Jup, gewone website ook inderdaad.
hopelijk presenteren ze een nieuwe imac met retina
Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080
Ik denk dat je ook zwaar geïrriteerd bent als je niets vermoedend een iMac besteld, en er vanavond nieuwe worden aangekondigdQuakie schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:43:
Ik begrijp dat het marketing is, maar bizar dat het zo lang van te voren moet (>4 uur voor start event).
Ik zou echt zwaar geïrriteerd zijn als je nu gewoon iets wilt bestellen....

Dan cancel je je order en bestel je opnieuwStudiocitroen schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:27:
[...]
Ik denk dat je ook zwaar geïrriteerd bent als je niets vermoedend een iMac besteld, en er vanavond nieuwe worden aangekondigd
Ik geloof dat er wel een coulance is op deze issue. Vroeger schoof men de levertijden op, dus dan kon je (als je in-the-know was) soms aan de hogere levertijden merken wat ging gebeuren. Maar soms was dat ook totale fail als heel het internet hysterisch werd omdat er mid-cycle een apparaat ineens 3-4 weken levertermijn had.
ja daar heb je gelijk in, maar beter voorkomen dan genezen tochPhuncz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:57:
[...]
Dan cancel je je order en bestel je opnieuw
Ik geloof dat er wel een coulance is op deze issue. Vroeger schoof men de levertijden op, dus dan kon je (als je in-the-know was) soms aan de hogere levertijden merken wat ging gebeuren. Maar soms was dat ook totale fail als heel het internet hysterisch werd omdat er mid-cycle een apparaat ineens 3-4 weken levertermijn had.
Voor €3000 ben ik bangmartin484 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:04:
voor 3000 zou ik echt veel te veel vinden.
het zijn prachtige computers maar qua prestaties kan je voor de helft van het geld een hele flinke (windows) pc kopen. ik hoop dat de prijzen een beetje gelijk (of liefst minder) zullen blijven met de huidige imac's.
het zijn prachtige computers maar qua prestaties kan je voor de helft van het geld een hele flinke (windows) pc kopen. ik hoop dat de prijzen een beetje gelijk (of liefst minder) zullen blijven met de huidige imac's.
Als de geruchten kloppen zullen ze met een 27inch retina versie komen. De eerste retina MacBooks waren ook flink duurder. Maar ze blijven dan wel de huidige non retina er een tijdje naast verkopen.martin484 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:20:
voor 3000 zou ik echt veel te veel vinden.
oke, maar wat is dan wijsheid, een imac kopen met retina scherm voor mogelijk een flink hoger bedrag of er één van de huidige generatie kopen....ik bedoel dan ook, is dat retina scherm zoveel mooier.....?
(ik wil namelijk een imac gaan kopen)
Eerst maar even afwachten wat Apple daadwerkelijk gaat doen. De huidige 27'' iMacs vind ik al teveel geld voor niet-retina schermen en geen standaard SSD (zelfs geen standaard fusion drive..)martin484 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:27:
oke, maar wat is dan wijsheid, een imac kopen met retina scherm voor mogelijk een flink hoger bedrag of er één van de huidige generatie kopen....ik bedoel dan ook, is dat retina scherm zoveel mooier.....?
Retina is het wel waard. Ik heb een retina MBP, als ik achter mijn iMac zit merk ik duidelijk verschil. iMac scherm is dan ineens heel erg pixelig. Al moet ik zeggen dat het voordat ik een retina MBP had ik het iMac scherm prachtig vond.
Iemand die ook hoopt voor een nieuwe Apple TV vanavond?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dat is ook zo, eerst maar afwachten. Ik vind ze ook met de huidige nog te duur voor hetgeen wat je krijgt, Inderdaad geen SSD. Maar ik heb de knoop doorgehakt wat betreft een windows pc of een Imac, ik vind alleen de schermen al prachtig, en het alles in één zonder kabels vind ik ook wel erg aantrekkelijk. Het is gewoon het produkt wat erg mooi is maar ook ontzettend duur.PBP schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:32:
[...]
Eerst maar even afwachten wat Apple daadwerkelijk gaat doen. De huidige 27'' iMacs vind ik al teveel geld voor niet-retina schermen en geen standaard SSD (zelfs geen standaard fusion drive..)
Retina is het wel waard. Ik heb een retina MBP, als ik achter mijn iMac zit merk ik duidelijk verschil. iMac scherm is dan ineens heel erg pixelig. Al moet ik zeggen dat het voordat ik een retina MBP had ik het iMac scherm prachtig vond.
Je ziet dus wel duidelijk het verschil in scherm met de MBP en de Imac. Eerst maar afwachten of er uberhaubt een imac met retina komt....en dan later maar eens naar de winkel om ze te vergelijken.
Ik hoop toch op nieuwe Thunderbolt display!
Jup alleen moet die wel meer kunnen dan de Apple TV 3 die ik nu heb. Alleen een A7/8 processor is niet genoeg voor mij om een nieuwe te kopenTHE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:41:
Als er iets "way too long" niet is geüpdatet, dan is het de Apple TV wel, dus het zou kunnen...THE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:41:
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Het is wel tijd voor een ATV met een Appstore, als ze dan die €99 prijs houden vervang ik hem gelijk voor mijn huidige ATV2.
ik denk een iphone 6 zonder van die dikke plastic lijnen
zouden ze dan onboard 2 crossfire chips hebben om die resolutie aan te sturen?martin484 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:04:
Eigenlijk niet, als de (online) Apple Store zou stoppen met modellen 2 weken voor de aankondiging te verkopen, dan blijven alle Premium Resellers met de oude modellen zitten en stoppen de verkopen 2 weken.Studiocitroen schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:59:
ja daar heb je gelijk in, maar beter voorkomen dan genezen toch
Dan krijg je weer mensen die 4 weken eerder een toestel hadden gehaald en nu teleurgesteld zijn en zeuren waarom ze niet 4 weken van te voren "geinformeerd" worden, enzovoort.
Dat levert je geen goede verkoopsresultaten op als je meerdere weken per maand ineens volledige segmenten niet verkoopt omdat je kunstmatig de stock gaat stoppen.
En dan halen we de hele geheimzinnigheid van Apple's product lineup nog niet eens erbij. Sowieso doen ze in mijn ogen niets verkeerd, bij Apple weet je tenminste waar je aan toe bent als je een beetje aandachtig leest. Probeer dat maar eens bij andere merken, daar wordt helemaal niets (ongewenst) gelekt en al zeker niet zo extreem veel over gereport.
Sowieso moet je niet rouwig zijn met jonge Apple hardware. Ik heb mijn 2,5 jaar oude iPad 3 16G WiFi nog voor € 250 verkocht deze maand. Ter vergelijking, dat is 15% meer dan een 2,5e maand oude Samsung Tab4 10". En ik was hem binnen de 24u kwijt. De Samsung is wel ook goedkoper begonnen (~ € 350) maar mijn toestel was dan ook 12x ouder.
[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 16-10-2014 16:59 ]
Ik heb geen idee :-)Saven schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:56:
[...]
zouden ze dan onboard 2 crossfire chips hebben om die resolutie aan te sturen?
Ik wilde dus vragen of iemand een link had naar een stream die het wel op windows pc's doet. Maar ik heb het zelf al gevonden..
Voor diegene die wel willen kijken maar geen OSx hebben:
http://www.ustream.tv/ltktv
Voor diegene die wel willen kijken maar geen OSx hebben:
http://www.ustream.tv/ltktv
Sowieso best die link bijhouden, ook voor mensen met OS X of iOS, als het alweer zo'n megafail als de vorige keer was. Toen was iemand actief in het oplossen van de stream issues die er waren dmv. VLC waardoor je niet telkens opnieuw de pagina moet laden en dan weer terug bij het begin begon.
Ah super, bedankt voor de link !
Eventueel kan je de links aan het begin van de startpost zetten ?
Eventueel kan je de links aan het begin van de startpost zetten ?
[ Voor 51% gewijzigd door Phuncz op 16-10-2014 18:49 ]
Denk niet dat die fail herhaald wordt vanavond. Ten eerste is dit hun eigen locatie met alle faciliteiten in place en ten tweede verwacht ik dat het een stuk minder druk is qua aantallen bezoekers.Phuncz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:40:
Sowieso best die link bijhouden, ook voor mensen met OS X of iOS, als het alweer zo'n megafail als de vorige keer was. Toen was iemand actief in het oplossen van de stream issues die er waren dmv. VLC waardoor je niet telkens opnieuw de pagina moet laden en dan weer terug bij het begin begon.
De uStream is niet van de keynote zelf.. het is van ehh.. andere mensen..
De broadcast is begonnen. Ik zie nu in elk geval een quicktime player die wat info laat zien
.
Ben benieuwd of we weer een Chinese voice over gaan horen.
Die krijg ik nog niet werkend.. is het gewoon open network stream en de link erin plakken?Splinter Cell schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:47:
Dit moet de link voor VLC zijn.
http://p.events-delivery....badfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8
of op Android?mprkooij schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:51:
Is het mogelijk om de stream op een Windows machine werkend te krijgen?
Tot zover geen dubbele muziek of Chinese voice over. En die liveblog onder de stream is er ook uitgesloopt, wellicht was dat toch het probleem (geforceerd refreshen) vorige keer
Livestream is actief, kom maar met die nieuwe producten!
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
duurt nog wel eerst de aantal verkochte iphones.aerofreak schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:54:
Livestream is actief, kom maar met die nieuwe producten!
Blizzard: Smilyfox#21203
Ready!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
+1!! Enjoy!!
Power to the beat.
Ik ben zeer benieuwd naar de presentatie. Ik gok op:
- Het gebruikelijke kwartiertje statistieken
- iPad Air (3rd Gen)
- iPad mini met Retina-display (3rd Gen)
- iOS 8.1 (release date)
- iMac met Retina-display
- OS X Yosemite (release date)
- One More Thing: Apple TV (4rd Gen)
Dit zou een mooi rijtje zijn. Overigens wel een overlap tussen iOS en OS X.
- iPad Air (3rd Gen)
- iOS 8.1 (release date)
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
+2THE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:59:
Ik ben zeer benieuwd naar de presentatie. Ik gok op:
- iPad Air (3rd Gen)
- iOS 8.1 (release date)
Blizzard: Smilyfox#21203
Alhoewel er niets mis is met de 3e generatie, zou een nieuw kastje wel eens leuk zijn. Als er een App Store is waardoor bijvoorbeeld NPO en RTL hun platformen kunnen gebruiken.Tito129 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:57:
Hopelijk verassen ze ons met nieuwe apple tv!
code:
(Voor VLC)1
| http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pounqefvoiubefvpiub10/m3u8/atv_mvp.m3u8 |
Werkt hier.
[ Voor 5% gewijzigd door Splinter Cell op 16-10-2014 19:00 ]
Grappig dat mensen nog steeds denken dat er een "one more thing" komt, terwijl er geen een meer is geweest sinds Jobs is overleden.
PSN: Sluuz
Verwijderd
Splinter Cell schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:59:
code:(Voor VLC)
1 http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pounqefvoiubefvpiub10/m3u8/atv_mvp.m3u8
Werkt hier.
Behalve dan een maand geleden met de Apple Watch...Sluuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:00:
Grappig dat mensen nog steeds denken dat er een "one more thing" komt, terwijl er geen een meer is geweest sinds Jobs is overleden.
U2 vorige maandSluuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:00:
Apple Watch was geen one more thing. U2 wel, maar dat was echt een dooie mus, en niet het kaliber OMT waar we op wachten.
Apple Watch was wel degelijk One More Thing, kijk de stream er maar op na.Sluuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:01:
Apple Watch was geen one more thing. U2 wel, maar dat was echt een dooie mus, en niet het kaliber OMT waar we op wachten.
echt wel:Sluuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:01:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bdyVH5LqneU]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
CMD+R
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Het is híér vanavond overigens ook stiller dan met de iPhone een maand geleden, haha.
Apple Store Amsterdam in het filmpje
Fotonerd
Good morning...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Shazam?Executor16 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:04:
Welke song is dat bij die blije iPhone 6 intro?
Voor de nieuwe OSX neem ik aan.
I am the great Cornholio!
Gelukkig loopt de stream weer goed.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ok dat is volledig langs me heen gegaan....ben benieuwd
Die stream is wel hard hoor. Dikke HD alles.
"Siri, what is this song?"Executor16 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:04:
Welke song is dat bij die blije iPhone 6 intro?
Heb ik voor niets mijn Mandarijn geoefend?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dus, ruim de tijd voor onzinpraatjes, zal wel weinig bijzonders worden dan
Haters everywhere but I don’t really care
Ik kan er niet zo goed meer tegen: most orders, best selling, ever, fantastic. Blablabla. Ben ik de enige?
Wen er maar aan, elk jaar hetzelfdeTHE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:05:
Ik kan er niet zo goed meer tegen: most orders, best selling, ever, fantastic. Blablabla. Ben ik de enige?
Dan moet je niet kijken
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je hoeft niet te kijken... Dit is een Apple marketing event, wat verwacht je dan?THE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:05:
So excited omg sop sop sopTHE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:05:
Vorige keer heeft Tim die troep toch overgeslagen? Dus dan mag 'ie deze keer wel even hippe-cijfers-meuk doenTHE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:05:
Als 'ie maar opschiet
Launching containers into space
Gaat het niet om. Het wordt zo doorzichtig. En ik vroeg me af of mij dat als enige inmiddels wel zo'n beetje irriteert.Herko_ter_Horst schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:06:
[...]
Je hoeft niet te kijken... Dit is een Apple marketing event, wat verwacht je dan?
Dat was ook voor het eerst in jaren. Steve rekte dit altijd nog veel langerWhieee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:06:
[...]
Vorige keer heeft Tim die troep toch overgeslagen? Dus dan mag 'ie deze keer wel even hippe-cijfers-meuk doen![]()
Als 'ie maar opschiet
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Yuh.. ik vond het wel verfrissend vorige keer. En het publiek ook, getuige de reactieHoedje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:07:
[...]
Dat was ook voor het eerst in jaren. Steve rekte dit altijd nog veel langer
De pers (degenen die in de zaal zitten) verwacht dit soort soort gegevens. Ik hoor ook liever alleen maar productnieuws, maar goed, dit weet je van tevoren.THE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:07:
[...]
Gaat het niet om. Het wordt zo doorzichtig. En ik vroeg me af of mij dat als enige inmiddels wel zo'n beetje irriteert.
Op dat Amerikaanse gegil knap ik ook af.Executor16 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:07:
Die gasten in het publiek die zo hard WHOOO roepen bij alles, dat vind ik nog het meest irritant.
Ik wacht geduldig tot het promopraatje voorbij is.
Is Tim zenuwachtig? Hij misspreekt zich wel vaak
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Dit is net een soort recap. Vorige keer op het Apple Event... bla... bla...
"as we showed you last month..."Hoedje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:10:
Dit is net een soort recap. Vorige keer op het Apple Event... bla... bla...
Duuuuurt laaaaang. We kunnen ook gewoon de Keynote van vorige maand nog een keer kijken
Is -Kit het nieuwe i?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Achja, vorige keer zeiden ze "we have a lot to cover so we skip the updates", dus dan nu maar
Nee, da's de standaard suffix voor developer frameworks.Petervanakelyen schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:11:
Is -Kit het nieuwe i?
Yeej! Nu komt Craig.
Komen ze weer met die vergelijking met Android
Komen ze weer met die vergelijking met Android
[ Voor 62% gewijzigd door mprkooij op 16-10-2014 19:14 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot vrijdag 17 oktober 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot vrijdag 17 oktober 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]