Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.490 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 20:56
Blem schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:47:
Ik gebruik al een paar jaar SunnyUsenet. Eigenlijk zag ik nooit aanbiedingen waarop ik eens ben gaan Googlen en kwam op een 50% kortings actie op een jaar abonnement. Van €74.76 voor €34.99.

https://www.sunnyusenet.com/nl/landing/v1
Als ik deze probeer te gebruiken krijg ik de melding:

You are not allowed to participate on this promotion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Playmaster schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:28:
[...]

Werkt hier gewoon

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 17:26
Playmaster schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:28:
[...]

Had hem niet goed gelinkt. Dit is inmiddels ook door een mod gewijzigd. Excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
Blem schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:35:
[...]

Had hem niet goed gelinkt. Dit is inmiddels ook door een mod gewijzigd. Excuses!
Het ligt denk ik aan mijn account. Ik was al lid bij sunny. Waarschijnlijk alleen als je al een poosje niet lid bent geweest of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
Playmaster schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:42:
[...]

Het ligt denk ik aan mijn account. Ik was al lid bij sunny. Waarschijnlijk alleen als je al een poosje niet lid bent geweest of zoiets
Lijkt mij niet, mijn abonnement was slechts enkele dagen verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Weet iemand of xs4all Newszilla inmiddels SSL ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
Blem schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:08:
[...]

Lijkt mij niet, mijn abonnement was slechts enkele dagen verlopen.
Ik zie dat mijn abonnement nog actief is |:( . Daar zal het probleem zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:46
Playmaster schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:25:
Ik zie dat mijn abonnement nog actief is. Daar zal het probleem zitten.
Kun je geen nieuw account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
grun93 schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:28:
[...]

Ja dat zal ongetwijfeld kunnen. Iemand enig idee hoe lang deze actie loopt? Mijn abonnement loopt op de 15e af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik gebruik al een paar jaar SunnyUsenet. Eigenlijk zag ik nooit aanbiedingen waarop ik eens ben gaan Googlen en kwam op een 50% kortings actie op een jaar abonnement. Van €74.76 voor €34.99.

Nette deal :9 :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
Playmaster schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:29:
[...]

Ja dat zal ongetwijfeld kunnen. Iemand enig idee hoe lang deze actie loopt? Mijn abonnement loopt op de 15e af.
Volgens de website waar ik hem vond zou die al verlopen zijn op 05-08-2017. Durf niet te zeggen wanneer die daardwerkelijk afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
grun93 schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:28:
[...]

Super handig. Je kunt zo te zien alleen een nieuw account aanmaken als je een order plaatst. Dus ik heb de free 7 dagen genomen en vervolgens krijg je dezelfde melding aangezien ik een actief account heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Terrestrial schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:10:
Weet iemand of xs4all Newszilla inmiddels SSL ondersteund?
Ik heb het net even geprobeerd, als je verbinding maakt op poort 563 dan werkt dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-07 07:48

Step

step@tweakers.net#

Erg mooi aanbod, ik heb nog geen account bij Sunny en dan kan ik hem niet afnemen helaas...

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:34

Erg mooie aanbieding. Die mijnde is net verlopen. Ik deed altijd een 6 maanden abonnement. Die deel ik met 2 mensen, maar voor een jaar is het wel heel interessant.
Ik gebruik daarnaast nog een fillserver van Cheapnews en Free Usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07 22:10
pven schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:04:
[...]

Subscriben lukt even niet:

[...]

Ik zit al jaren bij AstraWeb, maar sinds dat PayPal-incident wil ik er weg.
Wat bedoel je met het PayPal-incident? Ik heb zelf wel een probleem ondervonden dat mijn PayPal betalingen niet meer doorkwamen. Iets in de trant van dat er 'een probleem is met de rekening van Searchtech Limited'. Sinds die meldingen heb ik mijn account gewoon laten aflopen en dat was dan ook de aanleiding om eens rond te gaan kijken naar een andere usenet provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug

Thanks dit is wel een hele mooie deal. Ik heb toevallig in 2012 een jaartje Sunny gebruikt en kan nog met mijn oude account inloggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heisenbug schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 00:06:
[...]

Wat bedoel je met het PayPal-incident? Ik heb zelf wel een probleem ondervonden dat mijn PayPal betalingen niet meer doorkwamen. Iets in de trant van dat er 'een probleem is met de rekening van Searchtech Limited'. Sinds die meldingen heb ik mijn account gewoon laten aflopen en dat was dan ook de aanleiding om eens rond te gaan kijken naar een andere usenet provider.
Dat wat jij beschrijft, zie ook Tranzy in "Newsservers met binaries [Deel 13]" :)

Iemand een idee waar de servers van Sunny staan? Ik zie dat het domein in IJsland is geregistreerd, maar over de lokatie van de servers kan ik niets vinden.

pven schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:04:
[...]

Subscriben lukt even niet:

[...]
En nog steeds niet ... Schiet niet op zo bij Newsgroup Ninja

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 12-09-2017 07:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
pven schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:30:
Iemand een idee waar de servers van Sunny staan? Ik zie dat het domein in IJsland is geregistreerd, maar over de lokatie van de servers kan ik niets vinden.
Als ik deze site moet geloven, staan ze in NL (vrij ver naar beneden scrollen tot je bij Base-IP komt. Sunny zou een reseller van Base-IP zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Newsgroup Ninja gaat het niet worden voor mij. Als je je betalingen niet op orde hebt, dan vertrouw ik het voor de rest ook al niet meer.
Hey,

Thanks for signing up.

I'd love to have you onboard. Unfortunately payment processing involves dealing with a third party and is a human process. I am waiting for a resolution but they need a few more business days to get this sorted (likely won't make progress until next week or the week after). I will send out an email once things are ready to continue activations.

Appreciate the patience and hope to have you onboard in the future.

Cheers,

Vlad
Founder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:31
grun93 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:07:
[...]

Als ik deze site moet geloven, staan ze in NL (vrij ver naar beneden scrollen tot je bij Base-IP komt. Sunny zou een reseller van Base-IP zijn).
In Nederland? Oei, misschien dan toch maar wegblijven bij Sunny :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ryan_ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:10:
[...]

In Nederland? Oei, misschien dan toch maar wegblijven bij Sunny :9
Precies dit is mijn vrees bij usenet-providers met servers in Nederland. Hoe anoniem is het? (Ik ga nu via VPN en SSL naar de Europese servers van Astraweb. /paranoïde )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:25
pven schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:52:
[...]

Precies dit is mijn vrees bij usenet-providers met servers in Nederland. Hoe anoniem is het? (Ik ga nu via VPN en SSL naar de Europese servers van Astraweb. /paranoïde )
Het gebruik van een VPN-verbinding voor usenet is overbodig en kan de downloadsnelheid beïnvloeden.
Een Nederlandse usenet provider kan je veilig gebruiken of servers die in Nederland staan van een andere provider.

5400WP (ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vizox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:50:
[...]

Het gebruik van een VPN-verbinding voor usenet is overbodig en kan de downloadsnelheid beïnvloeden.
Een Nederlandse usenet provider kan je veilig gebruiken of servers die in Nederland staan van een andere provider.
Ik herinner me nog een incident van Eweka lang geleden waarbij ze zonder tussenkomst van een rechter gegevens af hebben gegeven ... Dan maar iets te paranoïde. Daarbij kan je er natuurlijk op wachten dat er een verplichting komt voor usenet-providers om wel download-zaken te gaan loggen.

Snelheid boeit me sowieso niet echt. Mijn verbinding is krap 40Mbit.

Hoe dan ook: ik hoor waarschijnlijk bij de 'kleine hypocriete groep' waar DFW zich druk om maakt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizox
pven schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:59:
[...]

Ik herinner me nog een incident van Eweka lang geleden waarbij ze zonder tussenkomst van een rechter gegevens af hebben gegeven ... Dan maar iets te paranoïde. Daarbij kan je er natuurlijk op wachten dat er een verplichting komt voor usenet-providers om wel download-zaken te gaan loggen.

Snelheid boeit me sowieso niet echt. Mijn verbinding is krap 40Mbit.

Hoe dan ook: ik hoor waarschijnlijk bij de 'kleine hypocriete groep' waar DFW zich druk om maakt. ;)
Ben inderdaad bang dat jij zeker bij die kleine groep hoort. Maar geloof me, het is veilig :)

5400WP (ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 23:09

TRaSH

koffie ?

pven schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:59:
[...]

Ik herinner me nog een incident van Eweka lang geleden waarbij ze zonder tussenkomst van een rechter gegevens af hebben gegeven ... ....
Dat was toch voor het achterhalen van een poster ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
grun93 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:07:
[...]

En Base-IP is dezelfde eigenaar als Eweka. En eigenaar van Base-IP is Highwinds die tevens ook Tweaknews in handen heeft.

Ps: Higwinds heeft aardig wat usenetbedrijven dus check dit lijstje voordat je hetzelfde koopt. :)

[ Voor 17% gewijzigd door asstastic op 12-09-2017 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
TRaSH schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:06:
[...]

Dat was toch voor het achterhalen van een poster ?
Klopt:
In nieuwsgroepen circuleren volgens Webwereld verhalen dat Eweka zonder gerechtelijk bevel de klantgegevens zou hebben verstrekt aan de FIOD. Een medewerker van de provider ontkent dit op het forum van het bedrijf en zegt dat er wel degelijk een bevel van de rechter aanwezig was. Officieel wil Eweka geen uitspraken doen rond de zaak, om zo het onderzoek niet te frustreren.
Sinds die tijd mijd ik Nederlandse usenet-providers sowieso. Ergens heb ik hier een rare smaak bij.
Vizox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:03:
[...]

Ben inderdaad bang dat jij zeker bij die kleine groep hoort. Maar geloof me, het is veilig :)
Ik wil je best geloven, maar better safe enzo ;)

spoiler:
Misschien ben je Tim wel die mij probeert over te halen mijn IP te lekken _O- :)

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 04:38
Zijn er nog mensen waarbij Eweka momenteel niet werkt?

• slooffmaster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 13:40
kokorico schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:21:
Zijn er nog mensen waarbij Eweka momenteel niet werkt?
Hier toevallig net ook problemen met news.eu.supernews.com terwijl news.supernews.com het wel doet...

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vizox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:03:
[...]

Waarom moeten we jou eigenlijk geloven :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• pven
  • Niet online
Help!!!! schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:09:
[...]

Dat zeg ik, zie mijn spoiler. ;)

Ik heb twee dagen terug aan Astraweb gevraagd hoe het met PayPal staat, tot op heden geen antwoord ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizox
Help!!!! schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:09:
[...]

Ze mogen namelijk niet zomaar gegevens verstrekken aan een andere partij. Dan overtreden ze de privacy wetgeving. Bij usenet providers is het zo dat via een gerechtelijk bevel gegevens opgevraagd moeten worden. Het gaat hier alleen om uploaders en niet om downloaders.

Lees anders ook dit artikel nog eens door: nieuws: Eweka en Usenetter moeten gegevens van uploaders verstrekken aan Brein

En deze: nieuws: Rechter gebiedt usenetprovider klantgegevens van uploaders te verstre...

Beide via een gerechtelijk bevel!

5400WP (ZW)

• grun93
Vizox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:18:
Ze mogen namelijk niet zomaar gegevens verstrekken aan een andere partij. Dan overtreden ze de privacy wetgeving. Bij usenet providers is het zo dat via een gerechtelijk bevel gegevens opgevraagd moeten worden. Het gaat hier alleen om uploaders en niet om downloaders.
[...]
Ja, nou? Als ze naar de rechter stappen en die geeft toestemming, zijn ze alsnog de klos.

Vooralsnog alleen de uploaders, maar DFW heeft al aangekondigd vanaf oktober ook de downloaders aan te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizox
grun93 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:44:
[...]

Ja, nou? Als ze naar de rechter stappen en die geeft toestemming, zijn ze alsnog de klos.

Vooralsnog alleen de uploaders, maar DFW heeft al aangekondigd vanaf oktober ook de downloaders aan te pakken.
Het bericht van DFW gaat om torrents, daarbij is een IP-adres zichtbaar. Bij usenet is het IP-adres niet zichtbaar voor anderen. Tevens is ook niet te zien wat iemand nou download via usenet.

5400WP (ZW)

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 22:30
Deze link gevolgd : https://www.sunnyusenet.com/nl/landing/v1

Ik krijg ook "You are not allowed to participate on this promotion"
Had jij een lopend abonnement ?

[ Voor 11% gewijzigd door driel24 op 13-09-2017 11:50 ]

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleintje_Pils
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-05-2024
DFW heeft al aangekondigd vanaf oktober ook de downloaders aan te pakken.
dat gaat over torrents waar IP zichtbaar is voor iedereen. Bij usenet is dat niet het geval, daar is sprake van een rechtstreekse verbinding en niet van een openbaar netwerk

• grun93
Vizox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:49:
Het bericht van DFW gaat om torrents
Ok, I stand corrected.

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:51
Misschien ben ik naief, maar is het niet zo dat door het inschakelen van een SSL verbinding, het onmogelijk wordt om te zien wat voor data er van A naar B gaat? dat er dan een log is, waaruit blijkt dat er wat is gedownload van een server, zegt nog niets over die content?
Vizox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:18:
[...]

Lees anders ook dit artikel nog eens door: nieuws: Eweka en Usenetter moeten gegevens van uploaders verstrekken aan Brein

En deze: nieuws: Rechter gebiedt usenetprovider klantgegevens van uploaders te verstre...

• Vizox
tritimee schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:09:
Misschien ben ik naief, maar is het niet zo dat door het inschakelen van een SSL verbinding, het onmogelijk wordt om te zien wat voor data er van A naar B gaat? dat er dan een log is, waaruit blijkt dat er wat is gedownload van een server, zegt nog niets over die content?

[...]
Met SSL wordt de verbinding tussen jou en de usenet provider gecodeerd, hierdoor is het inderdaad niet te zien. Wanneer de internet provider mee kijkt op de verbinding, moeten ze het eerst weten te decoderen.
Usenet providers hebben geen logs van wat klanten downloaden. Het is dus niet aan te tonen dat iemand datgene heeft gedownload wat strafbaar zou zijn.

5400WP (ZW)

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:52
Blijkbaar weten jullie toch niet genoeg van de techniek.
Zowel bij het downloaden als bij het uploaden log je aan met jouw gegevens bij je USP.
Je USP kan dan voor jou bijhouden welke berichten (message-id's) je download of upload.
De download logs zullen daarbij niet zolang worden vastgehouden vanwege de grootte, de upload logs wel.
Brein vraagt aan de hand van message-id's aan de USP de houder gegevens op.
Nog VPN nog SSL hebben enig invloed op dit proces, het gaat immers alleen om log gegevens en de relatie message-id en houder.

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 22:30
driel24 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:49:
[...]

Deze link gevolgd : https://www.sunnyusenet.com/nl/landing/v1

Ik krijg ook "You are not allowed to participate on this promotion"
Had jij een lopend abonnement ?
Antwoord van Sunny 8)7

Op wo sep 13 2017, om 14:07 schreef ☀ Sunny Usenet:
> Geachte klant,
>
> Hartelijk dank voor uw mail.
>
> Graag willen wij u meedelen dat deze aanbieding alleen voor inactieve
> klanten was.
> Daar u al een actieve account heeft is deze aanbieding niet voor u
> geldig.
>
> Onze oprechte excuses voor het ongemak.
>
> Hopend u voldoende te hebben ingelicht.
>
> Met vriendelijke groeten.
>
> --
> ☀ Sunny Usenet Support
> support@sunnyusenet.com

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• Playmaster
driel24 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:36:
[...]

Antwoord van Sunny 8)7

Op wo sep 13 2017, om 14:07 schreef ☀ Sunny Usenet:
> Geachte klant,
>
> Hartelijk dank voor uw mail.
>
> Graag willen wij u meedelen dat deze aanbieding alleen voor inactieve
> klanten was.
> Daar u al een actieve account heeft is deze aanbieding niet voor u
> geldig.
>
> Onze oprechte excuses voor het ongemak.
>
> Hopend u voldoende te hebben ingelicht.
>
> Met vriendelijke groeten.
>
> --
> ☀ Sunny Usenet Support
> support@sunnyusenet.com
Ik kreeg een vergelijkbare melding van Sunny. Ik hoop dat de link nog even actief blijft aangezien mijn abo over 2 dagen afloopt.

• pven
  • Niet online
mesa57 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:48:
Blijkbaar weten jullie toch niet genoeg van de techniek.
Zowel bij het downloaden als bij het uploaden log je aan met jouw gegevens bij je USP.
Dus als je met iets als bitcoin betaalt, zit er weer een extra stapje tussen.

Uiteraard log je met je eigen account aan, maar dat account is ten eerste niet naar een IP te herleiden als je VPN gebruikt en ten tweede vragen usenet-providers volgens mij nooit je NAW-gegevens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 16:08
pven schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:18:
[...]

Dus als je met iets als bitcoin betaalt, zit er weer een extra stapje tussen.

Uiteraard log je met je eigen account aan, maar dat account is ten eerste niet naar een IP te herleiden als je VPN gebruikt en ten tweede vragen usenet-providers volgens mij nooit je NAW-gegevens.
Bitcoin daar moet ik me nog in verdiepen :) , maar voor nu gebruik ik zowel SSL als VPN en voel me toch vrij veilig :)

• mesa57
SSL en VPN heeft totaal geen zin als je niet een abonnement neemt bij een provider waar je anoniem kunt registeren en betalen. Btw. ook bitcoins zijn niet anoniem zonder gebruik van een 'tumbler' wat weer bitcoins kost. Beter is een contant betaalde prepaid creditcard. Helaas is het lastig om een usp te vinden die dat weer accepteert.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Even over de grens kijken,
Neem aan dat de meeste USP die een creditcard accepteren ook zulke kaarten accepteren.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• mesa57
Helaas niet dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:42
Leuke discussie.
Ik denk het volgende :
Je neemt een account bij een USP in Oekraïne (free-usenet).
Die kan je met Bitcoin betalen (zonder tumbler).
Voor het kopen van het account bij die USP gebruik je een "wegwerp emailadres".
Voor de verbinding gebruik je een VPN en SSL.
Volgens mij wordt jij dan een van de laatsten die wordt opgespoord voor je downloads.
Veel te veel moeite om jou te gaan achterhalen voor de downloads.
Er zijn genoeg anderen die veel makkelijker te achterhalen zijn.
En dat haalt echt wel de publiciteit, zodat je tijdig kan stoppen (als je bang bent).

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37
Zou mooi zijn als je bij Newsservers bv ook met een Paysafe card kan betalen.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• mesa57
Downloads gaan ze sowieso niet traceren. Die zijn verdeelt over teveel USP's, dat is veel te lastig om na te gaan. Je zou per USP moeten vragen door wie een message met een bepaalde message-id is gedownload. Veel te ingewikkeld verhaal.
Upload's is wat anders. DIe komen duidelijk van een bepaalde USP af (te zien in de headers van het bericht, ook bij andere USP's zichtbaar). Dan kan wel een gerichte vraag gedaan worden in de trand van "wie heeft bij jullie message met <message-id> geupload ?".
Voor uploaders hebben de door @Kroonkurk genoemde maatregelen wel zin.
Let wel op dat je met name dan VPN gebruikt bij het registreren van een email adres, aanmaken account, omwisselen bitcoins etc. zodat je echt niet traceerbaar bent.

• pven
  • Niet online
Mail van Astraweb:
Hi Pierre,

We are no longer accepting Paypal payment unfortunately. We would suggest you to subscribe again using different payment method instead for your account renewal.

Please signup for an account again on our website :

http://www.news.astraweb.com/specials/2mospecial.html

When prompted for your username/password, do not proceed. Instead, email us your new order number and username and we will renew your account with your new subscription.

Thank you and have a nice day!

Regards,
Kylie
Fijn ...

• mesa57
Ik zou momenteel even wegblijven bij Astraweb, Ze hebben problemen met het doorgeven van headers van diverse spots. Op een support ticket daarvoor heb ik nog geen antwoord gekregen.

• pven
  • Niet online
mesa57 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:14:
Ik zou momenteel even wegblijven bij Astraweb, Ze hebben problemen met het doorgeven van headers van diverse spots. Op een support ticket daarvoor heb ik nog geen antwoord gekregen.
Daar ben ik nog niet tegenaan gelopen.

Maar ik wil sowieso weg bij ze omdat ze blijkbaar niet aan PayPal haar voorwaarden kunnen voldoende. Volgens mij betekent dat dat je je zaakjes niet helemaal op orde hebt.

• DanielAlm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 22:16
pven schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:23:
[...]

Maar ik wil sowieso weg bij ze omdat ze blijkbaar niet aan PayPal haar voorwaarden kunnen voldoende. Volgens mij betekent dat dat je je zaakjes niet helemaal op orde hebt.
Wat is er op tegen wanneer je via b.v. iDEAL betaald? Lijkt me als je een block data afneemt er niet zo veel mis kan gaan.

• pven
  • Niet online
DanielAlm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:01:
[...]

Wat is er op tegen wanneer je via b.v. iDEAL betaald? Lijkt me als je een block data afneemt er niet zo veel mis kan gaan.
Bij PayPal heb je iets meer zekerheden mocht het fout lopen met je usenet-provider. Daarbij wil ik voor mijn hoogste prio-usenet-provider geen block. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 14-09-2017 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 16:08
mesa57 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:55:
SSL en VPN heeft totaal geen zin als je niet een abonnement neemt bij een provider waar je anoniem kunt registeren en betalen. Btw. ook bitcoins zijn niet anoniem zonder gebruik van een 'tumbler' wat weer bitcoins kost. Beter is een contant betaalde prepaid creditcard. Helaas is het lastig om een usp te vinden die dat weer accepteert.
Volgens mij heeft het wel zin. Met SSL kunnen ze toch niet zien wat ik download en met VPN kunnen ze toch niet zien wie er download?
Wat heeft SSL anders voor nut?

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Schijn veiligheid ?,
USP houd logs bij,
En het gaat om van wie het account is.
Maar ze zullen de download logs niet zo lang bewaren als de upload logs.
Is volgens mij ook eerder gezegd.

• Kleintje_Pils
Kroonkurk schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:25:
Volgens mij wordt jij dan een van de laatsten die wordt opgespoord voor je downloads.
Veel te veel moeite om jou te gaan achterhalen voor de downloads.
dat is niet te achterhalen tenzij je een tap op je verbinding hebt (wat de rechter niet geeft als je geen zware crimineel bent) Meekijken wat jij doet zonder die tap is gewoon strafbaar.
Daarnaast kan een organisatie niet zomaar willekeurige gegevens opvragen. (fishing)
Ze moeten je dus eerst op de korrel hebben (en dus al bewijzen hebben) voordat dat, met een gerechtelijk bevel, mogelijk wordt.

• mesa57
@Kleintje_Pils Een organisatie, bv DFW, kan wel degelijk aan een USP, bv Eweka de vraag stellen :
Message-id <message-id> maakt deel uit van een illegale download waarvan wij de eigenaar zijn van de content. We willen graag van jullie weten wie die message gedownload heeft (account gegevens en betaalgegevens).
Veel succes met VPN, SSL, Tor en dergelijke (dus niet).

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@mesa57 dat kunnen ze inderdaad doen. Maar ik ken geen één provider die deze gegevens geeft, zonder gerechtelijk bevel.

• mesa57
Dat hebben ze al eens gedaan, en volgens de rechter had Eweka die gegevens ook zonder bevel moeten verstrekken. Dus volgens mij hebben ze nu een aardige knuppel om mee te slaan.
Zie ook : nieuws: Usenetprovider Eweka moet gegevens van gebruiker aan Brein verstrekken

• Kleintje_Pils
mesa57 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:32:
@Kleintje_Pils Een organisatie, bv DFW, kan wel degelijk aan een USP, bv Eweka de vraag stellen :
Message-id <message-id> maakt deel uit van een illegale download waarvan wij de eigenaar zijn van de content. We willen graag van jullie weten wie die message gedownload heeft (account gegevens en betaalgegevens).
dat mag dus niet.
ze zullen eerst moeten bewijzen dat die daadwerkelijk illegaal is gedownload.
opvragen wie dat allemaal heeft gedaan mag gewoon niet in Nederland.
Ze kunnen het alleen eventueel opvragen per individu via een gerechtelijk bevel.

Daarnaast is er geen enkele USP die dat gaat loggen cq opslaan. Een gemiddelde DVD bestaat al gauw uit een 20.000 messageID's. Er is geen verplichting om dat te doen, ze zullen dat alleen al uit kosten overweging nalaten. Afgezien van het feit dat het bad for business is

• Kleintje_Pils
mesa57 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:42:
Dat hebben ze al eens gedaan, en volgens de rechter had Eweka die gegevens ook zonder bevel moeten verstrekken. Dus volgens mij hebben ze nu een aardige knuppel om mee te slaan.
Zie ook : nieuws: Usenetprovider Eweka moet gegevens van gebruiker aan Brein verstrekken
volgens de rechter hadden ze dat kunnen weten.
Dat ze desondanks toch een gerechtelijk bevel hebben geëist geeft alleen maar aan dat een USP de gegevens niet zomaar afgeeft.

• Kleintje_Pils
[...]

de entertainment industrie is grootaandeelhouder:)
Paypal Nederland doet al lang geen zaken meer met Usenet en VPN providers.
Daar waar nog wel PP wordt aangeboden gaat het via buitenland of de bekende achterdeur. (payment provider)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:20
mesa57 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:42:
In dat geval ging het om een UPloader. Het UPloaden van copyrighted materiaal wat vervolgens door duizenden zoniet miljoenen gedownload kan worden weegt wel even iets zwaarder dan de DOWNload van een individuele gebruiker.

De Provider moet voor het verstrekken van de gegevens namelijk ook de afweging maken welke belangen zwaarder wegen... Die van de Provider, van de gebruiker, of van de content-owner. In het geval van een UPloader is dat vrij simpel te bepalen die van de content-owner. Maar voor een DOWNloader, waarbij het dus gaat om de prijs van laten we zeggen een DVD aan gemiste inkomsten slaat daarbij de teller volledig uit naar zowel de gebruiker als de Provider. In dat geval hoeft de Provider de gegevens dus zeker niet te verstrekken.

Daarnaast is het opvragen van gegevens bij een niet-specifieke verdenking van mogelijk illegaal gedrag (er is dus geen verdenking van een persoon, maar een verdenking van een handeling door onbekende personen) voorbehouden aan een daarvoor aangewezen BOA of daartoe bevoegde instantie (justitie). Het opvragen van deze gegevens door derden mag alleen wanneer er specifieke verdenking van personen is. Ze mogen dus alleen vragen "Deze gebruiker heeft het gedownload, geef me zijn persoonsgegevens", en niet "Dit bestand is van ons, geef ons iedereen die dit bestand heeft gedownload", want dat mag alleen een BOA of de politie (met gerechterlijk bevel).

• mesa57
@TagForce Prima uiteenzetting ! Daar kan ik in meegaan :)

• Kleintje_Pils
TagForce schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:18:
Daarnaast is het opvragen van gegevens bij een niet-specifieke verdenking van mogelijk illegaal gedrag (er is dus geen verdenking van een persoon, maar een verdenking van een handeling door onbekende personen) voorbehouden aan een daarvoor aangewezen BOA of daartoe bevoegde instantie (justitie). Het opvragen van deze gegevens door derden mag alleen wanneer er specifieke verdenking van personen is. Ze mogen dus alleen vragen "Deze gebruiker heeft het gedownload, geef me zijn persoonsgegevens", en niet "Dit bestand is van ons, geef ons iedereen die dit bestand heeft gedownload", want dat mag alleen een BOA of de politie (met gerechterlijk bevel).
precies, gegevens opvragen om mogelijk een willekeurig iemand te vangen is niet toegestaan (fishing) anders dan dan door Justitie met gerechtelijk bevel (BOA is hier niet van toepassing, valt buiten de taken van de BOA https://nl.wikipedia.org/...ewoon_opsporingsambtenaar )

• Heisenbug
mesa57 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:32:
Veel succes met VPN, SSL, Tor en dergelijke (dus niet).
Lijkt me niet dat de USP daaraan gaat meewerken als ze nog klanten willen overhouden. En dan nog, de meeste USP's beweren dat ze zulke informatie niet loggen.

• Mhaona
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 21:02

Mhaona

hehe

Super bedankt! Werkt echt super! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Goh... en dit terwijl er zoveel mensen zijn die klagen over incompletes bij Sunny. Velen doen al geen reposts als blijkt dat men als downloader bij Sunny zit. Ach ja... lage prijs doet schijnbaar heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mja dat had ik met Astraweb ook en ook met de toko waar ik nu bij zit (naam even kwijt). Geloof het meer standaard is zo ongeveer...

Edit: Tweaknews heb ik gehad en zelfde issues, zit nu bij XS News en dat is niet veel beter.

[ Voor 26% gewijzigd door Joopieboy op 16-09-2017 12:21 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
Daarnaast denk ik dat het een overweging tussen prijs en kwaliteit is. Al is dat, als ik als ik het zo lees, elders ook niet je van het.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mja als je bijna al je bestanden incompleet binnen krijgt dat is lage prijs ineens een heel stuk minder interessant. :P Zeker als je zelfs met een extra block account nog niet alles compleet binnen kan krijgen...

Dat was ik iig al vrij vlot zat. :Y

Irriteer mij nu al dat niet alles goed binnenkomt, zeker als je wat zoekt. Block account heb ik helaas niet meer, maar gezien de hoeveelheid (of het gebrek eraan) wat ik het laatste jaar binnen haal stap ik wel volledig over naar alleen een block account...

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Blem schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:59:
Daarnaast denk ik dat het een overweging tussen prijs en kwaliteit is. Al is dat, als ik als ik het zo lees, elders ook niet je van het.
Ik heb met de door mij gebruikte combi van USP's anders weinig reden om te klagen...

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

TagForce schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:18:
[...]

In dat geval ging het om een UPloader. Het UPloaden van copyrighted materiaal wat vervolgens door duizenden zoniet miljoenen gedownload kan worden weegt wel even iets zwaarder dan de DOWNload van een individuele gebruiker.

De Provider moet voor het verstrekken van de gegevens namelijk ook de afweging maken welke belangen zwaarder wegen... Die van de Provider, van de gebruiker, of van de content-owner. In het geval van een UPloader is dat vrij simpel te bepalen die van de content-owner. Maar voor een DOWNloader, waarbij het dus gaat om de prijs van laten we zeggen een DVD aan gemiste inkomsten slaat daarbij de teller volledig uit naar zowel de gebruiker als de Provider. In dat geval hoeft de Provider de gegevens dus zeker niet te verstrekken.

De uploaders zouden nooit gevonden worden als zij niet op verschillende fora gingen roepen dat ze zoveel uploaden, itt torrents zit er tussen de klant en een usp enkel de isp.

Dat lees je telkens als een uploader wordt gepakt, via een forum is brein erachter gekomen dat ze bestaan.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:34

JB

Cédric roelt!

[...]

Waar ben je nu naar toe gegaan, als ik vragen mag? Zat ook bij Astraweb...

Mijn boefje is liev!

• pven
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:10:
[...]

Waar ben je nu naar toe gegaan, als ik vragen mag? Zat ook bij Astraweb...
Ik heb mijn account maar om laten zetten naar een creditcard. Op zich ben ik tevreden over Astraweb, maar dat ze niet aan de eisen van PayPal kunnen voldoen geeft me de kriebels. Ik ben nog steeds op zoek naar een andere usenet-provider, maar vooralsnog heb ik er nog geen gevonden die aan mijn eisen voldoet.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:34

JB

Cédric roelt!

pven schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:35:
[...]

Ik heb mijn account maar om laten zetten naar een creditcard. Op zich ben ik tevreden over Astraweb, maar dat ze niet aan de eisen van PayPal kunnen voldoen geeft me de kriebels. Ik ben nog steeds op zoek naar een andere usenet-provider, maar vooralsnog heb ik er nog geen gevonden die aan mijn eisen voldoet.
Mja heb precies hetzelfde. Met fill servers erbij lukte het prima. Ook maar renewed. Daardoor wel 1 euro meer in de 2 maanden :( Rukkers.

Mijn boefje is liev!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

En wat voor eisen heb je ?
Zie namelijk niks bijzonders dat astraweb aanbied wat andere niet doen.

• pven
  • Niet online
JB schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:23:
[...]

Mja heb precies hetzelfde. Met fill servers erbij lukte het prima. Ook maar renewed. Daardoor wel 1 euro meer in de 2 maanden :( Rukkers.
Daar moet je ze over mailen. Ik kreeg een link naar exact dezelfde aanbieding als die ik een paar jaar geleden af heb gesloten (15USD per twee maanden).
TRaSH schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:31:
En wat voor eisen heb je ?
Zie namelijk niks bijzonders dat astraweb aanbied wat andere niet doen.
Hoge retentie, geen Nederlandse provider, en niet al te veel afhankelijkheden met andere partijen. In een notendop zeg maar.

[ Voor 29% gewijzigd door pven op 20-09-2017 18:22 ]

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Lijkt me niet zo moeilijk,
Kan helaas je niet een link geven van een overzicht nu aangezien ik niet thuis ben vandaag.
Als ik het niet vergeet zal ik het morgen doen.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54

-SaveMe-

-klik-

Ik zit al eeuwen bij Usenetserver.com, tot grote tevredenheid ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• pven
  • Niet online
TRaSH schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:28:
Lijkt me niet zo moeilijk,
Kan helaas je niet een link geven van een overzicht nu aangezien ik niet thuis ben vandaag.
Als ik het niet vergeet zal ik het morgen doen.
Ik kan zelf ook zoeken, maar ik kan niet vinden wat ik precies wil. Maar tips zijn uiteraard welkom. :)
-SaveMe- schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:40:
Ik zit al eeuwen bij Usenetserver.com, tot grote tevredenheid ...
Die vind ik erg prijzig. Heel erg lang geleden heb ik er even gezeten, kwaliteit is prima maar de prijs ...

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54

-SaveMe-

-klik-

pven schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:33:
[...]
Die vind ik erg prijzig. Heel erg lang geleden heb ik er even gezeten, kwaliteit is prima maar de prijs ...
Ik vind de prijs wel meevallen. Maar ik betaal ook liever iets meer voor wat meer kwaliteit ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• pven
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:55:
[...]

Ik vind de prijs wel meevallen. Maar ik betaal ook liever iets meer voor wat meer kwaliteit ...
Ik hoor mensen klagen over Astraweb, maar ik vind ze echt prima. Maar het kan schelen dat ik max 40Mbit heb. :)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

pven schreef op donderdag 21 september 2017 @ 07:46:
[...]

Ik hoor mensen klagen over Astraweb, maar ik vind ze echt prima. Maar het kan schelen dat ik max 40Mbit heb. :)
Snelheid is niet vaak het issue, meer dat iets oudere pakketten gewoon incompleet binnen komen...

Mochten mensen nog willen, ik heb een 40% kortingscode voor de Elite pakketten van XSNews:
code:
1
1OP40

• grun93
Joopieboy schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:56:
Snelheid is niet vaak het issue, meer dat iets oudere pakketten gewoon incompleet binnen komen...
Ja, dat komt wel eens voor. Maar soms levert een andere zoekmachine ook een andere nzb op en dan blijkt het toch wel op de server te staan, onder een andere (versleutelde) naam. Het ligt niet altijd aan de usenet provider. Over het algemeen ben ik tevreden over Astraweb.

• pven
  • Niet online
grun93 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:28:
[...]

Ja, dat komt wel eens voor. Maar soms levert een andere zoekmachine ook een andere nzb op en dan blijkt het toch wel op de server te staan, onder een andere (versleutelde) naam. Het ligt niet altijd aan de usenet provider. Over het algemeen ben ik tevreden over Astraweb.
Dit dus. Het enige wat me bij ze stoort is dat PayPal-gedoe. Ze geven geen concreet antwoord op mijn vragen. Zeg dan gewoon hoe het zit.

• pven
  • Niet online
Meer mensen die last hebben van enorme traagheid bij Astraweb? Ik dacht eerst dat het aan mijn VPN lag, maar ook zonder VPN is het enorm traag (30KB/s).

Anoniem: 385594

Ik heb Tweak en ook Astraweb. Uitzonderingen daargelaten kan ik vrijwel altijd op max. snelheid (1.000Mbs) downloaden.

• pven
  • Niet online
Ik bedoel dat ik nu problemen heb met Astraweb. Normaal is het altijd snel genoeg voor mij. :Y)

Ergens de afgelopen nacht is het opgelost.

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 22-09-2017 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:18

Wildfire

Joy to the world!

pven schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:33:
[...]

Dit dus. Het enige wat me bij ze stoort is dat PayPal-gedoe. Ze geven geen concreet antwoord op mijn vragen. Zeg dan gewoon hoe het zit.
Hoezo geen concreet antwoord? Zeg maar gerust helemaal geen antwoord. Toen ik onlangs een mailtje kreeg dat de PayPal betaling was mislukt door problemen met het Astraweb account heb ik meteen contact met ze opgenomen over deze kwestie. Nogmaals toen een paar dagen later een 2e herinnering van PayPal kwam.

Nooit antwoord gehad en vandaag een mailtje dat m'n Astraweb account is gecancelled.

Da's lekker met je klanten omgaan zeg.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wildfire schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:04:
[...]

Hoezo geen concreet antwoord? Zeg maar gerust helemaal geen antwoord.
Ik kreeg wel antwoord:
Hi,

We are no longer accepting Paypal payment unfortunately. We would suggest you to subscribe again using different payment method instead for your account renewal.

Please signup for an account again on our website :

http://www.news.astraweb.com/specials/2mospecial.html

When prompted for your username/password, do not proceed. Instead, email us your new order number and username and we will renew your account with your new subscription.

Thank you and have a nice day!

Regards,
Kylie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

pven schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:33:
[...]

Ik kan zelf ook zoeken, maar ik kan niet vinden wat ik precies wil. Maar tips zijn uiteraard welkom. :)
[...]
Ik maak vaak gebruik van de volgende 2 sites,

http://www.ngprovider.com/current-usenet-map.php *
en
http://www.usenet-providers.net/newsgroup-resellers.php *

Tegenwoordig heb je ook veel van zogenaamde hybride providers die gebruik maken van meerdere Tier1 providers.

Ik zelf heb er meerdere USP,
1 Hoofd USP en dan een aantal (gratis) fill servers.
Maar mijn hoofd USP haal ik 98% alles mee binnen.

* hun adviezen kan je beter negeren want ze geven extra punten voor hun sponsor,
maar wel ideaal om te vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dejavu023
  • Laatst online: 29-06 15:54
Er is weer een megadeal bij bulknews.
1000 GB Blocks voor 15 euro. Code: TB15
https://www.bulknews.eu/en/usenet-block-1000-gb/
Heel fijn als je niet veel download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Newsgroup Ninja heeft voor mij al afgedaan door de ellende met het betalen, maar misschien dat iemand hier het nog wel interessant vindt.
Hi guys,

Thanks for all your patience this past month. I had to rapidly find a new payment processor after some unexpected changes late last month. I am on track to setup processing via a new system but this is leaving a lot of people wanting to sign up without access to the system. Until this happens I have decided to shoulder the costs for both existing customers and anyone wanting to sign up and give the platform a go until then.

Activating new accounts without any billing information and just an email can result in some abuse cases which will be costly on my end. As a compromise, I am asking for SMS verification to activate a new account. Everyone will get 50 GB / month for free and if you end up hitting this limit, please contact me via support and I will help you out. Making sure it's one account per user for personal purposes.

Existing Customers Free unlimited access.

New Customers Free 50GB / month via SMS verification which I will increase upon request.

The new system is live now but please let me know if you have issues with activation.

Thanks again to everyone in the community for helping me grow - it's not always smooth sailing!

Edit Link to website: https://www.newsgroup.ninja/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Super! Werkt perfect! Scheelt mij 7 euro per maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 21:39
Heb ze ook gehad (Sunny) maar de laatste tijd hoor je steeds vaker over notice and takedown bij deze server, net als bij Eweka. Niet vreemd ook omdat Sunny (en Eweka) sinds een tijdje onder het Highwinds bewind valt. En Highwinds werkt heel nauw samen met de film- en muziekindustrie, dus als die een takedown willen, voert Highwinds die netjes uit.

USP's die onder Highwinds vallen moet je dus zien te mijden. Welke dat zijn kun je in dit lijstje zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319277

Jaren geleden was ik met eweka begonnen, was erg tevreden qua prijs/kwaliteit totdat op een gegeven moment (Je weet wel, bekend verhaal hier....)

Toen stapte ik over naar sunnyusenet, ging voor een jaar goed maar uiteindelijk onderging het zelfde lot.
Had PureUsenet en nog een paar andere geprobeerd met abbo van 10 euro of lager (Weet niet weer welke) die proeftijd hadden, maar bijna allemaal hadden zelfde problemen. Uiteindelijk opgegeven.

Vandaag probeerde ik weer, met een iets duurdere abbo een account aangemaakt bij giganews met proeftijd van 14 dagen. Nog geen problemen gezien. Wel aan de dure kant (Platinum, omreken 17 euro) vergeleken met mijn vroegere pakketten. Ben benieuwd of het zo blijft :)
Pagina: 1 ... 34 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!