Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.692 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:06
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:30:
[...]

Deze heb ik genomen voor 4 maanden, en ik moet zeggen op de TD's na is het een puike en snelle provider.
Echter is mijn verbinding van ziggo verhoogd naar 180mb, en dan is €40 voor 200mb best prijzig
40/maand? Dat is uberveel geld jah. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 19:01
Ik maak nu een aantal dagen gebruik van nieuwsservers maar ik ben nog niet echt overtuigd. Ik heb een abonnement bij UsenetServer (2283 dagen retentie) maar 9 van de 10 dingen komen niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Lunaticc schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:25:
Ik maak nu een aantal dagen gebruik van nieuwsservers maar ik ben nog niet echt overtuigd. Ik heb een abonnement bij UsenetServer (2283 dagen retentie) maar 9 van de 10 dingen komen niet binnen.
Bedankt voor je mededeling. mijn glazenbol is echter bij de garage en heb geen idee wat je probeert te downloaden of wat je probleem zou kunnen zijn daar voor.
Vermoedelijk N&T of je server heeft die groepen niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 10-09 19:01
MeNTaL_TO schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:05:
[...]

Bedankt voor je mededeling. mijn glazenbol is echter bij de garage en heb geen idee wat je probeert te downloaden of wat je probleem zou kunnen zijn daar voor.
Vermoedelijk N&T of je server heeft die groepen niet.
Bedankt voor je sarcastische opmerking maar het was zoals je zei inderdaad een mededeling en geen vraag. Het gaat trouwens om o.a. Modern Family, Game of Thrones, etc. Maar ik dacht dat het bespreken van warez niet toe was gestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Liefhebbers :p Bij cheapnews hebben ze 1 jaar 120MB voor 50 euro. De code is limited120. Ps: is een 48 uur deal, zie twitter.com/cheapnews

Wel errug cheap :9 :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
asstastic schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:45:
Liefhebbers :p Bij cheapnews hebben ze 1 jaar 120MB voor 50 euro. De code is limited120. Ps: is een 48 uur deal, zie twitter.com/cheapnews
Zoiets hoop ik ook weer te hebben bij Newshosting. Wel weer een jaar aan vast dan maar erg tevreden mee.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 18:49
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:15:
@michelc85: Een tijdje geleden heb ik voor een maand een unlimited abbo genomen, toen ik dat vervolgens op wilde zeggen was het antwoord dat dat niet nodig is aangezien ze niet automatisch vernieuwd worden. De unlimited abonnementen stoppen gewoon met werken nadat de termijn waarvoor je betaald hebt verlopen is, de block accounts stoppen uiteraard met werken zodra de hoeveelheid data op is. :)
bedankt dat is goed nieuws, ben namelijk niet echt tevreden over astraweb
Veel wisselende snelheden daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:14
Al dat incomplete rotzooi bij Astraweb ga ik nu eindelijk verlaten. Een post van 60 dagen oud niet compleet kunnen krijgen, ondanks de 20% par2-bestanden is waardeloos, vooral nadat ik deze 85GB post 100% compleet kreeg met Cheapnews.
Nu valt me wel op dat er bij cheapnews veel posts "taken down" zijn (DMCA), en de retentie is wat aan de lage kant..
Iemand een tip voor een goede nieuwsserver, die in de buurt van 120mbit kan komen, met een ruime retentie? De snelheid van oudere bestanden maken me minder uit, als het maar redelijk compleet is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
ik ben wel heel tevreden over newshosting, veel beter dan eweka. Als ze dan iets niet kunnen binnenhalen dan doet ie er een jaar over op hem te verwijderen en bij newshosting is ie direct weg. En de snelheden zijn ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Klinkt goed. Zie hier een leuke aanbieding staan [url="link"]https://www.newshosting.com/partners/ngr/?a_aid=ngr&a_bid=01636e94&chan=NGR[/url], maar heb geen vpn nodig. Iemand een andere leuke aanbieding? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
asstastic schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:45:

Wel errug cheap :9 :9 _/-\o_
Super aanbieding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TereZz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:08:
Klinkt goed. Zie hier een leuke aanbieding staan [url="link"]https://www.newshosting.com/partners/ngr/?a_aid=ngr&a_bid=01636e94&chan=NGR[/url], maar heb geen vpn nodig. Iemand een andere leuke aanbieding? O-)
Vorig jaar met Black Friday superleuke deal gehad. Hoop dat dat dit jaar weer komt. Al was dat toen voor nieuwe leden dus moet even kijken hoe/of dat nu weer werkt :) Áls die aanbieding weer komt that is. $99 is ook nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Brad Pitt schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:19:
[...]

Vorig jaar met Black Friday superleuke deal gehad. Hoop dat dat dit jaar weer komt. Al was dat toen voor nieuwe leden dus moet even kijken hoe/of dat nu weer werkt :) Áls die aanbieding weer komt that is. $99 is ook nice.
Nice, dat is volgende week vrijdag al! Wacht ik dat mooi even af, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 19:54
Hmmm mijn account loopt af op 1-12 bij Newshosting, misschien account beëindigen en dan maar hopen op een leuke aanbieding op Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:59:
[...]

Gistermiddag en avond hengelde er nog een serie of wat binnen, gewoon fullspeed. Heb wel eens speeddrops, maar dat is dan ouder spul (komt dan ook niet meer goed binnen) en dat kap ik dan meteen ook af en dan pak ik maar een torrent..
Hmm krijg nu ook bij iets spiksplinternieuws een downloadspeed om van te gaan janken..even in de gaten houden want dit is natuurlijk niet de bedoeling...

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
ivo-nl schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:18:
Hmmm mijn account loopt af op 1-12 bij Newshosting, misschien account beëindigen en dan maar hopen op een leuke aanbieding op Black Friday.
Mijn account bij cheapnews loopt precies vandaag af. Was wel oke voor de prijs, alleen de snelheid fluctueerde sterk en soms periodes van veel take downs. Zat voorheen bij XLned en dat was voor de takedown golf wel oke.

Jullie hebben het wellicht over Black Friday aanbiedingen bij Newshosting. Is het mogelijk om een test account te nemen van twee weken en dan als de Black Friday deal goed is, een account bij ze te nemen? Of is het alleen voor mensen die nog helemaal geen account hebben?

• ivo-nl
Kwestie van de aanbieding in de gaten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tja ik ben zo iemand die dan maar een nieuw account aanmaakt voor vrouwlief/de hond/de goudvis als ze zo nodig een nieuw lid alleen maar willen belonen met een spectaculaire korting.

Maar ik zou in alle gevallen even afwachten wat de komende aanbiedingen worden ivm black friday - cybermonday. Dus als je na 2 december (dan is cybermonday ook afgelopen in amerika) niks van je gading hebt gezien moet je gewoon een abonnement nemen voor een server die je bevalt normale prijs. Of als je nog meer geduld hebt, met de holiday dagen kerst/oud nieuw zullen er ook wel weer acties zijn.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Dear LFA,

The 28th of November is a huge day for shopping gurus. It's Black Friday. The day where we look forward to the holiday season, go shop for bargains and plan our purchases days (or maybe weeks) in advance.

It's probably the most expensive day of the year and of course we are going to relieve the pain. You don't have to camp in front of a store to get our great deal; instead, we offer you a 25% discount on your purchase on the 28th of November.

This promotion will run from the 27th of November (11:00 CET) till the 29th of November (13:00 CET). We will notify you when the promotion starts; so you don't have to keep track of this great deal!

Happy Black Friday planning!

Best regards,

UsenetBucket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:12
nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door JohnHeroHD op 21-11-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Nu lees ik net dat Newshosting ook resellers van highwinds zijn. Hebben zij niet onwijs veel last van takedowns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 21:05

TRaSH

koffie ?

zou je zeggen,
maar ik download met newsdemon en heb er eigenlijk er zelden last van en is ook een Highwinds reseller.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
TRaSH schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:20:
zou je zeggen,
maar ik download met newsdemon en heb er eigenlijk er zelden last van en is ook een Highwinds reseller.
Ik heb er wat meer last van. In twee maanden tijd heb ik 50GB via mn blockaccount van Nextgen gehaald, daar waar ik 500GB heb gedownload. Zo'n 10% van wat ik download is dus inclompleet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

is denk ik ook afhankelijk van de content die je download en welke indexers je gebruikt,
mijn servertje draait 24/7 met Sonarr en maak gebruik van een paar indexers en haal alles compleet binnen 99% zonder reparaties.
films haal ik van bepaalde forums waar die gasten zelf remuxs van maken,
zolang het niet op spotnet komt kan ik ze downloaden wanneer ik wil.
heb de trial/free signup account bij nextgen gehad en inderdaar een perfecte backup server.
getest met een paar films + series die al langer op spotnet stonden en inderdaad nextgen doet het goed als backup.
als hoofd server te duur,
heb wel wat speed issues bij hun gehad,
geloof dat ze toen ook problemen hadden met hun server weet niet of dat ondertussen al opgelost is.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
TRaSH schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:57:
is denk ik ook afhankelijk van de content die je download en welke indexers je gebruikt,
mijn servertje draait 24/7 met Sonarr en maak gebruik van een paar indexers en haal alles compleet binnen 99% zonder reparaties.
Dat heb ik ook, sickbeard+sabnzb en 100% komt binnen. Maar deze haalt alles ook binnen als het net online staat, dat scheelt natuurlijk ook. Ik haal echter niets van fora, veel te veel moeite. Daar gebruik ik couchpotato+spotnet voor. En daarbij is dan een hoop incompleet, maar niets dat Nextgen niet heeft.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

zijn de speed issues en de server problemen al opgelost bij nextgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:19
Ik heb de laatste week ongeveer geen vreemde dingen meer gezien bij nextgen.
Wel jammer dat ze geen iDeal accepteren.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

ja is geen Nederlands bedrijf en heeft ook geen Nederlandse servers(naar mijn weten),
misschien daarom wel.
iDeal kost gewoon een hoop extra en als daar de markt te klein voor is kost het alleen maar geld.
CC is veel meer ingeburgerd in de rest van de wereld en zal daardoor veel meer gebruikt worden.
plus het bijkomende dat je nog verzekerd ben van je aankoop,
zoals je kon zien bij die ene server waar er toen een hack is geweest,
mensen die een CC hadden gebruikt kregen gewoon hun geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
Na het opmaken van mijn Trial account was paypal een paar dagen niet beschikbaar bij nextgen. Ik heb toen de server tijdelijk uitgeschakeld. Nu PayPal het weer doet heb ik nextgen opnieuw ingesteld als 'backup server'. Helaas werkt het nu niet goed meer.

Heb hier een bestand dat 85 blocks mist. Als ik vervolgens de normale usenetprovider (sunnyusenet) uitschakel dan komt WEL goed binnen. Het bestand staat dus wel compleet (genoeg) op de backup server.

Tijdens mijn trial account werden alleen de ontbrekende delen via nextgen gedownload. Op die manier haalde ik toen op 8 bestanden (+- 8GB) slechts 447MB van nextgen. Nu moet ik de volledige 8 GB vanuit mijn block account downloaden.

Deze 'oplossing' heeft twee nadelen:

1)Betekent dat ik de nzb handmatig moet zoeken in de map "done" en de reeds gedownloade bestanden kan deleten.

2) Ik download onnodig veel via de backup server.

Snap verder ook niet wat er nu anders is... Iemand een suggestie?

[ Voor 54% gewijzigd door sdk1985 op 26-11-2014 20:05 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik heb ook een blockaccount bij nextgen genomen. Er komt ineens van alles aan oud materiaal weer normaal binnen. Wel duur maar wel compleet.

• TereZz
sdk1985 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:29:
Na het opmaken van mijn Trial account was paypal een paar dagen niet beschikbaar bij nextgen. Ik heb toen de server tijdelijk uitgeschakeld. Nu PayPal het weer doet heb ik nextgen opnieuw ingesteld als 'backup server'. Helaas werkt het nu niet goed meer.

Heb hier een bestand dat 85 blocks mist. Als ik vervolgens de normale usenetprovider (sunnyusenet) uitschakel dan komt WEL goed binnen. Het bestand staat dus wel compleet (genoeg) op de backup server.

Tijdens mijn trial account werden alleen de ontbrekende delen via nextgen gedownload. Op die manier haalde ik toen op 8 bestanden (+- 8GB) slechts 447MB van nextgen. Nu moet ik de volledige 8 GB vanuit mijn block account downloaden.

Deze 'oplossing' heeft twee nadelen:

1)Betekent dat ik de nzb handmatig moet zoeken in de map "done" en de reeds gedownloade bestanden kan deleten.

2) Ik download onnodig veel via de backup server.

Snap verder ook niet wat er nu anders is... Iemand een suggestie?
Welke nieuwsreader gebruik je? Dit probleem zit hem namelijk in je newsreader zelf. Sabnzbd deed dit voor mij altijd perfect, daar kun je enkel "normale" en backup servers instellen. Bij bijvoorbeeld Newsleecher kun je aan elke server een prioriteit hangen van 1 tot 10, waarbij hij dan begint bij de 1e en steeds verder kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Laatst online: 08-08-2024
De newshosting black friday to cyber monday aanbieding is een Unlimited Annual Special plan met VPN voor 1 jaar. Kosten 99 dollar.

Iemand nog meer goede deals gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

is net begonnen komen er nog meer aan,
denk aan tijd verschil

Thundernews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gigagiel schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:18:
De newshosting black friday to cyber monday aanbieding is een Unlimited Annual Special plan met VPN voor 1 jaar. Kosten 99 dollar.
Dat is de normale prijs :/ Erg teleurgesteld in deze BF-"aanbieding". Nou ja, toch maar weer jaartje erbij dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 28-11-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Beetje jammer inderdaad, heb me aangemeld voor Thundernews. €4,83 voor unlimited usenet met 50 connecties, en GEEN vpn (niet nodig). Geloof dat zei ook highwinds reseller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Na positieve ervaringen in dit topic heb ik ook Newshosting maar eens geprobeerd.
Helaas erg vaak Article not Found, terwijl ik met supernews.astraweb de download vervolgens nog wel binnen kan trekken.

Ik zal dan ook Newshosting weer opzeggen en verder gaan met supernews(superspecial aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Floris-K schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:27:
Na positieve ervaringen in dit topic heb ik ook Newshosting maar eens geprobeerd.
Helaas erg vaak Article not Found, terwijl ik met supernews.astraweb de download vervolgens nog wel binnen kan trekken.
Supernews en Astraweb zijn aan elkaar verbonden of zo? Astraweb laatst getest maar die was echt waardeloos.
Inconsistente downloadsnelheden en een veel veel slechtere retentie dan Newshosting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Brad Pitt schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:42:
[...]

Supernews en Astraweb zijn aan elkaar verbonden of zo? Astraweb laatst getest maar die was echt waardeloos.
Inconsistente downloadsnelheden en een veel veel slechtere retentie dan Newshosting :P
Supernews is een dochter van Giganews, en Astraweb op zichzelf staande server. Denk dat hij een combinatie van beide bedoelt.

Astraweb is idd waardeloos, volgens mij behalen ze zo'n hoge retentie door alle bestanden ouder dan x dagen x% incompleet te maken voor meer ruimte voor langere retentie. Meer kwantiteit dan kwaliteit dus.

[ Voor 18% gewijzigd door TereZz op 28-11-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TereZz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:43:
Supernews is een dochter van Giganews, en Astraweb op zichzelf staande server. Denk dat hij een combinatie van beide bedoelt.
Ah ok! Dan eens een maandje Supernews proberen I guess. Die superaanbieding geldt toch altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik gebruik sinds kort Pureusenet , trekt mijn (selfmade AMD)synology helemaal vol en qua snelheidsdrops / incompleetheid heb ik eigenlijk niet veel van gemerkt . Je kan een onbeperkt 1 week gratis trial accountje pakken en kijken of je het wat vind ?

http://www.pureusenet.nl/

Weinig last gehad van takedowns enz.

Moet wel zeggen dat ik een zelfgemaakt monitor script heb draaien die ervoor zorgt dat als het bestand een dag na airdate nog niet binnen is hij hem automatisch via torrents binnenhaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het is inderdaad een dochter van Astraweb en de reader die ik in moet voeren is ook van Astraweb.

Mijn vriendin wil graag dat ik een serie kijk dat over gaat over een spel van tronen kijk, dus ik ben seizoen 1 aan het downloaden in 1080p. De posts zijn uit juli 2012.

Newshosting haalt echt NIETS binnen van de nzbs. Als ik vervolgens overschakel naar astraweb, dan komt het hier met 18-19 megabYte/sec binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
TereZz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:55:
[...]

Welke nieuwsreader gebruik je? Dit probleem zit hem namelijk in je newsreader zelf. Sabnzbd deed dit voor mij altijd perfect, daar kun je enkel "normale" en backup servers instellen. Bij bijvoorbeeld Newsleecher kun je aan elke server een prioriteit hangen van 1 tot 10, waarbij hij dan begint bij de 1e en steeds verder kijkt.
SabNZBD, misschien ligt het aan een update. Heb vandaag WEER een aflevering te pakken die 405 blocks mist.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 28-11-2014 12:35 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

https://www.newsdemon.com/black-friday-usenet.php had mooie aanbieding voor onbeperkt. Liep tot 19:00 Nederlandse tijd. Heb hem voor €3,99 per maand voor onbeperkt downloaden onbepaalde tijd. Haal met 1 thread gemiddeld zo'n 1850KBit/sec. Heb er 50 dus dat komt neer met 50 draadjes op ruim 700Mbit :). We gaan binnenkort over van 20 naar 100 dus het kan nog mee groeien.Nu een serie aan het downloaden van februari dit jaar. Astraweb heb ik geannuleerd. Dat loopt tot 2 december dus kwam mooi uit.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Nu online
Stropdas schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:28:
https://www.newsdemon.com/black-friday-usenet.php had mooie aanbieding voor onbeperkt. Liep tot 19:00 Nederlandse tijd. Heb hem voor €3,99 per maand voor onbeperkt downloaden onbepaalde tijd. Haal met 1 thread gemiddeld zo'n 1850KBit/sec. Heb er 50 dus dat komt neer met 50 draadjes op ruim 700Mbit :). We gaan binnenkort over van 20 naar 100 dus het kan nog mee groeien.Nu een serie aan het downloaden van februari dit jaar. Astraweb heb ik geannuleerd. Dat loopt tot 2 december dus kwam mooi uit.
Ben je dan mooi op tijd mee he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Freshnub schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:29:
[...]

Ben je dan mooi op tijd mee he 8)7
Liep maar 1 uur maar de snelheid is denk ik wel relevant voor andere later. In dit topic is deze reseller slechts een maal genoemd zonder verdere info erbij. Vallen onder UNS Holdings net zoals Eweka als ik het zo zie.

http://www.ngrblog.com/black-friday-usenet-specials/ Ik kwan hier bij door hier te kijken. Zat eerst bij Thundernews te kijken en toen reviews gezocht. Toen deze pagina gezien en zag toen NewsDemon erbij. Had daar al een blockaccount die ik al heb uitgezet als fillserver. Heeft nu niet veel zin meer op dit moment :P

[ Voor 29% gewijzigd door Stropdas op 28-11-2014 19:43 ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Nu online
Stropdas schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:34:
[...]
Liep maar 1 uur maar de snelheid is denk ik wel relevant voor andere later. In dit topic is deze reseller slechts een maal genoemd zonder verdere info erbij. Vallen onder UNS Holdings net zoals Eweka als ik het zo zie.
Ow op die manier, 1 uur is wel erg kort voor een BF deal. Maar ja ik zie dat Thundernews nog werkt, dus die maar even proberen. Thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
LFA schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:09:
Hitnews hanteert vanaf nu een minimumsnelheid in plaats van een maximumsnelheid. Om dat te vieren geven ze dit weg:
**Free one month Giveaway**

We think this is the best deal we could give you.
One month high-speed unlimited downloading for free!

To start your free month now please login on our website,
extend your account with the 200 Mbit 1 month account and
use this coupon: FREEMONTH200

To login go to https://member.hitnews.com/login.php

Your username is:

You can use this coupon until the 1st of December 2014.

Weet niet of het ook voor nieuwe accounts werkt. Wel dus!
Ik heb dit net ingevoerd en de gratis abonnementen staan er bij.
Alleen kan ik het niet gebruiken, ik krijg steeds een 502 foutmelding.
Ik heb de gegevens uit de email correct ingevuld.
Kan het zijn dat het lang duurt voordat het werkt?
Anders maar weer sunny verlengen, want dat werkt wel. :)

Edit:
Duurt n half uur, dan werkt t...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Iemand ervaring met Thundernews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
ivo-nl schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:08:
1 maand gehad, was erg goed. Daarna andere aanbieding genomen, toffe aanbieding wat ze nu hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Ok, eens proberen... ik twijfelde, kende ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
ivo-nl schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:08:
Net sinds een dag wel. Post van 90 dagen oud en 200GB groot wat bij Astraweb 30% incompleet was hier compleet kunnen halen op volle snelheid (14,7 MB/s). Met 1 lijntje 6,2MB/s binnen kunnen halen. Ik wacht nog op mijn 2.5Gbit lijntje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

TereZz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:53:
[...]

Net sinds een dag wel. Post van 90 dagen oud en 200GB groot wat bij Astraweb 30% incompleet was hier compleet kunnen halen op volle snelheid (14,7 MB/s). Met 1 lijntje 6,2MB/s binnen kunnen halen. Ik wacht nog op mijn 2.5Gbit lijntje O-)
2.5Gbit lijn thuis??

Waar woon jij, Japan, Zweden?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Sm0k3r schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 00:58:
[...]

2.5Gbit lijn thuis??

Waar woon jij, Japan, Zweden?
Haha nee, ik bedoelde dat ik hoopte snel zo'n lijntje zou hebben, aangezien de nieuwsserver dat zo aankan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TereZz schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 08:32:
[...]
aangezien de nieuwsserver dat zo aankan. ;)
Dat lijkt mij een beetje kort door de bocht, puur en alleen op basis van wat je max met 1 lijntje binnentrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:05

Ravefiend

Carpe diem!

Een veel gehoorde klacht hier is toch wel die incompletes. Vandaar heb ik even de volgende poll gemaakt:

Poll: Block accounts - noodzaak of niet?
Nee, één usenet provider werkt perfect!
Ja, één block account
Ja, twee of meerdere block accounts
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=392985&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik ga er even voor de eenvoudigheid vanuit dat de mensen die gebruik maken van block accounts ook rekening houden dat deze van een andere tier 1 usenet provider hun data halen versus de primaire usenet provider (usernet map).

[ Voor 4% gewijzigd door Ravefiend op 29-11-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb 2 usenet servers, beide niet block. Deze optie zie ik niet staan.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Misschien ook beetje afhankelijk of je downloadt via "spotweb" of andere "fora" met wat ingewikkelde bestandsnamen.

Maakt SSL nog wat uit qua snelheid? Ik heb nu in Unison 8 connecties ingesteld, max 50.

[ Voor 14% gewijzigd door ivo-nl op 29-11-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Laatst online: 13:05

Ravefiend

Carpe diem!

rockhopper schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:08:
Ik heb 2 usenet servers, beide niet block. Deze optie zie ik niet staan.
Mijn idee daarover is dat een dergelijke setup meer kost dan nodig. Kom je dan niet goedkoper uit om één van de twee maandelijkse abbonnementen om te zetten naar een block account? Het voordeel van die blockaccounts is dat deze quasi altijd onbeperkt in tijd geldig zijn, totdat je alles hebt opgebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Pfff.. Ik krijg de laatste tijd zo vaak timeouts als ik verbinding probeer te maken bij Tweaknews.. Is al weken zo, voorheen nooit problemen. Meer mensen last van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaknews.nl :? weer niet te bereiken :? ! Ik kan wel downloaden :? maar spots worden niet binnengehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Meer mensen met Extreme Usenet die de server niet kunnen bereiken sinds gisteren?
Update: lag aan mijn kant, doh.

[ Voor 17% gewijzigd door Palthe op 30-11-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ravefiend schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:39:
[...]
Mijn idee daarover is dat een dergelijke setup meer kost dan nodig. Kom je dan niet goedkoper uit om één van de twee maandelijkse abbonnementen om te zetten naar een block account? Het voordeel van die blockaccounts is dat deze quasi altijd onbeperkt in tijd geldig zijn, totdat je alles hebt opgebruikt.
Tja eentje is gratis (newszilla). Ik weet het, geen volwaardig alternatief op de lange termijn, maar wel voor nieuwe posts de eerste drie weken. Met deze combi lukt het redelijk, alleen als het oude spul incompleet is dan heb ik vette pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
tJa als die optie erin zat versta ik eronder, een SuperNews, en een Easyusenet samen, niet een gratis dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Pfoe niet normaal hoeveel DMCA-takendown rotzooi te vinden is op Thundernews. Sommig materiaal is, ondanks de 100-en uploads allemaal foetsie ;w Heeft supernews hier net zoveel last van als Highwinds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:55
Astraweb is voor mij de laatste tijd ook erg brak...
Ik moet binnenkort over naar Caiway en krijg dan ook nieuwsgroepen van hun. Is dat beter dan Astraweb of moet ik toch over naar een andere aanbieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
@Terez: download je spots via spotweb of "encrypted" nzb's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
ivo-nl schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:36:
@Terez: download je spots via spotweb of "encrypted" nzb's?
Meestal zelf zoeken op een search indexer zoals nzbclub.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
IseT schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:19:
Astraweb is voor mij de laatste tijd ook erg brak...
Ik moet binnenkort over naar Caiway en krijg dan ook nieuwsgroepen van hun. Is dat beter dan Astraweb of moet ik toch over naar een andere aanbieder?
Ik heb newshosting, die heeft zelf ook wat nieuwsgroepen, en die vind ik heel goed, daar ga ik denk ik toch heel lang bij blijven, niet dat ze geen takedowns hebben, maar als er eentje is dan is hij altijd direct weg, en het komt eigenlijk heel weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem4rk4ble
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 03:25
Ik heb met sunnyusenet toch wel erg veel last van takedowns. Om gek van te worden. Nu hou ik van QoQ en zijn maten dus ben ik meestal veroordeeld tot het gebruik van usenet, maar met zo veel providers is het lastig eentje te vinden die niet al te veel last heeft van de takedown.
Heb nu Hitnews voor een maandje, denk dat ik zo maar door ga met providers kiezen tot ik een goede heb gevonden.

In het forum las ik dat pureusenet en thundernews goede opties zijn, weinig last van takedowns. Zijn er nog meer die weinig last hebben van de takedowns hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conzales
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TRaSH schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:37:
zijn de speed issues en de server problemen al opgelost bij nextgen ?
Hierover lees ik het volgende bij support - system status:
http://www.nextgennews.net/tools/status.php#
2014-11-11 16:10:36
Just a quick update.. We are not going to go into details, it�s VERY complicated and technical, but I think we found the core of the problem at hand.

We have identified a change that our service provider made on their network, which MAY not have been compatible with our equipment (Load Balancers). We've since made configuration changes to accommodate that change.

In a nutshell,
1) It explains the symptoms that we are experiencing in terms of the �intermittency� of the issues,
2) It explains why it mostly happens at night (when we are under high loads),
3) It explains why the data gets corrupted.

These issues are on a network level and has nothing to do with the software at all. I can assure all customers that things like this are NOT easy to track down, and the chances that things like this happen are one in a million. You're effectively chasing a needle in a haystack, and the haystack are only there sometimes during high load too!

We will monitor the system tonight once the load starts getting high again (from around midnight onwards), but we are still very hopeful.

2014-11-14 11:32:30
The problem has showed it's ugly head again!
We are aware of the issue and doing absolutely everything possible to resolve this.

2014-11-14 15:33:40
We have made some additional changes on our load balancers as well as front-end servers.

At this stage everything is looking normal and functioning correctly, we are however continuing to monitor and are conducting tests non-stop to try and trigger the problem again.
Kortom, netjes dat klanten zo op de hoogte gehouden worden. En ik ontving netjes e-mails over de kwestie. Dus, wel duurder, maar daardoor ook goede support..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
rem4rk4ble schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:46:
Ik heb met sunnyusenet toch wel erg veel last van takedowns. Om gek van te worden. Nu hou ik van QoQ en zijn maten dus ben ik meestal veroordeeld tot het gebruik van usenet, maar met zo veel providers is het lastig eentje te vinden die niet al te veel last heeft van de takedown.
Heb nu Hitnews voor een maandje, denk dat ik zo maar door ga met providers kiezen tot ik een goede heb gevonden.

In het forum las ik dat pureusenet en thundernews goede opties zijn, weinig last van takedowns. Zijn er nog meer die weinig last hebben van de takedowns hier in NL?
Volgens mij lees je een ander topic dan ik :P
Thundernews kan, op sommige content, niets meer op binnen te halen zijn. Verder prima provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Is er niks ihk van Cyber Monday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

rem4rk4ble schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:46:

Voor zover ik begrepen heb, is pureusenet een dochter/zusje van sunny, dus in feite dezelfde server maar onder een andere naam. Als iemand dit kan bevestigen/ontkennen hoor ik dat natuurlijk graag.

Ik ben zelf bij pure weggegaan omdat hetgeen ik meestal download al snel verdwenen was daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik gebruik SabNZBd (0.7.18) aangesloten op Eweka en de nzb's komen binnen via SickBeard met een betrouwbare besloten indexer.

Het gaat eigenlijk prima, er staan zo'n 90 series in SB en het komt echt zelden voor dat de eerste downloads (de HDTV versies dus) mislukken dankzij takedowns. Maar mijn SB staat zo geconfigureerd dat ie blijft doorzoeken naar WEB-DL versies, maar sinds korte tijd mislukken die wel erg vaak. Zojuist gebeurde dat weer, bij een post van 51 minuten oud. Ze zijn dus of HEEL snel met takedowns of er is iets anders aan de hand.

Het rare is, is dat dit niet lijkt op een normale takedown (herkenbaar aan geen files te downloaden 100b/s snelheid enzo). Wat er gebeurd is dat hij alles download, incl pars, met volle snelheid. Maar de par-files (met gebruikelijke bestandsgrootte) zijn gewoon lege bestanden met alleen spaties en 1 teken op het eind, dus daar kan je niets mee.

Is dit iets nieuws? Dat de kat een stapje vooruit heeft gedaan en wij muizen aan zet zijn? Of is dit normaal (takedowns na 51 min) en is het gewoon omdat SB minder vaak kijkt naar betere versies dan naar eerste downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Man man man wat een brakke shyte is Astra ook. Was filmpje aan het downloaden, 3 dagen oud. Enorm veel incompletes. Even testen dus. Newshosting maar weer geactiveerd en dus weer een jaar genomen (had liever geen jaar gedaan i.v.m. onzekerheid usenet, was daarom zo blij met de tweemaandelijkse Astra Paypal "deal") en jawel hoor. Alles compleet, fullspeed komt het binnen. Nooit maar dan ook nooit meer Astra voor mij, waardeloos.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/astra.gif

< EU server, US server, met SSL, zonder SSL, "alles" geprobeerd, voordat daar issues over komen :P >

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 03-12-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Laatst online: 13-08 18:29
Vraagje, ik ben NextGenNews aan het proberen, omdat ik overweeg een block account te nemen en ze als backup te gebruiken i.c.m. Newshosting. Nu heb ik 't volgende probleem. Wanneer ik met Newsleecher v4.0 Final verbinding maak via SSL dan wordt de verbinding onmiddelijk verbroken. Ik heb al hun SSL poorten getest. Wanneer ik zonder SSL verbinding maak dan gaat alles prima en downloadt het gewoon met volle snelheid.

Voor de gein geprobeerd met SABnzbd en daar kon die wel gewoon verbinding maken via SSL. Heb met Newsleecher nog nooit SSL problemen gehad met andere nieuwsproviders.

Enig idee waar dit aan kan liggen? Had ze al gemaild, maar ze gaven aan dat het te complex zou zijn voor e-mail en dat ze mij via teamviewer support kunnen verlenen (alleen op de tijden dat ik thuis ben is hun supportdesk offline, dus dat schiet niet echt op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Is er een probleem met SSL bij Astraweb? M'n newznab servertje kan niet connecten.
Ik krijg een Authentication error. Vreemd, ik heb niks veranderd..
Vanavond maar eens verder kijken.

het lijkt erop dat ik ook met Newsleecher niet kan inloggen, er gebeurd helemaal niks als ik iets wil downloaden.

[ Voor 62% gewijzigd door Coenen op 04-12-2014 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:22
Heb op dit moment Tweaknews en zit in dubio om over te stappen naar Easy Usenet. Heeft iemand ervaring met Easy Usenet? Is deze overstap aan te bevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
tering-jantje schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:45:
Heb op dit moment Tweaknews en zit in dubio om over te stappen naar Easy Usenet. Heeft iemand ervaring met Easy Usenet? Is deze overstap aan te bevelen?
Ik zelf het easynews, misschien moet je daar eens naar kijken, zelf heb ik daar hele goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Astraweb lijkt weer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36
Bij Astraweb wel veel posts waarbij de par2 niet werkt (damaged 0 blocks)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik gebruik Astra eigenlijk alleen voor headers en als fill server. Main server is easyusenet. :)
Alleen nog even een reactie op het ticket bij Astraweb maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
LiquidSmoke schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:27:
Kijk eens naar die files? Zijn die ook alleen gevuld met spaties (op laatste teken na?)?

Dat probleem heb ik bij Eweka, Hitnews en Tweaknews ook geconstateerd bij de zelfde NZB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:16
Iemand ook last van problemen met supernews. Bij mij is de website niet meer bereikbaar alsook dat ik niet kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
LiquidSmoke schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:27:
Het lijkt erop dat dit een specifieke poster is (AutoMasterShare@gmail.com) waarbij dit standaard gebeurd. Misschien een bug in de software van de poster, misschien opzet, maar geen netwerk- of ander technisch probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerdwebber
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Fugitive2008 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:35:
Iemand ook last van problemen met supernews. Bij mij is de website niet meer bereikbaar alsook dat ik niet kan downloaden.
Hier lichte problemen. Snelheid schommelt heel erg. Alles komt wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Ik heb nog helemaal niks slechts ervaren met Astraweb, denk dat BlackMage gelijk heeft.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:57

M-ThijZ

Riding on Rails

Wat zijn de laatste tijd de ervaringen met Cheapnews?

Nu heb ik TweakNews, waar ik tevreden over ben, maar Cheapnews heeft nu wel leuke aanbiedingen. Voor zowel block als flat fee. Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb twee jaar terug cheapnews gehad, was er toen althans niet zo van te spreken, dat ik overstapte op Sunny. Nu verloopt mijn Sunny abo bijna en ben eigenlijk ook niet zo heel erg meer te spreken over Sunny.
Ik heb mijn server 24/7 aan staan en ik zie regelmatig login errors voorbij komen.

Ik zit zelf dus ook te kijken naar alternatieven, hier zijn zo te lezen de meningen wel gigantisch verdeeld.
Middels usenetvergelijker.nl heb ik Usenet.Pro en voordeligusenet.nl gevonden, iemand van jullie hier ervaring mee? Momenteel neig ik in ieder geval naar easyusenet, aangezien account sharing toch eigenlijk wel noodzakelijk is. Het liefste natuurlijk zo min mogelijk takedown, maar dat zal wel alleen maar meer en meer worden, gok ik zo.

[ Voor 45% gewijzigd door CH4OS op 06-12-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb nu Astraweb als hoofdaccount en Cheapnews als vulaccount en dat werkt goed.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik heb Supernews en Cheapnews, en die combinatie werkt uit de kunst. Een poosje wat problemen gehad met Cheapnews, maar die zijn voorbij. Snelheid was erg laag, maar ze waren bezig met upgraden van hun serverpark, en alles is weer ok. Ze hebben ook hun abonnementen aangepast, er is een sneller abonnement bijgekomen. Ik spot veel op Spotnet. Ik zie erg veel klachjten dat mensen het niet compleet kunnen krijgen, maar met Supernews en Cheapnews lukt het mij wel. Cheapnews heeft, als ze ze al hebben, veel later takedowns. Dat Sunny de laatste tijd niet meer zo bevalt is logisch. Die zijn ook opgeslokt door het Highwinds concern, en die staan er om bekend dat ze heel snel post verwijderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Cheapnews is goed al backup server inderdaad. Ik gebruik Sunny als hoofdserver maar ik zie in NZBget heel vaak dat het meeste via Cheapnews is gedownload. Mijn blockaccount gaat zo wel veel sneller op. Begin 2013 aangeschaft, in 2013 maar paar GB's van gebruikt maar sinds dit jaar een paar 100 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
BlackMage schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:38:
Het gaat eigenlijk prima, er staan zo'n 90 series in SB en het komt echt zelden voor dat de eerste downloads (de HDTV versies dus) mislukken dankzij takedowns.
90 series? Kijk je ze ook allemaal of is het meer om het verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:57

M-ThijZ

Riding on Rails

Binnetie schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 17:59:
Cheapnews is goed al backup server inderdaad. Ik gebruik Sunny als hoofdserver maar ik zie in NZBget heel vaak dat het meeste via Cheapnews is gedownload. Mijn blockaccount gaat zo wel veel sneller op. Begin 2013 aangeschaft, in 2013 maar paar GB's van gebruikt maar sinds dit jaar een paar 100 GB.
Heeft zo'n block van Cheapnews nog een bepaalde vervaldatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

M-ThijZ schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:03:
[...]

Heeft zo'n block van Cheapnews nog een bepaalde vervaldatum?
Volgens mij niet, dat zou namelijk het hele idee van zo'n blokaccount weg zijn.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:23
BlackMage schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:38:
Ik gebruik SabNZBd (0.7.18) aangesloten op Eweka en de nzb's komen binnen via SickBeard met een betrouwbare besloten indexer.

Het gaat eigenlijk prima, er staan zo'n 90 series in SB en het komt echt zelden voor dat de eerste downloads (de HDTV versies dus) mislukken dankzij takedowns. Maar mijn SB staat zo geconfigureerd dat ie blijft doorzoeken naar WEB-DL versies, maar sinds korte tijd mislukken die wel erg vaak. Zojuist gebeurde dat weer, bij een post van 51 minuten oud. Ze zijn dus of HEEL snel met takedowns of er is iets anders aan de hand.

Het rare is, is dat dit niet lijkt op een normale takedown (herkenbaar aan geen files te downloaden 100b/s snelheid enzo). Wat er gebeurd is dat hij alles download, incl pars, met volle snelheid. Maar de par-files (met gebruikelijke bestandsgrootte) zijn gewoon lege bestanden met alleen spaties en 1 teken op het eind, dus daar kan je niets mee.

Is dit iets nieuws? Dat de kat een stapje vooruit heeft gedaan en wij muizen aan zet zijn? Of is dit normaal (takedowns na 51 min) en is het gewoon omdat SB minder vaak kijkt naar betere versies dan naar eerste downloads?
Hier hetzelfde probleem maar dan met cheapnews. Ook dezelfde configuratie en sinds ongeveer het begin van deze week en altijd van dezelfde poster. Het rare is ook dat de rar bestanden meestal wel perfect zijn als ik ze met de hand hierna uitpak maar de par2 bestanden bevatten alleen maar null null null als ik ze open met notepad++.

Ik hoop dat het snel opgelost wordt erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 10:19
Ik heb zoiets dergelijks ook voorgehad vorig jaar met een bekende serie uit de VS. Deze serie stond vaak al op usenet terwijl hij nog niet uitgezonden was en downloads lukten altijd, alleen waren de bestanden óf niet uit te pakken óf corrupt, of er ontbraken par files. Het vervelende is dat de search indexer die ik gebruik in Sickbeard, vervolgens elke keer met dezelfde eerste hit op de proppen komt en je dan handmatig moet zoeken. Ik denk dus dat 'de industrie' weer iets nieuws heeft bedacht om ons usenet gebruikers proberen te slim af te zijn. Tja. In plaats van dat ze meer effort steken en geld in online diensten om content beschikbaar te stellen, zodat wij usenet links kunnen laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:50
Weet iemand of CheapNews nu wel of geen account sharing toestaat? Volgens hun FAQ mag het wel:
Kan ik mijn Cheapnews account gebruiken vanaf meerdere pc’s/ip adressen?
Een Cheapnews account wordt toegekend aan één gebruiker. Accountsharen is mogelijk, echter kunt u uw account NIET tegelijkertijd gebruiken.
Het is wel mogelijk om de connecties te delen tegelijkertijd, bijvoorbeeld u heeft een account/pakket van 12 connecties, dan kunt u 6 connecties gebruiken tegelijkertijd met iemand anders die 6 connecties van hetzelfde account gebruikt.
Maar volgens hun AUP/ToS mag het niet:
De volgende gebruikswijzen zijn bijvoorbeeld verboden:
- Een aanmeldingsnaam delen met meerdere gebruikers
- Gelijktijdige aanmeldingen vanaf meerdere IP-adressen
Individuele Cheapnews-accounts worden aangeboden als persoonlijke accounts voor één gebruiker. Dit betekent dat alleen de eigenaar van de account toestemming heeft om de desbetreffende account te gebruiken. Het is niet toegestaan een account te delen, dit kan reden zijn voor het beëindigen van de account.
I am confused... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Nerdwebber schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:22:
[...]

Hier lichte problemen. Snelheid schommelt heel erg. Alles komt wel binnen.
Oudere bestanden haal ik met zelfs met 30 connecties maar net 2MB/s, normaal ging het toch lekke met 14MB/s met 12connecties.

Heb een ticket aangemaakt bij Supernews, waar ze alleen maar dom op reageren zoals "
1. Unplug power cables from modem and router
2. Wait 30 seconds, plug modem in
3. Wait 30 seconds, plug router in
4. Wait 30 seconds, network is now refreshed. "

Dit, terwijl ik aangeef het alleen bij oudere bestanden te hebben.. Meer mensen dit probleem?

[ Voor 34% gewijzigd door TereZz op 07-12-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:23
Mr Magic schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:51:
Weet iemand of CheapNews nu wel of geen account sharing toestaat? Volgens hun FAQ mag het wel:

[...]

Maar volgens hun AUP/ToS mag het niet:

[...]

[...]

I am confused... :?
Ik heb het bij de support afdeling nagevraagd toen ik mijn account afsloot aangezien ik dit samen met een maatje van me wil delen. Dit was toegestaan. Ik heb nu ongeveer 2/3 maanden cheapnews en het werkt inderdaad perfect met account sharing
Pagina: 1 ... 3 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!