Thanks!
Nog 150 ...
Nog 150 ...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 18-08-2015 16:39 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Bedankt!MegaTronics schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:10:
nog 183 accounts beschikbaar op http://test.xennanews.com
Hoi!
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
TheJuul schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:20:
[...]
Hoe kan ik er dus voor zorgen dat het block account pas als laatste word aangesproken?
Klopt helemaal, maar met de aankomende 0.8 versie van SABnzbd komt daar verandering in. Werd tijd ook, NZBget kan dat al jaren. Dat is wel typisch aan SABnzbd, het heeft een hoop features maar een aantal basic dingen ontbreken, en in bugs oplossen zijn ze ook al niet erg goed. Het blijft toch een amateuristisch project wat dat betreft.MegaTronics schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:36:
Van wat ik zo lees, heeft SABNZB alleen de beschikking over primary en backup server, dus al je backup servers hebben dezelfde prioriteit.
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2015 18:19 ]
Dank je. Die kan ik goed gebruiken naast de Ziggo server.MegaTronics schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:10:
nog 183 accounts beschikbaar op http://test.xennanews.com
[ Voor 73% gewijzigd door ari3 op 20-08-2015 21:34 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Even een terugkoppeling hierover, wat een verschil! Met Sabnzb zat ik zo rond de 6 a 7 MB/s nu met NZBget tussen de 11 a 12 MB/sTheJuul schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:24:
Ik ga ook een testje doen met NZBget.
Ik gebruik Sunny maar ik heb ook last van 'article not found' (Niet doen..), is Cheapnews beter?Freakster86 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:46:
Na een week Cheapnews te hebben getest, ben ik tevreden. Geen problemen ondervonden met recent materiaal en ook oud spul komt prima binnen (mits niet DCMA gevoelig). De aanbieding van Legacy (onbeperkt) voor 72 euro (12 maanden) met de code Summerjam is ook nog eens iets goedkoper dan Sunny.
Ook nog even NZBget op mijn nas gezet. Vroeger vond ik de interface niet gebruiksvriendelijk, maar dat is flink veranderd. Ik haal daarnaast exact dezelfde snelheden als hier al werd vermeld. Een wereld van verschil met SABnzbd. Eens kijken of en wanneer ik alles ga overzetten
[ Voor 2% gewijzigd door Equator op 26-08-2015 06:55 . Reden: Naam van serie verwijderd ]
[ Voor 5% gewijzigd door WRT54G op 25-08-2015 11:13 ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ja dit heeft te maken met Python icm Synology. Ik ben nu anderhalf jaar over gestapt, en ik wil niet meer terug.TheJuul schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:17:
[...]
Even een terugkoppeling hierover, wat een verschil! Met Sabnzb zat ik zo rond de 6 a 7 MB/s nu met NZBget tussen de 11 a 12 MB/s![]()
De problemen met Astra ervaar ik ook af en toe maar ik gun ze voorlopig nog een maandje om het op te lossen. Zit ook al zo lang bij deze partij en eigelijk nooit echt langdurige problemen gehad.
Als je IPv6 hebt, kun je newszilla6.xs4all.nl gebruiken.Marcel_EA schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:41:
Omdat het in sommige gevallen om geen copyright materiaal bestaat maar als nog last van heb.
Gratis backup server is wellicht een goed optie.
Aanbevelingen?
Probeer eens newsbin pro, vriend van mij heeft ook 500/500 glas en die haalt het elke keer, hij download wel zoals ik met newsbin. Hij heeft daarentegen wel KPN ipv ON.Richub schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:13:
Sinds ik 500 Mbit glasvezel van ON heb is de snelheid die ik bij I-telligent haal niet stabiel meer.
Ik verwacht niet dat ik nu gelijk 50+ MB/s haal, maar ik haal nu 12-17 MB/s waar ik op mijn Ziggo 200 Mbit lijn strak 24 MB/s haalde.
Toch raar dat de snelheid achteruit gegaan is, net of de routering van I-telligent naar ON niet lekker werkt.
Ik gebruik SABnzbd, btw, en heb 20 draadjes ingesteld. Op de Ziggo lijn had ik 12 draadjes ingesteld.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben/hadden?
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Volgens mij staan er een paar in de OP.Marcel_EA schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:41:
Omdat het in sommige gevallen om geen copyright materiaal bestaat maar als nog last van heb.
Gratis backup server is wellicht een goed optie.
Aanbevelingen?
8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Yippie kayak, other buckets!
[ Voor 49% gewijzigd door DJVG op 26-08-2015 21:37 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!
Dan is die reclame pure BS. Nou vroeg ari3 hoe het nou allemaal precies zit met die DMCA's en begin jij over MID. Wat is dat?DJVG schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:31:
Het gaat erom hoe iets wordt aangeleverd bij een USP door een "waakhond", als daar niet alle MID's inzitten kan het dus zijn dat er dingen niet worden "verwijderd".
Het klopt niet dat iets onherstelbaar verminkt moet worden, als een rar-part nog iets bevat wat niet klopt is dat genoeg reden. Over het algemeen worden PAR's niet verwijderd omdat daar niks verkeerd inzit.
Daarbij geldt de compleetheidsreclame natuurlijk niet voor dingen die auteursrechtelijk beschermd zijn
MID staat voor Message ID, een "waakhond" levert meestal een enorme lijst met MID's aan die verwijderd moeten worden omdat ze mogelijk auteurs rechterlijk beschermd materiaal bevatten. Over het algemeen zijn dit gewoon alle MIDs die in een NZB zitten. Maar dit hoeft niet, als er genoeg informatie is, een titel, of 1 MID dan moet alsnog alle data "verwijderd" worden. Dat je soms nog wel dingen kan ophalen heeft er mee te maken dat het verwijderen van een Usenet platform standaard niet heel makkelijk is. Het "verwijderen" noemen we "cancelen". En het kan gewoon gebeuren dat het niet overal goed "gecanceld" wordt, het is soms best moeilijk als je weet hoeveel extra MID's er per dag bij gepost worden.jmk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:33:
[...]
Dan is die reclame pure BS. Nou vroeg ari3 hoe het nou allemaal precies zit met die DMCA's en begin jij over MID. Wat is dat?![]()
En wat bedoel je met "als een rar-part nog iets bevat wat niet klopt is dat genoeg reden."?
Met een groot genoeg percentage aan PAR blocks kan je alles repareren. Is het niet gewoon zo dat een USP zoveel van de content moet verwijderen of verminken zodat de post die piracy bevat niet succesvol kan worden gerepareerd?
een duimpje voor jou, als motivatie![]()
[ Voor 3% gewijzigd door DJVG op 27-08-2015 10:41 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Laatste jaar ging goed. Dus ik was/ben tevreden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 28-08-2015 21:23 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Zo ver ik weet doet nextgen helemaal niet aan DMCA. Volgens de website doen ze wel aan DMCA. Alleen de retentie is anders omdat ze werken op basis van last accessed en niet chronologisch.jacovn schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:03:
Nextgen werkte inderdaad tot de 2 GB, daarna is het een beetje erg duur.
Om nou te zeggen dat je daar alles zonder DMCA kunt vinden, nee dus, maar wel vaak iets wat Astra en Sunny niet (meer) hadden (blok is bijna op hier)
Xennanews lijkt goed te werken, maar ook DMCA gevoelig voor wat ik nu gezien heb.
[ Voor 22% gewijzigd door sdk1985 op 28-08-2015 23:40 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Mag ik vragen welke andere provider? Ben ook opzoek naar een goode met minder Article Not Found....rinkel schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:08:
Even gezocht op astraweb in dit topic, omdat ik de laatste tijd "Article could not be found" meldingen krijg. Ik dacht dus dat die artikelen dus echt niet meer beschikbaar waren.
Ik heb dus voor de gein eens een andere provider geprobeerd, en wat schetst mijn verbazing: ze komen prima binnen.
Dat valt me toch erg tegen van Astraweb, en vooral eigenlijk erg jammer omdat ik het altijd een zeer goede provider vond.
Ik heb er een ticket voor aangemaakt (maar zag dat mijn oude email werd gebruikt, kan ik niet wijzigen)
Gewoon één payserver aangevuld met xenna en xsusenet. Werkt nog steeds prima.asstastic schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:00:
Beste is toch 2 payserver gebruiken. 1 primaire en 1 backupaccount.
Afhankelijk van wat je download kan je ff trials uitproberen en een abbo nemen. Zorg dat je backup provider niet op dezelfde tier1 leverancier zit.
Je kan op deze link een overzicht zien misschien dat sommigen er wat aan hebben.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| XSnews: Elite Toegang Ongelimiteerd Snelheid Ongelimiteerd * Compleetheid 99% Connecties 12 SSL Toegang Gratis Opzegtermijn Geen Accountsharing Niet toegestaan Retentie 877 dagen IPv6 Ja prijs 6 maanden zonder actiecode: €54 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Sunny Unlimited Toegang Ongelimiteerd Snelheid Ongelimiteerd * Connecties 20 SSL Toegang Gratis Accountsharing Toegestaan Retentie 900 dagen IPv6 ?? prijs voor 6 maanden (zonder code) €42 |
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Heb 3 maanden bij XS news gezeten en wil daar nooit meer terug; van verkeerd / te veel / te vaak afgeschreven bedragen naar niet kunnen opzeggen en mails negeren. Waardeloos.Frostbite schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:29:
Ik zit zelf te twijfelen om een abo te nemen bij xsnews of (weer) te verlengen bij Sunny.
Opzich geen klachten met Sunny al haal ik niet alles binnen. Ik maak nu geen gebruik van AS en zal dat ook niet gaan doen.
Wat zouden jullie doen?
Ik zit met hetzelfde maar doe wel aan AS. Sunny i.c.m. Cheapnews (blockaccount) haalt vrijwel alles wel binnen. Het blockaccount van 500Gb heb ik ooit eens in de aanbieding gekocht en is bijna op. Maar gaat dus al bijna 3 jaar mee.Frostbite schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:29:
Ik zit zelf te twijfelen om een abo te nemen bij xsnews of (weer) te verlengen bij Sunny.
Opzich geen klachten met Sunny al haal ik niet alles binnen. Ik maak nu geen gebruik van AS en zal dat ook niet gaan doen.
Even een vergelijking:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 XSnews: Elite Toegang Ongelimiteerd Snelheid Ongelimiteerd * Compleetheid 99% Connecties 12 SSL Toegang Gratis Opzegtermijn Geen Accountsharing Niet toegestaan Retentie 877 dagen IPv6 Ja prijs 6 maanden zonder actiecode: €54
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Sunny Unlimited Toegang Ongelimiteerd Snelheid Ongelimiteerd * Connecties 20 SSL Toegang Gratis Accountsharing Toegestaan Retentie 900 dagen IPv6 ?? prijs voor 6 maanden (zonder code) €42
Wat zouden jullie doen?
Ik heb cheapnews geprobeerd maar die kwam niet boven de 12 Mb/s... Dat terwijl ik 'normaal' altijd rond de 20Mb/s heb (met pieken van 22Mb/s)Binnetie schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:06:
[...]
Ik zit met hetzelfde maar doe wel aan AS. Sunny i.c.m. Cheapnews (blockaccount) haalt vrijwel alles wel binnen. Het blockaccount van 500Gb heb ik ooit eens in de aanbieding gekocht en is bijna op. Maar gaat dus al bijna 3 jaar mee.
Ik denk dat ik daarom gewoon weer verleng bij Sunny. Ik verleng altijd met 6 maanden, jammer genoeg hebben ze nooit een promo-code ofzo voor wat extra korting.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ze hebben gewoon aanbiedingen voor blockaccounts: https://www.cheapnews.eu/usenet-deals/Binnetie schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:06:
[...]
Ik zit met hetzelfde maar doe wel aan AS. Sunny i.c.m. Cheapnews (blockaccount) haalt vrijwel alles wel binnen. Het blockaccount van 500Gb heb ik ooit eens in de aanbieding gekocht en is bijna op. Maar gaat dus al bijna 3 jaar mee.
Ik denk dat ik daarom gewoon weer verleng bij Sunny. Ik verleng altijd met 6 maanden, jammer genoeg hebben ze nooit een promo-code ofzo voor wat extra korting.
Het lijkt erop dat je provider verkeer van nieuwsgroepen knijpt. Vandaar dat je via SSL wel gewoon normale snelheid hebt.SkyStreaker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:17:
Nu zit ik hier misschien niet helemaal goed met mijn vraag hier. Bekijk het plaatje:
[afbeelding]
Sinds enkele weken heb ik een V10 ExperiaBox van KPN en als ik de standaard poort (119) gebruik, klappert mijn verbinding. SSL echter, en ik krijg de volle pond van mijn mogelijkheden en blijft de verbinding zeer stabiel. Heeft er iemand ervaring mee?
Dat zou niet mogen vanwege de netneutraliteit.Wildfire schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:51:
[...]
Het lijkt erop dat je provider verkeer van nieuwsgroepen knijpt. Vandaar dat je via SSL wel gewoon normale snelheid hebt.
Er mag veel niet maar UPC deed ook aan trafficshaping en ik gaf toen i-telligent de schuld en ik zei toen ook tegen hun dat UPC dat niet mag doen maar wat bleek; toen ik ging downloaden via poort 80 behaalde ik wel mijn volle 120Mbit.SebasFM schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:46:
[...]
Dat zou niet mogen vanwege de netneutraliteit.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Wat niet mag en wat gebeurt zijn helaas vaak verschillende dingen...SebasFM schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:46:
[...]
Dat zou niet mogen vanwege de netneutraliteit.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Goed punt. Het blijft echter frapant dat het van de ene op de andere dag gebeurt.Wildfire schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:51:
[...]
Het lijkt erop dat je provider verkeer van nieuwsgroepen knijpt. Vandaar dat je via SSL wel gewoon normale snelheid hebt.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Iedereen heeft daar last van. Het gaat er meer om hoe snel het wordt toegepast. Ik heb ook heel lang bij Sunny gezeten zonder enige problemen. Wanneer je dingen automatiseert heb je werkelijk nergens last van.TRaSH schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:51:
en welke hebben er volgens jouw er geen last van ?
collega van me gebruikt sunny en die krijgt nog steeds alles binnen wat hij zoekt.
Ik heb gisteravond hetzelfde gedaan... Van wat ik download krijg ik 90% wel compleet en de rest vind ik wel ergens anders. AS is voor de mij doorslaggevend.Frostbite schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:09:
Zojuist maar weer Sunny verlengd met 6 maanden. Tot over 6 maanden
Iedereen kan ervan genietenOMX2000 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:32:
Ik kan mijn newsgroupdirect Unlimited abbo verlengen voor 65 dollar voor 1 jaar. Lijkt me een hele goede deal toch?
Wat is er met Highwinds? In een aantal posts van je doe je uitspraken dat je ze het niet gunt, maar wat is er mee aan de hand dan?Freakster86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:02:
[...]
Voor mij was de reden om over te stappen de overname door Highwinds. Toen ik me daar een beetje in ging verdiepen, had ik niet meer zo'n zin om mijn geld aan die partij te geven. Aangezien ik AS nodig heb, was het enige alternatief (voor zover ik kon vinden) Cheapnews.
Highwinds koopt de hele markt op. 77 keer staan ze op die lijst die je aanhaalt. Straks is er helemaal geen keuze meer. En met welk geld en met welke bedoelingen zij alles en iedereen opkopen?rens-br schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:58:
[...]
Wat is er met Highwinds? In een aantal posts van je doe je uitspraken dat je ze het niet gunt, maar wat is er mee aan de hand dan?
Ik zie op Usenet Provider dat dit een reseller is.
Maar als je geduld hebt (maar wel wat retentie wil) is er minder keuze. Kijk je naar prijzen voor 1 jaar, dan zijn Astraweb en Giganews sowieso te duur. Bij Sunny (Highwinds) heb je voor €17 een jaar 5mbit en voor €27 een jaar 10mbit. De alternatieven zitten dan vooral bij XS News:Freakster86 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:57:
Ik gun het dan liever een "onafhankelijke". En een jaar Cheapnews (ook AS!) was goedkoper dan Sunny, dus dan is het voor mij sowieso een no-brainer.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Mijn $65,- / jaar abbo unlimited werd gewoon verlengt voor hetzelfde bedrag. NGD is weliswaar Highwinds, maar ik heb een blockaccount van Cheapnews (geen Highwinds) en als NGD het niet heeft heeft Cheapnews het ook nooit. Ik heb in een jaar maar 15GB van mijn 500GB blockaccount gebruikt.slommer schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:57:
[...]
Iedereen kan ervan genieten
https://newsgroupdirect.com/deal-of-the-week
Heb het een jaar gehad, beviel goed en automatisch verlengd.
Me pa haalde (als hij het goed zag) de max van zijn ziggo 120mbit lijn.
En weinig takedowns of ik ben op tijd met alles downloaden.
Ook best goedkoop via twitter.com/bulknews :W3ird_N3rd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:47:
[...]
Maar als je geduld hebt (maar wel wat retentie wil) is er minder keuze. Kijk je naar prijzen voor 1 jaar, dan zijn Astraweb en Giganews sowieso te duur. Bij Sunny (Highwinds) heb je voor €17 een jaar 5mbit en voor €27 een jaar 10mbit. De alternatieven zitten dan vooral bij XS News:
Usenetbucket met 10mbit voor €31,85. (€28,67 met banner01 promo)
Powernews met 3mbit voor €29,95
Newsgrabber met 10mbit voor €48,-
Wondernews met 3mbit voor €47,40
Newsconnection met 4mbit voor €52,95
UB is dan wel een alternatief voor Sunny 10, maar Sunny 5 (als je toch nooit naar je downloads kijkt) is niet te verslaan. En die mag je dan nog sharen ook.
[ Voor 1% gewijzigd door asstastic op 11-09-2015 19:04 . Reden: Toevoegen website ]
Ja, zo kan het ookW3ird_N3rd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:47:
[...]
[...]
UB is dan wel een alternatief voor Sunny 10, maar Sunny 5 (als je toch nooit naar je downloads kijkt) is niet te verslaan. En die mag je dan nog sharen ook.
Dan is i-telligent met actiecode goedkoper, 50mbit voor 40,50 en 120mbit voor 63 euro en je mag je account delen.W3ird_N3rd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:47:
[...]
Maar als je geduld hebt (maar wel wat retentie wil) is er minder keuze. Kijk je naar prijzen voor 1 jaar, dan zijn Astraweb en Giganews sowieso te duur. Bij Sunny (Highwinds) heb je voor €17 een jaar 5mbit en voor €27 een jaar 10mbit. De alternatieven zitten dan vooral bij XS News:
Usenetbucket met 10mbit voor €31,85. (€28,67 met banner01 promo)
Powernews met 3mbit voor €29,95
Newsgrabber met 10mbit voor €48,-
Wondernews met 3mbit voor €47,40
Newsconnection met 4mbit voor €52,95
18 euro voor een jaar unlimited snelheid klinkt super, heb je een code of url voor me?Freakster86 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:26:
[...]
Ja, zo kan het ook
Persoonlijk hecht ik wat meer aan snelheid en (in mijn geval) 18 euro voor een jaar met unlimited snelheid... Als ik even iets randoms wil downloaden, dan heb ik geen zin om een uur te wachten. En wanneer je dan ook nog de draadjes moet delen...
https://www.cheapnews.eu/...et-flat-legacy-unlimited/Sm0k3r schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:39:
[...]
18 euro voor een jaar unlimited snelheid klinkt super, heb je een code of url voor me?
En wat haal jij aan max snelheid?
Gevonden: Hendrikje1 in "Newsservers met binaries [Deel 13]"Sm0k3r schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:38:
[...]
Dan is i-telligent met actiecode goedkoper, 50mbit voor 40,50 en 120mbit voor 63 euro en je mag je account delen.
is een blocknet account een aanrader voor aanvulling op een gewoon account ?asstastic schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:02:
[...]
Ook best goedkoop via twitter.com/bulknews :
BLOCK 500GB ACCOUNT, LIMITED DEAL: EUR 17 (USD 19)!!
Discount code: autumn15
En
USENET 150Mbit 3 MONTHS, LIMITED DEAL: EUR 15 (USD 17)!!
Ze hebben ook accountsharing.![]()
Website: www.bulknews.eu
Ik zou dan de Astraweb 1000GB nemen twv 50 dollar, die gebruik ik ook voor alles boven de 900 dagen maar de laatste tijd kom ik daar amper.razerBE schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:05:
[...]
is een blocknet account een aanrader voor aanvulling op een gewoon account ?
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik dacht alFreakster86 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 12:03:
[...]
https://www.cheapnews.eu/...et-flat-legacy-unlimited/
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Met Astraweb kon ik niet eens recente posts binnenhalen en zou die provider nog niet eens gratis meer willenSm0k3r schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:39:
[...]
Ik zou dan de Astraweb 1000GB nemen twv 50 dollar, die gebruik ik ook voor alles boven de 900 dagen maar de laatste tijd kom ik daar amper.
Nickname does not reflect reality
YMMV, Your mileage may vary?Brad Pitt schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:42:
[...]
Met Astraweb kon ik niet eens recente posts binnenhalen en zou die provider nog niet eens gratis meer willen
YMMV, ik weet. Anderen halen "alles" en "met volle snelheid" binnen. Hier was het één grote misère.
Is altijd goed zolang ze verschillende backbones hebben. Neem een proefaccount om te kijken of ze hebben wat jij zoekt.razerBE schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:05:
[...]
is een blocknet account een aanrader voor aanvulling op een gewoon account ?
Tnx, mijn Sunnyusenet bulk-account loopt morgen af en het ging voor mij tussen I-telligent en Bulknews (bij bulknews beviel de trial-account goed). Hiermee ben ik dus voor 3 maanden onder de pannen, en dat terwijl ik slechts een 100Mb lijn hebOok best goedkoop via twitter.com/bulknews :
Werkt hier als backup account primaSjah schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:54:
Welke ik helemaal niet meer genoemd zie worden, is Frugal, is die uit de gratie? Ben van plan weer een jaar-abo te nemen bij ze, nadat dat jaren terug ook wel beviel.
Er valt weinig over te melden. Hij draait hier al bijna 2 jaar zonder enig probleem. Het is mijn hoofd serverSjah schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:54:
Welke ik helemaal niet meer genoemd zie worden, is Frugal, is die uit de gratie? Ben van plan weer een jaar-abo te nemen bij ze, nadat dat jaren terug ook wel beviel.
[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 14-09-2015 15:19 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik ga mn laatste MB's gebruiken daar, maar dan ga ik -helaas- geen gebruik meer maken van de diensten van Astraweb. Jammer, had altijd goede ervaringen.Sm0k3r schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:39:
[...]
Ik zou dan de Astraweb 1000GB nemen twv 50 dollar, die gebruik ik ook voor alles boven de 900 dagen maar de laatste tijd kom ik daar amper.
Draait nog steeds goed mij mij. Trekt mijn Ziggo 120Mbit netjes vol zonder problemen of storingen tot nu toe.Sjah schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:54:
Snelheid is tegenwoordig ook om te huilen. Eerst ging het nog lekker maar tegenwoordig mag je blij zijn met 2MB/sMegaTronics schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:51:
[...]
Als je IPv6 hebt, kun je newszilla6.xs4all.nl gebruiken.
Hoe zit het met takedowns bij Bulknews? Kan soms al niet eens meer dingen downloaden van 1 dag oud bij Eweka.asstastic schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:02:
[...]
Ook best goedkoop via twitter.com/bulknews :
BLOCK 500GB ACCOUNT, LIMITED DEAL: EUR 17 (USD 19)!!
En
Ze hebben ook accountsharing.![]()
Website: www.bulknews.eu
Als gratis fill server vind ik dat niet echt een probleem.schumi2004 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:49:
[...]
Snelheid is tegenwoordig ook om te huilen. Eerst ging het nog lekker maar tegenwoordig mag je blij zijn met 2MB/s
ik heb geen issues hiermee voor wat ik zoek. Beter neem je een proefaccount, en dan weet je zeker of het goed is.mhoogendam schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:58:
[...]
Hoe zit het met takedowns bij Bulknews? Kan soms al niet eens meer dingen downloaden van 1 dag oud bij Eweka.
Gisteren net voor 3 maanden verlengd bij Sunny. Ben benieuwd of je over 3 maanden bij Bulknews blijft of toch weer naar Sunny gaat.Bambufan schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:10:
[...]
Tnx, mijn Sunnyusenet bulk-account loopt morgen af en het ging voor mij tussen I-telligent en Bulknews (bij bulknews beviel de trial-account goed). Hiermee ben ik dus voor 3 maanden onder de pannen, en dat terwijl ik slechts een 100Mb lijn heb.
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 25-09-2015 20:22 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
[ Voor 9% gewijzigd door Equator op 08-10-2015 09:43 . Reden: Niet doen ]
[ Voor 9% gewijzigd door Equator op 08-10-2015 09:43 . Reden: Niet doen ]
[ Voor 19% gewijzigd door Enforcer op 26-09-2015 15:16 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Andere newsserver nemen.Jassy schreef op zondag 27 september 2015 @ 11:59:
Ik word een beetje moe van Astraweb. Nog steeds blijven connecties hangen totdat er op een gegeven moment helemaal niks meer wordt gedownload. Lijntjes resetten en het probleem is voorbij, maar het is wel heel erg irritant.
Ik gebruik 'gewoon' news.astraweb.com.
Hoe lossen jullie dit op?
Ik gebruik ook Astraweb maar heb hier geen problemen mee.Jassy schreef op zondag 27 september 2015 @ 11:59:
Ik word een beetje moe van Astraweb. Nog steeds blijven connecties hangen totdat er op een gegeven moment helemaal niks meer wordt gedownload. Lijntjes resetten en het probleem is voorbij, maar het is wel heel erg irritant.
Ik gebruik 'gewoon' news.astraweb.com.
Hoe lossen jullie dit op?
Lijkt niet in alle browsers te werken, dus als het niet wil even een andere browser proberen.asstastic schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:56:
Voor de liefhebbers heeft Usenetbucket het rad van fortuin op hun site staan waar je korting tot 30 procent kan winnen: https://www.usenetbucket.com/nl/promos/wheel-of-fortune/
En Cheapnews heeft twitter actie van 1000GB van 75 euro voor 40 euro, promo code: autumn15
[ Voor 71% gewijzigd door Ted038 op 07-10-2015 01:00 ]
Ik had dat probleem ook. Ik heb contact met ze gehad. De veiligheidseisen zijn verscherpt. Als je een hoofdletter in je username hebt staan kan dat nu een probleem geven. Ze zijn nu case sensitive gewordenTed038 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 00:54:
Heb hier nu sinds maandag 22:00 problemen met frugalusenet, zowel de news als EUnews ....
Meer met deze issues ?
DAT zal t vast zijn , zal dat vanavond eens checken als ik thuis benOrtep schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:24:
[...]
Ik had dat probleem ook. Ik heb contact met ze gehad. De veiligheidseisen zijn verscherpt. Als je een hoofdletter in je username hebt staan kan dat nu een probleem geven. Ze zijn nu case sensitive geworden
Tsja...in mijn geval niet echt. Ik had opgegeven als naam abcdef . Ik had zelf ingevuld in Nzbget dat het Abcdef was. De fout lag echt bij mij maar tot nu toe deden ze daar niet moeilijk over.Ik draaide dus al 2 jaar met de verkeerde gebruikersnaam.Ted038 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:00:
MAAR daar had best een mailtje over uit gemogen vanuit Frugal .....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq