Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Dat is ook zeker zo, ondanks de slechte gamut van de Mini 2 heb ik het ding met plezier gebruikt. Ik ga de Air2 proberen, hoewel ik recentelijk een Air in mijn handen had en schrok hoe lomp groot het ding is...Fiber schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:20:
[...]
En de geheugen keuzes...
Maar gewoon nog een jaartje wachten, dan komt er vast wel weer een update van de iPad Mini...
Ik vind de Mini 2 voor 300 Euro toch wel een mooie deal...
TLDR;
5K en gaming op ultra settings: no way. Gamen op FHD is echter geen probleem en vooral de m295x kan ook wel meekomen op 2560 x 1440.
[ Voor 18% gewijzigd door j-phone op 16-10-2014 22:38 ]
Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."
Apple stapt wat dat betreft veel te vroeg in de 4K+ markt. Ze gebruiken de eerste generatiekaarten wat 4K een heel heel klein beetje gaat trekken. Straks in januari komt AMD met snellere kaarten.j-phone schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:35:
Hier wat benchmarks van de r9 m290x http://www.notebookcheck....on-R9-M290X.108643.0.html die in de iMac gaat komen. Dezelfde site heeft ook de CF benchmark van deze kaart gedaan en dat schetst een beeld van wat de r9 m295x kan doen http://www.notebookcheck....X-Crossfire.112920.0.html.
TLDR;
5K en gaming op ultra settings: no way. Gamen op FHD is echter geen probleem en vooral de m295x kan ook wel meekomen op 2560 x 1440.
Wat moet je in godsnaam met zo'n overpriced product? 5K scherm en je games spelen op 1080p spelen.
Steek toch lekker dat geld in losse onderdelen.

Apple de laatste tijd.

Idd, want een Mac koop je alleen maar om te gamenSplinter Cell schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:25:
[...]
Apple stapt wat dat betreft veel te vroeg in de 4K+ markt. Ze gebruiken de eerste generatiekaarten wat 4K een heel heel klein beetje gaat trekken. Straks in januari komt AMD met snellere kaarten.
Wat moet je in godsnaam met zo'n overpriced product? 5K scherm en je games spelen op 1080p spelen.
Steek toch lekker dat geld in losse onderdelen.![]()
Apple de laatste tijd.

Er zijn natuurlijk genoeg manieren om zo'n apparaat te gebruiken waar de GPU niet zo belangrijk is. Ik vind het wel fijn dat Apple hier een duwtje geeft. Hopelijk zorgt het ervoor dat de externe schermen met zo'n resolutie er ook snel komen (tegen een redelijke prijs).
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
OSX yosemite en 8.1 zijn leuk maar ik krijg geen van de continuity features aan de praat. Kortom, op naar het event begin 2015.
39
Wat voor update zou die dan moeten hebben volgens jou?Fietsbel schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:34:
Airport express hebben ze nog steeds geen update gegeven
Als je je machine alleen voor games koopt: koop een PC. Dit 5K scherm heeft echter wel degelijk meerwaarde, zeker voor mensen die andere dingen doen dan games spelen. Voor het bewerken van 4K video is deze machine mogelijk wél interessant, en de prestaties op dat vlak lijken me dan ook een stuk interessanter dan het aantal FPS in <insert willekeurige game>.Splinter Cell schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:25:
[...]
Apple stapt wat dat betreft veel te vroeg in de 4K+ markt. Ze gebruiken de eerste generatiekaarten wat 4K een heel heel klein beetje gaat trekken. Straks in januari komt AMD met snellere kaarten.
Steek toch lekker dat geld in losse onderdelen.![]()
Apple de laatste tijd.
Launching containers into space
Zoals altijd: koop nooit een eerste generatie van Apple.Hoedje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:27:
[...]
Idd, want een Mac koop je alleen maar om te gamen![]()
Er zijn natuurlijk genoeg manieren om zo'n apparaat te gebruiken waar de GPU niet zo belangrijk is. Ik vind het wel fijn dat Apple hier een duwtje geeft. Hopelijk zorgt het ervoor dat de externe schermen met zo'n resolutie er ook snel komen (tegen een redelijke prijs).
Voorbeelden: eerste iPhone, iPad, Retina MacBook, nu dus de iMac met Retina display.
Hun eerste generatie producten zijn echt voor de early-adopters die graag testkonijn willen zijn voor de hoofdprijs. In de tweede generatie zijn vervolgens de fouten eruit en deze wordt dan ook langer ondersteund (zie iPad 1 vs iPad 2 ondersteuning).
Om te beginnen Gigabit poort ipv 100 mbit. Voor een product van 100 euro (duurder dan de duurste TP-Link router) en dan iets leveren wat de concurrentie voor 40 euro levert.johnkeates schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:37:
[...]
Wat voor update zou die dan moeten hebben volgens jou?
Een upgrade zodat deze ook A/C ondersteund, zoals hun Airport Extreme (timecapsule)johnkeates schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:37:
[...]
Wat voor update zou die dan moeten hebben volgens jou?
39
Ja, belachelijk. Beetje een 5K scherm en een krachtige computer in een dunne behuizing stoppen voor het geld van een knap 4K scherm. Schandalig zeg ik je!

Je zou het tussen de aankondigingen van de nieuwe hardware bijna vergeten, maar ik vond het trouwens wel indrukwekkend dat Apple al 500 banken aan boord heeft voor Apple Pay. Dat zou wel eens de tipping point kunnen zijn voor een daadwerkelijke revolutie in het gebruik van de ouderwetse pinpas, hopelijk ook buiten de grenzen van de VS.
Android fans roepen al jaren dat ze allang NFC hebben en dat Apple achter liep, maar hoeveel nuttige bruikbare toepassingen heeft dat in al die jaren opgeleverd?
Nee, een NFC tag op je nachtkastje om je telefoon te muten tel ik niet mee als nuttig
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Biedt die concurrentie voor 40 euro ook een goed werkende printserver? -> Soms.Pyrone89 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:39:
[...]
Om te beginnen Gigabit poort ipv 100 mbit. Voor een product van 100 euro (duurder dan de duurste TP-Link router) en dan iets leveren wat de concurrentie voor 40 euro levert.
Biedt die concurrentie voor 40 euro ook airplay mogelijkheden? -> Nee.
Biedt die concurrentie voor 40 euro een footprint en design zoals de Express -> Not likely.
Ga je met 802.11n 5GHz realistisch gezien veel meer dan 100Mbps weg trekken -> Nee, niet veel meer.
Verder ga ik hier niet beweren dat ik elke 40 euro kostende router met gigabit poortjes getest heb, maar de routers in die categorie waar ik wél ervaring mee heb, hebben geen van alle genoeg rekenkracht om 1Gbps aan data te verwerken (meestal is het met 150Mbps wel klaar), wat de 1000BASE-T poorten eigenlijk een beetje zinloos maakt.
Apple positioneert de Express als secundaire wifi unit en als Airplay apparaat. Hun primaire apparaat heeft wél 1000BASE-T poorten (zelfs voor de WAN interface), heeft ook voldoende rekenkracht om iets zinnigs te halen qua throughput, en heeft support voor 802.11ac met MIMO. Een 802.11ac upgrade voor de express zou leuk zijn, maar de vraag is of dat qua antennedesign gaat lukken in zo'n kleine unit.
Maar als je een goede suggestie hebt voor een 40 euro kostend Airport Express alternatief dat ook écht functioneel en aesthetisch vergelijkbaar is, dan houd ik me aanbevolen. Ik houd immers graag 60 euro op zak
Launching containers into space
Precies dit. Er is zóveel netwerk apparatuur met Gbit poorten dat niet de bijbehorende rekenkracht heeft, dat je je kan afvragen waarom ze het uitbrengen. Of dat nu een router is van een paar tientjes of een goedkope 24-poorts Gig-switch met een verwerkingscapaciteit van krap 5Gbit/s. Enige argument is dan dat ze door die 1000Mbit poort die 150Mbps wel kunnen halen en met een 100Mbit poort niet.Whieee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:57:
[...]
Verder ga ik hier niet beweren dat ik elke 40 euro kostende router met gigabit poortjes getest heb, maar de routers in die categorie waar ik wél ervaring mee heb, hebben geen van alle genoeg rekenkracht om 1Gbps aan data te verwerken (meestal is het met 150Mbps wel klaar), wat de 1000BASE-T poorten eigenlijk een beetje zinloos maakt.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Marketing...Ethirty schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:05:
[...]
Precies dit. Er is zóveel netwerk apparatuur met Gbit poorten dat niet de bijbehorende rekenkracht heeft, dat je je kan afvragen waarom ze het uitbrengen. Of dat nu een router is van een paar tientjes of een goedkope 24-poorts Gig-switch met een verwerkingscapaciteit van krap 5Gbit/s. Enige argument is dan dat ze door die 1000Mbit poort die 150Mbps wel kunnen halen en met een 100Mbit poort niet.
Op de doos staat immers 1000Gbps ipv 100Gbps.
En het prijs verschil tussen zulke switchen is helemaal niet groot, dus als de consument denkt voor een 10tje meer 10 keer sneller internet te krijgen dan doen ze dat ook wel. Ik moet bekennen dat ik het zelf ook doe, want van dat tientje lig ik niet wakker en daarnaast is het lastig om in een winkel de daadwerkelijke doorvoersnelheid te testen....
Tot je er een paar keer intrapt en voortaan eerst je eigen research doet voor je de doos gelooft.
Overigens koop ik het eerste de beste consumenten product met 1000Gbps gelijk, al is het maar om de patsfactor
#team_UTC+1
Je kan het over de hele linie zelfs als een prijsverlaging zien, als je vooral naar de GB's kijkt. Je hebt nu een 16 GB versie voor 299 Euro, een 32 GB versie voor 349 Euro, 64GB voor 499 Euro en een nieuwe 128 GB voor 599 Euro...Herko_ter_Horst schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:04:
[...]
Je moet het anders zien: je krijgt nu TouchID (en vanaf het 2e niveau 2x zoveel geheugen) voor dezelfde prijs als waar je gisteren een de iPad Mini 2 voor kon kopen
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Er is niet echt een vergelijkbare monitor op de markt (IPS sherm, 27" 4K of 5K) behalve de net aangekondigde Dell waar nog geen prijs van bekend is. Maar een goed 4K scherm kost echt geen 2500 euro meer hoor. pricewatch: Dell Ultrasharp UP2414Q Zwart kost ca 600 euro (wel maar 24") en pricewatch: Dell Ultrasharp UP3214Q Zwart kost 1650 euro (maar wel meteen 32").Ethirty schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:55:
Ja, belachelijk. Beetje een 5K scherm en een krachtige computer in een dunne behuizing stoppen voor het geld van een knap 4K scherm. Schandalig zeg ik je!
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Onze iPad 1 gaat eindelijk een upgrade krijgen dus ik ben erg happy met de nieuwe iPad Air 2! En ben dan ook gepast ongeduldig
EDIT: idem als boven mij
[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 17-10-2014 09:14 ]
Verwijderd
Mij maakt die datum van levering niet uit.joepert schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:13:
Ik vind de berichtgeving over de levering van de iPads een beetje vaag. Vanaf vandaag te bestellen (vanaf hoe laat?). En vanaf wanneer verwachten we dan de levering? En vanaf welke dag is hij te koop in de winkels? En zou er weer zo'n reserveringssysteem komen, net als met de iPhones?
Onze iPad 1 gaat eindelijk een upgrade krijgen dus ik ben erg happy met de nieuwe iPad Air 2! En ben dan ook gepast ongeduldig
Vrijdag 28 November is het zwarte vrijdag en dan doet Apple typische kortingen op producten, volgens mij 70 euro op de iPad. Met een maandje wachten is het apparaat opeens goed verkrijgbaar en een stukje goedkoper.
Dat zal over een paar uurtjes ook nog zo zijn, dan zal het voor vanavond zijn als we moeten wachten op de US voor de okay. Maar bv. de iPhone 6 was in Europa ook beschikbaar om 00:00 CET dacht ik.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:25:
Zal in de loop van de dag wel komen. Even een paar uurtjes geduld nog. Heel Amerika slaapt nog.
Goeie..... Nu krijg ik via mijn werk (universiteit) wel een beetje korting op een iPad (royale 4%...), maar dat is minder dan de 70 euro die jij noemt. Even afwachten maar.Delerium schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:28:
[...]
Mij maakt die datum van levering niet uit.
Vrijdag 28 November is het zwarte vrijdag en dan doet Apple typische kortingen op producten, volgens mij 70 euro op de iPad. Met een maandje wachten is het apparaat opeens goed verkrijgbaar en een stukje goedkoper.
mensen die een Mac Pro hebben worden zo wel een beetje overgeslagen
Klopt vorig jaar mijn ipad air toen met 50 euro korting gekocht.Delerium schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:28:
[...]
Mij maakt die datum van levering niet uit.
Verwijderd

Nu maar hopen op een stille upgrade van de bestaande 2013 modellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 10:48 . Reden: Spelfout ]
Je kunt ook een iMac aan je Mac Pro hangen...Studiocitroen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:55:
Vind het toch wel jammer dat er geen nieuwe Thunderbolt display is aangekondigd, die zijn zwaar verouderd.
mensen die een Mac Pro hebben worden zo wel een beetje overgeslagen
Ik denk persoonlijk dat die 5K Thunderbolt schermen er binnenkort ook wel gaan komen, als de productie een beetje draait en er geen wachtlijsten meer zijn voor de 5K iMac...
Kan een nieuwe Mac Mini een (nog niet bestaand) 5K Thunderbolt scherm aansturen...?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
En hoeveel geheuegen (ram) heeft de nieuwe ipad Air 2. Kan er niks over vinden op de apple site. Gewoon 1GB zoals de Air 1 of toch 2 GB ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Edit: De hele Store is dus down voor updates...
[ Voor 17% gewijzigd door Fiber op 17-10-2014 13:08 ]
Verwijderd
Hoe moeilijk kan het nu zijn om gewoon heel die computer eruit te slopen en alleen de aansluiting gelijk te houden? En heb dan 700 euro goedkoper te maken dan het instap model Imac? (en natuurlijk die grijze rand nog even weghalen onder het scherm als het kan!
Dit is toch een belachelijke oplossing! > http://support.apple.com/kb/PH14264
Ik zie zo'n scherm er binnenkort wel komen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:09:
Toch een thunderbolt 2 5k display ?
Hoe moeilijk kan het nu zijn om gewoon heel die computer eruit te slopen en alleen de aansluiting gelijk te houden? En heb dan 700 euro goedkoper te maken dan het instap model Imac? (en natuurlijk die grijze rand nog even weghalen onder het scherm als het kan!
Is juist een hele mooie oplossing om de iMac te kunnen hergebruiken als "docking station" voor een MacBook, of voor een Mac Mini servertje dat normaal niet aan een scherm gekoppeld is.Dit is toch een belachelijke oplossing! > http://support.apple.com/kb/PH14264
[ Voor 34% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 17-10-2014 13:17 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
zal waarschijnlijk gewoon voor het reserveren van de ipad's gaanVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:06:
Hopelijk is die onbereikbaar vanwege een stille upgrade van de 2013 modellen...
Verwijderd
Ik twijfel tussen 16 of 64gb. Ik gebruik iPad als boek / browsen en bewerken van documenten. 16GB is net te krap met iWorks maar 64gb is te veelmprkooij schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:02:
Gaan jullie voor de 16GB, 64GB of 128GB?

Verwijderd
Het is voor mij een reden dat ik voor de iPhone 6 64GB ga in plaats van de 16GB. Idem voor de iPad, dat wordt minimaal een 32GB-variant.
An a day keeps the doctor away.
http://istheapplestoredown.com/alarmVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:47:
Ik zit nu om de paar minuten de store te refreshen om te kijken of ik al een iPad Air 2 kan bestellen...Ben benieuwd of ik dan ook al een leverdatum krijg.
Verwijderd
EDIT
Vermoedelijke berzorgdatum via de Apple site is 27 - 29 oktober. Denken jullie dat je 'm via de winkel eerder kan krijgen?
EDIT 2
Ah, what the heck, ik bestel 'm gewoon wel online.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 17:40 ]
Verwijderd
Eigenlijk ga ik het meeste via de cloud doen. Dus dan zou 16gb ook voldoende zijn. Echter gaat een Ipad erg lang mee en daarom wil ik een beetje voorbereid zijn op de toekomst. Daarbij worden apps alleen maar groter. 3 jaar geleden was een app een paar honderd byte groot. Nu zijn er al genoeg apps die een paar honderd megabyte groot zijn. Aan de andere kant is het een excuus om een nieuwere ipad te kopen als het geheugen vol isVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:47:
Wat ga je dan allemaal op je Ipad zetten dat je meer dan 16GB nodig heb, dat vraag ik me dan af.
Media inderdaad, wij hebben een 64gb ipad die gevuld is met 50gb peppa pig voor de kleinelexvandoef schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:48:
Films, tv series en spelletjes? Dan ist gauw gevuld. Ook icm bijvoorbeeld pages, numbers keynote, garageband, imovie enzo... Dan is 16Gb gauw vol....

Apps vallen nog best mee, hoewel 16gb tegenwoordig echt wel erg klein is.
hahaha ja dat dus jaKettrick schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:56:
[...]
Media inderdaad, wij hebben een 64gb ipad die gevuld is met 50gb peppa pig voor de kleine![]()
Apps vallen nog best mee, hoewel 16gb tegenwoordig echt wel erg klein is.
2 jaar als je als consument koopt, 1 jaar als je zakelijk aanschaft. Bij Dixons geldt voor beide 3 jaar garantie.oosterhofjf schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:44:
Net als iedereen wil ik de Ipad 2 ook zo snel mogelijk. Zodra het mogelijk is, bestel ik de Ipad 64gb bij de Dixons i.v.m. de 3 jaar garantie. Is de garantie via Apple zelf nu 1 of 2 jaar? 16gb heb ik nu in mijn iphone zitten en dat is net te weinig. Omdat de Ipad zo krachtig is geworden hoop ik er ook meer mee te doen. Benieuwd of ik mijn macbook air dan nog aanraak
Hier was het net andersom. Vanaf het moment dat de Air op de leuning van de bank ligt raak ik geen iPad meer aanoosterhofjf schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:44:
Omdat de Ipad zo krachtig is geworden hoop ik er ook meer mee te doen. Benieuwd of ik mijn macbook air dan nog aanraak
Als je veel vliegt of anderszins veel offline bent en dan films wilt kijken en zo dan is een beetje opslagruimte wel prettig natuurlijk.lexvandoef schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:57:
[...]
hahaha ja dat dus jaIk zit nu mijn 16Gb iPad mini 2 steeds tactisch te zinken qua series en films, ben benieuwd of ik genoeg kan mee nemen voor lange vluchten
.
Mac Mini "Server" was ook niet veel meer dan een Mac Mini met twee HD's en OS X Server standaard geinstalleerd. Die optie wordt nu niet meer verkocht.Fiber schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:23:
Hebben ze de Mac Mini Server en daarmee OS X server nou stilletjes afgevoerd...?
OS X Server bestaat nog gewoon, is te koop via de Mac App Store.
Verlaag je prijs naar onder de 300 Euro en je raakt hem vast wel kwijt...
OS X server is al een tijd geen apart OS meer maar een losse aankoop in de appstore. Je kan het ook als toevoeging installeren op een iMac of een Pro.Fiber schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:23:
Hebben ze de Mac Mini Server en daarmee OS X server nou stilletjes afgevoerd...?
#team_UTC+1
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:21:
[...]
Mac Mini "Server" was ook niet veel meer dan een Mac Mini met twee HD's en OS X Server standaard geinstalleerd. Die optie wordt nu niet meer verkocht.
OS X Server bestaat nog gewoon, is te koop via de Mac App Store.
Ik zie het nu inderdaad. Weer wat geleerd.Ethirty schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:33:
[...]
OS X server is al een tijd geen apart OS meer maar een losse aankoop in de appstore. Je kan het ook als toevoeging installeren op een iMac of een Pro.
Dan hou ik 'm nog liever een jaartje, ik ga geen 200,- euro betalen voor een vingerafdrukscannerFiber schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:31:
Te duur... Je koopt hem nu nieuw bij Apple voor 399,- En bij sommige webshops voor nog wat minder zelfs...
Verlaag je prijs naar onder de 300 Euro en je raakt hem vast wel kwijt...
39
Verwijderd
Daarom was mijn techniek ook om hem heel ietsje eerder te verkopen. Twee dagen voor de aankondiging van de nieuwe Air was de verkoop van de oude voor een degelijke prijs een feit. Wel een beetje een gokje, maar pakte nu goed uitiApp schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:48:
[...]
Dan hou ik 'm nog liever een jaartje, ik ga geen 200,- euro betalen voor een vingerafdrukscanner

En de afgelopen februari ging het over de Macbook's ?Fietsbel schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:27:
februari is de verwachting
Nee, vorig jaar oktober.mprkooij schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:39:
[...]
En de afgelopen februari ging het over de Macbook's ?
Fietsbel schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:27:
februari is de verwachting
Alles tegelijk is heel onverstandig vanuit marketingoogpunt. Je kunt veel beter je berichten spreiden, krijg je veel meer coverage.iApp schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 08:42:
Ik vind het wel jammer dat ze de oldskool iPhone niet meer in juni aankondigen, en de iPad in maart (mag van mij ook best in oktober, om de cpu/gpu uptodate te houden... Wat vinden jullie? Dit gaat mij iets te snel na elkaar. Kondig dan alles tegelijk aan in een vier uur durende presentatie.

De iPad Pro zou misschien in Maart aangekondigd kunnen worden. Samen met een hardware-update voor de Mac Pro die tegen dan iets meer dan een jaar oud is. Daar hoort een nieuwe 5K display bij, die dan aangekondigd wordt om ergens in Q2 2015 op de markt te komen zou ik vermoeden.
[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 18-10-2014 09:43 ]
Als iemand een topic wil openen over de iPad Air 2 of iPad Mini 3, neem dan even contact op (zo voorkomen we dat meerdere mensen lang elkaar heen werken).
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot vrijdag 17 oktober 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]