Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 36 Laatste
Acties:
  • 451.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Usenet discounter heeft een leuke actie zag ik.

https://www.usenetdiscounter.com/nl/

1 jaar 250 MBit snelheid voor 70 euro met code: UD250

1 jaar 100 Mbit voor 49 euro met code: MARCH1

Nette prijzen :)

[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 03-03-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mijn sunnyusenet loopt blijkbaar spoedig af.
Nou viel het mij op dat ik gisteren 15 tot 18 MB/s haalde, normaal rond de 11, ik heb het 90 Mbit abbo.
90 Mbit kost 65 per jaar.

usenetdiscounter is goedkoper, voor 100 mbit.

plus dit
TRaSH schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:31:
Sunny heeft laatste tijd veel incomplete hoor ik van een aantal Sunny gebruikers.
En ik krijg hem dan vaak zonder problemen binnen.

[ Voor 36% gewijzigd door Viper® op 03-03-2017 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:24
Voor de liefhebbers (ik heb geen recente ervaring, ik kreeg alleen de mail)
Het is tijd voor een feestje, ExtremeUsenet bestaat deze maand 10 jaar! Daarom hebben we dit weekend voor jou 30% korting bij ExtremeUsenet op alle usenet pakketten.

Gebruik actiecode: 10YEARS en krijg 30% korting!
U mag deze code ook delen met vrienden en kennissen
Edit: https://www.extremeusenet.nl/

[ Voor 4% gewijzigd door I-King op 03-03-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 12:21
Ik heb slechte ervaring met Extreme Usenet en NewsDemon. Meeste is na 1 dag niet meer te downloaden (takedown). Heb begrepen dat Eweka hier minder (geen?) last van heeft. Heeft iemand ervaring met alternatieven? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:25

TRaSH

koffie ?

Heb ook newsdemon heb eigenlijk zelden last van takedowns,
Wat ik niet compleet krijg krijgen de meeste ook niet compleet.
Vorige week een trial van eweka genomen om wat te down te graden.
Had eweka als eerste server,
Buiten dat de beperkte snelheid van eweka had ik ook een paar keer dat eweka het niet compleet kreeg en newsdemon wel.
En ongetwijfeld zal het ook andersom voorkomen.
Alleen eweka is 2x zo duur bijna en geknepen snelheid.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zo zie je dus (Ditmar en TRaSH allebei ervaringen met NewsDemon) dat het erg uitmaakt wat je precies binnenhaalt. Zelf zie ik bijvoorbeeld dat 1 bepaalde serie een crime (:+) is om binnen te krijgen via CheapNews als ik er niet direct op tijd erbij ben. Dus in theorie zou zo'n 'ik haal mijn content uit meerdere bronnen' usenettoko het beste moeten werken, maar hier zie je toch meer dat mensen 1 of 2 servers nemen die werken vanuit verschillende bronnen (of 1 server + 1 block van andere toko). Goedkoper, vooral als je net als wij Nederlanders een beetje een fikse internetlijn hebt liggen.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Leuke actie voor je fill account:

BLOCK 1TB €60,00
NU SLECHTS €17 - TOT 8 MARCH 2017
PROMO CODE: 2017TB
GRATIS TRAIL http://WWW.BULKNEWS.EU

Link: https://twitter.com/Bulknews/status/838824837292376067

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:15:
Usenet discounter heeft een leuke actie zag ik.

https://www.usenetdiscounter.com/nl/

1 jaar 250 MBit snelheid voor 70 euro met code: UD250

1 jaar 100 Mbit voor 49 euro met code: MARCH1

Nette prijzen :)
voor de 100 Mbit is de actiecode gewijzigd naar UD100
dat geeft 9,80 korting en dan betaal je 55 euro voor een jaar.

Beter dan mijn sunny, die liep dit weekend af en daar had ik 90 Mbit voor 65 euro/jaar. Plus veel takedowns, nu weet ik niet hoe dat bij usenetdiscounter is, anders eerst ff de trail proberen :+

Bij pakketten zeggen ze allemaal retentie: 1100 dagen
bij het bestellen staat er echter: Retentie: 950 Dagen
:o
asstastic schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:50:

BLOCK 1TB €60,00

Die had ik gemist, ook wel interessant. 17 eurootjes, geen geld :9

Inmiddels trial bulknews genomen, haal 18 Mb/s :9
de counter lijkt wel wat off te zijn. Er staat nog 9.3 Gb tegoeg van de 10, maar mijn Newsleecher geeft al aan 13 Gb gedownload te hebben.
-update-
account reached download limit
41,66 Gb

website zegt nu: Tegoed:
-33.4 GB
:+

[ Voor 38% gewijzigd door Viper® op 07-03-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 10:47
asstastic schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:50:

BLOCK 1TB €60,00

Thanks!

Gelijk even mijn huidige block account van 1TB waar ik nog 500GB over had aangevuld met 1TB kan ik er weer even tegenaan.
Overigens gebruik ik deze nu al de laatste 4 maanden als primary server en tot nu toe altijd volle snelheid en alles compleet. Daarom ook mijn flatfree account bij Astra opgezegd en gebruik deze nu alleen nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ringlord_oc
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-05 16:37
code:
1
2
warning Tue Mar 07 2017 18:33:51 Blocking eunews.frugalusenet.com (eunews.frugalusenet.com) for 10 sec
error   Tue Mar 07 2017 18:33:51 Could not read from TLS-Socket: Connection closed by remote host

zijn er nog mensen die dit regelmatig zien in NZBGet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Nee ik niet,
maar zit ook niet bij frugal.
Je zou 2 dingen kunnen proberen.
niet je maximaal aantal threads gebruiken (nergens voor nodig ook)
Probeer eens een andere poort.
evt kijken of je de laatste versie van nzbget draait.
SSL uit zetten

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoppers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 18:45
TheJuul schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:44:
[...]

Thanks!

Gelijk even mijn huidige block account van 1TB waar ik nog 500GB over had aangevuld met 1TB kan ik er weer even tegenaan.
Overigens gebruik ik deze nu al de laatste 4 maanden als primary server en tot nu toe altijd volle snelheid en alles compleet. Daarom ook mijn flatfree account bij Astra opgezegd en gebruik deze nu alleen nog maar.
Ik gebruik hem de laatste paar maanden ook als primary. Toen ook met een actie een 1TB Block gekocht. Nu weer aangevuld. Bevalt prima en in verhouding goedkoper voor mij dan een maandelijks abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
anoppers schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:59:
[...]

Ik gebruik hem de laatste paar maanden ook als primary. Toen ook met een actie een 1TB Block gekocht. Nu weer aangevuld. Bevalt prima en in verhouding goedkoper voor mij dan een maandelijks abonnement.
Hmm, kan alleen een sign-up voor een trial account doen zie ik.
Misschien maar even doen en zien of ik daarna dat 1TB block nog kan verzilveren. Ik vermoed ook dat block aanbiedingen goedkoper gaan zijn dan maand abo's hier. Al jaren astraweb, maar heb de laatste tijd heel vaak dat sab blijft hangen op de laatste paar MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-05 22:53
UltraSub schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:59:
[...]

Misschien maar even doen en zien of ik daarna dat 1TB block nog kan verzilveren. Ik vermoed ook dat block aanbiedingen goedkoper gaan zijn dan maand abo's hier. Al jaren astraweb, maar heb de laatste tijd heel vaak dat sab blijft hangen op de laatste paar MB.
De actie is TOT 8 maart, niet tot EN MET.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MHB1968
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-03-2024
renedis schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:51:
[...]

Code is nog gewoon te gebruiken. Net 1 TB besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
UltraSub schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:59:
[...]

Dit kan gewoon. Ik heb gisteren eerst een trial afgesloten, je krijgt dan 10 Gb voor 7 dagen.
Toen die verbruikt was gewoon Upgrade gedaan met de code voor 17 euro
renedis schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:51:
[...]

https://twitter.com/Bulknews/status/839348495886725122
Bulknews‏ @Bulknews 7 u7 uur geleden
Meer
We give 48h extra! BLOCK 1TB €60,00
NOW ONLY €17 - TILL 10 MARCH 2017
PROMO: 2017TB
FREE TRAIL http://WWW.BULKNEWS.EU
#usenet #newsserver

[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 08-03-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-05 22:53
Aha, verlenging van de actie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05 16:41
renedis schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:32:
Aha, verlenging van de actie dus.
Yups, net ook 1TB besteld.
Of ik het nodig ga hebben weet ik niet maar kan altijd handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:02

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Viper® schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:04:
[...]

Dit kan gewoon. Ik heb gisteren eerst een trial afgesloten, je krijgt dan 10 Gb voor 7 dagen.
Toen die verbruikt was gewoon Upgrade gedaan met de code voor 17 euro

[...]
Waar vind ik die Upgrade knop? Ben ingelogd op Bulknews, maar kan noch een 1000GB optie noch een Upgrade knop vinden.
Never mind, heb het gevonden :)

Astraweb ook maar opgezegd trouwens. Die kost me 15$ per 2 maanden unlimited.... Dat haal ik er sinds Netflix echt niet meer uit...

[Update]
Bulknews maxt mijn verbinding, ik ben content (spot van 3 maanden oud):
Downloaded in 6 mins 33 seconds at an average of 10.9 MB/s

[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 08-03-2017 14:37 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Tomba schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:55:
[...]

Waar vind ik die Upgrade knop? Ben ingelogd op Bulknews, maar kan noch een 1000GB optie noch een Upgrade knop vinden.
Never mind, heb het gevonden :)
Website is niet super overzichtelijk.

Ze sturen in je registratie email ook gewoon je wachtwoord in plain tekst door -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 27-04 10:13
Viper® schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:59:
[...]

Website is niet super overzichtelijk.

Ze sturen in je registratie email ook gewoon je wachtwoord in plain tekst door -O-
Ja dat viel me ook al op.
Maar dat doet Astraweb ook. Zijn allemaal van die 1.0 sites eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digibeetje28
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-12-2020
Kortingscode i-telligent is inderdaad nog geldig. Maar voordat ik de betaling over maak. Hoe is jullie ervaring bij hun? Stabiel in snelheid, retentie, takedown, support, ssl server e.d.
Gebruik nu zelf Eweka icm newsleecher en hun ssl server. Eigenlijk bijna nooit geen klachten behalve die 100Mbit lijn (schommelt een beetje, niet echt lekker steady). Wil je de 300Mbit (tijdelijke actie) dan moet je Paypal account nemen.
Heb eigenlijk weinig zin in nog eens ergens extra weer accounts te hebben omdat hun niet met hun tijd mee gaan. Vindt 100Mbit beetje achterhaald.
En hun support is m.i. een lachertje. Veel standaard antwoorden, vaak ook nog met taalfouten. Ze leggen probleem bijna altijd eerst bij de klant voordat ze het probleem in eigen beheer zoeken (vooral in verleden vaak aan de orde, ben al iets van 10 jaar eweka klant).

Dus zit rond te neuzen en die aanbieding van i-telligent is wel aantrekkelijk maar voordat ik er straks een jaar aan vast zit ben ik benieuwd of de ervaringen nog steeds goed zijn er mee. Via google zijn er weinig tot geen recente ervaringen te vinden.
Weten jullie of i-telligent gegevens van zijn gebruikers bewaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 07:51
Digibeetje28 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:49:
Kortingscode i-telligent is inderdaad nog geldig. Maar voordat ik de betaling over maak. Hoe is jullie ervaring bij hun? Stabiel in snelheid, retentie, takedown, support, ssl server e.d.
Gebruik nu zelf Eweka icm newsleecher en hun ssl server. Eigenlijk bijna nooit geen klachten behalve die 100Mbit lijn (schommelt een beetje, niet echt lekker steady). Wil je de 300Mbit (tijdelijke actie) dan moet je Paypal account nemen.
Heb eigenlijk weinig zin in nog eens ergens extra weer accounts te hebben omdat hun niet met hun tijd mee gaan. Vindt 100Mbit beetje achterhaald.
En hun support is m.i. een lachertje. Veel standaard antwoorden, vaak ook nog met taalfouten. Ze leggen probleem bijna altijd eerst bij de klant voordat ze het probleem in eigen beheer zoeken (vooral in verleden vaak aan de orde, ben al iets van 10 jaar eweka klant).

Dus zit rond te neuzen en die aanbieding van i-telligent is wel aantrekkelijk maar voordat ik er straks een jaar aan vast zit ben ik benieuwd of de ervaringen nog steeds goed zijn er mee. Via google zijn er weinig tot geen recente ervaringen te vinden.
Weten jullie of i-telligent gegevens van zijn gebruikers bewaard?
Ik gebruik i-telligent al 2 jaar zonder problemen. Snelheid is er altijd nog nooit een down meegemaakt en ik deel mijn account met nog 3 man.
Connections verdeeld naar ratio van internetsnelheid ik 20 en de anderen ieder 10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 04-05 11:46

Sm0k3r

cough...cough...

ErwinJ schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 18:33:
[...]

Ik gebruik i-telligent al 2 jaar zonder problemen. Snelheid is er altijd nog nooit een down meegemaakt en ik deel mijn account met nog 3 man.
Connections verdeeld naar ratio van internetsnelheid ik 20 en de anderen ieder 10 :P
Ik ook al 5 jaar i-telligent en ook geen downtime meegemaakt, ik deel mijn account ook en behaal altijd mijn volle snelheid.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digibeetje28
Dank voor de antwoorden. Ga ik toch maar de betaling overmaken en de gok wagen. Ben een beetje klaar met Eweka... die gratis VPN is leuk maar vertraagt ook nog eens dus gebruik ik zelden. Bovendien loopt AV dan elke keer te zeuren over de wisselende IP na zoveel tijd en kan Chrome moeilijk lopen doen over de IP. Email wordt geblokkeerd door Ziggo omdat IP niet wordt herkent. Kortom heb er niet heel veel aan.
Ik ga die i-telligent eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:18
50% korting op elite account bij xsnews.nl met code
1YES50
Hoe geef jij jouzelf een cadeau: Login op MYXSNEWS – kies voor het ELITE product en kies voor een automatische verlenging als betaalmethode om de 50% korting te krijgen.
Deze couponcode is alleen geldig tot en met 16 maart 2017.
De korting wordt eenmalig verstrekt. Het abonnement wordt automatisch verlengt tegen de normale prijs.
https://www.xsnews.nl/nl/products.html

[ Voor 4% gewijzigd door Bulldock op 12-03-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
vraagje over tweaknews, als ik die via SSL laat lopen, is een eventuele losse VPN dan nog nodig of is die SSL voldoende mbt downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Paulus07 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:56:
vraagje over tweaknews, als ik die via SSL laat lopen, is een eventuele losse VPN dan nog nodig of is die SSL voldoende mbt downloaden? :)
Ik gebruik al jaren geen SSL omdat ik mijn Synology niet onnodig wil belasten en ik dan met een veel hogere snelheid download, zo'n +/-500Mbit en enkel de usenetprovider jouw ipadres ziet.

Torrents zou ik wel VPN gebruiken want dan ziet elke uploader wie jij bent en dan schuil ik wel het liefst achter een VPN server.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-03 08:35
Een aanbieding bij Hitnews t/m 30 maart: maand abo's voor de helft van de prijs met de couponcode HALFPRICE.

https://www.facebook.com/...7445817/1397640363592696/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-03 08:35
Ik heb nu 3 providers geprobeerd: SunnyUsenet, Hitnews en Extreme Usenet. Zo'n 97% van het materiaal dat ik wou downloaden staat er niet meer op. Ik vermoed allemaal takedowns. Ik probeer dan weliswaar content van een jaar of 2 geleden te downloaden maar dat is waar ik Usenet ook voor wil gebruiken: "ouder" content. Niet alleen de meeste recente aflevering van serie x.

Is dit de huidige staat van Usenet? Jaren geleden heb ik Usenet actief gebruikt en had ik hier geen last van. Hebben jullie hier veel last van? Wat kun je hier tegen doen zonder diep in de buidel te tasten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
delta1 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:54:
Ik heb nu 3 providers geprobeerd: SunnyUsenet, Hitnews en Extreme Usenet. Zo'n 97% van het materiaal dat ik wou downloaden staat er niet meer op. Ik vermoed allemaal takedowns. Ik probeer dan weliswaar content van een jaar of 2 geleden te downloaden maar dat is waar ik Usenet ook voor wil gebruiken: "ouder" content. Niet alleen de meeste recente aflevering van serie x.

Is dit de huidige staat van Usenet? Jaren geleden heb ik Usenet actief gebruikt en had ik hier geen last van. Hebben jullie hier veel last van? Wat kun je hier tegen doen zonder diep in de buidel te tasten?
Ja, je moet er snel bij zijn. Nee, ik heb er geen last van.
Heb je er wel last van? Dan ouderwets torrents gebruiken of je aansluiten bij communities.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 16:49

Ja, dit is nu de status van Usenet als je niet gebruik maakt van speciale sites (vaak met ook weer een subscription). Als een bestand enigszins herkenbaar is, heb je binnen zoveel uur al een takedown. Ik probeer ook series compleet te krijgen van jaren terug; dat kan je rustig op je buik schrijven. Of je vindt hier en daar nog een Italiaanse SD-resolutie opname... Je moet er op tijd bij zijn :)
De speciale sites bieden links aan met bestandsnamen van 50 willekeurige karakters, en dan weet Brein ook niet precies wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Hangt ervan af, gebruik je alleen spotnet als database dan ja, er zijn meerdere indexers en ik ben ook oude tot heel oud materiaal aan het binnenhalen en tot nu toe lukt het mij nog aardig.

Wat mij ook opvalt is dat de kans kleiner is om een rip te vinden dat het origineel formaat, dus je moet dan zelf eerst +40GB binnenhalen en daarna zelf rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
https://www.bulknews.eu/nl/
# 1 | BLOCK 100GB from € 15,- NOW JUST € 5,-
VOUCHER CODE: BL1
# 2 | BLOCK 250GB from € 25,- NOW JUST € 10,-
VOUCHER CODE: BL2
# 3 | BLOCK 500GB from € 35,- NOW JUST € 15,-
VOUCHER CODE: BL3
# 3 | BLOCK 1000GB from € 60,- NOW JUST € 20,-
VOUCHER CODE: BL4
Deze zijn alleen te gebruiken bij automatisch vernieuwen.
Dus kunnen niet gebruikt worden bij een eenmalige aankoop.

[ Voor 16% gewijzigd door Bulldock op 23-03-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-05 16:43

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
MdO82 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:25:
[...]

Goede aanvulling, heb ik over het hoofd gezien.

Is dit dan een block account die maandelijks vervalt? Wat is dan het voordeel tov een regulier account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Pascal.A schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:38:
[...]

Goede aanvulling, heb ik over het hoofd gezien.

Is dit dan een block account die maandelijks vervalt? Wat is dan het voordeel tov een regulier account?
Ik denk dat zodra het block op is dat deze automatisch voor de reguliere prijs vernieuwd wordt.
Om die reden laat ik het maar even gaan ;)

Denk dat je wel op kunt zeggen, maar ik waag het er niet op

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Cheapnews account verloopt over een week. Had de vorige keer een leuke jaar actie, maar helaas hebben ze dat nu niet. Tijd om rond te gaan kijken voor iets anders, dus top topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
http://premium.newsdemon.com/march-special/ March Madness bij Newsdemon

€55,50 per jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Bisamrat schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:24:
Cheapnews account verloopt over een week. Had de vorige keer een leuke jaar actie, maar helaas hebben ze dat nu niet. Tijd om rond te gaan kijken voor iets anders, dus top topic :)
Vind deze anders wel aardig van cheapnews

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1bsXne0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Niet verkeerd,
Newsdemon heeft alleen geen speedcap zoals cheapnews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

schumi2004 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:29:
[...]

[afbeelding]
Die had ik nog niet gezien en het verlengen zeker waard. Nu even uitzoeken hoe je ee promotie code activeert. Dank je voor de tip

En gelukt, weer voor een jaar onder de pannen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bisamrat op 23-03-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

schumi2004 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:29:
[...]

[afbeelding]
Voor 4 euro meer heb je 13 maanden en 150Mbit bij i-telligent.

off topic maar is er hier een anime verzamelaar, als je er een bent kan je mij een pb sturen, tnx

[ Voor 14% gewijzigd door Sm0k3r op 24-03-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sm0k3r schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:52:
[...]

Voor 4 euro meer heb je 13 maanden en 150Mbit bij i-telligent.

off topic maar is er hier een anime verzamelaar, als je er een bent kan je mij een pb sturen, tnx
offtopic:
i-telligent meer door jouw genoemd zien worden maar hoe komt het dat het lijkt alsof jij de enige bent die er gebruik van maakt (iig uit de comments in deze thread te zien)!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

schumi2004 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:02:
[...]

offtopic:
i-telligent meer door jouw genoemd zien worden maar hoe komt het dat het lijkt alsof jij de enige bent die er gebruik van maakt (iig uit de comments in deze thread te zien)!?
Ja i-telligent en astraweb eerst, nu slechts i-telligent en bulknews omdat astraweb crap is geworden en dat heb ik ook vaker geroepen, kan enkel praten over wat ik heb he, anders zou ik uit mijn nek lullen.

Ik kan ook moeilijk wat anders aanraden als ik geen andere kortingcodes heb he?

edit: ik zie trouwens nu ook dat ik niet eens erbij heb verteld hoe je aan de 13 maanden kan komen voor 63 euro maar dat is terug te vinden in mijn vorige posts ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Sm0k3r op 24-03-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:24
Nee hoor,
Sm0k3r is niet de enige die i-telligent gebruikt.

Hier ook een tevreden gebruiker van i-telligent. Heb free-usenet en Astraweb als fill-server erbij.
Astraweb niet meer nodig gehad omdat free-usenet veel beter is als fill-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Krijg je een mail met aanbiedingen van Cheapnews, wil je ze bekijken is hun website foetsie. Nieuwsgroepen zelf werken wel, dus op dat punt geen probleem. Wou alleen even bekijken hoelang mijn huidige abo nog liep en of het aan verlenging toe is.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
EWK schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:04:
[...]

Ja, je moet er snel bij zijn. Nee, ik heb er geen last van.
Heb je er wel last van? Dan ouderwets torrents gebruiken of je aansluiten bij communities.
Je kan lid worden van bepaalde groepen, kost je een tientje per maand maar dan heb je wel de gewenste dingen.
MegaTronics schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 08:55:
Krijg je een mail met aanbiedingen van Cheapnews, wil je ze bekijken is hun website foetsie. Nieuwsgroepen zelf werken wel, dus op dat punt geen probleem. Wou alleen even bekijken hoelang mijn huidige abo nog liep en of het aan verlenging toe is.
Kreeg ook deze email (alleen icm automatisch verlengen):
1 year PREMIUM Flatfee 60 Mbit - Promo code : premium60
Discount: € 25,- OFF
1 year ULTIMATE Flatfee 120 Mbit - Promo code : ultimate120
Discount: € 32,- OFF

Foetsie? hier doet cheapnews.eu het hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

asstastic schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 13:00:
[...]

Je kan lid worden van bepaalde groepen, kost je een tientje per maand maar dan heb je wel de gewenste dingen.

[...]

Kreeg ook deze email (alleen icm automatisch verlengen):
1 year PREMIUM Flatfee 60 Mbit - Promo code : premium60
Discount: € 25,- OFF

Foetsie? hier doet cheapnews.eu het hoor >:)
ja, nu doet die het wel weer, ik kreeg alleen maar de melding dat apache werkte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 04:44
asstastic schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 13:00:
Ik kreeg die mail ook maar over welk bedrag berekenen ze die korting precies? Met code ultimate14 krijg je al korting en gaat de prijs van 102 naar 59 euro/jaar. En daar dan nog eens extra korting van 32 euro vanaf, mits je automatisch verlengt? Dan betaal je maar 27 euro, dat lijkt me haast onwaarschijnlijk goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

grun93 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:24:
[...]

Ik kreeg die mail ook maar over welk bedrag berekenen ze die korting precies? Met code ultimate14 krijg je al korting en gaat de prijs van 102 naar 59 euro/jaar. En daar dan nog eens extra korting van 32 euro vanaf, mits je automatisch verlengt? Dan betaal je maar 27 euro, dat lijkt me haast onwaarschijnlijk goedkoop.
Even gecheckt, het is het een of het ander. In dit geval kun je beter de optie ultimate14 gebruiken, scheelt je € 11 en geen automatische verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MegaTronics schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:40:
Even gecheckt, het is het een of het ander. In dit geval kun je beter de optie ultimate14 gebruiken, scheelt je € 11 en geen automatische verlenging.
Ah, mooi, toch de goede keuze gemaakt dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-05 11:19
Vandaag besloten om na jaren glasvezel bij tweak inclusief hun usenet over te gaan naar telfort, ben ik ook op zoek naar een goede vervanging. Even dit topic doorgestruind borrelen er wat vragen op. Misschien staan de antwoorden wel ergens in dit topic maar dan heb ik het niet makkelijk kunnen vinden. Hopelijk wil iemand zo behulpzaam zijn om het te beantwoorden?

- Maakt het juridisch uit waar de usenet provider zich bevindt of waar de servers staan?
- hoe kies je een usenet provider? Ik zie er in dit topic al velen genoemd worden en ben zelfs verbaasd dat sommigen meerderen gebruiken, inclusief nog block accounts (tot vandaag ook nog nooit van gehoord)
- In de posts hiervoor heeft cheapnews een actie, zijn die er vaak? Ik heb pas vanaf 1 mei een andere usenet provider nodig.
- is een trial account volledig toegang of is het beperkt als je wilt kijken hoe goed het werkt?

3kwp pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

- Maakt het juridisch uit waar de usenet provider zich bevindt of waar de servers staan?
Over het algemeen niet,
alleen in NL (kan ook europa zijn) moeten ze 2 jaar logs bewaren en in de US 2 weken max.
- hoe kies je een usenet provider? Ik zie er in dit topic al velen genoemd worden en ben zelfs verbaasd dat sommigen meerderen gebruiken, inclusief nog block accounts (tot vandaag ook nog nooit van gehoord)
Afhankelijk van je snelheid kies je je usenet provider,
persoonlijk vind ik als nadeel bij NL gerichte providers de beperkingen die je tegen komt zoals snelheid cap en retentie,
Block account neem je erbij als je eigen provider het niet compleet krijgt dan val je terug op een provider die een andere backbone gebruikt.
- In de posts hiervoor heeft cheapnews een actie, zijn die er vaak? Ik heb pas vanaf 1 mei een andere usenet provider nodig.
Die provider heeft vaak acties
- is een trial account volledig toegang of is het beperkt als je wilt kijken hoe goed het werkt?
Een trial account is vaak onbeperkt,
de beperkingen zitten meestal in de hoeveelheid 5-10 GB max of 3-7 dagen geledig etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-04 21:59
Ik heb sinds jaren Giganews, nooit problemen gehad. Mijn visa was verlopen begin dit jaar, een nieuwe kaart gekregen. Maar nu heb ik een probleem, als ik nu probeer mijn betalingsinformatie te wijzigen accepteert Giganews de CVV2/CVS code van mijn nieuwe visakaart niet. Iemand anders dit probleem?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik zit even te dubben over welk topic dit thuis hoort, maar ik probeer het eerst hier.

Mijn Synology DS213 gebruikt telkens tijdens het downloaden met NZBget, 99% processortijd en ik haal niet de max snelheid. Met SabNZBD is het slechter. SSL heb ik uitgezet in beiden, maar zonder succes.

Momenteel gebruik ik enkel NBZget met de maximale 30 connecties naar mijn payserver. Mijn usenetserver is xtremeusenet met als abo 120 Mbit.

De maximale download die ik haal met dit abo is ~ 8 MB/s.

Als internetabo heb ik Ziggo 150 Mbit.

Zelf zit ik te denken om te wachten op de Synology DS217 of deze downloadsnelheid maar te accepteren.

Mocht ik op mijn Windows 10 pc met Sabnzbd download (met SSL), haal ik wel de maximale snelheid van de 120 Mbit abo.

Wat is jullie advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:20
_Rayman_ schreef op zondag 26 maart 2017 @ 10:27:
Ik zit even te dubben over welk topic dit thuis hoort, maar ik probeer het eerst hier.

Mijn Synology DS213 gebruikt telkens tijdens het downloaden met NZBget, 99% processortijd en ik haal niet de max snelheid. Met SabNZBD is het slechter. SSL heb ik uitgezet in beiden, maar zonder succes.

Momenteel gebruik ik enkel NBZget met de maximale 30 connecties naar mijn payserver. Mijn usenetserver is xtremeusenet met als abo 120 Mbit.

De maximale download die ik haal met dit abo is ~ 8 MB/s.

Als internetabo heb ik Ziggo 150 Mbit.

Zelf zit ik te denken om te wachten op de Synology DS217 of deze downloadsnelheid maar te accepteren.

Mocht ik op mijn Windows 10 pc met Sabnzbd download (met SSL), haal ik wel de maximale snelheid van de 120 Mbit abo.

Wat is jullie advies?
minder connecties eens proberen en NZBGet wat beter instellen zodat die minder resources gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door makooy op 26-03-2017 10:38 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
_Rayman_ schreef op zondag 26 maart 2017 @ 10:27:
Momenteel gebruik ik enkel NBZget met de maximale 30 connecties naar mijn payserver.
Zijn die 30 connecties nodig om de snelheid te halen? Ik dacht altijd dat iedere extra connectie ook weer extra overhead betekent.

Zelf heb ik maar 4 connecties. Bij 3 wordt de snelheid net niet gehaald, en 5 of meer levert geen winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Performance-tips voor NZBGet
En daarna testen hoeveel draadjes je maximaal nodig hebt om je max snelheid te halen.
Op mijn oude HP MicroServer N40L heb ik deze tips toegepast en kon max downloaden van Newsdemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Helaas... de tips/adviezen ter harte genomen en getest, maar de downloads blijven steken rond de 10 MB/s. De newsserver is overigens hitnews.

Heb in NZBget oa. de crc check en ssl uitgezet. De processorload blijft steken op 99%. Ik laat het gewoon hierbij.

Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Misschien is gewoon de performance van je Synology(single core en maar 512 MB ram) niet toereikend om hogere snelheid te halen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
@TRaSH bedankt voor je antwoord.

@_Rayman_ Performance van de synology denk ik. Heb een 100mbit verbinding en op mijn laptop trek ik die makkelijk dicht met usenet. De synology heeft het er duidelijk moeilijker mee. sabnzbd haalt 6MB gemiddeld, nzbget kreeg ik 8 a 9MB. Dit op een DS414

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

offtopic:
Momenteel heb ik een Synology DS216+ II, met Sabnzbd (met ssl) geïnstalleerd. Hiermee haal ik wel de volle 120 Mbit van Hitnews met 30 verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Synology DS216+
CPU/SoC Intel Celeron N3050
Aantal cores 2
Processorsnelheid 1,6GHz
Geheugengrootte 1GB

VS

Synology DS213
Processortype Marvell Kirkwood
Aantal cores 1
Processorsnelheid 2GHz
Geheugengrootte 512MB

En die snelheid zou je ook met minder connecties voor mekaar kunnen krijgen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dit is ook een prima deal.

https://www.newsgroup.ninja/?promo=unlimitedsale

Newsgroup Ninja met unlimited speed en retentie van 2900 dagen voor 6 dollar per maand.

Werkt hier heel goed!

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 28-03-2017 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Is er ergens een wholesale-reseller lijst dat up to date is, ik kan enkel oude informatie vinden.

Bulknews is het ook niet voor mij, is volgens mij hetzelfde als i-telligent, ik ben op zoek naar een Giganews reseller want dan heb ik i-telligent duits, tweaknews nederlands en giganews amerikaans.

Ja supernews is een Giga reseller maar dat is een 30 dagen pakket, ik heb een block nodig.

I-Telligent - Use the German servers from Xennanews

TweakNews : Dutch based Usenet provider. Only Netherlands servers

bron: http://www.usenet-providers.net/newsgroup-resellers.php

Nextgennews is Giganews, gevonden!

iemand een code voor nextgennews toevallig :P

[ Voor 78% gewijzigd door Sm0k3r op 28-03-2017 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Sm0k3r schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:56:
Is er ergens een wholesale-reseller lijst dat up to date is, ik kan enkel oude informatie vinden.

Bulknews is het ook niet voor mij, is volgens mij hetzelfde als i-telligent, ik ben op zoek naar een Giganews reseller want dan heb ik i-telligent duits, tweaknews nederlands en giganews amerikaans.

Ja supernews is een Giga reseller maar dat is een 30 dagen pakket, ik heb een block nodig.

Tweaknews = Highwinds = Amerikaans.
Ze hebben net als Eweka (=Highwinds) dezelfde Amerikaanse NTD procedures.
Nextgen news is volgens deze site een reseller van Astraweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
asstastic schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:54:
[...]

Volgens zichzelf zijn ze dat niet:
We combine a multitude of different Usenet providers into one single, easy to use service

NextGenNews is not resellers of any one or more Usenet service providers. We run and maintain our own NNTP server infrastructure and receive news feeds from various Usenet backbones. We run completely independently from other Usenet providers, although we do depend on our partners to provide us with constant news feeds around the clock.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

[...]

Tweaknews is cambrium volgens mij en cambrium is een nederlandse toko.

En die nextgen news kan van alles zijn maar dat is dan nog beter, ik heb toch enkel een block nodig en zo duur zijn ze niet, 47 dollar voor 1TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-05 15:05

mwa

[...]

Deze is ook up to date:
https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Sm0k3r schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Tweaknews is cambrium volgens mij en cambrium is een nederlandse toko.

En die nextgen news kan van alles zijn maar dat is dan nog beter, ik heb toch enkel een block nodig en zo duur zijn ze niet, 47 dollar voor 1TB.
Volgens mij niet meer. Tweaknews was vroeger nauw verbonden met internetprovider tweak. Maar bij vertrek bij tweak wilde ik graag usenet blijven houden maar bleek dat niet meer gelijk en werd mij tevens verteld dat het geen Nederlands bedrijf meer is.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Laatst online: 04-05 11:30
Gebruik zelf nextgennews maar na de vele issues met spots en toch ook redelijk wat incomplete bestanden heb ik van de bulknews actie gebruik gemaakt enige weken geleden (1 GB block voor 17 euro) en wat een enorm verschil. Met de Bulknews block account haal ik hogere snelheden en heb ik minder last van incomplete bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

573712

Sm0k3r schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:56:

Xennanews is gewoon xsnews. Deze zijn er de eigenaar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

573712 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:37:
[...]
Xennanews is gewoon xsnews. Deze zijn er de eigenaar van.
Dan hebben zij hun data in duitsland kennelijk, maar dan alsnog ben ik op zoek naar een Giganews reseller met block accounts, de 3 resellers die ik heb gevonden hebben slechts 30 dagen pakketten.

Volgens mij of ik hoop dat nexgennews hun data bij meerdere inkopen, ik heb in ieder geval een vervanger nodig voor Astraweb, heb nog +100GB over van hun maar zo spijtig dat ze zo erg zijn veranderd, oude data komt constant corrupt binnen en is niet te repareren en ik ben mijn anime lijst aan het bijwerken en daar zit veel oude titels tussen die niet meer opnieuw zijn gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Free-usenet.com haalt de data bij 5 verschillende backbones vandaan.
Heeft een retentie van 2700 dagen. Nu is er nog een actie (t/m 31-03-2017) waarbij je block-account wordt verdubbeld.
Ik gebruik hen nu ook als vervanger van mijn Astraweb block-account.
Sinds ik free-usenet gebruik heb ik Astraweb niet meer nodig gehad.
Betaling is alleen in Bitcoins of met Creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Kroonkurk schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:30:
Heeft een retentie van 2700 dagen. Nu is er nog een actie (t/m 31-03-2017) waarbij je block-account wordt verdubbeld.
Bedankt en wat is de actiecode?

edit: hahahahahahaha free-usenet heb ik al, misschien moet ik wat minder drinken 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Sm0k3r op 31-03-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 20:23
Kom net een nieuwe Tier-1 provider tegen: usenetexpress

Op ngrblog staat hoe je een coupon kunt gebruiken voor een gratis proefperiode en op reddit loopt er ook een draadje.

Lijkt me wel wat, voorlopig nog geen eu servers of block accounts though.

[ Voor 41% gewijzigd door Tronic op 02-04-2017 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

Kroonkurk schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:30:
Welke code/actie is dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Was geen code. Wie uiterlijk op 31-03-2017 een block bestelde kreeg er hetzelfde blok gratis bij.

Tip:
neem het gratis account en zodra er weer een actie is krijg je een email van hem.
Je kan alleen met een creditcard of Bitcoins betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tronic schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:26:
Kom net een nieuwe Tier-1 provider tegen: usenetexpress

Op ngrblog staat hoe je een coupon kunt gebruiken voor een gratis proefperiode en op reddit loopt er ook een draadje.

Lijkt me wel wat, voorlopig nog geen eu servers of block accounts though.
Dankjewel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBVisual
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-04 06:28
Kan iemand bij het verschil uitleggen tussen block en flat accounts?

https://www.bulknews.eu/nl/usenet-producten/

Ik heb eigenlijk nagenoeg geen kennis van nieuwsgroepen, ik heb dus geen idee wat een goede provider is en wat voor type abonnement ik nodig heb.

Ik zit zelf bij ziggo met een 150mb verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
@JBVisual Een block account is een vast aantal Gigabytes wat je kunt downloaden voor dat bedrag
Een Flat account en betaal je voor snelheid (per maand) en mag je onbeperkt downloaden (met die snelheid)

[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 04-04-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Als je een beetje rond kijkt zal je ook flat abonnement vinden zonder de beperkte snelheid.
Maar dan kom je al gauw buiten de Nederlandse USP.
Is vooral iets typisch Nederlands die snelheids beperkingen.
Neem je een snelle abonnement dan ben je al gauw duurder uit dan bv een US provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

573712

This offer is valid until 22-04-2017.

https://www.bulknews.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 12:35
Wat is er toch aan de hand met nextgennews? Ik gebruikte een 1000gb abbo, heb hier bijna twee jaa gebruik van kunnen maken, maar de laatste week haal ik nagenoeg niets meer binnen.

Alles in sabnzb geeft uiteindelijk de melding 'download mislukt'. Enkel een nzb van 1 dag oud kreeg ik volledig binnen. De andere van 11, 40, 108, 115, 302 en 409 dagen oud faalde continu terwijl dit nooit een issue was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
573712 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:05:

Zijn ze iets duurder geworden, een maand geleden was de aanbieding nog 17 euro voor 1 TB block.

Inmiddels ben ik er trouwens achter dat een block voor mij niet echt goedkoper is.
Geldig vanaf:
07-03-2017
Tegoed:
440.2 GB

Dus 550 GB erdoorheen in een maand. Pak hem beet 2 maanden voor 17 euro, voor een flatfee betaal je vaak rond de 5/6 euro, vaak wel 100 mbit maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Viper® schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:04:
[...]

, vaak wel 100 mbit maar goed.
Dan zoek je een provider zonder een snelheids cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
573712 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:05:

Jammer dat het alleen kan met automatisch vernieuwen

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen.
  • Laatst online: 04-10-2022
MdO82 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:42:
[...]

Jammer dat het alleen kan met automatisch vernieuwen
Als je snel bent, ze hebben nu tot morgen weer een actie voor 1TB block zonder automatische vernieuwing:

BLOCK 1TB €60,00
NOW ONLY €17 - TILL 10 APRIL 17(cet)
http://www.bulknews.eu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Digibeetje28
Heb nu een poosje i-telligent. Moet zeggen, support is echt top! Heb je een probleem dan wordt je gebeld en er wordt uitgebreid de tijd/ruimte genomen om te zorgen dat je naar tevredenheid weer verder kunt. Ook ondersteuning op softwarematig gebied. Ik vind dat echt klasse.
Maar de retentie... die vind ik nou niet echt geweldig. Een post binnenhalen uit een populaire binarie is met i-telligent al binnen 1 dag niet meer mogelijk. Pak ik nog mijn restje Eweka die ik over heb en haal ik hem zonder problemen binnen.
Dat vind ik erg jammer.

Eweka is trouwens wakker geworden. Ze hebben nu standaard hun snelheden verhoogd. De mijne is gratis verhoogd naar 200mbit en ze bieden nu ook de 300mbit aan. Oke ze zijn niet de goedkoopste, zeker niet als je van die aanbiedingen gebruikt zoals bij i-telligent. Maar de retentie is wel goed.

Deze ervaring wilde ik nog even toevoegen aan deze discussie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Als je het over ervaringen heb, wil ik er ook eentje delen. Namelijk die van hitnews. Ik had daar een abo voor 30 Mbit. Echter mijn snelheid van mijn internet heb ik verhoogd (ziggo) naar 150 Mbit. Dus ik wilde mijn usenet abo verhogen naar 120 Mbit.
Ik heb toen hun een mailtje gestuurd en uitgelegd. Binnen 5 minuten reactie terug en kosteloos is mijn usenet abo verhoogd naar 120 Mbit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Digibeetje28 schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:02:
Heb nu een poosje i-telligent. Moet zeggen, support is echt top! Heb je een probleem dan wordt je gebeld en er wordt uitgebreid de tijd/ruimte genomen om te zorgen dat je naar tevredenheid weer verder kunt. Ook ondersteuning op softwarematig gebied. Ik vind dat echt klasse.
Maar de retentie... die vind ik nou niet echt geweldig. Een post binnenhalen uit een populaire binarie is met i-telligent al binnen 1 dag niet meer mogelijk. Pak ik nog mijn restje Eweka die ik over heb en haal ik hem zonder problemen binnen.
Dat vind ik erg jammer.

Eweka is trouwens wakker geworden. Ze hebben nu standaard hun snelheden verhoogd. De mijne is gratis verhoogd naar 200mbit en ze bieden nu ook de 300mbit aan. Oke ze zijn niet de goedkoopste, zeker niet als je van die aanbiedingen gebruikt zoals bij i-telligent. Maar de retentie is wel goed.

Deze ervaring wilde ik nog even toevoegen aan deze discussie :)
Hiervoor gebruik ik dus een fill server, sommige bestanden heeft tweak wel en i-telligent niet en dan weer andersom, dus bij die ene is het wel verwijderd en bij de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digibeetje28
Ik begrijp dat een fill server gebruikt wordt als backup om bestanden die niet meer beschikbaar zijn op de server van je usenetprovider toch nog binnen te halen. Maar hoe werkt zoiets in de praktijk? (ben toch nog altijd een klein beetje digibeetje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 23:23
Zijn er hier meer mensen met timeouts bij Newsdemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Digibeetje28 schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:20:
Ik begrijp dat een fill server gebruikt wordt als backup om bestanden die niet meer beschikbaar zijn op de server van je usenetprovider toch nog binnen te halen. Maar hoe werkt zoiets in de praktijk? (ben toch nog altijd een klein beetje digibeetje ;) )
De praktijk, een voorbeeld:
Je stelt USP A (waar je bijvoorbeeld een unlimited abo hebt) in al prio1 server
Bij USP B heb je een blockaccount van een aantal GB die zet je in als prio 2
Wat niet meer bij A te vinden is, gaat hij zoeken op B.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digibeetje28
Ik snap hem. Dus in mijn situatie: ik heb nog Eweka, dan stel ik Eweka in als prio2 en wat hij dan met i-telligent niet vindt, gaat hij zoeken via Eweka.
En dan haal je het alsnog binnen.
En als Eweka dan afloopt zou je zo'n blockaccount erbij kunnen nemen.
Thanks voor de uitleg d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Koen. schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:42:
[...]

Als je snel bent, ze hebben nu tot morgen weer een actie voor 1TB block zonder automatische vernieuwing:

BLOCK 1TB €60,00
NOW ONLY €17 - TILL 10 APRIL 17(cet)
http://www.bulknews.eu
Actie is verlengd tot 13 April

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 11:00
Ik ben zelf ook op zoek naar een (goedkoop) block account.
Op dit moment heb ik XS News als primary usenet provider met 1100 dagen retentie.
Gaat BulkNews echt wat toevoegen voor mij (met "maar" 900 dagen retentie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

Usenet.farm sowieso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Digibeetje28 schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:19:
Ik snap hem. Dus in mijn situatie: ik heb nog Eweka, dan stel ik Eweka in als prio2 en wat hij dan met i-telligent niet vindt, gaat hij zoeken via Eweka.
En dan haal je het alsnog binnen.
En als Eweka dan afloopt zou je zo'n blockaccount erbij kunnen nemen.
Thanks voor de uitleg d:)b
Ja ik heb tweak en i-telligent op prio 1 staan en dan de block accounts van free-usenet, astraweb en bulknews op prio 2 staan.

Bulknews hoef je niet te nemen want die wordt in mijn geval niet gebruikt.

Pagina: 1 ... 30 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!