Thnx weet ik even genoeg ga ik even bekijken welke het beste bij mijn wensen past en kijken of ik het hele topic door kan spitten voor antwoordenyannickie111 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:41:
[...]
Als er fouten gespot worden door een tweaker krijgen wij een berichtje. Grotendeels zal hij nog wel kloppen dus.
Al lang zit ik tot tevredenheid bij Sunnyusenet. De laatste tijd krijg ik steeds meer te maken dat een download halverwege wordt afgebroken met de foutmelding "No such article'". Aanvankelijk dacht ik aan een 'notice & takedown' situatie. Kan nog steeds, maar dan zou het nu wel heel erg extreem zijn doorgeschoten. Ik maak het steeds vaker mee, ook bij downloads waar het me toch wat sterk lijkt dat daar een 'Notice & takedown' op zit. Hebben meer hier last van?
Blockaccounts met een tijdsperiode als geldigheidsduurJassy schreef op maandag 08 februari 2016 @ 21:09:
Ik heb het nog even gechecked maar zijn helaas maar een jaar geldig!
[afbeelding]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ben ook een zeer tevreden gebruiker van Sunnyusenet. Ik herken me niet in wat je zegt. Ik heb wel 'veel' last van N&T in combinatie met Spotnet. Maar deze posts zijn helemaal verdwenen ipv. dat ze voor een gedeelte gedownload kunnen worden.Zuid-Limburg schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:33:
Al lang zit ik tot tevredenheid bij Sunnyusenet. De laatste tijd krijg ik steeds meer te maken dat een download halverwege wordt afgebroken met de foutmelding "No such article'". Aanvankelijk dacht ik aan een 'notice & takedown' situatie. Kan nog steeds, maar dan zou het nu wel heel erg extreem zijn doorgeschoten. Ik maak het steeds vaker mee, ook bij downloads waar het me toch wat sterk lijkt dat daar een 'Notice & takedown' op zit. Hebben meer hier last van?
Andere posts op bijv. P2H komen eigenlijk altijd wel goed binnen (er zijn uitzonderingen though)
Ik gebruik sinds kerst Thundernews unlimited, trekt met gemak de 20MB dl, en vooralsnog geen last van de takedowns.
Yep, ikke... Er wordt bij wijlen meer van mijn astraweb blockaccount genomen dan van de primary sunnyusenet.Zuid-Limburg schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:33:
Al lang zit ik tot tevredenheid bij Sunnyusenet. .......Hebben meer hier last van?
Support kan er niets aan doen volgens hun.
[ Voor 35% gewijzigd door StarWing op 17-02-2016 16:46 ]
Page intentionally left blank.
Heeft Astraweb wat probleempjes? Mn Newznab kan geen SSL verbinding maken...
Heb nu als test Bulknews genomen, deze haalt alles probleemloos binnen wat bij SunnyUsenet misging. Ik denk dan toch dat het met Notice & Takedowns te maken heeft. Heel extreem dan nu bij SunnyUsenet, die moeten bijkans iemand in dienst genomen hebben die de gehele dag N&T's zit uit te voeren... Ik snap dat je als provider een bepaalde verantwoordelijkheid hebt maar je hoeft toch ook weer niet roomser dan de Paus te zijn. SunnyUsenet zal dat ook wel gaan merken, aan mij zijn ze in ieder geval een trouwe vaste klant kwijt nu.StarWing schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:45:
[...]
Yep, ikke... Er wordt bij wijlen meer van mijn astraweb blockaccount genomen dan van de primary sunnyusenet.
Support kan er niets aan doen volgens hun.
^^ sunny is een reseller, die hebben geen eigen servers staan. Het zal dus wel ergens een issue zijn met een of andere tier 1 server. Ingevalle Sunny is dat BaseIP.
antwoord van Sunny op mijn vraag waarom ze veel incompletes hebben:
antwoord van Sunny op mijn vraag waarom ze veel incompletes hebben:
Houd er rekening mee dat we alleen dienen als een access provider voor Usenet. Usenet is een wereldwijd elektronisch netwerk die op het world wide web lijkt. Dit netwerk bestaat uit verschillende categorieën, de zogenaamde 'nieuwsgroepen'. De inhoud van usenet is noch beheerd door ons, noch kunnen we de gegevens
toevoegen of verwijderen.
Heb ik waarschijnlijk geluk met mijn Sunny account, vooralsnog komt alles gewoon binnen.
Recente dingen heb ik ook geen problemen mee, maar een download van pakweg 30d oud, zijn er meestal problemen mee.
De retentie van 900d halen ze bijlange niet.
Anoniem: 387028
Heb met Eweka erg veel last van N&T. Welke usenet providers raden jullie aan die dit niet/minder hebben?
Nextgennews?Anoniem: 387028 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:15:
Heb met Eweka erg veel last van N&T. Welke usenet providers raden jullie aan die dit niet/minder hebben?
Nickname does not reflect reality
XLusenet weg?
Krijg login fout en website en facebookpagina zijn nu ook weg?
Ik hoop dat het tijdelijk is.
XLUsenet is wel heel erg weg, inc domein, Facebook en servers. Ze hadden pas de prijzen verlaagd en nieuwe abonnementen doorgevoerd. Zouden ze failliet zijn?
Anoniem: 727534
Ik denk dat ik voor mijn plannen richtlijnen het beste hitnews kan nemen. Iemand verder ervaring met deze?
Bekende van een forum heeft hitnews,
Laatste tijd een paar kleine issues.
Anders probeer je een trial.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Mag ik vragen wat voor snelheden je haalt? Ik ben ook van plan een blockaccount van Bulknews te nemen (had voorheen Cheapnews, maar die hebben op dit moment niet echt aantrekkelijke aanbiedingen) en heb nu even een testaccountje gemaakt. Snelheid blijft echter rond de 1-2MB/s hangen op mn NAS, terwijl ik een 200mbit abo heb. Met Cheap haalde ik 13-15MB/s.Zuid-Limburg schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:16:
[...]
Heb nu als test Bulknews genomen, deze haalt alles probleemloos binnen wat bij SunnyUsenet misging. Ik denk dan toch dat het met Notice & Takedowns te maken heeft. Heel extreem dan nu bij SunnyUsenet, die moeten bijkans iemand in dienst genomen hebben die de gehele dag N&T's zit uit te voeren... Ik snap dat je als provider een bepaalde verantwoordelijkheid hebt maar je hoeft toch ook weer niet roomser dan de Paus te zijn. SunnyUsenet zal dat ook wel gaan merken, aan mij zijn ze in ieder geval een trouwe vaste klant kwijt nu.
Anoniem: 727534
Zal wel eens een trial proberen.TRaSH schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:06:
Bekende van een forum heeft hitnews,
Hoop dat dit met delen met vrienden ook goed werkt dat is mijn hoofdwens.
Bedrijf staat als uitgeschreven bij de KVKfrank_b schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:30:
XLusenet weg?

Nu je het zegt lijkt dit me inderdaad wel een juiste analyse. Ik haal bovenal veel binnen wat zo rond de 30 dagen oud (of wat ouder) is. Daar lijkt het dan zeer vaak mis te gaan. Daar zit dan materiaal tussen waarvan ik me nauwelijks kan voorstellen dat er een N&T op zit (b.v. een onbeduidend MP3'tje van een B-artiest uit de tachtiger jaren...). SunnyUsenet heeft nu dan duidelijk een retentie probleem. Iets wat voorheen geen enkel probleem was.StarWing schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:15:
Recente dingen heb ik ook geen problemen mee, maar een download van pakweg 30d oud, zijn er meestal problemen mee.
Ik denk inderdaad dat XLusenet weg is
ook bij de KvK idd
Jammer, was snelle provider, mag wel uit de OP dan.
Gelukkig betalen per 3 maanden en mijn abo liep nog 20 dagen, dus schade beperkt.
Zoeken naar een ander dus

ook bij de KvK idd
Gelukkig betalen per 3 maanden en mijn abo liep nog 20 dagen, dus schade beperkt.
Er is een verschil tussen gestopt en failliet..maar eerst nog abo's aansmeren en dan er tussenuit piepen is natuurlijk wel erg lame... Mogelijk bieden sommige betaalmethodes nog een vorm van refund aan..frank_b schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:47:
Ik denk inderdaad dat XLusenet weg is![]()
ook bij de KvK idd![]()
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Als dat inderdaad het geval is is dat gewoon fraude / strafbaar..2Dutch schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:29:
[...]
Er is een verschil tussen gestopt en failliet..maar eerst nog abo's aansmeren en dan er tussenuit piepen is natuurlijk wel erg lame... Mogelijk bieden sommige betaalmethodes nog een vorm van refund aan..
Op 3 feb betaald voor 3 maanden. 26 Euro is niet zoveel natuurlijk, maar toch. Kijken of Paypal nog wat kan betekenen.2Dutch schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:29:
[...]
Er is een verschil tussen gestopt en failliet..maar eerst nog abo's aansmeren en dan er tussenuit piepen is natuurlijk wel erg lame... Mogelijk bieden sommige betaalmethodes nog een vorm van refund aan..
Zou moeten lukken, binnen 45 dagen kun je wat regelen met Paypal.TacoTaco schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:27:
[...]
Op 3 feb betaald voor 3 maanden. 26 Euro is niet zoveel natuurlijk, maar toch. Kijken of Paypal nog wat kan betekenen.
Die van mij is meer dan 45 dagen geleden, dus dat lukt niet meer.
Maar ok ik heb er dan ook ruim 2 maanden gebruik van kunnen maken.
Niet netjes inderdaad, maar ook niet iets om meer tijd in te steken voor mij.
Ik ben nu even Sunny aan het testen in de gratis week. Eens kijken hoe die werkt, tot nu toe niet slecht.
Die termijn is twee jaar geleden verlengd naar 180 dagen, zie dit topic, het tweede bericht.frank_b schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:26:
Zou moeten lukken, binnen 45 dagen kun je wat regelen met Paypal. Die van mij is meer dan 45 dagen geleden, dus dat lukt niet meer.
Heb contact gehad, ivm de upgrade van 120 naar 150 @Ziggo binnenkort, met EasyUsenet. Ze willen me tegemoetkomen, door me dan een 200 abo te geven, in ruil voor aftrek dagen omdat ik voor 120 betaald heb. Netjes, ik snap dat ze niet kunnen beginnen aan "voor niks" een hogere serversnelheid geven.
Ik denk dat je een beetje te voorbarig bent geweest
De afgelopen jaren zijn vrijwel alle grote usenet aanbieders op de markt gewoon 'mee gegaan' met de snelheden, of er kwam een tussenabbo bij.
Nu ben je gewoon overgestapt naar een duurder abbo, en ga je meer betalen.
Ik denk dat de aanbieders gewoon langzaamaan overstappen naar de 150mbit, omdat dat nu de 'medium' standaard gaat worden.
120 zal ongetwijfeld stilletjes gewoon 150 aantikken ( misschien niet de eerste maand, maar volgend kwartaal stapsgewijs wel )
Nee, er is nog geen enkele kogel door de kerk.FreshMaker schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:39:
[...]
Ik denk dat je een beetje te voorbarig bent geweest
Ja en wat je nu tussen haakjes zet, is in deze precies waar het om gaat, met dat ene kwartaal dat ik (dan) nog overheb, zit ik in grijs gebied, ik kan niks eisen/vragen, dus desnoods maar meer betalen, idd ja.120 zal ongetwijfeld stilletjes gewoon 150 aantikken ( misschien niet de eerste maand, maar volgend kwartaal stapsgewijs wel )
Dan word het eerder een vraag "mis" je dat overschot tussen 120 / 150Mbit ?
Het is 'maar' 20% van de verbinding, het verschil met download op 2GB van hoogstens 40 seconden
Het is 'maar' 20% van de verbinding, het verschil met download op 2GB van hoogstens 40 seconden
wat zou een goede aanvulling zijn bij cheapnews, ik maak al een jaar gebruik van cheapnews. maar ik zou graag een 2de goedkope erbijnemen (met AS)
ik dacht aan I-telligent. maar ik weet niet zeker of dat een goede aanvulling is..
ik dacht aan I-telligent. maar ik weet niet zeker of dat een goede aanvulling is..
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Ik ben op zoek naar een block-account voor een sporadische download, ik denk dat ik met 100GB een hele tijd vooruit kan. Het goedkoopste wat ik tot nu toe kan vinden is Tweaknews met €13 voor 100GB, gevolgd door Bulknews met €15 voor 100GB en cheapnews met €25 voor 500GB.
Nu heb ik de Reddit en dit forum doorgelezen, waardoor Bulknews en Cheapnews misschien interessanter zijn wat betreft take-downs? Of weet iemand een ander goed en goedkoop block-account?
Nu heb ik de Reddit en dit forum doorgelezen, waardoor Bulknews en Cheapnews misschien interessanter zijn wat betreft take-downs? Of weet iemand een ander goed en goedkoop block-account?
Anoniem: 682214
Bulknews heeft tot 1 maart een leuke actie.
Een block van 1000GB voor €15.
Gebruik hiervoor de kortingscode darkfriday1000
Bulknews is best goed, ondanks dat het op hetzelfde netwerk zit als cheapnews heb ik nu al twee keer meegemaakt dat iets dat op cheapnews en newsxs niet aanwezig was wel te vinden was op Bulknews.
hoelang blijft die 1000GB geldig bij bulknews? ik download ongeveer 100GB per maand en zou ideaal zijn als deze 12 maanden geldig zijn.
Staat niets over in de voorwaarden en ook niet in het account. Voor zover bekend dus lang houdbaar.
Ik had het ergens anders op het forum ook al gepost bij 'Meld hier uw kortingscodes/couponcodes'. Ik weet niet of het erg is dat ik het hier nu ook post. Anders mag het bericht wel verwijderd worden.
Bij XS News nu 20% korting op alle block abonnementen.
Couponcode: 8154E638E2
Geldig tot en met 24-3-2016
Bij XS News nu 20% korting op alle block abonnementen.
Couponcode: 8154E638E2
Geldig tot en met 24-3-2016
5400WP (ZW)
Thanks!!! Dit zocht ik!Anoniem: 682214 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:29:
Mijn Astraweb block van 1000GB is op...... wil nu eens een abbo proberen....maar door de enorme keuze zie ik door de boompjes het bos niet meer.
Ik download vooral veel oude muziek en films.(dus lekker terug in de tijd zou denk ik fijn zijn)
Mijn partner is meer van het nieuwe materiaal.
Op mijn oude pc haal ik via Ziggo speedtest gemiddeld 90 MBps.
Wat adviseren jullie???
Ik download vooral veel oude muziek en films.(dus lekker terug in de tijd zou denk ik fijn zijn)
Mijn partner is meer van het nieuwe materiaal.
Op mijn oude pc haal ik via Ziggo speedtest gemiddeld 90 MBps.
Wat adviseren jullie???
Ik had een abonnement bij Astraweb, maar had veel incompleet die werden gevuld door Cheapnews. Dus maar een abonnement genomen bij hun en als fill servers gebruik ik Newszilla, een andere test (naam even kwijt), XSusenet, Blocknews en Nextgennews. Alles komt uiteindelijk (traag) binnen, meestal op volle snelheid (100/100 glasvezel). Hoe dan ook voor recent materiaal moet je er snel bij zijn, anders is het al weer weg.
[ Voor 5% gewijzigd door MegaTronics op 28-02-2016 20:57 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Nog steeds geldig trouwens. En net geboekt.Anoniem: 682214 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:29:
Kreeg net een email dat mijn sunnyusenet van een jaar afloopt.
Eigenlijk nooit problemen mee gehad, 90Mbit account.
Prijs is 5,40 per maand bij een jaar.
Wat zijn op dit moment een beetje de doorgaande providers.
Ik stam nog uit de tijd van lightningusenet
Net de OP doorgespit, maar kan niet echt een provider vinden voor dezelfde prijs met minimal dezelfde snelheid.
Eigenlijk nooit problemen mee gehad, 90Mbit account.
Prijs is 5,40 per maand bij een jaar.
Wat zijn op dit moment een beetje de doorgaande providers.
Ik stam nog uit de tijd van lightningusenet

Net de OP doorgespit, maar kan niet echt een provider vinden voor dezelfde prijs met minimal dezelfde snelheid.
[ Voor 17% gewijzigd door Viper® op 02-03-2016 16:09 ]
Net een mailtje gehad van extreme usenet dat mijn abbo volgende week afloopt.
Weet iemand toevallig nog een goede kortingscode?
Ben toch wel tevreden met ze ondanks de N&T's, maar daar hebben de meeste providers wel last van toch?
Weet iemand toevallig nog een goede kortingscode?
Ben toch wel tevreden met ze ondanks de N&T's, maar daar hebben de meeste providers wel last van toch?
AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W
een code van vorig jaar geeft nog steeds (of weer) 15% korting bij extremeusenet.
code: LENTE
Ik heb hem net gebruikt.
code: LENTE
Ik heb hem net gebruikt.
AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W
Weer iets nieuws zo te zien.
https://www.5eurousenet.com/nl
Even die test account afgesloten. Valt niet tegen. Snelheid is prima (fluctueert wel wat maar was gemiddeld rond de 15MB/sec., met 20 threads). Film geprobeerd van 2000 dagen oud, die faalde. Film geprobeerd van 1400 dagen oud, deze kwam prima binnen (met genoemde snelheid). Geen DCMA dingen getestred_arrow schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:30:
Actie is verlengd tot 10 mrt. Heb hem zelf afgesloten en ben erg tevreden over snelheid en retentie. Hiervoor o.m. gebruik gemaakt van Eweka en Tweaknews.Anoniem: 682214 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:29:
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Top!!peacelord schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:16:
[...]
Actie is verlengd tot 10 mrt. Heb hem zelf afgesloten en ben erg tevreden over snelheid en retentie. Hiervoor o.m. gebruik gemaakt van Eweka en Tweaknews.
Ga ik deze ook eens proberen!
wijze woorden
Gebruik deze al 1,5 week gratis. Werkt goed!red_arrow schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:30:
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 06-03-2016 17:49 ]
Aanvullende info over 5 euro usenet, het is tot 31 maart gratis. Leuke deal
Deze mail kreeg ik van ze:
Beste alwaysleft,
We zullen alle beta testers tot eind deze maand (maart) actief laten.
Oftewel we zullen uw account dus nog verlengen tot die tijd (31 maart).
Daarna dus 5 euro per maand, wat ook een hele nette prijs is.
Dus tot eind April voor 5 (!) euro onbeperkt usenet. Netjes.
Deze mail kreeg ik van ze:
Beste alwaysleft,
We zullen alle beta testers tot eind deze maand (maart) actief laten.
Oftewel we zullen uw account dus nog verlengen tot die tijd (31 maart).
Daarna dus 5 euro per maand, wat ook een hele nette prijs is.
Dus tot eind April voor 5 (!) euro onbeperkt usenet. Netjes.
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 06-03-2016 18:10 ]
Hier wel een post getest die ik met zowel eweka als usenetserver niet meer binnen kreeg, via 5eurousenet lukt ie (nog) wel. Tot zover dus positief, en met 5 euro ook nog goedkoper... Heb op het moment alleen 5eurousenet aangezet, kijken hoe dat verloopt.
Net sunny verlengd met een jaar 
Ziet er wel interessant uit, mooie retentie en snelheid. Hopen dat het niet de nieuwe lightningusenet wordt

Ziet er wel interessant uit, mooie retentie en snelheid. Hopen dat het niet de nieuwe lightningusenet wordt
[ Voor 61% gewijzigd door Viper® op 07-03-2016 15:21 ]
Voor zover ik kan zien is dat 5eurousenet onderdeel van SnelNL, maar gebruikt SnelNL Highwinds als backend en is 5eurousenet iets wat zelfstandig is. Je kan ook verbinden met je login gegevens via test.snelnl.com, apart.
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!
SSL stuk bij Supernews? Meer mensen hier last van?
[ Voor 36% gewijzigd door Azqi op 07-03-2016 20:11 ]
Of ik doe iets fout, maar het is echt ontzettend traag!red_arrow schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:30:
Ja ik deed iets fout!
[ Voor 4% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 07-03-2016 22:30 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Heb net ook even een testaccountje aangevraagd. Ik zie alleen dat mijn account maar 7 dagen geldig is? En hierboven lees ik dat het tot 31 maart gratis te gebruiken is.
Zal hem vanavond eens testen.
Edit: op afstand even een download gestart. Werkt tot nu toe goed (heb 50Mbit). Zit alleen nog even te kijken of je hier ook accountsharing bij hebt.
Ook een download van 1465 dagen getest en dat werkt ook perfect!
Edit: op afstand even een download gestart. Werkt tot nu toe goed (heb 50Mbit). Zit alleen nog even te kijken of je hier ook accountsharing bij hebt.
[ Voor 35% gewijzigd door Binnetie op 08-03-2016 15:27 ]
Ze adverteren met minimaal 7 dagen. Iemand had een support e-mail ontvangen van 5-euro en die schreef dat ze de gratis trial waarschijnlijk wel gaan verlengen tm 31 maart.Binnetie schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:13:
Heb net ook even een testaccountje aangevraagd. Ik zie alleen dat mijn account maar 7 dagen geldig is? En hierboven lees ik dat het tot 31 maart gratis te gebruiken is.
Zo heb ik het begrepen in ieder geval.
Yippie kayak, other buckets!
Als dit zo blijft gaan dan wordt dit mijn opvolger. Sunny Usenet is net verlopen en hier had ik regelmatig takedown's mee. Tot nu toe met deze nog niet hoeven repareren en geen takedowns.
Welke USP zat er ook alweer in Willemstad... althans het geregistreerde adres?
Contact details:
In case of any questions, comments or complaints regarding the General Terms and Conditions, please contact us by letter or e-mail here.
OnlineTransaction
E-Commerce Park Vredenberg, Willemstad, Curaçao
Contact details:
In case of any questions, comments or complaints regarding the General Terms and Conditions, please contact us by letter or e-mail here.
OnlineTransaction
Dat is Sunny Usenet...
Wel grappig dat dit dan 'hetzelfde' adres is, terwijl ik hier zonder problemen bepaalde series makkelijk download. Of ik moet het nog beter testen.
Edit:
Van de site van Sunny Usenet:
5Eurousenet.com: http://whois.domaintools.com/5eurousenet.com
Snelnl.com: http://whois.domaintools.com/snelnl.com
Het is inderdaad onderdeel van SnelNL
Wel grappig dat dit dan 'hetzelfde' adres is, terwijl ik hier zonder problemen bepaalde series makkelijk download. Of ik moet het nog beter testen.
Edit:
Van de site van Sunny Usenet:
De whois geeft aan dat ip van Eweka is: http://whois.domaintools.com/sunnyusenet.comAdresgegevens
Sunny Usenet
127 W. Fairbanks Ave., #106
Winter Park, FL 32789
United States
5Eurousenet.com: http://whois.domaintools.com/5eurousenet.com
Snelnl.com: http://whois.domaintools.com/snelnl.com
Het is inderdaad onderdeel van SnelNL
[ Voor 92% gewijzigd door Binnetie op 08-03-2016 16:41 ]
Het is een onderdeel van SnelNL, verbind maar met test.snelnl.com.CreativeS schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:02:
Welke USP zat er ook alweer in Willemstad... althans het geregistreerde adres?
Contact details:
OnlineTransaction
Kreeg net een mail van 5EuroUsenet:
Toevallig download ik nu met mijn Synology i.c.m. Downloadstation omdat NZBget op de 1 of andere manier niet wil starten. Ik wacht op DSM 6 voordat ik er verder naar ga kijken.Beste Beta Tester,
Kunt u ons vertellen met welk programma u download, we zien namelijk een probleem met uw account en willen graag onderzoeken hoe dit ontstaat.
Met vriendelijke groet,
5EuroUsenet
Marcel
Wat deed je fout? Bij mij ook erg traag.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:20:
[...]
Of ik doe iets fout, maar het is echt ontzettend traag!
Ja ik deed iets fout!
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Bericht naar aanleiding dat ze wat zagen op mijn account:
Ze vroegen of ik wat downloads wilde gaan starten/of dat ik aan het downloaden was. Heb er een paar gestart. Misschien kunnen ze er iets mee.Geachte Binnetie,
Dank voor het doorgeven! We zien een kleine complicatie, maar er lopen meerdere dingen nog niet helemaal lekker… gelukkig zitten we in de bèta!
Als we uit de beta gaan moeten we even kijken, in eerste instantie zullen we niet lastig doen om accountsharing, we moeten even kijken wat voor “impact” dit zal hebben.
Wel veel te traag ;-(red_arrow schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:30:
5 Euro Usenet icon check
Maximale Snelheid
+200Mb/s (25MiB/s)
Poort 118 gebruiken ipv 80TheKillingBean schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:22:
[...]
Wat deed je fout? Bij mij ook erg traag.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
SnelNL zit via xsnews maar 5eurousenet heeft dezelfde retentie als highwinds (eweka, sunny, etc).DJVG schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:32:
[...]
Het is een onderdeel van SnelNL, verbind maar met test.snelnl.com.
Iemand ervaring of wat op sunnyusenet niet staat bij 5eurousenet wel staat?
Mooi dat iedereen dus waarschijnlijk gratis Usenet heeft tot 31 maart bij 5eurousenet of heb ik dat alleen? 😚
Voor 5 euro per maand accountsharingsmogelijkheden is ook netjes. Als je deelt met iemand anders maar een biertje per maand.
Voor 5 euro per maand accountsharingsmogelijkheden is ook netjes. Als je deelt met iemand anders maar een biertje per maand.
[ Voor 42% gewijzigd door alwaysleft op 09-03-2016 04:00 ]
SnelNL zit via Highwinds:asstastic schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 00:13:
[...]
SnelNL zit via xsnews maar 5eurousenet heeft dezelfde retentie als highwinds (eweka, sunny, etc).
Iemand ervaring of wat op sunnyusenet niet staat bij 5eurousenet wel staat?
# dig news.snelnl.com +short
news.am4.highwinds-media.com.
Voor zover ik heb kunnen uitvinden gaat 5eurousenet niet via Highwinds.
Weet je zeker dat het dezelfde retentie heeft als Sunny Usenet. Sunny Usenet geeft aan dat het een retentie heeft van 900 dagen +, terwijl 5EuroUsenet aangeeft een retentie te hebben van 2650 dagen.asstastic schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 00:13:
[...]
SnelNL zit via xsnews maar 5eurousenet heeft dezelfde retentie als highwinds (eweka, sunny, etc).
Ik heb nu Sunny Usenet, dus ga 5EuroUsenet zeker uitproberen!
Dan zijn ze echt bijzonder goedkoop. 200+mbit, 2560 dagen retentie en accountsharing! Waar staat dat accountsharing is toegestaan? Ik heb dit nog niet kunnen vinden op de website.alwaysleft schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 03:58:
Ze hebben overigens wel bijzondere voorwaarden.
Ben benieuwd of en hoe ze dit gaan controleren en of je inderdaad afgesloten wordt bij het herhaaldelijk downloaden van copyright material.Article 11. Copyright Protected Materials
1. 5EuroUsenet respects the intellectual property rights of others and requires Subscriber to do the same. Due to the vast volume of data exchanged between Usenet networks it is impossible for 5EuroUsenet to monitor or moderate the content available on Usenet. It’s Subscriber’s sole responsibility not to infringe with other party’s copyrights or other intellectual property rights.
2.Subscriber shall not upload, download, post, publish, transmit, reproduce, or distribute in any way, files, material, information, software or other material obtained through the Service and/or the System that is protected by copyright or other (intellectual) proprietary right or derivative works with respect thereto, without obtaining permission of the copyright owner or other right holder..
3. Subscriber shall not upload, download, post, publish, reproduce, transmit or distribute in any way any component of the System itself or derivative works with respect thereto.
4. 5EuroUsenet may terminate the Agreement with (and therefore the accounts of) Subscriber in the case of (repeated) infringement of copyrights.
5. Subscriber shall read 5EuroUsenet's Copyright Complaint Policy carefully for additional information.
[ Voor 74% gewijzigd door rens-br op 09-03-2016 08:22 ]
Ik haal maximaal 188Mb/s (met 20 connecties). Easynews gaat keurig tot 211Mb/s. Weinig verschil, maar als je adverteert met 200Mb/s, dan moet dat haalbaar zijn ook.rens-br schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:14:
Dan zijn ze echt bijzonder goedkoop. 200+mbit, 2560 dagen retentie en accountsharing!
Ik zie het nergens staan, maar er staat ook niet expliciet dat het verboden isWaar staat dat accountsharing is toegestaan? Ik heb dit nog niet kunnen vinden op de website.
Ach. Misschien komt dit nog. Ze zijn nu nog een beta / test stadium. Ik zou de klantenservice gewoon even een berichtje sturen.CreativeS schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:33:
[...]
Ik haal maximaal 188Mb/s (met 20 connecties). Easynews gaat keurig tot 211Mb/s. Weinig verschil, maar als je adverteert met 200Mb/s, dan moet dat haalbaar zijn ook.
Nee, dat is inderdaad ook weer waar. Er zijn genoeg providers waarbij het er niet expliciet bij staat dat het verboden is. Maar het werkt toch echt niet / je krijgt bericht als je het wel doet.Ik zie het nergens staan, maar er staat ook niet expliciet dat het verboden is
Ik heb veel contact op dit moment met 5EuroUsenet i.v.m. mogelijke issue's op de readers en daarom doe ik wat testen voor hun.
Nu heb ik gisteren oud materiaal gedownload van 2100+ dagen oud en dat kwam compleet binnen. Ik heb nu Sunny Usenet en boven de 900 dagen hoefde ik het niet te proberen. Als je eenmaal die lange retentie hebt is het wel fijn haha.
Daarnaast heb ik een aantal afleveringen van een serie getest waar altijd om backuplinks wordt gevraagd. Nu heb ik hiervoor geen backuplink hoeven gebruiken en voldeed de gewone NZB. Dat verbaasde me. Bij Sunny Usenet was de download niet meer compleet.
Zijn er anderen die dit ook ervaren? Tot nu toe ben ik positief.
Nu heb ik gisteren oud materiaal gedownload van 2100+ dagen oud en dat kwam compleet binnen. Ik heb nu Sunny Usenet en boven de 900 dagen hoefde ik het niet te proberen. Als je eenmaal die lange retentie hebt is het wel fijn haha.
Daarnaast heb ik een aantal afleveringen van een serie getest waar altijd om backuplinks wordt gevraagd. Nu heb ik hiervoor geen backuplink hoeven gebruiken en voldeed de gewone NZB. Dat verbaasde me. Bij Sunny Usenet was de download niet meer compleet.
Ik krijg veel met sunny niet binnen. Nu deze geprobeerd en bijna helemaal compleet!Binnetie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:27:
Ik heb veel contact op dit moment met 5EuroUsenet i.v.m. mogelijke issue's op de readers en daarom doe ik wat testen voor hun.
Ben heel positief tot nu toe!
Alleen de snelheid schommelde gisteren tussen de 15 en 20 MB/s terwijl ik met Sunny 60MB/s haalde (500Mbit ;-)
Hier dus ook, nu kan het zijn dat hij even een paar blocks moet repareren maar dat is niet erg. De download is helemaal compleet.
De issues die mogelijk spelen zijn met het gebruik van Download Station voor de Synology nas. Hier zien ze wat problemen. Nu is Download Station daar niet echt geschikt voor omdat het niet kan repareren (wel uitpakken). Dus heb je zaken niet helemaal compleet dan heb je er dus niks aan. Maar het was als test. Met NZBget gaat het als de brandweer.
De issues die mogelijk spelen zijn met het gebruik van Download Station voor de Synology nas. Hier zien ze wat problemen. Nu is Download Station daar niet echt geschikt voor omdat het niet kan repareren (wel uitpakken). Dus heb je zaken niet helemaal compleet dan heb je er dus niks aan. Maar het was als test. Met NZBget gaat het als de brandweer.
Zou het (gezien de voorwaarden) niet een front zijn voor Stichting Brein? Of dat ze de logs 1-op-1 doorzetten naar hun? Of ben ik nu paranoïde?rens-br schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:14:
[...]
Ze hebben overigens wel bijzondere voorwaarden.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Oh, dan zijn ze verandert van Tier 1 leverancier.DJVG schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:12:
[...]
SnelNL zit via Highwinds:
# dig news.snelnl.com +short
news.am4.highwinds-media.com.
Voor zover ik heb kunnen uitvinden gaat 5eurousenet niet via Highwinds.
5eurousenet is zelf geen Tier 1 en heeft geen eigen AS. De reader komt uit bij een IP van Leaseweb (colocatie of vps, etc). De enige Tier 1's die zulke rententies aanbieden zijn Giganews en Highwinds. Newsdemon zit bij Highwinds, en ik heb een 50GB account, dus goed om te testen.
Ik heb net een test gedraaid met Newsdemon backup account en 5eurousenet. Heb deze synchroon dezelfde bestanden laten downloaden, om een tussentijdse NTD te voorkomen.
De bestanden zijn identiek beschibaar bij de twee usenet providers en qua snelheid vind ik 5eurousenet iets strakker downloaden dan Newsdemon.
Daarnaast pak ik met 5eurousenet geen 2650 dagen maar kan ik zelfs een bestand van 2700 dagen downloaden, dit komt ook overeen met Newsdemon.
Heb geen tijd gehad (en ook geen GB's bij Newsdemon) om meerdere testen te draaien. Wellicht dat iemand anders dit wilt/kan doen.
Eventueel telnet query naar de reader kan uitsluitsel geven bij wie ze zitten.
Maar zoals het er nu uit ziet is het Highwinds.
Voor 5euro valt er weinig te klagen. Maar als de NTD's aanslaan (wellicht dat nieuwere providers wat ruimer de tijd nemen omdat ze (nog) niet opgemerkt zijn door Morganelli en kompanen), zou ik uit voorzorg een maand abbo nemen.
Astraweb (als Tier-1) biedt ook minimaal 2700 dagen aan. 2762 dagen om precies te zijn.asstastic schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 00:33:De enige Tier 1's die zulke rententies aanbieden zijn Giganews en Highwinds.
Ik probeer op dit moment via 5EuroUsenet een bestand van 22-08-2008 (2757 dagen) met 20Mb/s binnen te halen... ik zat toen aan het Gardameer, dus heb dit niet gezienDaarnaast pak ik met 5eurousenet geen 2650 dagen maar kan ik zelfs een bestand van 2700 dagen downloaden, dit komt ook overeen met Newsdemon.
Edit: En is binnengehaald, met reparatie.
Kans is zeer reëel dat men tijdens de testperiode wat coulanter omgaat met deze verzoeken... en na deze periode net zo hard zal meewerken.Voor 5euro valt er weinig te klagen. Maar als de NTD's aanslaan (wellicht dat nieuwere providers wat ruimer de tijd nemen omdat ze (nog) niet opgemerkt zijn door Morganelli en kompanen), zou ik uit voorzorg een maand abbo nemen.
Je bent heel paranoïde.RichieB schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:55:
[...]
Zou het (gezien de voorwaarden) niet een front zijn voor Stichting Brein? Of dat ze de logs 1-op-1 doorzetten naar hun? Of ben ik nu paranoïde?
Ik hoop dat je paranoïde bent, hahaRichieB schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:55:
[...]
Zou het (gezien de voorwaarden) niet een front zijn voor Stichting Brein? Of dat ze de logs 1-op-1 doorzetten naar hun? Of ben ik nu paranoïde?
Ik heb naar de klantenservice van 5Euro een bericht gestuurd om te vragen hoe het zit met accountsharing.
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 10-03-2016 08:34 ]
Correct, alleen Astraweb doet niet aan reselling (meer) wat ik begrijp.CreativeS schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:43:
[...]
Astraweb (als Tier-1) biedt ook minimaal 2700 dagen aan. 2762 dagen om precies te zijn.
[...]
Correct.asstastic schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:42:
Correct, alleen Astraweb doet niet aan reselling (meer) wat ik begrijp.
Zie mijn eerdere bericht van 5EuroUsenet:rens-br schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:23:
[...]
Ik hoop dat je paranoïde bent, hahaZie er geen solide business model voor namelijk. Op het moment dat ze één downloader gaan aanklagen, vanwege gegevens die bij 5Euro vandaan komen, is het uit met de pret.
Ik heb naar de klantenservice van 5Euro een bericht gestuurd om te vragen hoe het zit met accountsharing.
Als we uit de beta gaan moeten we even kijken, in eerste instantie zullen we niet lastig doen om accountsharing, we moeten even kijken wat voor “impact” dit zal hebben.
Dankjewel voor je reactie! Ik had jou bericht compleet gemist. Ik ga 5EuroUsenet maar eens flink aan de tand voelen. Ik gebruik nu Sunny en betaal daar 6,70 per maand voor, maar als ik voor 5 euro hetzelfde krijg. Graag.Binnetie schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:48:
[...]
Zie mijn eerdere bericht van 5EuroUsenet:
[...]
5 Euro Usenet ziet er interessant uit. Doet me denken aan Lightningusenet een paar jaar geleden, waar je €2,50 per maand voor betaalde.
Dito. Als het idem snelheid biedt, hogere retentie en stabiel is, is het weer een mooie besparing. Jaarabo voor 55 euro is nog geen 4,60 per maandrens-br schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:20:
Dankjewel voor je reactie! Ik had jou bericht compleet gemist. Ik ga 5EuroUsenet maar eens flink aan de tand voelen. Ik gebruik nu Sunny en betaal daar 6,70 per maand voor, maar als ik voor 5 euro hetzelfde krijg. Graag.
[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 10-03-2016 14:09 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Zelfs een jaarabbo wordt dan interessant inderdaad. Betaal nu per maand, omdat ik in een keer 65 euro aftikken wel veel vind. 55 euro echter is wel goed te doen.2Dutch schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:08:
[...]
Dito. Als het idem snelheid biedt, hogere retentie en stabiel is, is het weer een mooie besparing. Jaarabo voor 55 euro is nog geen 4,60 per maandMaar dan moet accountsharing wel mogelijk worden, want dat doe ik nu ook al jaren met een maatje van me.
10 eurorens-br schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:10:
[...]
Zelfs een jaarabbo wordt dan interessant inderdaad. Betaal nu per maand, omdat ik in een keer 65 euro aftikken wel veel vind. 55 euro echter is wel goed te doen.

Even ontopic:
Ik hoop dat ze ook de snelheid omhoog gaan gooien want 20MB/s is 3 keer zo traag als ik normaal haal ;-(
[ Voor 17% gewijzigd door wimpie007 op 10-03-2016 14:41 ]
Wordt gek van die takedowns met de newsleecher newsserver. Tijd voor een newsserver op één of ander exotisch eiland wat iedereen een dikke vinger geeft bij takedowns.
Het lijkt me juist een prima business model voor Stiching Brein. Stel, je bent al jaren op zoek naar een manier om usenet grootverbruikers te stoppen. Via de rechter kom je niet veel verder dan NTDs maar door obfuscatie en automatische downloaders helpt dat niet genoeg meer. Dan zet je een heel goede en goedkope (kostprijs?) tier 2 usenet provider op. Je zet in de voorwaarden heel duidelijk dat deze niet gebruikt mag worden voor het downloaden van materiaal waarop copyright zit. Na een paar maanden tot een jaar begin je de grootste downloaders aan te pakken. NAW opvragen via de provider, eventueel via de rechter. Uiteraard is dat (als het in de media komt) de doodsteek voor je usenet business, maar boeien: je hebt maanden aan logs waardoor je nog jaren kan procederen. En reken maar dat de NL usenet community weer een aardige deuk krijgt door zo'n actie.rens-br schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:23:
[...]
Ik hoop dat je paranoïde bent, hahaZie er geen solide business model voor namelijk. Op het moment dat ze één downloader gaan aanklagen, vanwege gegevens die bij 5Euro vandaan komen, is het uit met de pret.
Maar zo doortrapt is Tim Kuik natuurlijk niet. En gelukkig leest hij ook geen vage GoT draadjes over usenet.
Anoniem: 59888
Enig probleem is dat dat fraude is en die gegevens dus niet als bewijs in een rechtszaak gebruikt kunnen worden. Wel zou Brein aangepakt kunnen worden voor de betreffende fraude. Lijkt me niet dat ze dat gaan doen.
Je valt over die 10 euro, maar begint al 2x over de snelheid. Die paar minuten extra wachten, het komt vanzelf binnen.wimpie007 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:40:
[...]
10 euro
Even ontopic:
Ik hoop dat ze ook de snelheid omhoog gaan gooien want 20MB/s is 3 keer zo traag als ik normaal haal ;-(
Wil je snelheid zul je iets meer moeten betalen. Iets met dubbeltje en eerste rang...
On topic:
Ik kreeg eergisteren een mail dat er dus iets was met mijn account en downloads die ik deed. Ze kunnen blijkbaar heel veel zien, ik hoop dat dit alleen voor de testperiode is en dat logs niet bewaard worden. Misschien komt dit ook wel door het directe contact en zullen andere providers er niets over zeggen.
Nee hoor, wil best meer betalen. Snap alleen niet dat iemand serieus 10 euro op jaarbasis zou missenBinnetie schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:23:
[...]
Je valt over die 10 euro, maar begint al 2x over de snelheid. Die paar minuten extra wachten, het komt vanzelf binnen.
Wil je snelheid zul je iets meer moeten betalen. Iets met dubbeltje en eerste rang...
Ik neem dan gewoon 2 keer die 5 euro abbo ;-)
Vind zelf de jaarprijs korting juist veel te gering. Al eens in het schip gegaan met Lightning, vind het wel best nu. Zal niet snel meer een jaarabo afsluiten bij een bedrijf als deze. Tientje per jaar korting voor significant veel meer risico? No thx. YMMV, uiteraard
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 10-03-2016 23:55 ]
5Euro is momenteel aan het bokken, NewsBin spuugt allerlei fouten uit:
Post komt via CheapNews wel goed binnen, dus het lijkt aan hun kant mis te gaan met de headers.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| [17:21:44] ERROR Check Message-ID - 5 Euro Usenet-NNTPServer: Server Error: Post returned is NOT the post requested :Done [17:21:44] ERROR xxxx yEnc Bad Message-ID - If this happens alot Re-install Newsbin: 5 Euro Usenet ARTICLE xxxx | Done [17:21:44] ERROR xxxx yEnc NNTP_CloseChunk - closing a dirty connection [17:21:44] ERROR DG - Connection Failed: 5 Euro Usenet Server Index:1 path: not-for-mail [17:22:14] ERROR 5 Euro Usenet Error talking to Server: [17:22:14] ERROR DG - Connection Failed: 5 Euro Usenet Server Index:1 from: cpp-gebruiker@domein.nl (cpp-gebruiker) |
Post komt via CheapNews wel goed binnen, dus het lijkt aan hun kant mis te gaan met de headers.
Goedkoop is duurkoop, dat geldt nog steeds. Iedereen snapt dat als je een Nederlander iets goedkoop aanbied dat deze zijn ziel en zaligheid aan je verkoopt, want ze willen allemaal voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. Sowieso verdenk ik BREIN om een handje in dat hele Highwinds concern te hebben, er zijn veel usenet providers opgekocht en daarmee komen heel veel gegevens bij één partij terecht. Tim is een bijzonder slim ventje die ook snapt dat als je Usenet niet direct kan aanpakken dat je dit via een Highwinds achtige constructie prima voor elkaar kan krijgen. BREIN heeft tenslotte een fors kapitaal achter zich waarmee dat prima te financieren valt. Als ik het usenet gebruik de nek om zou willen draaien, en ik zou het kapitaal ervoor hebben, zou ik het echt zo aanpakken.RichieB schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:14:
[...]
Het lijkt me juist een prima business model voor Stiching Brein. Stel, je bent al jaren op zoek naar een manier om usenet grootverbruikers te stoppen. Via de rechter kom je niet veel verder dan NTDs maar door obfuscatie en automatische downloaders helpt dat niet genoeg meer. Dan zet je een heel goede en goedkope (kostprijs?) tier 2 usenet provider op. Je zet in de voorwaarden heel duidelijk dat deze niet gebruikt mag worden voor het downloaden van materiaal waarop copyright zit. Na een paar maanden tot een jaar begin je de grootste downloaders aan te pakken. NAW opvragen via de provider, eventueel via de rechter. Uiteraard is dat (als het in de media komt) de doodsteek voor je usenet business, maar boeien: je hebt maanden aan logs waardoor je nog jaren kan procederen. En reken maar dat de NL usenet community weer een aardige deuk krijgt door zo'n actie.![]()
Maar zo doortrapt is Tim Kuik natuurlijk niet. En gelukkig leest hij ook geen vage GoT draadjes over usenet.
Hoe is het fraude als je een dienst aanbied met hele duidelijke voorwaarden, en je dan je klanten gaat aanklagen die de voorwaarden schenden?Anoniem: 59888 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:56:
Enig probleem is dat dat fraude is en die gegevens dus niet als bewijs in een rechtszaak gebruikt kunnen worden. Wel zou Brein aangepakt kunnen worden voor de betreffende fraude. Lijkt me niet dat ze dat gaan doen.
Het downloaden van de TV series van vanmorgen ging wel weer goed via 5Euro, wel was de snelheid lager dan eerder, 80 mbit ipv de 100 mbit normaal.
Dit topic is gesloten.
Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!