op bart smit. Ze kon nu zelfs een extra setje kopen.
De beste treinset staat op Bart Smit. Het is het combipack dat ideaal is. Twee keer extra spoor en een extra treinstation erbij. Setnummer 66493.
Met vriendelijke groet,
169 euro...Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:04:
[...]
Toevallig is het dankzij een volger van mijn pagina dat ik het weet. Verder heb ik er ook niet bij stil gestaan om hier te posten. Het is momenteel best wel druk met uitpluizen van de sites en vragen van volgers. Vanmorgen nog een dame geholpen die met tranen in der ogen stond omdat de prijs van de artikelen op haar verlanglijstje in 2 weken tijd verdrievoudigd was op bol. Bleken dus retired brandweersetjes te zijn. Ik heb er maar naar de opvolgers verwezen op bart smit. Ze kon nu zelfs een extra setje kopen.
De beste treinset staat op Bart Smit. Het is het combipack dat ideaal is. Twee keer extra spoor en een extra treinstation erbij. Setnummer 66493.
Met vriendelijke groet,
Ik weet nog wel dat die set bij intertoys verkrijgbaar was voor 124 euro... Kan mezelf nog steeds voor mijn kop slaan dat ik hem toen niet heb meegenomen!
Verwijderd
Dat was vast niet het combipack. De trein alleen lijkt me wat logischer. En anders sla ik met je mee op jouw voorhoofd. Dat van mij heeft al bulten genoeg.
Nope, dat was echt het combipack 66493 voor 124 euro. Ik heb de bon nog ergens. Dit was het weekend van de intocht van Sinterklaas 2 jaar geleden of zo en Bart Smit/Intertoys al 15% korting hadden lopen (net als nu eigenlijk). Toen kregen ze bericht van Lego: City 20% korting NU! De filialen maakten er echter 35% van ipv eerst de ene korting en toen de andere korting te rekenen. Dus toen ging die set voor 124 euro de deur uit. Intertoys filialen hebben toen nog staan schreeuwen dat ze er niks meer op verdiende. A glorious day for consumers
Ik twijfelde om er 1 mee te nemen aangezien ik nooit een Lego trein heb gehad, maar die zooi heeft dik 3 weken op de vloer gelegen voordat ik het zat was 
In diezelfde periode ook 60051 opgepikt bij Wehkamp inclusief een doosje tracks voor 77 euro
Deze 2 treintjes staan nog steeds op de planken hier. Binnenkort maar weer eens een spoortje uit leggen en doen alsof ik Arjen ben
In diezelfde periode ook 60051 opgepikt bij Wehkamp inclusief een doosje tracks voor 77 euro
Deze 2 treintjes staan nog steeds op de planken hier. Binnenkort maar weer eens een spoortje uit leggen en doen alsof ik Arjen ben
[ Voor 10% gewijzigd door AppieNL op 08-11-2016 17:02 ]
Klopt, twee jaar geleden!AppieNL schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:58:
Nope, dat was echt het combipack 66493 voor 124 euro. Ik heb de bon nog ergens. Dit was het weekend van de intocht van Sinterklaas 2 jaar geleden of zo en Bart Smit/Intertoys al 15% korting hadden lopen (net als nu eigenlijk). Toen kregen ze bericht van Lego: City 20% korting NU! De filialen maakten er echter 35% van ipv eerst de ene korting en toen de andere korting te rekenen. Dus toen ging die set voor 124 euro de deur uit. Intertoys filialen hebben toen nog staan schreeuwen dat ze er niks meer op verdiende. A glorious day for consumersIk twijfelde om er 1 mee te nemen aangezien ik nooit een Lego trein heb gehad, maar die zooi heeft dik 3 weken op de vloer gelegen voordat ik het zat was
Ik was toen net een beetje aan het kijken anar nieuwe sets, met een zoon van 3 jaar destijds.
Kwam er pas later achter dat dat een hele goede prijs was!
[ Voor 6% gewijzigd door BlakHawk op 08-11-2016 17:49 ]
Ik heb er toen 5 gekocht en 4 ervan via brickset naar het buitenland weer verkocht, en toen was de eigen set gratis en voor niksdfrenner schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:48:
[...]
Klopt, twee jaar geleden!
Ik was toen net een beetje aan het kijken anar nieuwe sets, met een zoon van 3 jaar destijds.
Kwam er pas later achter dat dat een hele goede prijs was!
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Bartsmit heeft 15% korting op speelgoed inclusief Lego. Mijn lokale Bartsmit had ook een de Brickbank staan die nu dus maar EUR 145 kostte. Afaik goedkoopste waarvoor je hem in NL kunt krijgen.
Staat niet op de site.
Staat niet op de site.
Je kan wel gewoon online zien waar hij leverbaar is voor die prijs, kortingen zowel bij Intertoys als BS.Rukapul schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:10:
Bartsmit heeft 15% korting op speelgoed inclusief Lego. Mijn lokale Bartsmit had ook een de Brickbank staan die nu dus maar EUR 145 kostte. Afaik goedkoopste waarvoor je hem in NL kunt krijgen.
Staat niet op de site.
Lokale Intertoys Heuvel Eindhoven en Bart Smith Woensel hebben er iig nog 'beperkt op voorraad'.
Hoe kun je dat zien?JPDeckers schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:48:
[...]
Je kan wel gewoon online zien waar hij leverbaar is voor die prijs, kortingen zowel bij Intertoys als BS.
Lokale Intertoys Heuvel Eindhoven en Bart Smith Woensel hebben er iig nog 'beperkt op voorraad'.
In Woensel heb ik degene die in het schap stond gekocht.
MooiRukapul schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:40:
[...]
Hoe kun je dat zien?
In Woensel heb ik degene die in het schap stond gekocht.
Artikelen staan soms niet meer in de search op de site, maar die pagina's vind ik dan nog via brickwatch - niet meer leverbaar.
Geen steentjes, maar wel Lego gerelateerd: https://www.humblebundle.com/books/lego-book-bundle
De prijs is nota bene verhoogd van 88,- naar 99,99 euro! Goed opletten dus.Señor Sjon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:54:
[...]
https://www.kruidvat.nl/l...esnelheidstrein/p/3912224
Gaat als het goed is nog 20% af de 11e-13e. Ik zou wel 's nachts gelijk bestellen, want die dingen zijn instant weg. Dan zou ie rond de 80 euro moeten kosten.
http://folder.kruidvat.nl...-november-2016/page/14-15
https://www.brickwatch.ne...peed-Passenger-Train.html
Vandaag en morgen al 20% korting op speelgoed bij Kruidvat met "jouw extra aanbieding".
Helaas ga ik niks bestellen omdat zo goed als alles vorig jaar ineens niet leverbaar was (ook al heb ik als 1 van de eerste de bestelling geplaatst en kregen mensen na mij de producten wel).
Helaas ga ik niks bestellen omdat zo goed als alles vorig jaar ineens niet leverbaar was (ook al heb ik als 1 van de eerste de bestelling geplaatst en kregen mensen na mij de producten wel).
Was hij niet al 99?Frieda schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:51:
De prijs is nota bene verhoogd van 88,- naar 99,99 euro! Goed opletten dus.
Met 20% korting komt hij uit op de 80 euro die genoemd werd toch?
Ik hoop ergens nog op een overlappende extra korting
[ Voor 9% gewijzigd door BlakHawk op 10-11-2016 10:57 ]
Nee gisteravond nog niet. Bij alle Lego artikelen die ze op de site hebben is er vannacht een percentage bovenop de prijs gegaan. Ik hoopte idd ook op een overlappende korting ja, dus 88-20% maar die gaat dus niet door. Maar 80 is ook een nette prijs voor deze set.dfrenner schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:55:
[...]
Was hij niet al 99?
Met 20% korting komt hij uit op de 80 euro die genoemd werd toch?
Ik hoop ergens nog op een overlappende extra korting
Ik krijg alleen maar korting op wat pakjes sportlife? Waar haal jij die 20% korting vandaan? Ik ben wel ingelogd enzo...Suli schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:18:
Vandaag en morgen al 20% korting op speelgoed bij Kruidvat met "jouw extra aanbieding".
is vanaf 0.00 komende nacht. Om 0.01 zijn de interessante setjes al weg.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

[ Voor 31% gewijzigd door Suli op 10-11-2016 17:50 ]
Heel vreemd. Hier alleen maar Sportlife. 😢
Ik wou de 42043 Mercedes Benz Arocs bestellen bij amazon.co.uk, volgens bricklink de goedkoopste voor die set op het moment. Amazon geeft echter aan dat de set niet naar mijn (Nederlandse) adres gestuurd kan worden. Uit hun verzendbeperkingen word ik niet wijzer, daar staat dat speelgoed gewoon naar Nederland verzonden wordt. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
De beste ideeën komen als je bezig bent.
de desbetreffende verkoper (amazon heeft een marketplace waar andere bedrijven wat kunnen aanbieden) verzend niet naar NLdecipherer schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:26:
Ik wou de 42043 Mercedes Benz Arocs bestellen bij amazon.co.uk, volgens bricklink de goedkoopste voor die set op het moment. Amazon geeft echter aan dat de set niet naar mijn (Nederlandse) adres gestuurd kan worden. Uit hun verzendbeperkingen word ik niet wijzer, daar staat dat speelgoed gewoon naar Nederland verzonden wordt. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
-edit-
dat is het niet
vermoedelijk heeft lego bij amazon geklaagd en heeft amazon de verkoop naar iig nederland geblokkeerd
[ Voor 8% gewijzigd door mschol op 10-11-2016 20:36 ]
Ik heb iets van kleine 2 weken geleden ook bij amazon.co.uk besteld en kreeg toen ook die melding, maar gewoon doorgegaan met bestellen en ging gewoon goed tot mijn verbazing.mschol schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:29:
[...]
de desbetreffende verkoper (amazon heeft een marketplace waar andere bedrijven wat kunnen aanbieden) verzend niet naar NL
-edit-
dat is het niet
vermoedelijk heeft lego bij amazon geklaagd en heeft amazon de verkoop naar iig nederland geblokkeerd
Is dat bij het daadwerkelijk plaatsen van de bestelling of bij het kijken wat de schatting is van de verzendkosten?decipherer schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:26:
Mocht dat laatste het geval zijn dan kun je die mededeling negeren, Komt bij meer mensen voor en is een foutje in het systeem. Er wordt gewoon verzonden.
Ik heb het zelf even - uit nieuwsgierigheid - geprobeerd, maar de Arocs is daadwerkelijk niet meer te bestellen bij mij. Wel andere sets, maar deze is niet 'door te klikken'.
Nu dus van €120 voor €100. Gelukkig gaat er in je winkelmandje nog eens 20% af. Dat vind ik niet echt duidelijk.....Frieda schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:07:
[...]
Nee gisteravond nog niet. Bij alle Lego artikelen die ze op de site hebben is er vannacht een percentage bovenop de prijs gegaan. Ik hoopte idd ook op een overlappende korting ja, dus 88-20% maar die gaat dus niet door. Maar 80 is ook een nette prijs voor deze set.
[ Voor 8% gewijzigd door loeberce op 11-11-2016 08:32 ]
Niet echt Lego maar misschien wel interessant:
Humble Bundle Lego E-Books
https://www.humblebundle.com/books/lego-book-bundle
Humble Bundle Lego E-Books
https://www.humblebundle.com/books/lego-book-bundle
De link had TommyboyNL al geplaatst, maar toch bedankt voor je melding.
TommyboyNL schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:16:
Geen steentjes, maar wel Lego gerelateerd: https://www.humblebundle.com/books/lego-book-bundle
Kruidvat is zowaar niet eens uitverkocht. Zou er iets mis gaan met hun voorraad status of hebben ze deze keer bijzonder ruim ingekocht?
-EDIT- Ah, Kruidvat zet deze keer automatisch
-EDIT- Ah, Kruidvat zet deze keer automatisch
code:
achter de url waardoor je de uitverkochte sets niet meer ziet in het overzicht. Desalniettemin zijn er nog best wat Star Wars dingen verkrijgbaar.
1
| ::stockLevel:ja |
[ Voor 45% gewijzigd door Farai op 11-11-2016 13:39 ]
Vorig jaar was het 40% korting en bij een andere actie hadden ze scherpe prijzen. nu zijn het bijna normale prijzen + 20% korting. Daarnaast stunte Amazon vorig jaar ook niet met prijzen.Farai schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:25:
Kruidvat is zowaar niet eens uitverkocht. Zou er iets mis gaan met hun voorraad status of hebben ze deze keer bijzonder ruim ingekocht?
-EDIT- Ah, Kruidvat zet deze keer automatischcode:achter de url waardoor je de uitverkochte sets niet meer ziet in het overzicht. Desalniettemin zijn er nog best wat Star Wars dingen verkrijgbaar.
1 ::stockLevel:ja
Ik heb ook nog niets bij kruidvat besteld, zo erg goedkoper is het ook weer niet...
Voor de geïnteresseerden: ook Makro heeft vandaag tot en met zondag 20% kortom op al het speelgoed. Alleen in de winkels verkrijgbaar, geen online shop.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Bij kruidvat de 60124 besteld voor mijn zoontje zijn verjaardag volgende maand.
Hij wordt 6 maar als ik hem met lego bezig zie dan gaat deze doos echt geen probleem voor hem worden.
Hij wordt 6 maar als ik hem met lego bezig zie dan gaat deze doos echt geen probleem voor hem worden.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Euh, bij het deense steentje( betrouwbaar?) 69,-puntje013 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:44:
Bij kruidvat de 60124 besteld voor mijn zoontje zijn verjaardag volgende maand.
[afbeelding]
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites