Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.707 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Op dit moment is Astraweb belachelijk traag (1000GB Block account). Ik kom met 100Mb Glasvezel amper op gemiddeld 3Mb uit. De post is 34 dagen oud.

Hebben jullie ook problemen? De lijn zelf is in orde, ik haal bedraad op dezelfde PC mijn 100Mb.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerten
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 17:59
Jassy schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:49:
Op dit moment is Astraweb belachelijk traag (1000GB Block account). Ik kom met 100Mb Glasvezel amper op gemiddeld 3Mb uit. De post is 34 dagen oud.

Hebben jullie ook problemen? De lijn zelf is in orde, ik haal bedraad op dezelfde PC mijn 100Mb.
Hier idem, unlimited abbo, niet vooruit te branden....

"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fridge
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09 11:12
Sjoerten schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:33:
[...]

Hier idem, unlimited abbo, niet vooruit te branden....
Ik was al aan het twijfelen en dacht dat het aan mij lag, tenenkrommend traag en al een tijdje het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53
Moet dat voor mijn geval tegenspreken, hier een 900 dgn iets met fullspeed binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Astra is, imho, these days absolute shyte. Instabiele snelheden constant en vreselijk veel incompletes.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<dbl>

[ Voor 98% gewijzigd door Brad Pitt op 04-01-2015 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik kan niet echt zeggen dat ik snelheidsproblemen heb met Astraweb. Als ik het zo bekijk schommelt die bij mij tussen de 90 en 100 Mbit, en af en toe zakt die even richting de 70 Mbit.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:15
Hierbij nog een link naar newsdemon.
Kosten 5,78 per maand en onbeperkte snelheid met 2334 dagen retentie. Heb deze al sinds april en deze bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:39
Brad Pitt schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:29:
Astra is, imho, these days absolute shyte. Instabiele snelheden constant en vreselijk veel incompletes.
Ik heb bijzonder weinig problemen met Aastra. Zeker nu het probleem met de herstelbestanden is opgelost komt alles netjes en full speed (30 MBit iig) binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Hier ook geen problemen met Astraweb (ssl-eu.astraweb.com), komt fullspeed binnen op een DSL lijntje. :)

Gebruiken jullie wel de EU servers? Of indien je geen SSL gebruikt, probeer dan eens met SSL en kijk of het verschil maakt.

General Servers (Non SSL) on ports 119, 23, 1818 or 8080:
- news.astraweb.com
- eu.news.astraweb.com (European servers)
- us.news.astraweb.com (U.S. servers)

Secure Servers (SSL) on ports 443 or 563.
- ssl.astraweb.com
- ssl-eu.astraweb.com (European servers)
- ssl-us.astraweb.com (U.S. servers)

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bitshape schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:04:
Gebruiken jullie wel de EU servers? Of indien je geen SSL gebruikt, probeer dan eens met SSL en kijk of het verschil maakt.
Yup Brad Pitt in "Newsservers met binaries [Deel 13]" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Tja, je test daar dan ook met typisch Takedown materiaal van 3 dgn oud (nu inmiddels helemaal kapot). Pak dan op z'n minst een Linux-iso om te testen... :P

EDIT:

I stand corrected, supernews heeft weer geen problemen met dit test-materiaal, maar bij Astraweb is dit materiaal momenteel gaarder dan toen je het testte. Selectieve Takedown of datacorruptie bij Astra. Ik denk het laatste begin december & daarna het eerste eroverheen. ;)

Datacorruptie; Supernews (Giganews) heeft daar selectief ook last van als het materiaal ouder dan 1 jaar is. Waarschijnlijk wordt het dan intern verplaats naar een langzamere opslagserver die HDD/Raid problemen heeft. Ofzoiets. Wie zal het zeggen...

[ Voor 43% gewijzigd door bitshape op 05-01-2015 13:41 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bitshape schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:26:
[...]
I stand corrected, supernews heeft weer geen problemen met dit test-materiaal, maar bij Astraweb is dit materiaal momenteel gaarder dan toen je het testte. Selectieve Takedown of datacorruptie bij Astra. Ik denk het laatste. ;)
Daarom. Komt hier ook gewoon nog steeds met volle snelheid en 100% goed binnen.

Heb uiteraard meer content getest op Astra. Had er 2 maanden de tijd voor (nou ja, 4, omdat ik vergeten was tijdig te annuleren). Keer op keer instabiele snelheden en corrupte downloads. Ging met de andere provider feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 17:17
Zjemm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:47:
pfff weet het ff niet meer. je hoort zoveel verschillende meningen over zoveel aanbieders

Wat raden jullie aan?

tweak
cheap
pure
xlned
of toch anders?

mij gaat het om een stabiele verbinding, en het account delen met een ander
Ik heb i-Telligent.
Account sharing is toegestaan. Je hebt wel last van takedowns. Maar dat heb je volgens mij overal. Ik had nog aan m'n maten gevraagd of we over moesten stappen, maar voor hun hoeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Brad Pitt schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:36:
[...]

Daarom. Komt hier ook gewoon nog steeds met volle snelheid en 100% goed binnen.

Heb uiteraard meer content getest op Astra. Had er 2 maanden de tijd voor (nou ja, 4, omdat ik vergeten was tijdig te annuleren). Keer op keer instabiele snelheden en corrupte downloads. Ging met de andere provider feilloos.
Tja, oplossing? > 2 of meerdere Usenetproviders (met de juiste prioriteit) tegelijk gebruiken, bvb een Blockje als puur fill-account. Werkt bij mij wel super, ik hoef eigenlijk nooit meer te Parren/repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bitshape schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:46:
[...]
Tja, oplossing? > 2 of meerdere Usenetproviders (met de juiste prioriteit) tegelijk gebruiken,
Of gewoon eentje die het wel snel en goed doet, is nog wat makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Brad Pitt schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:49:
[...]

Of gewoon eentje die het wel snel en goed doet, is nog wat makkelijker :)
Succes in het vinden van 'die-ene'. >:)
Ik wacht nog steeds op een stabiele hightech USSR-server die simpelweg geen Takedown's accepteert. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
NeHoX schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:37:
Ik ben in ieder geval klaar met nieuwsgroepen! De TV series die mijn vriendin en ik graag volgen zijn gewoonweg niet te downloaden tenzij ik 24/7 achter m'n pc zit. (Cheapnews). Ik ben ondertussen hard opzoek naar alternatieven. In de tussentijd laat ik m'n account verlopen en val ik terug op torrents. Dan maar iets langer wachten.
Dit probleem had ik ook.
Maar ik ben nu geabonneerd op een indexerings site en ik vind het helemaal geweldig.
Geen spotnet/spotlite meer voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bitshape schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:59:
[...]
Succes in het vinden van 'die-ene'. >:)
Voor alles dat ik doe is degene die ik nu gebruik helemaal super en was Astra absolute crap. Dus vind wel okay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-09 14:45
Als net beginnende nieuwsserver gebruiker, en na het een en ander doorgelezen te hebben hier, wat is in jullie ervaring op dit moment de beste optie om zoveel mogelijk, zo lang mogelijk compleet binnen te krijgen? Zover ik begrijp, een basis server en een block server om de missende dingen op te vullen. Welke twee providers zou ik dan moeten nemen? Ik download ongeveer 300GB per maand en heb een 100/100 Mbit.s verbinding. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

old_spice schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:08:
Als net beginnende nieuwsserver gebruiker, en na het een en ander doorgelezen te hebben hier, wat is in jullie ervaring op dit moment de beste optie om zoveel mogelijk, zo lang mogelijk compleet binnen te krijgen? Zover ik begrijp, een basis server en een block server om de missende dingen op te vullen. Welke twee providers zou ik dan moeten nemen? Ik download ongeveer 300GB per maand en heb een 100/100 Mbit.s verbinding. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.
Ik ga je niet voorkauwen welke nieuwsserver je moet hebben, of het beste is, maar ik kan je wel vertellen welke ik nu met plezier gebruik:
1. Supernews (unlimited account - superspecial)
2. Astraweb (fill-server - 1TB block)
plus extra fill-servers indien het uiterste geval zich voordoet dat bovenstaande nieuwsservers het niet redden:
3. Cheapnews (zomers aanbiedings-blockje) / Tweaknews.eu (klein aanbiedings-blockje verkregen na Trial)

Mijn tip is om te beginnen met een proefaccount/Trial bij een nieuwsserver naar keuze (zie startpost) en dan kijken met het downloaden van het gewenste materiaal hoe deze bevalt. :)
Brad Pitt schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:12:
Voor alles dat ik doe is degene die ik nu gebruik helemaal super en was Astra absolute crap. Dus vind wel okay :)
d:)b
Ik ken die server niet de je gebruikt, dacht dat die onder Highwinds valt, toch?
Maar zoals altijd; "Never Change A Winning Team"!

[ Voor 12% gewijzigd door bitshape op 06-01-2015 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Russel88 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Ik heb i-Telligent.
Account sharing is toegestaan. Je hebt wel last van takedowns. Maar dat heb je volgens mij overal. Ik had nog aan m'n maten gevraagd of we over moesten stappen, maar voor hun hoeft het niet.
Ik ook nog steeds i-telligent en last hebben van take downs is afhankelijk van wat je download, ik alleen maar films en retro games en dan heb je minder tot geen last.

Films moet je goede snelle bron hebben, gebruik een scene release site dagelijks en check direct of het al te downloaden is, kleine moeite want zij verwijderen na 24 of 48 uur.

Astraweb heb ik nu ook last van maar volgens mij is dit geen take down gebeuren maar data corruptie in de vorm van kapotte hardware, zij hebben misschien hun hardware verwaarloosd en een zooi schijven zijn defect aan het raken.

edit: is newsdemon een eigen provider of reseller van giganews, retentie van +2000 is giganews toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 06-01-2015 12:57 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:21
Volgens mij is Newsdemon een reseller van Highwinds, net als Thundernews, Newshosting, UseNetServer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Ham
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07-2023
drpeer_holland schreef op maandag 05 januari 2015 @ 07:59:
Kosten 5,78 per maand en onbeperkte snelheid met 2334 dagen retentie. Heb deze al sinds april en deze bevalt me prima.
Bedankt! :)

Had in april bij hun een acount genomen van €14,66 per vier maanden. Begin december kwam ik er dus achter dat mijn gegevens kwijt waren geraakt tijdens hun hdd crash. Subscription kon dus ook niet meer auto renewen. Ik kon ook geen gebruik meer maken van hun black friday deal. Toen maar gebruik gemaakt van de Cheapnews deal, €59,- voor 1 jaar. Cheapnews valt in vergelijking wat tegen, lagere snelheid en kortere retentie. Soms ook het idea dat in bepaalde groepen retentie heel wat minder is dan wat ze aangeven. A.b.misc bijvoorbeeld. Helaas lijkt het er ook op dat cheapnews niet meer gebruik maakt van tweaknews servers. Bij de gratis tweaknews account kan ik meestal wel series binnen krijgen die bij andere servers weg ge-DMCAat zijn.

Was al een week aan het kijken naar een provider met langere retentie. De standaard prijzen van een unlimited account bij Demonnews, usenetserver en thundernews zijn me wat te hoog dus deze aanbieding komt mooi uit.

Hoe weet jij van deze aanbieding? Toen ik afgelopen week zocht kon ik niets vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
drpeer_holland schreef op maandag 05 januari 2015 @ 07:59:
Hoe is de betaling en voor hoeveel maanden?
Prijs is per maand, maar kun je na een maand weer opzeggen?

edit:

Ok gevonden, opzeggen via de site en ook het stopzetten in Paypal als dat gebruikt wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Simbob op 07-01-2015 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
ncornelisse schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:34:
[...]

Ok gevonden, opzeggen via de site en ook het stopzetten in Paypal als dat gebruikt wordt.
:)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
volgende week verloopt mijn Eweka account dus nu wordt het wel tijd om een goed alternatief te vinden. Iki ben iemand die vooral series en films download dus heb nogal snel last van die takedowns. Ik kan bijvoorbeeld bij 1 serie (weet even niet welke) bijna niets downloaden bij Eweka en daar wil ik vanaf. Ik zie nu Newsdemon.

Wat zijn de ervaringen van jullie bij:
ExtremeUsenet
Cheapnews
Newsdemon

En ik vroeg mij af welke NZB indexer jullie gebruiken. Ikzelf gebruik Miatrix, maar die wordt steeds slechter icm Sickrage en CP.

[ Voor 14% gewijzigd door Lanithro op 07-01-2015 07:42 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:15
Jan Ham schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 01:51:
[...]

Hoe weet jij van deze aanbieding? Toen ik afgelopen week zocht kon ik niets vinden?
De link was ergens in April voorbij gekomen in het aanbiedingen en kortingscodes topic, nu ging ik een paar weken geleden nogmaals kijken blijkt de link gewoon nog te werken, deze is niet via een 'normale' manier te vinden vandaar dat ik deze even heb gepost hier. ;) Nu hebben andere er ook nog iets aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Lanithro schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:40:
volgende week verloopt mijn Eweka account dus nu wordt het wel tijd om een goed alternatief te vinden. Iki ben iemand die vooral series en films download dus heb nogal snel last van die takedowns. Ik kan bijvoorbeeld bij 1 serie (weet even niet welke) bijna niets downloaden bij Eweka en daar wil ik vanaf. Ik zie nu Newsdemon.

ExtremeUsenet
Cheapnews
Newsdemon

En ik vroeg mij af welke NZB indexer jullie gebruiken. Ikzelf gebruik Miatrix, maar die wordt steeds slechter icm Sickrage en CP.
Ik gebruik nzbgeek. Is wel een betaalde indexer. Ik vind het een fijne indexer, is wel mijn eerste betaalde indexer. Maar ze posten ook vaak zelf series en films, dus ik pak standaard hun geposte bestanden, dan gaat het wel goed.
Ik gebruik geen cp of sb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ExtremeUsenet
Cheapnews
Newsdemon

Extremeusenet is highwinds en newsdemon volgens een andere gebruiker ook, dan hou je cheapnews over ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
is Highwinds zo slecht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Laatst online: 20-08 16:34
Highwinds staat erom bekend dat ze heel veel en heel snel takedowns doorvoeren. Ze hebben een volautomatisch takedownsysteem dat zo effectief werkt, dat zelfs niet-Highwinds servers daar gebruik van maken.

Ik gebruik zelf een combo van Supernews, Cheapnews en de gratis server van Ziggo. Met die combinatie haal ik vrijwel alles binnen. Sinds kort heb ik mijn bedenkingen over Cheapnews. Voorheen was het zo dat Cheapnews nauwelijks takedowns had, of veel later dan bijvoorbeeld Supernews. De laatste tijd merk ik dat regelmatig post op Cheapnews is verwijderd, maar dat het met Supernews nog wel binnen is te halen.

Cheapnews heeft even wat snelheidsproblemen gehad. Ze waren bezig hun serverpark te upgraden. Sinds kort bieden ze snellere abonnementen aan. Ik heb net mijn abonnement verlengd, maar ik ben bang dat ook Cheapnews door Highwinds is overgenomen. Op dit moment kan ik Cheapnews niet echt aanbevelen, wat ik voorheen van harte deed. Voorlopig zijn ze bij mij verdacht, even aanzien hoe het loopt.

Nog even over Highwinds. Ik spot op Spotnet, en regelmatig zie ik dan reacties van mensen dat ze de film niet meer kunnen binnenhalen. Vrijwel altijd is dat dan iemand met een server van Highwinds, zoals Eweka, en sinds afgelopen zomer ook Sunny. Sinds kort is ook EuroAccess door Highwinds overgenomen. Op http://tweakers.net/ext/f/8Qwp34tzBB2rqM0XVEHJmuZQ/full.png staat EuroAccess nog als een zelfstandig Nederlands bedrijf, maar dat is een overzicht dat niet echt bijgewerkt is. Overstappen van bijvoorbeeld Eweka naar PureUsenet is dus zinloos.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Brad Pitt schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:12:
[...]

En welke is dat dan ?
* heuveltje die klaar is met astra

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
heuveltje schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:16:
En welke is dat dan ?
* heuveltje die klaar is met astra
Newshosting, maar is Highwinds dus takedowns galore... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:28
edit: Lees even de regels, die ook nog eens gelink staan als je een reply doet!

Equator in "Newsservers met binaries [Deel 12]"

[ Voor 78% gewijzigd door DJSmiley op 07-01-2015 21:55 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Ik zat voorheen bij hitnews en ben nu overgestapt naar easyusenet omdat ze wel heel goedkoop waren met die 50% korting vuurwerk aanbieding. 100 dagen voor €6,25 en tot nu loopt het prima! Wel een lage snelheid (20 mbit) maar nog steeds genoeg de series die ik download met sickbeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:28
Yep dat was een top aanbieding. € 13,75 (100 dagen) voor 120 mbit

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Vanochtend een Newsdemon abbo genomen unlimited, maar ik haal daar maar 12 MB/s, terwijl ik met Sunny de volle 23 MB/s tot mijn beschikking heb.
Nog maar even aankijken, anders is dit maar de enige maand Newsdemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

ExtremeUsenet
Cheapnews
Newsdemon

Cheapnews heeft flink wat takedowns ben ik achter. Veel meer dan Tweaknews had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Heb diverse servers op dit moment. Eweka loopt binnenkort af en verleng ik niet meer.

Eweka soms last van snelle take downs
Pure soms last van snelle take downs
echter soms komt voor dat eweka niets meer heeft maar pure wel....

Newsdemon zelden compleet take down nog sneller dan eweka en pure

Tweaknews super zelden take down dacht 1 of 2x

nextgen top nooit take down gehad

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Bedankt, ik zal een blockje van Nextgennews proberen als extra Fill-server, eens kijken met héél lastig Takedown-materiaal hoe dat dan gaat. Jammer dat de Dollar weer wat duurder is geworden, maar gelukkig krijg je eerst een gratis 4GB blockje voordat je er iets kan kopen:
All new registrations will receive a free Block account, with 4GB of pre-paid data loaded onto the account. Once the Black account has been depleted, you can use our Customer Portal to purchase additional subscriptions or top up your Block account with additional pre-paid GBs.

Sissors schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:59:
Cheapnews heeft flink wat takedowns ben ik achter. Veel meer dan Tweaknews had.
Als mijn Cheapnews blockje op is, zal op die fillserver-plek alleen een Tweaknews.eu blockje overblijven.
Cheapnews gebruikt idd geen Tweaknews-server meer heb ik gemerkt. Tweaknews zelf is altijd prima geweest om tegenwicht te bieden bij bepaald Takedown-spul, alleen minder retentie ten opzichte van Supernews & Astraweb.

[ Voor 65% gewijzigd door bitshape op 08-01-2015 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Laatst online: 08-09 19:57
Een paar weken terug schreef ik nog helemaal happy te zijn met Extreme, maar nu merk ik toch ook wel veel incomplete posts. Verse posts zijn geen probleem, maar daarna houdt 't al snel op.

Houd me dus ook aanbevolen voor goede aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

Door dit topic achter xennanews gekomen, en dit werkt top i.c.m. met newszilla, never nooit iets incomplete :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

The_Scarabial schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:05:
Door dit topic achter xennanews gekomen, en dit werkt top i.c.m. met newszilla, never nooit iets incomplete :D
Da's knap, de test.xennanews.com server is namelijk al minstens een maand down.
Tenzij je een ander adres hebt van xennanews? :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

KillerBee schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 06:39:
[...]

Dat dus, de 'oude' doet het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Xennanews gebruik ik hier ook als filler, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Jassy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:20:
Xennanews gebruik ik hier ook als filler, werkt perfect!
Heb je daar dan de gegevens beschikbaar voor mij? Mag via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Waarom niet gewoon in dit topic? Ik wil dit ook wel graag weten :)

[ Voor 15% gewijzigd door KillerBee op 09-01-2015 11:30 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik kan dit vanavond wel even nakijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

KillerBee schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:30:
Vandaar ook de mag via DM, niet een moet. :+

Geen idee of die gegevens policy technisch mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

KillerBee schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:30:
^^ Dit dus.
Gratis servers staan ook al langer in de OP, dus kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

KillerBee schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 06:39:
[...]

91.223.220.236
standaard poort in newsbin pro

niet snel, maar als filler perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
Nu NextGenNews trial aan het testen op SSL. Op veel (maar niet alle) artikelen foutmeldingen: "Cancelling hanging downloads", "TLS handshake failed", "Could not read from TLS-Socket: Connection closed by remote host". Snelheid met zo'n 900 kb/s @ 30 threads ruim onder de beloofde 20 Mbps.

TweakNews trial geeft geen SSL foutmeldingen, maar blijft ook zo rond de 900 kb/s hangen met 8 threads.

Een speedtest van mijn verbinding levert 58 Mbps op, dus daar lijkt 't niet aan te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

The_Scarabial schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:52:
[...]

91.223.220.236

Die werkt idd, thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

roderickvd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:15:
Nu NextGenNews trial aan het testen op SSL. Op veel (maar niet alle) artikelen foutmeldingen: "Cancelling hanging downloads", "TLS handshake failed", "Could not read from TLS-Socket: Connection closed by remote host". Snelheid met zo'n 900 kbps @ 30 threads ruim onder de beloofde 20 Mbps.

TweakNews trial geeft geen SSL foutmeldingen, maar blijft ook zo rond de 900 kbps hangen met 8 threads.

Een speedtest van mijn verbinding levert 58 Mbps op, dus daar lijkt 't niet aan te liggen.
Anti-virus cq. Internet Security pakket zit er niet tussen te rommelen? Ik moet hier voor de max. snelheid wel de door mijn Usenet-programma de gebruikte downloadpoorten (119 & 563) 'excluden' in Kaspersky KIS2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
bitshape schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:31:
[...]
Anti-virus cq. Internet Security pakket zit er niet tussen te rommelen? Ik moet hier voor de max. snelheid wel de door mijn Usenet-programma de gebruikte downloadpoorten (119 & 563) 'excluden' in Kaspersky KIS2015.
Nee, 't is met NZBGet vanaf een Synology. Extreme levert wel een goede snelheid voor beschikbare artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
The_Scarabial schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:52:
[...]

91.223.220.236

Thanks, heb het in de ts aangepast.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Apart, ik maak via KPN glas verbinding met test.xennanews.com en dat werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Jassy schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:40:
Apart, ik maak via KPN glas verbinding met test.xennanews.com en dat werkt uitstekend.
Bij mij werken beide niet, zowel over 563-ssl als over gewoon 119; waarschijnlijk hebben sommigen een IP-ban van deze server opgelopen.
Ergens eind vorig jaar werkte het nog, pas toen het gratis xennanews door iemand hier op GoT bekend is gemaakt, heb ik er problemen mee gekregen. :(

test.xennanews.com = 91.223.220.236

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
bitshape schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:47:
[...]

Bij mij werken beide niet, zowel over 563-ssl als over gewoon 119; waarschijnlijk hebben sommigen een IP-ban van deze server opgelopen.
Ergens eind vorig jaar werkte het nog, pas toen het gratis xennanews door iemand hier op GoT bekend is gemaakt, heb ik er problemen mee gekregen. :(

test.xennanews.com = 91.223.220.236
Maar t stond al een tijd langer op verschillende sites. Dus denk dat er geen verband is met Tweakers.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

EWK schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:51:
[...]

Maar t stond al een tijd langer op verschillende sites. Dus denk dat er geen verband is met Tweakers.
Als er echt ineens massaal gebruik van gemaakt word door bijvoorbeeld een 1e vermelding hier & TS in nieuw topic daarna, dan kan dat best wel een opvallende Curve zijn voor de beheerders van Xennanews en daar dan een actie uit voortvloeien voor sommige IP adressen.
Vergis je niet in het effect van de hoeveelheid Tweakers-bezoekers + het woord Gratis, dat kan gewoon in korte tijd een klap meer Gebruikers erbij zijn zonder dat je dat zelf kan opmerken.
Plus realiseer je je wel dat je voorheen spul tot de max. retentie (900 dagen) kon downen via deze test-ingang; zelfs ook, als je dat wilde, met 24 draadjes ipv 8. Dat ding stond echt volledig open. ;)
Gelukkig heb ik het zelf niet zo nodig, ik heb andere Fill-servers, maar het blijft toch jammer.

Ook gebruikers van internationale site's klagen erover dat het niet meer werkt, volgens mij juist degenen die al langer deze server (als fill) gebruikten. Dus zo'n ip-ban actie kan best kortgeleden hebben plaatsgevonden door de beheerders van het Xennanews usenet-reseller platform.

[ Voor 12% gewijzigd door bitshape op 10-01-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik voel me een enorme noob. Hoewel ik al bijna 6 jaar download via Usenet, zie ik hier termen als full server en blocks. Kan iemand mij uitleggen wat hiermee bedoeld wordt? En werkt het met NZBGet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe..moet je eerlijk zeggen dat ik van het begrip Full Server ook niet zoveel kan maken. Dorst het eigenlijk niet te vragen. Maar ben niet de enige.. 8)

Met 'block' wordt volgens mij bedoeld dat je een hoeveelheid GB besteld, zeg 50, en dat je kan downloaden tot die 50 op is. Wordt meestal gebruikt als fiil-in server [en nu niet gaan vragen wat een fill-in server is.. :P]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:13:
Hehe..moet je eerlijk zeggen dat ik van het begrip Full Server ook niet zoveel kan maken. Dorst het eigenlijk niet te vragen. Maar ben niet de enige.. 8)

Met 'block' wordt volgens mij bedoeld dat je een hoeveelheid GB besteld, zeg 50, en dat je kan downloaden tot die 50 op is. Wordt meestal gebruikt als fiil-in server [en nu niet gaan vragen wat een fill-in server is.. :P]
Lanithro schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:07:
Ik voel me een enorme noob. Hoewel ik al bijna 6 jaar download via Usenet, zie ik hier termen als full server en blocks. Kan iemand mij uitleggen wat hiermee bedoeld wordt? En werkt het met NZBGet?
Jullie hebben niet fullserver gelezen, maar fill server.
Als een file niet beschikbaar is bij de server waar je een abonnement hebt (je main), kun je er voor kiezen een block te kopen om dit te voorkomen. Een block is een X-hoeveelheid aan data, meestal in GB.
Die koop je dan bij een concurrent. Als je main server iets dan niet heeft, kan hij het weghalen bij de concurrent.

Misschien nog even de TS lezen?
Ook kan het zijn dat je een blockaccount koopt omdat je eigen server soms incompletes heeft. Als je dan een block koop bij een concurrent (die dus niet van dezelfde first tier komt) is er een kans dat de bestanden daar nog wel verkrijgbaar zijn.

Edit:
En met betrekking tot NZB-get. Ik ken NZB-get zelf niet, maar in de changelog van 17 maart 2013 staat dit er over:
Changes since nzbget 10.0-testing-r577

major improvements in news-server/connection management (main and fill servers):
if download of article fails, the program tries all servers of the same level before trying higher level servers;
this ensures that fill servers are used only if all main servers fail;
Dus, lijkt al twee jaar lang prima te kunnen.

[ Voor 14% gewijzigd door EWK op 11-01-2015 13:30 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Nu online
Ik download met eweka, maar kon vorige week een film niet meer compleet binnen krijgen van nu 1,5 week geleden. Welke aanbieder is hier beter in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jeroentjuh82 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:54:
Ik download met eweka, maar kon vorige week een film niet meer compleet binnen krijgen van nu 1,5 week geleden. Welke aanbieder is hier beter in?
Heb hier een handig forum voor je, om even door te lezen dan wel in rond te zoeken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Nu online
Brad Pitt schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:04:
[...]

Heb hier een handig forum voor je, om even door te lezen dan wel in rond te zoeken O-)
Staat mijn antwoord niet tussen dus als je t wel weet meld t me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 17:34

DJVG

Gewoon DJVG

Jeroentjuh82 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:12:
[...]

Staat mijn antwoord niet tussen dus als je t wel weet meld t me :)
Misschien is het verstandig om het topic even door te lezen. Ik denk dat je antwoord er dan wel tussenstaat!

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Even uit kortingscodestopic :P Zelf sinds eind november zelf erg tevreden klant.

https://www.cheapnews.eu/usenet-deals/

Jaarabonnementen:
120Mbit voor 59euro code: ultimate14
160Mbit voor 89euro code: legacy14

1000GB blockaccount voor 45euro code: large14
500GB blockaccount voor 25euro code: medium14

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Laatst online: 20-08 16:34
Even een nuance aanbrengen ten aanzien van Cheapnews. Ik ben al jaren tevreden klant, maar de laatste tijd gemerkt dat ze vaker takedowns hebben, wat ze hiervoor vrijwel nooit hadden.

Ik heb Cheapnews even in het verdachtenbankje gezet. Ze hebben hun serverpark de laatste tijd uitgebreid, hadden enkele maanden duidelijk snelheidsproblemen, maar die zijn inmiddels voorbij. Ik vraag me af of ze mogelijk ook zijn opgeslokt door het Highwinds concern, en dan is deze server niet veel meer waard, want dan regent het takedowns......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
Dus als ik het goed begrijp zijn nog maar een paar usenet providers niet overgenomen door het Highwinds concern, en dat zijn Tweaknews en Nextgennews? Dus een combinatie van deze twee (main en fill) of een normale usenet provider met hoge retentie en Tweaknews en Nextgennews als fill server is dus de beste optie. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
old_spice schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 01:02:
Dus als ik het goed begrijp zijn nog maar een paar usenet providers niet overgenomen door het Highwinds concern, en dat zijn Tweaknews en Nextgennews? Dus een combinatie van deze twee (main en fill) of een normale usenet provider met hoge retentie en Tweaknews en Nextgennews als fill server is dus de beste optie. Correct me if I'm wrong.
In de ts staat precies waar welke usp (vermoedelijk) onder valt. Laatste alinea als ik me niet vergis.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
EWK schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 01:37:
[...]

In de ts staat precies waar welke usp (vermoedelijk) onder valt. Laatste alinea als ik me niet vergis.
Ik heb niet het gevoel dat die nog up to date is. Maar iemand toevallig ervaring met de Elbracht servers? a.k.a Premium News en United-Newsservers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
old_spice schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 01:47:
[...]

Ik heb niet het gevoel dat die nog up to date is. Maar iemand toevallig ervaring met de Elbracht servers? a.k.a Premium News en United-Newsservers?
Het is de laatste versie die kon vinden. Waar baseer je je gevoel op?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
EWK schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 02:01:
[...]

Het is de laatste versie die kon vinden. Waar baseer je je gevoel op?
Op het feit dat er veel partijen worden overgenomen, en ik mij afvraag of dit wel wordt doorgevoerd in het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter123
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met Sunny Usenet? Ik download zo af en toe wat. Is de eerste keer overigens in lange tijd.

10kWp zon - 20kWh accu - 62kWh auto - 3,5kW L/L - HAOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

peter123 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:47:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met Sunny Usenet? Ik download zo af en toe wat. Is de eerste keer overigens in lange tijd.
Vandaag is hij niet vooruit te branden, gisteren en alle dagen daarvoor geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter123
  • Niet online
Bedankt voor je reactie. Ligt het dus niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

peter123 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:52:
Bedankt voor je reactie. Ligt het dus niet aan mij.
Nee. Al schiet hij nu opeens weer volle kracht vooruit. Kleine hickup, mag af en toe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter123
  • Niet online
Bij mij doet ie het ook weer! Kleine hik is niet erg, maar voor hetzelfde is je router gehackt, je provider boos of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:02
Vanmorgen rond 7u deed sunny het helemaal niet, heb gelukkig als backup nog een eweka account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
Ik ga het proberen met Tweaknews als main en Nextgen als fill. Heb jarenlang Giganews Diamond gehad, wat een prima provider is, maar alleen duur en alles is gelijk weg met DMCA. Ik hoor overigens graag van iemand wat de snelheid is die je haalt bij Nextgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 18:16
Ik heb tijden elke paar maanden wel weer een andere provider geprobeerd. Zit nu al een half jaar bij Astraweb als main provider met als back-up erbij de gratis versies van tweaknews, ziggo en xennanews.

Als ik bij mijn stats kijk in SABnzbd dan zie ik dat er zo nu en dan een aantal mb wordt binnengehaald met de back-ups. Eigenlijk komt het bijna niet voor dat ik een incomplete heb op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 14:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ach het blijft behelpen. Ik heb een combi van Astraweb + Giganews (via mijn provider 4 lijntjes totaal 1 mbit) met Newszilla6, Xennanews, TheCubeNet (Block), Cheapnews (Block) en Newshosting (2 lijntjes geleend van een maatje) als fill maar desondanks heb ik nog geregeld dat ik zaken niet binnen krijg. helaas toch te vaak Torrents nodig als het wat oudere meuk betreft...
Denk nog wel eens weemoedig terug aan de tijd van Newzbin ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanodinot
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-07 19:05
Is NextgenNews nog steeds aan te raden als blockaccount? Ik heb een klein lijstje van dingen die ik niet heb kunnen binnenhalen (via Eweka) en het zou fijn zijn als ik niet al dat geld hoef lopen weggooien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:21
Voor mijn gevoel zijn de zogenaamde "spots" via Spotweb e.d. als eerste verdwenen, dus ik download liever via besloten fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
ivo-nl schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:48:
Voor mijn gevoel zijn de zogenaamde "spots" via Spotweb e.d. als eerste verdwenen, dus ik download liever via besloten fora.
Veel van de fora waar ik vroeger op zat zijn tegenwoordig gesloten. Realmom etc. Weet jij nog een goede? Want Spotweb en dat soort plekken worden inderdaad als eerste verwijdert. PM me anders even om het niet hier te laten verschijnen. Bij voorbaat dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 03:53
Valt Easy en/of Cheap onder highwinds? Valt me op dat als Easy het niet heeft, Cheap het ook niet heeft, dat block heb ik zo ook weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:48
Iemand interesse in accounts sharen? ik heb een easyusenet night 60mbit the *ruil*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

veertje schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:10:
Iemand interesse in accounts sharen? ik heb een easyusenet night 60mbit the *ruil*
Wat voor internetverbinding heb je?

Ik heb nu al jaren een Deluxe pakket van i-telligent maar die deel ik met mijn zus en zij gebruikt hem amper.

Wie is easyusenet, is dat highwinds?

p.s. wil het best doen maar hoe wil jij dat financieel doen?

oh laat maar, ik heb UPC 200Mbit en dan kan ik alleen de 7MB behalen als ik snachts download, ik slaap dan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sm0k3r op 13-01-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
ik zit nu bij NewsDemon via de link eerder in dit topic en ik trek de volledige snelheid. Stukken beter dan Eweka en hij haalt dingen van een maand geleden binnen.. Als Fill server heb ik XennaNews gepakt maar die krijgt geen verbinding meer terwijl hij van het weekend het nog wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:59
odinot schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:47:
Is NextgenNews nog steeds aan te raden als blockaccount? Ik heb een klein lijstje van dingen die ik niet heb kunnen binnenhalen (via Eweka) en het zou fijn zijn als ik niet al dat geld hoef lopen weggooien. :P
Hier vandaag 3/3 mislukt, dus ik ben er zelf wat minder over te spreken momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05
Stropdas schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:36:
Even uit kortingscodestopic :P Zelf sinds eind november zelf erg tevreden klant.

Jaarabonnementen:

Thanks. M'n Sunny usenet abo was net afgelopen, dit is dan een leuke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:57

Zalmanman

So long,

Stropdas schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:36:

Jaarabonnementen:

Binnen een minuut na betaling m'n gegevens gekregen. 120mbit voor €59 is wat mij betreft een mooie deal. Mijn dank is groots!

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
Katseviool schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:22:
[...]

Hier vandaag 3/3 mislukt, dus ik ben er zelf wat minder over te spreken momenteel.
Echt? Dat is vervelend. Ik was namelijk van plan om bij Nextgen een block account te kopen. Zijn er andere mensen met deze ervaring? Als alles gelijk wordt verwijdert bij Nextgen, dan kan ik beter ergens anders een block account nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 21:05

TRaSH

koffie ?

Denk dat het sterk afhankelijk is wat je zoekt,
Ik heb een highwind reseller krijg bijna alles compleet met hun.
Laatst een episode van een 1080p van banshee kon ik niet kompleet krijgen met me gewone usp maar kon wel de missende bloks van nextgen krijgen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mati1983
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-08 20:52
Kan iemand een provider aanraden?
Momenteel gebruik ik Hitnews. Ben er redelijk tevreden over, maar het zou allemaal wel iets sneller mogen..

Sinds kort heb ik 1000/1000mbit. Een aantal vermelden snelheden van 'unlimited', maar 'unlimited' zegt zo weinig wanneer hun link niet sneller is dan x, of wanneer de data god-mag-weten-waar vandaan moet komen.. :) Iemand ergens goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 21:05

TRaSH

koffie ?

zo waar zit je dat je een 1000/1000 Mbit aansluiting hebt ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 10:18
Ik heb ook sunnyusenet en was daar altijd tevreden over. Maar de laatste tijd zijn heel veel (recente) post niet te downloaden. Dit zijn kennelijk de takedowns waar jullie het hier over hebben. Ik heb een jaaraccount, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Nu online
mati1983 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 00:49:
Kan iemand een provider aanraden?
Momenteel gebruik ik Hitnews. Ben er redelijk tevreden over, maar het zou allemaal wel iets sneller mogen..

Sinds kort heb ik 1000/1000mbit. Een aantal vermelden snelheden van 'unlimited', maar 'unlimited' zegt zo weinig wanneer hun link niet sneller is dan x, of wanneer de data god-mag-weten-waar vandaan moet komen.. :) Iemand ergens goede ervaringen mee?
Ben ik ook benieuwd na. Zit nu nog op account van eweka van buurvrouw en dat gaat bij recente artikelen goed, maar t mag nog beter.
Pagina: 1 ... 5 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!