Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dit heb ik zelfs bij een post van 61 dagen oud. Krijg het wel compleet genoeg binnen.MeNTaL_TO schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:47:
[...]
Hoe oud is oud? En krijg je het wel complete binnen?
Je moet namelijk na een x aantal dagen (dacht 200) de spullen van de server uit de VS halen en dat gaat een stuk langzamer.
Zie hier het verschil tussen een post van 1 dag oud, en de 61 dagen oude post.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heb jij (en anderen) ditzelfde verschijnsel?MeNTaL_TO schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:22:
Dan denk ik dat ze eerder uit de VS gaan overpompen, maar als het binnen komt, kost het je alleen wat meer tijd. Daar zal ik me weinig zorgen over gaan maken.
Hoi!
easy is denk ik beter, een gevoel.CptChaos schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:41:
Ik mag binnenkort overstappen en ik twijfel eigenlijk tussen twee providers; easyusenet en cheapnews. Welke is de betere? Cheapnews heeft dan weer wel een leuke actie, voor al hun abonnementen.
Met kerst komen ze vast wel met een couponcode, zal hem hier pasten als ik hem krijg, garanderen doe ik in dit opzicht niks.
[ Voor 3% gewijzigd door KrazyJay op 09-12-2014 23:11 ]
Ik zelf zit bij Newsdemon voor €14,66 per 4 maanden, of €3,67 per maand. Ben een keer tegen een goede deal gelopen. Voor dat bedrag neem ik op de koop toe dat er af en toe wat incompletes zijn en heb daarnaast een blockaccount gekocht bij Nextgen, een gouden combi, al zeg ik het zelf. Ik krijg altijd 100% binnen, en voor een laag bedrag.
Stats:
Newsdemon: 800GB sinds begin oktober 2014
Nextgen: 51 GB sinds begin oktober 2014
6% is niet compleet, prima. Daarnaast vraag ik me af wat de gemiddeld incompleetheid is per USP.
Wel moet ik zeggend at zeker 50% van de downloads wordt gedaan door sickbeard en de artikelen direct na het posten binnen trekt.
Hoi!
KrazyJay schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:10:
Helaas lijkt de 6.99$/month en 99.99$/year superdeal gestopt te zijn bij Supernews, en zijn ze begonnen te incasseren per maand (9.99$), waardoor ik eens wil gaan kijken voor een betere deal. Kijkende naar de openingspost zijn Giganews en Astraweb goed qua retentie, maar toch weer een stuk prijziger of langzamer voor dezelfde prijs. Heeft iemand enige alternatieven aan te raden aan iemand die van supernews komt? (Niet dat ik supernews de Prada van de binaries noem, maar het lijkt toch wel een degelijker provider dan de meeste anderen te zijn, correct?)
Ze hebben nog steeds €6,99 per maand als je met iDeal betaald hoor!KrazyJay schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:10:
Helaas lijkt de 6.99$/month en 99.99$/year superdeal gestopt te zijn bij Supernews, en zijn ze begonnen te incasseren per maand (9.99$), waardoor ik eens wil gaan kijken voor een betere deal. Kijkende naar de openingspost zijn Giganews en Astraweb goed qua retentie, maar toch weer een stuk prijziger of langzamer voor dezelfde prijs. Heeft iemand enige alternatieven aan te raden aan iemand die van supernews komt? (Niet dat ik supernews de Prada van de binaries noem, maar het lijkt toch wel een degelijker provider dan de meeste anderen te zijn, correct?)
Wil wel eens overstappen naar iets beters en vooral snellers, aangezien ik ook glasvezel 150mb/s heb nu.
Wat is nou een goede aanrader, waar ik qua prijzen redelijk hetzelfde zit, maar wil eigenlijk de volledige snelheid van m'n glasvezel kunnen benutten, of in ieder geval een goed eind in de richting. Of is dat niet haalbaar?
Ik heb bijv thundernews bekeken, maar ik snap er niet zoveel van. Schreeuwerige pagina, allemaal prijzen, maar snap niet wat ik nou eigenlijk nodig heb. Wil gewoon dezelfde dienst als eweka, maar dan veel minder takedowns, en vooral veel sneller vanwege m'n nieuwe verbinding.
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Na gratis ziggo nieuwsgroepen geprobeerd te hebben wil ik een payserver gebruiken..een vriend raadde me tweaknews aan ik heb een 120 mbit verbinding van ziggo en tweaknews bied 100 mb aan..nou is mijn vraag wat voor snelheden haal ik nou met een 120 mb verbinding + - ?
Als je vraag is wat je UPC verbinding haalt, ga naar speedtest.net. (Niet .nl, die kan net een 56k modem aan).
Ik heb cheapnews, dit is lekker goedkoopCptChaos schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:41:
Ik mag binnenkort overstappen en ik twijfel eigenlijk tussen twee providers; easyusenet en cheapnews. Welke is de betere? Cheapnews heeft dan weer wel een leuke actie, voor al hun abonnementen.
Via een torrent zit ik op 16 mb/s
Da's netjes met een 120Mb abodogan2010 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:12:
Nickname does not reflect reality
Ik begrijp je vraag nog steeds niet? Welke client? En Plus minus?dogan2010 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:12:
Ik bedoel via de client bij een downloaden van 1 gig bijv. Plus minus
16MB/s is onmogelijk met 120mbps. En als je 16Mb/s hebt dan is het redelijk triest gesteld. Maar als je een 100mbps usenet server neemt zal je dan dus 100 / 8 - een beetje halen: 11-12MB/s.
Mijn vraag is gewoon simpel gesteld wat zijn de snelheden die je haalt als je een 120 mbit verbinding hebt op een payserver van 100 mbit
100 mbit. Jouw verbinding kan sneller, maar die van de usp niet. Dus 100mbit.dogan2010 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:43:
Sorry dat ik zo onduidelijk ben
Mijn vraag is gewoon simpel gesteld wat zijn de snelheden die je haalt als je een 120 mbit verbinding hebt op een payserver van 100 mbit
Hoi!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Steefmeister op 13-12-2014 13:53 ]
Ik betwijfel of je daar blij van gaat worden. Extremeusenet is tegenwoordig onderdeel van Highwinds, en die club staat erom bekend dat ze heel veel post verwijderen. Daarnaast vind ik de aanbieding niet spectaculair. Bij Cheapnews kost een jaarabonnement op 120 Mbit (dus 2 keer zo snel) € 59. Ik heb al jaren ervaring met Cheapnews. Ik spot op Spotnet, en ik zie regelmatig berichten dat mensen het niet meer kunnen downloaden. Vaak zijn dat mensen met Eweka of Sunny, ook resellers van Highwinds. Met supernews en cheapnews is de post dan nog wel binnen te halen. In mijn ervaring heeft Supernews zo nu en dan takedowns, en Cheapnews niet of veel later.Steefmeister schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:53:
Zojuist extreme usenet besteld voor 6 maanden - 60mbit voor 32 euro en een paar centen. Ik had hiervoor een coupon code gebruikt: AF8641
EU-servers, wel/geen SSL, maakt niet uit
edit: het ligt aan mn modem/ADSL, reboot... heeft geholpen.
Valt me op dat er veel incomplete downloads tussen zitten, bij Newshosting nooit zo'n last van gehad.
[ Voor 37% gewijzigd door ivo-nl op 14-12-2014 13:22 ]
Zoals eerder aangegeven:Steefmeister schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:55:
Oei dat is balen. Was idd weggegaan bij sunny omdat bijna niks binnen te halen viel. Was ook afgegaan op de recensies van usenetvergelijken. Daar kwam extreme erg goed uit. Beetje jammer, maar dat zien we dan wel weer over een half jaartje.
Dat is geen betrouwbare site, extremeusenet.nl, usenet.pro, voordeligusenet.nl, mijnusenet.nl hebben allemaal hetzelfde adres als de vergelijkingsite en de vergelijkingsite usenetvergelijker.nl is niet betrouwbaar als onafhankelijk wat ze dus claimen. Hun recensies zijn zo goed als uitmuntend terwijl ze via highwinds zitten.
[ Voor 1% gewijzigd door asstastic op 14-12-2014 22:32 . Reden: edit ]
Verwijderd
Meer usenet / frugalusenet / spotnet gebruikers hier last van ?
Update: blocknews meldde mij dat er sinds die tijd een grote storing is mbt nieuwe headers, kan er ook mee te maken hebben natuurlijk.
Ik heb even de behoefste om mijn Astraweb-account zowel thuis als op mijn server buiten de deur te gebruiken. Iemand een idee of Astraweb daadwerkelijk 'multiple IPs' blokkeert, of blijft het blij de melding?
Ik haal daar niet uit dat ze je blokken, maar het vragen lijkt me ook niet handig (iets met slapende honden).If your newsreader is returning one of:
- "502 Login from multiple ips not allowed. Already logged in from xxx.xxx.xxx.xxx"
- "Probable account sharing"
It means your account is already logged in from another IP address. The possible reasons for this are:
- Your ISP issued you with a new IP address while you were still connected to our servers. Attempts at connecting with the new IP address will be denied until all existing/old connections are terminated. Either manually disable/close existing connections in your news reader, or close down your news reader and restart it. In some rare cases, you may need to wait up to 15 minutes after closing your news reader before re-attempts are successful.
- You are still logged in from a different PC (school, office, parent's place, partner's place, etc.). You will not be able to connect to our servers until you have disconnected all connections from the other PC.
- If none of the above applies and you are not account sharing, then your account details may have been compromised (hacked). This may happen if your username and/or password is easily guessed. To fix this, change your password to something that is more secure and then email us immediately with your username and IP address and the culprit's IP address and we will kick off the other connection.
[ Voor 10% gewijzigd door pven op 17-12-2014 23:14 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik connect via verschillende VPN IP adressen maar ik heb nog nooit zo'n 502 error gehad. Ik heb een block account bij Astra dus wellicht zit daar een verschil in.pven schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:21:
@ hierboven: JA! Heb ik ook, maar dan met blocknews.net. Via Astraweb werkt het wel. Zie ook pven in "SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2" ... gelukkig dat het niet aan mij alleen ligt. Maar zouden ze nu Spotweb te pakken hebben ...
Update: blocknews meldde mij dat er sinds die tijd een grote storing is mbt nieuwe headers, kan er ook mee te maken hebben natuurlijk.
Ik heb even de behoefste om mijn Astraweb-account zowel thuis als op mijn server buiten de deur te gebruiken. Iemand een idee of Astraweb daadwerkelijk 'multiple IPs' blokkeert, of blijft het blij de melding?
[...]
Ik haal daar niet uit dat ze je blokken, maar het vragen lijkt me ook niet handig (iets met slapende honden).
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Bij mij is dit probleem opgelost. Het was dus inderdaad een probleem met nieuwe headers.pven schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:21:
@ hierboven: JA! Heb ik ook, maar dan met blocknews.net. Via Astraweb werkt het wel. Zie ook pven in "SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2" ... gelukkig dat het niet aan mij alleen ligt. Maar zouden ze nu Spotweb te pakken hebben ...
Deed het gisteren al weer ......Ted038 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:20:
Krijg geen spotnet updates meer sinds gisteravond 23:46, mijn usenetserver is frugalusenet.
Meer usenet / frugalusenet / spotnet gebruikers hier last van ?
Thnx. Ik heb een account bij easy en ben zeer tevreden.Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:50:
Ik hoorde van een actie die Easyusenet pas rond eind december gaat communiceren naar klanten. Maar heb al een couponcode gekregen voor het verlengen van mijn account. Ze geven 50% korting op alles met couponcode VUURPIJL ik zou zeggen doe er je voordeel mee zolang die nog werkt!!
Deze code had ik echter nog niet ontvangen en ik heb nu kunnen verlengen met 50% korting.
Ben ik weer voor een jaar voor €20,- klaar. (30Mbit, Night only)
Allereerst bedankt voor de tip.RudolfR schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:20:
[...]
Thnx. Ik heb een account bij easy en ben zeer tevreden.
Deze code had ik echter nog niet ontvangen en ik heb nu kunnen verlengen met 50% korting.
Onderstaande randvoorwaarde is dan weer wat minder, maar daar is de prijs ook naar.
*Dit pakket werkt alleen tussen 01.00 en 16.00 - Alle genoemde prijzen zijn per Maand en inclusief 21% btw
**Dit pakket is actief totdat je de download data hebt verbruikt.
Ik heb wel belang bij een abonnement, maar weet iemand of je hier ook accountsharing kan toepassen. Mijn interesse gaat dan uit naar het duurste abonnement van 200mb/s.
[ Voor 14% gewijzigd door Vjenne-ICT op 20-12-2014 01:37 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:21
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Vandaag eens verder zoeken maar iemand meer problemen met Astra?
Net mijn series gedownload bij Astraweb en die zaten rond de 95 Mbit, dus mijn 100 Mbit lijn zat redelijk dicht.We Are Borg schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 08:11:
Vandaag eens verder zoeken maar iemand meer problemen met Astra?
[ Voor 51% gewijzigd door MegaTronics op 20-12-2014 08:35 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Kreeg gisteren zelf een coupcode gemaild; voor 35% korting.Vjenne-ICT schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:40:
[...]
Allereerst bedankt voor de tip.
Onderstaande randvoorwaarde is dan weer wat minder, maar daar is de prijs ook naar.
*Dit pakket werkt alleen tussen 01.00 en 16.00 - Alle genoemde prijzen zijn per Maand en inclusief 21% btw
**Dit pakket is actief totdat je de download data hebt verbruikt.
Ik heb wel belang bij een abonnement, maar weet iemand of je hier ook accountsharing kan toepassen. Mijn interesse gaat dan uit naar het duurste abonnement van 200mb/s.
Nightaccounts zijn prima voor mij. Het overgrote deel van de dag heb je toegang. En de series komen toch 's nachts binnen.
Accountsharing is bij sommige abo's toegestaan, maar bij 200 mbps niet.
Staat gewoon in het overzicht vermeld:
https://www.easyusenet.nl/pakketten
FrugalUsenet voor $ 40 per jaar, oftwel EUR 33. Voor 2,75 per maand een goede prijs als je vooral nieuwere dingen download (retentie van 300 dagen).
Deze dus, of was het een geraffineerd grapje van je?Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:50:
Ik hoorde van een actie die Easyusenet pas rond eind december gaat communiceren naar klanten. Maar heb al een couponcode gekregen voor het verlengen van mijn account. Ze geven 50% korting op alles met couponcode VUURPIJL ik zou zeggen doe er je voordeel mee zolang die nog werkt!!
Thanks, gebruik van gemaakt ( zat al bij Frugal, maar dan maandelijks, en dat beviel al goed )Sebastiaan schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:28:
Wellicht voor anderen ook interessant: http://blocknews.net/holidays/
FrugalUsenet voor $ 40 per jaar, oftwel EUR 33. Voor 2,75 per maand een goede prijs als je vooral nieuwere dingen download (retentie van 300 dagen).
bij newsdemon kreeg ik het wel compleet binnen.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Dus je hebt weinig last van takedowns?RudolfR schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:20:
[...]
Thnx. Ik heb een account bij easy en ben zeer tevreden.
Ben op zoek naar een nieuwe provider en met de aanbieding zou easyusenet wel interessant zijn dan.
Tot nu toe prima bij mij. Verdeel mijn verbindingen over de US en EU server en trek makkelijk de 90mbit van ziggo volivo-nl schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:35:
Hoe bevalt Frugal?
Ik krijg mijn content altijd prima binnen, maar dat zijn vooral series, in SD-kwaliteit.Exocet schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:45:
[...]
Dus je hebt weinig last van takedowns?
Ben op zoek naar een nieuwe provider en met de aanbieding zou easyusenet wel interessant zijn dan.
[ Voor 16% gewijzigd door daanodinot op 21-12-2014 18:42 ]
Ik had hetzelfde, op gegeven moment naar ExtremeUsenet gegaan. Zelfde verhaal.odinot schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:40:
Ik gebruik al heel wat jaartjes Eweka, maar de takedowns van de populaire content wordt mij zo langzamerhand echt te veel. Kan iemand een provider adviseren die als backup kan dienen, of als volledige vervanging? Snelheid maakt mij niet zo heel veel uit. Enkele tientallen Mb is voor mij al genoeg.
Nu heb ik Tweaknews en echt geen takedowns meer. Vooral fijn icm Couchpotato e.d.
Aanrader dus, gewoon full account genomen en geen blockaccount oid.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Bedankt voor de snelle reactie! Hehe, ik heb ook ExtremeUsenet geprobeerd en had er een waardeloze ervaring mee. Waarom het op no. 1 staat bij de vergelijker is mij een raadsel.Kecin schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:43:
[...]
Ik had hetzelfde, op gegeven moment naar ExtremeUsenet gegaan. Zelfde verhaal.
Nu heb ik Tweaknews en echt geen takedowns meer. Vooral fijn icm Couchpotato e.d.
Aanrader dus, gewoon full account genomen en geen blockaccount oid.
Tweaknews heb ik nog niet geprobeerd, dus ik ben zeer benieuwd.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
(gaat dus over Frugal Usenet)Sebastiaan schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:12:
[...]
Tot nu toe prima bij mij. Verdeel mijn verbindingen over de US en EU server en trek makkelijk de 90mbit van ziggo vol
Zelfde bij mij, ook de us en eu server tegelijkertijd, kijk dagelijks wat er voor interessants bijgekomen is dus retentie zegt mij weinig : ben dus super tevreden met frugal tegen die prijs ( en ziggo als filler )
[ Voor 3% gewijzigd door Ted038 op 22-12-2014 12:26 ]
Hoe gaat easyusenet met takedowns om/
Probeer een proef abonnement. Iedere server geeft in principe gehoor aan notice & takedowns, easy is daar geen uitzondering op. Persoonlijk bevalt de server me wel, alleen de retentie is aan de kortere kant (zo'n 900 dagen)Vjenne-ICT schreef op maandag 22 december 2014 @ 01:16:
Is easyusenet de moeite waard, wie heeft er ervaring mee?
Hoe gaat easyusenet met takedowns om/
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Paar paginas terug staat de uitleg, de website is van hun, de nummer 1, 2 en 3 zijn een en hetzelfde bedrijf en volgens andere nu ook al geen nederlandse usenetprovider meer maar is gewoon Highwinds.odinot schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:48:
[...]
Bedankt voor de snelle reactie! Hehe, ik heb ook ExtremeUsenet geprobeerd en had er een waardeloze ervaring mee. Waarom het op no. 1 staat bij de vergelijker is mij een raadsel.
Tweaknews heb ik nog niet geprobeerd, dus ik ben zeer benieuwd.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Drie verschillende foutmeldingen nog wel. Dat is vrij deprimerend. Moet ik concluderen dat deze server dus ook niet werkt, en dat ik een andere moet proberen?
[ Voor 11% gewijzigd door daanodinot op 23-12-2014 15:11 ]
Als ik dan op de een of andere manier wel in mijn profiel kom heb ik geen enkele mogelijkheid om een abo af te sluiten omdat ik dan een verlengformulier in moet vullen die ik nergens kan vinden??
Vind het allemaal maar erg vreemd, ik ga maar een nieuw accoun aan maken als dat wel wil..
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
YabNews heeft voor deze koude dagen een geweldige actie voor u bedacht!!
De actie is geldig tot en met 01 januari 2015 en geeft u 40% korting bij het invoeren van de actiecode OLIEBOL
Super bedankt, net 3 maanden afgesloten voor slechts 13 euro en 75 cent. 120 mbit pakket, hier te nemen https://www.easyusenet.nl/nl/premiumselectVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:50:
Top aanbieding
Bedankt ik heb me ook aangemeld en vervolgens direct mijn abbo verlengd. Ik heb nu dus 6 maanden 120 mbit toegang voor maar 27,50 euro.alwaysleft schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:33:
[...]
Super bedankt, net 3 maanden afgesloten voor slechts 13 euro en 75 cent. 120 mbit pakket, hier te nemen https://www.easyusenet.nl/nl/premiumselect![]()
![]()
Top aanbieding

[ Voor 15% gewijzigd door soundtrack op 28-12-2014 10:51 ]
Hoe doe je 6 maanden nemen dan, het is 3 maanden wat gelijk ingaan toch?!soundtrack schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:46:
[...]
Bedankt ik heb me ook aangemeld en vervolgens direct mijn abbo verlengd. Ik heb nu dus 6 maanden 120 mbit toegang voor maar 27,50 euro.
Eerst 3 maanden nemen vervolgens 3 maanden verlengen.alwaysleft schreef op zondag 28 december 2014 @ 18:55:
[...]
Hoe doe je 6 maanden nemen dan, het is 3 maanden wat gelijk ingaan toch?!
Nog even en ik heb stiekem voor meer dan een jaar aan acties afgesloten.
Ik heb een bulknews blockaccount a 250Mbit en UPC 200Mbit pakket. Heb kansloze snelheid van ca. 50Mbit (ook poort 80) en dit ligt bijna zeker aan UPC. Heb namelijk het usenet account getest vanaf een andere locatie (andere ISP) zonder problemen.
Zelfs een oude router gebruikt, wired en alle firewalls uitgezet.
UPC helpdesk geeft aan probleem ligt bij mij en ik mag het uitzoeken.
[ Voor 4% gewijzigd door asstastic op 29-12-2014 12:37 . Reden: typo ]
[ Voor 32% gewijzigd door Ravefiend op 29-12-2014 12:42 ]
Dat was de eerste actie die ik ondernomen heb.
Verwijderd
Ditto. Volgens mij kan je tot het oneindige meteen verlengen met die aktie...Ben je voor €55 per 400 dagen het mannetje..soundtrack schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:46:
[...]
Bedankt ik heb me ook aangemeld en vervolgens direct mijn abbo verlengd. Ik heb nu dus 6 maanden 120 mbit toegang voor maar 27,50 euro.
Wat raden jullie aan?
tweak
cheap
pure
xlned
of toch anders?
mij gaat het om een stabiele verbinding, en het account delen met een ander
[ Voor 8% gewijzigd door Zjemm op 30-12-2014 21:47 ]
Dan wordt de keuze al een stuk kleiner, als er nog USP's zijn die dit toestaan.Zjemm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:47:
en het account delen met een ander
Mijn tip: https://www.easyusenet.nl/pakkettenZjemm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:47:
pfff weet het ff niet meer. je hoort zoveel verschillende meningen over zoveel aanbieders
Wat raden jullie aan?
tweak
cheap
pure
xlned
of toch anders?
mij gaat het om een stabiele verbinding, en het account delen met een ander
vanaf 60mbit account sharing toegestaan.
Sinds kort heb ik hier ook een account en vooralsnog geen problemen met downloaden.
En volgens mij heb je nog 50% korting met de code VUURPIJL vandaag.
[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 31-12-2014 08:36 ]
Hoe vaak kun je blijven verlengen?soundtrack schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:19:
[...]
Eerst 3 maanden nemen vervolgens 3 maanden verlengen.
Laat maar..
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Legt het aan mij of zie ik het niet waarom het nemen van de 100 dagen goedkoper moet zijn? Ik wil trouwens wel een abonnement waarbij account sharing toegestaan is.
Misschien dat jullie uit ervaring nog meer newsservers kennen die gevestigd zijn in Zuid-Afrika ?
Verwijderd
Ook tot nu allemaal komplete downloads. Heb nog niet gezocht naar oudere files tot 900 dagen
Ik heb newshosting, daar heb ik hele goede ervaringen mee, heb ook eweka gehad, en vindt newshosting veel beter!Lanithro schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:58:
Ik zit al jaren bij eweka, maar ik wordt ook gek van de takedowns. Ik zie hier veel easyusenet. Wat zijn de ervaringen hiermee?
Verwijderd
Hehe..dat laatste zal niet zo zijn. Maar zij zijn relatief duur. Met die 50% korting is het wel fijn om ze erbij te hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:04:
Want? Nu de actie is afgelopen is de service (of het aantal takedowns) ook gewijzigd?
Ja eigenlijk wel ik zoek een goed alternatief met weinig takedownsSjah schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:45:
@lanithro: weet je wel zeker dat je dat nu nog boeit? De actie is afgelopen tenslotte.
heb je de moeite genomen om de topic door te lezen ?
Dit topic is gesloten.
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!