Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 23:09

TRaSH

koffie ?

Alleen jij weet of je hem extra nodig hebt,
Ik zelf heb newsdemon als hoofd usp,
Daarnaast de gratis/trial variant op nextgen en usenet farm.
En krijg daarmee alles binnen wat ik wil hebben.
Wat ik niet binnen krijg heb ik nog niet gehoord dat iemand anders hem wel compleet kreeg.

Dus je moet zelf kijken hoeveel heb je er gebruik van gemaakt en of je het de moeite waard vind.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

Zomer code van i-telligent is zomer2017 en ik kan de tekst niet vinden met de prijzen, iets teveel gedronken.

9 maanden betalen voor 12 is resultaat.

Sorry, ik zoek het morgen, ga nu naar bed, kon alleen 13 voor 9 vinden.

edit: lap tekst overbodig, 12 maanden selecteren en daarna de code zomer2017 invullen en je betaalt 9 maanden ipv 12

Dit zal resulteren in de volgende tarieven:

Standard 50Mbit 12 maanden voor éénmalig 40,50 euro (teruggerekend is dat 3,38 euro voor een 50Mbit 30 dagen pakket i.p.v. 4,50 euro)

Luxe 150Mbit 12 maanden voor éénmalig 63,- euro (teruggerekend is dat 5,25 euro voor een 150Mbit 30 dagen pakket i.p.v. 7,- euro)

en

Deluxe Unlimited 12 maanden voor éénmalig 90,- euro (teruggerekend is dat 7,50 euro voor een Unlimited 30 dagen pakket i.p.v. 10,- euro)

Ik heb een andere hobby nodig, word te oud voor alcohol 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door Sm0k3r op 03-08-2017 13:46 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik ben ook maar op zoek naar een nieuwe usenet provider.
supernews wil hier nog maar met 30Mb downloaden terwijl dat eerst met 100Mb was.
dit is nu al een paar weken zo merk ik.
dus nog aanbevelingen met usenetproviders die niet zo snel zijn met een takedown ?

oke net weer even cheapnews.eu gedaan en die haalt wel gewoon 110Mb :*)

[ Voor 12% gewijzigd door chucky666 op 04-08-2017 17:56 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07 01:36

radial

Watch out

@chucky666 heb/had hetzelfde probleem, heb gisteren maandje Frugal genomen eens kijken hoe het daarmee gaat mbt takedown en de snelheid. Had een half jaar Pureusenet, maar die waren behoorlijk snel met takedown...

20xSF170s - ozo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Ik ben voor een kennis wat films aan het binnen halen van een bekende groep dat veelal 1080p Rips met NL-Subs maakt beginnend met C......e
En een aantal van hun releases zijn wat lastig down te loaden.
Nu heb ik ooit eens een test account bij https://usenetexpress.com/ gehad en nu een block account als fill server en moet zeggen het resultaat is zeer belovend.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
radial schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:38:
@chucky666 heb/had hetzelfde probleem, heb gisteren maandje Frugal genomen eens kijken hoe het daarmee gaat mbt takedown en de snelheid. Had een half jaar Pureusenet, maar die waren behoorlijk snel met takedown...
Frugal bevalt mij goed nu een weekje, prima prijs kwaliteit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Welke snelheid haal je nu bij hun ?
Heb hun ooit eens in het begin gehad en vond hun snelheid erg tegenvallen en eigenlijk toen ook hun retentie/beschrikbaarheid tegenover andere USP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Supernews bij meer mensen erg traag de laatste tijd?

Zit maar op 1MB/sec terwijl ik met 12MB normaal gesproken download. (het is niet m'n verbinding, een 1GB .bin van een test-site gaat wel gewoon op max)

[ Voor 65% gewijzigd door Gunner op 07-08-2017 08:31 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 18:24
Gunner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:30:

Zit maar op 1MB/sec terwijl ik met 12MB normaal gesproken download. (het is niet m'n verbinding, een 1GB .bin van een test-site gaat wel gewoon op max)
Ja zelfde probleem hier alhoewel het vandaag beter is. Net getest en kom tot 25 MB/s - gisteren de hele dag niet boven de 4. "Normaal" zit ik boven de 40 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ZiSE schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Ja zelfde probleem hier alhoewel het vandaag beter is. Net getest en kom tot 25 MB/s - gisteren de hele dag niet boven de 4. "Normaal" zit ik boven de 40 MB/s.
Heb een ticket geopend bij SN, maar zij zeggen dat er niets aan de hand is. Moet allemaal onzinnige dingen testen waar ik niet veel vertrouwen in heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
Gunner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:06:
[...]

Heb een ticket geopend bij SN, maar zij zeggen dat er niets aan de hand is. Moet allemaal onzinnige dingen testen waar ik niet veel vertrouwen in heb.
Zit groot verschil tussen de US en EU servers op het moment. Op EU haal ik 5 - US 25, wellicht dat je op EU zit en US eens kunt proberen? news.us.supernews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Laatst online: 10-07 01:36

radial

Watch out

TRaSH schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:23:
Welke snelheid haal je nu bij hun ?
Heb hun ooit eens in het begin gehad en vond hun snelheid erg tegenvallen en eigenlijk toen ook hun retentie/beschrikbaarheid tegenover andere USP
Zit op 8 MB/s via VPN ergens in Europa ;) dus ben dik tevreden in vergelijking tot Pure die ik hiervoor gebruikte en nagenoeg nooit boven de 5,5 MB/s uitkwam.

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ZiSE schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:34:
[...]

Zit groot verschil tussen de US en EU servers op het moment. Op EU haal ik 5 - US 25, wellicht dat je op EU zit en US eens kunt proberen? news.us.supernews.com
Cool. die lijkt wel full speed te halen. Kende de server niet. Ik dacht dat news.supernews.com de US server was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Gunner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:41:
[...]

Cool. die lijkt wel full speed te halen. Kende de server niet. Ik dacht dat news.supernews.com de US server was.
Mooi. Nee als je zeker wilt zijn moet je news.eu.supernews.com en news.us.supernews.com gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:31
chucky666 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:35:
Ik ben ook maar op zoek naar een nieuwe usenet provider.
supernews wil hier nog maar met 30Mb downloaden terwijl dat eerst met 100Mb was.
dit is nu al een paar weken zo merk ik.
dus nog aanbevelingen met usenetproviders die niet zo snel zijn met een takedown ?

oke net weer even cheapnews.eu gedaan en die haalt wel gewoon 110Mb :*)
Ik kwam hier precies dit vragen, aangezien Thundernews 'ineens' vrij rap lijkt te zijn met takedowns...

Maar Frugal en UsenetExpress zijn de beste opties dus? Nog anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
The_Admin schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Ik kwam hier precies dit vragen, aangezien Thundernews 'ineens' vrij rap lijkt te zijn met takedowns...

Maar Frugal en UsenetExpress zijn de beste opties dus? Nog anderen?
Frugal is gewoon heel goede prijs kwaliteit :) Neem een maandpakket, kan je het nog altijd opzeggen als het je niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
alwaysleft schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:19:
[...]

Frugal is gewoon heel goede prijs kwaliteit :) Neem een maandpakket, kan je het nog altijd opzeggen als het je niet bevalt.
Hoe snel is Frugal? Ze besteden hun geld iig niet aan de website zie ik ;) maar goed voor 40 USD per jaar kun je ook niet alles verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:07
Voorheen Frugal gehad (jaartje geleden) en kan je vertellen dat m.b.t. takedowns dat allicht niet de beste provider is. Aan de andere kant; op takedownvlak zou ik je persoonlijk eigen geen echte aanbevelingen kunnen doen aangezien elke provider hier inmiddels consequent aan mee lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ZiSE schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:57:
[...]

Mooi. Nee als je zeker wilt zijn moet je news.eu.supernews.com en news.us.supernews.com gebruiken.
Technical Support komt uiteindelijk met een antwoord (na het versturen van een ping en een traceroute) dat het komt door 'significant amount of packet loss on your physical network' en dat ik bij m'n ISP moet zijn.

Vreemd genoeg doet een ping naar de US server het wel superstrak dus hun antwoord vind ik ietwat onzin. of Zit KPN gewoon m'n verbinding naar die server dwars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Gunner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:31:
[...]

Technical Support komt uiteindelijk met een antwoord (na het versturen van een ping en een traceroute) dat het komt door 'significant amount of packet loss on your physical network' en dat ik bij m'n ISP moet zijn.

Vreemd genoeg doet een ping naar de US server het wel superstrak dus hun antwoord vind ik ietwat onzin. of Zit KPN gewoon m'n verbinding naar die server dwars?
Ik heb het niet getest maar je zou eventueel kunnen proberen wat de snelheid doet op de EU servers als je SSL aanzet - als dat beduidend sneller gaat dan die paar MB/s die je eerst had dan lijkt het richting KPN te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ZiSE schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:19:
[...]

Ik heb het niet getest maar je zou eventueel kunnen proberen wat de snelheid doet op de EU servers als je SSL aanzet - als dat beduidend sneller gaat dan die paar MB/s die je eerst had dan lijkt het richting KPN te wijzen.
Ik gebruik altijd al SSL :)

edit: ik haal nu nog maar 140KB/sec :X . SSL uit is niet veel sneller

edit2: ik heb wel sterk het idee dat het een KPN-issue is; vanaf een andere provider heb ik een prima ping zonder packetloss

edit3: andere locatie waar ik toegang tot heb ook met KPN glas dezelfde packetloss

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 07-08-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Gunner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:20:
[...]

Ik gebruik altijd al SSL :)

edit: ik haal nu nog maar 140KB/sec :X . SSL uit is niet veel sneller

edit2: ik heb wel sterk het idee dat het een KPN-issue is; vanaf een andere provider heb ik een prima ping zonder packetloss

edit3: andere locatie waar ik toegang tot heb ook met KPN glas dezelfde packetloss
Dan lijkt het inderdaad op KPN die wat loopt te treiteren. Ik ben het gewend van UPC vroeger maar wist niet dat we daar nu weer mee te maken krijgen. Wellicht een tijdelijke glitch. Vanuit de US (zonder SSL) haal ik 40 MB/s dus daar kan ik niet over klagen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ZiSE schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:56:
[...]

Dan lijkt het inderdaad op KPN die wat loopt te treiteren. Ik ben het gewend van UPC vroeger maar wist niet dat we daar nu weer mee te maken krijgen. Wellicht een tijdelijke glitch. Vanuit de US (zonder SSL) haal ik 40 MB/s dus daar kan ik niet over klagen!
https://forum.kpn.com/int...oort-443-563-traag-434926

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-07 18:06

Magic666

No one's neighbour!

Wordt aan gewerkt dus... maar ook hier (veels) te lage downloadsnelheden... (KPN en supernews)
3 dagen terug voor het laatst iets geplaatst op dat forum, ben benieuwd.

Die US server gaat, zei het nog niet volle bak, iig sneller dan de 2MB/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Gunner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:30:

Hier geen last, haal nog steeds de max snelheid.
Misschien dat provider het issue is (kan me UPC herinneren die een peering/backbone probleem had).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MeNTaL_TO schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:54:
[...]

Hier geen last, haal nog steeds de max snelheid.
Misschien dat provider het issue is (kan me UPC herinneren die een peering/backbone probleem had).
Is ook een provider issue. Heb laten testen bij diverse andere providers en daar zijn geen snelheidsproblemen. Zie ook de link naar het KPN-forum een paar berichten hierboven :)

De US server doet het prima dus tot die tijd vind ik het nog wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-07 08:38

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Heb verschillende geprobeerd en hang nu al een tijdje vast aan Newshosting.com
Zonder hier een review van te maken hou ik het heel kort, vind het wel een van de betere, en hun 'browser' is ook zeer handig.

EDIT: Er is hier een discount offer te vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door AstralizeR op 09-08-2017 16:31 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
AstralizeR schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:18:
Heb verschillende geprobeerd en hang nu al een tijdje vast aan Newshosting.com
Zonder hier een review van te maken hou ik het heel kort, vind het wel een van de betere, en hun 'browser' is ook zeer handig.

EDIT: Er is hier een discount offer te vinden.
Via deze link zit je op USD 8,33 ip 9,99 https://controlpanel.news...r&a_bid=01636e94&chan=NGR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-07 08:38

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Maar dat is hetzelfde maandbedrag alleen staat er dat je per jaar moet betalen en dat is die $99,99 :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
AstralizeR schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:55:
[...]

Maar dat is hetzelfde maandbedrag alleen staat er dat je per jaar moet betalen en dat is die $99,99 :P
Je hebt gelijk - ik zit te snurken! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:24

TDB

Sinds lange tijd wil ik weer gebruik maken van de 1 dag toegang via SMS bij Eweka. Ik krijg echter nu dit bericht:
Wij zien dat uw SMS-betaling niet is goedgekeurd. Deze werd niet door Eweka afgekeurd, maar door uw mobiele-telefoonprovider. Voor zo'n afgekeurde sms berekent uw provider geen € 1,10 maar slechts de kosten voor het SMS'je zelf (ca. € 0,07).

Om verschillende redenen wordt een SMS-betaling soms niet goedgekeurd. Misschien is het toegestane aantal SMS-berichten in uw abonnement overschreden, is er tekort beltegoed of staat het nummer geblokkeerd voor betaalde SMS-diensten?

Een blokkering op SMS-diensten kunt u zelf via www.smsdienstenfilter.nl ongedaan maken. Wij kunnen u hiermee niet verder helpen. We adviseren de oorzaak te achterhalen en/of vanaf een ander mobiel nummer opnieuw een SMS-betaling te verzenden.
Even gekeken bij smsdienstenfilter, maar ik heb niets uitstaan / gefilterd. Ik zit bij Vodafone. Iemand een idee?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_schrijver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 13:35
Hallo allemaal,

Ik heb een jaar geleden Sunny Usenet afgesloten, het is nu tijd voor een verlenging/verandering van provider. Ik wil graag onbeperkte snelheid (heb een 150 mbit internetverbinding) en accountsharing voor minimaal 2 IP-adressen.
Kunnen jullie me een beter alternatief dan Sunny aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
@geert_schrijver Knip.. Daar is de TopicReport knop voor uitgevonden...

[ Voor 89% gewijzigd door Equator op 16-08-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
geert_schrijver schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:00:
Hallo allemaal,

Ik heb een jaar geleden Sunny Usenet afgesloten, het is nu tijd voor een verlenging/verandering van provider. Ik wil graag onbeperkte snelheid (heb een 150 mbit internetverbinding) en accountsharing voor minimaal 2 IP-adressen.
xsnews.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

geert_schrijver schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:00:
Hallo allemaal,

Ik ben zelf van Sunny naar Newsdemon overgestapt voor iets van 5,78 euro per maand voor Unlimited.
Maar goed ik deel mijn account niet. Dus ik heb geen idee hoe ND daar mee omgaat.

Zelf ben ik ook best wel makkelijk met switchen. En ja als ik dezelfde kwaliteit krijg voor minder dan wil ik dat best even proberen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_schrijver
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, en ik heb inderdaad een aantal pagina's doorgelezen (en inderdaad niet vanaf pagina 2, pagina 1 dan weer wel :) ). Je leest inderdaad veel over XSNews en NewsDemon. Ben an sich niet ontevreden over Sunny, maar eens een keer wat anders proberen kan nooit kwaad.

Waar ik moeite mee heb is erachter komen waarom de ene provider nou zoveel beter of slechter is dan de ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Bij newsdemon mag je geen account sharing doen,

Vaak moet je bij NL providers wezen voor account sharing maar die zijn dan gelijk vaak beperkt met hun snelheden en/of je betaald de hoofdprijs.(vergeleken met US USP).
XSNews heeft nu wel een 14 dagen gratis optie dus kan je mooi testen of het wat voor je is.
Maar lees daar ook net dat je geen gebruik mag maken van account sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_schrijver
TRaSH schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:10:
Bij newsdemon mag je geen account sharing doen,

Vaak moet je bij NL providers wezen voor account sharing maar die zijn dan gelijk vaak beperkt met hun snelheden en/of je betaald de hoofdprijs.(vergeleken met US USP).
XSNews heeft nu wel een 14 dagen gratis optie dus kan je mooi testen of het wat voor je is.
Maar lees daar ook net dat je geen gebruik mag maken van account sharing.
Duidelijk, dan wordt het gewoon geen account sharing. Iemand nog nieuwe kortingscodes voor XSNews of Newsdemon? De codes die ik hier heb kunnen vinden zijn niet meer geldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@geert_schrijver
Type bovenin newsdemon
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20170816-afzr-27kb.png

Kies de laatste page en dan scroll je een stukje naar beneden voor een link naar de kortingspage.

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20170816-w0oc-27kb.png

XSNews geen idee maar zijn ook een stuk duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_schrijver
TRaSH schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:44:
@geert_schrijver
Type bovenin newsdemon

XSNews geen idee maar zijn ook een stuk duurder
Ben hiervoor gegaan, super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:55
Bij mij werkt de afschrijving van mn Astraweb account via paypal niet goed meer. Meer mensen hier last van?

Ik krijg mail van paypal met de volgende tekst:
De betaling van uw abonnementsgeld aan Searchtech Limited voor Unlimited DSL 2 Months Special is mislukt om 15 Aug 2017 vanwege problemen met de rekening van Searchtech Limited

We zullen deze betaling van het abonnementsgeld nogmaals proberen te verrichten om 18 Aug 2017.
Vandaag dezelfde mail gehad dat het weer op de 23e geprobeerd wordt..

[ Voor 19% gewijzigd door frankyboy707 op 18-08-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

frankyboy707 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:36:
Bij mij werkt de afschrijving van mn Astraweb account via paypal niet goed meer. Meer mensen hier last van?

[...]

Als ik Google op ' Searchtech paypal' dan kom ik deze link tegen:
https://www.reddit.com/r/...y/astraweb_paypal_issues/

Blijkbaar sluit Astraweb de Paypal-gebruikers af. Want ja als hun problemen hebben dan ben je als klant natuurlijk de dupe.... 8)7

Gauw overstappen zou ik zeggen...(oh en je had natuurlijk ook eerst zelf even kunnen zoeken :) )

[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 18-08-2017 16:16 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Frostbite schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Blijkbaar sluit Astraweb de Paypal-gebruikers af. Want ja als hun problemen hebben dan ben je als klant natuurlijk de dupe.... 8)7

Gauw overstappen zou ik zeggen...(oh en je had natuurlijk ook eerst zelf even kunnen zoeken :) )
Had zelf meer gezocht op astraweb payment problems maar toen was deze niet naar voren gekomen (weet niet of dat topic dinsdag toen ik keek al bestond, kan geen tijd zien). Maar ik laat het voorlopig even gaan, eventjes zonder is ook geen probleem.. Vond het altijd een fijne provider met weinig takedowns.

Maar wat ik van reddit begrijp ligt het eraan dat hun site op tls 1.0 draait ipv 1.2? Even als security noob, wat heeft paypal er te maken dat hun site mogelijk onveilig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:05

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

frankyboy707 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:51:
[...]
Maar wat ik van reddit begrijp ligt het eraan dat hun site op tls 1.0 draait ipv 1.2? Even als security noob, wat heeft paypal er te maken dat hun site mogelijk onveilig is?
Ongehinderd door kennis over het specifieke onderwerp of wat er precies aan de hand is:
stel site is onveilig, jij betaald met paypal 1.0 ipv 1.2, je gegevens worden onderschept en vervolgens door derden misbruikt. PP draait vervolgens voor de gevolgen op. Dus ik snap PP wel

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
rockhopper schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:58:
[...]

Ongehinderd door kennis over het specifieke onderwerp of wat er precies aan de hand is:
stel site is onveilig, jij betaald met paypal 1.0 ipv 1.2, je gegevens worden onderschept en vervolgens door derden misbruikt. PP draait vervolgens voor de gevolgen op. Dus ik snap PP wel
Ah die tls 1.0/ 1.2 gaat ook over verkeer van en naar paypal, dus niet op hun eigen site alleen. Dat klinkt wel logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Frostbite schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Had ze een email gestuurd:
We are unable to accept any Paypal payment at this moment. We would suggest you to subscribe again using different payment method instead for your account renewal.

If you would like to reactivate your account with the $11 subscription, please signup for an account again on our website for the special:

http://www.news.astraweb.com/special

When prompted for your username/password, do not proceed. Instead, email us your new order number and username and we will renew your account with your new subscription.

Thank you and have a nice day!
Was er toch al klaar mee. Helft kwam niet meer goed binnen.

[ Voor 29% gewijzigd door Tranzy op 22-08-2017 10:47 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
frankyboy707 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:36:

[...]

Op 2 augustus werkte het bij mij nog wel. Ik volg ...
Tranzy schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:44:

[...]

Was er toch al klaar mee. Helft kwam niet meer goed binnen.
Ik heb echt nooit last met ze. Alles wat ik wil komt binnen.

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 22-08-2017 11:07 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand een idee hoe het met het PayPal-probleem bij Astraweb staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

Astraweb is het geld niet meer waard, als fill-server kan je dan beter free-usenet nemen, oude data haal ik via hun perfect naar binnen, helaas niet snel maar ja, liever binnen dan niet ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 14:12
Ook hier maar ff, misschien iets voor de openingspost?

een gratis newsbin pro key aan te vragen via onderstaande link.

http://www.newsbin.com/redditor_freekey.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sm0k3r schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:43:
Astraweb is het geld niet meer waard, als fill-server kan je dan beter free-usenet nemen, oude data haal ik via hun perfect naar binnen, helaas niet snel maar ja, liever binnen dan niet ;)
Astraweb werkt voor mij nog steeds prima. Ik heb blocks bij free-usenet, maar die worden bijna niet gebruikt.

Maar ... ik ben wel aan het kijken voor iets anders. Ik betaal nu 15 USD per twee maanden, dat moet tegenwoordig toch goedkoper kunnen.

Iemand ervaring met https://www.5eurousenet.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Us hier eerder al eens besproken,
maar zie dat je gratis hun beta kan testen dus ik zou zeggen probeer dat eerst eens.
wat voor de ene goed is kan voor de andere niks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
pven schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:26:
[...]

Astraweb werkt voor mij nog steeds prima. Ik heb blocks bij free-usenet, maar die worden bijna niet gebruikt.

Maar ... ik ben wel aan het kijken voor iets anders. Ik betaal nu 15 USD per twee maanden, dat moet tegenwoordig toch goedkoper kunnen.

5 euro usenet werkt bij kennis heel goed. Let op, wil je maximale downloadsnelheid betaal je ook 7,50 per maand.

Anders maximaal 50 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo1976
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-07-2024
Hoi,
Alvast excuses voor deze noob-vraag.
Ik zit al een hele tijd (jaren) bij Eweka, maar daar ben ik niet tevreden meer over. Krijg het vaak niet goed meer binnen.

Is er ergens een recent overzicht met goede, betrouwbare Usenet aanbieders te vinden?

O ja, ik vind snelheid minder belangrijk dan compleetheid/kwaliteit. Iemand een tip?

[ Voor 15% gewijzigd door Ivo1976 op 26-08-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07 21:29
Ivo1976 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:44:
Hoi,
Ik zit al een hele tijd (jaren) bij Eweka, maar daar ben ik niet tevreden meer over. Krijg het vaak niet goed meer binnen.

Is er ergens een recent overzicht met goede, betrouwbare Usenet aanbieders te vinden?

O ja, ik vind snelheid minder belangrijk dan compleetheid/kwaliteit. Iemand een tip?
Ik heb juist het tegenovergestelde onder voorbehoud. Ik ben ook benieuwd of andere hier nog met een naam komen die ik nog niet ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik gebruik al jaren de usenetprovider: hitnews . Geen problemen mee en buiten piekuren, gaat gratis de snelheid omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Jeroentjuh82 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:56:
[...]

Ik heb juist het tegenovergestelde onder voorbehoud. Ik ben ook benieuwd of andere hier nog met een naam komen die ik nog niet ken
UsenetExpress misschien ?
_Rayman_ schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 05:32:
.... en buiten piekuren, gaat gratis de snelheid omhoog.
Gratis is een groot woord,
aangezien de prijzen er ook naar zijn.

Nederlandse USP zijn volgens mij ook de enigste die abo's hebben met beperkte snelheden,
en persoonlijk vind ik hun prijzen ook absurd.
Vaak betaal je € 8,- + voor een zogenaamde onbeperkte snelheid (120-150 op een paar uitzonderingen na)
En bij sommige ook de prijzen van hun block accounts gaan ook ver.

bv 100 GB block account voor € 34,95 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door TRaSH op 27-08-2017 09:20 . Reden: link toegevoeg, prijzen NL USP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Ivo1976 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:44:
Hoi,

Topicstart al gezien?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07 21:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@Jeroentjuh82

Ik heb een maand lang gratis een account bij hun mogen testen en ik was best onder de indruk.
Snelheden voor recente dingen was gewoon max (zonder VPN getest want dat hadden ze niet in de test periode), kreeg erg veel compleet 99% van wat ik download en wat ik testte voor andere, prijs vind ik iets aan de hoge kant maar is te vergelijken met NL USP als je 120 Mbps+ abo's neemt.
Heb na de test bij hun een block account afgesloten voor de enkele keren als ik het niet compleet krijg met Newsdemon (heb nog bij hun zo een kwartaal abo lopen voor 15 euro, maar zelf hun per maand actie van 5,78 is nog voordelig vergeleken met NL USP)

Ze zijn een zogenaamde Hybride USP.

USENETEXPRESS: UsenetExpress is a US based hybrid Tier 1 usenet service provider. UsenetExpress have about 30 days of their own retention while the rest is provided by 2 backup providers (secondary retention of up to 1100+ days)
UsenetExpress have about 30 days of their own retention while the rest is provided (almost certainly) by Abavia/XS News.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
pven schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:26:
[...]

Ik zit alweer een tijdje bij frugal. Snelheden zijn prima (>200mbit) en de kosten zijn zo rond de €4,50 (koerswisselingen). Alleen de retentie is wat beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
TRaSH schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:34:
@Jeroentjuh82

Ik heb een maand lang gratis een account bij hun mogen testen en ik was best onder de indruk.
Snelheden voor recente dingen was gewoon max (zonder VPN getest want dat hadden ze niet in de test periode), kreeg erg veel compleet 99% van wat ik download en wat ik testte voor andere, prijs vind ik iets aan de hoge kant maar is te vergelijken met NL USP als je 120 Mbps+ abo's neemt.
Heb na de test bij hun een block account afgesloten voor de enkele keren als ik het niet compleet krijg met Newsdemon (heb nog bij hun zo een kwartaal abo lopen voor 15 euro, maar zelf hun per maand actie van 5,78 is nog voordelig vergeleken met NL USP)

Ze zijn een zogenaamde Hybride USP.

USENETEXPRESS: UsenetExpress is a US based hybrid Tier 1 usenet service provider. UsenetExpress have about 30 days of their own retention while the rest is provided by 2 backup providers (secondary retention of up to 1100+ days)
UsenetExpress have about 30 days of their own retention while the rest is provided (almost certainly) by Abavia/XS News.
Hoe kan je bij Usenetexpress een maandje gratis krijgen dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Een paar maanden geleden was dat mogelijk via een speciale link maar dat werkt nu niet meer helaas.
Maar je kan ze altijd voor een maand betaald uit proberen aangezien hij net zo duur is als een NL USP.

Persoonlijk vind ik de beste optie om een goede USP te nemen die een mooie maandelijkse optie heeft als hoofd USP waar je 95-99% van alles wat je zoekt binnen kan halen.
En daarnaast bv 1-2 block accounts (en dat kunnen betaalde of gratis varianten zijn(Free trials nextgen, usenet.farm, xennanews)) en als het kan dat ze een ander tier/backbone gebruiken

En voor de betaalde block accounts geld natuurlijk dat ze niet verlopen.

Hier een voorbeeld van een download van een populaire groep (niet met de 3 letters)
Die ik niet compeet kreeg met Newsdemon.

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20170827-psg5-12kb.png

Hier een overzicht wat ik dek met de USP die ik gebruik. inclusief wat de hybride servers dekken.
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20170827-krhe-583kb.png

Nextgen staat er niet tussen maar volgens hun site.
NextGenNews has commercial NNTP feeds on the following major backbones:

GigaNews,
Highwinds Media,
Astraweb,
Cambrium, and
XSNews

Nadeel is hun trage snelheid die ik ondervind,
maar de gratis trial block is nog niet op.

Ook is de ene Highwind Server de andere niet,
Newsdemon en misschien ook een paar andere hebben ook een eigen server park waardoor hun compleetheid net iets anders kan zijn.
Zo had ik ooit eens een account bij Newshosting en daar kreeg ik best een hoop dingen niet compleet maar met Newsdemon wel.

Waar ik deze wijsheid vandaan heb :+
Back-end Usenet Provider and Usenet Resellers
Where does NextGenNews receive news from
Map of Usenet 2.0

Kleine kanttekening:
Ik zeg niet dat Newsdemon de beste is ofzo,
Maar voor de prijs die ze vragen bieden ze een hoop zonder beperkingen en ik krijg er zelf 95-99% compleet mee,
maar dat komt ook omdat ik mezelf niet blind staar op 1 groep en heb voor de automatisering fatsoenlijke indexers.

1. NewsDemon - Betaald (60 Euro per jaar)
2. Ziggo - Buiten Gebruik
3. XennaNews - Gratis 1x in de zoveeltijd kan je een account krijgen
4. UsenetExpress! - Betaald block account (16,75 Euro tot het op is)
5. NextGenNews - Gratis trial account met een block van 4-5 GB
6. Usenet.Farm - Gratis trial account met een block van 10 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Ik heb een paar pagina's terug gelezen (en de TS) omdat ik op zoek ben naar een nieuwe USP. Jarenlang Eweka en Sunny afgewisseld en er daarna een paar jaar 'uitgeweest' dus moest me even inlezen.

Wat ik niet voorbij zie komen als de USP's worden besproken is of ze VPN-mogelijkheen aanbieden, mijn vraag is dan ook: is het gebruik van een VPN voor usenet in NL (nog) niet interessant of is het zo vanzelfsprekend dat het niet besproken wordt?
Ik zou het graag in één keer goed doen en een USP nemen die zowel SSL als VPN aanbiedt, maar wellicht dat ik de VPN elders moet zoeken, of helemaal niet?

Ook lees ik over USP 'Frugal', maar ik vind die naam niet terug in de TS; is 'Frugal' en afkorting/koosnaampje voor een USP die wel in de TS voorkomt?

Ik heb het gevoel dat ik een beetje in de war ben... Iemand die wat helderheid kan scheppen? BVD!

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
fritsjof schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:17:
Ook lees ik over USP 'Frugal', maar ik vind die naam niet terug in de TS; is 'Frugal' en afkorting/koosnaampje voor een USP die wel in de TS voorkomt?
http://frugalusenet.com/

Iemand een idee hoe het precies zit bij https://www.5eurousenet.com/en/packages ?

Linksboven staat dat ze 500 dagen retentie hebben, en iets daaronder 1500+ dagen.

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 27-08-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@fritsjof

Of je een VPN nodig hebt voor het downloaden moet je zelf beslissen,
Daarnaast kan het nogal interessant zijn om te kijken welke VPN de USP aanbied.
Aangezien niet alle VPN echt anoniem zijn omdat ze toch nog logs bij houden.
Zeker als je een VPN bij een USP afneemt kunnen ze het makkelijk naast mekaar leggen wanneer wie ingelogd heeft.
En dan krijg je de vraag nog hoeveel snelheid lever je in als je een VPN gebruikt met het downloaden.

Ik persoonlijk vind het voor het downloaden niet nodig,
Heb je ook plannen om je "zelf gemaakte linux distributie" te willen posten dan is het een ander verhaal.
Maar dan zou ik persoonlijk nog niet voor een VPN bij een USP nemen.
En niet een NL bedrijf aangezien er in NL 2 jaar logs moeten bewaard blijven en wat ik laatst gelezen heb ik de VS maar 2 weken.

VPN info wie er wat bij houd kan je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
TRaSH schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:12:

En niet een NL bedrijf aangezien er in NL 2 jaar logs moeten bewaard blijven en wat ik laatst gelezen heb ik de VS maar 2 weken.
Volgens mij heeft de rechter de bewaarplicht in mootjes gehakt en bestaat die 2 jaar was jij het over hebt niet (meer) . En daarnaast, wat ze niet loggen, kunnen ze toch ook niet bewaren :9?

En vervolgens raad je aan een vpn te nemen uit een five-eyes-land? Áls er dan al gelogd wordt, kun je er maar beter van uit gaan dat die data nooit meer verdwijnt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Das mooi dat dat misschien veranderd is heb me daar niet verder in verdiept,
maar raad geen VPN aan gaf meer als voorbeeld van VPN's die bv wel logs bij houden maar vaak "officeel" maar 2 weken.
aangezien je nooit weet wat ze wel doen.

En hier in NL zou ik me meer zorgen maken om Brein met hun praktijken dat ze met overmacht voor de deur staan bij een VPN of USP en de gegevens opvragen en vaak ook nog krijgen en vaak zonder enige rechtelijke gang nog.

Dat heb ik zelf nog niet voorbij zien komen dat ze dat bv bij een niet NL USP of VPN doen.

Zelf weinig tot geen ervaring met VPN wel van andere gehoord en je leverd afhankelijk welke snelheid je normaal haalt gewoon in.
Ben wel benieuwd hoe dat protonvpn is,
heb van een paar al gehoord dat ze onder de indruk waren van de snelheid 100 mbps + werd er gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
TRaSH schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:01:
Zelf weinig tot geen ervaring met VPN wel van andere gehoord en je leverd afhankelijk welke snelheid je normaal haalt gewoon in.
Ben wel benieuwd hoe dat protonvpn is,
heb van een paar al gehoord dat ze onder de indruk waren van de snelheid 100 mbps + werd er gehaald
Snelheid is afhankelijk van hardware aan jouw kant, snelheid (en hardware) aan de vpn kant en de snelheid die je wilt halen.
Verder maar weer ontopic en hier verder:
VPN: Het grote VPN discussietopic

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 23:59
TRaSH schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:12:
@fritsjof

Of je een VPN nodig hebt voor het downloaden moet je zelf beslissen,
Daarnaast kan het nogal interessant zijn om te kijken welke VPN de USP aanbied.
Aangezien niet alle VPN echt anoniem zijn omdat ze toch nog logs bij houden.
Zeker als je een VPN bij een USP afneemt kunnen ze het makkelijk naast mekaar leggen wanneer wie ingelogd heeft.
En dan krijg je de vraag nog hoeveel snelheid lever je in als je een VPN gebruikt met het downloaden.

Ik persoonlijk vind het voor het downloaden niet nodig,
Heb je ook plannen om je "zelf gemaakte linux distributie" te willen posten dan is het een ander verhaal.
Maar dan zou ik persoonlijk nog niet voor een VPN bij een USP nemen.

VPN info wie er wat bij houd kan je hier vinden.
Maarja der is er geen 1 die alles op groen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
volgens mij is dit wel een goede deal of zie ik iets verkeerds?
https://www.newsdemon.com...hp?pricepointid=170006012

wat is precies het verschil met deze:
https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140320

?

[ Voor 31% gewijzigd door enomiss op 27-08-2017 20:02 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
enomiss schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 20:01:
volgens mij is dit wel een goede deal of zie ik iets verkeerds?
https://www.newsdemon.com...hp?pricepointid=170006012

wat is precies het verschil met deze:
https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140320

?
Dat is een prima deal. Niet zo goed met als een paar jaar geleden, maar nu wel prima. Verschil is iets van 14 euro per jaar.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
EWK schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:06:
[...]

Dat is een prima deal. Niet zo goed met als een paar jaar geleden, maar nu wel prima. Verschil is iets van 14 euro per jaar.
Maar wat is nou exact het verschil tussen die eerste en die tweede? Is die eerste voor 1 jaar en die tweede voor oneindig en dan gewoon per maand?...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
enomiss schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:08:
[...]

Maar wat is nou exact het verschil tussen die eerste en die tweede? Is die eerste voor 1 jaar en die tweede voor oneindig en dan gewoon per maand?...
Beiden oneindig aantal data.
Verder beiden het zelfde.
Ene per maand (staat er niet, maar dat is een aanname gezien het bedrag), andere per jaar

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Dank voor de reacties op mijn VPN-vraag en over Frugal.

Ik twijfel tussen Frugal en Newsdemon, het enige dat van belang is voor mij is de retentie, snelheid niet zo want ik heb maar een 4,6MB/s verbinding.

Als ik het goed begrijp hebben beiden SSL verbindingen en mag je op beide de account niet delen. Verder geldt:

NewsDemon
Retentie: 3300 dagen
Prijs: $60/jaar

Frugal
Retentie: 1000 dagen
Prijs: $50/jaar

Newsdemon heeft op het eerste gezicht de beste papieren; zie ik iets over het hoofd?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
fritsjof schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 09:57:
Dank voor de reacties op mijn VPN-vraag en over Frugal.

Ik twijfel tussen Frugal en Newsdemon, het enige dat van belang is voor mij is de retentie, snelheid niet zo want ik heb maar een 4,6MB/s verbinding.

Als ik het goed begrijp hebben beiden SSL verbindingen en mag je op beide de account niet delen. Verder geldt:

NewsDemon
Retentie: 3300 dagen
Prijs: $60/jaar

Frugal
Retentie: 1000 dagen
Prijs: $50/jaar

Newsdemon heeft op het eerste gezicht de beste papieren; zie ik iets over het hoofd?
Nee, je ziet niks over het hoofd. Maar als je die retentie minder van belang vindt, zou ik voor Frugal gaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@enomiss

Per jaar dat automatisch na een jaar verlengd word mits je het niet stopt
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20170828-rmxy-94kb.png

Per maand dat automatisch na een maand verlengd word mits je het niet stopt
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20170828-a5du-91kb.png

Verder geen beperkingen

@fritsjof

Je ziet niks over het hoofd,
Beide zijn per jaar als je naar die aanbiedingen kijkt.
De 1 heeft een langere retentie dan de andere.
Beide maken gebruik van de servers van UNS Holdings,
enigste is dat Newsdemon ook eigen servers heeft waardoor het zou kunnen dat je daar wel iets compleet krijgt wat je bij andere niet voor mekaar krijgt die van de servers van UNS Holdings gebruik maken.

verder is de keus totaal aan jouw wat jij vind dat het best voor jouw is.

Tipje:
Probeer beide een maand intensief uit voordat je een jaar abo neemt.
Geld weg gooien kan altijd nog ;)

Ik heb vroeger toen Frugal net begon ook een abo bij hun gehad,
in het begin liep het best aardig daarna storte de snelheden in en kon ik niet sneller dan 1-2 Mbps downloaden,
en ik kreeg ook niks compleet.
Maar volgens mij hebben ze nu hun zaakje op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
fritsjof schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 09:57:
[...] het enige dat van belang is voor mij is de retentie, snelheid niet zo want ik heb maar een 4,6MB/s verbinding [...]
alwaysleft schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:03:
[...]
Nee, je ziet niks over het hoofd. Maar als je die retentie minder van belang vindt, zou ik voor Frugal gaan ;)
NewsDemon it is voor een maandje en dan eens kijken wat ik ervan vind :-) (dank voor de tip TRaSH)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Was alleen vergeten te zeggen dat het raadzaam is om niet een MicroSoft achtige e-mail adres te gebruiken met registreren, (Hotmail, outlook, live, etc)
Blijkt dat MS wel eens e-mails tegenhoud voordat ze aankomen bij de user,
Als je Gmail gebruikt hebt is er niks aan de hand.

Dit is niet alleen bij Newsdemon want ik heb dit fenomeen ook bij veel forums gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
fritsjof schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

[...]

NewsDemon it is voor een maandje en dan eens kijken wat ik ervan vind :-) (dank voor de tip TRaSH)
Google nog even op kortingscodes voor newsdemon (en even kijken bij retailmenot), wellicht kom je nog wat tegen ;).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
EWK schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Google nog even op kortingscodes voor newsdemon (en even kijken bij retailmenot), wellicht kom je nog wat tegen ;).
Gedaan en 'gevonden', maar na invoeren kan je niet checken of het werkt, je kunt (volgens mij) alleen de sign-up voltooien en de code die ik vond bleek niet te werken, helaas.
Volgende keer beter. :)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Zover ik weet is newsdemon een shady business dat eigenlijk overal wel bekend is, vanwege het cancellen van accounts. Uiteraard is dit afhankelijk van hoeveel je download. Hier is geen duidelijkheid over. Sommige downloaden een halve TB en worden gecancelled, anderen downloaden een TB en hebben geen problemen. Dus als je het overweegt, houdt daar dan wel rekening mee met hoeveel jij downloadt. Ben je een heavy gebruiker dat zeker meer dan een TB per maand gebruikt, dan heb je kans dat je account gecancelled wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Goed om te weten. Ik denk dat als ik 15GB/maand binnenhaal het al veel is.

Overigens loopt de verbinding goed: ik haal maximale snelheid van mijn ISP met een testje zojuist.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@laugh heb je bronnen voor deze aantijgingen? In dit topic wordt daar namelijk niet over gesproken, voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-07 21:53
laugh schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:51:
Zover ik weet is newsdemon een shady business dat eigenlijk overal wel bekend is, vanwege het cancellen van accounts. Uiteraard is dit afhankelijk van hoeveel je download. Hier is geen duidelijkheid over. Sommige downloaden een halve TB en worden gecancelled, anderen downloaden een TB en hebben geen problemen. Dus als je het overweegt, houdt daar dan wel rekening mee met hoeveel jij downloadt. Ben je een heavy gebruiker dat zeker meer dan een TB per maand gebruikt, dan heb je kans dat je account gecancelled wordt.
Ik zit nu al ruim een jaar bij newsdemon en ik heb vorige maand zonder enkele problemen 3TB gedownload. Verder heb ik ook nog nooit iemand horen klagen over newsdemon dat ze een account voor altijd sluiten, tijdelijk gestopt heb ik wel eens van gehoord, maar dit heffen ze altijd op als je contact met hun opneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:21:
@laugh heb je bronnen voor deze aantijgingen? In dit topic wordt daar namelijk niet over gesproken, voor zover ik kan zien.
https://www.reddit.com/r/...newsdemon_thecubenet_and/
https://www.reddit.com/r/...ccounts_a_week_later_wow/
https://www.reddit.com/r/...ing_system_drive_cancels/
https://www.reddit.com/r/...unt_just_got_permanently/
https://www.reddit.com/r/...n_cancels_another_5_plan/

Genoeg mensen hadden problemen. Dit wil niet zeggen dat het bij iedereen gebeurd, maar just a heads up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Heb je nog iets recenter ?
Dit is allemaal 1-2 jaar oud die recensies.
En dan ook erg wisselvallig.

Maar heb het ook gelezen,
Volgens mij ook een paar mensen hier,
Nu waren dat wel extreem users die meerdere TB's per dag downloaden en had ergens gelezen dat ze als opmerking kregen dat dat tegen hun FUP is en dan met hele goedkope abo's die bv op Black Friday/Cyber Monday werden vergeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
@TRaSH Nee heb niet echt verder gezocht. Het is inderdaad allemaal wisselvallig, de ene heeft nul problemen de ander wel. Het enige wat ik wilde meegeven is dat dit de afgelopen jaren is gebeurd, dit vertelt natuurlijk niks over of dit nu ook gebeurd, of sterker nog of dit bij jou gaat gebeuren. Dit weet natuurlijk niemand, aangezien het cancellen te maken heeft met het gebruik van de user. Maar ik denk iemand die de keuze heeft uit meerdere providers in dezelfde prijs range zou het wel interessant vinden om te weten, en misschien wel een andere keuze maken waar niet potentieel accounts gecancelled worden. Uiteindelijk ligt de keuze aan de gebruiker en uiteraard met een prijs van wat is het? 6 euro als je per maand betaald, is dat echt niks om een gok te wagen. In het ergste geval word je gecancelled maar dan ben je maar 6 euro kwijt en cancel je je abonnement bij hun, maar als het wel goed verloopt dan is alles hardstikke prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-07 20:23
nevermind ;w

[ Voor 103% gewijzigd door DeTjuk op 29-08-2017 14:33 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:30

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

ik loop tegen wat issues aan met newszilla.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:05

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

WeaZuL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:29:

***members only***
Members only:

[ Voor 13% gewijzigd door rockhopper op 31-08-2017 14:19 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Anoniem: 59888

WeaZuL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:29:

***members only***
Members only:

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Members only:

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Voor de liefhebbers heeft bulknews weer de 1TB actie voor 15 euros met kortingscode: TB15
Bron: Twitter

[ Voor 24% gewijzigd door asstastic op 04-09-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-07 21:57
Goedendag,

Even een vraagje. Ik had altijd PureUsenet en Eweka en twijfel om nu over te gaan naar NewsDemon.
Kan ik bij NewsDemon gewoon Nederlandstalige dingen downloaden? Denk aan boeken van Nederlandstalige schrijvers, stips (Donald Duck etc.)?

Of moet ik dan echt bij een Nederlandse usenetprovider aangesloten blijven?

Misschien beetje een n00b vraag heb ik heb echt geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Welke content je zoekt maakt niet uit welke USP je kiest,
Het is meer waar je kan vinden wat je zoekt (indexers etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bora
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:38
Nu voor de 2e maand een abbo bij Frugal, zeer tevreden goede snelheid en daar waar ik enorm veel last van Takedown had bij Eweka en Pureusenet hier nog weinig last gehad bij Frugal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:37
Ik lees op Reddit positieve verhalen over Newsgroup Ninja. Ze hebben nu een aanbieding voor een Unlimited abo voor $6 per maand;
https://www.newsgroup.ninja/?promo=unlimitedsale

Ik denk dat ik deze provider maar eens ga proberen.

Btw. Ik kom van 3 jaar Newsdemon + Astraweb vandaan. Beide met volle tevredenheid gebruikt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik gebruik al een paar jaar SunnyUsenet. Eigenlijk zag ik nooit aanbiedingen waarop ik eens ben gaan Googlen en kwam op een 50% kortings actie op een jaar abonnement. Van €74.76 voor €34.99.

https://www.sunnyusenet.com/nl/landing/v1

[ Voor 2% gewijzigd door rens-br op 11-09-2017 09:26 . Reden: Referral verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heisenbug schreef op maandag 11 september 2017 @ 01:25:
Ik lees op Reddit positieve verhalen over Newsgroup Ninja. Ze hebben nu een aanbieding voor een Unlimited abo voor $6 per maand;
https://www.newsgroup.ninja/?promo=unlimitedsale

Ik denk dat ik deze provider maar eens ga proberen.

Btw. Ik kom van 3 jaar Newsdemon + Astraweb vandaan. Beide met volle tevredenheid gebruikt.
Subscriben lukt even niet:
Apologies! We are currently performing changes to the payment system, please bear with us until this is complete.

Ik zit al jaren bij AstraWeb, maar sinds dat PayPal-incident wil ik er weg.

Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!