Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.482 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 09:14
Lijkt mij een aardige promotie:

500GB->€19.50 code: nzbi500. Gratis 10GB trial: http://www.bulknews.eu

[ Voor 9% gewijzigd door jos707 op 05-01-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:28

Meneer iCy

swarma

jos707 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:04:
Lijkt mij een aardige promotie:

500GB->€19.50 code: nzbi500. Gratis 10GB trial: http://www.bulknews.eu
Voor dit moment wel ja, maar was beter.
asstastic schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:53:
Werkt nog steeds/weer:

BLOCK 500GB—> €6,00
VOUCHER: HOHOHO15

bulknews.eu

[...]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik gebruik al jaren nieuwsgroepen maar sinds kort heb ik heel vaak dat spots met 1kb downloaden.
Na wat zoeken op internet kwam ik er achter dat dit met DMCA te maken heeft als het goed is.

Zelf gebruik ik usenet.pro, maar helaas kan ik nu amper nog iets downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
soccerroos schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:25:
Ik gebruik al jaren nieuwsgroepen maar sinds kort heb ik heel vaak dat spots met 1kb downloaden.
Na wat zoeken op internet kwam ik er achter dat dit met DMCA te maken heeft als het goed is.

Zelf gebruik ik usenet.pro, maar helaas kan ik nu amper nog iets downloaden.
Jep, zoek maar eens op die 4 letters in dit topic

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frazzy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 15:04
Ik begin eindelijk te begrijpen hoe een en ander werkt.

Ik was begonnen met grabbit en die gaf heel veel problemen in met incomplete/corupted blocks...
Ook was de backup server niet automatisch te benaderen.

Ik gebruik nu sabnzb. Werkt prima. Als primaire server heb ik een block bij astranews en als backup heb ik een block bij tweaknews.

Is dit een goede servercombi of kan hier nog iets verbeterd worden? of andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Frazzy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:45:
Ik begin eindelijk te begrijpen hoe een en ander werkt.

Ik was begonnen met grabbit en die gaf heel veel problemen in met incomplete/corupted blocks...
Ook was de backup server niet automatisch te benaderen.

Ik gebruik nu sabnzb. Werkt prima. Als primaire server heb ik een block bij astranews en als backup heb ik een block bij tweaknews.

Is dit een goede servercombi of kan hier nog iets verbeterd worden? of andere tips?
2 tiers, dat is niet verkeerd Zou tevens de EU en de US tegelijkertijd gebruiken van astra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frazzy
Zijn die servers onderling zo verschillend?

Hoe zit dat dan met de connections? Moet ik die 25-25 verdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-06 20:40
StarWing schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:28:
Ik heb de laatste maanden heel veel incompletes bij SunnyUsenet. Een DL van ~50dagen oud komt meer binnen via de fillservers dan van de sunny, nog iemand met dezelfde problemen ?
Yep, hier hetzelfde. Heel veel missing articles. Snap er niets van, normaal ging dat allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Je kan het beste een primaire en secundaire server nemen die verschillende Tier 1 netwerk hebben. Je kan hier en hier een overzicht vinden van de usenet providers en hun Tier 1.

Neem als primaire een flat account met unlimited downloads en block als 2e server.

Doe je dit met sabnzbd en sickbeard, haal je vrijwel alles binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door asstastic op 17-01-2016 17:16 . Reden: url fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frazzy
asstastic schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:13:
Je kan het beste een primaire en secundaire server nemen die verschillende Tier 1 netwerk hebben. Je kan hier en hier een overzicht vinden van de usenet providers en hun Tier 1.

Neem als primaire een flat account met unlimited downloads en block als 2e server.

Doe je dit met sabnzbd en sickbeard, haal je vrijwel alles binnen.
Ok, Tier1 en Tier2 is duidelijk. Maar waarom een flat fee? Block is overzichtelijk en voor mijn gedrag voordeliger. Ik trek eens in de zoveel tijd een bult binnen en dan doe ik maanden niets.

Ik trek op astraweb mijn 500Mbit vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Frazzy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:36:
[...]

Ok, Tier1 en Tier2 is duidelijk. Maar waarom een flat fee? Block is overzichtelijk en voor mijn gedrag voordeliger. Ik trek eens in de zoveel tijd een bult binnen en dan doe ik maanden niets.

Ik trek op astraweb mijn 500Mbit vol.
Met Flat fee account kan je over het algemeen voordeliger downloaden, je hebt geen limiet aan hoeveel je Download. Als je sporadisch iets Download dan is een Block account handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Zag trouwens dat bintube nu gratis is...
http://www.bintube.com/player/
Heb mijn account maar opgezegd ;) was zoal te duur maar het werkte wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrapreventive
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-07 23:03
Na verstrijken van de 24-uurstermijn maar eens een email naar i-Telligent gestuurd, want geen login-gegevens ontvangen na aanmelding maandabonnement; nog geen antwoord.
Voorlopig maar mijn blockaccount van Astra gebruiken dan.

Is het trouwens gebruikelijk om bepalingen in de Algemene Voorwaarden te hebben waarin staat dat de klant zich aan copyrightvoorschriften houdt? Doen alle aanbieders dat? Doet me een beetje denken aan een wegbeheerder die me vraagt me aan de verkeersregels te houden voordat ik op het wegdek mag.

Update: nog net binnen 48 uur na initiële aanmelding opgelost. Beantwoording email erg traag, wel excuses.

[ Voor 9% gewijzigd door ultrapreventive op 21-01-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 20:56
Bij meer mensen met Sunnyusenet toevallig geen posts meer in spotnet na gisteren 14.39 uur?

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:56
knorde schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:32:
Bij meer mensen met Sunnyusenet toevallig geen posts meer in spotnet na gisteren 14.39 uur?
Ja, bij mij. Laatste is van 14.29 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:37
knorde schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:32:
Heb er ook last van..
We zijn niet de enige: http://www.spot-net.nl/fo....php?f=3&t=6176&start=190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Wow we zijn zeker niet de enige haha.
Nouja bij deze weet ik dus dat het niet aan mijn pc ligt, toevallig belde mijn moeder net ook (ook sunnyusenet) dat het bij haar niet meer werkt sinds dezelfde tijd gisteren dus het lijkt idd een storing te zijn ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door knorde op 21-01-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixter223
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Buiten Sunny hebben meerdere providers hetzelfde probleem met spot-net en spot-lite. Via spot-web gaat het nog wel goed maar dat is een beperkte versie van spot-net/lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Misschien dat meerdere providers dezelfde "hoofdprovider" gebruiken?
Ik weet dat sunnyusenet ook een reseller is van een bepaalde partij.

Ik heb geen glazen bol dus ik verzin dit ter plekke maar dat zou misschien wel verklaren waarom sommige providers niet werken en sommige wel.

EDIT

Op http://www.spot-net.nl/fo....php?f=3&t=6176&start=190 valt te lezen dat een moderator contact heeft opgenomen met sunny.

"Hi Support,

Seems there are issues with the headers in free.pt. As of yesterday (20-01-2016 13.39:26 GMT) this group hasn't been updated.
http://i.imgur.com/R10OyhC.png 13.39:26 GMT.

As moderator on spot-net.nl we see more and more complaints as a result of your bad reply regarding this issue.
Default you claim that this is an application issue, but headers are not updated in the usenet group free.pt.
Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

Please look into this and provide a solution or a usefull answer.

Thanks in advance"

Ik verwacht dus dat we nu snel weten wat er aan de hand is en belangrijker nog of er een oplossing is/komt.

[ Voor 64% gewijzigd door knorde op 21-01-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hier ook problemen met Sunny. Wel erg jammer want vorige week weer voor 3 maanden afgenomen.

Volgens het spotnet forum werkt een andere provider wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-07 23:16
Ik heb Astraweb icm NZBVortex, hoeveel verbindingen is nu aan te raden? max 20 lees ik, heb nu 12 ingesteld. Maakt het nog uit welke server (EU/US) of SSL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:33
ivo-nl schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:29:
Ik heb Astraweb icm NZBVortex, hoeveel verbindingen is nu aan te raden? max 20 lees ik, heb nu 12 ingesteld?
Ik zou zeggen, zo veel als nodig is om de maximale snelheid van je internet provider te kunnen halen. Niet minder maar ook niet meer. Iedere extra verbinding kost je alleen maar meer overhead, terwijl de snelheid er niet door omhoog gaat. Zelf heb ik maar 4 connecties, ook bij Astraweb toevallig.

[ Voor 6% gewijzigd door grun93 op 21-01-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Ziggo 120Mb, zal eens experimenteren met 4 en dan EU-server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 01:06
ncornelisse schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:21:
Hier ook problemen met Sunny. Wel erg jammer want vorige week weer voor 3 maanden afgenomen.

Volgens het spotnet forum werkt een andere provider wel.
Zelfde gezeik hier met Pureusenet. Gelukkig nog maar twee weken te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 19:48
Waarom gebruiken jullie nog spotnet en niet de hosted versie? Ben een tijdje terug overgestapt en geen gedoe meer met binnenhalen van spots. Ook leek spotnet i.c.m. mijn provider minder spots te vinden dan nzbserver.

[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 31-01-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixter223
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
shenr schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:32:
Waarom gebruiken jullie nog spotnet en niet de hosted? Ben een tijdje terug overgestapt en geen gedoe meer met binnenhalen van spots. Ook leek spotnet i.c.m. mijn provider minder spots te vinden dan nzbserver.
De hosted versie = spot-web.

[ Voor 5% gewijzigd door Equator op 31-01-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
En weer opgelost. Ik krijg weer spots binnen met Sunny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
ivo-nl schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:01:
Ziggo 120Mb, zal eens experimenteren met 4 en dan EU-server.
De US-server van Astraweb heeft Auto DMCA, de EU-server (Searchtech Limited) niet. Daarnaast wordt aangeraden (door Astraweb) gewoon 10 connecties te nemen. 'Baat het niet, dan schaadt het niet'. Gewoon proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door CreativeS op 22-01-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

shenr schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:32:
Waarom gebruiken jullie nog spotnet en niet de hosted versie? Ben een tijdje terug overgestapt en geen gedoe meer met binnenhalen van spots. Ook leek spotnet i.c.m. mijn provider minder spots te vinden dan nzbserver.
Nzbgeek lifetime pass gehaald een tijdje terug, bevalt me zeer goed. Spotnet en co gebruik ik eigenlijk niet (meer), af en toe nog een keertje binsearch maar dat was het dan wel. Zelfs gister nog een oudere serie binnengehaald met nzb's van 3 jaar oud, fullspeed via Sunny. Fijn hoor :)

[ Voor 1% gewijzigd door Equator op 31-01-2016 09:58 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:33
Ik heb een account van easyusenet, maar niet supertevreden over de retentie. In mijn beleving grijp ik met eweka niet zo vaak mis.

Is een Nightly account van NewsXS een goede aanvulling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06 20:16
Iemand hier die ervaring heeft met usenetbucket? :P
Moet een nieuw abonnement afsluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

Ok ik ben klaar met Astraweb, sprak jaren lang vol lof over Astraweb maar ik heb constant BROKEN_RAR bestanden die niet eens meer te repareren zijn, ik download bekende oude films dus nog voor de tijd van takedown notices oftewel jaren 80 films, om te testen krijg ik die wel binnen via i-telligent en niet via astraweb maar astraweb had ik nodig voor oude posts oftewel +1500 dagen maar zelfs onder de 1000 dagen heb ik dit.

Ik heb dus sinds enkele weken eu.news.astraweb.com ingesteld en dat maakt geen hol uit, hebben meer mensen dit, snelheid vind ik niet belangerijk enkel het BROKEN_RAR probleem.

Is er naast Astraweb een andere provider met +2000 dagen retentie die blockaccounts verkoopt, ik heb dit gevonden maar kan niet 1,2,3 achterhalen van wie zij afnemen: http://www.blocknews.net/

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Blocknews = Highwinds = Eweka, Sunny en tientallen meer.

Logboek van NBP staat ook gigantisch vol na download van wat films (via Astraweb), maar ze komen wel binnen. Snelheid schommelt enorm, maar mag in principe niet klagen. Zolang het tussen de 100 en 200Mb/s blijft, kan ik er wel mee leven. De schommelende snelheid ligt overigens wel aan Astraweb, want als ik Astraweb deactiveer en alleen gebruikmaak van Bulknews, blijft de snelheid strak 205Mb/s.

[ Voor 21% gewijzigd door CreativeS op 24-01-2016 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 07:47

Wildfire

Joy to the world!

Ik had afgelopen week downloads die via Giganews, Astraweb en TweakNews niet compleet binnen kwamen en daardoor zelfs onrepareerbaar waren. Als proef een Easynews accountje geprobeerd: de bestanden kwamen probleemloos binnen.

Wellicht Astraweb binnenkort maar eens opzeggen en door Easynews vervangen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-07 22:04
- Knip -

Beter leren zoeken :+

[ Voor 90% gewijzigd door Lunaticc op 24-01-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Nevermind begrijp ik.

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 24-01-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:18
Wildfire schreef op zondag 24 januari 2016 @ 02:54:
Hoopvol ging ik naar de Easynews site. Zag de prijzen. Drukte op [X] en hou het maar bij Newshosting weer :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Wildfire schreef op zondag 24 januari 2016 @ 02:54:
Ik heb ook even een trail afgesloten bij Easynews en verrek... films (retail) van een bepaald iemand die na een aantal dagen vaak al verminkt zijn op Astraweb, komen wel binnen via Easynews (SSL EU Server). Uiteraard getest met mijn andere 3 accounts uitgeschakeld. Voor die kwaliteit wil ik wel $9,95 (Unlimited NNTP) betalen. Wat ik dagelijks binnenhaal, kost in de winkel (of op iTunes) wat meer.

Dank voor de tip :)

$9.95 Unlimited NNTP
Free 256-Bit SSL
60 Connections
2000 Days Retention

Volledige retentie + $2,99

Enige wat jammer is, is natuurlijk wel dat er een max van 10GB aan die trail zit. Je kan helaas niet alles hebben.

PS Net nog één van ruim 1000 dagen, één van 1500 dagen en één van 1978 dagen oud getest. Verbazingwekkend, maar ze komen binnen zonder hulp van Astraweb en 2 blockaccounts. Het is was natuurlijk nog wel een trail, maar wie weet is het wat en nu laat ik 'm maar even een maandje lopen.

[ Voor 29% gewijzigd door CreativeS op 24-01-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 07:47

Wildfire

Joy to the world!

Brad Pitt schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:05:
[...]

Hoopvol ging ik naar de Easynews site. Zag de prijzen. Drukte op [X] en hou het maar bij Newshosting weer :)
Tsja, ze zijn inderdaad aan de prijzige kant, maar je krijgt er dus wel kwaliteit voor terug. Posts die bij andere newsservers al zwaar verminkt of zelfs foetsie zijn, haal ik via EasyNews prima binnen. Kwaliteit mag wel kosten vind ik.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:32
Film die met Eweka niet meer binnenkwam is onder Newsconnection wel gelukt. Is Supernews via zelfde server als Newsconnection?ik heb 50 mbit en Newsconnection biedt geen 50 aan, maar alleen 20 en dan 150 mb en ik lees hier zoveel verschillende dingen.

Blockaccount kan ik overwegen, maar doe t liever zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR2USA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-07 03:56
CreativeS schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:30:
[...]

Ik heb ook even een trail afgesloten bij Easynews en verrek... films (retail) van een bepaald iemand die na een aantal dagen vaak al verminkt zijn op Astraweb, komen wel binnen via Easynews (SSL EU Server). Uiteraard getest met mijn andere 3 accounts uitgeschakeld. Voor die kwaliteit wil ik wel $9,95 (Unlimited NNTP) betalen.
Toch vind ik dit vreemd: dit betreft een provider die zijn aanvoer via Highwinds krijgt. Je zou hier op recent materiaal issues moeten hebben ivm die DMCA. Is dat al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
R.Rebergen schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:38:
Toch vind ik dit vreemd: dit betreft een provider die zijn aanvoer via Highwinds krijgt. Je zou hier op recent materiaal issues moeten hebben ivm die DMCA. Is dat al getest?
Ik vond en vind dit ook vreemd, maar ik haal meer compleet binnen dan bij Astraweb. Tijd zal het leren.
1 film van 13 januari die ik wilde downloaden was niet aanwezig, maar dan ook compleet weg. Lijkt mij niet echt een takedown, maar eerder een syncfout, aangezien een takedown vaak alleen een verminking van de bestanden is, zodat zelfs par's niets meer kunnen redden.

[ Voor 26% gewijzigd door CreativeS op 24-01-2016 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:18
CreativeS schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:30:
[...]
Voor die kwaliteit wil ik wel $9,95 (Unlimited NNTP) betalen. Wat ik dagelijks binnenhaal, kost in de winkel (of op iTunes) wat meer.

Dank voor de tip :)

$9.95 Unlimited NNTP
Free 256-Bit SSL
60 Connections
2000 Days Retention

Volledige retentie + $2,99
Unlimited NNTP is PLUS $9.95. Komt er nog bij, is niet dé prijs :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Brad Pitt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 00:05:
Volgens mij wel. Ze hebben het een beetje verstopt, maar je kunt je ook aanmelden voor alleen maar Unlimited NNTP en dan betaal je alleen maar 9,95/maand.

Ik ga het toch eens proberen. Als ze echt zo goed zijn, heb ik mijn beide andere accounts niet meer nodig en ben dan per saldo goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 00:05:

Niet?
grun93 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 05:42:

Volgens mij wel. Ze hebben het een beetje verstopt, maar je kunt je ook aanmelden voor alleen maar Unlimited NNTP en dan betaal je alleen maar 9,95/maand.
Juist. Ze schreeuwen het niet van de daken, maar je kunt Unlimited NNTP Only gewoon afsluiten voor $9.95.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NiW3oox.png

Ik kom nu overigens wel wat meer bestanden tegen die last hebben van N&T. Een nieuwe show waarvan S01E02 1080p HDTV 19 januari geplaatst was, is inmiddels ook geheel weg bij Easynews. Easynews hoeft dus niet voor iedereen de oplossing te zijn.

Ik heb sowieso 4 accounts. 2 blockaccounts die altijd handig zijn, een account bij Astraweb waar ik niet voor hoef te betalen en een account bij een USP die mij op dat moment bevalt en waar ik nooit een jaarcontract afsluit. Met die 4 accounts komt alles wel binnen. Ik heb in december al een account bij Sunny laten verlopen en in vergelijking met Sunny is Easynews wel degelijk een verademing. Het heeft beide zijn voordelen.

[ Voor 35% gewijzigd door CreativeS op 25-01-2016 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 15:02

TRaSH

koffie ?

Ik zit zelf bij newsdemon,
Wat ook highwind is.
Krijg eigenlijk ook alles compleet binnen.
Dat je die ene show niet binnen krijgt is toch niet omdat je je blind staart op een bepaalde release group ?
Want dat hoor ik vaak.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
TRaSH schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:18:
Dat je die ene show niet binnen krijgt is toch niet omdat je je blind staart op een bepaalde release group ?
Want dat hoor ik vaak.
O nee zeker niet en mocht het niet bevallen, dan haal ik het zelf wel uit de iTunes Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Dat je soms iets niet binnen krijgt, is soms het gevolg van een verkeerde indexer. Bij de een staat een spot dan als incompleet en bij een andere gewoon als compleet.

Daarnaast zou ik niet graag de mensen de kost geven die niet controleren, in geval van een incomplete post, waar dat dan aan ligt. Soms zijn er alleen maar beschadigde par2 bestanden, terwijl je die lang niet altijd nodig hebt. Of zijn er wel beschadigde rar bestanden, maar die heeft de poster meteen nog een keer gespot en dan wel goed. Terwijl er leechers zijn die meteen denken: he, er ontbreken blocks, dan begin ik er ook niet aan. Altijd eerst even op collection drukken dus, en controleren welke delen missen. De indexsite doet dat niet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Ik heb het dan ook niet over een indexsite, maar de daadwerkelijke bestanden op de server.
Overigens ga ik nooit af op opmerkingen van andere users. Ik ervaar het zelf wel en ja, als iemand zegt dat de bestanden incompleet zijn, dan geldt dat meestal voor hun eigen ISP. Als bij eigen download blijkt dat de bestanden echt niet compleet blijken, zie ik wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
CreativeS schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:39:
Ik heb het dan ook niet over een indexsite, maar de daadwerkelijke bestanden op de server.
O, mijn betoog was meer in algemene zin en sloeg niet op jou. Ik had wel begrepen hoe je het bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Excuus :)

Edit 26-01-2015: Tot nu toe eigenlijk alles binnen kunnen krijgen wat ik wilde downloaden. Bij N&T is Easynews wel wat rigoureuzer dan ik gewend ben. Was ik gewend aan het lichtelijk maar doeltreffend verminken van bestanden om deze niet gerepareerd te krijgen, Easynews verwijdert gewoon complete RAR-bestanden. Van de 7 RAR-bestanden worden dan bijvoorbeeld 3 of 4 compleet verwijderd. Daar helpen PAR-bestanden niet eens tegen. Neemt niet weg dat eigenlijk alles (in mijn situatie) wel links- of rechtsom binnen te halen is. Nog steeds een hele verbetering en dan heb ik het nog niet eens over de (sinds een aantal weken) belabberde snelheid bij Astraweb en de snelheid bij Easynews die continu 200Mb/s is. Een aflevering van een populaire komedie staat na anderhalve week nog steeds online. Of de uploader doet het slim of N&T is alleen voor de eerste upload van de bestanden en men kijkt er verder niet naar.

[ Voor 98% gewijzigd door CreativeS op 26-01-2016 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij Astraweb krijg je tegenwoordig blijkbaar een gratis key voor Newsbin Pro: http://www.news.astraweb.com/members_v2/viewdetails.cgi (rechtsonder op de pagina, moet je uiteraard wel in kunnen loggen)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Inderdaad... setup downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0QBIDkt.png
En dan krijg je tijdens de installatie het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ke7wdyW.png

En daarna krijg je inderdaad een e-mail van Newsbin Sales met daarin de 'free key':
Registration Code: AW001-*****-*****-*****-*****
Newsbin Pro is overigens na installatie direct al geactiveerd met de code die je ook via e-mail krijgt.
Nu had ik eigenlijk al 2 codes... maar het is altijd handig :)

[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 28-01-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casa82
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-07 23:04
Ik heb nzbgeek met een gratis VIG proef abonnement getest en was erg tevreden. Nu wil ik een jaar abonnement kopen. Dit kan met creditcard en bitcoin. Bitcoins heb ik niet. Een creditcard wel. Hoe hebben anderen betaald voor nzbgeek? Is het veilig om mijn creditcard te gebruiken? Of doen jullie dat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

heb gewoon met creditcard betaald.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:17

jmk

casa82 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:06:
Ik heb nzbgeek met een gratis VIG proef abonnement getest en was erg tevreden. Nu wil ik een jaar abonnement kopen. Dit kan met creditcard en bitcoin. Bitcoins heb ik niet. Een creditcard wel. Hoe hebben anderen betaald voor nzbgeek? Is het veilig om mijn creditcard te gebruiken? Of doen jullie dat anders?
Je kan ook voor ca. € 21,00 een creditcard kopen waar € 20,00 op staat. Deze kan je dan eenmalig gebruiken.Of je persoonsgegevens veiliger zijn op deze wijze weet ik niet, maar met je saldo kan na betaling aan nzbGeek niet veel gebeuren(behalve een klein restsaldo). Er is natuurlijk altijd een money trail. Met bitcoins is het vele moeilijker een duidelijke money trail vast te stellen maar wat een gedoe...

Eerst kon je daar trouwens "gewoon" met PayPal betalen. PP zit nogal in de rol van de moraalridder en sluit klanten zoals Geek af... Jammer want ik vind creditcard al zo'n gedoe!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casa82
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-07 23:04
ik heb uiteindelijk net als TRaSH ook mij gewoon met CC betaald. Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
casa82 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:06:
Dan is dat gewijzigd. Half jaar geleden voor 6 maanden een betaling gedaan via Paypal.
NZBgeek bevalt me prima. Daarom neem ik nu een VIG Lifetime Membership.

Helaas geen optie meer om met Paypal te betalen. @jmk: Aha, vandaar.
Ach, geen probleem. Dan betaal ik gewoon met me Credit Card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
TRaSH schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:47:
heb gewoon met creditcard betaald.
Gewoon met creditcard. (Hoi Brein! :w)

Met Astraweb heb ik gisteren iets probleemloos gedownload van ongeveer 1400 dagen. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 20:03
Je kan toch ook gewoon met bitcoin betalen? Koop bitcoin met iDeal of PayPal. Hoef je ook je cc gegevens nergens achter te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hendrikje1 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 08:55:
Dan is dat gewijzigd. Half jaar geleden voor 6 maanden een betaling gedaan via Paypal.
NZBgeek bevalt me prima. Daarom neem ik nu een VIG Lifetime Membership.

Helaas geen optie meer om met Paypal te betalen. @jmk: Aha, vandaar.
Ach, geen probleem. Dan betaal ik gewoon met me Credit Card.
In september ook VIG lifetime/Forever Geek pass betaald met PayPal, heb wel een CC (nou ja, vrouwlief :P) maar PayPal is ook lekker makkelijk. Jammer dat ze dat eruit gehaald hebben als betaalmethode. NZBgeek beviel mij tijdens de trial toen ook uitstekend, die lifetime is nog geen 3 tientjes well spent :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 31-01-2016 12:52 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

pven schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:45:
[...]

Gewoon met creditcard. (Hoi Brein! :w)

Met Astraweb heb ik gisteren iets probleemloos gedownload van ongeveer 1400 dagen. _O_
dag Brein! ;w
de "donatie" naar die forum staat op een andere naam dan van hun site ;)
teminste dat was toen ik nog een "donatie" gedaan hebt naar hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:17

jmk

TRaSH schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:08:
[...]

dag Brein! ;w
de "donatie" naar die forum staat op een andere naam dan van hun site ;)
teminste dat was toen ik nog een "donatie" gedaan hebt naar hun.
Ja de betaalpagina is een "vage" Geek. :P De link naar nzbGeek is niet makkelijk te leggen vanuit de betaalpagina. Het is een klein beetje obscuur, zeker geen security.
Mirickle schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:39:
Je kan toch ook gewoon met bitcoin betalen? Koop bitcoin met iDeal of PayPal. Hoef je ook je cc gegevens nergens achter te laten.
Is dat legaal te doen?
Is je bitcoin code(je virtuele geld) te herleiden naar je PP of iDEAL account?
Loop je niet een enorm risico met die fluctuerende marktwaarde van deze munt?
Is het kopen van 1/33 bitcoin duurder dan een prepaid creditcard kopen met dezelfde waarde?

Sorry dat het misschien wat offtopic is maar ik was even benieuwd.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Ik gebruik OZnzb.com, geen ervaring met NZBGeek, lijkt beetje t zelfde of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ivo-nl schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:30:
Ik gebruik OZnzb.com, geen ervaring met NZBGeek, lijkt beetje t zelfde of niet?
Het lijkt allemaal op elkaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heb hier dognzb naast pfmonkey draaien, heeft het dan nog zin om een 3e indexer toe te voegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

als je alles binnenkrijgt niet ;)
ik zelf heb er toen een aantal genomen(ook wegens limited sign-up) om te kijken welke voor mij het beste resultaat geeft.
maar is ook afhankelijk welk materiaal je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Haas_nl schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:19:
Zag trouwens dat bintube nu gratis is...
http://www.bintube.com/player/
Heb mijn account maar opgezegd ;) was zoal te duur maar het werkte wel goed.
Echt waardeloze software. Ik heb het getest en daarna Alt.binz en die werkt (icm Kodi) stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 10:38
Meer mensen die sunnyusenet hebben en problemen hebben met connecten ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

MdO82 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:13:
Meer mensen die sunnyusenet hebben en problemen hebben met connecten ?
Ik kan het je vanavond pas laten weten. Gisteren had ik nog gewoon connectie.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Frostbite schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:30:
[...]

Ik kan het je vanavond pas laten weten. Gisteren had ik nog gewoon connectie.
Gisteren ging het inderdaad nog goed.
Nu geeft hij alleen maar:

ErrNo 110, Connection timed out

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 04-07 22:49
Carnaval wordt het leukste feest van het jaar. Bestel je namelijk nu een abonnement met couponcode CARNAVAL, dan ontvang je 30% korting. Ongeacht welk abonnement je besteld.

bij EasyUsenet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 17:26
Astraweb is een verschrikking de laatste tijd. Krijg niets meer compleet. Helaas loopt het abonnement nog door tot augustus.
nu een proefabonnement genomen op easyusenet. Da's heel andere koek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
maxtrash schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:08:
Astraweb is een verschrikking de laatste tijd. Krijg niets meer compleet. Helaas loopt het abonnement nog door tot augustus.
Het lijkt allemaal zo mooi... veel korting bij jaarabonnementen. En dan gebeurt er dit... de problemen bij Astraweb zijn helaas niet nieuw en zouden een wijze les moeten zijn. Zoek een provider waar je eventueel abonnementen van maximaal 3 maanden kunt nemen. Gooi je ook wat minder geld weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Weet niet of deze vraag hier wenselijk is ;)
Maar heeft iemand een mooi alternatief voor Sunny Usenet.

Oké ze kunnen niks aan de take downs doen, daar hebben andere ook last van, maar de connection time-outs die ik de laatste dagen heb beginnen een beetje te irriteren ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 13:35

agaam

dit is mijn huisdier

MdO82 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:03:
Weet niet of deze vraag hier wenselijk is ;)
Maar heeft iemand een mooi alternatief voor Sunny Usenet.

Oké ze kunnen niks aan de take downs doen, daar hebben andere ook last van, maar de connection time-outs die ik de laatste dagen heb beginnen een beetje te irriteren ;)
ik gebruik al heel lang i-telligent en bevalt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 04-07 22:49
Ik ben al iets meer dan een jaar klant bij EasyUsenet en bevalt me enorm.
Niet echt last van takedowns ( of ik ben gewoon snel :p )
geen idee hoe snel takedowns zijn bij andere hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
- Actie van easyusenet.nl 30% korting op alle pakketten met promo code: carnaval

- Actie van bulknews.eu block 1000GB van €60,- voor €15 met promo code: darkfriday1000

Pluk je voordeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Die bulknews is 900 dgn, zit meer te wachten op een actie van AstraWeb qua block-account, die hebben heel wat meer retentie dan wat ik nu als standaard heb (ook 900). Enige is...... heb nog nooit een actie van Astra gezien hier (dan heb ik het over afbraakprijzen zoals bulk nu doet, er zal vast wel iets zijn bij Astra qua actie maar over houdt het niet).

[ Voor 37% gewijzigd door Sjah op 06-02-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

agaam schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 14:38:
[...]

ik gebruik al heel lang i-telligent en bevalt goed.
Mij ook, astraweb altijd goed geweest maar ze doen iets wat ik niet ervaar met i-telligent, alles en ook alles wat ik download is BROKEN_RAR, ik wil voor mijn dochter oude films downloaden waar ik mee ben opgegroeid, en komen gebroken binnen, sinds eind 2015, daarvoor was alles goed. Ik hed Astraweb nu dus echt nodig voor de films uit 80 en 90 jaren maar alles komt corrupt binnen en ben erachter gekomen dat i-telligent retentie omhoog is gegaan, website geeft 900 dagen aan maar ik heb [knip] via i-telligent compleet binnen gehaald en de bestanden zijn 1003 dagen oud en kwamen in tegen stelling tot astraweb compleet binnen.

Ik mis alleen 1 oude film en dat is [knip] DTS, torrents is hij niet te vinden omdat de seeder 48% compleet heeft, dat is een film die ik later mijn dochter wil laten zien, mooi sprookje.

Oh, over films praten die ouder zijn dan 20 jaar zijn is niet illegaal, copyright is 0, ze mogen blij zijn dat wij het nogmaals willen zien ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Equator op 08-02-2016 07:33 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:16
Tja, ik kan me alleen nog maar voegen bij wat iedereen hier schrijft. Ben al jaren klant bij Astraweb maar de laatste tijd zijn de takedowns niet van de lucht... ontzettend veel incompleet.
Nu dus op zoek naar een nieuwe usenetprovider met goede service... Ik ben eigenlijk niet zo happig op jaarabonnementen... advies is altijd welkom :)

Easynews: 9,95 voor onbeperkte limieten snelheid/data, hoge retentie lijkt me een goede kandidaat. Iemand ervaringen met Easynews (niet te verwarren met Easyusenet), of andere aanbevelingen?

Ik heb liever maandelijkse opzegbaarheid, maar betrouwbaarheid is ook wat waard :)

[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2016 01:15 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-07 17:41

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Sm0k3r schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:54:
[...]

Oh, over films praten die ouder zijn dan 20 jaar zijn is niet illegaal, copyright is 0, ze mogen blij zijn dat wij het nogmaals willen zien ;)
Dat zeg jij, maar we gaan geen uitzonderingen maken. Wie gaat dan controleren of het besproken materiaal wel of niet ouder dan 20 jaar is? Dus gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:51:
Easynews: 9,95 voor onbeperkte limieten snelheid/data, hoge retentie lijkt me een goede kandidaat. Iemand ervaringen met Easynews (niet te verwarren met Easyusenet), of andere aanbevelingen?
Laat ik mezelf even quoten...
CreativeS schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:48:
Tot nu toe eigenlijk alles binnen kunnen krijgen wat ik wilde downloaden. Bij N&T is Easynews wel wat rigoureuzer dan ik gewend ben. Was ik gewend aan het lichtelijk maar doeltreffend verminken van bestanden om deze niet gerepareerd te krijgen, Easynews verwijdert gewoon complete RAR-bestanden. Van de 7 RAR-bestanden worden dan bijvoorbeeld 3 of 4 compleet verwijderd. Daar helpen PAR-bestanden niet eens tegen. Neemt niet weg dat eigenlijk alles (in mijn situatie) wel links- of rechtsom binnen te halen is. Nog steeds een hele verbetering en dan heb ik het nog niet eens over de (sinds een aantal weken) belabberde snelheid bij Astraweb en de snelheid bij Easynews die continu 200Mb/s is. Een aflevering van een populaire komedie staat na anderhalve week nog steeds online. Of de uploader doet het slim of N&T is alleen voor de eerste upload van de bestanden en men kijkt er verder niet naar.
Jeroenimoes schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:51:
Ik heb liever maandelijkse opzegbaarheid, maar betrouwbaarheid is ook wat waard :)
En dan nog ga ik zelf voor maximaal een kwartaalabonnement als blijkt dat de USP redelijk betrouwbaar blijkt qua beschikbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:18
asstastic schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 18:54:

- Actie van bulknews.eu block 1000GB van €60,- voor €15 met promo code: darkfriday1000

Pluk je voordeel!
Bedankt voor deze tip! Dit is een mooie aanbieding. Eigenlijk nooit problemen en kan alles pakken wat ik nodig heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 08-07 22:31
Ik heb op dit moment voor jonge bestanden Newszilla van XS4ALL en gebruik daarnaast een 1000GB Block bij Astraweb voor de oudere zaken. Ik had bij NewsXS een Blockaccount van 5GB voor het geval er iets niet beschikbaar is via een van de andere partijen.

Mijn Blockaccount bij NewsXS is inmiddels opgeheven omdat het schijnbaar maar een jaar geldig is. Waardeloos voor mij, want ik gebruik het bijna niet.

Kennen jullie een goedkope reseller van Blockaccounts die onbeperkt houdbaar zijn op het XSNews platform, of hebben jullie een andere aanbeveling voor iets dergelijks? Thx!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:40
Er staat toch duidelijk "lifetime: unlimited" op dit moment bij. Dat gold misschien niet voor je oude pakket, maar nu zou het moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 08-07 22:31
Ik heb het nog even gechecked maar zijn helaas maar een jaar geldig!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/26787678/2016-02-08%2021_08_14-Block%20account%20-%20NewsXS%20block%20accounts%20-%20NewsXS%20-%20Usenet%20provider.png

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:40
NewsXS vs XSNews 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:16
Vreemd, Spotnet doet het niet meer met de switch anar Easynews :S

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-07 22:33
Is spotnet nog steeds "de" applicatie om gemakkelijk Nederlands ondertitelde content te vinden?
Ik las hier veel over NZBGeek, maar dat is vooral interessant icm een NAS oid toch?

Ik gebruik nu Astraweb icm met Spotnet, maar ik haal bijna niets meer binnen + de snelheid is brak.

Zit te denken over te stappen naar Easyusenet, icm de carnavals korting. Met een test account komt hier VEEL meer binnen en super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Is place2home niet tegenwoordig een belangrijk forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Sjah schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:08:
Ik gebruik dat in ieder geval erg veel. Op p2h staan veel nieuwe series en releases en gebruik linked4you voor de oudere serie releases. Het nadeel van losse fora, is dat het veel meer werk is dan spotnet / spotweb in combinatie met NZBget en een Rpi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Thoraxx schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:16:
Is spotnet nog steeds "de" applicatie om gemakkelijk Nederlands ondertitelde content te vinden?
Ik las hier veel over NZBGeek, maar dat is vooral interessant icm een NAS oid toch?

Ik gebruik nu Astraweb icm met Spotnet, maar ik haal bijna niets meer binnen + de snelheid is brak.

Zit te denken over te stappen naar Easyusenet, icm de carnavals korting. Met een test account komt hier VEEL meer binnen en super snel.
NZBGeek is interessant voor series en films die vaak last hebben van N&T aangezien hun vaak hashed reposten.
en zeker als je iets automatisch gebruikt voor downloaden is de api zeer handig van hun.
zowieo wat op spotnet geplaats word heeft grootte kans voor N&T
Sjah schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:08:
want ?
gebaseerd op wat noem je het een belangrijke forum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Het is een vraag, mijn beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

maar dan nog waarom zou P2H een belangrijke forum zijn ?
het is een gewone forum zoals veel andere forums het is maar wat je zoekt.

maar goed we raken off-topic,
dit gaat over "Newsservers met binaries"

de beste remedie dat een newsserver weinig last heeft van takedown is er snel bij wezen,
dan je newsservers spreiden evt wat block accounts of een aantal gratis servers die je als backup servers kan gebruiken.
daarnaast ook afhankelijk wat je zoekt 1 of meerdere fatsoenlijke indexers.

Mijn hoofd newsservers is een highwind server en ik heb eigenlijk bijna nooit last van de N&T voor het materiaal wat ik zoek.
als ik het niet meer kan downloaden heb ik eigenlijk nog amper gehoord van oh ik wel met ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heerlijk astraweb en paypal. Helaas had ik de rekening niet opgevuld waar ik mijn incasso voor paypal had staan waardoor dus de monthly van humble bundle niet is geincasseerd.

Hierdoor is mijn paypal account voor een halfuurtje suspended geraakt en binnen no time ben ik ook inactive bij astraweb, heerlijk. Heb via paypal nog wel een lopend contractje maarja downloaden ho maar op dit moment :( en ze boeken normaal gesproken de 19e weer af van paypal voor astraweb. Snap niet helemaal waarom dat een issue met een andere webbestelling problemen moet opleveren voor astraweb.

[ Voor 18% gewijzigd door Meneer iCy op 12-02-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
(jarig!)
Supernews is de laatste paar weken ook heel snel met N&T
Maar weer opzoek naar een nieuwe provider.
Iemand nog een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 10:08
...

[ Voor 130% gewijzigd door RichieB op 14-02-2016 15:59 . Reden: [never mind] ]

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 727534

Hallo Allen,

Ik heb even een vraag.

Weet iemand of het start bericht van dit topic nog up to date is?
Bedoel dan het overzicht van server met voorwaardes zoals de retentie en AS.

Hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:03
Anoniem: 727534 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:39:
Hallo Allen,

Ik heb even een vraag.

Weet iemand of het start bericht van dit topic nog up to date is?
Bedoel dan het overzicht van server met voorwaardes zoals de retentie en AS.

Hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt.
Als er fouten gespot worden door een tweaker krijgen wij een berichtje. Grotendeels zal hij nog wel kloppen dus.
Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!