[Event] It's been way too long (16 oktober 2014)

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 20.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:49

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Apple verstuurt uitnodigingen voor iPad-evenement op 16 oktober

Verscheidene media melden dat Apple uitnodigingen heeft verstuurd voor een persevenement op 16 oktober. Waarschijnlijk zal het bedrijf uit Cupertino de opvolger van de iPad Air daar presenteren, daarnaast gaan er geruchten dat Apple ook nieuwe iMacs zal tonen.

Vorige week meldde Re/Code al dat Apple een persevenement heeft gepland voor 16 oktober. De site meldde in hetzelfde bericht dat de iPads centraal zullen staan tijdens het evenement; de huidige iPad Air en iPad mini werden vorig jaar op 22 oktober geïntroduceerd.

Vermoedelijk zal de opvolger van de iPad Air worden uitgerust met de A8-soc en TouchID, de vingerafdrukscanner die ook in de laatste paar iPhone-modellen is terug te vinden. Daarnaast zouden de iPads dunner worden en een nieuw scherm krijgen dat minder reflecteert in zonlicht.

Naast de nieuwe iPads zou Apple tijdens het persevenement ook nieuwe iMacs willen introduceren. Het bedrijf uit Cupertino zou van plan zijn om zijn iMacs met retina-displays uit te gaan rusten. Het evenement vindt plaats op de campus van Apple in Cupertino om 7 uur 's avonds Nederlandse tijd.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2000553559.png

nieuws: Apple verstuurt uitnodigingen voor iPad-evenement op 16 oktober

Livestream
Livestream 2

code:
1
http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pounqefvoiubefvpiub10/m3u8/atv_mvp.m3u8

(Voor VLC)

-Bovenstaande link kopiëren
-VLC openen
-Media -> "Netwerkstream openen" link plakken -> afspelen

[ Voor 23% gewijzigd door Splinter Cell op 16-10-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
It's been way to long sinds de mac mini een update heeft gehad :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359213

It's been way to long dat Apple een Monitor heeft uitgebracht! Kom maar op met die 4k retina Thunderbolt screen!

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 359213 op 09-10-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:36
iPads lijken een zekerheid. Aangezien er waarschijnlijk ook nieuws komt over Yosemite (release?) en wellicht andere nieuwe producten, heb ik aliassen aangemaakt in de verschillende fora :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Tijd dat 16GB wordt afgeschaft en 32GB standaard wordt.

#It'sbeenalongtime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

iOS 8.1 zou op zich ook wel kunnen toch?
2e Beta is net uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Leuk overzichtje met onderbouwing (en dagen sinds upgrade):

http://gizmodo.com/the-ap...-for-an-update-1643896648

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-07 16:36
Aan de hand van de titel van het evenement zal ik eerder kijken naar het formaat van de iPad Air 4:3.
Denk dat dit een 1:1 verhouding gaat krijgen, een vierkante tablet daar is nog genoeg markt voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:31
Mac mini was ook het eerste waar ik aan dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-07 10:25
Joostje123 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:35:
Aan de hand van de titel van het evenement zal ik eerder kijken naar het formaat van de iPad Air 4:3.
Denk dat dit een 1:1 verhouding gaat krijgen, een vierkante tablet daar is nog genoeg markt voor!
Ben ik toch erg benieuwd hoe jij van de titel van het evenement gaat naar de verhouding van 4:3 en met de conclusie komt dat het 1:1 gaat worden....

Persoonlijk denk ik dat ze gewoon hele oude product lines weer gaan vernieuwen: Thunderbolt Displays, Apple TV (denk aan Siri, HomeKit) en de Mac Mini's (ook om Yosemite final te tonen). Daarnaast komen de gebruikelijke iPad upgrades: Air 2 en Mini Retina 2. Volgend jaar is het tijd voor een iPad Pro met groter scherm. Ze hebben een jaar geleden een nieuwe design doorgevoerd met de iPad Air en de Mini een Retina scherm gegeven, dus ze zullen niet gelijk een jaar erna weer een compleet nieuwe erbij introduceren. Volgend jaar wellicht een iPad met groter scherm.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
ASNNetworks schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:42:
[...]

Ben ik toch erg benieuwd hoe jij van de titel van het evenement gaat naar de verhouding van 4:3 en met de conclusie komt dat het 1:1 gaat worden....

Persoonlijk denk ik dat ze gewoon hele oude product lines weer gaan vernieuwen: Thunderbolt Displays, Apple TV (denk aan Siri, HomeKit) en de Mac Mini's (ook om Yosemite final te tonen). Daarnaast komen de gebruikelijke iPad upgrades: Air 2 en Mini Retina 2. Volgend jaar is het tijd voor een iPad Pro met groter scherm. Ze hebben een jaar geleden een nieuwe design doorgevoerd met de iPad Air en de Mini een Retina scherm gegeven, dus ze zullen niet gelijk een jaar erna weer een compleet nieuwe erbij introduceren. Volgend jaar wellicht een iPad met groter scherm.
de iPad Air is way too long, dus gaan we naar een vierkant format toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Joostje123 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:48:
[...]

_O- _O- _O-

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 09-10-2014 12:55 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Joostje123 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:48:
[...]

:')

Handig, websites lezen op 1:1 formaat. Of films kijken. Of games spelen. :X

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Misschien wel een verwijzing dat ze de stap terug naar ARM gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
BillSpaarbank schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:36:
Misschien wel een verwijzing dat ze de stap terug naar ARM gaan maken.
terug naar ARM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-07 17:06
je bedoelt van X86 naar ARM, want voor x86 was de power architectuur en dat had niet zoveel met ARM te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvingfx
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 14:41
Een nieuwe iPod Classic, dát is pas lang geleden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-07 15:51

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Mischien betekend het wel dat het veel te lang geleden is dat ze de apple tv en de mac mini geupgrade hebben en brengen ze nu iets uit voor in de woonkamer met domotica besturing.
maar de mac mini design bestaat ook al even misschien ene nieuw ontworpen mac mini?
alhoewel de huidige design mij totaal nog niet verveeld
maar dat was met de vorige imac gen ook die verveelde mij ook nog totaal niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Coldbullet op 10-10-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-07 10:49
4k TB scherm, bring it on :9~

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Zal mooi zijn, maar ik hoop dan wel dat er 4K @60Hz support komt voor de 13" Retina en 15" mid 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616726

Nieuwe Macbook Air? Ik zag een filmpje van de Yoga 3 Pro: dat ziet er toch wel heel erg goed uit! Alleen de batterijduur is 'maar' 9 uur.
Trouwens, met It's been way too long refereert Apple ook naar de Oktober 2010 launch van de Macbook Air toen ome Steve er nog was :9~

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 616726 op 11-10-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Wat betreft de betekenis van "it's been way too long" kun je simpel zijn: hij is niet anders dan wanneer je een afspraak met een kennis/vriend maakt want dit is zo'n typische zin die je dan wel eens zegt, met name wanneer je elkaar een tijdje niet hebt gezien. M.a.w. dit is dus meer een knipoog naar het vorige event, zoals wij dat ook wel eens zeggen tegen iemand die je 5 minuten daarvoor ook al hebt gezien: "goh, lang niet gezien!". Zo diepgaand zijn de slogans van Apple niet maar het blijft leuk hoe diepgaand mensen wel niet kunnen denken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-04 15:33
ppl schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 00:42:
....maar het blijft leuk hoe diepgaand mensen wel niet kunnen denken O+
Afgaande op jouw commentaar: inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
"We'll be shortening all cables by 50% to save the planet, they've been way too long".

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-07 23:24

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

De iMac en de Mac mini denk ik. Daarnaast de nieuwe iPads uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54

-SaveMe-

-klik-

Ik hoop op een iPad Pro met 12,9" scherm, en 3GB Ram en 256GB opslag ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-07 23:24

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

It's been way too long the television has changed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
-SaveMe- schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:40:
Ik hoop op een iPad Pro met 12,9" scherm, en 3GB Ram en 256GB opslag ....
Om wat mee te doen wat niet met de huidige iPads kan?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mijn iPad 3de generatie heb ik vandaag verkocht die ik al sinds maart 2012 heb en dagelijks gebruik. Nu nog 4 dagen wachten om te weten wat de opvolger gaat zijn en hopelijk hoeven we niet te lang te wachten. Eerlijk gezegd kan het me weinig boeien wat ze er nu insteken, de TouchID gecombineerd met een iets snellere iPad Air is voor mij al meer als voldoende.

Ik heb meer schrik dat ik teleurgesteld wordt door weer een slecht gepresenteerde livestream :X

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 12-10-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Van mij mag er wel een nieuwe iPod Classic komen met 256GB flash opslag. En dan echt alleen voor muziek en kleine filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het verwondert me dat de iPod Touch nog niet geupdate werd, het lijkt me dat de mobile gaming markt de iPod Touch genoeg omarmt heeft en het kan nog dienen als mediaspeler en PDA ( :7 ), plus de talloze functies dmv. apps.

Ik verwacht dat de iPod Classic juist vervangen zal worden door een nieuwe iPod Touch.

Maar er kan zoveel aangekondigd worden:, iPad 8", iPad 10", iPad 13", iMac, Mac Mini, Display, iPod Touch. Het zal toch niet allemaal kunnen, maar ik ben wel benieuwd wat er wél aankomt.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 12-10-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-07 22:42

ronaldm3

Apple Watch :)

Als ze nou van de iPhone 6+ een iPod zouden maken dan hebben ze denk ik een gat in de markt, Moet de prijs wel omlaag en dat zal wel niet kunnen bij Apple. ;)

Ik gok op de volgende producten/software:
Mavericks, iPad air 2, iPad air mini, nieuwe mac's met retina display zoals hierboven vermeld, nieuwe Apple TV en een OMTtje!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 11:18

Rudios

Lost in space?

ronaldm3 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:19:
Ik gok op de volgende producten/software:
Mavericks
Alweer? ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Sorry bedoelde natuurlijk de release... ;)

En tevens heb ik een stiekeme hoop op ios 8.1 aangezien die veel bluetooth gezeik op kan gaan lossen kan die niet snel genoeg uitkomen!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Ik hoop op een 24" Thunderbolt-display met een 1600P resolutie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-07 21:56

BombaAriba

Ondertitel

Ik hoop dat het naast de nieuwe iPads ook eens tijd is voor een nieuwe Apple TV met Appstore. En Mavericks is natuurlijk ook wel fijn. Wie wil er nou niet bellen in de trein door middel van je laptop?

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Zullen we het weer Yosemite gaan noemen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-07 08:01

mace

Sapere Aude

Ik hoop een retina macbook air want het scherm van de air is 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
mace schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:44:
Ik hoop een retina macbook air want het scherm van de air is 3x niks.
Gaat niet gebeuren.. ReCode is altijd zeer goed geïnformeerd (zeker zo kort van te voren hebben ze een 100% track record)

http://recode.net/2014/10...-at-thursday-apple-event/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

BillSpaarbank schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:42:
Zullen we het weer Yosemite gaan noemen? :+
Nee, doe maar Mountain Lion! Of Snow Leopard! :D

Nieuwe iPads lijken me een no-brainer, Retina iMacs zou ik toch nog verrassend vinden, resolutie is zeker van de 27" ook al niet slecht.
Apple TV zit er wel in, zeker met de komst van Homekit. Stiekem hoop ik dat ze het softwarematig oplossen zodat mijn ATV3 niet ineens obsolete is :+

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik hoop dat ze met een 4K-capable AppleTV komen met HDMI 2.0, met een iPhone 6 SoC. Met de controllers voor iPad/iPhone zou je dan eigenlijk een app-based console en media player hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-07 15:51

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

ik denk dat je kwa apple tv en 4k nog wel minimaal een jaartje kan wachten. dit omdat er weinig content is ok voor de itunes store. nu hoop ik wel een nieuwe apple tv met een store, zodat er plex of iets dergelijks op kan maar daar hopen we allemaal op maar dat zal niet gebeuren hun verdien model zit hem namelijk in de itunes store met dit. nieuwe resolutie imac. ik heb net eenhalf jaar de 2014 27 inch model haha, ik ga niet weer verversen zoals ik met de 2012 21inch gedaan heb.
nieuwe ipad dat lijkt me toch wel zeker en hoop wel een nieuw mac mini de 2012 model kan gewoon niet meer ondanks hij niet traag is. maar 600,- voor oude hardware? komop daar kunnen ze niet meer mee weg komen.

en aub met de live stream een vloeiende beeld zonder chinees er tussen door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
nieuwe muis? Apple TV? Ipod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:47

Saven

Administrator

Nieuwe muis denk ik niet, maar die is wel hard nodig ja. Je kunt bij veel producten vorm boven functionaliteit stellen, maar de apple muizen zijn gewoon ruk :') Wat dat betreft sloegen ze net iets te ver door. Ja goed die gestures zijn wel nice, maarja als je na een uur kramp in je hand of arm krijgt vanwege de totaal niet ergonomische vorm.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42
Nieuwe Mac mini's please.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54

-SaveMe-

-klik-

Bospa01 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:31:
[...]

Om wat mee te doen wat niet met de huidige iPads kan?
Om te beginnen betere multitasking. Ik wissel veel tussen apps en nu moet vaak elke app weer helemaal herladen worden, Bij meer ram kunnen ze gwoon in het geheugen blijven staan. En meer opslag is zeker welkom hier ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Ze komen met een ronde iWatch, want het huidige ontwerp van de Apple Watch ziet er natuurlijk niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:47

Saven

Administrator

Joostje123 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:54:
Ze komen met een ronde iWatch, want het huidige ontwerp van de Apple Watch ziet er natuurlijk niet uit!
rofl dan ga je van een koude kermis thuiskomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:20

ResuCigam

BOFH

Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/139714-image/Round-Apple-Watch-concept-by-Alcion.jpg

Zoiets?

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

http://www.macrumors.com/...pple-ipad-air-october-24/

Het zou mooi zijn, donderdagavond 16 oktober aankondigen, vrijdag 24 oktober hem geleverd krijgen of afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Mooie timing. Afgelopen weekend besloten dat ik een tablet voor m'n verjaardag ga kopen. Eerst getwijfeld over een iPad maar gezien de prijzen toch maar gekeken naar Android. Vandaag mail op het werk dat er een tabletregeling is waardoor ik (via brutoloon etc.) met zo'n 40 korting een tablet kan kopen, maakt niet uit welke, dus... dan toch maar weer naar de iPad gekeken met wat meer geheugen (want dat was een van de voornaamste redenen om naar Android te kijken). En lees ik (wist ik veel) dat de iPad Air 2 eraan komt! Ik ben dus heel benieuwd wat er donderdag allemaal gezegd gaat worden. Met een beetje mazzel zit ik over een maand of zo met een iPad Air 2 op m'n schoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-07 11:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Haha nieuwe iPad..

Maar, een nieuwe iPad is net als een nieuwe iPhone: een marginaal beetje sneller en 100 euro duurder.
Apple moet toch echt eens met dingen komen die een "oude" iPad niet kan, bepaalde software draaien, een vernieuwend OS, een ton meer aan RAM, goedkoper etc. wil ik mijn iPad 4 32GB en iPad mini 16GB opgeven.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:23:
Mooie timing. Afgelopen weekend besloten dat ik een tablet voor m'n verjaardag ga kopen. Eerst getwijfeld over een iPad maar gezien de prijzen toch maar gekeken naar Android.
Op het eerste zicht is een Android tablet veel goedkoper, maar daar staat ook de gemiddelde lagere kwaliteit tegenover van bv. de behuizing en allerlei aspecten zoals touch precisie, sensoren, storage, speakers, etc. Het scherm zal ook wel van een hoge kwaliteit zijn zoals het altijd al is geweest, met de resolutie zat het nu al snor vond ik.

Maar het verschil wat je met een iPad hebt is dat het zijn prijs wel even houdt. Ik heb laatst mijn iPad 3de generatie voor 250€ verkocht binnen de dag. Dus de nieuwe kost me waarschijnlijk maar 230€ als ik voor het basismodel ga.

En dan mag me zo'n plastic toestel met microUSB en ongecontrolleerde store gestolen worden. Het blijft uiteindelijk een keuze maar als Apple toestellen een mogelijkheid zijn dan zijn het zeker geen slechte investeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Phuncz schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:50:
[...]

Op het eerste zicht is een Android tablet veel goedkoper, maar daar staat ook de gemiddelde lagere kwaliteit tegenover van bv. de behuizing en allerlei aspecten zoals touch precisie, sensoren, storage, speakers, etc. Het scherm zal ook wel van een hoge kwaliteit zijn zoals het altijd al is geweest, met de resolutie zat het nu al snor vond ik.
Nou, zoveel goedkoper zijn de top Android tablets nog geeneens...! En ik ontdekte bij mijn zoektocht dat echt elke Android topper wel een belangrijk nadeel heeft. De nogal veel geprezen Samsung S 10.1 schijnt nogal te haperen en te hokken, de Sony Xperia Z2 heeft weer een minder high res scherm (en problemen met o.a. Netflix) en zo heeft elk ding wel wat... Ik had eigenlijk afgelopen zaterdag een tablet willen kopen maar doordat niets perfect was, heb ik er nog maar even mee gewacht.
Maar goed, een iPad is natuurlijk ook niet perfect... Het geheugen dat je niet kun upgraden, bijvoorbeeld, geen ondersteuning van flash, minder aan te passen, veel via iTunes, iOS 7 schijnt ook niet helemaal top te zijn, etc. dus vandaar dat ik niet verder keek naar de iPad. Maar de nieuwe iPad zal iOS 8 hebben en weer sneller zijn (en daardoor de Xperia Z2 weer inhalen) dus... ik ben benieuwd naar de prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik wil geen pro/contra doen maar wel even wat kantekeningen:
Daar ben ik tot nu toe nog niet rouwig om geweest. Zowat alle grote flash-based games zijn er op iOS, de meeste andere voorbeelden voor Flash zijn ads (toch niet nodig) en webvideo, die ondertussen ook al lang werken met iOS zonder Flash.
veel via iTunes
Het valt eigenlijk wel goed mee, je hebt helemaal geen iTunes meer nodig tenzij je muziek en foto's wil syncen, maar daar zijn ook andere oplossingen voor. Je kan op je PC de iCloud Control Panel installeren, die bookmarks, foto's, files en mailaccounts kan synchroniseren zonder je tablet ooit te moeten aansluiten op je PC.
ik ben benieuwd naar de prijzen!
Waarschijnlijk hetzelfde scenario als de afgelopen jaren maar ik vermoed dat ze hetzelfde gaan doen als met de iPhone 6 en de 32GB optie wegnemen en de prijzen dan ook daarop aanpassen:

WiFi 16 GB: 479,-
WiFi 64 GB: 569,-
WiFi 128 GB: 659,-

WiFi + 4G 16 GB: 599,-
WiFi + 4G 64 GB: 689,-
WiFi + 4G 128 GB: 779,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:23:
Mooie timing. Afgelopen weekend besloten dat ik een tablet voor m'n verjaardag ga kopen. Eerst getwijfeld over een iPad maar gezien de prijzen toch maar gekeken naar Android. Vandaag mail op het werk dat er een tabletregeling is waardoor ik (via brutoloon etc.) met zo'n 40 korting een tablet kan kopen, maakt niet uit welke, dus... dan toch maar weer naar de iPad gekeken met wat meer geheugen (want dat was een van de voornaamste redenen om naar Android te kijken). En lees ik (wist ik veel) dat de iPad Air 2 eraan komt! Ik ben dus heel benieuwd wat er donderdag allemaal gezegd gaat worden. Met een beetje mazzel zit ik over een maand of zo met een iPad Air 2 op m'n schoot!
Morgen komt ook de Nexus9, mocht je een top Android tablet willen.
Phuncz schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:50:
[...]

Je moet iPads niet vergelijken met de Intertoys of kruidvat tablets. Neem een Android tablet van 200 tot 300euro en je hebt echt hele goede kwaliteit. Ik heb vorig jaar mijn Ipad mini ingeruild tegen een Nexus 7-2013 en geen moment spijt gehad. En bovengenoemde Nexus9 staat voor dit jaar Kerst hoog op het lijstje.
(Wil uiteraard niet bashen, maar dat een Android tablet per definitie slecht en lagere kwaliteit is is grote onzin)

Overigens was de belangrijkste reden om bij mijn tablet voor Android te gaan de reden dat Apple nog steeds niet inziet dat tablets gezinsapparaten zijn en geen gebruikersprofielen op tablets geeft. Feit dat wij nu thuis allemaal op 1 tablet onze eigen Email, favorites, Facebook, etc, etc hebben was de doorslaggevende reden.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:23
Wat ik verwacht:
- Nieuwe iPad Air en iPad mini
- Launch van Mavericks Yosemite
- Veel aandacht voor lancering Apple Pay
- Aankondiging iOS 8.1 (voor Apple Pay)

Daarnaast zou ik persoonlijk een nieuwe Apple TV erg vet vinden.

Edit: Whoops, thanks Herko

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Ton op 15-10-2014 21:15 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liptonicee
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:14
Tim Cook heeft in enkele interviews in het voorjaar aangegeven dat Apple meerdere nieuwe product categorieën lanceert in 2014. De Apple Watch is uiteraard hier het eerste voorbeeld van, Apple Pay is geen product categorie maar een service, dus het lijkt mij dat wij donderdag een 'one more thing' gaan krijgen als we Tim Cook mogen geloven op zijn woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

Phuncz schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:19:
http://www.macrumors.com/...pple-ipad-air-october-24/

Het zou mooi zijn, donderdagavond 16 oktober aankondigen, vrijdag 24 oktober hem geleverd krijgen of afhalen.
Dit zou zeker mooi zijn :) Ik heb oor naar de 64 Gb WiFi versie

Verder ben ik ook erg benieuwd, als het komt, naar de nieuwe Apple TV, heeft duidelijk een boost nodig.

En nieuwe iMac, altijd interessant. maar niet zodanig dat ik me huidige ga vervangen.

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Xanion schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:40:
Overigens was de belangrijkste reden om bij mijn tablet voor Android te gaan de reden dat Apple nog steeds niet inziet dat tablets gezinsapparaten zijn en geen gebruikersprofielen op tablets geeft. Feit dat wij nu thuis allemaal op 1 tablet onze eigen Email, favorites, Facebook, etc, etc hebben was de doorslaggevende reden.
In de meeste gezinnen zie ik juist dat iedereen (die hem gebruikt) zijn eigen tablet heeft, niet één tablet voor het gezin. Maar als dat inderdaad een eis is, zit je beter bij Android of de Surface Pro (met Windows OS).

Ik bedoelde de 200€ tablets overigens juist, maar dan voor de 10" varianten zoals die van de Aldi, Lidl, Blokker en alle non-IT winkels die een random Chinees prulletje verkopen. Heb er daar al genoeg van in mijn handen gehad met semi-tevreden eigenaars ("mja hij doet wel wat het moet, meestal toch"). Ik ben van mening dat als je een Android tablet haalt, je inderdaad best gaat voor de Nexus toestellen of eentje van een gerenomeerd merk met goede reviews.
mdoe schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:09:
[...]
Dit zou zeker mooi zijn :) Ik heb oor naar de 64 Gb WiFi versie
Persoonlijk neig ik ook naar die versie, met de 16GB had ik het toch moeilijk om meerdere games en apps te houden als er wat games al >500MB zijn. Zeker omdat ze tijdens installatie/update iets meer dan het dubbel soms nodig hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 15-10-2014 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Phuncz schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:35:
[...]
In de meeste gezinnen zie ik juist dat iedereen (die hem gebruikt) zijn eigen tablet heeft, niet één tablet voor het gezin. Maar als dat inderdaad een eis is, zit je beter bij Android of de Surface Pro (met Windows OS).
Er zijn toch zat gezinnen in Nederland die niet genoeg inkomen hebben om 4 of 5 iPad mini's te kopen voor het hele gezin. ;-) Blijf erbij dat Apple hier in IOS echt een oplossing voor moet gaan bieden.

Ik ga een nieuwe 15"Macbook bestellen, heb gewacht tot deze week voor het geval ze nog iets mochten aanpassen. Zal wel niet daar ze in de zomer pas net de processors iets geüpgraded hebben, maar durfde het risico niet te nemen. ;-)
Vooral daar de grafische kaart verhoudingsgewijs oud is (de 750M) en men pas volgend jaar zomer overstapt op nieuwe processor architectuur hoopte ik op een stille upgrade van de grafische kaart.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Xanion schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:37:
[...]

Er zijn toch zat gezinnen in Nederland die niet genoeg inkomen hebben om 4 of 5 iPad mini's te kopen voor het hele gezin. ;-) Blijf erbij dat Apple hier in IOS echt een oplossing voor moet gaan bieden.
De financiën van een gezin beheert elk gezin apart natuurlijk maar ik bedoelde niet meteen dat iedereen in een 4-5-koppig gezin een iPad moest kopen he :) Er zijn echter genoeg gezinnen waar er genoeg budget is voor twee of drie tablets, waar er vroeger budget was voor twee of drie desktops of laptops.

Het moet ook niet zo strikt natuurlijk maar niet elk gezin of koppel leeft 100% gedeeld of 100% apart, er is ook het grijze gebied. Als ik bv. naar naaste familie kijk, zie ik een 4-koppig gezin met 2 jonge tieners en in dat gezin zijn er twee tablets: één voor de kids en één voor de ouders. Kijk ik naar iemand anders zijn ouders, gebruiken ze beide regelmatig op hetzelfde moment een tablet dus met eentje was dat nooit gelukt. Ze gebruiken dezelfde account (mail, apps, whatever) echter, zonder problemen.

Maar één tablet had in beide situaties nooit gewerkt, ook niet met voorzieningen voor accounts. Een tablet wordt tegenwoordig vaak voor meer gebruikt als een leuk hebbedingetje en het vervangt de laptop snel in de huiskringen. Daarvan was het voor vele gezinnen ook niet evident meer om eentje voor het hele gezin te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Ligt het aan mij of is er niks gelekt over een nieuwe mini? Begin me af te vragen of die wel dit jaar wordt geüpdatet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Mr Ton schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:06:
Wat ik verwacht:
- Nieuwe iPad Air en iPad mini
- Launch van Mavericks
- Veel aandacht voor lancering Apple Pay
- Aankondiging iOS 8.1 (voor Apple Pay)

Daarnaast zou ik persoonlijk een nieuwe Apple TV erg vet vinden.
Nog zo eentje die zit te wachten op de launch van Mavericks... :? Wel even blijven opletten: Mavericks is de huidige versie van OS X (10.9). De versie die morgen zeer waarschijnlijk live gaat heet Yosemite (10.10).

Ik zag eerder in het topic een lijstje staan met verhoogde prijzen van de iPads. Ik geloof niet dat die prijzen omhoog gaan. De iPhone 6 is duurder geworden vanwege het grotere scherm, ik verwacht bij de iPads geen wijzigingen in schermgroottes (los van een grotere iPad Pro die er mogelijk bij komt). Ik denk dus dat de geheugenhoeveelheden in lijn gebracht zullen worden met de opties bij de iPhone (dus 16, 64 en 128GB) en dat de prijzen gelijk zullen zijn aan de huidige 16, 32 en 64GB versies, respectievelijk.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359213

Herko_ter_Horst schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:06:
[...]

Nog zo eentje die zit te wachten op de launch van Mavericks... :? Wel even blijven opletten: Mavericks is de huidige versie van OS X (10.9). De versie die morgen zeer waarschijnlijk live gaat heet Yosemite (10.10).

Ik zag eerder in het topic een lijstje staan met verhoogde prijzen van de iPads. Ik geloof niet dat die prijzen omhoog gaan. De iPhone 6 is duurder geworden vanwege het grotere scherm, ik verwacht bij de iPads geen wijzigingen in schermgroottes (los van een grotere iPad Pro die er mogelijk bij komt). Ik denk dus dat de geheugenhoeveelheden in lijn gebracht zullen worden met de opties bij de iPhone (dus 16, 64 en 128GB) en dat de prijzen gelijk zullen zijn aan de huidige 16, 32 en 64GB versies, respectievelijk.
Het zou inderdaad erg vreemd zijn als de prijzen omhoog zouden gaan bij dalende verkopen van de iPad.
Ik hoop dat er wel wat leuke nieuwigheden bij komen.

Ipad bruikbaar als soort van wacom tablet.
Ipad met de ronde schermkanten als bij de iPhone 6
Ipad mini in te bouwen als carplay scherm

Ik hoop ook op nieuwe Apple tv met apps maar dat hoop ik al 2 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Xanion schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:37:
[...]

Denk dat Apple wacht tot TouchID in meer devices (iPads) zit en zorgt dat je met je vingerafdruk je eigen account kan ontgrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 19:46

PBP

Ik denk dat Apple hun iPad mini 3 en Air 2 met Touch ID gaan aankondigen :+
Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.files.wordpress.com/2014/10/screenshot-2014-10-15-13-03-31.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04

rammes

koekebakker 1e klas

ja, las het net op rumours. Wat een fail.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

rammes schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:44:
ja, las het net op rumours. Wat een fail.
Dit wil echter niet zeggen dat dit alles is wat ze aan gaan kondigen.... Een OMT is nog steeds mogelijk! :) Ik hoop zo op iOs 8.1! ;)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04

rammes

koekebakker 1e klas

nee, ok we wisten wel dat dit er aan zat te komen. Maar Apple die altijd zo bezig is met het geheim houden dat dit wel een beetje dom is. Anyway ik zit niet minder enthousiast voor de tv morgen ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 19:46

PBP

Of wind uit de zeilen halen van de net aangekondige Nexus telefoon en tablet.

Al wist iedereen natuurlijk wel dat er nieuwe iPads met Touch ID aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Maar dat zijn geruchten, dit komt rechtstreeks van "the mothership".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
PBP schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:50:
Of wind uit de zeilen halen van de net aangekondige Nexus telefoon en tablet.

Al wist iedereen natuurlijk wel dat er nieuwe iPads met Touch ID aan zitten te komen.
Idd, ik vond het ook al 'toevallig' dat het precies gebeurde nadat concurrent Google zijn Nexus9 aangekondigd had. Op alle nieuwssites komt dit nu namelijk net boven de aankondiging van de Nexus9 te staan. Zo slim zijn ze ook wel op de marketingafdeling van Apple. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zou mooi zijn van die mini! Alles op touch ID hier. Kan ik de WW eens wat lastiger gaan maken en de toegangscode uitbreiden!

De air 2 is m'n of meer al besteld (afspraak op werk, wel privé iPad). Dan gaat mijn 4 LTE 64GB in de verkoop en dan koop ik daarvan de mini 3. De mini 1 gaat dan of ook de verkoop in of hij gaat naar mijn zoontje.

Lol...2 nieuwe iPhones dit jaar en 2 nieuwe iPads...en het werkt eigenlijk allemaal voor geen meter meer sinds iOS 8. Wat loopt vooral mijn iPad vaak vast zeg (safari :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:56

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Phuncz schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:52:
Maar dat zijn geruchten, dit komt rechtstreeks van "the mothership".
Nouja, dat is wat we moeten geloven. Heb jij het zelf in de store zien staan? Nee je hebt net als wij alleen een screenshot gezien. Die zijn uiteraard makkelijk zelf te fabriceren en wijzigen ;)

Neemt niet weg dat ik wel het idee heb dat dit klopt.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Er is een verschil tussen een oncontroleerbare rumor en eentje die iedereen met een iDevice kan kon controleren :P Nu niet meer want het is offline gehaald maar gisteren toen het nieuws vers was, stond het er wel nog op.

Grappig dat Google zijn nieuwe media player als game platform nu ook neerzet (met controller dus), dit had Apple al lang geleden moeten en kunnen doen :/ Hopelijk doen ze het vandaag want de AppleTV zou een interessant apparaat worden als AirPlay target, (remote) media player, Netflix streamer én casual gaming console. Het zou zelfs binnen Apple's capaciteit liggen om een concurrerend apparaat voor de Wii U neer te zetten met al die iOS devices en controllers.

[ Voor 50% gewijzigd door Phuncz op 16-10-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

kuusj98 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:29:
Haha nieuwe iPad..

Maar, een nieuwe iPad is net als een nieuwe iPhone: een marginaal beetje sneller en 100 euro duurder.
Apple moet toch echt eens met dingen komen die een "oude" iPad niet kan, bepaalde software draaien, een vernieuwend OS, een ton meer aan RAM, goedkoper etc. wil ik mijn iPad 4 32GB en iPad mini 16GB opgeven.
de iphone 6 kost toch ook gewoon 699, net als de 5s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik vind gewoon dat ze weer een totaal nieuwe markt moeten aanboren. It's been way too long sinds ze een markt op z'n kop hebben gezet, gezien de Apple Watch nog niet uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
En de apple watch is ook maar een flut watch

Trollen is natuurlijk niet toegestaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
Joostje123 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:06:
En de apple watch is ook maar een flut watch
Heb jij hem al? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Afbeeldingslocatie: http://katie73.files.wordpress.com/2011/07/dont-feed-the-troll.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:19

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Wat verwacht ik vanavond:

Sowieso nieuwe iPad Air en iPad Mini
Natuurlijk Yosemite en Apple Pay

Wat ik hoop:
Nieuwe Mac Mini, de huidige is echt verouderd.
Nieuwe apple TV
iMac met Retina display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Herko_ter_Horst schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:06:
[...]

Dit klopt denk ik ja, het zou een zeer vreemde zet zijn van Apple om de gehele range iPads duurder te maken. Dat zou tevens niet echt in lijn zijn met wat we gewend zijn van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-07 14:54

Quakie

quakelen

Phuncz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:14:
Er is een verschil tussen een oncontroleerbare rumor en eentje die iedereen met een iDevice kan kon controleren :P Nu niet meer want het is offline gehaald maar gisteren toen het nieuws vers was, stond het er wel nog op.

Grappig dat Google zijn nieuwe media player als game platform nu ook neerzet (met controller dus), dit had Apple al lang geleden moeten en kunnen doen :/ Hopelijk doen ze het vandaag want de AppleTV zou een interessant apparaat worden als AirPlay target, (remote) media player, Netflix streamer én casual gaming console. Het zou zelfs binnen Apple's capaciteit liggen om een concurrerend apparaat voor de Wii U neer te zetten met al die iOS devices en controllers.
Helemaal mee eens.. ze hadden dat vorig jaar al moeten lanceren.. Zoveel games op IOS die makkelijk op de Apple TV kunnen. Je iphone als controller of een losse goedkope en ze hadden echt wat speciaals gehad. Zeg eerlijk, er is helemaal geen reden om "maar" een A5 single core in de AppleTV te houden. Kan makelijk een A7 in.
Ik geloof de geruchten dus ook niet dat het een complete settopbox wordt met live tv opnamen.. Dat is gewoon niet haalbaar omdat er zoveel partijen zijn die het maar niet eens worden. In mijn ogen is dat ook de reden dat gewone TV het niet gaat redden. Internet TV wordt het gewoon.. Kijken wat jij wilt, wanneer je het wilt.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:01
Anoniem: 467839 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:56:
[...]

de iphone 6 kost toch ook gewoon 699, net als de 5s?
Klopt prijs is al een tijdje hetzelfde. De iPhone 6 met 64gb is zelfs 100 euro goedkoper tijdens de launch dan de iPhone 5S 64gb.

Ik denk zelf dat Apple hetzelfde gaat doen met de iPad. Dus 16, 64 en 128gb (evt 256gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Quakie schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:05:
Ik geloof de geruchten dus ook niet dat het een complete settopbox wordt met live tv opnamen.. Dat is gewoon niet haalbaar omdat er zoveel partijen zijn die het maar niet eens worden. In mijn ogen is dat ook de reden dat gewone TV het niet gaat redden. Internet TV wordt het gewoon.. Kijken wat jij wilt, wanneer je het wilt.
Aan live opnames heeft Apple zelfs helemaal niets want hun iTunes store biedt ook muziek en video kopen en streaming aan. Netflix en HBO Go zitten er al op evenals een bende US sport-aanbieders. Dus inderdaad, not gonna happen. Zeker omdat Apple eerder de mensen de toekomst wil induwen (streaming) in plaats van vastzetten in oude gewoontes (opnemen van TV zenders).

Dit zou misschien wel iets kunnen worden voor februari-maart, als ze dan de iPad "Pro" aankondigen (oftewel de 12" OS X tablet), als die er ooit zou komen.

Maar ze hebben in het verleden nogal eens een 2 uur event gevuld met een refresh van een device en software updates. Ik hoop gewoon dat de livestream deze keer niet de grootste schaambal wordt zoals de vorige keer. Steve Jobs zou de verantwoordelijke daarvoor gegarandeerd in de woestijn levend begraven hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 16-10-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:18
Mijn cursus mandarijn alvast bijna voltooid voor de live stream van vanavond ;)

Persoonlijk verwacht ik dat het lekken van de informatie enkel tactisch was (ook al is dit op deze manier niet zoals we van Apple gewend zijn).

Ik hoop op wat nieuwe hardware zoals een nieuwe Mac mini en hopelijk niet 2 uur gevuld met de al (on officieel) bekende updates van de iPad en nieuwe software ..

Maar wat betreft hardware komen we meestal van een koude kermis thuis. Ze gaat echt niet én nieuwe iPads én nieuwe mini én iMac én apple tv..

[ Voor 81% gewijzigd door keanu_ op 16-10-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Grappig ook dat je hem meteen in je agenda kan zetten. Tot nu toe weinig vernieuwends aan die Ipads. Al is dat natuurlijk ook niet nodig, omdat ze al goed zijn, zoals ze nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

keanu_ schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:07:
Mijn cursus mandarijn alvast bijna voltooid voor de live stream van vanavond ;)

Persoonlijk verwacht ik dat het lekken van de informatie enkel tactisch was (ook al is dit op deze manier niet zoals we van Apple gewend zijn).

Ik hoop op wat nieuwe hardware zoals een nieuwe Mac mini en hopelijk niet 2 uur gevuld met de al (on officieel) bekende updates van de iPad en nieuwe software ..

Maar wat betreft hardware komen we meestal van een koude kermis thuis. Ze gaat echt niet én nieuwe iPads én nieuwe mini én iMac én apple tv..
Waarom niet en en en?

Als je kijkt wat ze doen:

iMac retina
iPad retina HD
dan zijn ze dus bezig met resoluties verhogen, net zoals ze op de iPhone 6/6+ weer hebben gedaan. Alles gaat dan richting 4K(+) resoluties dus dan lijkt me dat een AppleTV die ook 4K ondersteunt geen slechte gedachte is. De Mac mini kan dan uiteraard ook niet achterblijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Gezien de hoeveelheid hardware die ze meestal tegelijk aankondigen, lijkt het me ook niet waarschijnlijk dat we iMac, iPad, iPad mini en Mac Mini (+ display) gaan zien. Ik zie eerder de AppleTV geupdate worden, zeker aangezien ze Yosemite nog eens gaan aanhalen, en het waarschijnlijk hebben hoe "geweldig" iOS 8 wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Heeft er iemand een link naar de live stream (zonder Chinees geleuter ;) ?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

http://www.apple.com/live/
(eventueel met Chinees geleuter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Thnx Phuncz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Laatst online: 03-07 12:00
Ik hoop zelf een nieuwe MacBook Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:18
ankhie schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:31:
[...]

Waarom niet en en en?

Als je kijkt wat ze doen:

iMac retina
iPad retina HD
dan zijn ze dus bezig met resoluties verhogen, net zoals ze op de iPhone 6/6+ weer hebben gedaan. Alles gaat dan richting 4K(+) resoluties dus dan lijkt me dat een AppleTV die ook 4K ondersteunt geen slechte gedachte is. De Mac mini kan dan uiteraard ook niet achterblijven :P
Nou ja misschien dit jaar wel... Bij de iPhone launch waren ze ook binnen no-time door de iPhone 6 heen en gingen vervolgens een uur over de iWatch.

Kan best dat ze gewoon heel kort alles aanstippen. Ik bedoel, de iMac, iPad en Apple TV bestaat al jaren, het is enkel een hardwarematige upgrade, niet echt iets ''nieuws'' meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Apple Store ligt inmiddels al plat. :+ Grote update zo te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-07 14:54

Quakie

quakelen

Ik begrijp dat het marketing is, maar bizar dat het zo lang van te voren moet (>4 uur voor start event).

Ik zou echt zwaar geïrriteerd zijn als je nu gewoon iets wilt bestellen....

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
App Store werkt gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Nee hoor, iniedergeval de App niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 16:39
nee hoor, store ligt plat

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot vrijdag 17 oktober 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.

Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]