Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Betekent dit dat het aanbod (retentie, takedowns, etc.) bij al deze providers exact hetzelfde is?
En de snelheid ook?
Is per provider anders.
Alhoewel veel dingen op elkaar lijken.
Zo gebruik ik ook een USP die op Highwind zit naast hun eigen servers,
Krijg met die meer compleet dan met een andere die ik had die ook op Highwind zit.
Beste blijft natuurlijk spreiden.
Zeker nu met de black friday deals kan het interessant zijn om een aantal block accounts erbij te nemen als backup/fill servers.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik zou deze map erbij pakken (http://www.ngprovider.com/current-usenet-map.php) en een main provider nemen (bv NewsgroupDirect a 4dollar p/m), en dan een block account bij een andere backbone (bv eentje bij Bulknews en/of Usenet.farm). Allen hebben Black Friday deals.wian schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:21:
Veel nieuwsservers zijn gebaseerd op highwinds (volgens deze site)
Betekent dit dat het aanbod (retentie, takedowns, etc.) bij al deze providers exact hetzelfde is?
En de snelheid ook?
Op zich tevreden maar qua prijzen zeker niet de goedkoopste.
Dus ben eigenlijk op zoek naar een leuk alternatief (met Black Friday deal).
Als block account heb ik Bulknews en Free Usenet (betaald block account).
Iemand een aanbeveling?
Zodat je een provider kiest die je niet al hebt.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
https://www.newsdemon.com/black-friday-usenet-2017.php
Even een jaartje unlimited plus VPN gescoord.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ik twijfel tussen Newsdemon of Newsgroup Direct.
Beide haast dezelfde prijs en beide een gratis VPN account erbij.
Je betaald meer voor een hogere snelheid en anders gecapte snelheid.
Daarvoor kwam ik ook eventjes hier langs. Inderdaad een goede aanbieding. 33,76 euro per jaar. Je kunt ook omzetten naar 3,28 per maand als je niet zolang gebruik gaat maken. Goedkoper dan de normale 5,78 Euro zonder VPN.Opa schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:56:
Sinds 15:00 online:
Even een jaartje unlimited plus VPN gescoord.
#edit. Ik zie wel geen mogelijk om van deze prijzen te profiteren wanneer je al een abonnement hebt. Kan volgens mij alleen maar bij nieuwe abonnees. Als je het plan/huidige abonnement gaat aanpassen krijg je alleen normale prijzen.
[ Voor 20% gewijzigd door Nolf Crusher op 23-11-2017 18:54 ]
Oh, ok. Ik heb om half vier nog 26 euro betaald, 30$.Nolf Crusher schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:47:
[...]
Daarvoor kwam ik ook eventjes hier langs. Inderdaad een goede aanbieding. 33,76 euro per jaar. Je kunt ook omzetten naar 3,28 per maand als je niet zolang gebruik gaat maken. Goedkoper dan de normale 5,78 Euro zonder VPN.
#edit. Ik zie wel geen mogelijk om van deze prijzen te profiteren wanneer je al een abonnement hebt. Kan volgens mij alleen maar bij nieuwe abonnees. Als je het plan/huidige abonnement gaat aanpassen krijg je alleen normale prijzen.
En nee, ik had idd nog geen eerder abonnement bij ze.
Heb dit jaar een keur aan newsservers uitgeprobeerd, in een aantal gevallen voor een maand. 5Euro Usenet en Tweaknews kwamen daarbij het minst positief uit tevoorschijn met wel goede snelheid (vooral Tweaknews is supersnel) maar wel veel incompleet zodat je daarnaast ook een blokaccount moet hebben.
Eweka en Newsdemon vielen erg positief op. Eweka is nu, zoals hierboven eerder genoemd, voor 50% van de normale prijs maar newsdemon kost voor €2,81 per maand wanneer je een jaarabo afneemt.
1 YEAR: 250Mbit: €40,-
1 YEAR 60Mbit: €25,-
BLOCK 2TB: €24,-
BLOCK 500GB: €7,-
hele nette dealsSempy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:50:
Cheapnews heeft ook weer Blackfridaydeals:
34 euro per jaar niet verkeerdCoenen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:03:
Is de newsdemon aanbieding alweer voorbij? De prijs lijkt nu $40 te zijn voor een jaar.
Nou zag ik dat ze bij sommige abbo's (Niet-verlopende blokabonnementen) account-sharing toestaan.
Zou dat bij deze deal ook zo zijn? Vast niet, te goede deal dan

[ Voor 19% gewijzigd door Raymon1988 op 23-11-2017 22:10 ]
Van de site: 'First year price, based on recurring'Sempy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:50:
Betekent dat dat deze prijzen voor altijd gelden?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Volgens mij houd het in dat het abonnement automatisch verlengt wordt na een jaar.pven schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:13:
[...]
Van de site: 'First year price, based on recurring'
Betekent dat dat deze prijzen voor altijd gelden?
En dat na dat jaar de standaard prijs geldt
Voor zowel Cheapnews als Newsdemon geldt dat het een abbo is 'based on recurring'
[ Voor 11% gewijzigd door Raymon1988 op 23-11-2017 22:18 ]
Dus maar een 2T block gekocht bij Cheapnews een kijken hoe dat gaat.
Dat kan je toch heel simpel weer uitzetten?Coenen schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:52:
Ik wou een 4T block doen bij Newsdemon, maar ik moest toestemming geven bij PayPal dat Newsdemon kon blijven incasseren, dat zie ik niet zo zitten.
Dus maar een 2T block gekocht bij Cheapnews een kijken hoe dat gaat.
PayPal selfhelp.
In hun blog zeggen ze het al:Coenen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:03:
Is de newsdemon aanbieding alweer voorbij? De prijs lijkt nu $40 te zijn voor een jaar.
Ik weet nu wel dat ik spekkoper ben geweest gisterenmiddag.We may change the specials as the day goes along, depending on how things are going. We have some other plans we may offer… ;-)
Alleen is het bijzonder onduidelijk hoe je nu de VPN service kan gaan gebruiken. Overal verwijzingen naar dat ze het aanbieden alleen niet wat je er voor moet instellen.

Edit: gevonden. Staat alleen op je persoonlijke accountpagina.
[ Voor 5% gewijzigd door Opa op 24-11-2017 10:45 ]
Modify/Update
Vacation Pause
Upgrade/Downgrade Plan
Recycle USENET Account by Paypal
Rebill USENET by bitcoin
Cancel VPN
Change e-mail
Cancel Account
Update payment info
Change Payment Method
Change Password
Newsdemon Survey
Bij mij staat er in de 6e regel Cancel VPN omdat ik het al geactiveerd heb maar bij jou zal er iets van Activy VPN staan.
Klik daar op en je onvangt mail met je inloggegevens voor dat SlickVPN.
Bij mij ging alles goed maar krijg toch geen verbinding met hun servers.
Mogelijk omdat PIA vpn nog actief is.
Edit: zie dat je het al gevonden had.
Laat het toch maar staan voor de volgende.
[ Voor 5% gewijzigd door Deff op 24-11-2017 10:58 ]
Onderstaande Black Friday link gebruikt,
https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20171385
€5,76 discount link (Ook te vinden elders op Tweakers), voor latere bezoekers van deze topic.
https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140320
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 12:48
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
@pepijn809 : Ik kom lager uit: 2.81 euro per maand (als je per jaar betaald). Backup credit card opgeven en je krijgt nog eens 5% korting

Op de Black Friday pagina staat dat hij $ 45,- (oftewel € 37,97) is maar als je de order link aanpast dan kan je hem nog voor de "oude" prijs krijgen namelijk $ 40,- (oftewel € 33,76).
https://www.newsdemon.com...p?pricepointid=2017110045
moet worden:
https://www.newsdemon.com...p?pricepointid=2017110040
Even de 5 naar een 0 veranderen op het einde.
Balen dat ze geen account sharing hebben....We Are Borg schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:29:
Die 5.76 euro deal bij Newsdemon was al mooi vond ik, maar deze black friday deal helemaal.
@pepijn809 : Ik kom lager uit: 2.81 euro per maand (als je per jaar betaald). Backup credit card opgeven en je krijgt nog eens 5% korting, dus 2,67 euro per maand over een jaar
Is er nog een mooie black friday aanbieding MET account sharing ?
Sunnyusenet inprincipe, tenminste 50% korting op Unlimited pakket voor een jaar.driel24 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:51:
[...]
Balen dat ze geen account sharing hebben....
Echter krijg ik ook de foutmelding dat upgraden niet mogelijk is.. ik heb al jaren een account bij Sunnyusenet en mijn jaarabo loopt 6 december af. Wilde dus verlengen, maar gaat dus niet.
Wel even een mailtje naar support aan gewaagd met de vraag hoe ik hem verleng voor deze prijs.
Wie weet wat er nog uit komt, ik zie op de site immers ook geen actievoorwaarden staan..
Downstar2 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:14:
[...]
Sunnyusenet inprincipe, tenminste 50% korting op Unlimited pakket voor een jaar.
Echter krijg ik ook de foutmelding dat upgraden niet mogelijk is.. ik heb al jaren een account bij Sunnyusenet en mijn jaarabo loopt 6 december af. Wilde dus verlengen, maar gaat dus niet.
Wel even een mailtje naar support aan gewaagd met de vraag hoe ik hem verleng voor deze prijs.
Wie weet wat er nog uit komt, ik zie op de site immers ook geen actievoorwaarden staan..
Ik zit ook bij Sunny...... Ook al mailtje gestuurd. Helaas werkt niet.
Helaas werkt niet als in, hij is niet geldig voor ons of heb je nog geen antwoord ontvangendriel24 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:17:
[...]
![]()
Ik zit ook bij Sunny...... Ook al mailtje gestuurd. Helaas werkt niet.
Ben benieuwd naar de voorwaarden dan, vreemd als het op de site online staat
maar vervolgens door bestaande en zelf nieuwe klanten niet kan worden afgesloten..
Antwoord gekregen :Downstar2 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:19:
[...]
Helaas werkt niet als in, hij is niet geldig voor ons of heb je nog geen antwoord ontvangen?
Ben benieuwd naar de voorwaarden dan, vreemd als het op de site online staat
maar vervolgens door bestaande en zelf nieuwe klanten niet kan worden afgesloten..
Wij moeten u helaas mededelen, dat als u deze link niet heeft ontvangen, dat u helaas niet mee kunt doen aan de promotie.
Volgens mij is de link alleen voor mensen die een in-actief account hebben.
Om ze weer over te halen.
En dat hebben ze geaccepteerd? Ik zet het verhaal even tussen spoiler tags voor de zekerheid.Marcel_EA schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:30:
Zojuist een 4TB block gekocht bij Newsdemon.
Op de Black Friday pagina staat dat hij $ 45,- (oftewel € 37,97) is maar als je de order link aanpast dan kan je hem nog voor de "oude" prijs krijgen namelijk $ 40,- (oftewel € 33,76).
https://www.newsdemon.com...p?pricepointid=2017110045
moet worden:
https://www.newsdemon.com...p?pricepointid=2017110040
Even de 5 naar een 0 veranderen op het einde.
[ Voor 3% gewijzigd door regmaster op 24-11-2017 13:39 ]
hmm zuur..driel24 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:23:
[...]
Antwoord gekregen :
Wij moeten u helaas mededelen, dat als u deze link niet heeft ontvangen, dat u helaas niet mee kunt doen aan de promotie.
Volgens mij is de link alleen voor mensen die een in-actief account hebben.
Om ze weer over te halen.

Thanks in iedergeval voor je bericht..
[ Voor 4% gewijzigd door Downstar2 op 24-11-2017 13:47 ]
Maar hoe zorg ik er nu voor dat deze niet automatisch verlengd word na dit jaar? (betaald via PayPal & Mastercard)
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Dat hebben ze idd geaccepteerd.regmaster schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:33:
[...]
En dat hebben ze geaccepteerd? Ik zet het verhaal even tussen spoiler tags voor de zekerheid.
spoiler: verhaaltjeIk wil je niet bezorgd maken maar wist je dat dit, althans hier in Nederland, in principe een misdrijf is op basis van de wet computer criminaliteit. Het klinkt idioot maar de wet is zodanig van toepassing dat het wijzigen van waarden in een url, waarmee een ander resultaat behaald wordt, als het doorbreken van de beveiliging wordt gezien? En op zich is het wijzigen van die waarde in de url nog niet zo'n heel groot probleem maar door de waarde te veranderen heb je jezelf 'verrijkt' door minder te hoeven betalen. Ik zou daar heel erg mee oppassen voortaan.
Ik heb 40 dollar betaald voor de 4TB link.
Gister was een 4TB block nog 40 dollar, als ik toen de bestel link had gebookmarked en vanochtend had geopend dan had ik dus (zonder te weten) 40 dollar betaald ipv 45.
Ze houden de URL zelf online.
Als je een broek gaat kopen en er hangen 6 dezelfde broeken waarvan er eentje een goedkoper prijskaartje heeft dan pak je toch ook niet de duurdere?
Marcel_EA schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:04:
[...]
Dat hebben ze idd geaccepteerd.
Ik heb 40 dollar betaald voor de 4TB link.
Gister was een 4TB block nog 40 dollar, als ik toen de bestel link had gebookmarked en vanochtend had geopend dan had ik dus (zonder te weten) 40 dollar betaald ipv 45.
Ze houden de URL zelf online.
Als je een broek gaat kopen en er hangen 6 dezelfde broeken waarvan er eentje een goedkoper prijskaartje heeft dan pak je toch ook niet de duurdere?
Die 5.75 deal had ik vorig jaar afgesloten. Afgelopen jaar tevreden geweest over newsdemon. Net mijn account om laten zetten naar de $40 deal van de black friday.We Are Borg schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:29:
Die 5.76 euro deal bij Newsdemon was al mooi vond ik, maar deze black friday deal helemaal.
@pepijn809 : Ik kom lager uit: 2.81 euro per maand (als je per jaar betaald). Backup credit card opgeven en je krijgt nog eens 5% korting, dus 2,67 euro per maand over een jaar
Hoe heb je dat om laten zetten? Die optie heb ik niet bij mijn huidige account.SuperKneus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:31:
[...]
Die 5.75 deal had ik vorig jaar afgesloten. Afgelopen jaar tevreden geweest over newsdemon. Net mijn account om laten zetten naar de $40 deal van de black friday.
Ik snap wel wat je bedoeld hoor! Het is ook goed dat je het aanhaalt.regmaster schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:28:
[...]
spoiler:Je vergelijking gaat een beetje mank want je wist niet dat die andere link nog bestond maar daar ben je naar op zoek gegaan. Zie het, om even in jouw spijkerbroeken voorbeeld door te gaan, dat je gisteren in een winkel geweest bent en daar spijkerbroeken hebt gezien van 40 euro. Maar als je vandaag in de winkel komt hangen ze nu alleen nog voor 45 euro in het rek. Maar je bent slim en je loopt even het magazijn in en et voila daar staat toevallig nog het rek met de 40 euro kostende spijkerbroeken. Daar haal je er eentje vanaf en die reken je af bij de kassa. Snap je het verschil? Ik zal de laatste zijn die jou de maat zal gaan nemen hierover maar wees er wel voorzichtig mee en hou het voor jezelf.
Echter NewsDemon kan nooit bewijzen of ik de URL handmatig heb aangepast door een cijfer aan te passen of dat ik daadwerkelijk gister (toen hij nog 40 dollar was) de link in mijn favorieten had gezet en vandaag geopend heb.
Ik ook niet en online support was ook offline dus ik heb een support ticket ingeschoten.Jaymitri schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:50:
[...]
Hoe heb je dat om laten zetten? Die optie heb ik niet bij mijn huidige account.
*nieuw hierin*
Ticket aangemaakt en was binnen een paar minuutjes gepiept.SuperKneus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:54:
[...]
Ik ook niet en online support was ook offline dus ik heb een support ticket ingeschoten.
Anoniem: 59888
Ja, enorm uitkijken! Voor je het weet wordt je drie jaar in de cel gegooid voor het aanpassen van een url!regmaster schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:33:
[...]
En dat hebben ze geaccepteerd? Ik zet het verhaal even tussen spoiler tags voor de zekerheid.
spoiler: verhaaltjeIk wil je niet bezorgd maken maar wist je dat dit, althans hier in Nederland, in principe een misdrijf is op basis van de wet computer criminaliteit. Het klinkt idioot maar de wet is zodanig van toepassing dat het wijzigen van waarden in een url, waarmee een ander resultaat behaald wordt, als het doorbreken van de beveiliging wordt gezien? En op zich is het wijzigen van die waarde in de url nog niet zo'n heel groot probleem maar door de waarde te veranderen heb je jezelf 'verrijkt' door minder te hoeven betalen. Ik zou daar heel erg mee oppassen voortaan.

Volgens hun site:Witte_200 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:55:
Ik heb, na het lezen van dit forum, ook bij newsdemon een unlimited abbo genomen voor $40/Jaar.
Maar hoe zorg ik er nu voor dat deze niet automatisch verlengd word na dit jaar? (betaald via PayPal & Mastercard)
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
- How do I cancel autorecycling?
If you want to cancel autorecycling, please login to the members area and click the link on the left side of the page to turn autorecycling on/off. Please note that cancelling autorecycling DOES NOT cancel the rebill of your account on its next SCHEDULED rebill date.
- How do I cancel my Account?
1. If you've signed up for a Free Trial Account, you should cancel your account before your trial period ends.
2. If you've paid using PayPal, Bitcoin or WorldPay, please make sure to cancel your Subscription or FuturePay Agreement too.
Dus zowel bij je account van Newsdemon stopzetten als de (door recurring ingeplande) betaling bij Paypal/mastercard stopzetten bij Paypal/mastercard zelf
XS news 50% korting: 1BLACK
Bulknews 1000GB voor 10 euro: BLACK17TB
573712
Ik trek mijn 500 glaslijn gewoon vol met newsdemon eu server, heb niet eens alle threads nodig.Deef_K schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:51:
Even meegelezen en een unlimited maand abonnement genomen bij Newsdemon maar wat een droevige snelheden zeg. Ik kom maximaal op 5000KB/s op een 200Mbit/s lijn.
Top dank je wel!Sempy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:50:
Niet
Zal dit goed werken of zie ik iets over het hoofd?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
De link werkte niet bij mij.....dialmformark schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:26:
Sunny aanbieding:
https://www.sunnyusenet.com/en/landing/v1
€2,92 unlimited per maand.
Sunny mailde, dat de link alleen werkt als je hem per mail hebt ontvangen.
Mijn lidmaatschap is drie dagen geleden afgelopen.
Vandaag toch nog maar een keer geprobeerd.
Hij werkt nu wel.
Waarschijnlijk omdat ik nu een account had, zonder geactiveerd pakket.
lekker hoor.... 35 euro voor een jaar !
Maar is dit abonnement maandelijks op te zeggen of is deze optie ook meteen voor 12 maanden maar dan gespreid betaald?
mijn account loopt deze week af, maar was bang dat de actie eerder zou aflopen.
Dus had vorige week zondag nog een nieuw trial account afgesloten op een ander email adres.
Deze was gisteren afgelopen (7 dagen), en daarna kon ik die via de actie wel verlengen met het actietarief.
Die prijzen ga je nergens anders vinden (3400 dagen retentie).
[ Voor 16% gewijzigd door mwa op 27-11-2017 17:43 ]
Zeker de beste prijs. Jammer genoeg zit er itt de BF deal nu geen SlickVPN bij, dus zelf had ik die liever gehad.dialmformark schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:42:
Newsdemon heeft op dit moment 6 maanden unlimited voor $15 en een 1tb block voor $10.
Die prijzen ga je nergens anders vinden (3400 dagen retentie).
Ik ben ook nog op zoek...driel24 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:51:
[...]
Balen dat ze geen account sharing hebben....
Cheapnews wellicht? Echter ben je verplicht recurring aan te zetten. Wil niet over een jaar de volle mep betalen.
Ik ben voorzien.Exocet schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:51:
[...]
Ik ben ook nog op zoek...
Cheapnews wellicht? Echter ben je verplicht recurring aan te zetten. Wil niet over een jaar de volle mep betalen.
driel24 in "Newsservers met binaries [Deel 13]"
Van de pagina:JPS schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:16:
[...]
Zeker de beste prijs. Jammer genoeg zit er itt de BF deal nu geen SlickVPN bij, dus zelf had ik die liever gehad.
slick_vpn
Privacy is Freedom!
All NewsDemon accounts come with added SlickVPN protection.Browse your newsgroups anonymously and worry-free knowing that no one can see your real IP address.
Dus wel met VPN... En inderdaad de beste deal. 15 dollar per 6 maanden is een koopje, zeker unlimited en met die retentie. Blij dat ik gewacht heb.
En over een half jaar is het weer 15 voor 6 maanden... En daarna weer (als er geen betere deals zijn volgend jaar). De prijs blijft gelijk voor zover ik heb begrepen.
[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 27-11-2017 22:15 ]
In mijn member panel kan ik SlickVPN voor $4/maand aanvragen, dus helaas zit het er nu niet bij.Waah schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:14:
[...]
Van de pagina:
slick_vpn
Privacy is Freedom!
All NewsDemon accounts come with added SlickVPN protection.Browse your newsgroups anonymously and worry-free knowing that no one can see your real IP address.
Dus wel met VPN... En inderdaad de beste deal. 15 dollar per 6 maanden is een koopje, zeker unlimited en met die retentie. Blij dat ik gewacht heb.
En over een half jaar is het weer 15 voor 6 maanden... En daarna weer (als er geen betere deals zijn volgend jaar). De prijs blijft gelijk voor zover ik heb begrepen.
Ik vind het zeker misleidend gezien de algemene spreuk: "All NewsDemon accounts come with added SlickVPN protection".
Ga ik morgen direct achteraan... Dat kan niet kloppen als je de pagina leestJPS schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:18:
[...]
In mijn member panel kan ik SlickVPN voor $4/maand aanvragen, dus helaas zit het er nu niet bij.
Ik vind het zeker misleidend gezien de algemene spreuk: "All NewsDemon accounts come with added SlickVPN protection".
Zie ook even mijn post hier: JPS in "Black Friday / Cyber Monday 2017"Waah schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:36:
[...]
Ga ik morgen direct achteraan... Dat kan niet kloppen als je de pagina leest
We hebben het hier over een unlimited usenet account, met de grootste retentie die er is, zonder snelheids cap voor 2euro per maand...JPS schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:18:
[...]
In mijn member panel kan ik SlickVPN voor $4/maand aanvragen, dus helaas zit het er nu niet bij.
Nederlanders blijven Nederlanders
De deal is super bij een uitstekende provider, dat is het punt niet.dialmformark schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:16:
[...]
We hebben het hier over een unlimited usenet account, met de grootste retentie die er is, zonder snelheids cap voor 2euro per maand...
Nederlanders blijven Nederlanders
Het gaat om de expliciete melding op de aanbodpagina dat SlickVPN er bij zit dus dan verwacht ik dat ook. Sterker, ik heb het abonnement juist om die combideal afgesloten zodat ik geen losse VPN provider nodig heb. Ik had daar best nog wat extra voor willen betalen, zoals de BF deal ($40 per jaar), maar die was inmiddels niet meer beschikbaar.
/update: ik had de helpdesk aangeschreven. Na een eerste afwijzing dat VPN niet inbegrepen was heb ik ze een screenshot van de actiepagina gestuurd. Daarna is zonder morren VPN geactiveerd, dus NewsDemon pakt dit snel en goed op. Ik was al jaren klant en zal het nog wel even blijven.
[ Voor 16% gewijzigd door JPS op 28-11-2017 23:27 ]
Hier is het nu ook gratis (de VPN). Moest het wel zelf activeren maar dan werkt het gewoon.JPS schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:51:
[...]
De deal is super bij een uitstekende provider, dat is het punt niet.
Het gaat om de expliciete melding op de aanbodpagina dat SlickVPN er bij zit dus dan verwacht ik dat ook. Sterker, ik heb het abonnement juist om die combideal afgesloten zodat ik geen losse VPN provider nodig heb. Ik had daar best nog wat extra voor willen betalen, zoals de BF deal ($40 per jaar), maar die was inmiddels niet meer beschikbaar.
/update: ik had de helpdesk aangeschreven. Na een eerste afwijzing dat VPN niet inbegrepen was heb ik ze een screenshot van de actiepagina gestuurd. Daarna is zonder morren VPN geactiveerd, dus NewsDemon pakt dit snel en goed op. Ik was al jaren klant en zal het nog wel even blijven.
Met de kortingscode 1THANKYOU 65% korting op het Elite abo, is omgerekend 2,87 per maand.
Plusplunt is dat de upgrade gelijk ingaat, terwijl de verlenging pas over een maand start.
Minpunt vind ik -uit principe- de automatische verlenging met 1 jaar (volgens mij ook in strijd met consumentenrecht). Maar dit is te voorkomen door het contract online op tijd op te zeggen.
Couponcode: 1DECEMBER
Geldig tot en met 7-12-2017
5400WP (ZW)
Ik heb dezelfde deal, maar SlickVPN wil ik eigenlijk niet. De deal op zich was sowieso goed, want ik betaal nu 50 USD per jaar minder dan bij Astraweb.JPS schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:51:
[...]
De deal is super bij een uitstekende provider, dat is het punt niet.
(Ik heb nu NordVPN, dat is volgens de reviews beter dan SlickVPN.)
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Klopt, zonder VPN was de deal al goed, maar met helemaal.Voor mij is dit een mooie optie om zonder gelijk aan een ander Abonnement vast te zitten met VPN te experimenteren.pven schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:01:
[...]
Ik heb dezelfde deal, maar SlickVPN wil ik eigenlijk niet. De deal op zich was sowieso goed, want ik betaal nu 50 USD per jaar minder dan bij Astraweb.
(Ik heb nu NordVPN, dat is volgens de reviews beter dan SlickVPN.)
Ik heb nu OpenVPN vanaf de router (Asus M66u met Merliun FW) ingesteld en dat lijkt prima stabiel te zijn. De pingtijden zij OK (~12ms), maar soms lijkt er wel even een aarzeling in het laden van webpagina's. Netflix gaat ook goed. Wel moet ik nog goed de verkeersstromen van/naar mij Synology gaan regelen zodat alle services ook goed vanaf het internet blijven werken (Web/mailserver, Netbackup,Usenet/Torrents, DSApps etc). Via de Merlin firmware is 'policy based routing' in te stellen waardoor bepaalde IP's wel of niet door de VPN tunnel gaan.
ik ga er nog eens achter aan mailen.driel24 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:36:
[...]
De link werkte niet bij mij.....
Sunny mailde, dat de link alleen werkt als je hem per mail hebt ontvangen.
Mijn lidmaatschap is drie dagen geleden afgelopen.
Vandaag toch nog maar een keer geprobeerd.
Hij werkt nu wel.
Waarschijnlijk omdat ik nu een account had, zonder geactiveerd pakket.
lekker hoor.... 35 euro voor een jaar !
Ik werd immers afgescheept met het feit dat dit een oude deal zou zijn die niet meer actief zou zijn.
De actiepagina had niet online mogen staan blabla en dat ze hem offline zouden halen.
Nu staat de pagina nog online en is dus gewoon geldig geweest. Ik heb juist 3 weken geleden 75 betaald voor een jaar weer..

Een Bulk 30Mbit account voor € 22 ipv. € 60 per jaar. Deze korting loopt elk jaar ook door.
Code "30mb17" invullen in stap Betaling.
ps. 30mbit = 3,75 MB per sec. download max.
Toch maar een weblog?
Ik heb ze afgelopen zomer nog gemaild en toen mocht je je account delen, dit was hun antwoord:doggy1 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:26:
Geen accountsharing meer mogelijk bij XSNews.
Beste Jongetje,
Zolang het downloaden niet op het zelfde moment gebeurd is er niets aan de hand en kan dat gewoon.
Met vriendelijke groet | With regards,
XS News Support
Helaas niet, maar ze doen met de kerst meestal ook nog wel watdoggy1 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:26:
Geen accountsharing meer mogelijk bij XSNews.
Werkt code 1THANKYOU niet meer?
Te veel verbindingen met server news.sunnyusenet.com
en download is zeer laag
nog wat aan te doen? Standaard staat op 15 verbindingen, als ik dat verlaagd ,geen resultaat...
vanochtend lag de snelheid nog op 100 %, dus gewoon afwachten?
gr
Jan
OPGELOST...was tijdelijk
[ Voor 19% gewijzigd door luifel op 17-12-2017 17:33 ]
Komt niet op de servers en ook niet op de webpagina.
Ik heb hetzelfde probleem.Dutch013 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:58:
Hebben andere ook problemen met Newsgrabber.
Komt niet op de servers en ook niet op de webpagina.
@Jaymitri en evt andere. Even opletten. Bij mij werd nu net nogmaals $40 via paypal afgeschreven. Ik weet niet of het een fout van newsdemon is of dat er nu nog een paypal subscription loopt maar dit zou iig niet de deal moeten zijn.Jaymitri schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:16:
[...]
Ticket aangemaakt en was binnen een paar minuutjes gepiept.
Interessant. Ik heb nog een screenshot waar op staat dat het 40 dollar per maand is. Dat was een foutje op de site zei newsdemon.SuperKneus schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:44:
[...]
@Jaymitri en evt andere. Even opletten. Bij mij werd nu net nogmaals $40 via paypal afgeschreven. Ik weet niet of het een fout van newsdemon is of dat er nu nog een paypal subscription loopt maar dit zou iig niet de deal moeten zijn.
40 dollar per maand? Daar kon je ook een heel jaar newsdemon van afnemen.pven schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:53:
[...]
Interessant. Ik heb nog een screenshot waar op staat dat het 40 dollar per maand is. Dat was een foutje op de site zei newsdemon.
Hoi!
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Daar heb ik hem ook voor afgenomen. Maar in het scherm na het afsluiten stond:EWK schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:15:
[...]
40 dollar per maand? Daar kon je ook een heel jaar newsdemon van afnemen.

Check het tweede puntje 1: 'rebil monthly'
Volgens support was dat een foutje.
Lange tijd fervent Usenet gebruiker geweest en als start van mijn rentree de topic start volledig geupdate en herschreven, op naar deel 14!
Usenet is en blijft moeilijk toegankelijk voor beginners, ik hoop dat dit wat bijdraagt:
Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries [Deel 14]
[ Voor 6% gewijzigd door technophile op 21-12-2017 22:56 ]
@yannickie111, heb je hier toestemming voor gegeven? Anders is het nogal een kaap.technophile schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:56:
Poeh, pagina 144 alweer en een TS van meer dan 3 jaar oud en helaas erg outdated.
Lange tijd fervent Usenet gebruiker geweest en als start van mijn rentree de topic start volledig geupdate en herschreven, op naar deel 14!
Usenet is en blijft moeilijk toegankelijk voor beginners, ik hoop dat dit wat bijdraagt:
Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries [Deel 14]
Hoi!
Nee. TS update is prima (zeker omdat oa de automatische retentie update elke dag die ik hostte op mijn website verdwenen is (geswitcht van host en daarbij is hij blijkbaar weggevallen)).EWK schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:36:
[...]
@yannickie111, heb je hier toestemming voor gegeven? Anders is het nogal een kaap.
@technophile, maar waarom een nieuw deel, met een totaal andere naam, ipv de huidige TS updaten?
Dit topic is gesloten.
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!