Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Hebben jullie met astraweb ook problemen met downloaden? Krijg bij veel dingen incomplete downloads de afgelopen paar dagen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:56
Na ervaringen met Sunny, Extreme, Pure, Cheapnews heb ik nu Nexgen news en kan haast niet geloven wat ik zie.

Bijna alles komt gewoon keurig binnen. Echt hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Mooie aanbieding van Easyusenet! Korting werkt ook op de 100 dagen abo's. 100 dagen voor €7,50 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
Steefmeister schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:42:
Na ervaringen met Sunny, Extreme, Pure, Cheapnews heb ik nu Nexgen news en kan haast niet geloven wat ik zie.

Bijna alles komt gewoon keurig binnen. Echt hulde!
Ik ben net terug van vakantie, en kon daarna een aflevering van een serie niet meer binnenhengelen. Dat lukte met NextGen wel. Dat is positief. Ik had dat eigenlijk niet echt verwacht. Aan de andere kant is die payserver belachelijk duur, en dus alleen als fillserver een overweging......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
aouwe schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:51:
[...]

Ik ben net terug van vakantie, en kon daarna een aflevering van een serie niet meer binnenhengelen. Dat lukte met NextGen wel. Dat is positief. Ik had dat eigenlijk niet echt verwacht. Aan de andere kant is die payserver belachelijk duur, en dus alleen als fillserver een overweging......
Valt opzich mee als je geen massa downloader bent. Gemiddeld download ik ongeveer 100gb per maand. Ik heb nu een pakket van 1TB aangeschaft voor 48 dollar. Daar kan ik dus wel een tijd mee vooruit en dan kost het me niet bepaald meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Cheap heeft een aanbieding voor het legacy jaarpakket voor 72 euries. Promo code die je moet invoeren is: summerjam

Scheelt 45 euro voor de liefhebber _/-\o_

Ook Usenet bucket heeft 25 procent korting via hun Twitter account. :)

[ Voor 18% gewijzigd door asstastic op 06-07-2015 17:36 . Reden: Add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
asstastic schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:26:
Cheap heeft een aanbieding voor het legacy jaarpakket voor 72 euries. Promo code die je moet invoeren is: summerjam
Ik heb cheap nu een tijdje na gebruik te hebben gemaakt van een promo. Maar ondanks de positieve reacties hier valt het me tegen. Ze hebben zeer veel last van DMCA :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53
Pak Astra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Gigagiel schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:17:
[...]

Ik heb cheap nu een tijdje na gebruik te hebben gemaakt van een promo. Maar ondanks de positieve reacties hier valt het me tegen. Ze hebben zeer veel last van DMCA :(.
Heb ik met bijna alle Usenet tokos daarom ook wat ik eerder poste gewoon goed combineren met sabnzbd + couchpotato. Neem een account bij astra bijvoorbeeld en een andere toko. Neem altijd een gratis trial voordat je iets koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Gigagiel schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:17:
[...]

Probeer anders eens een klein abbo van Nexgen. Hij is wat prijziger, maar ik ben echt enorm onder de indruk van deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Steefmeister schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:33:
[...]

Probeer anders eens een klein abbo van Nexgen. Hij is wat prijziger, maar ik ben echt enorm onder de indruk van deze.
Hmm, even gekeken, maar krijg in spotnet:
Fout tijdens het ophalen van de headers
502 not implementated (502)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
maurits82 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 18:10:
[...]

Hmm, even gekeken, maar krijg in spotnet:
Fout tijdens het ophalen van de headers
502 not implementated (502)
Ja vreemd! Had ik laatst ook maar erna niet meer gekeken. Heb spotnet wel werjkend gehad overigens. Binnenkort ff checken of ik het ook nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik ga Nexgen ook maar eens testen. 4GB gratis, dat is ook mooi. Scheelt weer gelijk $14 uitgeven (Ziggo 200/20).

Al is een block van 1TB denk ik beter. Ik download gemiddeld zo'n 150-200GB per maand (voornamelijk blu-rays). En soms zijn er ook momenten waarop ik minder download, omdat er weinig interessants te vinden is. Dan is $48 een prima prijs.

Ik ben benieuwd :).

[ Voor 49% gewijzigd door Hendrikje1 op 11-07-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
Hendrikje1 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:38:
Ik ga Nexgen ook maar eens testen. 4GB gratis, dat is ook mooi. Scheelt weer gelijk $14 uitgeven (Ziggo 200/20).

Al is een block van 1TB denk ik beter. Ik download gemiddeld zo'n 150-200GB per maand (voornamelijk blu-rays). En soms zijn er ook momenten waarop ik minder download, omdat er weinig interessants te vinden is. Dan is $48 een prima prijs.

Ik ben benieuwd :).
Ik blijf de 502 error krijgen. Mocht het jou wel lukken, zou je me aan kunnen geven hoe je dit hebt gedaan? (configuratie)
Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
maurits82 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:05:
[...]

Ik blijf de 502 error krijgen. Mocht het jou wel lukken, zou je me aan kunnen geven hoe je dit hebt gedaan? (configuratie)
Merci!
Ik download zelf via NZBVortex
Ik krijg ook precies dezelfde foutmelding in SpotLite (OS X). Wat ik ook probeer, ik krijg het niet aan de praat.

Uiteraard zijn er meerdere wegen om aan je spul te komen, hier maak ik dan ook vaker gebruik van dan SpotLite.

Verder bevalt Nexgen me wel. Al vrij snel door de 4GB heen. Ik denk dat ik maar een 1TB block neem :).

[ Voor 9% gewijzigd door Hendrikje1 op 12-07-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
Hendrikje1 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:30:
[...]

Ik krijg ook precies dezelfde foutmelding in SpotLite (OS X). Wat ik ook probeer, ik krijg het niet aan de praat.

Uiteraard zijn er meerdere wegen om aan je spul te komen, hier maak ik dan ook vaker gebruik van dan SpotLite.

Verder bevalt Nexgen me wel. Al vrij snel door de 4GB heen. Ik denk dat ik maar een 1TB block neem :).
Misschien dat newsleecher werkt.
Kan jr deze dan als 2e doen, dat hij nexgen gebruikt als supernews hem niet kan binnenhalen bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Hendrikje1 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:30:
[...]

Ik krijg het ook niet werkend helaas. Eerst dacht ik dat het een kwestie was van een andere 'niet SSL' poort kiezen, mar het mocht helaas niet baten. Ik heb om hulp gevraagd bij de support afdeling van Nextgen. Ik ben benieuwd of ik een antwoord krijg...

---- edit --- Na zeer lang laden krijg ik een foutmelding op de website. Wellicht dat iemand anders eens kan proberen en het eventuele antwoord hier kan posten ?

---- edit 2 --- Na enig googlen kwam ik de volgende reactie van Nextgennews op Facebook tegen:
Hi. Spotnet is currently not supported by our servers - we are working to implement the required support therefor. Newsleecher has SSL issues in general, it's a problem with Newsleecher, not with us. Please see http://www.newsleecher.co...t=ssl+disconnect&start=30

Dacht ik eindelijk de beste usenet provider gevonden te hebben.. dit vind ik toch erg jammer.

[ Voor 31% gewijzigd door Steefmeister op 12-07-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
Steefmeister schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:39:
[...]

Ik krijg het ook niet werkend helaas. Eerst dacht ik dat het een kwestie was van een andere 'niet SSL' poort kiezen, mar het mocht helaas niet baten. Ik heb om hulp gevraagd bij de support afdeling van Nextgen. Ik ben benieuwd of ik een antwoord krijg...

---- edit --- Na zeer lang laden krijg ik een foutmelding op de website. Wellicht dat iemand anders eens kan proberen en het eventuele antwoord hier kan posten ?

---- edit 2 --- Na enig googlen kwam ik de volgende reactie van Nextgennews op Facebook tegen:
Hi. Spotnet is currently not supported by our servers - we are working to implement the required support therefor. Newsleecher has SSL issues in general, it's a problem with Newsleecher, not with us. Please see http://www.newsleecher.co...t=ssl+disconnect&start=30

Dacht ik eindelijk de beste usenet provider gevonden te hebben.. dit vind ik toch erg jammer.
Nop, hier krijg ik het ook niet werkend. Heb al een mail dat spotnet niet wordt ondersteund. Helaas pindakaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 21:05

TRaSH

koffie ?

spotnet is currently not supported ?
waarvoor moeten ze dat supporten.
gaat het alleen om het ophalen van de headers ?
dan kan je toch de USP van je provider nemen of misschien ergens anders een block account waar ze de headers niet tellen.
je kan toch gewoon nextgenn in je download client gooien als USP

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
TRaSH schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:53:
dan kan je toch de USP van je provider nemen of misschien ergens anders een block account waar ze de headers niet tellen.
Hmm, ik ben aan het downloaden via nextgennews, een spot van 3 dagen oud die normaal niet binnen te halen valt. Echter lijkt het er op dat ik hem via nexgennews ook niet binnen krijg. (hij gaat maar 400kb/s voor het ena goedkoopste abo ... maar tot nu toe komen alle blokken niet binnen. ... even afwachten, morgen is hij klaar met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Er zijn meer mogelijkheden dan het DMCA gevoelige Spotnet waar brein waarschijnlijk ook op meekijkt.
Ik heb vandaag nog een serie binnengehaald dat 1000+ dagen oud is omdat ik graag het eerste seizoen wou zien.
En dat met een highwind usp

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Telfort heeft helaas geen usenet. Zonde van het geld om elders ook nog eens een abonnementje speciaal hiervoor af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siebo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 22:15
hoi

ik vraag me af als ik iets post via sunny usenet (mp3 bestand zonder copyright) waarom dat dan vrij traag gaat? ik heb 100mbit upload dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Steefmeister schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:08:
[...]

Telfort heeft helaas geen usenet. Zonde van het geld om elders ook nog eens een abonnementje speciaal hiervoor af te sluiten.
Geen idee of de gratis 1 mbit van https://www.xsusenet.com/ werkt voor headers, indien wel, is het een goedkope, zij het een langzame, optie.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ja, dat werkt. Wel moet je af en toe je account opnieuw activeren door in te loggen via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
MegaTronics schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:14:
[...]

Geen idee of de gratis 1 mbit van https://www.xsusenet.com/ werkt voor headers, indien wel, is het een goedkope, zij het een langzame, optie.
Perfect idee! Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
maurits82 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:01:
[...]

Hmm, ik ben aan het downloaden via nextgennews, een spot van 3 dagen oud die normaal niet binnen te halen valt. Echter lijkt het er op dat ik hem via nexgennews ook niet binnen krijg. (hij gaat maar 400kb/s voor het ena goedkoopste abo ... maar tot nu toe komen alle blokken niet binnen. ... even afwachten, morgen is hij klaar met downloaden.
Helaas, van alle spots is alleen die van 6h oud binnen gekomen. Alles ouder kwam al niet meer binnen via nexgennews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Spotnet behelst wel meer dan alleen headers. Mijn Spotweb heeft bijvoorbeeld ook NZB bestanden. Volgens mij worden die ergens opgehaald en niet door Spotweb zelf aangemaakt. Daarnaast heeft niet elke ISP ook nieuwsgroepen, zoals Vodafone Thuis bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

maurits82 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:16:
[...]

Helaas, van alle spots is alleen die van 6h oud binnen gekomen. Alles ouder kwam al niet meer binnen via nexgennews.
andere indexer al eens geprobeerd ?
wil wel eens schelen.
CptChaos schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:20:
[...]
Spotnet behelst wel meer dan alleen headers. Mijn Spotweb heeft bijvoorbeeld ook NZB bestanden. Volgens mij worden die ergens opgehaald en niet door Spotweb zelf aangemaakt. Daarnaast heeft niet elke ISP ook nieuwsgroepen, zoals Vodafone Thuis bijvoorbeeld.
daarom had ik ook een vraagteken erbij gezet.
spotnet heb ik zelf maar zeer kort gebruikt daarna meteen overgestapt naar spotlite.
maar gebruik ik ook amper eigenlijk nog.
en de webbased versie gebruiken van spotnet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 03:53
Mijn Easyusenet abo loopt af. Wat ik ga doen is eerst eens Cheapnews blocks opmaken, heb nog aanzienlijk veel GB's, zowat een halve Tera.

Daarna pak ik denk ik Frugal, naast een blockjesaccount bij Astra, yup Astraweb vind ik super, maar te duur voor een onbeperkt account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

Sjah schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:10:
Mijn Easyusenet abo loopt af. Wat ik ga doen is eerst eens Cheapnews blocks opmaken, heb nog aanzienlijk veel GB's, zowat een halve Tera.

Daarna pak ik denk ik Frugal, naast een blockjesaccount bij Astra, yup Astraweb vind ik super, maar te duur voor een onbeperkt account.
Ik heb veel meer complete downloads met Cheap dan dat ik had met Frugal. Misschien handig voor jou dat blockaccount van Cheap als backupserver in te stellen en alvast een Frugal abo te nemen?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
TRaSH schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:41:
[...]

andere indexer al eens geprobeerd ?
wil wel eens schelen.

[...]

daarom had ik ook een vraagteken erbij gezet.
spotnet heb ik zelf maar zeer kort gebruikt daarna meteen overgestapt naar spotlite.
maar gebruik ik ook amper eigenlijk nog.
en de webbased versie gebruiken van spotnet ?
Domme vraag, wat is een indexer?
Ik download nu met grabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
maurits82 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:38:
Domme vraag, wat is een indexer?
Een site waar de filenaam omgezet wordt in een .nzb bestand, die op zijn beurt weer de input vormt voor je newsreader client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Heb vaak dat het via de .nl niet gaat naar wel via de club.
Bin gebruik ik eigenlijk nooit.
Waren het series waar je problemen mee had ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
TRaSH schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:51:
Heb vaak dat het via de .nl niet gaat naar wel via de club.
Bin gebruik ik eigenlijk nooit.
Waren het series waar je problemen mee had ?
Ja series idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Download je ze handmatig of gebruik je zoiets als sonar of sb/sr ?
Als je een 1 van die programma's gebruikt kan een goeie of meerdere indexers helpen.
Helaas vragen de meeste een donatie maar het scheelt wel.
Maar zeker bij series moet je er redelijk snel bij wezen en niet blind staren op Spotnet en groepen als QoQ
Er zijn andere manieren om aan subs te komen waar je zelf niet teveel werk voor hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
supernews down? kon paar uur geleden nog connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 11:04
jaaoie17 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:36:
supernews down? kon paar uur geleden nog connecten.
Same for me. Geen connectie mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:54

m-buurman

hmmm...coffee!!

Sanderke schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:40:
[...]

Same for me. Geen connectie mogelijk.
news.eu.supernews.com is down..maar news.supernews.com werkt momenteel wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
m-buurman schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:43:
[...]

news.eu.supernews.com is down..maar news.supernews.com werkt momenteel wel
Die werkt bij mij ook niet welke poort gebruik jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:49
jaaoie17 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:51:
[...]

Die werkt bij mij ook niet welke poort gebruik jij dan?
Bij mij is news.eu.supernews.com inmiddels weer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
xyanide schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:52:
[...]

Bij mij is news.eu.supernews.com inmiddels weer up.
Ja hij gaat alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Ik ben met m'n blockaccount overgestapt van Tweaknews.eu naar nexgennews, bevalt me wel!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:00
Wat zijn vandaag de dag nog goede providers of waar we het iig zeker van weten?

Ik zie de laatste pagina's veelvuldig nexgennews voorbij komen, is dat een aanrader?

/edit:
Zie ook vaak alleen maar block accounts voorbij komen. persoonlijk heb ik zelf liever een abbo waar ik geen omkijken naar heb maar wel nette snelheden haal.

[ Voor 33% gewijzigd door schumi2004 op 24-07-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
schumi2004 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:58:

Ik zie de laatste pagina's veelvuldig nexgennews voorbij komen, is dat een aanrader?

/edit:
Zie ook vaak alleen maar block accounts voorbij komen. persoonlijk heb ik zelf liever een abbo waar ik geen omkijken naar heb maar wel nette snelheden haal.
Tegenwoordig hebben ze bijna allemaal trails, probeer t eens een kijk of het je bevalt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:58:

/edit:
Ik gebruik nog steeds Sunny Usenet naar volle tevredenheid. Unlimited account met 20 connecties. Account sharing toegestaan, dus als je deelt is het ook meteen de goedkoopste provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Heb nu een trial van XSNews, doet het behoorlijk prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Freakster86 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:24:
[...]

Ik gebruik nog steeds Sunny Usenet naar volle tevredenheid. Unlimited account met 20 connecties. Account sharing toegestaan, dus als je deelt is het ook meteen de goedkoopste provider.
Wel jammer van de bijna onmiddellijke takedowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Astraweb is wel erg traag op het moment. Downloaden gaat momenteel maar tot 2MB/s. Hebben anderen dit probleem ook? Trial van Eweka en het gaat meteen naar 10MB/s (Heb normaliter ~20MB/s). Ik weet niet wat het download limiet is van Eweka en met name de trial periode, maar zo weet ik in elk geval dat het niet aan mijn internetsnelheid, of de betreffende nzb's ligt.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnvdSluis
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 17:08
zie hem nog niet hier dus wellicht handig, bij extreme usenet 21% korting met de code BTW2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Royeboi schreef op maandag 27 juli 2015 @ 01:50:
Astraweb is wel erg traag op het moment. Downloaden gaat momenteel maar tot 2MB/s. Hebben anderen dit probleem ook?
Ja. De US server gebruiken ipv de EU hielp in het verleden vaak, maar deze keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Astraweb is wel erg traag op het moment. Downloaden gaat momenteel maar tot 2MB/s. Hebben anderen dit probleem ook? Trial van Eweka en het gaat meteen naar 10MB/s (Heb normaliter ~20MB/s). Ik weet niet wat het download limiet is van Eweka en met name de trial periode, maar zo weet ik in elk geval dat het niet aan mijn internetsnelheid, of de betreffende nzb's ligt.
Niet enkel traag, maar bijna alles wat er binnenkomt moet gerepaired worden. Heb astraweb opgezegd, want het schommelt de afgelopen weken elke keer met de snelheid.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:35
Zojuist kreeg ik weer een mooie kortingscode van easyusenet in de mail en heb meteen m'n abonnement verlengd :)

Nu het einde van de zomer in aantocht is willen wij deze op spectaculaire
wijze afsluiten. Als u voor 1 september 2015 een abonnement afsluit of
verlengd, ontvangt u maar liefst 35% korting*!

Om gebruik te maken van deze kortingsactie moet u het volgende doen:
1: U logt in op https://www.easyusenet.nl met uw gebruikersnaam en
wachtwoord.
2: Kies de optie verlengen uit het menu.
3: Kies het gewenste abonnement.
4: Kies de gewenste betalingsmethode.
5: Vul het veld couponcode in. De code voor de Zomeractie is:
AUGUSTUS
6: Klik op bestel.

De korting wordt meteen verwerkt.

Let op! Wanneer er geen couponcode is ingevuld, wordt er ook geen
korting verrekend. Wanneer u de couponcode vergeet in te vullen kunt u
naderhand geen aanspraak meer maken op deze actie.

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:41
Astraweb zou ik mensen momenteel even afraden, sinds een paar dagen is de kwaliteit net een gatenkaas, met meer gat dan kaas, waardoor par in veel gevallen niet voldoende is. Snelheid is ook all over the map, gaat van een paar kbps naar 70+mbps en weer terug.

Even afwachten of hier nog verbetering in zit of niet anders op zoek gaan naar wat beters (kwaliteit is exact dezelfde reden waarom ik met Giganews gestopt ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 18:49
Ja normaal is Astraweb wel redelijk snel 500 Mbit+,
Gister avond ging het niet sneller dan 1 Mbit of zelfs helemaal niet.
Of ik nu een nieuw of oud bestand download, dat maakte niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Daar had ik met Astraweb ook last van, nu werkt het wel weer redelijk.

Mwa, misschien ook niet. Snelheid dropt iets te vaak naar 1KB/s.

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 31-07-2015 13:07 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Als je dan een Ticket instuurt, krijg je het standaard verhaal: ''Probeer eens andere poorten / onze andere server / firewall/antivirus uit'' bla bla. Niet echt behulpzaam. Het lijkt nu weer sneller te gaan, maar ik houd het in de gaten. Easyusenet vind ik zelf te duur, ik betaal nu ~€7,50 per maand voor max snelheid Ziggo (200mbit), bij Easy gaat me dat al €14,- kosten voor dezelfde snelheid. Al is het bij Astraweb even niet zo snel op het moment.

Het lijkt nu iets beter te gaan. Het is altijd moeilijk testen, want als een NZB niet (snel) download, kan het ook aan iets anders liggen bijv. niet meer beschikbaar. Aangezien ik al jaren bij ze zit, elk jaar netjes 96 dollar wordt afgeschreven, is het ook een stukje gemakzucht waardoor je niet zo snel overstapt.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:11
pdukers schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:11:
[...]

Ja. De US server gebruiken ipv de EU hielp in het verleden vaak, maar deze keer niet.
Cergorach schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:48:
Astraweb zou ik mensen momenteel even afraden, sinds een paar dagen is de kwaliteit net een gatenkaas, met meer gat dan kaas, waardoor par in veel gevallen niet voldoende is. Snelheid is ook all over the map, gaat van een paar kbps naar 70+mbps en weer terug.

Even afwachten of hier nog verbetering in zit of niet anders op zoek gaan naar wat beters (kwaliteit is exact dezelfde reden waarom ik met Giganews gestopt ben).
kmichael schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:43:
Ja normaal is Astraweb wel redelijk snel 500 Mbit+,
Gister avond ging het niet sneller dan 1 Mbit of zelfs helemaal niet.
Of ik nu een nieuw of oud bestand download, dat maakte niet uit.
pven schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:22:
Daar had ik met Astraweb ook last van, nu werkt het wel weer redelijk.

Mwa, misschien ook niet. Snelheid dropt iets te vaak naar 1KB/s.
Hier exact hetzelfde, sinds een tijdje heel veel failed downloads en fluctuerende snelheden tijdens de download. Volgens mij heeft het ook wel te maken met takedowns, ik zie in Sabnzbd bv vaak aan een paar KB/s dat er iets gedownload wordt, maar dat de download size-bar wel met ettelijke tientallen MB's verhoogt, afaik was dat bij mij altijd een red flag dat er heel wat takedowns zijn gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:39
Ik zie bij astra ook heel veel 'article not found' voorbij komen. Met een xsusenet accountje erbij komt alles wel compleet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik gebruik een blokaccount van Astraweb als backup voor Easyusenet. Geen idee hoe goed of slecht het nu gaat met Astraweb, het meeste komt gewoon netjes binnen s'nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hoewel ik nog altijd plezier heb van mijn gratis ipv6 lijntje denk ik toch dat ik volgende neem. Ondanks niet al te beste verhalen neem ik een 8 dollar Astraweb accountje als main met zoals het er nu naar uit ziet een xsnews block account.

Het is me wel duidelijk geworden zover mogelijk uit de buurt proberen te blijven bij alles wat ook maar het Highwinds te maken heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 01-08-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

heb nog steeds newsdemon als mijn hoofd account en heb er geen klagen mee,
nog steeds volle bak en alles waar ik in geinteresseerd ben krijg ik binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 11-09 17:17
Zit iemand hier ook op newsgrabber(.nl)? Al mijn downloads failen op dit moment door "health" issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:41
Astraweb is back to normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35
schumi2004 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:10:
Heb nu een trial van XSNews, doet het behoorlijk prima
XSNews vraagt bij het registreren een 06 nummer. Moet deze naar waarheid worden ingevuld? Voor een eventuele activatiecode o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-09 14:45
Nou bij mij niet hoor. Traag als een slak. Schommelt heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ryan_ schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:46:
[...]

XSNews vraagt bij het registreren een 06 nummer. Moet deze naar waarheid worden ingevuld? Voor een eventuele activatiecode o.i.d?
Nee. Ik heb een 123455678 nummer ingevuld destijds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Ik snap dus echt niet, dat zoveel mensen lovend zijn over Astra. (Unlimited)

Ik heb een 120Mbit verbinding, en die trek ik dus niet dicht met de Amerikaanse servers (20 connecties)

En de Europeesche servers, staan regelmatig gewoon stil, ze zijn dus wel verbonden, maar van de 20 connecties downloaden er maar 4 of 5, en de rest staat gewoon stil. (zonder 502 melding)
Eerst was het alleen in het weekend, maar tegenwoordig is het gewoon dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik download momenteel vanaf de EU Astraweb met 108 mbps/13,5 MBps wat dus mijn maxiale snelheid is met mijn 100 mbps verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoLimo
  • Laatst online: 09-09 17:49
Astra blijft ook hier wat lastig doen.. Sommige bestanden komen tegen 18mB/s, een andere deze nacht aan 640kB/s, later dan weer 6.6mB/s, en dan weer aan 22MB/s.

Maar ook de software maakt een verschil. Ben gisteren overgeschakeld van sab naar nzbget omwille van het grote verschil.

Identiek dezelfde files (8.6gig) met identiek dezelfde server-instellingen op dezelfde hardware (NAS) (EU Astra, 15 connecties):
- Sabnzbd+: 11,5MBps
- NZBGet: 22MBps (waarmee de 200mbit-lijn bijna volgetrokken wordt)

De keuze was snel gemaakt.
Het enige verschil is het tijdstip. Sab eerst, en vlak daarna nzbget getest (dus pakweg 13mins na de START van de sab-test is de nzbget-test gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier nog steeds mega problemen met Astraweb. Heb een 200Mbit verbinding (Haal altijd 210Mbit) maar is nu meestal niet sneller dat 40MBit.
Dit is al ongeveer 3 weken aan de gang. Ook bijna geen complete posts meer binnen te halen. Heb daarom eergisteren maar eens een mail naar Astraweb gestuurd, kreeg zeer snel antwoord terug :

Hi Edwin

Could you please try switching servers between US and EU, and try downloading the missing parts again, and see if it works? We are currently working on this issue as well, and the downloads will turn up complete once it has been fixed. In the meantime, we would suggest to keep trying to download the missing parts again while we are working on it. Thank you.

Switchen tussen de verschillende servers maakt niets uit, dit heb ik ze ook laten weten.

Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDragon2002
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:39
Goed om te horen dat het dus toch niet aan mij ligt. Alles al opnieuw geinstalleerd was al bang dat het iets met windows 10 te maken had. Zat al te twijfelen aan een downgrade van de OS. .
(jaaaaren geleden een unlimeted account met goeie korting gekocht, dus voor 65 dollar per jaar unlimited blijf ik nog even proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook Windows 10 maar met Windows 8.1 het zelfde probleem.
Ik baal er goed van want ik betaal nu voor een service waar ik niets aan heb. Dit heb ik ze ook laten weten omdat ze in een 2de mail vertelden dat ze niet wisten wanneer het was opgelost.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo iets ontstaat. Weet iemand dit? Incomplete post?

Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
TheDragon2002 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 21:17:
Goed om te horen dat het dus toch niet aan mij ligt. Alles al opnieuw geinstalleerd was al bang dat het iets met windows 10 te maken had. Zat al te twijfelen aan een downgrade van de OS. .
(jaaaaren geleden een unlimeted account met goeie korting gekocht, dus voor 65 dollar per jaar unlimited blijf ik nog even proberen)
65 USD? Ik vond mijn 96 USD per jaar al een goede deal. 8)7

Overigens lijkt het weer wat beter te werken met Astraweb, maar aangezien ik max 30Mbit heb ben ik snel tevreden. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 21:43:
Ik gebruik ook Windows 10 maar met Windows 8.1 het zelfde probleem.
Ik baal er goed van want ik betaal nu voor een service waar ik niets aan heb. Dit heb ik ze ook laten weten omdat ze in een 2de mail vertelden dat ze niet wisten wanneer het was opgelost.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo iets ontstaat. Weet iemand dit? Incomplete post?

Edwin
Incomplete post? Oorzaak Takedown verzoeken.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Takedown verzoeken, lijkt mij dat daar weinig aan te doen is, toch?
Astraweb kan dan wel zeggen dat ze aan een oplossing werken maar hoe dan?

Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar schrijven ze [Astraweb] dan dat het aan de takedowns ligt. Er kunnen vele oorzaken zijn. Defecte HDD, switch doorgebrand etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDragon2002
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:39
Notice and Takedown ala, maar echt alles kwam incompleet binnen. Ook van de niet gelieerde zenders. Het is trouwens vandaag stukken verbeterd. Snelheid ligt weer rond de 200 MBit en het meeste komt weer compleet binnen. Lijkt toch dat astraweb iets heeft geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Gebruik zelf ExtremUsenet. Ook hier wat take-downs, maar het is vrij goed te doen. In ieder geval complete downloads (tenzij taken down natuurlijk).

Overigens vandaag met 25% korting verlengd:
Coupon code: VWDOSW :9

http://www.extremeusenet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 23:23
Sinds ik 500 Mbit glasvezel van ON heb is de snelheid die ik bij I-telligent haal niet stabiel meer.

Ik verwacht niet dat ik nu gelijk 50+ MB/s haal, maar ik haal nu 12-17 MB/s waar ik op mijn Ziggo 200 Mbit lijn strak 24 MB/s haalde.
Toch raar dat de snelheid achteruit gegaan is, net of de routering van I-telligent naar ON niet lekker werkt.

Ik gebruik SABnzbd, btw, en heb 20 draadjes ingesteld. Op de Ziggo lijn had ik 12 draadjes ingesteld.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben/hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 15:31
Richub schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:13:
Sinds ik 500 Mbit glasvezel van ON heb is de snelheid die ik bij I-telligent haal niet stabiel meer.

Ik verwacht niet dat ik nu gelijk 50+ MB/s haal, maar ik haal nu 12-17 MB/s waar ik op mijn Ziggo 200 Mbit lijn strak 24 MB/s haalde.
Toch raar dat de snelheid achteruit gegaan is, net of de routering van I-telligent naar ON niet lekker werkt.

Ik gebruik SABnzbd, btw, en heb 20 draadjes ingesteld. Op de Ziggo lijn had ik 12 draadjes ingesteld.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben/hadden?
En als je nu weer 12 draadjes probeert? Misschien is het voor de processor allemaal net iets te heftig om 8 extra draadjes te handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Dat valt wel mee: Een i5 3570k met 16 GB geheugen zou daar geen moeite mee mogen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Justin_ schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:45:
Gebruik zelf ExtremUsenet. Ook hier wat take-downs, maar het is vrij goed te doen. In ieder geval complete downloads (tenzij taken down natuurlijk).

Overigens vandaag met 25% korting verlengd:
Coupon code: VWDOSW :9

http://www.extremeusenet.nl
Nice! Ik kon ook als nieuwe gebruiker deze code invullen. Dan is een jaar abbo niet duur zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Pff, sinds ik op glasvezel zit is I-telligent 'niet vooruit te branden'... :N
Nog steeds zit ik tussen de 12 en 17 MB/s. of het nu avonds of vroeg in de ochtend is.

Ik ga maar 'ns uitkijken naar een andere provider, denk ik. Het irritante is dat ik geen CC heb, dus de beste providers blijven onbereikbaar voor mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
En welke zijn volgens jou de beste?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richub schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:36:
[..]. Het irritante is dat ik geen CC heb, dus de beste providers blijven onbereikbaar voor mij. :(
Is onnodig. Er bestaat zoietes als een prepaid-creditcard..
EWK schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:26:
En welke zijn volgens jou de beste?
Altijd wat arbitraire.

Met Sunny als mainserver, Astraweb als fill-in, en Nextgen als extra server, komt alles wel snel en compleet binnen. Echt oude posts hebben ze allemaal wel wat problemen mee in snelheid en retentie

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Als je IPv6 heb draaien kun je ook nog newszilla als fill server gebruiken, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hier ook veel problemen met Astraweb de laatste twee weken. Snelheid kakt in, zelfs voor recente posts en bijna alles is incompleet. Heeft Astraweb al een officiele reden gegeven en een inschatting voor de oplossing? Als het niet opgelost wordt wil ik zo snel mogelijk ontbinden wegens wanprestatie en een andere nieuwsprovider zoeken.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ringlord_oc
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-08 15:49
test.xennanews.com werkt blijkbaar niet meer? "Server heeft een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig" Dit is 1 van de gratis servers die aan het begin van deze topic staan. Heeft tot gisteren of zo altijd gewerkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Ook hier waanzinnige problemen met astra, variërend van volledig stilstaande connecties tot enorme hoeveelheden niet gevonden atricles :/ eu / usa servers maakt geen verschil, grouplist is ook exact gelijk voor beide servers.

Het vreemde is dat een kennis in UK geen last ondervind en artikelen die ik niet kan grabben vrolijk zonder problemen binnen trekt.

Zit de ISP in de weg?

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Lijkt me niet. Ik heb op de ssl verbindingen nu precies hetzelfde.
Bovendien rapporteert de news reader domweg article not found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ringlord_oc schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:23:
test.xennanews.com werkt blijkbaar niet meer? "Server heeft een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig" Dit is 1 van de gratis servers die aan het begin van deze topic staan. Heeft tot gisteren of zo altijd gewerkt bij mij.
Die kreeg ik ook ineens, heb hem maar uit de lijst gehaald, was toch slechts een paar kB via binnengekomen dus ga het niet missen denk ik :P Had ook een of andere 2e gratis 1 Mbit accountje ooit ingesteld (free for lifetime) en die ging ook steeds na een tijdje errors geven/niet meer werken. Beetje flauw, maar ach, overleefbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door 2Dutch op 16-08-2015 12:05 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Domino schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:58:
Lijkt me niet. Ik heb op de ssl verbindingen nu precies hetzelfde.
Bovendien rapporteert de news reader domweg article not found.
Toch kan mijn maat het exacte artikel wat hier faalt wel binnen halen, zelfde load balancer. Misschien hebben ze in selecte servers issues.

Hoe dan ook, al weken lang waardeloos.

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Sunny account was afgelopen en ben toch eens gaan kijken naar iets anders. Ik gun Highwinds geen business meer eerlijk gezegd. Nu ben ik dus op Cheapnews uitgekomen (want staan ook AS toe) en inmiddels een proefabonnementje genomen.

Hoewel Cheapnews zegt dat de snelheid "ongelimiteerd" is, komt het met max 6 Mb/s binnen op mijn nas. Sunny deed rond de 9 Mb/s (met dezelfde hoeveelheid threads). DCMA lijkt ook hier (helaas) snel toe te slaan. Afleveringen van 2 dagen oud kon hij al niet meer binnenhalen.

Afijn, daar heeft iedereen wel last van als je er niet snel genoeg bij bent tegenwoordig. Mijn vraag is eigenlijk: Wie zit er achter Cheapnews c.q. van wie zijn zij reseller?

Ik lees vermoedens van Highwinds of dat ze reseller zijn van XS News (en dus indirect Highwinds) zijn. Iemand die hier meer over weet, want als dat zo is, dan maakt het dus totaal niet uit wie ik kies. Cheapnews lijkt vooralsnog de enige niet-highwinds te zijn die AS toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Komt wel vaker voor, het is niet voor niets een testserver.

Ik mis free.tweaknews.nl wel. :( Lekker rustig wachten maar het kwam altijd wel binnensijpelen. :P Ik zou een account bij Sunny kunnen nemen, maar ik download <40GB/maand dus ik ben goedkoper uit met mijn cheapnews block. Maar daarmee zit ik weer met een psychologische grens om er zuinig mee te doen. :P Ziggo en XSusenet doen het prima maar hebben niet altijd genoeg retentie. :)

Heeft iemand één thread over van b.v. Sunny of een andere provider met >300 dagen retentie? :P

[ Voor 41% gewijzigd door Mentalist op 17-08-2015 12:44 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Weet iemand trouwens een goede usenet provider waar je ook webbased door kan zoeken? Ik maak nu gebruik van easynews, maar die hebben een limiet van 10gb per maand. Zoek eigenlijk iets van rond de 10 euro per maand met onbeperkt traffic en zoek functie.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelix
  • Laatst online: 03-07 09:17
Ziggo is per april gestopt met het aanbieden van Usenet bij abonnementen. Als je nog een oud abbo hebt blijft het nog, maar voor de nieuwe abbo's vervalt het.

Kan iemand het overzicht aanpassen?

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji_Ikari
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik zag via telnet dit in de banner staan "200 Please register at test.xennanews.com" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

nog 183 accounts beschikbaar op http://test.xennanews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

We are giving away free test accounts:
161 accounts left

2 Mbit
3 Connections
SSL
No posting
No account sharing
Dank u!

Retentie lijkt zo'n 80 dagen te zijn. Toen je nog geen account nodig had was dat veel hoger, volgens mij gelijk aan https://www.xsnews.nl/. (877+ dagen staat daar nu)

[ Voor 13% gewijzigd door Mentalist op 18-08-2015 14:28 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1 ... 13 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!