Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:
  • 452.464 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 14:58
Tip :-) Link van newsdemon doet het nog steeds voor paar euro onbeperkt snelheid en mooie retentie.
Geen last gehad van echte takedowns.

https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140320

Zit er al paar jaar nu en haal met tweak de volle 1000Mbit snelheid ^^ en nee ben geen sponsor of referal van hun werkt gewoon prettig

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-07 19:58

TRaSH

koffie ?

Interstellar schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:29:

USP's die onder Highwinds vallen moet je dus zien te mijden. Welke dat zijn kun je in dit lijstje zien.
Dat is wel 1 van de slechtste vergelijking site in mijn opinie.
Maar niet alle highwind servers zijn het zelfde,
Hangt ervan af of ze ook een eigen server park hebben.
Ik zit zelf bij Newsdemon wat ook highwind is maar ik krijg vaker iets compleet dan een vriend van me die bij newshosting zit.

Maar sowieso kan je tegenwoordig beter meerdere USP gebruiken.
1 main en dan een aantal fill servers (op 1 na in mijn lijst zijn die allemaal gratis omdat ze trials zijn met zogenaamde block accounts)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

Hier een actiecode van i-telligent:

Beste usenet gebruiker,

We hebben onze Luxe pakket verhoogd naar 200Mbit, er hoeft hier niks voor veranderd te worden in de news-reader.

Dankzij de upgrade kunnen wij nu een uiterst passend pakket aanbieden aan de mensen die een internetverbinding hebben tot en met 200Mbit (dit zijn veelal de Ziggo kabel-internet pakketten).

De upgrade ziet er als volgt uit;

Luxe 150Mbit wordt een 200Mbit verbinding.

De bandbreedte is omhoog gegaan, de retentie blijft stijgen enkel de prijs blijft ongewijzigd.

Wij hopen hiermee een hogere klanttevredenheid te bewerkstelligen en wij bedanken jullie voor de steun
en zorgen er natuurlijk ook voor dat iedereen tevreden blijft.

Beste usenet gebruiker,

Wij hebben vandaag voor al onze klanten de upgrade van Luxe 150Mbit naar 200Mbit afgerond en dit combineren wij graag met een herfst actiecode.

Tot 17 november 2017 kunt u gebruik maken van een actiecode (herfst2017) om 12 maanden usenet toegang te krijgen voor de prijs van 9 maanden.

OF

uw bestaande account aanvullen met 12 maanden voor de prijs van 9 maanden.

(aan de hand van uw emailadres en/ of rekeningnummer kunnen wij achterhalen wat uw klantnummer is en vullen wij uw resterende termijnen aan met 360 dagen).

Dit zal resulteren in de volgende tarieven:

Standard 50Mbit 12 maanden voor éénmalig 40,50 euro (teruggerekend is dat 3,38 euro voor een 50Mbit 30 dagen pakket i.p.v. 4,50 euro)

Luxe 200Mbit 12 maanden voor éénmalig 63,- euro (teruggerekend is dat 5,25 euro voor een 200Mbit 30 dagen pakket i.p.v. 7,- euro)

en

Deluxe Unlimited 12 maanden voor éénmalig 90,- euro (teruggerekend is dat 7,50 euro voor een Unlimited 30 dagen pakket i.p.v. 10,- euro)

Hier volgen de stappen om gebruik te maken van deze actie:

stap 1. u gaat naar naar onze pre-paid pagina via deze link: http://www.i-telligent.nl/prepaid

stap 2. u vult al uw gegevens in op de pagina

stap 3. voer deze actiecode in: herfst2017

stap 4. u selecteert onderaan in het drop down menu bij “product” uw gewenste bandbreedte (Standard 50Mbit, Luxe 200Mbit of Deluxe Unlimited)

stap 5. u selecteert in het volgende drop down menu 12 maanden*

stap 6. klik op BESTEL (In de email die u automatisch ontvangt, wordt het juiste bedrag aangegeven dat u dient over te maken.)

*Deze actiecode is alleen te combineren met onze 12 maanden Standard, Luxe en Deluxe Pre-paid pakketten.

Maakt u geen gebruik van deze actiecode dan kunt u gerust uw vrienden en kennissen laten profiteren van deze aanbieding.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368283

dutchinteldude schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:16:
Tip :-) Link van newsdemon doet het nog steeds voor paar euro onbeperkt snelheid en mooie retentie.

Zit er al paar jaar nu en haal met tweak de volle 1000Mbit snelheid ^^ en nee ben geen sponsor of referal van hun werkt gewoon prettig
Nou, dan mag jij mij vertellen wat ik verkeerd doe. Ik ben zo dom geweest om op deze aanbieding in te gaan. Krijg voortdurend de melding dat de artikelen niet gevonden zijn, al staan ze er maar een paar uur op. Dus voortdurend last van Takedowns... Bij Tweaknews had ik dat gedonder zo kort nooit, maar ik ben nu wel tientallen euro's aan een jaarabbonnement kwijt.

Dus, pas op met Newsdemon, je kunt niets meer binnenhalen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Oh,
Toch wel raar dat ik wel alles alles binnen kan halen met Newsdemon wat ik zoek,
dus jouw redenering klopt niet dat je er NIETS mee kan binnen halen.
Is volgens mij meer ene probleem met de bron waar jij het vandaan haalt vermoed ik.

Maar het is nooit slim om maar 1 USP te gebruiken,
Ik heb meerdere gratis fill servers die ik amper gebruik maar voor die ene keer dat wat ik zoek ook gelekt is op spotnet kan ik het uiteindelijk wel gewoon binnen halen.
en zeker voor die € 12,95 kan je makkelijk meerdere servers nemen en nog geld in je zal steken.
maar de keus is totaal aan jouw.
En dat aanbod van newsdemon is per maand opzegbaar dus je zit nergens aan vast.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Anoniem: 368283 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 00:35:
[...]

Als je niets kunt binnenhalen dan doe je iets inderdaad niet goed.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
EWK schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:36:
[...]

Als je niets kunt binnenhalen dan doe je iets inderdaad niet goed.
Als je geholpen wilt worden, dan is het handig om aan te geven welk programma, instellingen en foutcode je hebt. Als het echt ligt aan de USP (dus snelle NTD bijvoorbeeld), dan kan je gebruik maken van andere manieren om jouw gewenste materiaal sneller binnen te krijgen. Uiteraard adviseer ik je om 1 primaire server en 1 fillserver te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
asstastic schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:12:
[...]

Als je geholpen wilt worden, dan is het handig om aan te geven welk programma, instellingen en foutcode je hebt. Als het echt ligt aan de USP (dus snelle NTD bijvoorbeeld), dan kan je gebruik maken van andere manieren om jouw gewenste materiaal sneller binnen te krijgen. Uiteraard adviseer ik je om 1 primaire server en 1 fillserver te gebruiken.
Deze is niet voor mij maar voor @Anoniem: 368283

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
EWK schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:14:
[...]

Deze is niet voor mij maar voor @Anoniem: 368283
verkeerd gequote :/

Zie net tweetal acties voor de liefhebber:

- Easyusenet heeft 25% korting, kortingscode: 1EASYDEAL - 1 dag geldig
- 1000GB Bulknews: €12 link naar actie - geldig tot 10 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:27
12 euro is niet duur!
Is je block onbeperkt houdbaar bij Bulk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Marcel_EA schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:36:
12 euro is niet duur!
Is je block onbeperkt houdbaar bij Bulk?
Al op hun site gekeken? Daar staat het vast ;).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
EWK schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:58:
[...]

Al op hun site gekeken? Daar staat het vast ;).
https://www.bulknews.eu/nl/support/

Daar had ik idd al gekeken maar geen antwoord gevonden op mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Marcel_EA schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

https://www.bulknews.eu/nl/support/

Daar had ik idd al gekeken maar geen antwoord gevonden op mijn vraag...
Slechte site inderdaad, maar je ziet het wanneer je wil bestellen "Ongebruikte data word niet meegenomen naar de volgende maand."

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Ik zie het idd staan bij de bestelling:

code:
1
2
U krijgt een vast aantal GB's per maand tegen een gereduceerde prijs (min. € 1,50)
Ongebruikte data word niet meegenomen naar de volgende maand.

Maar wat ik niet snap is dat ik een block account bestel.
Dat werkt toch niet per maand?
Ik wil gewoon een block van 1TB kopen en die gebruiken wanneer het mij uitkomt... |:(

Heb de support desk maar een mailtje gestuurd voor opheldering.

[ Voor 7% gewijzigd door WRT54G op 09-10-2017 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Bulknews block is onbeperkt houdbaar. Gebruik gemaakt van een eerdere aanbieding en dit staat er in mijn account:

ProductVanafTot
BLOCK 1000 GB06-09-2017Ongelimiteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Thanks! Dan weet ik genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 14:58
[...]

Nou, dan mag jij mij vertellen wat ik verkeerd doe. Ik ben zo dom geweest om op deze aanbieding in te gaan. Krijg voortdurend de melding dat de artikelen niet gevonden zijn, al staan ze er maar een paar uur op. Dus voortdurend last van Takedowns... Bij Tweaknews had ik dat gedonder zo kort nooit, maar ik ben nu wel tientallen euro's aan een jaarabbonnement kwijt.

Vreemd haal gewoon zo'n beetje alles binnen..denk idd dat aan je bron ligt waar je dingen vandaan haalt.
Zowel post van 1000 dagen geleden als post van een paar uur haal ik binnen ^^ geef me anders maar eens een PB wellicht kan ik je helpen :)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Zojuist een email terug gehad. Niet helemaal ongelimiteerd maar ik kan het erop. ;)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Beste Marcel_EA,

Dank voor uw email. 
De prepaid block accounts zijn 35 jaar geldig.

Mocht u verder vragen hebben horen wij dat graag.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
asstastic schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:51:
[...]
Mooie aanbieding en er ook maar gebruik van gemaakt, genoeg voor een jaar en goedkoper dan Sunny Usenet a 5,79 p/m/

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

Wat je kan downloaden bij een usp is afhankelijk van de data waar je naar opzoek naar bent, ik als voorbeeld download enkel films en heb dus voldoende aan combo i-telligent, tweak, astra en freeusenet, als het nieuw is dan houdt tweak er na 24 uur al mee op en i-telligent heeft het nog, wil ik iets ouds hebben dan verliezen beide van free-usenet, wil ik anime dan heeft astraweb het wel maar geen echte films, etc etc.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Op de website van Sunnyusenet staat nu dat ze 2000+ dagen retentie hebben. Was tot voor kort 900 dagen ofzo dacht ik. Op de volgende regel staat dan weer "Vraag tot bijna 3 jaar oude berichten en artikelen op met 99,9% compleetheid!" wat vreemd is want 2000 dagen is bijna 5 en een half jaar, dus wat heb je dan boven de 3 jaar..?

Haalt Sunny dat echt? (met dingen die niet onderhevig zijn aan takedowns bedoel ik dan)

[ Voor 33% gewijzigd door Mentalist op 10-10-2017 06:00 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Trial nemen en uit testen dan weet je het

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:46

Niets meer kunnen binnenhalen?
Ik krijg met newsdemon juist alles binnen wat ik zoek.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4OUKcRj.jpg

Misschien moet je eens gaan kijken naar andere bronnen voor je nzb's, dat kan echt veel verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-07 08:40
Ik heb sinds vorige week problemen met Nextgennews.
Krijg bijna niks binnen en als ik het binnen krijg dan is het dagen bezig vanwege de erg langzame verbinding.

Iemand hier ook last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:52
Cheapnews heeft eigenlijk het hele jaar door een aanbieding met 49 euro voor 120 Mbit en dat is wat mij betreft nog altijd best een goede deal (completer dan Sunny).

[ Voor 80% gewijzigd door sdk1985 op 11-10-2017 21:34 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:53
sdk1985 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:17:
Cheapnews heeft eigenlijk het hele jaar door een aanbieding met 49 euro voor 120 Mbit en dat is wat mij betreft nog altijd best een goede deal (completer dan Sunny).
Is qua takedowns het beter/anders dan Sunny?
Ik zit nu (tot en met vandaag ;-) ) bij Sunny en ben opzoek naar wat meer snelheid en connecties.
Heb niet zozeer behoefte aan beperking in het aantal GB's d.m.v. blocks, ondanks dat ik geen grote gebruiker ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27
Gisteren mail van Tweaknews: Je hebt gekozen om te betalen via SEPA Direct Debit. Wij verzoeken je het formulier op onderstaande link in te vullen en te sturen naar support@tweaknews.eu.

https://www.tweaknews.eu/nl/member/dd-mandate

Ik dacht dat ik al lang geleden machtiging had gegeven; is er iets veranderd?
Misschien omdat de incassant veranderd is na de overname door Highwinds.
Vraag uitgezet bij tweaknews, ik wacht even af.

/update: Reactie Tweaknews:
Graag willen wij u meedelen dat dit een nieuwe regeling is om meer duidelijkheid te brengen voor onze klanten.
_/-\o_

Lees: Incassant is gewijzigd want we zijn nu onderdeel van Highwinds. Was perfect antwoord geweest :)

[ Voor 50% gewijzigd door Doane op 19-10-2017 11:51 ]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pven schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:42:
Newsgroup Ninja heeft voor mij al afgedaan door de ellende met het betalen, maar misschien dat iemand hier het nog wel interessant vindt.

[...]
Nog steeds heeft Ninja haar zaakjes niet op orde. Slecht hoor ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-07 13:44
Je bent niet de enige... Het lijkt net of hun retentie terug is naar 100 ;w . Eweka werkt voor mij toch wel het beste.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:49
pven schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:07:
[...]

Nog steeds heeft Ninja haar zaakjes niet op orde. Slecht hoor ...
Spotnet wil niet verbinden met de gegevens terwijl in Sabnzbd wel en als je dan de klantenservice vraagt krijg je terug dr zit zeker een fout in Spotnet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
inbedrijf schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:19:
Je bent niet de enige... Het lijkt net of hun retentie terug is naar 100 ;w . Eweka werkt voor mij toch wel het beste.
[...]
Ik heb er dus helemaal geen last van met newsdemon, kun je mij eens een DM sturen met iets wat je niet binnen krijgt?
Ik heb zo'n gevoel dat het meer aan je indexers ligt als aan newsdemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Nzbindex heeft al een tijdje problemen dat er bij hun niks compleet is.
Pak je een andere indexer dan is er niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

eens. Ik heb ook net gecanceld. Was er klaar mee dat ik werkelijk niets kon binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
TRaSH schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:57:
Nzbindex heeft al een tijdje problemen dat er bij hun niks compleet is.
Pak je een andere indexer dan is er niks aan de hand
Ow? Nergens last van eigenlijk... is ook nogal behoorlijk gerelateerd aan wat je zoekt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Ja niks is ook een beetje overdreven,
maar er waren 1-2 dagen dat veel posts missing blocks aangaven en eigenlijk kon je het zonder problemen downloaden.
keek je bij een andere indexer was hij wel compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:31
TRaSH schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:04:
maar er waren 1-2 dagen dat veel posts missing blocks aangaven en eigenlijk kon je het zonder problemen downloaden.
Op zich zegt de melding 'missing blocks' niet zo veel, maar toch zijn er veel users die dan meteen al afhaken. In zo'n geval kun je beter eerst even op 'collection' drukken om te zien wat er dan niet compleet is. Sowieso als er maar een paar blocks missing zijn, dan wordt dat meestal ruimschoots goedgemaakt door de eveneens geposte par2 files. Vaak ook heeft de poster zelf al in de gaten dat er iets niet goed ging, en heeft alsnog dezelfde beschadigde files opnieuw gepost maar dan wel compleet. In dat geval blijft de melding 'missing blocks' gewoon staan, niet iedereen weet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Had van de week iets zoiets dus
nzbindex gaf aan:

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20171022-yomk-33kb.png

Toch gedownload:

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20171022-zdre-10kb.png

en je ziet 0 reparatie.

Oh en dat met de grote boze Highwind als USP.
om even ontopic te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
TRaSH schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:44:
Had van de week iets zoiets dus
[...]
Toch gedownload
Dit is niet hetzelfde wat ik bedoelde, dit lijkt meer op takedown. En er zijn maar 4 par2 files om 263 ontbrekende blokken te repareren, dat gaat niet lukken. Al helemaal niet als die par2 files met de default instellingen gegenereerd zijn, want dan heb je maar 1+2+4+8=15 reparatieblokken en kom je er dus 248 tekort. Zelfs nog meer als die par2 files net als de rar's ook niet foutloos te downloaden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:05

mwa

Usenetgroup voor $4 p/m unlimited, speciale walking dead deal tot morgen :)

https://newsgroupdirect.com/?closedAt=0#pricing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

grun93 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:59:
[...]

Dit is niet hetzelfde wat ik bedoelde, dit lijkt meer op takedown. En er zijn maar 4 par2 files om 263 ontbrekende blokken te repareren, dat gaat niet lukken. Al helemaal niet als die par2 files met de default instellingen gegenereerd zijn, want dan heb je maar 1+2+4+8=15 reparatieblokken en kom je er dus 248 tekort. Zelfs nog meer als die par2 files net als de rar's ook niet foutloos te downloaden zijn.
als je kijkt naar mijn 2de screenshot kan je zien dat ik hem zonder problemen en zonder reparaties kon downloaden.
ook al ga nzbindex aan dat hij vol fouten zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
TRaSH schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:43:
als je kijkt naar mijn 2de screenshot kan je zien dat ik hem zonder problemen en zonder reparaties kon downloaden. ook al ga nzbindex aan dat hij vol fouten zat.
Zo had ik dat niet begrepen, op basis van de info in het eerste screenshot zou je verwachten dat het een hopeloos geval was. Waar komen al die kennelijk onbeschadigde files dan vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Deze kwam ergens vandaan,
maar was zelf ook verbaasd dat ik hem zonder reparaties binnen kon krijgen,
en dat zelf met 1 USP.
Maar er waren ook een aantal van een ander forum die niet meer compleet te krijgen waren volgens vele,
zelf niet getest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 04-07 13:59

Dit!
Werkt echt perfect gebruik het ook al jaren.

Heb meerdere usenet providers gehad, Sunny, Eweka, Astraweb, Hitnews om er een paar te noemen en di is by far de beste.

Ik wil ook glas van tweak :(

[ Voor 3% gewijzigd door ndonkersloot op 23-10-2017 19:23 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Tiwazz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:07:
[...]

Dit!
Werkt echt perfect gebruik het ook al jaren.

Heb meerdere usenet providers gehad, Sunny, Eweka, Astraweb, Hitnews om er een paar te noemen en di is by far de beste.

Ik wil ook glas van tweak :(
Hier ook een tevreden gebruiker van newsdemon, 1000Mbit van tweak lijkt me ook wel wat maar kan ook leven met 400Mbit van ziggo. :9

Ik hoor steeds meer mensen die dingen via newsdemon niet binnen krijgen maar krijg nooit antwoord als ik vraag wat ze niet binnen krijgen.
Vraag me af waar het nu echt aan ligt, Newsdemon, indexers, retentie of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06 23:50
Ik was op zoek naar een usenet provider om toch een te kijken wat het nou inhoudt. Inderdaad wel een goede deal bij NewsDemon. Hun normale prijzen zijn een stukje hoger, maar wel inclusief VPN. Zou deze optie dat ook hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

De meeste zijn blaat-apen volgens mij,
ze brullen wat en als je wat vraagt krijg je geen antwoord.

En uiteraard kan het gebeuren dan de ene USP iets niet binnen krijgt.
Maar het kan ook aan liggen welke indexer je gebruikt en waar je je info vandaan haalt.
Retentie lijkt mij niet echt een probleem bij Newsdemon 3000+
Heb een paar weken geleden voor iemand iets binnen gehaald wat 3000+ oud was en dat ging nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Evil.bean schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:32:
Ik was op zoek naar een usenet provider om toch een te kijken wat het nou inhoudt. Inderdaad wel een goede deal bij NewsDemon. Hun normale prijzen zijn een stukje hoger, maar wel inclusief VPN. Zou deze optie dat ook hebben?
Als je de link gebruikt is het zonder de VPN dienst, dat is normaal niet te bestellen via de website maar zo wel :). Ik gebruik zelf de VPN dienst niet maar die schijnt wel goed te zijn, mocht je die dus wel willen hebben kan je het via de normale weg regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zoek de verschillen :+
Thundernews + VPN ( unlimited, ik haal hier 48MB/s Usenet )

Afbeeldingslocatie: https://vgy.me/IICs6u.png
Afbeeldingslocatie: https://vgy.me/jCT2au.png

https://www.thundernews.c...eur&pricepointid=20170602

Ben me aan het orienteren op het volgende jaar.
Afgelopen jaar prima ervaringen met Thunder gehad, en ook de VPN ( Octane ) voldoet voor mij.
Al gaan de downloads via de VPN niet zo vlot ( 10MB/s ) op Sweden/NL of DE servers.

Usenet gaat vooralsnog over SSL, daar ben ik (nog) niet zo benauwd over, de eventuele missende dingetjes wil ik nog wel eens over torrents doen, daar accepteer ik de 'lage' snelheid wel ( backlog is toch groot genoeg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:15
Tiwazz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:01:
[...]

Als je de link gebruikt is het zonder de VPN dienst, dat is normaal niet te bestellen via de website maar zo wel :). Ik gebruik zelf de VPN dienst niet maar die schijnt wel goed te zijn, mocht je die dus wel willen hebben kan je het via de normale weg regelen.
De link is dus voor €5.78 per maand, onbeperkt donloaden met "onbeperkte" snelheid? Zonder VPN weliswaar.
FreshMaker schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:03:
Zoek de verschillen :+
Thundernews + VPN ( unlimited, ik haal hier 48MB/s Usenet )

[afbeelding]
[afbeelding]

https://www.thundernews.c...eur&pricepointid=20170602

Ben me aan het orienteren op het volgende jaar.
Afgelopen jaar prima ervaringen met Thunder gehad, en ook de VPN ( Octane ) voldoet voor mij.
Al gaan de downloads via de VPN niet zo vlot ( 10MB/s ) op Sweden/NL of DE servers.

Usenet gaat vooralsnog over SSL, daar ben ik (nog) niet zo benauwd over, de eventuele missende dingetjes wil ik nog wel eens over torrents doen, daar accepteer ik de 'lage' snelheid wel ( backlog is toch groot genoeg ;) )
Dit is dus met VPN voor €4.64 per maand, wel vooruit betalen voor 1 jaar gebruik.

Eens lezen weke een beter uit de bus komen, deze prijzen zijn best redelijk.

[ Voor 52% gewijzigd door GroeneThee op 24-10-2017 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
@GroeneThee
Ik heb Thunder als newsserver nu al 2 jaar erop zitten, en ben prima tevreden ( niet veel meer of minder incompletes dan anderen )
De VPN afgelopen jaar erbij genomen en dat beviel me ook prima

Ik sta alleen nog op dat 67€ contract, dus ga 'overstappen' naar die van een paar centen minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@GroeneThee
Helemaal correct! Met de ThunderNews heb ik zelf geen ervaring maar is ook een mooi bedrag :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 13:35

agaam

dit is mijn huisdier

Ben dus ook even aan het testen met Newsdemon, heb even geprobeerd een film binnen te halen van 2475 dagen geleden, en zonder reparatie binnen

[ Voor 18% gewijzigd door agaam op 24-10-2017 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Ik heb laatste tijd wat gezeur met de snelheid. Was overgestapt naar een supernews deal.
Volgens hun support ligt het aan de ISP. Ik heb voor de gein eens usenetsoftware op me laptop geinstalleerd maar helaas. Als ik switch naar mijn fill server, bulknews heb ik dit probleem niet.

Lijkt me toch een issue van Supernews?
Instellingen: 443 met SSL, geen firewall
Software: SABZNBD
Connecties: 20

Bij bulknews gebruik ik zelfde config maar 30 connecties.
Snelheid supernews: 244Mbit en bij bulknews 365Mbit. Is wel een groot verschil.
Iemand die ervaring heeft met het oplossen van dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:22
Heb ook supernews. Met nieuwere versies van sabnzbd, had ik dat de snelheid zo inkakt. Dit heb ik met nzbget niet meer. Heb verder een 500Mbit verbinding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 66797

damn dat is inderdaad nice ik betaal nu 8€ per maand voor 60 MBit verbinding (extremeusenet) op zich werkt het prima hoor maar als ik dit dan zie denk ik ja das leuk om te doen maar al die mooi(ere) aanbiedingen gaan altijd via credit card :(

iemand die een leuke deal weet waar je geen credit card voor hoeft te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-06 12:34
Ik gebruik zo af en toe een maandje Pure Usenet. Verschillende snelheden, en eigenlijk nog nooit incomplete downloads ofzo. iDeal betalen, maar ook met bitcoins 😉. Afgelopen maand hiermee betaald, werkt als een zonnetje! Heb maar 40/4 van ziggo en download in de nachtelijke uurtjes dus kan goed uit met de 20mb variant, en is niet duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Anoniem: 66797 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

damn dat is inderdaad nice ik betaal nu 8€ per maand voor 60 MBit verbinding (extremeusenet) op zich werkt het prima hoor maar als ik dit dan zie denk ik ja das leuk om te doen maar al die mooi(ere) aanbiedingen gaan altijd via credit card :(

iemand die een leuke deal weet waar je geen credit card voor hoeft te hebben?
Ik doe het via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Bulknews heeft weer die 1000GB voor 12 euro.
Heb daar paar van gepakt, supernews laat ik vallen.
jaaoie17 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 02:19:
Heb ook supernews. Met nieuwere versies van sabnzbd, had ik dat de snelheid zo inkakt. Dit heb ik met nzbget niet meer. Heb verder een 500Mbit verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 21:07
Laatste keer ook de Bulknews deal genomen. Tot op heden helaas geen downloads daarmee binnen kunnen halen die niet lukte met SunnyUsenet.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Scooper schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:19:
Laatste keer ook de Bulknews deal genomen. Tot op heden helaas geen downloads daarmee binnen kunnen halen die niet lukte met SunnyUsenet.
Dat heb ik niet gelukkig, highwinds partijen vul ik aan met bulknews. Maar voor 12 euro 1000GB heb ik niets te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:48

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Bij Free-Usenet kun je (nog 2 dagen) gebruik maken van de actie 'Buy any block account and get the same one for free'. Ik heb inmiddels een half jaartje Free-Usenet en ben er zeker tevreden mee. Gebruikt in combinatie met Filezilla, een Cheapnews block, een Bulknews block en een Usenet Farm block (ale blocks via dit topic met korting gekocht :P) en ik krijg in principe alles netjes binnen (als ik niet té lang wacht ;) ) Snelheid strak 11,2MB/s (max van mijn verbinding)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolf Crusher
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08-2023
Ik heb een trial van Newsdemon (50 GB) www.newsdemon.com , maar zegt nu opeens "Download Cap Hit" 502 access denied. Ik heb maar rond de 5 GB gedownload (incl.indexeren).
Ik snap dat dit voor een trial wel normaal is alhoewel dit nergens staat aangegeven. Snelheid was wel goed.

Nu vraag ik mij af of het unlimited pakket echt unlimited is aangezien mijn account nu al is geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Nolf Crusher schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:12:
Ik heb een trial van Newsdemon (50 GB) www.newsdemon.com , maar zegt nu opeens "Download Cap Hit" 502 access denied. Ik heb maar rond de 5 GB gedownload (incl.indexeren).
Ik snap dat dit voor een trial wel normaal is alhoewel dit nergens staat aangegeven. Snelheid was wel goed.

Nu vraag ik mij af of het unlimited pakket echt unlimited is aangezien mijn account nu al is geblokkeerd.
unlimited pakket, is unlimited heb al meer dan 3 Tb, en alles loopt keurig binnen, zonder reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Nolf Crusher schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:12:

Heb je al contact met hun gehad ?
Naar mijn weten hebben ze wel een FUP en moet je het erg bond maken wil je daar voor in aanmerking komen.
Er zijn een paar mensen hier die dat voor mekaar krijgen als je het even opzoekt.

Ik zelf heb het volgende verbruikt met het downloaden en testen van verschillende linux distributies ;)
October 2017: 522 GB
September 2017: 456 GB
August 2017: 806 GB
July 2017: 456 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
TRaSH schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:03:
[...]

Heb je al contact met hun gehad ?
Naar mijn weten hebben ze wel een FUP en moet je het erg bond maken wil je daar voor in aanmerking komen.
Er zijn een paar mensen hier die dat voor mekaar krijgen als je het even opzoekt.

Ik zelf heb het volgende verbruikt met het downloaden en testen van verschillende linux distributies ;)
October 2017: 522 GB
September 2017: 456 GB
August 2017: 806 GB
July 2017: 456 GB
Is het ergens bij newsdemon te zien hoeveel je gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Volgens mij niet,
maar mijn download client houd het per USP bij.
Maar 5 GB is natuurlijk niks,
dus volgens mij is er iets anders aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Idanue schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:02:
[...]

Is het ergens bij newsdemon te zien hoeveel je gebruikt hebt?
Volgens mij houden ze geen/nauwelijks logs bij.

[ Voor 12% gewijzigd door EWK op 03-11-2017 19:13 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
EWK schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:12:
[...]

Volgens mij houden ze geen logs bij, fijn dat deze usp dat niet doet :).
Logs van hoeveelheid vind ik wel interessant, de rest mag achterwege blijven natuurlijk. :P
Maar zelf heb ik ook newsdemon en nooit problemen gehad met 1TB+ per maand dus niet iets om bang voor te zijn. :) @Nolf Crusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolf Crusher
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08-2023
Bedankt voor de reacties. In ieder geval goed om te horen dat mijn geval een uitzondering is.

Het zal dan wel komen door het feit dat ik een trial heb gestart ipv normaal pakket of een andere onbekende reden. Ik heb geen contact gezocht, omdat het maar een trial is. Ik ga denk ik wel straks dat unlimited pakket pakken via de link hier. Ging mij ook meer om wat ervaringen.
Ik mis wel inderdaad de statistieken van wat ik heb verbruikt bij Newsdemon op de website, alhoewel dit niet echt nodig is wanneer ik unlimited zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Beetje download client houd het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
TRaSH schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:24:
Beetje download client houd het bij.
Bij sabnzbd stond het altijd mooi onderaan het scherm, per dag en per week, maar bij nzbget ben ik het nog niet tegengekomen. Enig idee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
grun93 schreef op zondag 5 november 2017 @ 07:15:
[...]

Bij sabnzbd stond het altijd mooi onderaan het scherm, per dag en per week, maar bij nzbget ben ik het nog niet tegengekomen. Enig idee toevallig?
Ik heb geen nzbget, maar google zegt dit. Was wel in 2014,dus wellicht is het inmiddels aangepast.

Deze ook nog gevonden. De rest mag je zelf googlen :9.

[ Voor 16% gewijzigd door EWK op 05-11-2017 07:40 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:09
Klik in NZBGet op het vliegtuigsymbool in de linkerbovenhoek.
Daarna op Total Download en je kan per server per dag, per maand of in totaal kiezen. Zelfs een reset is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Denk dat het met de nieuwste versie niet meer werkt,
aangezien ik dan de optie krijg om de speedlimiet aan te passen.
Maar als je naar
Settings > NEWS-SERVERS gaat
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20171105-b19j-11kb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Thx, ik heb het gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 59888

TRaSH schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:27:
Denk dat het met de nieuwste versie niet meer werkt,
aangezien ik dan de optie krijg om de speedlimiet aan te passen.
Maar als je naar
Settings > NEWS-SERVERS gaat
[afbeelding]
FYI: daar kun je ook komen door op het klok-symbool links-boven te klikken en dan op "Total downloaded". :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinotgrigio1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:45

Goede tip, dank en hij doet ut nog steeds! Yeehaa!

Iik heb net na 15 jaar trouwe klant bij Tweaknews mijn jaar abo opgezegd. Ik ga niet eens meer wachten tot 2 maart 2018 als tie verloopt. Man man man wat kreeg ik alles slecht binnen de laatste tijd. Mooie optie en loopt als een tierelier. Ook maar overgestapt van Grabit naar NZBGET.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
FreshMaker schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:16:
@GroeneThee
Ik heb Thunder als newsserver nu al 2 jaar erop zitten, en ben prima tevreden ( niet veel meer of minder incompletes dan anderen )
De VPN afgelopen jaar erbij genomen en dat beviel me ook prima

Ik sta alleen nog op dat 67€ contract, dus ga 'overstappen' naar die van een paar centen minder
ik heb dus gekozen voor Thundernews mede omdat VPN service erbij zou zitten. Blijkbaar wordt de deal gewijzigd wanneer je de valuta op Euro zet. Het bedrag blijft hetzelfde, omgerekend van origineel britse ponden naar euros. Meteen maar een support ticket geopend.

Ben benieuwd....

Edit: al snel contact, dat is positief. Schijnbaar moet ik 13 euro extra betalen voor VPN. Maar dat was niet de deal en dat heb ik net verteld.

Update: Heb voor de zekerheid van alle screenshots gemaakt en kunnen aantonen dat de fout in de website zit, wat ze dus ook erkend hebben. VPN is geactiveerd voor mijn account.
De snelheid van Thundernews is voorzover ik nu kan zien goed met 24.2 MB/s al is dat wel zonder SSL en VPN nog. Dat ga ik vandaag eens even testen.

[ Voor 29% gewijzigd door GroeneThee op 07-11-2017 07:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GroeneThee schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:41:
[...]

ik heb dus gekozen voor Thundernews mede omdat VPN service erbij zou zitten. Blijkbaar wordt de deal gewijzigd wanneer je de valuta op Euro zet. Het bedrag blijft hetzelfde, omgerekend van origineel britse ponden naar euros. Meteen maar een support ticket geopend.

Ben benieuwd....

Edit: al snel contact, dat is positief. Schijnbaar moet ik 13 euro extra betalen voor VPN. Maar dat was niet de deal en dat heb ik net verteld.

Update: Heb voor de zekerheid van alle screenshots gemaakt en kunnen aantonen dat de fout in de website zit, wat ze dus ook erkend hebben. VPN is geactiveerd voor mijn account.
De snelheid van Thundernews is voorzover ik nu kan zien goed met 24.2 MB/s al is dat wel zonder SSL en VPN nog. Dat ga ik vandaag eens even testen.
dat had ik dus ook :o
(there was an error on our side)
heb nu dus ook een vpn account :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Kaasplank schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:07:
[...]

dat had ik dus ook :o

[...]

heb nu dus ook een vpn account :9
En wat zijn de ervaringen met Thundernews? Ik twijfel sterk tussen thundernews en newsdemon, maar prijsverschil is redelijk significant namelijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:46
Zo, na jaren van downloaden via torrents is het voor mij nu de tijd om naar nieuwsgroepen over te stappen.
Mijn Synology NAS is inmiddels voorzien van NZBget, de Chrome-plugin werkt ook en ik heb een trial-account bij Sunny Usenet aangevraagd om een beetje te proberen.

Die actie-link van NewsDemon werkt ook nog, dat lijkt me een zeer interessante, ook gezien de prijs.

Van de week zal ik dit topic eens verder doorspitten, er staat genoeg info in :)

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
ScSi schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:10:
[...]

En wat zijn de ervaringen met Thundernews? Ik twijfel sterk tussen thundernews en newsdemon, maar prijsverschil is redelijk significant namelijk..
Tot nu toe erg goed, trek mijn 200 lijn van Ziggo helemaal vol. Via mijn NAS gaat het een stuk trager maar dat ligt aan het oude beestje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
Kars schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:07:
Mijn Synology NAS is inmiddels voorzien van NZBget
Vergeet Radarr en Sonarr niet, dan heb je ook geen last van takedowns. (DMCA) ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asstastic
Even wederom een paar acties via sociale rondje:

Easyusenet
Alle pakketten 25% korting met code: 15MOVEMBER

Cheapnews
Flat 120Mbit 1 jaar 49 euro, code: sunultimate
Flat unlimited 1 jaar €89 euro, code: sunlegend

Bulknews
1000GB 12 euro, code: rain17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
[...]

Ik ben tevreden, en wacht op een black-friday stuntje

( zal inhouden dat ik krap in de aansluiting kom te zitten, aangezien mijn huidige abo de 25e afloopt )

BF is al ingegaan aldaar :)

http://www.thundernews.com/signup_bf_2017.php

zo meteen een nieuw account aanmaken, 51,30/y + VPN *O*
Scheelt me zomaar 16€ ten opzichte van vorig jaar
[...]En wat zijn de ervaringen met Thundernews?
GroeneThee schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:40:
[...]
Tot nu toe erg goed, trek mijn 200 lijn van Ziggo helemaal vol. Via mijn NAS gaat het een stuk trager maar dat ligt aan het oude beestje :)
Hier de 400Mbit altijd vol open, hier en daar ook een misser dat er iets niet compleet is, maar dat kun je ze ook niet (echt) kwalijk nemen, is het risico van de 'hobby'

[ Voor 50% gewijzigd door FreshMaker op 17-11-2017 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
Net begonnen met mijn verleden maand gekochte 1000GB bij Bulknews voor 12€, tot nu toe geen problemen met iets binnen te halen.
Hiervoor altijd bij Sunny Usenet en ook prima, zelfs nog iets uit 2012 kunnen downloaden d:)b
Maar voor de prijs van 12€ / 1000GB is voor mij genoeg voor minstens een half jaar en dan ben ik bij Sunny Usenet al gauw 35€ kwijt (5.79 per maand).

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vraagje; is tweaknews beter dan Thundernews?

Heb een abo op tweaknews maar twijfel of ik de BF aanbieding van Thundernews moet nemen.

Edit: tweaknews BF aanbieding lijkt ook weer beschikbaar.

Tweaknews of Thundernews?

[ Voor 43% gewijzigd door wian op 18-11-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 23:24
audiojunk schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:43:
Net begonnen met mijn verleden maand gekochte 1000GB bij Bulknews voor 12€, tot nu toe geen problemen met iets binnen te halen.
Hiervoor altijd bij Sunny Usenet en ook prima, zelfs nog iets uit 2012 kunnen downloaden d:)b
Maar voor de prijs van 12€ / 1000GB is voor mij genoeg voor minstens een half jaar en dan ben ik bij Sunny Usenet al gauw 35€ kwijt (5.79 per maand).
Ja ben ook tevreden met Bulk, heb een rekening van niet veel per jaar...35, komt omdat ik met 40Mbit leech. Langzaam ja, maar het komt binnen, en het voordeel is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
wian schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:27:
Vraagje; is tweaknews beter dan Thundernews?

Heb een abo op tweaknews maar twijfel of ik de BF aanbieding van Thundernews moet nemen.

Edit: tweaknews BF aanbieding lijkt ook weer beschikbaar.

Tweaknews of Thundernews?
Naar aanleiding van wat opmerkingen hier ( laatste pagina's ) en een proefabo zojuist getest ben ik niet onder de indruk
Thunder geeft me vrijwel altijd 45MB

Een test met bijna 7GB op 22MB/s ... ( terwijl er 30MB/s beloofd wordt in de proef )
Afbeeldingslocatie: https://vgy.me/JE3FEw.png
Afbeeldingslocatie: https://vgy.me/V2csSr.png

En daarbij helemaal geen informatie over hun VPN service

[ Voor 5% gewijzigd door FreshMaker op 18-11-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tweaknews VPN service werkt goed, maar nul informatie en het enige linkje naar de software zit in het bevestigingsmailtje van je bestelling. Werkt verder prima met veel landen waar je uit kan kiezen.

Dus Thunder is wel een goede keuze?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mwa

mwa

Sunny aanbieding:
https://www.sunnyusenet.com/en/landing/v1

€2,92 unlimited per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Ik heb een probleem bij NewsDemon en Spotnet, krijg een error 440 Posting Not Allowed (440),
ik heb al veel geprobeerd andere poort gebruikt, maar niks werkt, heeft iemand de oplossing?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dat werkt alleen als je al een account hebt bij die club want je moet namelijk met een bekend e-mail adres inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
agaam schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:56:
Ik heb een probleem bij NewsDemon en Spotnet, krijg een error 440 Posting Not Allowed (440),
ik heb al veel geprobeerd andere poort gebruikt, maar niks werkt, heeft iemand de oplossing?.
deze foutmelding suggereert dat je wil posten op usenet. Dat kan standaard niet bij newdemon en moet je aanzetten in je client area.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

regmaster schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:59:
[...]

Dat werkt alleen als je al een account hebt bij die club want je moet namelijk met een bekend e-mail adres inloggen.
Een trial aanmaken en dan via die link registeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dialmformark schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:41:
[...]
Een trial aanmaken en dan via die link registeren?
ook niet, net getest.
Mijn jaarabo. loopt toevallig over 9 dagen af.
Maar je mag geen "upgrade" doen.

Maar zonder inloggen kun je de actie ook niet gebruiken.
Dus een trial onder ander mail adres afgesloten, maar ook dan ziet hij het als een upgrade. (de 7 dagen trial is actief)

De enige mogelijkheid voor deze actie lijkt dus een bestaand account, waar geen abo op actief is.
Ofwel nu hopen dat de actie blijft tot op zijn minst de 7 dagen trial is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

EWK schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:01:
[...]

deze foutmelding suggereert dat je wil posten op usenet. Dat kan standaard niet bij newdemon en moet je aanzetten in je client area.
Ja dat is een hele goeie maar waar zet ik dat aan? sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 07:28
Sunny staat accountsharing toe toch?
Google zegt van wel, maar kan het op hun site niet terug vinden.
Is wel echt een superdeal dan

Edit: al gevonden in dit topic. Mag dus

[ Voor 5% gewijzigd door DarkChylde op 19-11-2017 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
agaam schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:36:
[...]

Ja dat is een hele goeie maar waar zet ik dat aan? sorry
Als je inlogt op hun site staat die knop ergens.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 07:28
asstastic schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:51:
[...]

verkeerd gequote :/

Zie net tweetal acties voor de liefhebber:

- Easyusenet heeft 25% korting, kortingscode: 1EASYDEAL - 1 dag geldig
Bulknews geldt ook nog steeds. Net gekocht.
Met sunny en deze als backup kan ik weet een tijd voorruit
Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!