Lijkt mij een aardige promotie:
500GB->€19.50 code: nzbi500. Gratis 10GB trial: http://www.bulknews.eu
[ Voor 9% gewijzigd door jos707 op 05-01-2016 22:04 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door jos707 op 05-01-2016 22:04 ]
Voor dit moment wel ja, maar was beter.jos707 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:04:
Lijkt mij een aardige promotie:
asstastic schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:53:
Werkt nog steeds/weer:
BLOCK 500GB—> €6,00
VOUCHER: HOHOHO15
bulknews.eu
[...]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Jep, zoek maar eens op die 4 letters in dit topicsoccerroos schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:25:
Ik gebruik al jaren nieuwsgroepen maar sinds kort heb ik heel vaak dat spots met 1kb downloaden.
Na wat zoeken op internet kwam ik er achter dat dit met DMCA te maken heeft als het goed is.
Zelf gebruik ik usenet.pro, maar helaas kan ik nu amper nog iets downloaden.
Hoi!
2 tiers, dat is niet verkeerd Zou tevens de EU en de US tegelijkertijd gebruiken van astra.Frazzy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:45:
Ik begin eindelijk te begrijpen hoe een en ander werkt.
Ik was begonnen met grabbit en die gaf heel veel problemen in met incomplete/corupted blocks...
Ook was de backup server niet automatisch te benaderen.
Ik gebruik nu sabnzb. Werkt prima. Als primaire server heb ik een block bij astranews en als backup heb ik een block bij tweaknews.
Is dit een goede servercombi of kan hier nog iets verbeterd worden? of andere tips?
Yep, hier hetzelfde. Heel veel missing articles. Snap er niets van, normaal ging dat allemaal prima.StarWing schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:28:
Ik heb de laatste maanden heel veel incompletes bij SunnyUsenet. Een DL van ~50dagen oud komt meer binnen via de fillservers dan van de sunny, nog iemand met dezelfde problemen ?
[ Voor 4% gewijzigd door asstastic op 17-01-2016 17:16 . Reden: url fix ]
Ok, Tier1 en Tier2 is duidelijk. Maar waarom een flat fee? Block is overzichtelijk en voor mijn gedrag voordeliger. Ik trek eens in de zoveel tijd een bult binnen en dan doe ik maanden niets.asstastic schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:13:
Je kan het beste een primaire en secundaire server nemen die verschillende Tier 1 netwerk hebben. Je kan hier en hier een overzicht vinden van de usenet providers en hun Tier 1.
Neem als primaire een flat account met unlimited downloads en block als 2e server.
Doe je dit met sabnzbd en sickbeard, haal je vrijwel alles binnen.
Met Flat fee account kan je over het algemeen voordeliger downloaden, je hebt geen limiet aan hoeveel je Download. Als je sporadisch iets Download dan is een Block account handiger.Frazzy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:36:
[...]
Ok, Tier1 en Tier2 is duidelijk. Maar waarom een flat fee? Block is overzichtelijk en voor mijn gedrag voordeliger. Ik trek eens in de zoveel tijd een bult binnen en dan doe ik maanden niets.
Ik trek op astraweb mijn 500Mbit vol.
[ Voor 9% gewijzigd door ultrapreventive op 21-01-2016 12:28 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Ja, bij mij. Laatste is van 14.29 hier.knorde schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:32:
Bij meer mensen met Sunnyusenet toevallig geen posts meer in spotnet na gisteren 14.39 uur?
Heb er ook last van..knorde schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:32:
Bij meer mensen met Sunnyusenet toevallig geen posts meer in spotnet na gisteren 14.39 uur?
[ Voor 4% gewijzigd door knorde op 21-01-2016 18:41 ]
[ Voor 64% gewijzigd door knorde op 21-01-2016 19:01 ]
Ik zou zeggen, zo veel als nodig is om de maximale snelheid van je internet provider te kunnen halen. Niet minder maar ook niet meer. Iedere extra verbinding kost je alleen maar meer overhead, terwijl de snelheid er niet door omhoog gaat. Zelf heb ik maar 4 connecties, ook bij Astraweb toevallig.ivo-nl schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:29:
Ik heb Astraweb icm NZBVortex, hoeveel verbindingen is nu aan te raden? max 20 lees ik, heb nu 12 ingesteld?
[ Voor 6% gewijzigd door grun93 op 21-01-2016 21:51 ]
Zelfde gezeik hier met Pureusenet. Gelukkig nog maar twee weken te gaan.ncornelisse schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:21:
Hier ook problemen met Sunny. Wel erg jammer want vorige week weer voor 3 maanden afgenomen.
Volgens het spotnet forum werkt een andere provider wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 31-01-2016 09:56 ]
De hosted versie = spot-web.shenr schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:32:
Waarom gebruiken jullie nog spotnet en niet de hosted? Ben een tijdje terug overgestapt en geen gedoe meer met binnenhalen van spots. Ook leek spotnet i.c.m. mijn provider minder spots te vinden dan nzbserver.
[ Voor 5% gewijzigd door Equator op 31-01-2016 09:57 ]
De US-server van Astraweb heeft Auto DMCA, de EU-server (Searchtech Limited) niet. Daarnaast wordt aangeraden (door Astraweb) gewoon 10 connecties te nemen. 'Baat het niet, dan schaadt het niet'. Gewoon proberen.ivo-nl schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:01:
Ziggo 120Mb, zal eens experimenteren met 4 en dan EU-server.
[ Voor 8% gewijzigd door CreativeS op 22-01-2016 22:03 ]
Nzbgeek lifetime pass gehaald een tijdje terug, bevalt me zeer goed. Spotnet en co gebruik ik eigenlijk niet (meer), af en toe nog een keertje binsearch maar dat was het dan wel. Zelfs gister nog een oudere serie binnengehaald met nzb's van 3 jaar oud, fullspeed via Sunny. Fijn hoorshenr schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:32:
Waarom gebruiken jullie nog spotnet en niet de hosted versie? Ben een tijdje terug overgestapt en geen gedoe meer met binnenhalen van spots. Ook leek spotnet i.c.m. mijn provider minder spots te vinden dan nzbserver.
[ Voor 1% gewijzigd door Equator op 31-01-2016 09:58 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
[ Voor 21% gewijzigd door CreativeS op 24-01-2016 02:33 ]
Hoopvol ging ik naar de Easynews site. Zag de prijzen. Drukte op [X] en hou het maar bij Newshosting weerWildfire schreef op zondag 24 januari 2016 @ 02:54:
Wellicht Astraweb binnenkort maar eens opzeggen en door Easynews vervangen.
Nickname does not reflect reality
Ik heb ook even een trail afgesloten bij Easynews en verrek... films (retail) van een bepaald iemand die na een aantal dagen vaak al verminkt zijn op Astraweb, komen wel binnen via Easynews (SSL EU Server). Uiteraard getest met mijn andere 3 accounts uitgeschakeld. Voor die kwaliteit wil ik wel $9,95 (Unlimited NNTP) betalen. Wat ik dagelijks binnenhaal, kost in de winkel (of op iTunes) wat meer.Wildfire schreef op zondag 24 januari 2016 @ 02:54:
Wellicht Astraweb binnenkort maar eens opzeggen en door Easynews vervangen.
[ Voor 29% gewijzigd door CreativeS op 24-01-2016 16:05 ]
Tsja, ze zijn inderdaad aan de prijzige kant, maar je krijgt er dus wel kwaliteit voor terug. Posts die bij andere newsservers al zwaar verminkt of zelfs foetsie zijn, haal ik via EasyNews prima binnen. Kwaliteit mag wel kosten vind ik.Brad Pitt schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:05:
[...]
Hoopvol ging ik naar de Easynews site. Zag de prijzen. Drukte op [X] en hou het maar bij Newshosting weer
Toch vind ik dit vreemd: dit betreft een provider die zijn aanvoer via Highwinds krijgt. Je zou hier op recent materiaal issues moeten hebben ivm die DMCA. Is dat al getest?CreativeS schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:30:
[...]
Ik heb ook even een trail afgesloten bij Easynews en verrek... films (retail) van een bepaald iemand die na een aantal dagen vaak al verminkt zijn op Astraweb, komen wel binnen via Easynews (SSL EU Server). Uiteraard getest met mijn andere 3 accounts uitgeschakeld. Voor die kwaliteit wil ik wel $9,95 (Unlimited NNTP) betalen.
Ik vond en vind dit ook vreemd, maar ik haal meer compleet binnen dan bij Astraweb. Tijd zal het leren.R.Rebergen schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:38:
Toch vind ik dit vreemd: dit betreft een provider die zijn aanvoer via Highwinds krijgt. Je zou hier op recent materiaal issues moeten hebben ivm die DMCA. Is dat al getest?
[ Voor 26% gewijzigd door CreativeS op 24-01-2016 23:57 ]
Unlimited NNTP is PLUS $9.95. Komt er nog bij, is niet dé prijsCreativeS schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:30:
[...]
Voor die kwaliteit wil ik wel $9,95 (Unlimited NNTP) betalen. Wat ik dagelijks binnenhaal, kost in de winkel (of op iTunes) wat meer.
Dank voor de tip
$9.95 Unlimited NNTP
Free 256-Bit SSL
60 Connections
2000 Days Retention
Volledige retentie + $2,99
Nickname does not reflect reality
Volgens mij wel. Ze hebben het een beetje verstopt, maar je kunt je ook aanmelden voor alleen maar Unlimited NNTP en dan betaal je alleen maar 9,95/maand.Brad Pitt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 00:05:
Unlimited NNTP is PLUS $9.95. Komt er nog bij, is niet dé prijs
Niet?Brad Pitt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 00:05:
Unlimited NNTP is PLUS $9.95. Komt er nog bij, is niet dé prijs
Juist. Ze schreeuwen het niet van de daken, maar je kunt Unlimited NNTP Only gewoon afsluiten voor $9.95.grun93 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 05:42:
Volgens mij wel. Ze hebben het een beetje verstopt, maar je kunt je ook aanmelden voor alleen maar Unlimited NNTP en dan betaal je alleen maar 9,95/maand.
[ Voor 35% gewijzigd door CreativeS op 25-01-2016 08:52 ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
O nee zeker niet en mocht het niet bevallen, dan haal ik het zelf wel uit de iTunes Store.TRaSH schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:18:
Dat je die ene show niet binnen krijgt is toch niet omdat je je blind staart op een bepaalde release group ?
Want dat hoor ik vaak.
O, mijn betoog was meer in algemene zin en sloeg niet op jou. Ik had wel begrepen hoe je het bedoelde.CreativeS schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:39:
Ik heb het dan ook niet over een indexsite, maar de daadwerkelijke bestanden op de server.
[ Voor 98% gewijzigd door CreativeS op 26-01-2016 08:24 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Newsbin Pro is overigens na installatie direct al geactiveerd met de code die je ook via e-mail krijgt.Registration Code: AW001-*****-*****-*****-*****
[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 28-01-2016 09:03 ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Je kan ook voor ca. € 21,00 een creditcard kopen waar € 20,00 op staat. Deze kan je dan eenmalig gebruiken.Of je persoonsgegevens veiliger zijn op deze wijze weet ik niet, maar met je saldo kan na betaling aan nzbGeek niet veel gebeuren(behalve een klein restsaldo). Er is natuurlijk altijd een money trail. Met bitcoins is het vele moeilijker een duidelijke money trail vast te stellen maar wat een gedoe...casa82 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:06:
Ik heb nzbgeek met een gratis VIG proef abonnement getest en was erg tevreden. Nu wil ik een jaar abonnement kopen. Dit kan met creditcard en bitcoin. Bitcoins heb ik niet. Een creditcard wel. Hoe hebben anderen betaald voor nzbgeek? Is het veilig om mijn creditcard te gebruiken? Of doen jullie dat anders?
Yippie kayak, other buckets!
Dan is dat gewijzigd. Half jaar geleden voor 6 maanden een betaling gedaan via Paypal.casa82 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:06:
Ik heb nzbgeek met een gratis VIG proef abonnement getest en was erg tevreden. Nu wil ik een jaar abonnement kopen. Dit kan met creditcard en bitcoin. Bitcoins heb ik niet. Een creditcard wel. Hoe hebben anderen betaald voor nzbgeek? Is het veilig om mijn creditcard te gebruiken? Of doen jullie dat anders?
Gewoon met creditcard. (Hoi Brein!TRaSH schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:47:
heb gewoon met creditcard betaald.
In september ook VIG lifetime/Forever Geek pass betaald met PayPal, heb wel een CC (nou ja, vrouwliefHendrikje1 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 08:55:
Dan is dat gewijzigd. Half jaar geleden voor 6 maanden een betaling gedaan via Paypal.
NZBgeek bevalt me prima. Daarom neem ik nu een VIG Lifetime Membership.
Helaas geen optie meer om met Paypal te betalen. @jmk: Aha, vandaar.
Ach, geen probleem. Dan betaal ik gewoon met me Credit Card.
[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 31-01-2016 12:52 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
dag Brein!pven schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:45:
[...]
Gewoon met creditcard. (Hoi Brein!)
Met Astraweb heb ik gisteren iets probleemloos gedownload van ongeveer 1400 dagen.
Ja de betaalpagina is een "vage" Geek.TRaSH schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:08:
[...]
dag Brein!![]()
de "donatie" naar die forum staat op een andere naam dan van hun site
teminste dat was toen ik nog een "donatie" gedaan hebt naar hun.
Is dat legaal te doen?Mirickle schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:39:
Je kan toch ook gewoon met bitcoin betalen? Koop bitcoin met iDeal of PayPal. Hoef je ook je cc gegevens nergens achter te laten.
Yippie kayak, other buckets!
Het lijkt allemaal op elkaarivo-nl schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:30:
Ik gebruik OZnzb.com, geen ervaring met NZBGeek, lijkt beetje t zelfde of niet?
Echt waardeloze software. Ik heb het getest en daarna Alt.binz en die werkt (icm Kodi) stukken beter.Haas_nl schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:19:
Zag trouwens dat bintube nu gratis is...
http://www.bintube.com/player/
Heb mijn account maar opgezegdwas zoal te duur maar het werkte wel goed.
2250 WP Zuid PVoutput
Ik kan het je vanavond pas laten weten. Gisteren had ik nog gewoon connectie.MdO82 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:13:
Meer mensen die sunnyusenet hebben en problemen hebben met connecten ?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Gisteren ging het inderdaad nog goed.Frostbite schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:30:
[...]
Ik kan het je vanavond pas laten weten. Gisteren had ik nog gewoon connectie.
ErrNo 110, Connection timed out
2250 WP Zuid PVoutput
Het lijkt allemaal zo mooi... veel korting bij jaarabonnementen. En dan gebeurt er dit... de problemen bij Astraweb zijn helaas niet nieuw en zouden een wijze les moeten zijn. Zoek een provider waar je eventueel abonnementen van maximaal 3 maanden kunt nemen. Gooi je ook wat minder geld weg.maxtrash schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:08:
Astraweb is een verschrikking de laatste tijd. Krijg niets meer compleet. Helaas loopt het abonnement nog door tot augustus.
2250 WP Zuid PVoutput
ik gebruik al heel lang i-telligent en bevalt goed.MdO82 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:03:
Weet niet of deze vraag hier wenselijk is
Maar heeft iemand een mooi alternatief voor Sunny Usenet.
Oké ze kunnen niks aan de take downs doen, daar hebben andere ook last van, maar de connection time-outs die ik de laatste dagen heb beginnen een beetje te irriteren
[ Voor 37% gewijzigd door Sjah op 06-02-2016 19:01 ]
Mij ook, astraweb altijd goed geweest maar ze doen iets wat ik niet ervaar met i-telligent, alles en ook alles wat ik download is BROKEN_RAR, ik wil voor mijn dochter oude films downloaden waar ik mee ben opgegroeid, en komen gebroken binnen, sinds eind 2015, daarvoor was alles goed. Ik hed Astraweb nu dus echt nodig voor de films uit 80 en 90 jaren maar alles komt corrupt binnen en ben erachter gekomen dat i-telligent retentie omhoog is gegaan, website geeft 900 dagen aan maar ik heb [knip] via i-telligent compleet binnen gehaald en de bestanden zijn 1003 dagen oud en kwamen in tegen stelling tot astraweb compleet binnen.agaam schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 14:38:
[...]
ik gebruik al heel lang i-telligent en bevalt goed.
[ Voor 1% gewijzigd door Equator op 08-02-2016 07:33 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2016 01:15 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat zeg jij, maar we gaan geen uitzonderingen maken. Wie gaat dan controleren of het besproken materiaal wel of niet ouder dan 20 jaar is? Dus gewoon niet doen.Sm0k3r schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:54:
[...]
Oh, over films praten die ouder zijn dan 20 jaar zijn is niet illegaal, copyright is 0, ze mogen blij zijn dat wij het nogmaals willen zien
Laat ik mezelf even quoten...Jeroenimoes schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:51:
Easynews: 9,95 voor onbeperkte limieten snelheid/data, hoge retentie lijkt me een goede kandidaat. Iemand ervaringen met Easynews (niet te verwarren met Easyusenet), of andere aanbevelingen?
CreativeS schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:48:
Tot nu toe eigenlijk alles binnen kunnen krijgen wat ik wilde downloaden. Bij N&T is Easynews wel wat rigoureuzer dan ik gewend ben. Was ik gewend aan het lichtelijk maar doeltreffend verminken van bestanden om deze niet gerepareerd te krijgen, Easynews verwijdert gewoon complete RAR-bestanden. Van de 7 RAR-bestanden worden dan bijvoorbeeld 3 of 4 compleet verwijderd. Daar helpen PAR-bestanden niet eens tegen. Neemt niet weg dat eigenlijk alles (in mijn situatie) wel links- of rechtsom binnen te halen is. Nog steeds een hele verbetering en dan heb ik het nog niet eens over de (sinds een aantal weken) belabberde snelheid bij Astraweb en de snelheid bij Easynews die continu 200Mb/s is. Een aflevering van een populaire komedie staat na anderhalve week nog steeds online. Of de uploader doet het slim of N&T is alleen voor de eerste upload van de bestanden en men kijkt er verder niet naar.
En dan nog ga ik zelf voor maximaal een kwartaalabonnement als blijkt dat de USP redelijk betrouwbaar blijkt qua beschikbaarheid.Jeroenimoes schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:51:
Ik heb liever maandelijkse opzegbaarheid, maar betrouwbaarheid is ook wat waard
Bedankt voor deze tip! Dit is een mooie aanbieding. Eigenlijk nooit problemen en kan alles pakken wat ik nodig heb!asstastic schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 18:54:
- Actie van bulknews.eu block 1000GB van €60,- voor €15 met promo code: darkfriday1000
Pluk je voordeel!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik gebruik dat in ieder geval erg veel. Op p2h staan veel nieuwe series en releases en gebruik linked4you voor de oudere serie releases. Het nadeel van losse fora, is dat het veel meer werk is dan spotnet / spotweb in combinatie met NZBget en een RpiSjah schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:08:
Is place2home niet tegenwoordig een belangrijk forum?
NZBGeek is interessant voor series en films die vaak last hebben van N&T aangezien hun vaak hashed reposten.Thoraxx schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:16:
Is spotnet nog steeds "de" applicatie om gemakkelijk Nederlands ondertitelde content te vinden?
Ik las hier veel over NZBGeek, maar dat is vooral interessant icm een NAS oid toch?
Ik gebruik nu Astraweb icm met Spotnet, maar ik haal bijna niets meer binnen + de snelheid is brak.
Zit te denken over te stappen naar Easyusenet, icm de carnavals korting. Met een test account komt hier VEEL meer binnen en super snel.
want ?Sjah schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:08:
Is place2home niet tegenwoordig een belangrijk forum?
[ Voor 18% gewijzigd door Meneer iCy op 12-02-2016 14:01 ]
[ Voor 130% gewijzigd door RichieB op 14-02-2016 15:59 . Reden: [never mind] ]
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Anoniem: 727534
Als er fouten gespot worden door een tweaker krijgen wij een berichtje. Grotendeels zal hij nog wel kloppen dus.Anoniem: 727534 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:39:
Hallo Allen,
Ik heb even een vraag.
Weet iemand of het start bericht van dit topic nog up to date is?
Bedoel dan het overzicht van server met voorwaardes zoals de retentie en AS.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq