Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.711 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb even contact opgenomen met Tweaknews. De aanbieding geldt tot vanavond. Mooie aanbieding, maar ik heb het eigenlijk niet nodig :) Choices, choices...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 21:24

ViezeVis

Sample Text

harrytasker schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:13:
Geldt deze aanbieding bij Tweaknews alleen voor het 1ste jaar of daarna ook nog?
Zie het antwoord hierboven. :)

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
wian schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:53:
Heb even contact opgenomen met Tweaknews. De aanbieding geldt tot vanavond. Mooie aanbieding, maar ik heb het eigenlijk niet nodig :) Choices, choices...
Dacht wat langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ViezeVis schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:17:
[...]

Zie het antwoord hierboven. :)
Dat was mijn vraag eigenlijk niet. Na 12 maanden betaal je dan weer 48 euro of het dubbele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 21:24

ViezeVis

Sample Text

harrytasker schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:13:
[...]

Dat was mijn vraag eigenlijk niet. Na 12 maanden betaal je dan weer 48 euro of het dubbele?
Aah excuus. Goeie vraag. Over 12 maanden heb ik je antwoord :P
Ik heb een mailtje hierover gestuurd.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

De "speciale aanbieding" bij Tweaknews geldt nog steeds, nooit onder druk laten zetten door "slechts enkele dagen geldig" en anders is het pech gehad.

Probeer een proefperiode maar Telefoon verificatie lukt om de 1 of andere reden al niet. Wellicht is de invoer niet correct; +316 , +31 6 , 00316 en 0031 6 heb ik geprobeerd.
Contactformulier heb ik ingevuld maar krijg je binnen 3 dagen bericht. Zou een bevestigings-ticket krijgen maar die uren later ook nog niet ontvangen..

5eurousenet heeft gereageerd;
"Helaas hebben wij momenteel geen acties, wij zitten eigenlijk al aan een bodemprijs voor de service.
U kunt wel gratis onze service testen voor 7 dagen!"
Vooral die laatste zin.

Ondertussen bij Tweaknews in het telefoon verificatie-veld mijn telefoonnummer zonder de landcode ingevoerd maar vooralsnog zonder succes.

[ Voor 8% gewijzigd door mowa op 29-05-2017 15:21 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:34
Ik ben aan het twijfelen tussen de volgende aanbiedingen:
TweakNews Ultimate 48 euro p/jaar
Cheapnews Flat Ultimate 49 euro p/jaar

TweakNews heeft wel een wat hogere retentie, maar ik ben bang dat ze ook nogal snel Notice & Takedowns uitvoeren want ze vallen tegenwoordig onder Highwinds geloof ik?

Cheapnews heb ik in het verleden wel prettige ervaring mee gehad. Het meeste kon ik gewoon compleet binnen krijgen, ook al was het al een paar dagen geleden gepost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Tip :-) https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140320 newdemon nog steeds met 5,78 euro unlimited.

Heb zelf nu tweak internet en newsdemon trekt hem netjes dicht met downloaden 105 MB/S per seconden(geen Mbit dus) eigelijk al zo'n 3 jaar vol tevreden over hun..en zeer goeie retentie hebben ze daar bijna tot geen takedowns.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
mowa schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:39:
De "speciale aanbieding" bij Tweaknews geldt nog steeds, nooit onder druk laten zetten door "slechts enkele dagen geldig" en anders is het pech gehad.
Ach ja voor dat geld met VPN, kan je niet snel een buil vallen als je 't mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

harrytasker schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:04:
[...]

Ach ja voor dat geld met VPN, kan je niet snel een buil vallen als je 't mij vraagt.
Lijkt me niet voor dat geld. Als ik nu om een server verlegen zou zitten had ik deze zeker besteld.

Als je echter een retentie van 8 jaar nodig hebt is Newsdemon te overwegen wat dutchinteldude hierboven poste. Betaal je iets meer voor maar maandelijkse abo kan ook prettiger zijn dan jaarlijks.

Overigens mailde Tweaknews mij;
"Daar u het land al in een apart veld specificeert, hoeft u geen landcode (0031) meer in te voeren bij uw telefoonnummer." en of ik ook een andere browser heb geprobeerd.
Deze stadia was ik dus reeds voorbij.

Zojuist mailde Tweaknews met de vraag of ik een screenshot kan opsturen "hoe" ik de gegevens invoer. :+

[ Voor 11% gewijzigd door mowa op 29-05-2017 20:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Er is in eerste instantie 0.0 info te vinden over hun privacy policy of andere info van die VPN service. Zo halen ze mij niet over bij tweaknews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 09:42
Zitter hier nog gebruikers van XSnews? Gebruik het eigenlijk al vele jaren tot grote tevredenheid maar sinds een maandje of 2 trek ik de maximale snelheid van mijn lijn (300 mbit) niet meer vol. Ik blijf op ongeveer de helft steken van wat het eerst was zonder dat er instellingen gewijzigd zijn, maakt niet uit wat ik binnenhaal altijd dezelfde snelheid. Als ik een speedtest doe op dezelfde pc dan trekt hij de lijn gewoon vol, zelfde geldt ook voor een laptop dus het lijkt aan XSnews te liggen.

Gebruik volgens mij 12 connecties, maar heb ook getest met meer of minder. Als software gebruik ik Sabnzb, de laatste versie, maar vorige versie zelfde probleem.

Is het wellicht tijd om over te stappen of kan het nog ergens anders aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:57
Malt007 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:19:
Zitter hier nog gebruikers van XSnews? Gebruik het eigenlijk al vele jaren tot grote tevredenheid maar sinds een maandje of 2 trek ik de maximale snelheid van mijn lijn (300 mbit) niet meer vol. Ik blijf op ongeveer de helft steken van wat het eerst was zonder dat er instellingen gewijzigd zijn, maakt niet uit wat ik binnenhaal altijd dezelfde snelheid. Als ik een speedtest doe op dezelfde pc dan trekt hij de lijn gewoon vol, zelfde geldt ook voor een laptop dus het lijkt aan XSnews te liggen.

Gebruik volgens mij 12 connecties, maar heb ook getest met meer of minder. Als software gebruik ik Sabnzb, de laatste versie, maar vorige versie zelfde probleem.

Is het wellicht tijd om over te stappen of kan het nog ergens anders aan liggen?
Ik gebruik XS News.
Op mijn MacBook (NZBVortex) trek ik mijn volle 150mbit dicht, op mijn Synology met NZBGet zit ik rond de 140mbit. Maar dat ligt niet aan XS News maar meer dat er wellicht andere zaken draaien op de Syno.

Overigens een tijdje terug wel problemen gehad met sommige artikelen binnen halen.
Heb toen een support case aangemaakt, een medewerker genaamd J (zal zijn volledige naam niet neerzetten) heeft mijn ticket toen in behandeling genomen. Serieus nog nooit zulke slechte support gehad!
Op een gegeven moment wist hij geen antwoord meer te geven en is mijn ticket gewoon in zijn geheel verwijderd. |:(
Lang wachten (tot meer dan een week), niet terug gebeld worden, slappe antwoorden.
Dat is een beetje hoe ik de support van XS News kan beschrijven.

Gelukkig is mijn probleem "magisch" opgelost nu en werkt alles weer naar behoren.
Maar zodra ik het jaar heb uitgezeten ben ik wel weg bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Psvtje10 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:21:
Ik gebruik nu al enige tijd Eweka 300Mbit voor €7,5 per maand en ik heb geen klachten. Echter begint het wel te kriebelen om over te stappen naar Tweaknews nu ik bovenstaande aanbieding zie.

Heeft iemand ervaring met zowel Eweka als Tweaknews en kan diegene mij vertellen of dit een verstandige keuze is? Daarnaast ben ik benieuwd welke gratis VPN je krijgt, ik krijg hier namelijk niks over gevonden. Bij Eweka krijg je IP Vanish, deze staat als goed aangeschreven op het internet.
Tweaknews is van highwinds net zoals eweka, ik heb daarom tweaknews in als fill server in plaats van eweka erbij omdat tweak voordeliger is dan eweka, zelfde product voor minder geld.

Dus om kosten te besparen eweka laten verlopen en inruilen voor tweak, dus niet tweak naast eweka nemen want dan heb je 2x highwinds.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Sm0k3r schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:19:
[...]

Tweaknews is van highwinds net zoals eweka, ik heb daarom tweaknews in als fill server in plaats van eweka erbij omdat tweak voordeliger is dan eweka, zelfde product voor minder geld.

Dus om kosten te besparen eweka laten verlopen en inruilen voor tweak, dus niet tweak naast eweka nemen want dan heb je 2x highwinds.
Fijn, dan zou het een makkelijke keuze moeten zijn. :) Bij Eweka krijg je echter een goed aangeschreven VPN (IPvanish) erbij, bij Tweaknews kan ik nergens vinden welke VPN je erbij krijgt. Ik heb hen een mailtje gestuurd, dus ik wacht even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een bekend probleem met sabnzbd. Ik trok mijn 500/500 lijn ook niet vol met sabnzbd. Overgestapt op nzbget en alle problemen verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Niet online
Sm0k3r schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:19:
[...]

Ik heb Tweaknews een mailtje gestuurd over welke gratis VPN je bij een abonnement krijgt. Dit was hun reactie:
Geachte klant,

bedankt voor uw aanvraag en interesse aan onze VPN-Service.

We willen u mededelen, dat u toegang krijgt tot onze eigen TweakNews VPN-Service.

Voor meer informatie kunt u onze website bezoeken: http://www.tweaknews.eu/nl/vpn

Met vriendelijke groeten,

--
TweakNews Support Center
Mail: support@tweaknews.eu
FAQ: https://tweaknews.eu/support
Helaas worden er op de website totaal geen details over hun VPN gegeven, dus ik kom geen steek verder. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

Als het een Nederlands bedrijf is zullen ze verplicht zijn om 2 jaar logs bij te houden en te bewaren.
(of is dat niet nodig met een VPN service ? dacht ergens gelezen te hebben dat elk nederlands gevestigd bedrijf dat iets op internet doet 2 jaar logs moet bijhouden en bewaren dus VPN, USP en ISP)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Las de info van de Android app in de playstore dat de vpn-client van Tweaknews op basis van Open vpn is, dus zal dat op de andere platformen niet anders zijn. Ssl + vpn is keurig netjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
TRaSH schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:44:
Als het een Nederlands bedrijf is zullen ze verplicht zijn om 2 jaar logs bij te houden en te bewaren.
(of is dat niet nodig met een VPN service ? dacht ergens gelezen te hebben dat elk nederlands gevestigd bedrijf dat iets op internet doet 2 jaar logs moet bijhouden en bewaren dus VPN, USP en ISP)
Heb je hier ook een link voor?
Zat VPN's die "loggen", maar als er om een log gevraagd wordt dan sturen ze gewoon een lege log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

https://thatoneprivacysite.net/vpn-comparison-chart/
Hier kan je vinden welke VPN's wat loggen en of ze loggen etc.
vermoed dat Tweaknews er niet tussen staat.
VPN's die geheimzinnig doen over wat ze wel of niet loggen vind ik sowieso achterdochtig.

Voor dat andere moet ik effe zoeken waar ik dat gelezen heb,
kan zomaar zijn dat ik het hier ergens gelezen heb dat NL 2 jaar logs moet bij houden en de VS dacht ik 2 weken.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
TRaSH schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:32:
https://thatoneprivacysite.net/vpn-comparison-chart/
Hier kan je vinden welke VPN's wat loggen en of ze loggen etc.
vermoed dat Tweaknews er niet tussen staat.
VPN's die geheimzinnig doen over wat ze wel of niet loggen vind ik sowieso achterdochtig.

Voor dat andere moet ik effe zoeken waar ik dat gelezen heb,
kan zomaar zijn dat ik het hier ergens gelezen heb dat NL 2 jaar logs moet bij houden en de VS dacht ik 2 weken.
Sinds 11 maart 2015 is deze wet niet meer van kracht, alsin, zijn bedrijven niet meer verplicht de data te bewaren. Of ze het niet zijn blijven doen is een tweede.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Als je hoort over een paar uploaders die door brein achterna zaten/zitten proberen ze hun id te achterhalen met de log gegevens van de USP wat veelal Nederlandse USP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Ik heb sinds kort xsnews, haal nagenoeg maximale snelheid, maar heb ook maar 150 mbit. ergens rond de 17 a 18 mb/s. €29,52 voor een jaar elite unlimited is niet verkeerd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Viper® schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:10:
[...]

Ik heb sinds kort xsnews, haal nagenoeg maximale snelheid, maar heb ook maar 150 mbit. ergens rond de 17 a 18 mb/s. €29,52 voor een jaar elite unlimited is niet verkeerd natuurlijk.
Ik zie op de site dat je tegenwoordig 30 connecties kan maken, volgens mij stond die van mij nog op 12 stuks wat ooit de max was. Wellicht dat het helpt om er meer open te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

TRaSH schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:50:
Als je hoort over een paar uploaders die door brein achterna zaten/zitten proberen ze hun id te achterhalen met de log gegevens van de USP wat veelal Nederlandse USP zijn.
Dat zijn ook professionele uploaders die per week 100den zo niet 1000den films of boeken uploaden en brein is achter hun bestaan gekomen omdat zij het luidkeels verkondigen op een forum.

Tussen de usp en ons zit enkel de internetprovider dus als wij nergens roepen dat wij 100den films of boeken per dag uploaden heeft brein en kan brein geen reden krijgen om achter ons aan te zitten.

Ik ben de "echte" nederlander, ik haal enkel binnen en deel niks (stereotype nederlander, lekker gierig :+ )

SSL is voor usenet voldoende, ik download al jaren zonder SSL

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Geinige dingen bij bulknews :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBkxc8IXUAAD-w3.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBjjJ-EXYAAjIGW.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBkySxnXcAA356J.png

Bron: twitter

[ Voor 11% gewijzigd door asstastic op 05-06-2017 19:43 . Reden: bronvermelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:25
Interessante deals! Ik kan alleen de Bock van 1000GB niet terugvinden op Twitter/de website. Alleen de 250GB. Zie ik iets over het hoofd?

Edit: gevonden en besteld, thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door VeeGee op 05-06-2017 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Waarom zou je een 1TB block kopen als je voor 5 euro meer een jaar lang continue met 30Mbit kunt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Dat valt onder het kopje "slim prijzen". Je plaats een goedkopere abbo onder de abbo die je het meest wilt verkopen waardoor de "iets" duurdere abbo er als een geweldige deal uitziet :). Marketing ftw!

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

jongetje schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:03:
Waarom zou je een 1TB block kopen als je voor 5 euro meer een jaar lang continue met 30Mbit kunt downloaden?
Omdat 30Mbit superlangzaam is. Tevens kopen mensen blockaccounts als backup naast hun normale abo. Daarbij is het misschien wel zo dat je veel langer met die 1TB doet dan een jaar (zeker als je die alleen als backup gebruikt).

Mijn broer heeft nu bijvoorbeeld ook deze 1TB block account omdat hij sporadisch is een keer een film download. Voordat hij die 1TB op heeft ben je wel 2+ jaar verder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ligt het aan mij of heeft SunnyUsenet problemen?

Ik haal maar net 40 Kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 16:14

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

TheDeeGee schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:04:

Mss ff sunnynews vragen!?

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 19:09
TheDeeGee schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:04:

Haal zelf nog wel een iets hogere snelheid (rond de 4 MB/s) echter normaal zit ik rond de 12.5/13 MB/s. Heb verder niets aan de (NZBget) configuratie aangepast dus verwacht dat het ook aan Sunny Usenet zijde zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
bluecupra schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:49:
[...]

Haal zelf nog wel een iets hogere snelheid (rond de 4 MB/s) echter normaal zit ik rond de 12.5/13 MB/s. Heb verder niets aan de (NZBget) configuratie aangepast dus verwacht dat het ook aan Sunny Usenet zijde zit
Was al takedown, vandaar : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 09:33
Na een aantal jaar besloten om te stoppen met Supernews. Heb het gevoel dat Supernews elk jaar minder wordt. En ik vind het ook eens tijd iets anders te proberen.
Hierbij kijk ik in eerste instantie niet naar de prijs, service, aanbod en kwaliteit is voor mij belangrijker.
Wat is volgens jullie op dit moment de beste keus? Ik neig op dit moment naar Eweka.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Barryz schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:58:
Na een aantal jaar besloten om te stoppen met Supernews. Heb het gevoel dat Supernews elk jaar minder wordt. En ik vind het ook eens tijd iets anders te proberen.
Hierbij kijk ik in eerste instantie niet naar de prijs, service, aanbod en kwaliteit is voor mij belangrijker.
Wat is volgens jullie op dit moment de beste keus? Ik neig op dit moment naar Eweka.
Een combo gebruiken, met deze 3 haal ik alles binnen:

i-telligent 30 dagen pakket

free-usenet block 1tb

astraweb block 1tb

i-telligent is de duitse xennanews

free-usenet is een combo van een paar andere tier 1 providers

astraweb is astraweb en zit niet in free-usenet

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Sm0k3r schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:33:
[...]
free-usenet is een combo van een paar andere tier 1 providers
Heb ff een 10GB block besteld als fill. Zit momenteel al een 1,5 jaar gratis op astraweb met als fill van een andere provider. (Heb het toen opgezegd maar blijkbaar werkt mijn account nog). Heel soms krijg ik een download nog niet binnen dus een 3e is altijd welkom.

Daarnaast nog maar 60GB van de 500GB van bulknews over dus ben sowieso op zoek naar een andere goedkope block oplossing. Heb een 10GB block aangevraagd, even testen :).

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 08-06-2017 10:52 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Hmm mijn block abo bij Cheapnews begint op te raken en die van nextgennews is al op.. Beetje in dubio of ik weer een block moet nemen (tv seizoen is weer bijna af).. Kwam via google deze website tegens met acties bij Cheapnews: https://www.cheapnews.eu/usenet-deals/

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 03:53
Ik denk dat ik per jaar misschien 3 TB binnenhaal, ok laat ik voor safe zitten zeegen dat ik met 5 TB echt wel klaar ben. wat is wijsheid, een block nemen, of 60euro/jaar voor onbeperkt? Snelheid die ik behoef is slechts 40 Mbit...

[ Voor 21% gewijzigd door Sjah op 08-06-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Sjah schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:04:
Ik denk dat ik per jaar misschien 3 TB binnenhaal, ok laat ik voor safe zitten zeegen dat ik met 5 TB echt wel klaar ben. wat is wijsheid, een block nemen, of 60euro/jaar voor onbeperkt? Snelheid die ik behoef is slechts 40 Mbit...
Aangezien je toch "maar" 40Mbit nodig hebt https://twitter.com/Bulknews/status/871783419642089472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 03:53
Dat is een meer dan aardige aanbieding. Van wie zijn deze jongens nu weer reseller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Sjah schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:03:
Dat is een meer dan aardige aanbieding. Van wie zijn deze jongens nu weer reseller?
XS News -> https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

icy schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:51:
[...]

Heb ff een 10GB block besteld als fill. Zit momenteel al een 1,5 jaar gratis op astraweb met als fill van een andere provider. (Heb het toen opgezegd maar blijkbaar werkt mijn account nog). Heel soms krijg ik een download nog niet binnen dus een 3e is altijd welkom.

Daarnaast nog maar 60GB van de 500GB van bulknews over dus ben sowieso op zoek naar een andere goedkope block oplossing. Heb een 10GB block aangevraagd, even testen :).
Bulknews is volgens mij xsnews, xennanews en xsnews delen een platform dus dan heb je enkel nog free-usenet nodig voor de dynamic trio.

edit: ulTimaS was mij voor en ik had kennelijk gelijk :P

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 08-06-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Marcel_EA schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:40:
[...]

Ik gebruik XS News.
Op mijn MacBook (NZBVortex) trek ik mijn volle 150mbit dicht, op mijn Synology met NZBGet zit ik rond de 140mbit. Maar dat ligt niet aan XS News maar meer dat er wellicht andere zaken draaien op de Syno.

Overigens een tijdje terug wel problemen gehad met sommige artikelen binnen halen.
Heb toen een support case aangemaakt, een medewerker genaamd J (zal zijn volledige naam niet neerzetten) heeft mijn ticket toen in behandeling genomen. Serieus nog nooit zulke slechte support gehad!
Op een gegeven moment wist hij geen antwoord meer te geven en is mijn ticket gewoon in zijn geheel verwijderd. |:(
Lang wachten (tot meer dan een week), niet terug gebeld worden, slappe antwoorden.
Dat is een beetje hoe ik de support van XS News kan beschrijven.

Gelukkig is mijn probleem "magisch" opgelost nu en werkt alles weer naar behoren.
Maar zodra ik het jaar heb uitgezeten ben ik wel weg bij ze.
Mijn probleem is opgelost, ik had tot een paar maanden terug maximaal 12 verbindingen waarmee ik altijd mijn maximale snelheid haalde maar blijkbaar hebben ze het aantal connecties verhoogd tot 30 en de max snelheid per connectie verlaagd. Nu haal ik gewoon weer de maximale 300mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:57
Goed om horen dat het opgelost is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 09:33
Bedankt voor de info allen. Interessant die block abonnementen, nog nooit van gehoord. Heb die deal van cheapnews besteld. 1tb voor € 22,95, zal eens kijken of dit iets is. Ben geen grootverbruiker, dus kan hier voorlopig even mee vooruit. Ga me zeker verder verdiepen in deze materie.
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor een newsclient? Zelf zit ik nog met Spotnet te werken, maar zijn er betere alternatieven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Barryz schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:39:
Bedankt voor de info allen. Interessant die block abonnementen, nog nooit van gehoord. Heb die deal van cheapnews besteld. 1tb voor € 22,95, zal eens kijken of dit iets is. Ben geen grootverbruiker, dus kan hier voorlopig even mee vooruit. Ga me zeker verder verdiepen in deze materie.
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor een newsclient? Zelf zit ik nog met Spotnet te werken, maar zijn er betere alternatieven?
Bulknews heeft nog een actie die tot morgen geldig is: 1TB voor 17 euro
Deze actie hebben ze overigens wel vaker, dus mocht het bijna opraken dan zal er vast wel weer een actie komen in de tussentijd.

Ik heb zelf alles geautomatiseerd met Radarr en Sonarr. Spotweb/spotnet gaat achteruit qua kwaliteit in mijn optiek. Voor het handmatig zoeken gebruik ik een forum waar QoQ ook op post, maar ik denk niet dat ik die hier mag noemen.

Voor het downloaden zelf gebruik ik Sabnzbd op mn PC en NZBget op mn NAS.

[ Voor 17% gewijzigd door ulTimaS op 08-06-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Sm0k3r schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:07:
[...]

Bulknews is volgens mij xsnews, xennanews en xsnews delen een platform dus dan heb je enkel nog free-usenet nodig voor de dynamic trio.

edit: ulTimaS was mij voor en ik had kennelijk gelijk :P
Klopt, maar puur 10GB gekozen om te proberen ivm de trio. Wist al dat ik met deze oplossing goed zou zitten voor de enkele keer dat ik een download niet binnen krijgt, zal denk ik niet vaak voorkomen.
ulTimaS schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:59:
[...]

Bulknews heeft nog een actie die tot morgen geldig is: 1TB voor 17 euro
Deze actie hebben ze overigens wel vaker, dus mocht het bijna opraken dan zal er vast wel weer een actie komen in de tussentijd.
Heb de kerstactie van 500GB voor 6 euro in 2015, dan is deze 1TB actie ook niet gek. Wat betreft Spotweb, idd het gaat achteruit. Heb een andere searcher gevonden wat we hier niet mogen bespreken (tevens geef ik de info ook niet vrij per pb!).

[ Voor 38% gewijzigd door Meneer iCy op 08-06-2017 16:49 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tweaknews heeft een aanbieding waarbij je voor € 4 per maand ongelimiteerde snelheid + VPN hebt.

https://www.tweaknews.eu/nl/landing/ultimatespecial

Prijsstelling van de verschillende abonnementen komt een beetje raar over, aangezien de parketten voor zover ik kan zien gelijk zijn, maar wel steeds een euro in prijs verschillen. Weet iemand hier meer over?

Ik gebruik al een bijna een jaar geen nieuwsgroepen meer, maar dit maakt het toch wel aantrekkelijk om daar weer mee te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Dick schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:09:
Tweaknews heeft een aanbieding waarbij je voor € 4 per maand ongelimiteerde snelheid + VPN hebt.

https://www.tweaknews.eu/nl/landing/ultimatespecial

Prijsstelling van de verschillende abonnementen komt een beetje raar over, aangezien de parketten voor zover ik kan zien gelijk zijn, maar wel steeds een euro in prijs verschillen. Weet iemand hier meer over?
Het zijn dezelfde pakketten, alleen de prijs verschilt afhankelijk van welke facturatieperiode je kiest.

Kies je voor maandelijkse facturatie, dan 6 euro per maand.
Kies je voor halfjaarlijkse facturatie, dan (omgerekend) 5 euro per maand
Kies je voor jaarlijkse facturatie, dan (omgerekend) 4 euro per maand.

[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 10-06-2017 15:34 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Laatst online: 10-09 12:43
Momenteel erg slechte ervaring met TweakNews qua service. Herkent iemand hier dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 20:01

Hmail

Doet ook maar wat.

Zijn er mensen hier met een account op usenet.pro? Ik heb me daar gisteren voor aangemeld, maar krijg geen inloggegevens. Via mail en Facebook reageren ze niet, is er een andere manier om met hen in contact te komen?

Edit: Ok, negeer dit bericht. Ik meldde me aan bij Tweaknews en kreeg daar ook al geen mail. Het probleem bleek aan mijn mail te liggen... 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Hmail op 16-06-2017 22:08 ]

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 17:50
Wou, na een pauze van enkele jaren, weer eens gebruik maken van nieuwsgroepen. Interessantste leek me Eweka: goede retentie, redelijk bedrag, vpn, ... Dan maar een proefperiode afgesloten. Blijkt nu dat er geen VPN meer wordt aangeboden. De samenwerking met IPVanish is stopgezet.

Zal waarschijnlijk al voorbij gekomen zijn in dit topic ;)

Denk dat ik eens Tweaknews ga proberen.Voor 4 euro per maand, inclusief vpn, kan een mens niet klagen

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Kenhas schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:34:
Wou, na een pauze van enkele jaren, weer eens gebruik maken van nieuwsgroepen. Interessantste leek me Eweka: goede retentie, redelijk bedrag, vpn, ... Dan maar een proefperiode afgesloten. Blijkt nu dat er geen VPN meer wordt aangeboden. De samenwerking met IPVanish is stopgezet.

Zal waarschijnlijk al voorbij gekomen zijn in dit topic ;)

Denk dat ik eens Tweaknews ga proberen.Voor 4 euro per maand, inclusief vpn, kan een mens niet klagen
Je doet er niks slechts aan, eweka is highwinds en tweak ook, dus je hebt hetzelfde nu alleen voordeliger, je moet wel dagelijks de uploads bijhouden want highwinds verwijdert heel snel bestanden.

Spotweb of een scenerelease site dagelijks checken en je mist niks dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Sm0k3r schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:36:
[...]

Je doet er niks slechts aan, eweka is highwinds en tweak ook, dus je hebt hetzelfde nu alleen voordeliger, je moet wel dagelijks de uploads bijhouden want highwinds verwijdert heel snel bestanden.

Spotweb of een scenerelease site dagelijks checken en je mist niks dan.
Bestanden worden tegenwoordig wel snel verwijderd idd, nog beter is het om het te automatiseren met bijvoorbeeld Sonarr/Radarr/Couchpotato etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Sonarr doet hier al jaren zijn werk ;)

In het begin met nieuwsgroepen met sunny, dan overgeschakeld op torrent. Maar wil nu weer naar nieuwsgroepen overschakelen. Eigenlijk vooral omdat er nu (bijna) overal vpn wordt bij aangeboden. Had met torrent toestanden een servertje bij Scaleway. Maar aangezien ik zelf twee servers heb thuis, wil ik die weer meer gebruiken.

Tweaknews biedt hun eigen vpn service aan maar ik vind precies nergens hoeveel cliënts verbinding mogen maken. Ik dacht met IPvanisch (waar eweka mee samenwerkte) mocht je met drie toestellen verbinden maar bij tweaknews vind ik het niet direct. Zal maar eens een mailtje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy55
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22-08 20:59
Wildfire schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:33:
[...]

Het zijn dezelfde pakketten, alleen de prijs verschilt afhankelijk van welke facturatieperiode je kiest.

Kies je voor maandelijkse facturatie, dan 6 euro per maand.
Kies je voor halfjaarlijkse facturatie, dan (omgerekend) 5 euro per maand
Kies je voor jaarlijkse facturatie, dan (omgerekend) 4 euro per maand.
iemand ervaring met tweaknews? ben aan vernieuwing toe maar twijfel eraan omdat de reviews nogal slecht zijn maar ook van een aantal jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Davy55 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:49:
[...]

iemand ervaring met tweaknews? ben aan vernieuwing toe maar twijfel eraan omdat de reviews nogal slecht zijn maar ook van een aantal jaar geleden
Niks te klagen over Tweak, stabiel qua snelheid alleen ze verwijderen snel bestanden dus als je ziet dat vandaag iets is geupload of is gespot dan direct downloaden, niet wachten tot de volgende dag want dan is het veelal verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Grrr mijn favoriete indexer accepteerd geen Paypal meer. Moet nu op zoek naar een nieuwe. Iemand nog een goede?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ik heb me voor een verlenging bij NZBGeek verdiept in Bitcoins en voor een klein bedrag aan bitcoins gekocht en overgemaakt. Best leuk eens te doen en leerzaam. EN ik kon bij mijn prima werkende indexer blijven. :)

Ik heb een tutorial gevolgd hier op GoT.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:56:
Ik heb me voor een verlenging bij NZBGeek verdiept in Bitcoins en voor een klein bedrag aan bitcoins gekocht en overgemaakt. Best leuk eens te doen en leerzaam. EN ik kon bij mijn prima werkende indexer blijven. :)

Ik heb een tutorial gevolgd hier op GoT.
Als je het daar een beetje in de gaten houdt, hebben ze af en toe een actie dat je voor $30 lifetime full member kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 01:23:
[...]

Als je het daar een beetje in de gaten houdt, hebben ze af en toe een actie dat je voor $30 lifetime full member kan worden.
Staat al een hele tijd aan $30 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razerBE schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 02:02:
[...]

Staat al een hele tijd aan $30 hoor.
In de tijd toen ik lid werd was er af en toe een actie. Ik zag inderdaad dat die er nu standaard bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik vind "life" altijd zo'n commitment. Kan alleen maal tegenvallen dan. Ik vind 2 jaar best overzichtelijk. Misschien niet slim maar zo voelt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Weekend actie bij cheap:

Legacy 250Mbit 1 jaar van €117 voor €60.
Promo: july250 - till 17 july 17 (cet)
Only with renewal
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

asstastic schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:50:
Weekend actie bij cheap:

Legacy 250Mbit 1 jaar van €117 voor €60.
Promo: july250 - till 17 july 17 (cet)
Only with renewal
Link
Maatje van me kreeg herinnering omdat ons abo afloopt, maar deze actie werkt niet (goed) ofzo?
Nm, zowel mijn maatje als ik zijn niet wakker :+

[ Voor 42% gewijzigd door 2Dutch op 16-07-2017 17:41 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
Die Promo code moet je wel invoeren tijde s de bestelling ;)
2Dutch schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:25:
[...]

Maatje van me kreeg herinnering omdat ons abo afloopt, maar deze actie werkt niet (goed) ofzo? Hij krijgt iig nergens die 60 euro te zien. Heb em al gemeld even de support te benaderen hoe het zit. De vorige keer moesten we 89 euro aftikken samen dus het is zeker wel een prima deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

asstastic schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:48:
Die Promo code moet je wel invoeren tijde s de bestelling ;)
[...]
Ik las er gewoon compleet overheen steeds wtf..iets te lang in bed blijven liggen vandaag 8)7 Thx voor de subtiele nudge :P

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 16-07-2017 17:41 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Dus NZBGeek is een aanrader qua indexer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
2Dutch schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:40:
[...]

Ik las er gewoon compleet overheen steeds wtf..iets te lang in bed blijven liggen vandaag 8)7 Thx voor de subtiele nudge :P
No problem :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Storing bij P2H?

Of offline gehaald? :+

[ Voor 6% gewijzigd door TheDeeGee op 17-07-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

TheDeeGee schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:42:
Storing bij P2H?

Of offline gehaald? :+
Ik denk gewoon druk door GoT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:00
Mensen, graag weer bij de newsservers blijven, zie ook de topicwaarschuwing. Het discusseren over indexsites (welke is goed, is ie down, welke raad je aan) is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Hi,

Mijn abbo bij Cheapnews is bijna weer afgelopen.
Iemand nog een goede tip en/of aanbieding voordat ik bij Cheapnews verleng maar dan niet voor de actie prijs van een jaar geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Frid0 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:09:
Hi,

Iemand nog een goede tip en/of aanbieding voordat ik bij Cheapnews verleng maar dan niet voor de actie prijs van een jaar geleden?
Hoeveel download je ongeveer?

Ik kan free-usenet.com of astraweb of ... of ... roepen, maar zonder details te weten is advies zinloos. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
Free-Usenet heeft weer een Block-aanbieding, 2 voor de prijs van 1 (bijv. 2 x 500 GB voor $ 15)

https://free-usenet.com/client/block

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:13
Sempy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 23:11:
Free-Usenet heeft weer een Block-aanbieding, 2 voor de prijs van 1 (bijv. 2 x 500 GB voor $ 15)

https://free-usenet.com/client/block
Wanneer niet kun je beter zeggen, het voelt tegenwoordig meer aan als spam. Hi i'm John ....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
schumi2004 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 00:37:
[...]
Wanneer niet kun je beter zeggen, het voelt tegenwoordig meer aan als spam. Hi i'm John ....................
Juist. Free-usenet is ook een lekker fout bezig. Zou zelf niet nemen met de kans dat je je geld kwijt bent.

Aanbiedingen op het moment
Easyusenet heeft 20% korting met code: 1GREATDEAL

Bulknews: 1TB voor 15 euro. Alleen dit weekend. Kortingscode: TB15

Usenetdiscounter heeft een 250Mbit nacht account voor 36 euro per jaar. Dan kan je tussen 00:00 en 12:00 downloaden.

Frugalusenet heeft 12 maanden voor 50 dollars.

Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
asstastic schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 09:53:
[...]

Juist. Free-usenet is ook een lekker fout bezig. Zou zelf niet nemen met de kans dat je je geld kwijt bent.
Dus op basis van een waardeloze review vind jij free-usenet niets? 8)7

Laten we de punten even langs lopen:
1. De snelheid is gelimiteerd tot 60Mbit, dat is een BIG DEAL, want ik wil geen uren wachten voordat ik iets binnen heb.
2. SSL certificaat is niet helemaal goed geinstalleerd , schijnt issues te hebben met SABNZBD.
3. Browsen door newsgroups gaat niet.
4. Retentie wordt behaald.
5. Completie staat op 92,45%, een 2e fill server moet aan de pas komen.
6. Flat accounts zijn tot 10Mbit mogelijk.
1: dit staat duidelijk op de site aan gegeven
2: ik gebruik het op die manier en heb werkelijk nergens last van. Daarbij 'schijnt issues te hebben met' is mij allemaal iets te vaag.
3: tsja, wie doet dat tegenwoordig nog. Daar heb je toch index-sites voor? Daarbij staat ook nergens op de site dat ze dit aanbieden.
4: is dat nou echt de moeite van het melden waard?
5: ook dit staat duidelijk op de site:als het niet op hun eigen servers staat, halen zij het ergens anders vandaan en heb jij het alsnog compleet binnen (mits, tenzij, etc)
6: dit staat duidelijk op de site aan gegeven

Kortom: een waardeloze review.

(Nog ff verder gelezen) Echt hoor: wat een stemmingmakerij zeg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
pven schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 10:01:
[...]

Dus op basis van een waardeloze review vind jij free-usenet niets? 8)7

Laten we de punten even langs lopen

Kortom: een waardeloze review.

(Nog ff verder gelezen) Echt hoor: wat een stemmingmakerij zeg _O-
Ben het met je eens is zeker geen topreview, maar zit wel wat in. Free usenet heeft geen contactgegevens en relatief alles is vaag aan hun. (+ support reageert pas na dagen toen mijn btc betaling misging).

Op Reddit is de eigenaar erg vaag en inmiddels vertrokken. Hij reageeerde niet op de vragen v/d moderator. Het is interessant om te lezen dat een bedrijf usenet aanbiedt van meerdere backbone partijen terwijl die partijen hier niets vanaf weten (en dat de eigenaar ook de backbonelijst van de site heeft verwijdert).

Juist. Het is een stemmingmaker met een goede mok koffie :9 Ik neem er nog een :)

[ Voor 3% gewijzigd door asstastic op 22-07-2017 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
asstastic schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 10:31:
[...]

Juist. Het is een stemmingmaker met een goede mok koffie :9 Ik neem er nog een :)
Precies dit inderdaad. Proost! :Y) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 00:37:
[...]

Wat een gezeur. De laatste keer is twee maanden geleden, dat kun je onmogelijk spam noemen. Bovendien kun je je gewoon uitschrijven via het unsubscribe linkje.
[...]

Daar wordt free-usenet beschuldigt van een scam, oplichting dus. Wie er dan opgelicht worden en op welke manier wordt er niet bij verteld, een volledig ongefundeerde beschuldiging dus... Bij nieuwe usenetproviders is inderdaad het devies om voorzichtig te zijn, maar dat is nog geen reden voor ongefundeerde beschuldidingen. Je kunt gewoon een block kopen in een niet al te grote hoeveelheid, mochten ze dan toch verdwijnen ben je weinig geld kwijt en is er dus niet zo veel aan de hand. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk

jmk

Er wordt van Free-usenet gezegd dat ze diensten doorverkopen van 1-tier providers zonder hun toestemming. Hierdoor zouden free-unsenet iets fout doen.

Alle usenet providers vissen in de zelfde vijver: De piraten vijver. Zonder "discutabele" content geen markt voor usenet providers. Laten we eerlijk zijn: het zijn allemaal piraten.

Als de ene piraat de andere piraat de andere piraat beschuldigd van diefstal of "onrechtmatige doorverkoop" is dat in mijn opinie een geval dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet.

Alle usenetproviders spelen al jaren het spel om zoveel mogelijk te verdienen aan het gedrag van hun gebruikers. Dat Free-usenet dit spel op een unieke manier speelt door "backup servers" aan te bieden in 1 abonnement is slim. Ik vind niet dat je dat moet kwalificeren als goed of slecht ongeacht de voorwaarden van andere usenet providers.

Hetzelfde speelt zich regelmatig af op spotnet of andere fora: Ze mogen "onze" spots niet "jatten". |:( Absurde redenatie. Get a life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asstastic
jmk schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 21:30:
Er wordt van Free-usenet gezegd dat ze diensten doorverkopen van 1-tier providers zonder hun toestemming. Hierdoor zouden free-unsenet iets fout doen.

Alle usenet providers vissen in de zelfde vijver: De piraten vijver. Zonder "discutabele" content geen markt voor usenet providers. Laten we eerlijk zijn: het zijn allemaal piraten.

Als de ene piraat de andere piraat de andere piraat beschuldigd van diefstal of "onrechtmatige doorverkoop" is dat in mijn opinie een geval dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet.

Alle usenetproviders spelen al jaren het spel om zoveel mogelijk te verdienen aan het gedrag van hun gebruikers. Dat Free-usenet dit spel op een unieke manier speelt door "backup servers" aan te bieden in 1 abonnement is slim. Ik vind niet dat je dat moet kwalificeren als goed of slecht ongeacht de voorwaarden van andere usenet providers.

Hetzelfde speelt zich regelmatig af op spotnet of andere fora: Ze mogen "onze" spots niet "jatten". |:( Absurde redenatie. Get a life.
Ben het niet helemaal met je eens. Ze zijn uiteindelijk allemaal fout.
Usenet providers maken eenmaal elkaars leven zuur, maar dat moeten ze zelf weten. Ik download regelmatig en heb nu twee abbo's voor mijn primaire en secundaire server. Zou shit zijn als ik er uiteindelijk niks aan heb.

Een usenetprovider of reseller betaalt veel voor zijn inkoop, onderhoud apparatuur, marketing. Als een partij dan een paar accounts afneemt voor een paar tientjes en dit doorverkoopt vind ik dat fout. Piraat of geen piraat.

Voor de rest mogen ze het lekker zelf weten, zolang het bij mij maar werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 20:39
Ik denk niet dat het een doorverkoop is van een paar accounts.
Je download wel degelijk vanaf hun eigen server.
Alleen als het daar niet op staat (retentie) wordt het door hen vanaf een andere Usenetprovider gedownload.
En daar hebben ze waarschijnlijk accounts voor afgesloten.
Dat dit niet een "koninklijke weg" is, dat is wat anders. Maar het is wel een oplossing voor ons.
Tenminste dat is wat ik van de werkwijze van Free-Usenet heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Als free-usenet echte boeven zouden zijn dan zouden zij toch al lang opgedoekt zijn?

Ik gebruik hun block als fill-server en die block gaat harder dan die van astraweb, astraweb heeft oude data maar daar ontbreekt zoveel van, verwijder het dan gewoon!

Dit zijn voor mij nog steeds de heilge 4 waarmee ik alles binnenhaal, i-telligent, tweak, astraweb en free-usenet.

Oh en zo free is free-usenet niet, ze zijn aardig aan de prijs dus ik denk dat ze wel zaken doen met meerdere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
pven schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:36:
[...]

Hoeveel download je ongeveer?

Ik kan free-usenet.com of astraweb of ... of ... roepen, maar zonder details te weten is advies zinloos. ;)
Mmmm, zit wat in ja.
Ik laat Sonarr elke week automatische de nieuwste afleveringen van de series downloaden die ik volg. En wil deze week Radarr gaan configureren waardoor ik ook eerst geregeld films wil gaan downloaden.

Heb nu een Flat ULTIMATE 120Mbit zoals Cheapnews dat noemt. Wellicht wat to much maar was toen een erg nette aanbieding voor een jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:13
Frid0 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:09:
Hi,

Volgens mij is die actie nog steeds, ultimate14 als code en je heb zelfde abbo voor 59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
schumi2004 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:10:
[...]

Volgens mij is die actie nog steeds, ultimate14 als code en je heb zelfde abbo voor 59.
Dat zal top zijn. Ga het gelijk zo proberen met de code die jij op geeft

Super!
Het werkt, heel erg bedankt schumi2004

[ Voor 8% gewijzigd door Frid0 op 24-07-2017 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Laatst online: 09:21
Mijn tip: kijk eens hoeveel GB je nog download. Door Netflix etc is mijn gebruik hard achteruit gegaan. Ik verwacht komend jaar prima vooruit te kunnen met een 1TB block account (van 15 euro, wordt 10-20 posts terug genoemd.

Block account is sneller, en goedkoper dan een unlimited abbo met gelimiteerde snelheid. En die 1TB heb ik vorig jaar lang niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Dijkhuis schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:45:
Mijn tip: kijk eens hoeveel GB je nog download. Door Netflix etc is mijn gebruik hard achteruit gegaan. Ik verwacht komend jaar prima vooruit te kunnen met een TB block account (van 15 euro, wordt 10-20 posts terug genoemd.

Block account is sneller, en goedkoper dan een unlimited abbo met gelimiteerde snelheid. En die 1TB heb ik vorig jaar lang niet gehaald.
Hoe bedoel je? Als ik daar voor kost, ben ik toch 12 x €15 kwijt wat meer is dan in 1 keer €59 te betalen?
En zo block account, wat is dat precies en wat is het verschil met zo unlimited abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Frid0 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:53:
[...]

Hoe bedoel je? Als ik daar voor kost, ben ik toch 12 x €15 kwijt wat meer is dan in 1 keer €59 te betalen?
En zo block account, wat is dat precies en wat is het verschil met zo unlimited abbo?
Verschil is block heeft een limiet. Bijvoorbeeld een block account van 500GB, heeft een limiet van 500GB maar vaak is dat over "ongelimiteerde" tijdsduur. Een unlimited abonnement heeft "ongelimiteerde" data maar dan slechts over 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 11-09 20:15
Ik heb op dit moment newsdemon maar ik haal de laatste tijd oude bestanden van 700+ dagen bijna niet meer binnen, heel veel missing articles.

Welke provider is een beetje een aanrader? Ik download makkelijk 1 a 2TB per maand (deze maand al 2.4TB).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Ik heb pas nog met newsdemon iets gedownload dat 1000+ dagen oud was zonder problemen,
Het is erg afhankelijk wat voor content en zeker als je je blind staart op bepaalde groepen wil dat nog wel eens gebeuren.
Je zou eens kunnen proberen om gebruik te maken van een aantal gratis trial accounts,
ik gebruik bv een aantal als gratis fill servers.
Usenet.farm en nextgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Laatst online: 09:21
Frid0 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:53:
[...]

Ik hoop met een block van 1TB meer dan een jaar te doen :) . Helft van de series staat ook op Netflix, en ik schat dat ik toch maar 5%-10% heb gekeken van wat ik ooit gedownload heb :9

Zo'n blockaccount blijft in theorie eeuwig staan, zit geen verloopdatum op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Laatst online: 21-12-2022
[...]

Aanbiedingen op het moment
Easyusenet heeft 20% korting met code: 1GREATDEAL

Bulknews: 1TB voor 15 euro. Alleen dit weekend. Kortingscode: TB15

Usenetdiscounter heeft een 250Mbit nacht account voor 36 euro per jaar. Dan kan je tussen 00:00 en 12:00 downloaden.

Frugalusenet heeft 12 maanden voor 50 dollars.

Enjoy :)
Die Bulknews, heeft die veel takedowns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Cosmo_nl schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:25:
[...]

Die Bulknews, heeft die veel takedowns?
Het is erg afhankelijk wat voor content en zeker als je je blind staart op bepaalde groepen wil dat nog wel eens gebeuren.
Je zou eens kunnen proberen om gebruik te maken van een aantal gratis trial accounts,
ik gebruik bv een aantal als gratis fill servers.
Usenet.farm en nextgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlazeMuis schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:18:
Ik heb op dit moment newsdemon maar ik haal de laatste tijd oude bestanden van 700+ dagen bijna niet meer binnen, heel veel missing articles.

Welke provider is een beetje een aanrader? Ik download makkelijk 1 a 2TB per maand (deze maand al 2.4TB).
Probeer Usenetfarm is, je mag 3Tb full speed downloaden en daarna wordt de snelheid minder.
After this limit we will lower your download speed to 1024 KB/s (8 Mbits) for the remaining days of the month.
Op dit moment is er summer actie 6,36 p/mnd ( 6 maanden )
Om de waarheid te zeggen ik begrijp dat geneuzel niet over prijs vergelijk want het scheelt vrijwel niets als je gaat vergelijken maar het zal wel een hobby zijn van enkele mensen om te neuzelen over een 1 euro per maand?
Ik ben vrijwel nog geen enkele take down tegengekomen.
Gewoon even Sonarr installeren en dan ben je helemaal het mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 27-08 08:25
Mijn jaarabonnement op 5 Euro Usenet, verloopt bijna.
Is het nog een goede keus om deze opnieuw met een jaar te verlengen?
Heb mijzelf er de laatste tijd niet echt goed in verdiept :)

Edit:

Heb daarnaast nog een maand abonnement bij Newsdemon, en een block abonnement bij Cheapnews.

[ Voor 21% gewijzigd door Protax op 01-08-2017 08:48 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!