Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.491 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:26
Coenen schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 07:41:
Easyusenet heeft ook weer een aanbieding:

[...]
Ik hou mij kruid nog droog vwb easyusenet, hopelijk komen ze met een oliebol-kans die beter is, aangezien ze niet vreselijk goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frazzy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 15:04
Wat zijn de ervaringen met Astraweb? $50,- voor 1 terabyte is niet heel duur. Ik download niet vaak maar als ik iets download zou ik de 400mbit toch wel willen halen.

Ik vraag om ervaringen aangezien cijfertjes op de site vaak niet echt een weergave van de realiteit zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Frazzy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:34:
Wat zijn de ervaringen met Astraweb? $50,- voor 1 terabyte is niet heel duur. Ik download niet vaak maar als ik iets download zou ik de 400mbit toch wel willen halen.

Ik vraag om ervaringen aangezien cijfertjes op de site vaak niet echt een weergave van de realiteit zijn...
Ik ben al jaren tevreden met Astraweb. Daar heb ik een unlimited abbo voor 15 USD per twee maanden, en nog een block-account voor een externe server. Het werkt bijna altijd, en de support is goed.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Frazzy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:34:

Tot een paar weken geleden kon je vrijwel niets binnenhalen via Astraweb. Misschien is het nu opgelost.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:01:
[...]

Tot een paar weken geleden kon je vrijwel niets binnenhalen via Astraweb. Misschien is het nu opgelost.
Wat een onzin, ik heb daar helemaal geen last van gehad. Lag het niet bij jezelf? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ik download eerst via Ziggo (kan een paar dagen met de meeste posts) en dan gaat wat niet meer gevonden kan worden via Astraweb. Nooit problemen, alles wat ik wil hebben kan ik downloaden. En dat gaat al > 7 jaar zo zonder problemen.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mazzelaar,j ij hebt nog Ziggo_server, ik niet als ex-upc/nu-ziggo. Geloof zelfs dat als je abo verandert als ex-ziggo dat zelfs dan je de server wordt afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Laatst online: 19:15
pven schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:41:
[...]

Wat een onzin, ik heb daar helemaal geen last van gehad. Lag het niet bij jezelf? :?
Rond oktober had astraweb ontzettende problemen om alles 100% compleet te krijgen. Toen had ik bij vrijwel elke download een fill server nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Domino schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:03:
[...]

Rond oktober had astraweb ontzettende problemen om alles 100% compleet te krijgen. Toen had ik bij vrijwel elke download een fill server nodig.
Dan kijken we waarschijnlijk andere films en series. :P

Ik heb een paar maanden terug juist torrents als reserver uit gezet omdat usenet zo goed werkt. En tot op heden heb ik niet het idee dat ik de torrents-backup mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zorg dat je eroptijd bij bent. Ik heb sickbeard ingesteld elk uur te controlleren. Hierdoor mis ik helemaal niks.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

pven schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:41:
[...]

Genoeg over te vinden. Dus voordat je een grote mond opzet over je eigen n=1 situatie zou ik eerst eens verder om je heen kijken.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Help!!!! schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:30:
[...]

Genoeg over te vinden. Dus voordat je een grote mond opzet over je eigen n=1 situatie zou ik eerst eens verder om je heen kijken.
Jazeker. Genoeg over te vinden, maar ben het er compleet niet mee eens. Lijkt wel een hetze van een paar figuren en vervolgens kopiëren 'de schapen' (de nablaters) het wel weer verder. En dan praat ik natuurlijk even over mijn eigen situatie. Iets wat jij ook graag doet toch? :) Maar schijnbaar heeft iedereen verbinding met een andere Astraweb-newsserver.

Zelf heb ik relatief gezien zeer weinig problemen met Astraweb (ssl.astraweb.com). En dan bedoel ik met relatief gezien, de acceptabele tijd dat alles gewoon 100% beschikbaar is. Nu ook een BluRay-set aan het downloaden van 4 jaar terug. Ik moet wel zeggen dat ik keurig een fillserver ernaast heb, maar Astraweb is de hoofdserver en er wordt sporadisch iets van de fillserver gevraagd. Daarnaast zijn er (als het nodig is en als de uploader zijn taak goed heeft uitgevoerd) vaak genoeg herstelbestanden, alleen schijnt het gebruiken daarvan een uitstervend iets te zijn. 1 blokje missend en er wordt al gevraagd om een repost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
CreativeS schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:34:
[...]

Jazeker. Genoeg over te vinden, maar ben het er compleet niet mee eens. Lijkt wel een hetze van een paar figuren en vervolgens kopiëren 'de schapen' (de nablaters) het wel weer verder. En dan praat ik natuurlijk even over mijn eigen situatie. Iets wat jij ook graag doet toch? :) Maar schijnbaar heeft iedereen verbinding met een andere Astraweb-newsserver.
Yep, maar goed: ik kom over een paar maanden wel weer terug in dit topic. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
pven schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:36:
[...]

Yep, maar goed: ik kom over een paar maanden wel weer terug in dit topic. :w
Je hebt groot gelijk... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donthateme
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07-2023
cheapnews heeft ook nog steeds leuke aanbiedingen, zie twitter.com/cheapnews
Ook niet onbelangrijk is dat account sharing mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:23

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Help!!!! schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:30:
[...]

Als ik Google kan ik voor elke provider wel klaag topics vinden over incompletes. Het gaat om je eigen ervaring en ik ben al jaren dik tevreden over AstraWeb, ook de afgelopen maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donthateme
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07-2023
Bij yabnews 40% korting met code SANTACLAUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mguzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-07 23:51
De VPN-dienst PIA heeft een eindejaarsaanbieding: $ 60,- voor 2 jaar, dat vind ik mega goedkoop, is dus ongeveer € 55 omgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04
Sjah schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:51:
Ik hou mij kruid nog droog vwb easyusenet, hopelijk komen ze met een oliebol-kans die beter is, aangezien ze niet vreselijk goedkoop zijn.
Hm beetje jammer, SANTACLAUS geeft 35% tot de 27e van dit jaar..
Hoopte toch wel weer op 50% deze weken, dus nog maar zien of we gaan verlengen.

[ Voor 5% gewijzigd door SmiGueL op 14-12-2015 11:50 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:15
Ook bij easyusenet 35% korting. Even uit mijn mail geknipt:

Profiteer deze kerst van 35% korting op al onze abonnementen. Maar voor je het weet is de kerstman weer naar de Noordpool, dus wees er snel bij! Gebruik couponcode SANTACLAUS bij je bestelling.

35% korting met couponcode SANTACLAUS

Dus sluit voor 27 december je abonnement af met de couponcode SANTACLAUS en profiteer! En heb je al een abonnement? Log dan in op je account om ook te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
SmiGueL schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:45:
[...]

Hm beetje jammer, SANTACLAUS geeft 35% tot de 27e van dit jaar..
Hoopte toch wel weer op 50% deze weken, dus nog maar zien of we gaan verlengen.
Ik ga hier ook niet op in, als er rond de 30e niet nog een actie komt van idd 50, dan ga ik eens na jaaren weer aan een sunny of frugal denken, misschien zelfs supernews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

Ik heb de laatste tijd ook niks meer aan Astraweb, ik sprak altijd vol lof over ze en behaal nog steeds hoge snelheden maar krijg nu telkens BROKEN_RARs binnen.

Dus geen 430 article not found melding maar 100% compleet enkel niet meer te repareren omdat zowat 80% uit broken_rar bestanden bestaat.

Niet zo'n ramp want mijn GB's zijn bijna op maar weet dan niet wie ik hierna als block erbij neemt, i-telligent zit op +/- 1000 dagen heb ik als antwoord en ze zijn van plan binnenkort te groeien maar dat roepen ze nu al meer dan een jaar ofzo.

Ik ben de laatste weken oude meuk aan het verzamelen voor mijn kind zodat die later de films kan zien die ik goed vond/ vind, ja ja nostalgie en films zoals the goonies, indiana jones en meer van dat soort legendarische avonturen films.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Al eens de US servers van Astraweb geprobeerd? Soms helpt dat bij downloads die niet mbv de EU servers te repairen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

pdukers schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:14:
Al eens de US servers van Astraweb geprobeerd? Soms helpt dat bij downloads die niet mbv de EU servers te repairen zijn.
Ik gebruik sinds dag 1 news.astraweb.com, dus geen us. of eu. server.

Als Astraweb nou verhuist naar China dan hebben zij volgens mij helemaal geen last meer van takedown notices, ze zitten in singapore of taiwan volgens mij, ze hoeven maar een paar kilometer te verhuizen.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Jaerock schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:05:
[...]

Thanks, ik had nog geen backup server :-)
Als backup server heb ik niets aan bulknews, zojuist trail account aangemaakt. Spot is al niet binnen te halen (2 dagen oud). Op Tweaknews wel.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
RobbyTown schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:04:
[...]

Als backup server heb ik niets aan bulknews, zojuist trail account aangemaakt. Spot is al niet binnen te halen (2 dagen oud). Op Tweaknews wel.
Hmm ik heb hem nog niet gebuikt. Ik heb overigens al jaren Eweka en haal 95% van wat ik wil gewoon binnen. Ook daar lees ik vaak slechte dingen over, ik zag dat jij er zelf dit jaar ook bent weggegaan. Maar ik zal binnenkort eens testen met bulknews, ze zijn in ieder geval van een andere tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Sm0k3r schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:12:
[...]

Ik gebruik sinds dag 1 news.astraweb.com, dus geen us. of eu. server.

Als Astraweb nou verhuist naar China dan hebben zij volgens mij helemaal geen last meer van takedown notices, ze zitten in singapore of taiwan volgens mij, ze hoeven maar een paar kilometer te verhuizen.
Dat werkt alleen als ze hun servers daar ook heen verhuizen. De bandbreedte tussen het verre oosten en europa is vrij beperkt dus dat zou de downloadsnelheid niet bepaald ten goede komen. Bovendien zit je in het geval van China weer met hun overheidscensuur, en zul je in het geval van Taiwan ook heel snel takedown-notices krijgen (hele dikke vriendjes van de V.S.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-06 22:50
Heb nu een jaar Astraweb, met als fill server Nextgennews. Werkt prima. Zeker in combinatie met nzbgeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:51
Is supernews niet meer te benaderen via Ziggo?
Via de telefoon laad de website wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:04
Von Henkel schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:08:
Is supernews niet meer te benaderen via Ziggo?
Via de telefoon laad de website wel..
Geen probleem (supernews.com) via mijn Ziggo aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Kan iemand bevestigen dat je met Sunny Usenet Unlimited, meer dan 100 haalt, ik heb 120 Mbit nodig? Ja ze zeggen Unlimited, maar voor die prijs kan je niet alles verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 19:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Kan ik bevestigen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-06 22:50
old_spice schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:14:
Heb nu een jaar Astraweb, met als fill server Nextgennews. Werkt prima. Zeker in combinatie met nzbgeek.
Nou ja, zeer bizar. Een dag nadat ik dit post, begint mijn snelheid opeens enorm te fluctueren. Heb inmiddels mijn VPN uitgezet, maar de fluctuaties zijn er nog steeds. Hoogstwaarschijnlijk Astraweb dus. Erg jammer dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 16:22
Sjah schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:50:
Kan iemand bevestigen dat je met Sunny Usenet Unlimited, meer dan 100 haalt, ik heb 120 Mbit nodig? Ja ze zeggen Unlimited, maar voor die prijs kan je niet alles verwachten...
ja je haalt meer dan 120Mbit bij Sunny Usenet Unlimited (met 200Mbit glasvezel haal je ook richting de 200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07 13:01
Ik kom er achter dan Newsdemon geen accountsharing heeft en heb dit nodig voor mijn zusje. Kan iemand mij een goede aanraden met relatief weinig takedowns? Cheapnews>??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dank U tylen en boppos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vanmiddag heb ik bij newsconnection.nl een accountje genomen. Via-via begrepen dat deze een goede compleetheid heeft en tot nu toe nog nooit DMCA's tegen kwam. Ik ben benieuwd, de snelheid ziet er op het 150 abonnement goed uit, ik haal met gemak de volle snelheid van mijn 500 megabit glasvezel verbinding.
Enige nadeel is wel, dat het geen account sharing heeft, waardoor je niet met meerderen tegelijk op 1 account kan. Het is gewoon 1 IP per account actief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 15:31
Bij eweka krijg je gratis IPVanish account (van 10,- per maand) zolang je account loopt.

Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben.
Ik was net met eweka gestopt ivm take downs maar nu twijfel ik puur vanwege de vpn.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
50% korting op een NewsXS account

https://www.newsxs.nl/New...provider/Halve-prijs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Laatst online: 12-06 14:55
Bedankt, eindelijk komen de mooie acties :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:42
Ik las t helaas niet goed. Jammer dat bestaande klanten geen korting krijgen, maar er zijn mooi meer aanbieders die dat wel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-07 21:52
Is newxs nog een beetje goed? Ben de laatste jaren alleen supernews gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterfles
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05-2021
Een vraagje.

Ik maakte altijd gebruik van de newsserver van Zeelandnet (weet de precies naam niet meer).
Anyway, laatste jaar veel takedowns.

Geen expert verder in het downloaden via newsgroepen.
Anyway, verhuisd en heb nu thuis internet via ziggo.

Ben opzoek naar een nieuwe server.
Hebben allen newsservers last van takedowns?

Ik ga topic uiteraard nog wel doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:47
Nou, dan zou ik dat zeker eerst doen, want al sinds een jaar of 3 (of lange?) heeft bijna elke newsserver wel daarmee te maken. De ene server is daar wat sneller in, dan een ander, maar uiteindelijk zul je toch achter het net vissen.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
Geen idee of alleen newsservers last hebben van takedowns. Ik heb er de laatste tijd geen last van gehad bij Eweka overigens. Het is weleens erger geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
waterfles schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:44:
Een vraagje.

Ik maakte altijd gebruik van de newsserver van Zeelandnet (weet de precies naam niet meer).
Anyway, laatste jaar veel takedowns.

Geen expert verder in het downloaden via newsgroepen.
Anyway, verhuisd en heb nu thuis internet via ziggo.

Ben opzoek naar een nieuwe server.
Hebben allen newsservers last van takedowns?

Ik ga topic uiteraard nog wel doorlezen.
Zeelandnet zit bij Highwinds en die staat bekend om relatief snelle NTD's, maar het hangt er vanaf wat je zoekt. Met sickbeard programma kan je automatisch downloaden, en dan neem je een primair server en een aanvullend block accountje. Zorg ervoor dat de de 2 providers niet bij zelfde Tier 1 zitten.

Misschien handig om deze usenet provider map te bekijken, en neem gewoon een trial bij diverse providers. Dan weet je wat je in huis haalt, ze zijn bijna allemaal gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartender
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 21:10
Onderstaande kreeg ik net van I-Telligent na een vraag van mij over verlengen :

Er gaat vandaag of morgen een email de deur uit met deze actiecode: happy2016

Hiermee krijgt 12 + 1 maand voor de prijs van 9 oftewel 13 maanden, de extra maand erbij is een kerstcadeau van ons.

U dient 12 maanden te selecteren en daarna de actiecode in te vullen voordat u op bestel klikt.
.

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Bartender schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:01:
Onderstaande kreeg ik net van I-Telligent na een vraag van mij over verlengen :

Er gaat vandaag of morgen een email de deur uit met deze actiecode: happy2016

Hiermee krijgt 12 + 1 maand voor de prijs van 9 oftewel 13 maanden, de extra maand erbij is een kerstcadeau van ons.

U dient 12 maanden te selecteren en daarna de actiecode in te vullen voordat u op bestel klikt.
.
Dat klinkt goed. Ik hoef pas over een week of 2 te verlengen, maar deze mooie aanbieding laat ik niet liggen. Zelf ben ik erg tevreden over I-Telligent.
Ik wacht nog even op deze e-mail, en dan ga ik verlengen.

• tim_heijt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 23:32
Hendrikje1 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:42:
[...]

Dat klinkt goed. Ik hoef pas over een week of 2 te verlengen, maar deze mooie aanbieding laat ik niet liggen. Zelf ben ik erg tevreden over I-Telligent.
Ik wacht nog even op deze e-mail, en dan ga ik verlengen.
Ik was zelf ook zeer tevreden met I-Telligent, echter zijn ze redelijk duur (of account sharing moet een must voor je zijn).
De aanbieding een aantal reacties terug van NewsXS (50% korting) is een scherpere deal als je het mij vraagt. NewsXS en I-Telligent maken gebruik van dezelfde back-end, namelijk die van XSNews. Zie hier: https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providers#wiki_xs_news

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:04
Volgende tweet van bulknews.eu ontvangen. Net even twee afgesloten

#MERRYCHRISTMAS #USENET
BLOCK 500GB—> €6,00
ONLY TODAY AND 200 AVAILABLE. VOUCHER: HOHOHO15
HO HO HO https://t.co/WOvuhkmGde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 08-07 22:31
Ik ook, dank je wel! Heb nu een combinatie van newszilla, astraweb, bulknews en een klein block bij newsxs. Daarmee heb ik gelukkig een divers aanbod aan platformen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 12:45
fredgroes schreef op donderdag 24 december 2015 @ 17:43:
Volgende tweet van bulknews.eu ontvangen. Net even twee afgesloten

#MERRYCHRISTMAS #USENET
BLOCK 500GB—> €6,00
ONLY TODAY AND 200 AVAILABLE. VOUCHER: HOHOHO15
HO HO HO https://t.co/WOvuhkmGde
werkt nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
old_spice schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:14:
old_spice schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:23:Nou ja, zeer bizar. Een dag nadat ik dit post, begint mijn snelheid opeens enorm te fluctueren. Heb inmiddels mijn VPN uitgezet, maar de fluctuaties zijn er nog steeds. Hoogstwaarschijnlijk Astraweb dus. Erg jammer dit!
Hier geen last van met Astraweb. Weet je zeker dat het redelijk recente bestanden waren?
Bijna dezelfde config, alleen heb ik ook nog Sunny erbij. Astraweb en Sunny prio 1 (master) en NextGenNews prio 2 (slave). Ben nu ruim een week bezig om veel 'bestanden' (tot nu toe 141 van de 617) te vervangen door goede versies en heb tot nu toe alles binnen kunnen krijgen. Variërend van 2675 dagen oud tot recent. Sunny werkt maar tot 900 dagen en heb Sunny ook maar uitgezet in de opties, want ik kreeg heel veel 430-meldingen, dus Astraweb is het meest belast met incidenteel een paar fills van NextGenNews. Ter indicatie: op 141 downloads maar 2.4GB gebruikt van NextGenNews, maar maakte net wel het verschil tussen wel kunnen binnenhalen en verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07 13:01
Yep. Ook als -fill backupserver deze nog effe gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:36
De laatste 2 dagen kan ik geen verbinding meer maken met Supernews. Ook hun site lijkt er telkens uit te liggen. Heel soms kom ik op de pagina maar kom ook niet meer ingelogd.

Meer mensen last van of iemand die weet wat er speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Ik denk dat ik eens voor XS News kies. Die heeft momenteel ook een leuke actie: 8 maanden + 4 gratis.
75 euro lijkt me een mooie prijs.
tim_heijt schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:54:
[...]

Ik was zelf ook zeer tevreden met I-Telligent, echter zijn ze redelijk duur (of account sharing moet een must voor je zijn).
De aanbieding een aantal reacties terug van NewsXS (50% korting) is een scherpere deal als je het mij vraagt. NewsXS en I-Telligent maken gebruik van dezelfde back-end, namelijk die van XSNews. Zie hier: https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providers#wiki_xs_news
Die kwam ik inderdaad ook tegen. Helaas enkel voor nieuwe klanten.

[ Voor 76% gewijzigd door Hendrikje1 op 26-12-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
@Hendrikje1

Waarom gelijk voor een jaarabonnement kiezen? Ja, uiteindelijk is het goedkoper, maar wat als de USP na 2 maanden ineens beduidend veel slechter wordt? Iets wat niet bijzonder is in de wereld van USP's. En dan? Heb je wel mooi € 75,- betaald voor iets wat dus niet naar wens is en geen zicht hebt op wanneer het weer goed zou moeten zijn. Waarom niet gewoon maandelijks of zeg max een kwartaal?
Sjah schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:50:
Met Ziggo gewoon 200Mb/s Sjah.
madmaus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:59:
Bij eweka krijg je gratis IPVanish account (van 10,- per maand) zolang je account loopt.

Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben.
Ik was net met eweka gestopt ivm take downs maar nu twijfel ik puur vanwege de vpn.
Handig... IPVanish... maar de vele Notice and Takedowns worden er niet minder om. Heb je er nog niets aan. Marketing kennen ze wel bij Eweka.

[ Voor 58% gewijzigd door CreativeS op 26-12-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
CreativeS schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:29:
@Hendrikje1

Waarom gelijk voor een jaarabonnement kiezen? Ja, uiteindelijk is het goedkoper, maar wat als de USP na 2 maanden ineens beduidend veel slechter wordt? Iets wat niet bijzonder is in de wereld van USP's. En dan? Heb je wel mooi € 75,- betaald voor iets wat dus niet naar wens is en geen zicht hebt op wanneer het weer goed zou moeten zijn. Waarom niet gewoon maandelijks of zeg max een kwartaal?
Dat is natuurlijk ook weer zo. Dat bedacht ik me later ook. Ik moet toegeven, dat ik nu ook per maand of 2 maanden betaal. Al ging ik toch weer twijfelen of ik nu weer eens voor een jaar moest afsluiten, zeker vanwege de mooie prijs bij XS News.

Dan betaal ik liever meer, mocht het ooit slechter worden, kan ik er zo weg.
Het wachten is op acties als '3 maanden voor x euro' bijvoorbeeld.

Ach, oudjaar staat voor de deur. Dus wie weet.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Laatst online: 19-01 22:29
Weet iemand of Eweka een eigen backend heeft of is het gewoon reseller van een bestaande backend server?

Het zit namelijk als volgt. Ik heb al jaren de volgende combi:

1- NewsHosting (highwinds backend)
2- CheapNews (vroeger eigen backend, tegenwoordig highwinds meen ik dus deze moet vervangen worden)
3- Newszilla XS4ALL (eigen backend maar geen SSL/TLS en korte retentie)
4- Blocknews (block account, backend = readnews? maar ook niet echt tevreden over)

De bedoeling is dus om CheapNews te gaan vervangen aangezien die nu hetzelfde backend gebruiken als NewsHosting doet. Kortom dat voegt niks toe. Ik zoek dus een andere server die liefst een eigen backend gebruikt of een andere dan highwinds en het mooiste is eentje die erg traag is met takedowns. Maar het mag niet de hoofdprijs kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
Terrestrial schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:37:
Weet iemand of Eweka een eigen backend heeft of is het gewoon reseller van een bestaande backend server?

Het zit namelijk als volgt. Ik heb al jaren de volgende combi:

1- NewsHosting (highwinds backend)
2- CheapNews (vroeger eigen backend, tegenwoordig highwinds meen ik dus deze moet vervangen worden)
3- Newszilla XS4ALL (eigen backend maar geen SSL/TLS en korte retentie)
4- Blocknews (block account, backend = readnews? maar ook niet echt tevreden over)

De bedoeling is dus om CheapNews te gaan vervangen aangezien die nu hetzelfde backend gebruiken als NewsHosting doet. Kortom dat voegt niks toe. Ik zoek dus een andere server die liefst een eigen backend gebruikt of een andere dan highwinds en het mooiste is eentje die erg traag is met takedowns. Maar het mag niet de hoofdprijs kosten.
Eweka is van Highwinds.
Je andere info klopt niet helemaal:

1) klopt
2) klopt niet
3) klopt
4) klopt niet, Is overgenomen door highwinds

Dus je haalt 2 keer iets binnen via Highwinds.

[ Voor 1% gewijzigd door asstastic op 27-12-2015 14:09 . Reden: add ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04
Sjah schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:48:
[...]

Ik ga hier ook niet op in, als er rond de 30e niet nog een actie komt van idd 50, dan ga ik eens na jaaren weer aan een sunny of frugal denken, misschien zelfs supernews.
VUURPIJL werkt weer voor 50% korting! 8)

Edit:
Zojuist gebruikt. :) Code is zoals hieronder al word aangegeven voor EasyUsenet en werkt (volgens mij weer) op alle pakketten.

[ Voor 18% gewijzigd door SmiGueL op 27-12-2015 15:16 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Voor de duidelijkheid: vuurpijl is 50% op easyusenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
asstastic schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:57:
[...]

Eweka is van Highwinds.
Je andere info klopt niet helemaal:

1) klopt
2) klopt niet
3) klopt
4) klopt niet, Is overgenomen door highwinds

Dus je haalt 2 keer iets binnen via Highwinds.
Juist Cheapnews is volgens mij begin 2015 overgestapt op Highwinds, dat heb ik toen gelezen in deze thread en mijn Newsleecher lijkt dit te bevestigen aangezien hier nauwelijks nog download verkeer op is.

Als Eweka ook Highwinds gebruikt dan heeft het weinig zin om die te nemen, maar ook hier twijfel ik aan jou informatie want ik lees bijv. dat een bepaalde film bij Eweka nog te downloaden valt een uur geleden terwijl ik hem bij NH en Cheapnews niet meer kan pakken op dat moment.

BlockNews was toen ik het afsloot (2 jaar geleden ofzo) onderdeel van ReadNews, dat is mogelijk nu veranderd maar daar kan ik weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Terrestrial schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:26:
Juist Cheapnews is volgens mij begin 2015 overgestapt op de 'XS News' backbone.
fixed

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:36
Mijn abbo bij Supernews is afgelopen. Nu ben ik an sich altijd tevreden geweest over Supernews. Sure, er waren takedowns, maar over het algemeen goed te doen. Toch nu even goed onderzoeken of Supernews verleng of naar een andere ga.

Ik gebruik de usenet server van mijn ISP als backup, en die zit onder highwinds, dus moet ik sowieso uit een andere tier.

Maar dan kom je als snel op XSnews uit. Daarbinnen is het echter wel bomen en bos verhaal. Die usenet vergelijkers zijn grappig, maar ze zeggen eigenlijk alleen maar iets over retentie en snelheid. Je haalt er verder weinig uit waarmee je een gerichte keuze beter kan maken.

Iemand die me een zetje kan geven in die tier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
Die hebben dan blijkbaar exact dezelfde takedown policy als Highwinds? Waar baseren jullie je informatie op, toch niet toevallig... www.usenet-providers.net waar daar staat veel tegenstrijdige informatie.

Ik kan 1 ding met 100% zekerheid zeggen, en dat is dat cheapnews niks meer toevoegt op een highwinds server dus naar mijn idee bevestigd dit dat het backend bij Highwinds ondergebracht moet zijn. Daarom wil ik er ook vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
@Kaap: Astraweb... heefft volgens mij zijn eigen server, nee niet de goedkoopste nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 19:21

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Heeft Easyusenet nog die 100 dagen abbo's? Ik kan ze zo 123 niet vinden.
Gevonden, gewoon inloggen en je kan verlengen, in mijn geval 100 dagen 60Mbit.
Met VUURPIJL 50% korting, dus voor 10 euro kan ik weer 100 dagen vooruit. :)
Gelijk nog maar eens 100 dagen.

[ Voor 47% gewijzigd door Coenen op 27-12-2015 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
SmiGueL schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:43:
[...]

VUURPIJL werkt weer voor 50% korting! 8)

Edit:
Zojuist gebruikt. :) Code is zoals hieronder al word aangegeven voor EasyUsenet en werkt (volgens mij weer) op alle pakketten.
Heb je mail gehad? Ik niet, normaal spammen ze me, maar nu het echt handig is doen ze dat niet.

Daarnaast, misschien moet ik NewsXS met hun 50% maar eens de deal gunnen, het is allemaal dezelfde TIER (met hun 900 dgn), lijkt me.Of zou achter deze "bedrijven" allemaal dezelfde belanghebbende zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik ben ook toe aan een nieuw abonnement. Met welke van de volgende aanbieders hebben jullie de beste ervaringen?

Met de huidige aanbiedingen komen de volgende aanbieders op ongeveer dezelfde jaarprijs uit voor bij mijn 60Mbit internetabonnement:
- Bulknews 50Mbit, 20 con €50
- Cheapnews: 120Mbit, 18 con €60
- Sunny: 60Mbit, 15 con €55
- i-telligent: 50Mbit, 20 con €59
- News-xs: 50Mbit, 40 con €45
- Easyusenet: 60Mbit, 20 con €60

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:02:
@Kaap: Astraweb... heefft volgens mij zijn eigen server, nee niet de goedkoopste nee.
Valt toch wel mee?

http://www.news.astraweb.com/specials/2mospecial.html

Wordt automatisch verlengd (als je daar behoefte aan hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja, die valt mee, waarom vind ik die optie nou zelf niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verhoefm
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-12-2023
ik ben een tijdje uit de nieuwsgroepen geweest, en vroeg me af of jullie me kunnen helpen bij het volgende:
een aantal jaar geleden gebruikte ik (op mijn iMac) een simpele setup van SpotLite, NZBVortex, en een abo bij Newsgrabber. Ik kreeg op een gegeven moment erg veel last van Takedowns, en had het ook te druk, dus ben er helemaal mee gestopt.

Nu wil ik de boel weer opstarten, en heb al veel gelezen (dit topic, en de binaries4all.nl handleidingen). Ik heb nu de volgende setup: Spotlite, SABnzbd, en een abo bij NewsXS (door de goede recensie en de huidige 50% korting).

Nu vraag ik me hetvolgende af:
1. Heb ik een 'Block-account' nodig? Als ik het goed begrijp helpt dit wanneer er veel NTDs zijn?
2. Ik wil uiteindelijk ook graag automatisch downloaden, en lees hier positieve verhalen over Sick Beard, maar Sonarr schijnt ook een goede optie te zijn. Moet ik nog ergens rekening mee houden als ik een keuze maak?
3. Mis ik verder nog iets? Nog andere tips/tricks?

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
Zal dat even testen, weet namelijk zeker dat ze niet bij Highwinds zitten.

Op het forum van Reddit staat uitgebreidt de info van overnames door HGWN (highwinds):

Highwinds applies a set of global network management policies to all of its backends.
Takedowns can occur in as little as 90 minutes.

2014-12-11 , Highwinds holdings

Business Country Backend Reseller Acquired by Highwinds
+ Newshosting .us * `-- 2005
+ Easynews .us * `------ 2006
+ UsenetServer .us * `------ 2006
+ Readnews .us * `------------------ 2014
+ Eweka .nl * `-----------2007
+ EuroAccess (Base IP BV) .nl * `------------------ 2014
`-- XLned .nl * `------------------ 2014
`-- PureUsenet .nl * `------------------ 2014
`-- SunnyUsenet .nl * `------------------ 2014

(aanvullend de overname van Tweaknews in 2014)

Bron: reddit highwinds topic
Let op, highwinds bezit zo een 70 procent van de markt. Bron: Reddit provider map (scroll eens door naar Highwinds network group/eweka Reseller map :))

In hetzelfde mapje vind je Cheapnews met eigen platform, met bulknews en usenetdiscounter als (nieuwe) resellers, wellicht dat je daar een voordeel uit kunt halen.

Als je automatisch wilt downloaden, dan kan je het beste 1 provider nemen voor je primaire (met langere retentie), en een tweede een Block account bij een andere Tier. Dat combineren met coachpotato/sickbeard en je haalt alles binnen.
Terrestrial schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:26:
[...]

Juist Cheapnews is volgens mij begin 2015 overgestapt op Highwinds, dat heb ik toen gelezen in deze thread en mijn Newsleecher lijkt dit te bevestigen aangezien hier nauwelijks nog download verkeer op is.

Als Eweka ook Highwinds gebruikt dan heeft het weinig zin om die te nemen, maar ook hier twijfel ik aan jou informatie want ik lees bijv. dat een bepaalde film bij Eweka nog te downloaden valt een uur geleden terwijl ik hem bij NH en Cheapnews niet meer kan pakken op dat moment.

BlockNews was toen ik het afsloot (2 jaar geleden ofzo) onderdeel van ReadNews, dat is mogelijk nu veranderd maar daar kan ik weinig aan doen.

[ Voor 8% gewijzigd door asstastic op 27-12-2015 23:39 . Reden: adds en typo en nog een add. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 11:25

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zelf zit ik al jaren bij Giganews maar ik begin deze te duur te vinden. Hoe verhoudt Easyusenet zich tot giganews qua takedowns en snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Bigg Balls schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:57:
Zelf zit ik al jaren bij Giganews maar ik begin deze te duur te vinden. Hoe verhoudt Easyusenet zich tot giganews qua takedowns en snelheid?
Ben je tevreden met GN? Neem dan Supernews, zelfde aanbieder alleen niet de deluxe aanpak zoals met Giganews.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 13:11
Ik vermoed dat eweka toch zelf nog data heeft staan, en niet simpelweg op een highwinds backend draait. Ik kon er series compleet vinden die ik niet via Maxiumusenet kon binnen halen. Die laatste was erg goedkoop, erg snel, maar na een tijdje echt slecht (door de dmca waarschijnlijk) en voor oudere dingen veel incompletes.

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 09-07 23:09

TRaSH

koffie ?

Zo heb ik dat ook met newsdemon,
Krijg nog vaak dingen kompleet waar andere problemen mee heeft.
Fatsoenlijke indexers helpt ook.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik zie het bos door de bomen niet meer..

Wat neem je nu het beste van provider?
Easynews, NewsXS staan vrij cheap met hun korting.
Maar zover ik weet draaien deze op dezelfde backend? Is deze goed, of neem je beter iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Ik heb toevallig gebruik gemaakt van de aanbieding van NewsXS die hier voorbij kwam. En dan gelijk een nightly fiber account. Kost iets van 17 euro voor een jaar oid en dat bevalt prima tot nu toe.

Ik had een Supernews account en daar kreeg ik een hoop niet mee compleet wat ik nu met Newsxs wel krijg. Voor die 17 euro kan je niet moeilijk gaan lopen doen. Het nightly abbo werkt van 00.00 tot 12.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-07 21:54
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:40:
Ik heb toevallig gebruik gemaakt van de aanbieding van NewsXS die hier voorbij kwam. En dan gelijk een nightly fiber account. Kost iets van 17 euro voor een jaar oid en dat bevalt prima tot nu toe.

Ik had een Supernews account en daar kreeg ik een hoop niet mee compleet wat ik nu met Newsxs wel krijg. Voor die 17 euro kan je niet moeilijk gaan lopen doen. Het nightly abbo werkt van 00.00 tot 12.00.
Misschien dat ik die ook ga nemen. Stuk aantrekkelijker dan 10e p/mnd die ik nu betaal, enkel om automatisch wat series 's nachts binnen te halen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 19:48
Heb ook die newsxs night account genomen met een cheapnews 1TB block als backup server. Werkt als een tierelier en ben er veel minder voor kwijt dan voor supernews. €17 voor newsxs en 35€ voor cheapnews (black friday deal). Waarschijnlijk hou ik nog meer dan de helft van cheapnews over na een jaar. Deze is er meer bij voor als ik toch iets overdag wil downloaden en als ik niet alles op newsxs kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:51
Ik heb Eweka, maar werd geconfronteerd met zoveel incomplete DL's. Dus gisteren maar een 90 dagen Newsxs geprobeerd. Helaas, hetzelfde.

Waar o waar waart het spook van DMCA niet rond?

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
Overweeg om een maand te betalen aan Eweka. Tot nu toe wel een paar keer gehad dat een film mislukt was, maar merendeels gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Elke USP heeft last van takedowns,
Enigste verschil is dat het soms een paar uur kan schelen.
Wil je zover mogelijk gedekt zijn dan moet je spreiden.
En een fatsoenlijke indexer kan ook schelen.
En je niet blind staren op bepaalde groepen die het zelf doen dat hun releases snel last hebben van takedowns.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Kent iemand nog een block-account goedkoper dan https://www.cheapnews.eu/usenet-deals/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:15
https://usenet.farm/ €13 voor 500GB, met code XMAS2015BLOCK nog 20% eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Werkt nog steeds/weer:

BLOCK 500GB—> €6,00
VOUCHER: HOHOHO15

bulknews.eu
Raynman schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:29:
[...]

https://usenet.farm/ €13 voor 500GB, met code XMAS2015BLOCK nog 20% eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Heb jaartje XSnews genomen, night only. Voor ca 18€ wil ik dat wel proberen, goedkoper dan 2 maanden Supernews.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:30

Meneer iCy

swarma

asstastic schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:53:
Werkt nog steeds/weer:

BLOCK 500GB—> €6,00

bulknews.eu

[...]
Thanks, heb toch maar eens een blockaccount genomen naast astraweb. Hopen op betere completes ipv een free server naast astraweb (eu en us)

Lekker prijsje trouwens voor die 500gb

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

573712

Als je een XSNews account wilt, ben je goedkoop uit bij Wondernews.

Hier kan je de code BUSCA gebruiken, dan zijn alleen de maandabonnementen de helft van de prijs. Doe dit al heel lang zo. ;)

Verder viel me laatste op dat je bij Supernews/Astraweb niet meer kan betalen met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:06

StarWing

Huh ?!?

Ik heb de laatste maanden heel veel incompletes bij SunnyUsenet. Een DL van ~50dagen oud komt meer binnen via de fillservers dan van de sunny, nog iemand met dezelfde problemen ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
asstastic schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:53:
Werkt nog steeds/weer:

BLOCK 500GB—> €6,00

bulknews.eu
Inmiddels werkt die voucher niet meer... dacht nog even een tweede 500GB te kunnen toevoegen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LiKYK60.png

Wachten op de volgende actie. Heb inmiddels wel Sunny Usenet laten verlopen.
Met Astraweb als master en Bulknews als fill moet het wel gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:08

Nox

Noxiuz

Even een korte vraag over sabnzbd, in de wizard kan je kiezen voor start on windows startup maar die had ik uit staan. Nu wil ik die weer inschakelen maar nergens een setting te vinden? Ik erger me kapot aan dit soort dingen, ook in de config file geen enkele hint te vinden natuurlijk.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Zou in een andere topic vragen,
Zelf weet ik het niet meer aangezien ik ben overgestapt ben naar nzbget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07 23:05

jmk

NoxiuZ schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 01:01:
Even een korte vraag over sabnzbd, in de wizard kan je kiezen voor start on windows startup maar die had ik uit staan. Nu wil ik die weer inschakelen maar nergens een setting te vinden? Ik erger me kapot aan dit soort dingen, ook in de config file geen enkele hint te vinden natuurlijk.
Even opnieuw installeren? Misschien wel de snelste weg.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
NoxiuZ schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 01:01:
http://wiki.sabnzbd.org/windows-startup

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Windows 10, startup folder staat er niet tussen :p toch vreemd dat er dus gewoon opzettelijk geen optie is om automatisch op te starten.

* Nox gaat die startup folder maar eens opzoeken

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:58
NoxiuZ schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:30:
[...]

Windows 10, startup folder staat er niet tussen :p toch vreemd dat er dus gewoon opzettelijk geen optie is om automatisch op te starten.

* Mr_Blobby gaat die startup folder maar eens opzoeken
Type shell:startup in de adresbalk van de windows file verkenner (of in Run venster; Winkey+R)

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Mr_Blobby schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:14:
[...]
Type shell:startup in de adresbalk van de windows file verkenner (of in Run venster; Winkey+R)
Ja google had me dat al verteld. Zo maar eens proberen of ie opstart :)

Pagina: 1 ... 17 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!