Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Ik wilde vanmorgen mijn sim-only abbo over laten zetten naar een smart 700 icm met een note 4 maar de Vodafone winkel vertelde mij dat dit niet kon omdat ik nog niet in de verlengperiode zat. Dit terwijl ik dit abbo via de telefoon met Vodafone had afgesproken omdat de telefoon die ik toen wilde hebben nog niet op voorraad was voor het einde van de verlengperiode van mijn vorige abbo, en hij mij vertelde dat ik twee maanden nadat het sim-only abbo inging ik weer gewoon een duurder abbo kon krijgen icm met een nieuwe telefoon en dus niet hoefde te wachten tot de verlengperiode.
Ik was dus een beetje teleurgesteld vanmorgen in de Vodafone winkel dat dat dus NIET kon...
Ik vanmiddag Vodafone zelf gebeld en werd meteen doorgeschakeld naar de afdeling Loyalties die het keurig voor mij opgelost hebben en dus een unbranded, simlockvrije Note 4 kon bestellen en mijn abbo werd netjes overgezet naar het nieuwe abbo!
Ze hadden het toestel op voorraad en kon ik binnen de al eerder genoemde 5-10 werkdagen ontvangen.
Hij zei ook dat ze dat zo moesten mededelen maar dat het in de regel sneller geregeld werd.
Prima oplossing en een hoera voor Vodafone!
Er zijn er daar nog 3.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Na vanmorgen met 24 Winkels gebeld te hebben
Maar er was ook een Samsung evenement in de Samsung PhoneHouse store in o.a. Amersfoort en Apeldoorn, eindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon in Amersfoort.
Omdat ik in Enschede woonde heb ik gevraagd of er nog wel genoeg toestellen waren, ja dit was geen probleem, ik vroeg aan die meneer kan ik ook naar Apeldoorn gaan, dit is voor mij dichter bij? Ja dat kon wel ze hebben nog genoeg maar het gaat daar wel erg hard. Dus ik met gierendebandjes naar Apeldoorn.
Kom ik aan bij de winkel vroeg ik aan de uitsmijter of ik nog een nummer kon trekken voor de Note4.
Ja dat kon wel, hij vroeg nog wil je de voorwaarden weten of weet je die al? Ik zei oh dat hoeft niet ik wil alleen een toestel los kopen. Helaas kon dit niet... ik nog proberen ik kom helemaal uit Enschede en aan de telefoon zeiden ze kom maar we hebben er genoeg (geen woord gerept over dat het alleen verkrijgbaar zal zijn met abonnement). Natuurlijk heb ik

Ik had al een nummertje gekregen het was al bijna 12 uur , nummer 46 (van de 110) dus zo snel ging het nou ook weer niet

Ik weer bellen met de PhoneHouse in Lochem (waar deze binnen zou komen) deze had hem net binnen gekregen hij moest nog even uitzoeken of die niet gereserveerd was. Een 45 minuten later kreeg ik een berichtje ik kon langs komen.
JeuJ
Ik liep net de winkel uit en ik kreeg telefoon van de PhoneHouse uit Twello. Ik heb een Note4 voor je!!
Ik zei ik loop net uit de PhoneHouse in Lochem. (Dit was geen probleem ik had het ook zo afgesproken)
Ik ben van Half 10 tot 3 uur bezig geweest om de telefoon te krijgen (Losse verkoop)
Maar in een piep klein winkeltje, in een klein dorpje genaamd Lochem daar lag die dan
€ 745,- inclusief thuiskopieheffing.
En waarom had deze winkel de telefoon?
Omdat ze deze hadden besteld voor in de winkel, zodat ze hem optijd hadden, eerder dan dat de PhoneHouse hoofdkantoor uit zich zelf toestelen op gaat sturen voor in de winkels.
De volgende lading voor de losse verkoop zou pas over 2 a 3 weken zijn.
Maar goed 80% van de winkels zwamt maar wat uit de nek.
Gewoon proberen, Phone House Twello had er gister in de namiddag nog 1 (of meer).
Ik heb ook de witte bij typhone besteld en we krijgen hem dinsdag! Witte komt maandag binnen. Heb getweet met zeVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:17:
Welke kleur hebben jullie? Ik heb op 3 oktober een abbo afgesloten bij typhone (met t-mobile) met een Witte note 4. Nu is de witte (nog) niet op voorraad maar de zwarte wel. Hoe zit dat in de winkels, hebben ze daar ook enkel zwart of ook wit? Ik heb de kleur van het toestel laten veranderen naar zwart. Die leveren ze dan hopelijk maandag........... Kan niet meer wachten
Ze hadden 81 verkocht gisteren en hebben er nog wel wat over.. dacht 110 ofzo. Dus zoek je geluk daar
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
[ Voor 80% gewijzigd door kmichael op 19-10-2014 13:27 . Reden: Double Post ]
Verwijderd
Welke Phonehouse was dat? Phonehouse in Wageningen heeft nog niets binnengekregen...darkphoenix schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:10:
Zo stond 11.45 voor de phonehouse en was de eerste en kon gewoon de note 4 los kopen
Ze hadden 81 verkocht gisteren en hebben er nog wel wat over.. dacht 110 ofzo. Dus zoek je geluk daarde winkel liep snel vol dus succes
Jepk---evi-n schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:51:
[...]
Waar heb je hem besteld? Samsung zelf zeker he?
Verwijderd
Het zou best kunnen. ze wisten vandaag pas wanneer de Note 4 geleverd zou worden.diquan2001 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:12:
Vreemd zie dat ze bij de Mediamarkt Duitsland pas op 1 november de Note 4 binnenkrijgen..
http://www.mediamarkt.de/...28,1480193.html?langId=-3
[...]
..........Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:30:
Ik ben gaan neuzen in Amstelveen wat de Note 4 vandaag kost. Bij de Belcompany voor 659,- euro. Wat gaat het over een week kosten?![]()
Verwijderd
Had je al besteld bij Dixons?ShakerNL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:48:
Waarschijnlijk is het vrijdag pas bij Dixons.
Verwijderd
Ik heb 'm sinds gisteren. KPN meldt op de website dat je tijdelijk een gratis cover krijgt. Ik kan niks vinden wat je daar voor moet doen.
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/MSTVDVMVUEAH3/Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:45:
Iemand ook bij KPN besteld en al geleverd gekregen?
Ik heb 'm sinds gisteren. KPN meldt op de website dat je tijdelijk een gratis cover krijgt. Ik kan niks vinden wat je daar voor moet doen.
(En nee ik stream niet... maak thuis gebruik van wifi surf buiten wifi enkel licht)i)
[ Voor 19% gewijzigd door GeNiTaLiX op 20-10-2014 08:22 ]
Alhoewel die vraag hier niet hoort: inloggen op My Vodafone, dan naar kopje Blox - Internet. Staat daar ergens de optie, moeilijk te missenGeNiTaLiX schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:21:
Iemand die weet hoe je bij Vodafone het internet afknijpen aanzet? (Gratis buiten bundel).. ik heb met mn note nu al 400mb verbruikt terwijl ik met mn s3 nooit boven de 1gb kwam..
(En nee ik stream niet... maak thuis gebruik van wifi surf buiten wifi enkel licht)i)
Ja, ik ben daar op 17 oktober geweest en ik krijg bericht wanneer het beschikbaar is. Op hun website staat dat het over vier dagen beschikbaar is.
Die blox hebben de rakkers daar dus weggehaald. Nu moet je een sms sturen om deze aan te zetten. Sorry voor de off topic..MitchellHearth schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:03:
[...]
Alhoewel die vraag hier niet hoort: inloggen op My Vodafone, dan naar kopje Blox - Internet. Staat daar ergens de optie, moeilijk te missen
Zie hier resultaat :https://www.dropbox.com/s/113yuj587bzple7/Screenshot_2014-10-20-11-34-10.png?dl=0
Download 30mb
Upload 20mb
3 van de 4 strepen signaal en stond op station Duivendrecht. Dacht dat 4g+ veel hoger was alhoewel dit bloedsnel is. Zeker die upload snelheid.
Wist niet dat vodafone dat nu al had uitgerold in Amsterdam.
Oh, apart! Vorige week heb ik het nog via zo'n blok gedaan, dan is het dus zeer recent gedaan. Wel jammerGeNiTaLiX schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:45:
[...]
Die blox hebben de rakkers daar dus weggehaald. Nu moet je een sms sturen om deze aan te zetten. Sorry voor de off topic..
On-topic: chauffeur is onderweg
En zie ook dat mijn orderstatus gewijzigd is en de T&T code verzonden is
Verwijderd
Mooi man.k---evi-n schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:05:
En zie ook dat mijn orderstatus gewijzigd is en de T&T code verzonden is
Hier nog niets gehoord, maar ondertussen staat er nu wel het volgende bij mijn bestelling:
Leverdatum toestel:
Verwacht: 21-10-2014 (72 stuks)
nu net terwijl mijn andere telefoon beetje dood begint te worden.
hopen dat die het nog 2 weken vol kan houden
Daar was niks bij hem over bekend helaas
Smart 700, 200 minuten en 700 MB 4G voor 29 euro in de maand.
Eenmalige toestelprijs van 179 euro.
Lijkt me een goede deal
Hetzelfde abonnement sim only zou iets van 15 euro in de maand zijn. Verschil is nu dus 14 euro in de maand, dat is 336 euro in 2 jaar. 336 euro + 179 euro = 515 euro voor het toestel.
Scheelt weer 200 euro op het toestel los kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Xyanta op 21-10-2014 09:37 ]
De pakbon is je garantiebewijs. (zou een imei-nummer) op moeten staan.
Wat je vervolgens ook kan doen is met deze papieren naar een vodafone winkel lopen om daar een nieuwe bon "Proof of purchase" uit te laten draaien.
Legion 7i i9 3080 32gb
De mijne is vandaag verzonden door Coobleu NLBoempatat schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:56:
Iemand al iets van Coolblue gehoord ? (Verzendbevestiging of dergelijk) ?
Maar dat is niet bij iedere pre-order het geval.
Coolblue twitter :Er zijn er een aantal binnen, of we alle pre-orders met de eerste levering kunnen versturen is twijfelachtig.
Ben namelijk op reis vanaf 24/10...
Mailtje gestuurd dat ik mijn order wil annuleren als ik deze week niets ontvang...
GefeliciteerdH1CS schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:28:
[...]
De mijne is vandaag verzonden door Coobleu NL![]()
Maar dat is niet bij iedere pre-order het geval.
Coolblue twitter :Er zijn er een aantal binnen, of we alle pre-orders met de eerste levering kunnen versturen is twijfelachtig.
Ben namelijk ook aan het wachten op coolblue
Heb ook nog niks gehad en de nieuwe leveringsdatum staat nu op 31 oktober (op hun site)..faika schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:32:
[...]
Gefeliciteerdwanneer heb jij hem besteld?
Edit: Even gebeld en dat gaat hem dus blijkbaar niet meer worden.. ga wel even rondkijken naar andere shops dan.
[ Voor 15% gewijzigd door Xof op 21-10-2014 17:35 ]
2 oktober heb ik het besteld.faika schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:32:
[...]
Gefeliciteerdwanneer heb jij hem besteld?
[ Voor 79% gewijzigd door H1CS op 21-10-2014 17:07 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 18:00 ]
ja ik had het ook gezien jaXof schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:03:
[...]
Heb ook nog niks gehad en de nieuwe leveringsdatum staat nu op 31 oktober (op hun site)..
Edit: Even gebeld en dat gaat hem dus blijkbaar niet meer worden.. ga wel even rondkijken naar andere shops dan.
en hou ons op de hoogte over eventuele shops met een voorraadje note 4 toestellen
heb ook even met coolblue gebeld, ze weten helemaal niks en de belofte die ze mij per email gegeven hebben dat ik hem 22-10-2014 zou krijgen kunnen ze niet waar maken
[ Voor 14% gewijzigd door faika op 21-10-2014 19:12 ]
Zal ook gewoon moeten wachten, icm abo kom ik bij andere shops op een slechtere deal helaas.
Pacta sunt servanda
Hopelijk kan ik hem nog krijgen dan in MM of Selexion ofzo
zonder abbo niet gevraagd
[ Voor 9% gewijzigd door faika op 22-10-2014 09:45 ]
Mensen uit België die hem wel al hebben?
Waar hebben jullie besteld/gaan halen/ gepre-ordered?
Edit:
Bol.com zou nog een voorraad hebben.
Daar maar eens bestellen...
[ Voor 45% gewijzigd door Boempatat op 22-10-2014 11:45 ]

Zwart is bij Typhone gewoon te krijgen. Beiden trouwens.kidh0tsh0t schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:49:
De witte is op voorraad bij studentmobiel, mochten mensen daar interesse in hebben. Ik zelf wacht nog even op een zwarte
Hoe kan het nu dat enkel zij nog voorraad hebben ??
Is Samsung gewoon hopeloos laat met leveren of...
Ik zie dat Typhone niet zulke goede reviews krijgt en dat bestellen met een abbo daar 4-5 werkdagen duurt. Wel al vaker problemen gehad met slechte klantenservice enz. Dat houdt me nu een beetje tegen daar te bestellen.Shadow343 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:00:
[...]
Zwart is bij Typhone gewoon te krijgen. Beiden trouwens.
Vervelend om te horen dat iedereen zo lang moet wachten.
Maandag avond galaxy note 4 besteld icm met abonnements verlenging. Dinsdagmorgen is mijn abonnement omgezet, maar tot op heden nog niets gehoord over de telefoon.
Op de site staat dat deze gewoon op voorraad is. Volgens een chat die ik gehad heb klopt het dat de telefoon op voorraad is en kan het soms een paar dagen duren voordat deze verstuurd wordt.
Lijkt me raar, waarom zou je de telefoon niet gewoon meteen versturen als deze op voorraad is??
Verwijderd
Hier exact dezelfde situatie. Gisteren is mijn abonnement omgezet. Zojuist via chat vernomen dat het toestel al is overgedragen aan PostNL en meteen ook de track en trace code ontvangen.GKW schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:31:
Ik heb hetzelfde. Abbo verlengd en tot op heden niets gehoord. Wel via de mail dat mijn abonnement is omgezet maar nog geen bevestiging dat de Note 4 opgestuurd is. Via de chat werd mij gezegd dat de telefoon inderdaad op voorraad is en naar het magazijn gestuurd moet worden om verzonden te worden en dat ik dan een mail krijg. Ze zei wel dat ik hem waarschijnlijk voor het weekend niet zal ontvangen... raar...
Update: Zojuist ook de verzendbevestiging per mail ontvangen van Vodafone.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 20:36 ]
http://www.dixons.nl/tele...k&utm_source=tweakers.net
Hopelijk is die van mij toch gereserveerd bij Vodafone en mag ik hem binnenkort ontvangen...
Vanavond nog contact gehad met vodafone via de chat.GKW schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:13:
Lijkt erop dat er een algemeen leverprobleem is bij Samsung.
Hopelijk is die van mij toch gereserveerd bij Vodafone en mag ik hem binnenkort ontvangen...
De witte note 4 is helaas niet op voorraad ( laat me deze nu net besteld hebben
GKW ik weet niet of je een zwarte of witte besteld hebt, maar dit is iig de info die ik kreeg over de witte versie
Op vodafone.nl staat zelfs nu nog 'direct leverbaar' maar dat is gewoon niet waar.
Zij vertelde mij dat Vodafone nog zit te wachten op levering van Samsung. Vodafone heeft ze dus niet op voorraad liggen maar heeft een aantal telefoons bij Samsung in bestelling staan en deze zouden toegezegd zijn door Samsung. De leveringen vanuit Samsung vinden plaats op vrijdag en dinsdag. Bij levering op vrijdag kan ik de telefoon begin volgende week verwachten. Bij levering op dinsdag wordt het eind volgende week.
Oftewel, deze week gaat 'm niet worden. Hopelijk volgende week. Hangt natuurlijk af of Vodafone ze wel geleverd krijgt en als ik zie dat andere shops een vertraging aankondigen heb ik er een hard hoofd in dat zij volgende week kunnen leveren, maar goed, we gaan het meemaken. Ik kan nog prima uit de voeten met mijn HTC One maar als ik eenmaal een nieuwe besteld heb dan wil die ook snel hebben
Dat wordt nog even wachten dus... Ik snap wat je bedoeld, kan ook nog goed uit de voeten met mijn LG G2 maar zodra ik besteld heb moet ik het ook zo snel mogelijk hebben haha.
Verwijderd
Wat gek, ik heb op 7 oktober al de witte Note 4 besteld bij Studentmobiel maar heb tot op heden nog niks gehoord.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:00:
Mijn Note 4 (bestelling geplaatst op 15 oktober bij Studentmobiel) wordt morgen geleverd, T&T inmiddels binnen. Witte variant trouwens.
Overigens treft 4Launch in mijn ogen geen blaam. Ze hebben mij altijd correct geïnformeerd. Zij (en hun distributeur daarmee ook niet denk ik) bestellen dit soort toestellen niet op voorraad, zoals een aantal andere partijen dat wel doet. Ze zijn daarmee misschien niet de beste keuze voor een dergelijk product bij introductie. Inmiddels lijkt de voorraad ook bij Typhone weer op.
Ben benieuwd naar de verkoopcijfers van de Note 4. Ik heb toch sterk het vermoeden, dat het voor Samsung de gehoopte hit wordt.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Vodafone heeft ze niet op voorraad....
Maakt dan ook niet uit of je via FF of gewoon besteld hebt.
Klopt idd staat paar berichten terugSolictice schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:47:
Zijn er mensen die via Vodafone Friends & Family hun Note4 hebben besteld? Ik heb mijne de 21e besteld (wit) en nog steeds niets gehoord. Stond dat hij ''direct leverbaar'' was.
Ik heb de witte note 4 de 20ste besteld via vodafone FF, ook nog niets gehoord helaas.
GKW schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:26:
Lees even terug. Daar staat al genoeg over geschreven.
Vodafone heeft ze niet op voorraad....
Maakt dan ook niet uit of je via FF of gewoon besteld hebt.
Sorry, iets te snel door de posts heen gegaan. Dacht dat er over vodafone winkels werd gesproken.NG00 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:30:
[...]
Klopt idd staat paar berichten terug
Ik heb de witte note 4 de 20ste besteld via vodafone FF, ook nog niets gehoord helaas.
Wel lekker dan geregeld dan.
Ik heb gekozen voor een verlenging van mijn abbo icm met een nieuwe telefoon omdat mijn huidige telefoon de geest heeft gegeven. Als ze eerlijk waren geweest aan de telefoon (dat die niet op voorraad is) dan had ik hem vorige week zaterdag rechtstreeks bij phonehouse gekocht. Heb hem daar in mijn handen gehad en had hem zo kunnen kopen maar ik geloofde de Vodafone medewerker aan de telefoon.... stom...
Het ergste is dat ze nog geeneens weten wanneer die weer geleverd gaat worden en of ik bij deze levering zit... Ergerlijk allemaal, maar goed, hij zal best een keer opgestuurd worden... Ik ga Dinsdag weer bellen (levering van Samsung geschiedt op Dinsdag en Vrijdag) om te vragen hoe de zaken ervoor staan. Zal waarschijnlijk niet veel uitmaken maar zolang ik geen telefoon heb blijf ik ze lastigvallen. Ik houd U op de hoogte.
[ Voor 21% gewijzigd door GKW op 26-10-2014 09:29 ]
Verwijderd
Dat is inderdaad wel makkelijk jaDrukkert schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 04:02:
Wellicht handig dat de mensen die aangeven een Note 4 binnen hebben gehad, er ook bij vermelden wanneer ze besteld hebben en waar. Is natuurlijk indicatief voor de wachttijden.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium