Hello Greg.
Hair Force One is er weer!
[ Voor 5% gewijzigd door aerofreak op 16-10-2014 19:13 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Hij vindt dat gewoon niet leuk. Maar hij kan niet zoals Jony helemaal niet komen. Dus dan maar heel kort...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Typisch dat Apple de adoption rate van iOS 8 vergelijkt met Android ipv met iOS 7 of 6
Typisch Android bashen...
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Ja, het updaten van een Android is niet zo makkelijk als iOS. Daarnaast krijgt een Samsung nooit veel updates. Dus beetje appel met peren dit hoor.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik houd wel van dit soort cijfertjes...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Komen ze weer met hun Android vergelijk plaatje. Duh Android heeft meer dan 1000 verschillende toestellen.
Komt door de negatieve berichten dat de gebruikers niet meer zouden updaten naar iOS8
PSN: Sluuz
En toch vind ik de unibody-introductie van Jony van oktober 2008 een van de beste keynote onderdelen ooit van Apple. Jony staat niet graag in de spotlight, maar kan het als geen ander.Hoedje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:13:
[...]
Hij vindt dat gewoon niet leuk. Maar hij kan niet zoals Jony helemaal niet komen. Dus dan maar heel kort...
Launching containers into space
Dat maakt het dus wel een USP voor Apple en snap ook wel dat ze het vergelijk maken.Hanky74 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:14:
Komen ze weer met hun Android vergelijk plaatje. Duh Android heeft meer dan 1000 verschillende toestellen.
Ik heb werkelijk geen een widget aan staan. Vind er geen een strak uit geen enkele app.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ja, daarom vind ik het zo opmerkelijk dat ze überhaupt de adoption rate na 1 maand durven te communiceren.Sluuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:15:
Komt door de negatieve berichten dat de gebruikers niet meer zouden updaten naar iOS8
Tja dan ligt dat dus toch aan het OS en de fabrikant.THE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:14:
Ja, het updaten van een Android is niet zo makkelijk als iOS.
Need i say more? /\Daarnaast krijgt een Samsung nooit veel updates. Dus beetje appel met peren dit hoor.
I am the great Cornholio!
Alleen komt die vergelijking zowat elk event terugbacardicoconut schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:15:
[...]
Dat maakt het dus wel een USP voor Apple en snap ook wel dat ze het vergelijk maken.

Wel jammer dat ze eerst iOS8 aankondigen met alle functies, dan bij het uitbrengen ervan nog een keer en nu weer een recap van wat er nieuw is/was...
Ze mogen nu wel met wat nieuws komen hoor, Dit weten we toch allemaal al?
Zolang Google daar niets aan doet... Bij Windows was de vergelijking ook niet echt vernieuwendPetervanakelyen schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:16:
[...]
Alleen komt die vergelijking zowat elk event terug
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
@ THE_BASE: Zeur niet zo. 
Zo gaat het ieder jaar..
Zo gaat het ieder jaar..
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 16-10-2014 19:17 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Herhaling is de kracht van reclame... Nogmaals: dit is een press/marketing-event, geen "please all Tweakers"-eventSluuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:16:
Wel jammer dat ze eerst iOS8 aankondigen met alle functies, dan bij het uitbrengen ervan nog een keer en nu weer een recap van wat er nieuw is/was...
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Voor wat betreft de Android vergelijkingen:
1. marketing bla. Gaat nu eenmaal zo, en gebeurt omgekeerd uiteraard ook.
2. Laten wij het hier vooral niet doen.
1. marketing bla. Gaat nu eenmaal zo, en gebeurt omgekeerd uiteraard ook.
2. Laten wij het hier vooral niet doen.
Misschien hebben al die iOS 8 problemen er juist voor gezorgd dat ze nu willen benadrukken hoe fantastische het tóch is
Rivanov schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:17:
Zo gaat het ieder jaar..
Blizzard: Smilyfox#21203
Oké.Rivanov schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:17:
Zo gaat het ieder jaar..

We zijn niet allemaal zo slim als jij hoor...THE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:16:
Ze mogen nu wel met wat nieuws komen hoor, Dit weten we toch allemaal al?
* Fiber is happy met z'n Acer Android phone maar vind Apple key-notes altijd prachtig...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het is meer dat je weet dat de tijd die ze nu verdoen met oud nieuws, niet gebruikt wordt voor nieuwe interessante producten
8.1
I am the great Cornholio!
8.1 MAJOR FAIL!
Dat bedoelde ik. Dus jammer van alle kritiek richting mij. Gezellige kroeg hier.Sluuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:18:
Het is meer dat je weet dat de tijd die ze nu verdoen met oud nieuws, niet gebruikt wordt voor nieuwe interessante producten
Dat was echt legendarisch inderdaad.Whieee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:15:
[...]
En toch vind ik de unibody-introductie van Jony van oktober 2008 een van de beste keynote onderdelen ooit van Apple. Jony staat niet graag in de spotlight, maar kan het als geen ander.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Het event duurt 2 uur, dus echt nieuws komt echt nog wel. Niet te ongeduldig.Sluuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:18:
Wel mooi om te zien dat er toch wel degelijk wat gebeurt met kritiek vanuit de gebruikers. Het hele "you're holding it wrong" wordt zachtjesaan vervangen door "Perhaps you're right. We're going to fix it."
Haha. Was dat iOS 8.1? Niks over de filmrol die terug gaat naar iOS 7?
Greatest iPhone launch ever, zonder harde cijfers en chinese markt meegnomen.....onapple
[ Voor 4% gewijzigd door Crawl NL op 16-10-2014 19:21 ]
Idd, dat is wel mooi om te zien. Maar het wordt ook interessant om te zien of ze hiervan leren bij iOS 9.Whieee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:20:
Wel mooi om te zien dat er toch wel degelijk wat gebeurt met kritiek vanuit de gebruikers. Het hele "you're holding it wrong" wordt zachtjesaan vervangen door "Perhaps you're right. We're going to fix it."
Lies -> Damned Lies -> Statistics.Crawl NL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:20:
Greatest iPhone launch ever, zonder harde cijfers en chinese markt meegnomen.....onapple
Dit is niets nieuws
Heb het idee dat ik de verkeerde keynote zit te kijken.
Sjezus, herhaling van een maandje terug zeg.
Haters everywhere but I don’t really care
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Dat is gewoon je standaard iCloud storage. Al jaren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zit nou allemaal niet zo te zeiken. Gewoon kijken, al het leuke komt zo!matthijst schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:21:
Heb het idee dat ik de verkeerde keynote zit te kijken.
sinds wanneer is icloud drive op icloud.com ?
Normaal geilen ze daaropWhieee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:21:
[...]
Lies -> Damned Lies -> Statistics.
Dit is niets nieuws
Wat een zeikerds zitten hier zeg, verpest helemaal het doel van een dergelijk topic.
Bah.
Kijk gewoon, zint het je niet, dan kijk je ook niet.
Bah.
Tesla M3LR '21
Sinds vorige maand (iOS 8 ).ismilyfox schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:23:
Geen idee sinds wanneer. Maar het is er al een tijdje (minstens een paar weken).ismilyfox schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:23:
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2014 19:24 ]
Sinds iOS 8 uit is geloof ik.ismilyfox schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:23:
Dat ook iCloud Fotobibliotheek nu beschikbaar is via iCloud.com is wel nieuws trouwens.
Las Vegas schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:23:
Wat een zeikerds zitten hier zeg, verpest helemaal het doel van een dergelijk topic.
Las Vegas schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:23:
zint het je niet, dan kijk je ook niet
Hear! Hear! Laten we het gezellig houdenLas Vegas schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:23:
Bah.
is de publiek al vertrokken ? is wel erg stil..
Niet zo trollen plzismilyfox schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:24:
Een beetje kritische blik kan geen kwaad toch. Die zaal zit al vol met happy klapvee, moet dat hier ook?
Meer mensen bij wie de VLC stream hapert? Moet continu opnieuw starten...
ze zijn, net als wij, aan het wachten op nieuwe Macs en op releasedates voor Yosemiteismilyfox schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:24:
dan kijk je toch lekker niet. s***ismilyfox schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:21:
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bl

Ik zou het doen!
Kom op met die datum, ik heb niet voor niets mn avond vrijgehouden om te updaten
Subtiele bash, nice 
Wellicht toch ook maar weer overstappen op iOS Drive. Vond het altijd vrij onhandig dat ik geen toegang had tot m'n bestanden op m'n iPhone, maar nu is dat blijkbaar wel zo.
Wellicht toch ook maar weer overstappen op iOS Drive. Vond het altijd vrij onhandig dat ik geen toegang had tot m'n bestanden op m'n iPhone, maar nu is dat blijkbaar wel zo.
Tesla M3LR '21
Kritische blik: ja.Sluuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:25:
Een beetje kritische blik kan geen kwaad toch. Die zaal zit al vol met happy klapvee, moet dat hier ook?
Elke 2 minuten gaan klagen omdat je niet te zien krijgt wat je wil zien: nee.
Het is niet zo heel lastig
kleine ruimte ;Pismilyfox schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:24:
Ik zou het doen!
Stream loopt wel lekker. Niet zo populaire Keynote schijnbaar.
Op je iPhone, iPad, Mac of als het echt niet anders kan, zelfs op een PC
PSN: djmurcielago
Positieve noot: de stream is flawless (en zonder Chinees
)
WOW DEMOHoedje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:26:
Positieve noot: de stream is flawless (en zonder Chinees)
^^ met slimHoedje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:26:
Positieve noot: de stream is flawless (en zonder Chinees)
Hier inderdaad prima HD stream zonder issues
Je kunt zeggen wat je wilt, maar deze man kan spreken als Steve Jobs hoor.
Mijn stream valt weg. Welke gebruiken jullie?
Exact. Stukken vlotter dan Tim.THE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:27:
Zou weleens leuk zijn als ie die iPhone uit z'n handen laat vallen.
Zijn demo's zijn altijd goed, luchtig.
Ze stoppen er dit keer ook wel echt wat zelfspot in
Hij staat er lekker makkelijk, voelt zich op z'n plek daar. En dat gevoel heb ik bij Tim nog niet gehad.THE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:27:
Fotonerd
Tim is ook nog nieuwXilantof schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:28:
[...]
Hij staat er lekker makkelijk, voelt zich op z'n plek daar. En dat gevoel heb ik bij Tim nog niet gehad.
Hij heeft zeker humor.
Waarom ligt die iPhone aan een touwtje...?
En bergen met zelfspotTHE_BASE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:27:
Shit op scherm krijgen?Fiber schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:28:
Hij heeft zeker humor.
Hij gebruikt gewoon de iPad Air 2 tijdens deze presentatie. Ik kan de Touch ID button zien zitten.
3g/4g wifi...?
Die loops in die stream zijn echt verschrikkelijk irritant
OH nee, dat kan echt niet hoor!mprkooij schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:29:
Hij gebruikt gewoon de iPad Air 2 tijdens deze presentatie. Ik kan de Touch ID button zien zitten.
Euhm, dit hebben we allemaal al gezien. Ik begin te vermoeden dat er helemaal niet zoveel gaat komen, lijkt wel alsof ze de tijd aan het vullen zijn. En om de een of andere reden klapt het klapvee alsnog
PS: bij improvements voor iOS 8.1 niks gehoord over hetgeen waar men het meeste 'feedback' op kregen: de slechte performance.
PS: bij improvements voor iOS 8.1 niks gehoord over hetgeen waar men het meeste 'feedback' op kregen: de slechte performance.
Die sms bende is wel handig. Gebeld worden op iPad vind ik vrij irritant
Tim zie ik nog steeds als de man die de keynote overnam van jobs terwijl hij op sterven lag en erg serieus en verdrietig klonk.Whieee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:29:
[...]
En bergen met zelfspotHij is de laatste paar keynotes heel populair geworden, en hij lijkt ook steeds vrijer te worden in z'n presentatiestijl.
Ik zou het doen!
Je ziet het verkeerd. Het is geen 2.mprkooij schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:29:
Tim werkt toch al 'een tijdje' bij Apple.. sinds 1998 ongeveer
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot vrijdag 17 oktober 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot vrijdag 17 oktober 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]