Doelde op die demonnews. Maar kan daar niet verder van vinden of die echt maandelijks is en niet minimaal een jaar moet nemen.jmk schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:29:
[...]
Nadeel van Cheapnews is dat ze per maand altijd +/- 8 euro kosten. Per jaar icm een actie wordt dat 5 euro per maand omgerekend.
Vandaar dat 5euro per maand helemaal niet slecht hoeft te zijn. Misschien ben je wel maanden hartstikke tevreden!
Ziet er goed uit en aardig goedkoop. Weet jij of het mogelijk is om account te sharen?amdboy1983 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:15:
mochten mensen nog steeds interesse hebben ^^
ben al 2 jaar lid ofzo van newsdemon bijna nooit takedowns en 2801 dagen retentie op het moment werkt nog steeds prima.
Staat keurig in de FAQ:rens-br schreef op maandag 18 april 2016 @ 08:52:
Weet jij of het mogelijk is om account te sharen?
Am I allowed to share accounts?
Account sharing is not allowed. We reserve the right to cancel your account if our system detects multiple IP addresses are connecting simultaneously. Please see our Terms Page located here: Terms Page
Je hebt helemaal gelijk. Dat ik dat zelf niet gevonden hadCreativeS schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:14:
[...]
Account sharing is not allowed. We reserve the right to cancel your account if our system detects multiple IP addresses are connecting simultaneously. Please see our Terms Page located here: Terms Page

Sinds ik over ben gestapt van Pureusenet krijg ik alles 100% binnen. Mijn block server hoeft bijna niets te doen.
Inderdaad, boefje 😏rens-br schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:41:
Je hebt helemaal gelijk. Dat ik dat zelf niet gevonden had
Het is overigens sinds zaterdag voor de betatesters van 5EuroUsenet, mogelijk om een betaald maandaccount af te sluiten.
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 18-04-2016 12:24 ]
Die mailtjes van 5 euro usenet zijn wel tenenkrommend qua taal zeg..zowel Engels als Nederlands
Vind het allemaal een beetje te rommelig en hakkie-takkie, lijkt wel alsof ze on the go wat verzinnen
Waarschijnlijk met de beste bedoelingen, maar het komt niet echt professioneel over.

Vind het allemaal een beetje te rommelig en hakkie-takkie, lijkt wel alsof ze on the go wat verzinnen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Het werkt, het is niet duur en de respons van support op een vraag is ook vlot.
Ik probeer dit eerst wel even. Bevalt het niet dan is een switch naar een ander snel gemaakt.
Ik probeer dit eerst wel even. Bevalt het niet dan is een switch naar een ander snel gemaakt.
Zo denk ik er inderdaad ook over. Ik zie overigens op de website dat ze de retentie weer iets verhoogd hebben. Dat was eerst +900 dagen en staat nu op +1000 dagen.Kroonkurk schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:00:
Het werkt, het is niet duur en de respons van support op een vraag is ook vlot.
Mochten er nog mensen zijn die het graag willen uitproberen. Er zijn weer beta-testers gezocht: https://www.5eurousenet.com/nl/cart/checkout
Ik ben toch maar gegaan voor de aanbieding van Newsdemon hierboven.
Ietsjes duurder, maar een veel hogere retentie etc etc.
Kan deze ook pauzeren wanneer ik het lange tijd niet gebruik enzovoorts.
We gaan het meemaken.
Nu alleen nog uitzoeken welke optie voor SSL in Sonarr, maar dat komt wel goed.
Ietsjes duurder, maar een veel hogere retentie etc etc.
Kan deze ook pauzeren wanneer ik het lange tijd niet gebruik enzovoorts.
We gaan het meemaken.
Nu alleen nog uitzoeken welke optie voor SSL in Sonarr, maar dat komt wel goed.
rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:46:
Ik zie overigens op de website dat ze de retentie weer iets verhoogd hebben. Dat was eerst +900 dagen en staat nu op +1000 dagen.
Yep.CreativeS schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 10:05:
Bij 5 Euro Usenet is inmiddels de retentie wel weer 100 dagen opgeschroefd naar 1000, maar nog steeds niet de 2700 die ze in het begin hadden.
Heb voor de grap weer een nieuw test abo gedaan, en staat nu echt maar een week. Denk dat ze snel "live" gaan.rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:46:
[...]
Zo denk ik er inderdaad ook over. Ik zie overigens op de website dat ze de retentie weer iets verhoogd hebben. Dat was eerst +900 dagen en staat nu op +1000 dagen.
Mochten er nog mensen zijn die het graag willen uitproberen. Er zijn weer beta-testers gezocht: https://www.5eurousenet.com/nl/cart/checkout
Wie weet! Bij mijn vorige test abbo was het ook maar twee weken. Uiteindelijk was de testperiode bijna een maand.alwaysleft schreef op woensdag 20 april 2016 @ 05:20:
[...]
Heb voor de grap weer een nieuw test abo gedaan, en staat nu echt maar een week. Denk dat ze snel "live" gaan.
Hoe bevalt het?
Ook lekker: Ik heb een nzb van een post van 1500 dagen oud, en die kan ik niet met I-telligent binnenhalen. Eweka heeft 2805 dagen retentie, dus wil ik zo'n 1 dag sms abbo hebben.
Als ik zo'n sms stuur krijg ik van paysafe de mededeling dat ik niet van de dienst gebruik kan maken. Ik krijg wel een linkje naar hun site om de dienst te deblokkeren.
Ga ik naar dat linkje, dan zie ik dat mijn nummer niet geblokkeerd is voor betaalde sms diensten?
Vage shit...
En irritant, want ik heb geen paypal of creditcard, en de meeste usenetproviders met 2000+ dagen retentie werken alleen met paypal of CC...
Edit:
Uiteindelijk heb ik maar een maandabbo genomen, bovenstaand geneuzel kwam me de strot uit...
Als ik zo'n sms stuur krijg ik van paysafe de mededeling dat ik niet van de dienst gebruik kan maken. Ik krijg wel een linkje naar hun site om de dienst te deblokkeren.
Ga ik naar dat linkje, dan zie ik dat mijn nummer niet geblokkeerd is voor betaalde sms diensten?
Vage shit...
En irritant, want ik heb geen paypal of creditcard, en de meeste usenetproviders met 2000+ dagen retentie werken alleen met paypal of CC...
Edit:
Uiteindelijk heb ik maar een maandabbo genomen, bovenstaand geneuzel kwam me de strot uit...
[ Voor 7% gewijzigd door Richub op 24-04-2016 11:09 ]
Heb een acountje afgesloten bij newsdemon, maar krijg hem niet aan de praat? 
Als ik de connectie test in nzbget dan geeft hij aan dat dit succesvol is, maals als ik iets ga downloaden faalt alles en komt er geen byte binnen. Is er iets bijzonders aan newsdemon dat ik vergeet qua instellingen?
Hm, lijkt toch aan de nzb te liggen. Alles wat met game of thrones te maken heeft lijkt neergehaald te zijn op newsdemon. Tot zover het testen van deze provider
Als ik de connectie test in nzbget dan geeft hij aan dat dit succesvol is, maals als ik iets ga downloaden faalt alles en komt er geen byte binnen. Is er iets bijzonders aan newsdemon dat ik vergeet qua instellingen?
Hm, lijkt toch aan de nzb te liggen. Alles wat met game of thrones te maken heeft lijkt neergehaald te zijn op newsdemon. Tot zover het testen van deze provider

[ Voor 22% gewijzigd door Maverick op 26-04-2016 15:17 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik hoop voor je dat je slechts een maandabonnement hebt genomen.
algemeen bekend met HBO series,
zeker Game of Thrones en QoQ releases.
ik zou zeggen kijk eens verder dan QoQ en Spotnet.
heb namelijk ook Newsdemon als main server en krijg hem zonder problemen binnen als je verder kijkt.
zeker Game of Thrones en QoQ releases.
ik zou zeggen kijk eens verder dan QoQ en Spotnet.
heb namelijk ook Newsdemon als main server en krijg hem zonder problemen binnen als je verder kijkt.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Heb slechts een maandabonement. Volgende week nog eens kijken. Zal toch een paar uur na de uitzending nog wel te vinden zijn hoop ik. Bij sunny usenet is alles wat ouder is dan een week vaak al verwijderd, dus kan nooit veel slechter zijn
PSN: DutchTrickle PVoutput
30% korting bij easyusenet met coupon: KINGSDAY
Geldig t/m 1 mei 2016
Geldig t/m 1 mei 2016
Even een korte vraag, ik kon het in de laatste 10 pagina's niet echt duidelijk terugvinden namelijk: Momenteel heb ik supernews als provider, maar ik merk dat ik de laatste weken zo goed als niks kan binnenhalen wat meer dan een maand oud is (take-downs gok ik zo). Is dit typisch iets voor super of hebben jullie misschien een provider waarbij dit wat minder vaak voorkomt? Want anders wordt het eens tijd om te switchen denk ik
Ik heb nu news demon en gaat eigenlijk wel goed.
Let wel, de link eerder in dit topic kost het toch nog 7 euro p/m.
Gisteren is er bij mij €5.78 afgeschreven bij PayPal. NewsDemon doet het hier trouwens ook heel goed. Ik heb ook een 500gb blockaccount bij usenet.farm, maar heeft er nog geen gebruik van hoeven te maken.Arunia schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:50:
Ik heb nu news demon en gaat eigenlijk wel goed.
[ Voor 20% gewijzigd door ulTimaS op 27-04-2016 11:05 ]
Alle providers hebben er last,
Alleen sommige iets sneller dan andere (we praten over uren tot een paar dagen maar geen weken van verschil)
Ook is het afhankelijk waar je je info zoekt beperk je jezelf tot 1 groep of spotnet dan zal je er een hoop last van hebben.
Kijk je wat verder dan spotnet of 1 groep dan kom je een eind verder en heb je meer succes.
Ook is het afhankelijk welk content je zoekt.
Zeker HBO releases zoals GOT moet je bijna direct erbij wezen.
Sunny heeft wel laatte tijd enorm problemen en kan je beter links laten liggen
Alleen sommige iets sneller dan andere (we praten over uren tot een paar dagen maar geen weken van verschil)
Ook is het afhankelijk waar je je info zoekt beperk je jezelf tot 1 groep of spotnet dan zal je er een hoop last van hebben.
Kijk je wat verder dan spotnet of 1 groep dan kom je een eind verder en heb je meer succes.
Ook is het afhankelijk welk content je zoekt.
Zeker HBO releases zoals GOT moet je bijna direct erbij wezen.
Sunny heeft wel laatte tijd enorm problemen en kan je beter links laten liggen
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
YabNews heeft precies hetzelfde, ook 30% korting met de couponcode KINGSDAYgreyfoxhl schreef op woensdag 27 april 2016 @ 09:46:
30% korting bij easyusenet met coupon: KINGSDAY
Geldig t/m 1 mei 2016
5400WP (ZW)
Bij mij 8 dollar ofwel 7,29 euro. Wellicht een periode in een keer? Dus iets meer dan een maand.ulTimaS schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:55:
[...]
Gisteren is er bij mij €5.78 afgeschreven bij PayPal. NewsDemon doet het hier trouwens ook heel goed. Ik heb ook een 500gb blockaccount bij usenet.farm, maar heeft er nog geen gebruik van hoeven te maken.
Denk dat gewoon die link niet werkt. Zie ook in de mail dat ik akkoord ben gegaan met 8 dollar.
[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 27-04-2016 12:49 ]
14.66 per 4 maanden
Wie heeft er ervaring met cheapnews icm nzbget?
Ik krijg de laatste tijd geregeld "Could not read from TLS-Socket: Connection closed by remote host"meldingen hoewel de download gewoon netjes doorloopt.
Ik heb al met ciphers in nzbget lopen spelen without luck. (nu op RC4-MD5)
Ook zie ik geregeld "Authorization for news.cheapnews.eu (news.cheapnews.eu) failed: 482 Too many connections for your user."maar ik vermoed dat dit een nzbget ding is hoewel ik er met eerdere providers nooit last van had.
Heb ook al connecties terug gebracht van 18 (wat max mag) naar 16 ook zonder succes en toch blijven de downloads binnen komen.
Ik krijg de laatste tijd geregeld "Could not read from TLS-Socket: Connection closed by remote host"meldingen hoewel de download gewoon netjes doorloopt.
Ook zie ik geregeld "Authorization for news.cheapnews.eu (news.cheapnews.eu) failed: 482 Too many connections for your user."maar ik vermoed dat dit een nzbget ding is hoewel ik er met eerdere providers nooit last van had.
Heb ook al connecties terug gebracht van 18 (wat max mag) naar 16 ook zonder succes en toch blijven de downloads binnen komen.
[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 28-04-2016 00:12 ]
Gebruik je misschien ook spotnet? Die gebruikt vaak ook 4 connecties.schumi2004 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 00:10:
Wie heeft er ervaring met cheapnews icm nzbget?
Ik heb trouwens ook Cheapnews icm met een 100/100mb internet verbinding en ik heb maar 8 connecties nodig om op het maximaal haalbare te komen.
Yippie kayak, other buckets!
Daarom heb ik naast i-telligent een astraweb blockaccount maar dat zet helaas ook geen zoden aan de dijk meer want de .rar bestanden zijn dusdanig corrupt dat niks te repareren valt, ik mis nog 1 oude film voor mijn collectie maar alle 3 de versies zijn zo kapot bij astraweb dat ik dus niks heb aan ze met hun 2800 dagen retentie.Richub schreef op zondag 24 april 2016 @ 10:11:
Ook lekker: Ik heb een nzb van een post van 1500 dagen oud, en die kan ik niet met I-telligent binnenhalen. Eweka heeft 2805 dagen retentie, dus wil ik zo'n 1 dag sms abbo hebben.
Vage shit...
Edit:
edit: zodra ik thuis ben ga ik een paar andere blockproviders proberen, zodra ik de juiste heb zal ik het jou doorgeven want via torrents is hij ook al niet meer binnen te halen.
[ Voor 7% gewijzigd door Sm0k3r op 28-04-2016 14:28 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Link werkt perfectArunia schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:29:
[...]
Bij mij 8 dollar ofwel 7,29 euro. Wellicht een periode in een keer? Dus iets meer dan een maand.
Denk dat gewoon die link niet werkt. Zie ook in de mail dat ik akkoord ben gegaan met 8 dollar.
Wat raar. Naja, anders annuleer ik hem en start hem opnieuw als ik zin heb.TommyknockerNL schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:25:
[...]
Link werkt perfect. Net abo afgesloten voor 5.78 euro
.
Thanks voor de link, same here ook 5.78 voor unlimited.
Recentelijk ontdekt dat er verschillen zitten tussen spotnet headers van XSNews en Sunnyusenet.
Op het moment 2 Spotweb VM's draaien, een met XSnews, ander Sunnyusenet, en je ziet dat de Sunnyusenet Spotweb server gewoon spots mist t.o.v. XSnews. (niet veel, 1 tot 5%)
Eigenlijk best jammer, want mijn XSNews account laat geen accountsharing toe, de Spotweb VM's staan namelijk buiten de deur.
Iemand nog een tip voor een goede en zo compleet mogelijke USP welke ik dedicated kan gebruiken als Spotweb source ? Snelheid is uiteraard niet belangrijk (want het is alleen voor Spotweb), een laag maandbedrag is wel welkom
Op het moment 2 Spotweb VM's draaien, een met XSnews, ander Sunnyusenet, en je ziet dat de Sunnyusenet Spotweb server gewoon spots mist t.o.v. XSnews. (niet veel, 1 tot 5%)
Eigenlijk best jammer, want mijn XSNews account laat geen accountsharing toe, de Spotweb VM's staan namelijk buiten de deur.
Iemand nog een tip voor een goede en zo compleet mogelijke USP welke ik dedicated kan gebruiken als Spotweb source ? Snelheid is uiteraard niet belangrijk (want het is alleen voor Spotweb), een laag maandbedrag is wel welkom
Grrrmble. VIP account van omgwtfnzbs is verlopen. Ik doneer wat meer dan de standaard bedrag... nog steeds geen VIP upgrade gekregen. Dagen geleden berichtje gestuurd, nog niks teruggehoord. Heeft iemand dit eerder gehad? Ik lees her en der dat ze vaak wat traag reageren, maar een week?
Een blockaccount van Astraweb werkt altijd prima. Astraweb heeft een hele lange header retentie en dat is handig voor spotweb/net. De header retentie van Astraweb vult dan de binary retentie van Sunny mooi aan. Astraweb heeft alleen soms "hikjes" met timeout errors(opnieuw proberen werkt dan wel hoor), wat dan weer jammer is. Dit komt echter bijna nooit voor.Madshark schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:00:
Recentelijk ontdekt dat er verschillen zitten tussen spotnet headers van XSNews en Sunnyusenet.
Wanneer je een blockaccount voor alleen de spot headers gebruikt doe je er jaaaren mee.
[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 29-04-2016 22:12 ]
Yippie kayak, other buckets!
Wat jmk zegt, blockaccount van 10 dollar bij astraweb alleen voor spotweb. Doe je heel lang mee zonder maandlasten.Madshark schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:00:
Net even aan het 'testen'. Werkt prima. Dank voor de tip.rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:46:
[...]
Zo denk ik er inderdaad ook over. Ik zie overigens op de website dat ze de retentie weer iets verhoogd hebben. Dat was eerst +900 dagen en staat nu op +1000 dagen.
die 5 euro usenet werkt goed ook vanuit Florida, haal op poort 80 3.4 MB/Sec (terwijl mijn internet maar 25/4 is)
Probeer anders eens de.sslusenet.com als adres voor de server. europe.newsdemon.com is namelijk een CNAME voor de.sslusenet.com en ze serveren het SSL certificaat voor dat domein (wild card). Wellicht dat het dan beter werktMaverick schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:11:
Heb een acountje afgesloten bij newsdemon, maar krijg hem niet aan de praat?
Bij YabNews is de coupon KINGSDAY nog steeds geldig, dat in combinatie met een 'night pakket' (downloaden van 23.00 tot 16.00 CET) op 20Mbit. Heb nu een maand abonnement voor iets meer dan 4 EUR.
[ Voor 7% gewijzigd door _Apache_ op 01-05-2016 13:32 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Tweakers! Ik was zojuist bezig met het toevoegen van servers aan SABNZBD naar aanleiding van het topic om het probleem van missende pakketen tegen te gaan.
Ik heb hier een ziggo abonnement dus wou deze graag toevoegen. Als ik dat doe krijg ik echter de melding "482 Download limiet bereikt".
Is dit een fout in de instellingen of levert ziggo geen nieuwsgroepen meer?
Ik heb hier een ziggo abonnement dus wou deze graag toevoegen. Als ik dat doe krijg ik echter de melding "482 Download limiet bereikt".
Ziggo is helaas gestopt met de nieuwsgroepen, zoals ook te zien is op de website:wouser schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:39:
Maar het hangt er dus wel vanaf welk abonnement je momenteel hebt.Let op: per 13 april 2015 is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen. Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Connect & Play.
Ik heb hem dit weekend ook toegevoegd, werkt zonder problemen als backup.rens-br schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Ziggo is helaas gestopt met de nieuwsgroepen, zoals ook te zien is op de website:
[...]
Maar het hangt er dus wel vanaf welk abonnement je momenteel hebt.
Exact dit. Heb nu al zo'n twee weken geleden gedoneerd, maar er nog niks van gehoord.Misha schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:26:
Grrrmble. VIP account van omgwtfnzbs is verlopen. Ik doneer wat meer dan de standaard bedrag... nog steeds geen VIP upgrade gekregen. Dagen geleden berichtje gestuurd, nog niks teruggehoord. Heeft iemand dit eerder gehad? Ik lees her en der dat ze vaak wat traag reageren, maar een week?
Was deze hier al een keer voorbij gekomen?
100 Mbit - 30 Dagen - € 7,50 - Eweka
Lijkt me een zeer nette aanbieding.
[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 20-05-2016 06:17 . Reden: Afiliate in link verwijderd. ]
Die aanbieding is toch altijd voor die gecapte snelheid.
Vind het trouwens duur voor wat ze aanbieden.
Vind het trouwens duur voor wat ze aanbieden.
[ Voor 29% gewijzigd door TRaSH op 10-05-2016 16:26 ]
i-telligent biedt 150Mbit voor 7 euro aan http://i-telligent.nl//prepaid/luxeRyan_ schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:40:
Was deze hier al een keer voorbij gekomen?
Ik ben trouwens op zoek naar een block provider met een retentie van 2000+ en geen astraweb reseller want er zijn 3 films waar ik naar opzoek ben, prijs maakt nu niet uit want ik moet ze gewoon hebben. Heb een block nodig van 100GB dus puur voor die 3 films, wie heeft hier goede ervaringen met block providers en oude niet bekende films, titels kan ik helaas niet noemen maar ze zijn alles behalve high budget.
Ik zou zelf block providers uitproberen maar durf het toch niet aan want ze wisselen zo snel van hun leverancier dat ik dan per ongeluk 2x dezelfde neem.
[ Voor 2% gewijzigd door Equator op 20-05-2016 06:17 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Wat ik niet snap is UPC is Ziggo geworden.rens-br schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Ziggo is helaas gestopt met de nieuwsgroepen, zoals ook te zien is op de website:
[...]
Maar het hangt er dus wel vanaf welk abonnement je momenteel hebt.
Mensen die van een UPC gebied zijn gekomen zijn buiten de boot gevallen. Waarom? Voor die datum was het al Ziggo...
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Thnxs voor de tip! Hij zit er intussen in, wel redelijk traag vergeleken met XSNews, maar het werkt, en da's goed genoegjmk schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:10:
[...]
Een blockaccount van Astraweb werkt altijd prima. Astraweb heeft een hele lange header retentie en dat is handig voor spotweb/net. De header retentie van Astraweb vult dan de binary retentie van Sunny mooi aan. Astraweb heeft alleen soms "hikjes" met timeout errors(opnieuw proberen werkt dan wel hoor), wat dan weer jammer is. Dit komt echter bijna nooit voor.
Wanneer je een blockaccount voor alleen de spot headers gebruikt doe je er jaaaren mee.
Nextgennews al geprobeerd ? 4GB gratis trail block, of een 24/48 uur toegang nemen.Sm0k3r schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:32:
[...]
i-telligent biedt 150Mbit voor 7 euro aan http://i-telligent.nl//prepaid/luxe
Ik ben trouwens op zoek naar een block provider met een retentie van 2000+ en geen astraweb reseller want er zijn 3 films waar ik naar opzoek ben, prijs maakt nu niet uit want ik moet ze gewoon hebben. Heb een block nodig van 100GB dus puur voor die 3 films, wie heeft hier goede ervaringen met block providers en oude niet bekende films, titels kan ik helaas niet noemen maar ze zijn alles behalve high budget.
Ik zou zelf block providers uitproberen maar durf het toch niet aan want ze wisselen zo snel van hun leverancier dat ik dan per ongeluk 2x dezelfde neem.
[ Voor 38% gewijzigd door Madshark op 11-05-2016 02:54 ]
UPC heeft sowieso de laatste jaren nooit toegang tot eigen newsservers geboden, er verandert de facto dus niets voor die mensen. En los daarvan, (lage) snelheid afhankelijk van abonnement en max 30 dagen retentie... mooie kans voor Ziggo om die newsserver af te stoten.RobbyTown schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:31:
Wat ik niet snap is UPC is Ziggo geworden.
Mensen die van een UPC gebied zijn gekomen zijn buiten de boot gevallen. Waarom? Voor die datum was het al Ziggo....
Ik word hier een beetje moe van...
Tweaknews, Cheapnews en Newsdemon lukt het allemaal niet om 3 downloads binnen te halen, die echt nog niet zo oud zijn (weken). Z
Tweaknews, Cheapnews en Newsdemon lukt het allemaal niet om 3 downloads binnen te halen, die echt nog niet zo oud zijn (weken). Z
https://wren.co/join/Devian
UPC en Ziggo mogen dan gefuseerd zijn, dat betekent nog niet dat hun systemen ook al geïntegreerd zijn. Dat zijn ze namelijk nog niet. Zelf woon ik in Waalre, waar de kabel nog onafhankelijk is en digitale TV via Ziggo betrokken werd, terwijl kabelinternet via UPC ging. Nu is het allemaal Ziggo, maar moet ik voor internet problemen nog steeds met de oude UPC helpdesk bellen, terwijl digitale TV issues via de oude Ziggo helpdesk lopen. Dus ik snap heel goed waarom de nieuwsgroepen niet aan voormalige UPC klanten aangeboden worden.RobbyTown schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:31:
[...]
Wat ik niet snap is UPC is Ziggo geworden.
Mensen die van een UPC gebied zijn gekomen zijn buiten de boot gevallen. Waarom? Voor die datum was het al Ziggo...
Kijk eens rond of er ergens een alternatieve nzb te vinden is?Devian schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:36:
... en nieuwe klanten van Ziggo.schekker schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:10:
Dus ik snap heel goed waarom de nieuwsgroepen niet aan voormalige UPC klanten aangeboden worden.
Even een vraag aan de kenners hier.
Ik gebruik momenteel al astraweb en usenetserver.
volgens dit schema (https://bubbl.us/mindmap?h=16f1a8/2c6f15/15XJW9Vu3aL3s) zijn beiden deel van een aparte tier-1 usenet provider. Nu gebeurt het heel zelden dat ik iets niet compleet binnen haal maar omdat wij deze account binnen het gezin delen wil ik ook graag bijdragen. In dit topic zie ik links langskomen van newsdemon en 5eurousenet welke mij erg aanspreken, maar aangezien deze dezelfde tier-1 provider hebben als usenetserver vraag ik mij af of ik hier iets mee opschiet?
Ik gebruik momenteel al astraweb en usenetserver.
volgens dit schema (https://bubbl.us/mindmap?h=16f1a8/2c6f15/15XJW9Vu3aL3s) zijn beiden deel van een aparte tier-1 usenet provider. Nu gebeurt het heel zelden dat ik iets niet compleet binnen haal maar omdat wij deze account binnen het gezin delen wil ik ook graag bijdragen. In dit topic zie ik links langskomen van newsdemon en 5eurousenet welke mij erg aanspreken, maar aangezien deze dezelfde tier-1 provider hebben als usenetserver vraag ik mij af of ik hier iets mee opschiet?
Weer 8 dollar afgeschreven bij newsdemon. De volgende maand maar even stopzetten en dan kijken of het opnieuw lukt, maar dan goed.
fuck kwam er net achter inderdaad,
Ben overgestap van de alles in een extra, naar een nieuw abbo (de middelste).
Iemand een veel voor weinig usenet ? 100 dagen retentie kan ik mee leven
Hell ziggo haalde de 30 niet eens.
Be nice, You Assholes :)
Mijn cheapnews abbo is afgelopen en wil eigenlijk wel weer eens wat nieuws proberen. Ik ben op zoek naar een abbo voor rond de 6 mb per seconde, non-highwinds. Iemand een goed idee?
Even zelf wat moeite nemen door de lijst te bekijken en evt de laatste paar bladzijdes,
Dan kan je zelf kijken welke een leuke aanbieding heeft.
Ik zelf heb o.a. wel een highwinds USP en krijg alles binnen wat ik zoek zonder problemen.
Dus daar is geen peil mee te trekken,
is ook afhankelijk wat je zoekt.
Een paar kleine tips zeker al het betreft series.
1. Gebruik een geautomatiseerd programma (Sonarr, SB (Variant))
2. Maak gebruik van fatsoenlijke en meerdere indexers.
3. Staar je niet blind op 1 bepaalde groep anders beperk je je zelf enorm.
Dan kan je zelf kijken welke een leuke aanbieding heeft.
Ik zelf heb o.a. wel een highwinds USP en krijg alles binnen wat ik zoek zonder problemen.
Dus daar is geen peil mee te trekken,
is ook afhankelijk wat je zoekt.
Een paar kleine tips zeker al het betreft series.
1. Gebruik een geautomatiseerd programma (Sonarr, SB (Variant))
2. Maak gebruik van fatsoenlijke en meerdere indexers.
3. Staar je niet blind op 1 bepaalde groep anders beperk je je zelf enorm.
Maakt iemand hier wel eens gebruik van de nieuwsserver van KPN? (news.kpn.nl)? Volgens de site van KPN zit er een max. snelheid van 6.6Mb/s op binaries maar zelf ik enkel 2.4Mb/s. Dit is ongeacht tijdstip en aantal threads.
Is de info op de KPN site verouderd, en de snelheid inmiddels verlaagd, of doe ik zelf iets verkeerd?
Is de info op de KPN site verouderd, en de snelheid inmiddels verlaagd, of doe ik zelf iets verkeerd?
Qua "veel voor weinig" kan je http://frugalusenet.com/ en http://www.budgetnews.net/ bekijken.3DDude schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:32:
[...]
fuck kwam er net achter inderdaad,
Ben overgestap van de alles in een extra, naar een nieuw abbo (de middelste).
Iemand een veel voor weinig usenet ? 100 dagen retentie kan ik mee leven
Hell ziggo haalde de 30 niet eens.
Download je echt met 2,4Mb/s of met 2,4MB/s?dialmformark schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:42:
Maakt iemand hier wel eens gebruik van de nieuwsserver van KPN? (news.kpn.nl)? Volgens de site van KPN zit er een max. snelheid van 6.6Mb/s op binaries maar zelf ik enkel 2.4Mb/s. Dit is ongeacht tijdstip en aantal threads.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Je hebt helemaal gelijk, mijn fout. Sabnzb geeft aan 2.4MB/s en niet 2.4Mb/s. Klopt het dan dat het meer is als de aangeven 6.6Mb/s (2.4MB * 8 = 19.2Mb/s)W3ird_N3rd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:57:
[...]
Download je echt met 2,4Mb/s of met 2,4MB/s?
Hier krijg ik ook ongeveer 2,5MB/s (20Mbit ipv 6,6Mbit) binnen. Info zal wel verouderd zijn. Lijkt me niet dat KPN zich hiermee heel druk houdt.dialmformark schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:42:
De beta van 5 Euro Usenet blijft werken met het puntje in je Gmail trucje.
Sowieso erg tevreden met 5 Euro Usenet, binnenkort toch maar een betaald abonnement nemen denk ik.

Wat houd dat truckje in?Ryan_ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:09:
De beta van 5 Euro Usenet blijft werken met het puntje in je Gmail trucje.Sowieso erg tevreden met 5 Euro Usenet, binnenkort toch maar een betaald abonnement nemen denk ik.
Nieuw account aanmaken met hetzelfde email adres. Enkel een willekeurig puntje in je gebruikersnaam is voldoende.
Bijvoorbeeld:
week 1: pietjan@gmail.com
week 2: piet.jan@gmail.com
week 3: pietja.n@gmail.com
Je mail blijft gewoon binnenkomen in je mailbox (in dit geval pietjan@gmail.com).
[ Voor 3% gewijzigd door Ryan_ op 20-05-2016 11:31 ]
werkt ook gewoon met een +-je : ) pietjan+1@gmail.com en dan maar ophogen.Ryan_ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:30:
[...]
Nieuw account aanmaken met hetzelfde email adres. Enkel een willekeurig puntje in je gebruikersnaam is voldoende.
Bijvoorbeeld:
week 1: pietjan@gmail.com
week 2: piet.jan@gmail.com
week 3: pietja.n@gmail.com
Je mail blijft gewoon binnenkomen in je mailbox (in dit geval pietjan@gmail.com).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat is sowieso een handige tip om bv in te schrijven op nieuwsbrieven/spam welke je makkelijk later kunt filterenNitai schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:45:
[...]
werkt ook gewoon met een +-je : ) pietjan+1@gmail.com en dan maar ophogen.
Die is ook zeker handig inderdaad! ThanksNitai schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:45:
[...]
werkt ook gewoon met een +-je : ) pietjan+1@gmail.com en dan maar ophogen.
Ben ook erg tevreden en heb inmiddels een betaald account afgenomen. Ze zijn alleen wel heel enthousiast met mails sturen over de aflooptijd van het abbo. Kreeg een mails op 15 en 10 dagen.Ryan_ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:09:
De beta van 5 Euro Usenet blijft werken met het puntje in je Gmail trucje.Sowieso erg tevreden met 5 Euro Usenet, binnenkort toch maar een betaald abonnement nemen denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 20-05-2016 12:06 ]
Betaal gewoon die 5 euro per maand, waar hebben we het overRyan_ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:09:

Hoe heb je bij hun een betaald account genomen, staat nergens dat je dat kan nemen?rens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:06:
[...]
Ben ook erg tevreden en heb inmiddels een betaald account afgenomen. Ze zijn alleen wel heel enthousiast met mails sturen over de aflooptijd van het abbo. Kreeg een mails op 15 en 10 dagen.
Na het afgelopen van de beta kreeg ik een e-mail dat ik een betaald account kon afsluiten. Aangezien ik wel tevreden was, heb ik dit maar gedaan.alwaysleft schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:26:
Hoe heb je bij hun een betaald account genomen, staat nergens dat je dat kan nemen?
Haal je altijd de hoogste snelheid bij 5 euro usenet? Ik niet, ik heb slechts 20 MBit, haal 15 Mbit...rens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:28:
[...]
Na het afgelopen van de beta kreeg ik een e-mail dat ik een betaald account kon afsluiten. Aangezien ik wel tevreden was, heb ik dit maar gedaan.
Dat zou ik even op mijn vaste PC uit moeten proberen. Ik download eigenlijk bijna alles met mijn Raspberry Pi2 en die staat er niet om bekent om de lijn vol te kunnen trekken (Deed die bij Sunny Usenet ook niet). Wel 5Euro sneller dan Sunny op de Pi.alwaysleft schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:32:
Haal je altijd de hoogste snelheid bij hun? Ik niet, ik heb slechts 20 MBit, haal 15 Mbit...
Moet zeggen dat ik wel nog mijn twijfels heb over het legitieme van 5 euro usenet. Wie weet is het stiekem Breinrens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:34:
[...]
Dat zou ik even op mijn vaste PC uit moeten proberen. Ik download eigenlijk bijna alles met mijn Raspberry Pi2 en die staat er niet om bekent om de lijn vol te kunnen trekken (Deed die bij Sunny Usenet ook niet). Wel 5Euro sneller dan Sunny op de Pi.
Hoe bedoel je met de naam is iets te opvallend?alwaysleft schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:47:
Moet zeggen dat ik wel nog mijn twijfels heb over het legitieme van 5 euro usenet. Wie weet is het stiekem BreinDe naam enz, iets te opvallend.
Het is denk ik geen honeypot, daar zijn de engelse mails te knullig voor
Ja, 5 euro usenet is een goed klinkende naam. Zou wel iets van Brein kunnen zijn, wie weet bv wat achter deze partij zit?rens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Hoe bedoel je met de naam is iets te opvallend?
Niemand. Daarom toch even kat uit de boom kijken...
Ik heb zelf een 80 mbit abbo bij hitnews en ik haalde laatst 150mbit.
Hitnews heeft wel last van DMCA maar dat hebben ze allemaal de enige oplossing daarvoor is een goeie private indexer / private forum.
Hitnews heeft wel last van DMCA maar dat hebben ze allemaal de enige oplossing daarvoor is een goeie private indexer / private forum.
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Waarom geldt dat hier meer dan voor andere usenetproviders? Je kunt het ook iets rationeler benaderen en even op zoek gaan: "Chamber of Commerce under registration number 134246" -> OnlineTransaction B.V. -> Ascor Trust Company N.V. -> personen in Nijmegen, Eindhoven en Willemstad.alwaysleft schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:49:
Ja, 5 euro usenet is een goed klinkende naam. Zou wel iets van Brein kunnen zijn, wie weet bv wat achter deze partij zit?
Niemand. Daarom toch even kat uit de boom kijken...
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Je kan hier een review lezen https://vergelijkusenetpr...ider-www-5eurousenet-com/8088 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:26:
[...]
Waarom geldt dat hier meer dan voor andere usenetproviders? Je kunt het ook iets rationeler benaderen en even op zoek gaan: "Chamber of Commerce under registration number 134246" -> OnlineTransaction B.V. -> Ascor Trust Company N.V. -> personen in Nijmegen, Eindhoven en Willemstad.
Als je ze niet vertrouwd kan je genoeg andere usenet tokos op de proef nemen.
Meer mensen met problemen bij Astraweb?
Als ik bv ssl-eu.astraweb.com gebruik (zoals altijd), dan krijg ik een 'Failed to connect: (104, 'ECONNRESET')' in SABnzbd.
Als ik bv ssl-eu.astraweb.com gebruik (zoals altijd), dan krijg ik een 'Failed to connect: (104, 'ECONNRESET')' in SABnzbd.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Yup me2. Was rond 20 uur deze avond begonnen. Had error 950.pven schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:39:
NewsBin Pro klaagde eerder op de avond idd over Astraweb. Iets over dat er niet werd gereageerd door de server zoals het moest, ofzo.pven schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:39:
Yup Astraweb heeft problemen zo lijkt het.
[ Voor 17% gewijzigd door Chadi op 25-05-2016 23:36 ]
Yup ssl-eu.astraweb.com doet het niet, de US versie wel......
De laatste tijd veel incompletes. Misschien een servertje gecrashed?
12:25 en het lijkt weer te werken...... zou wat sneller kunnen.......
[ Voor 59% gewijzigd door MariosCube op 26-05-2016 00:26 ]
Astra is mijn backup voor lange tijd. 1700 dagen het komt heerlijk binnen tot het eruit knaldeMariosCube schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:53:
Yup ssl-eu.astraweb.com doet het niet, de US versie wel......

Ik heb met astraweb niet erg veel last van imcompletes. Alleen die vertraaide time outs begin ik me zodanig aan te storen dat ik overweg een mijn abo daar te stoppen.
Mensen nog tips voor een 300 MB aansluiting?
Ik gebruik nu nog:
Extremeusenet
Supernews
En als blockprovider Cheapnews.
Heb sinds kort echter een snellere internetaansluiting dus ik zoek eigenlijk een snellere provider --> Extremeusenet is max 120 MB.
Ik gebruik nu nog:
Extremeusenet
Supernews
Heb sinds kort echter een snellere internetaansluiting dus ik zoek eigenlijk een snellere provider --> Extremeusenet is max 120 MB.
Anoniem: 148415
Tjonge jonge, ik heb de laatste paar maanden alleen maar gezeik met Astraweb. Veel incompletes van notebene dingen die enkele dagen geleden gepost zijn en veel traagheid. Zo te lezen ben ik ook niet de enige. Als mijn GB's op zijn ga ik naar een ander, nu alvast kijken naar welke. Ik gebruik Newsleecher, misschien dat ik deze even probeer...
^
Astraweb heeft helaas vaker relatief lange perioden dat het heel heel slecht is. En dan doet het het ineens weer vrij goed.
Astraweb heeft helaas vaker relatief lange perioden dat het heel heel slecht is. En dan doet het het ineens weer vrij goed.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
An sich ben ik best tevreden met Astraweb.
De meest obscure dingen komen soms verrassend snel en "complete" binnen. Echter af en toe zijn er inderdaad periodes dan niet eens zo populaire dingen niet "complete" binnen te halen zijn.
Met wat langer zoeken is dit soms wel op te lossen, maar soms ook niet.
Ik heb niet de illusie, als trouwe volger van dit topic, dat het gras bij andere usenet providers veel completer is. But YMMV! :-)
De meest obscure dingen komen soms verrassend snel en "complete" binnen. Echter af en toe zijn er inderdaad periodes dan niet eens zo populaire dingen niet "complete" binnen te halen zijn.
Met wat langer zoeken is dit soms wel op te lossen, maar soms ook niet.
Ik heb niet de illusie, als trouwe volger van dit topic, dat het gras bij andere usenet providers veel completer is. But YMMV! :-)
Wow! 2400Mb/s... lekker hoor. De USP's die dat leveren zijn moeilijk te vinden hoor.Protax schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:05:
Ach, 960Mb/s is toch ook niet verkeerd?Heb sinds kort echter een snellere internetaansluiting dus ik zoek eigenlijk een snellere provider --> Extremeusenet is max 120 MB.
Oja, zelf gebruik ik Easynews als hoofd-USP en haal keurig 300Mb/s. Hopelijk halen we binnenkort ook de 500Mb/s. Maar zoals eerder aangehaald door anderen, overal is wel wat.
[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 27-05-2016 19:43 ]
Halen jullie nou van die enorme hoeveelheden binnen, of is het meer 'omdat het kan'? Ikzelf heb mijn leachbakje op een vps geparkeerd, die handelt meteen ook plex af zodat ik overal series en films kan streamen. Die zit op een 1Gb/s uplink, maar voor mij is een 60Mb/s abbotje snel genoeg.. Voor die ene keer per maand dat ik iets on demand zoek vind ik het niet zo erg om even te wachten. Sowieso is deze setup al duur zat dus die paar euro die ik zo weer uitspaar is ook weer mooi meegenomen
Lol tikfout... Mb, maar bedankt voor je reactie!CreativeS schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:15:
[...]
Wow! 2400Mb/s... lekker hoor. De USP's die dat leveren zijn moeilijk te vinden hoor.
[...]
Ach, 960Mb/s is toch ook niet verkeerd?
Oja, zelf gebruik ik Easynews als hoofd-USP en haal keurig 300Mb/s. Maar zoals eerder aangehaald door anderen, overal is wel wat.
www.newshosting.com heb ik laatst nog de volle 300Mb mee gehaald. 36MB download.Protax schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:05:
Ik gebruik nu nog:
Extremeusenet
Supernews
Dit topic is gesloten.
Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!