• MartijnB1991
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2014
Drukkert schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:12:
[...]

Dit betreft een levering door T-mobile dan neem ik aan he?
Nee heb de telefoon besteld bij Typhone i.c.m. een verlenging bij T-Mobile

• DarkChylde
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-11 10:05
Voor alle mensen die net als ik zitten te wachten om de cover..
Ik heb net een mail gehad dat de s view cover eraan komt:
Voltooiing deelname Samsung promotie.

Uw deelname aan de Samsung promotie is verwerkt.
Dit betekent dat binnen 10 werkdagen uw product geleverd wordt op het door u opgegeven afleveradres.

• GKW
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 19:30
En wanneer heb je hem aangevraagd?

• tploumen
  • Laatst online: 26-11 21:27
DarkChylde schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:22:
Voor alle mensen die net als ik zitten te wachten om de cover..
Ik heb net een mail gehad dat de s view cover eraan komt:

[...]
Same here!! Nu alleen hopen dat we de "geribbelde" versie krijgen i.p.v. de "gladde" versie.

• MartijnB1991
MartijnB1991 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:50:
Dinsdag een mailtje gekregen van Typhone over de levering van mijn toestel. Ze hebben hem binnen drie werkdagen weer op voorraad (dus uiterlijk vrijdag) en daarna worden ze gelijk geleverd. Met een beetje mazzel eind deze week of anders begin volgende week
Het lijkt er op dat Typhone nu ook terug krabbelt. Nu word er verkondigd dat ze de witte binnen hebben gekregen en ze van de zwarte nog niks afweten.......

• DarkChylde
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-11 10:05
GKW schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:43:
En wanneer heb je hem aangevraagd?
Een week na introductie. Dus ergens rond 23 november..

• KevinNolan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 03:57
28 oktober een witte note 4 besteld. Vandaag verzendbevestiging gekregen.
Met welke maatschappij verstuurd vodafone de telefoons?

• JobKlimop
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 26-11 17:28
KevinNolan schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:12:
PostNL

• Xyanta
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 09:39
KevinNolan schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:12:
Hoe heb je besteld, telefonisch of online? En bij verlenging of nieuw abo?
Ik ben namelijk al vanaf 20 oktober aan het wachten op mijn witte note 4, bij online verlenging.... En ik heb nog altijd geen verzendbevestiging.

• PurpleMadness
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 27-11 13:28
PurpleMadness schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:49:
Vandaag besteld bij Hi icm een verlenging, iemand ervaringen mee? Kreeg een bericht dat 'ie niet op voorraad is, afwachten dus. Echter op de bestelsstatus site van Hi staat dit:

[afbeelding]

Lijkt me dat dat niet klopt :)
Hij is gisteren verstuurd, verwacht hem vanavond te hebben :)

• GKW
GKW schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:44:
[...]

En hij gaat weer terug....
Als ik recht op het scherm kijk met een lichte achtergrond (hoeft niet eens wit te zijn), dus niet onder een hoek, dat loopt het van boven tot onder van licht naar blauwig....

Kan hem terugsturen als DOA en dan maar weer wachten tot ze ze weer op voorraad hebben.
Het is niet anders. :'(
woensdag dus teruggestuurd naar Vodafone en tot nu toe kunnen ze nog niets zeggen over een eventuele nieuwe levering...
Moet maandag weer contact opnemen om te kijken of het door het magazijn al verwerkt is. Voel weer een lange wachttijd aankomen... Vooral omdat mijn oude telefoon de geest heeft gegeven en dus na vier weken weer zonder zit. Het is niet anders.

• KevinNolan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 03:57
NG00 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:17:
[...]

Hoe heb je besteld, telefonisch of online? En bij verlenging of nieuw abo?
Ik ben namelijk al vanaf 20 oktober aan het wachten op mijn witte note 4, bij online verlenging.... En ik heb nog altijd geen verzendbevestiging.
Ik heb hem telefonisch besteld

• TurkishBro
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 27-11-2014
Zojuist een Note 4 besteld bij Typhone, i.c.m. een T-Mobile abonnement. Heeft iemand een idee van hoe lang ik zou moeten wachten?

• pappaleone
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15-08 16:42
TurkishBro schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:17:
Zojuist een Note 4 besteld bij Typhone, i.c.m. een T-Mobile abonnement. Heeft iemand een idee van hoe lang ik zou moeten wachten?
Er staat in bestelling bij leverancier verwachte levertijd 3 werkdagen. Maar zoals je hier boven kunt lezen in het forum, zou ik dat met een grote korrel zout nemen. Ik zou eerder richting 14 dagen denken omdat er vast ook nog een aantal mensen voor je zijn succes.

• TurkishBro
Dat wordt dus waarschijnlijk lang wachten, gelukkig loopt mijn huidige abonnement nog een maandje door dus ik kom niet zonder telefoon te zitten:)

• MartijnB1991
TurkishBro schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:33:
Dat wordt dus waarschijnlijk lang wachten, gelukkig loopt mijn huidige abonnement nog een maandje door dus ik kom niet zonder telefoon te zitten:)
Wat ik heb begrepen heb is dat er vandaag een nieuwe levering komt van de zwarte versie. Dit zouden er genoeg moeten zijn om iedereen die een telefoon in bestelling heeft staan te voorzien van het toestel.

Ik weet niet wanneer je hem besteld hebt maar met een beetje mazzel dit die van jou er tussen

------------

Geachte heer Bonestroo,

Vandaag heb ik u gesproken op de chat over de Note 4. Hij is vandaag niet meer binnen gekomen.

Echter wordt hij maandag verwacht. Dat zijn er ook genoeg voor alle wachtende klanten. Als ze maandag binnen komen moeten ze eerst nog ingeboekt worden, dan worden ze woensdag of donderdag aan u geleverd.

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

Patricia
Mailcorrespondent

[Voor 27% gewijzigd door MartijnB1991 op 17-11-2014 10:51]

Vriend van mij heeft vorige week dinsdag telefonisch bij Vodafone besteld en had hem vrijdag in huis, blijkbaar hebben ze daar niet echt een goed systeem.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• Terrie
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10:39
Nou lekker dan, ik wacht ook al anderhalve week.!

• Mirage
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 27-11 17:59
net gebeld met dynalogic.welke mijn toestel levert ivm nieuw abbo.

Toestellen zijn binnengekomen voor mijn levering iig. het is nu nog wachten tot vodafone het toestel aan mijn account koppelt en dit kan wel enige dagen duren..... Lijkt me heel moeilijk ja.

Ik had 1 november een zwarte besteld btw.

https://www.zuidafrikareisopmaat.nl

• Xyanta
Na precies 4 lange weken wachten, heb ik net de bevestigings mail ontvangen van vodafone voor de levering.
Dus als alles goed verloopt morgen de gelukkige eigenaar van een witte note 4 :)
Werd ook wel tijd ondertussen...

• oli4b
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20-11 14:07
Kunnen jullie je nog herinneren dat Samsung via Vodafone gratis level on koptelefoons uitdeelde aan klanten die één week langer moesten wachten terwijl zij een maand later hadden besteld.

De klantenservice verwees mij door naar het klachtenformulier.

Na 25 dagen heb ik eindelijk een reactie gekregen op mijn lange klachtenbrief.

Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor het invullen van het online feedbackformulier.

Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik vind het vervelend dat uw bestelling van de Samsung Note 4 vertraging opgelopen heeft. Wij zijn wij in dit soort gevallen ook afhankelijk van de fabrikant en dit heeft helaas vertraging opgelopen.

Wat betreft de headset waar u over spreekt, kan ik helaas niks terugvinden.

Ik heb wel de volgende promotie terug kunnen vinden:

Koop een Samsung Galaxy Note 4, Samsung Galaxy S5 Mini of Samsung Galaxy Alpha en ga naar www.vodafone.nl/levelbox om de gratis Level Box Mini aan te vragen. De actie is geldig van 3 november 2014 tot 4 januari 2015. Je kunt je cadeau t/m 18 januari 2015 verzilveren.

Uit coulance zal ik u een halve maand gratis abonnementskosten geven. Deze korting zal lopen van 01-12-2014 t/m 15-12-2014, u kunt dit ook terug vinden op uw factuur bij de crediteringen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
N.Bessems

Vodafone Online Service team

Ze geven mij dus 16 euro uit compensatie. Dit bedrag is zo laag omdat ik 300 euro heb bijbetaald.

Vodafone gaat ook helemaal niet in op wat ik in de brief schreef. Het ging namelijk ook om de manier waarop Vodafone ons 'informatie' gaf en steeds wat anders zei een aantal weken lang.

Verder doen ze ook alsof ik uit mijn nek klets wat betreft die koptelefoon. Waardeloos bedrijf.

• TurkishBro
Ik zie dat de voorraad van de Note 4 bij Typhone zojuist is bijgewerkt van 'in bestelling' naar 'ruim op voorraad'. Ik hoop hem één dezer dagen binnen te krijgen:)

• Solictice
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 26-11 10:57
@ oli4b

ik denk dat je beter kan bellen, ik ben zelf via een vodafone winkel doorverwezen naar TeleSales.

Ik heb overigens nu ook een bevestiging gehad van Vodafone dat mijn witte note4 is verzonden.

• Mirage
  • Laatst online: 27-11 17:59
mijn zwarte note 4 van 1 november is ook verzonden.

https://www.zuidafrikareisopmaat.nl

• Ntr-
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-11 15:47
Ik heb vodafone vorige week gesproken en gaf aan dat ze die week weer binnen zouden krijgen en deze week de telefoon zouden leveren. Ik heb die van mijn op 11 november besteld en kijken wanneer het aan gaat komen.

Toevallig stond vorige week op F&F dat de note 4 op voorraad is en op de vodafone site staat er 1 week levertijd.

• oli4b
Solictice schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:50:
@ oli4b

ik denk dat je beter kan bellen, ik ben zelf via een vodafone winkel doorverwezen naar TeleSales.

Ik heb overigens nu ook een bevestiging gehad van Vodafone dat mijn witte note4 is verzonden.
Ik had ook eerst gebeld maar klachten gaan via het klachtenformulier en niet per telefoon.

Ik heb inmiddels nog wat correspondentie gehad met de zelfde medewerker.

Ik wacht nu op een reactie van medetweaker Phyxcius1 . Ik heb hem vanmiddag een bericht gestuurd of hij mij de originele e-mail van Vodafone kan doorsturen. Ik hoop dat hij dit wil doen.
Dit is zijn post van 17 oktober: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43076943

Een post op een forum is namelijk geen bewijs en de medewerker kan pas wat voor mij doen als ik die mail heb waaruit blijkt dat Vodafone dit inderdaad heeft gestuurd. Het staat namelijk niet in de systemen omdat het geen tijdelijke actie is maar een compensatie.

• GKW
GKW schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:17:
[...]

woensdag dus teruggestuurd naar Vodafone en tot nu toe kunnen ze nog niets zeggen over een eventuele nieuwe levering...
Moet maandag weer contact opnemen om te kijken of het door het magazijn al verwerkt is. Voel weer een lange wachttijd aankomen... Vooral omdat mijn oude telefoon de geest heeft gegeven en dus na vier weken weer zonder zit. Het is niet anders.
Update: vanmorgen weer contact gehad met Vodafone. Ze hebben geen toestellen meer op voorraad en ik moet gewoon (weer) in de wachtrij gaan staan. Ze verwachten deze week nog wel een levering maar ze konden niet zeggen wanneer en of iedereen die nu op de lijst staat, voorzien kunnen worden van een zwarte Note 4.... To be continued...

• Xyanta
@Oli4b, ik ben benieuwd wat vodafone doet als je met die mail aankomt. Zoals ik het begrijp was die level on headphone voor mensen die al vroeg gepre-orderd hadden. Dus niet voor mensen die pas besteld hebben nadat de telefoon uit was. Kan het ook fout hebben.
Maar ik hoor graag je reactie, als je meer weet ;)

• MartijnB1991
TurkishBro schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:18:
Ik zie dat de voorraad van de Note 4 bij Typhone zojuist is bijgewerkt van 'in bestelling' naar 'ruim op voorraad'. Ik hoop hem één dezer dagen binnen te krijgen:)
Ik heb vanochtend de track and trace code gekregen van Typhone, als het goed is morgen de telefoon binnen :)

• GKW
Tjonge jonge, daar wordt je toch helemaal kierewiet van...

Vodafone heeft op de site weer "Direct Leverbaar" staan dus ik maar weer contact opnemen of mijn telefoon zsm geleverd gaat worden, krijg ik weer een blabla verhaal en kunnen ze niets zeggen, geen inzage in, etc...
Wat een k*t bedrijf is het toch. Ze proberen wel van alles maar uiteindelijk komen ze niet verder dan dat je je mail in de gaten moet houden voor de track&trace melding die ik de vorige keer ook al niet gekregen had...

Moest ik even kwijt. frustraties etc. etc. en eigenlijk zeg ik nu ook niks zinnigs ;)

• Ntr-
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-11 15:47
Ik heb vandaag een mail gekregen van vodafone dat mijn toestel is verzonden, besteld op 11 november :P

• Terrie
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10:39
Besteld op 4 november, Net het toestel binnen gekregen! Pracht ding

• oli4b
NG00 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:52:
@Oli4b, ik ben benieuwd wat vodafone doet als je met die mail aankomt. Zoals ik het begrijp was die level on headphone voor mensen die al vroeg gepre-orderd hadden. Dus niet voor mensen die pas besteld hebben nadat de telefoon uit was. Kan het ook fout hebben.
Maar ik hoor graag je reactie, als je meer weet ;)
Het zit niet helemaal zo. Mensen die bijvoorbeeld 15 of 16 oktober nog een pre-order deden kregen ook deze headphone. De officiële release zou eerst 17 oktober zijn, toen werd het 18 oktober. Ook mensen die op 9 oktober pre-orderde kregen een koptelefoon, wat op zich al iets logischer is. Echter zouden de toestellen eerst in week 41 worden verstuurd naar de klanten. Dit is herhaaldelijk, aan klanten die al vroeg hun pre-order hadden geplaatst gecommuniceerd.

Ik kan nu alleen niks doen omdat Phyxcius1 niet op mijn bericht reageert dat ik hem heb gestuurd.

• Pakhtun
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11:14
Aan diegene die de Note 4 via de F&F store van vodafone hebben gekocht, kregen jullie ook vodafone apps erbij? Volgens een chat medewerker wel. Heb toch liever geen vodafone zooi erop.

• GKW
Ik heb hem via de telefoon besteld, dus geen F&F, en heb er niets opstaan.

Heb hem vandaag binnengekregen en deze keer is het scherm wel goed!

[Voor 35% gewijzigd door GKW op 21-11-2014 17:18]

• Pakhtun
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11:14
GKW schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:16:
Ik heb hem via de telefoon besteld, dus geen F&F, en heb er niets opstaan.

Heb hem vandaag binnengekregen en deze keer is het scherm wel goed!
wanneer had je hem besteld?

• SIII
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 01-11 22:22
Kort vraagje (ik ben zeker dat er nog veel deze vraag stellen) ik ben van plan om de note 4 te kopen ten laatste net voor kerst. Is het de moeite om nog wat te wachten voor cashback of korting of zal geen van beide gebeuren? Ik heb het geld maar 750euro vind ik wel overdreven veel, zeker als je weet dat deze snel zal zakken in prijs... zeker nu de kerstkortingen er aankomen.

graag jullie advies.

[Voor 14% gewijzigd door SIII op 21-11-2014 18:06]

• GKW
Pakhtun schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:20:
[...]

wanneer had je hem besteld?
18 Oktober maar die kreeg ik 11 november en kon meteen weer terug vanwege het scherm. Op 12 november teruggestuurd en vandaag een nieuwe gekregen. Ik stond wel weer achter in de rij is mij verteld.

• Replay256
  • Registratie: december 2012
  • Niet online
GKW schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 18:03:
[...]

18 Oktober maar die kreeg ik 11 november en kon meteen weer terug vanwege het scherm. Op 12 november teruggestuurd en vandaag een nieuwe gekregen. Ik stond wel weer achter in de rij is mij verteld.
Wat was er mis met je scherm, bekende color shifting? en hoe is het met de nieuwe die je hebt gekregen,

• TurkishBro
Wegens het overzetten van mijn nummer naar een andere provider krijg ik nu allemaal mailtjes, maar nog steeds geen bevestiging dat ie verzonden is:(

• GKW
Replay256 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 18:19:
[...]

Wat was er mis met je scherm, bekende color shifting? en hoe is het met de nieuwe die je hebt gekregen,
Als je recht op het scherm keek dan was het scherm bovenaan blauwig en onderaan wit ipv één egale kleur. Even gebeld en kon als DOA terugsturen.

• Replay256
  • Niet online
GKW schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:26:
[...]

Als je recht op het scherm keek dan was het scherm bovenaan blauwig en onderaan wit ipv één egale kleur. Even gebeld en kon als DOA terugsturen.
ik vroeg het omdat ik de mijne ook heb teruggestuurd via Vodafone juiste vanwege color shifting. is alweer twee weken terug maar nog niets gehoord.

• GKW
Replay256 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 09:06:
[...]

ik vroeg het omdat ik de mijne ook heb teruggestuurd via Vodafone juiste vanwege color shifting. is alweer twee weken terug maar nog niets gehoord.
Heb je hem na telefonisch contact teruggestuurd of hem je hem rechtstreeks retour gestuurd via het bijgevoegde retour formulier?

Ik heb eerst via de klantenservice overleg gehad en zij hebben in het systeem gezet dat deze DOA is en omgeruild wordt voor een nieuwe. Woensdag 12 november opgestuurd en Vrijdag 21 november een nieuwe ontvangen. Gewoon contact opnemen met de klantenservice.

• Replay256
  • Niet online
Had idd eerst contact gehad met klantenservice, advies was om de Note via de Vodafone winkel DOA aan te bieden zou sneller zijn. naar Dynafix verstuurd, die weer op hun beurt, vodafone opdracht hebben gegeven om mij een nieuwe op te sturen, paar keer Vodafone gebeld, niemand kon mij daar vertellen wanneer de order in het system zichtbaar zou zijn, die gasten van klantenservice ik snap echt niet wat ze daar doen, als een vraag iets afwijkt van de standaard vragen, dan weten ze niet meer, Antwoord is,Meneer wacht het nog ff af. Nou ja is niet anders nog even geduld dan maar..

• TurkishBro
Net binnengekregen, wat een mooi apparaat!

EDIT: Net achtergekomen dat ik een verkeerde simkaart toegestuurd heb gekregen... Ik heb gebruik gemaakt van nummerbehoud en krijg een simkaart met een ander nummer. Nou ben ik geen expert op dit gebied, dus is dit normaal? Nummer wordt pas op 22-12-2014 overgezet, dus is dit een tijdelijke simkaart ofzo? Beetje offtopic, sorry.

TurkishBro

[Voor 80% gewijzigd door TurkishBro op 25-11-2014 22:31. Reden: Toevoeging]

• R1
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
dinsdag vodafone abo verlengd, vandaag is de N4 aangeboden, was helaas niet thuis :(
kortom ook vodafone levert nu eindelijk s direct

*-Specs-*

• GKW
TurkishBro schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:57:
Net binnengekregen, wat een mooi apparaat!

EDIT: Net achtergekomen dat ik een verkeerde simkaart toegestuurd heb gekregen... Ik heb gebruik gemaakt van nummerbehoud en krijg een simkaart met een ander nummer. Nou ben ik geen expert op dit gebied, dus is dit normaal? Nummer wordt pas op 22-12-2014 overgezet, dus is dit een tijdelijke simkaart ofzo? Beetje offtopic, sorry.

TurkishBro
Yep, dat is normaal.

• tobitronics
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:11
Bij coolblue wordt er gesproken over een vodafone en niet-vodafone editie van de Note 4. Is er nog enig verschil (en dan met name als het gaat om OTA en meedoen aan Samsung Acties)? En als ik bij Vodafone direct bestel, krijg ik dan ook de Vodafone editie?

Alvast bedankt!

• pappaleone
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15-08 16:42
tobitronics schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:42:
Bij coolblue wordt er gesproken over een vodafone en niet-vodafone editie van de Note 4. Is er nog enig verschil (en dan met name als het gaat om OTA en meedoen aan Samsung Acties)? En als ik bij Vodafone direct bestel, krijg ik dan ook de Vodafone editie?

Alvast bedankt!
D
Dit betekent meestal dat Vodafone er eigen meuk opzet. Let wel bij deze versie moet je ook op de update van Vodafone wachten. Of anders via Odin de laatste versie downloaden.

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 26-11 19:44
pappaleone schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:29:
[...]

Dit betekent meestal dat Vodafone er eigen meuk opzet. Let wel bij deze versie moet je ook op de update van Vodafone wachten. Of anders via Odin de laatste versie downloaden.
maar het scheelt wel een flinke duit.. ongeveer 200 euro.

Heb zelf gister de n4 besteld met een vodafone red super abo. 6GB internet, onbeperkt bellen & smsen voor 43 euro in de maand. Toestel was 132 euro bij betalen. Bij cooblue. Met een unbranded was ik 200 euro meer kwijt geweest.

Nissan Leaf 2019 40 kWh Tekna

• Valinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 27-11 09:41
vodafone friends family (codes zijn tegenwoordig makkelijk te krijgen)
1 jarig smart700 abonnement
200min
Onbeperkt sms
700mb data
29 euro per maand en 385 euro bijbetalen voor de note 4.
Totaal kom je dus op 29x12+385= 733 euro.
En je krijgt de samsung level speakers twv 100 euro er nog bij.

Best een goede deal als je liever een 1 jarig abo wilt en 700mb genoeg voor je is.
Of voor mensen die anders de note4 los zouden kopen voor rond de 700 euro.
Heb je een bijna gratis abo met gratis speakers erbij.

• tobitronics
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:11
D2FValinor schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:55:
200min
Onbeperkt sms
700mb data

Best een goede deal als je liever een 1 jarig abo wilt en 700mb genoeg voor je is.
Heb dezelfde truc uitgevoerd alleen dan met Red Essential, kom uit op 5€ pm aan abbo kosten na aftrek van Note 4 kosten :D

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 26-11 19:44
D2FValinor schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:55:
200min
Onbeperkt sms
700mb data

700 mb is sowieso niet te doen met en note met 4g.. Maar goed wel leuke aanbieding voor als je alleen Eem note zoekt en al een abo hebt.

Nissan Leaf 2019 40 kWh Tekna

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heeft iemand een glazenbol (of een kennis bij samsung) die weet of de 100 euro cashback actie ook in NL komt? (Samsung duitsland heeft dit sinds een week)

• cyclofosfamide
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16-11 21:47
Zojuist bij BCC geprobeerd: nu in de pricewatch drastische prijsdaling naar €552,89, zie Pricewatch nu.

Helaas zowel online als in winkels niet op voorraad....

edit:

Zonet alsnog voor €553,- besteld bij MediaMarkt bij de 21% BTW kortings actie ;)

[Voor 17% gewijzigd door cyclofosfamide op 28-01-2015 19:17]

| medic with nerdskillz | Pixel 5 | S21 Ultra | glFTPd addict | i7 GTX1080 | Nvidia SHIELD 2017 |

• Monkeydancer
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-11 22:25
Denken jullie dat de prijzen nog gaan zakken na 1 maart 2015 (samsung unpacked event)

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-07 22:16
Huh, dit moet haast wel een foutje zijn... beetje erg cheap. Durft iemand het? :p

http://www.gsmeasy.nl/dea...id_11=485&f_cat=nieuwgsm&

• jamesbond007uk
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 09:15

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Het veld bedrag bij 7gb en onbeperkt bellen en SMS is leeg. Dus een fout op website

Jamesbond007uk

• arene
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 27-11 22:05
Ik heb het gedaan. In contract staat onbeperkt bellen en 1 gb internet . Koopje.

• red panther
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 24-11 10:31
arene schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:59:
Ik heb het gedaan. In contract staat onbeperkt bellen en 1 gb internet . Koopje.
Ik dacht ik neem de gok wel, in het contract staat alleen niets over het aantal belminuten of internet?
Waar stond dat bij jou arene?

[Voor 41% gewijzigd door red panther op 13-04-2015 10:54]

• flip154
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 12:06
Ik neem aan dat je dan besteld hebt per post en via email het contract kreeg? Staat daar ook 20 euro pm

• red panther
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 24-11 10:31
Ja besteld per post inderdaad, totaal bedrag komt op 20€ pm. Staat ook in het contract dat het een vodafone RED abbo is maar geen specificatie aan belminuten of gb's.

• flip154
Alle vodafone red's komen met belminuten of mb's, dus wie weet. Ook geprobeerd en zal m maar eens opsturen, kijken wat ze ermee doen.

• arene
red panther schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:53:
[...]

Ik dacht ik neem de gok wel, in het contract staat alleen niets over het aantal belminuten of internet?
Waar stond dat bij jou arene?
Het stond in mijn winkelwagen tijdens het bestelproces. (Als je op de bestelknop drukt, zie je het rechtsboven staan)

[Voor 9% gewijzigd door arene op 13-04-2015 15:40]

• DirtyDutchman
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
Als je al Vodafone klant bent en je wilt een ander mobiel,ga gewoon met ze in onderhandeling.
Ik heb nu Red Essential met 2 GB data en 300 bel min voor €33 in de maand in plaats van €49 :*)

• W84
Met gratis Note 4? Ik mag deze week verlengen namelijk!

• DirtyDutchman
  • Nu online
Sorry vergeten bij te vermelden,moest eenmalig 144 euro betalen,maar had mijn Note 2 voor 175 euro verkocht,dus blijf ik gewoon bij alleen €33 in de maand.

• W84
Ah, ok... dan heb je 4 euro extra korting gekregen vergeleken met Vodafone F&F. Scheelt toch weer! :) Ik heb alleen liever een unbranded toestel.

• arene
Markotje schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:08:
Sorry vergeten bij te vermelden,moest eenmalig 144 euro betalen,maar had mijn Note 2 voor 175 euro verkocht,dus blijf ik gewoon bij alleen €33 in de maand.
dan is deze aanbieding toch een stuk beter. ;)

onbeperkt bellen, 1 Gb data en nog 99 euro voor de Note 4.

Dat is 24 x 20 euro + 99 = ongeveer 580 euro totaal.

Tegenover 24 x 33 +144 = 936

(dan betaal je voor die 1 Gb extra maar niet onbeperkt bellen bijna 350 euro extra)

• yassiro
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 25-11 11:01
Heb je de aanbieding van gsmeasy geleverd gekregen?
arene schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:04:
[...]

(dan betaal je voor die 1 Gb extra maar niet onbeperkt bellen bijna 350 euro extra)

• DirtyDutchman
  • Nu online
arene schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:04:
[...]

Heb je een link naar deze aanbieding?

• yassiro

• DirtyDutchman
  • Nu online
Zie hier nergens een aanbieding van 1 GB en eenmalig 99 euro?

Edit: Sorry gevonden maar zie hier geen belminuten bij staan?

[Voor 34% gewijzigd door DirtyDutchman op 15-04-2015 12:24]

• yassiro
Dat is mij ook niet duidelijk. Het is wel de aanbieding waar Arene op doelde.

• Carfanatic
  • Laatst online: 09:51
Markotje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:19:
Zie hier nergens een aanbieding van 1 GB en eenmalig 99 euro?
gewoon de link volgen :)

op bestellen klikken

eerst maar eens zien of er wordt uitgeleverd. lijkt mij namelijk een prijsfout.

• DirtyDutchman
  • Nu online
Lijkt wel dat de bovenste prijs eenmalig 99 euro alleen met 1GB data en gratis SMS's is.
En de onderste met belminuten,beetje vaag.

• Carfanatic
Markotje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:26:
Lijkt wel dat de bovenste prijs eenmalig 99 euro alleen met 1GB data en gratis SMS's is.
En de onderste met belminuten,beetje vaag.
de €20 p.m. is alleen het prijsplan toestel. de vodafone abonnementskosten worden niet meegenomen, staat namelijk niets ingevuld.

• EN-IS
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:43
Carfanatic schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:50:
de €20 p.m. is alleen het prijsplan toestel. de vodafone abonnementskosten worden niet meegenomen, staat namelijk niets ingevuld.
Inderdaad, prijs van abonnement wordt niet meegenomen in de prijsstelling. Prijs/url fout :)

• DirtyDutchman
  • Nu online
Dus heb ik nog wel een nette deal voor €33 euro in de maand. 2GB data en 300 belmin. :9

• flip154
Markotje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:08:
Dus heb ik nog wel een nette deal voor €33 euro in de maand. 2GB data en 300 belmin. :9
Not bad, waar heb je die vandaan? :)

• Carfanatic
flip154 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:10:
[...]

Not bad, waar heb je die vandaan? :)
kijk een paar posts omhoog ;)

• arene
Carfanatic schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:26:
[...]

gewoon de link volgen :)

[afbeelding]
op bestellen klikken

[afbeelding]

eerst maar eens zien of er wordt uitgeleverd. lijkt mij namelijk een prijsfout.
Gaat niet door inderdaad. Easygsm laat net weten dat het een fout is. Waarschijnlijk geknoeid met de URL.

• W84
Je kan of kon 'm zo via Google vinden... "Note 4 Vodafone Red". :+

• World Eater
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 06-08-2019
Carfanatic schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:42:
[...]

kijk een paar posts omhoog ;)
Hm... Als ik 'm voor 144 wil met m'n verlenging zou ik 37/mnd lappen, is toch weer 96 euro verschil op 2 jaar. Zou je zoiets ook in de winkel klaar kunnen spelen of geven ze die korting alleen telefonisch? Ik heb sowieso nooit veel succes gehad met korting scoren bij de VF klantenservice (en ze vandaag net verteld dat ze voorlopig niet hoeven te bellen want ik wil even zelf op internet rondkijken...) maar als je zo korting pakt wil ik best even terugbellen. Zit ook een VF winkel om de hoek dus misschien is het daar ook het proberen waard.

• DirtyDutchman
  • Nu online
World Eater schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:27:
[...]

Hm... Als ik 'm voor 144 wil met m'n verlenging zou ik 37/mnd lappen, is toch weer 96 euro verschil op 2 jaar. Zou je zoiets ook in de winkel klaar kunnen spelen of geven ze die korting alleen telefonisch? Ik heb sowieso nooit veel succes gehad met korting scoren bij de VF klantenservice (en ze vandaag net verteld dat ze voorlopig niet hoeven te bellen want ik wil even zelf op internet rondkijken...) maar als je zo korting pakt wil ik best even terugbellen. Zit ook een VF winkel om de hoek dus misschien is het daar ook het proberen waard.
https://www.belsimpel.nl/winkelwagen

Dit is een aanbieding van Hi op bel simpel: eenmalig € 148,00, 1000 Mb data en 400 belminuten
(aabieding €32 pm) Klik op de infoteken achter + Hi Start 1 GB HS 3 - 2 jaar ( i ) <-----

Nu bel je Vodafone en laat je ze deze aanbieding opzoeken en ze maken een mooie aanbieding voor je omdat ze je als klant willen behouden,zo niet dan is de aanbieding van Hi ook niet slecht.
Je krijgt nu nog 1000Mb extra omdat hi KPN word. ;)

• W84
Hmm, ik heb Vodafone Red onbeperkt bellen/sms + 3gb data voor €44,- p/m en €27,- bijbetalen.

• Carfanatic
W84 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:50:
Hmm, ik heb Vodafone Red onbeperkt bellen/sms + 3gb data voor €44,- p/m en €27,- bijbetalen.
= 1083

ik mag verlengen bij VF en kom hier op

met friends en family

Totaal eenmalig € 369,23
Maandelijks Red € 27,00
totaal €1017,23

of Red Essential

Totaal eenmalig € 369,23
Maandelijks Red Essential € 25,00
totaal €969,23

misschien moet ik ook maar een belletje wagen voor wat extra korting. :)

[Voor 3% gewijzigd door Carfanatic op 16-04-2015 13:05]

• W84
Ja, die paar euro boeien me niet zo en ik heb liever een unbranded toestel.

• BBTM
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 26-11 11:52
Zal de Note 4 in de komende maanden nog snel in prijs dalen naar wat de prijs nu is van de Note 3?

• W84
Geen idee, maar met abonnement zie ik 'm stijgen trouwens. Ik betaalde 30 bij en is nu verdubbeld naar 60. :+

• witch_dv
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23-12-2020
Hij is nogmaals gestegen in prijs. Vorige week een aanbieding op de toonbank van 300 belminuten, 2 gig data en onbeperkt sms 39 euro per maand, en dan 28 euro bijbetalen, nou, nu betaal ik 128 bij. Pfff! Alleen omdat de winkel weer moeilijk moest doen, kan ik mezelf nu geen note 4 meer veroorloven.

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

witch_dv schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 20:13:
Hij is nogmaals gestegen in prijs. Vorige week een aanbieding op de toonbank van 300 belminuten, 2 gig data en onbeperkt sms 39 euro per maand, en dan 28 euro bijbetalen, nou, nu betaal ik 128 bij. Pfff! Alleen omdat de winkel weer moeilijk moest doen, kan ik mezelf nu geen note 4 meer veroorloven.
Als je dat al niet kan veroorloven hoezo kan je dan wel 39 p/m veroorloven?

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• witch_dv
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23-12-2020
daar heb ik persoonlijke redenen voor.

• JeeVee
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 25-11 10:29

JeeVee

Mens agitat molem

Heb, ondanks S6 en Note 5, toch maar de Note 4 in februari gekocht bij GSMWEB, verlenging 4 maanden voor afloop lopende contract.

2 jaars abo T-Mobile onbeperkt bellen en SMS-en, 120 minuten Europa, Internetbundel 6Gb 4G+

Toestel 28 euro
Verzenden met verzekering 8 euro
+ ---------------------------------------------
Bijbetalen eenmalig: 36 euro

abo 44,50 euro per maand

Hele traject via GSMWEB is erg positief verlopen. GSMWEB is een van de goedkoopste aanbieders.

Note 4 doet het tot nu toe prima. :Y

Samsung Galaxy Note 10+ 512GB, originele Clear View Cover

• effect10
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11:49
Weet iemand waar de Note 4 nieuw (niet refurbished) als los toestel te koop is?

• jamesbond007uk
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 09:15

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

effect10 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:09:
Weet iemand waar de Note 4 nieuw (niet refurbished) als los toestel te koop is?
Kijk eens hier:
https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=note+4

Jamesbond007uk

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:05
weet iemand of de note 4 nog geleverd wordt? Heb een telefoon verzekering, nu wil ik opzich wel een nieuw toestel aangezien ik al die tijd heb betaald voor verzekering en niks heb gebruikt, en mijn abonnement is bijna ten einde, *knip*. Dit is fraude en willen we hier niet zien. maar als de note 4 niet geleverd kan worden dan krijg je een soort gelijk vervangend toestel, en ik vind opzich leuk ander toestel te hebben laatste paar maanden. Maar als de note 4 nog geleverd wordt dan krijg ik die nieuw en dan kan ik net zo goed deze houden

[Voor 7% gewijzigd door rens-br op 07-12-2016 13:14]

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 27-11 16:56
Note 4 is al hele tijd niet meer leverbaar ;)
Diverse mensen (waaronder ikzelf) krijgen daarom een S7 aangeboden als alternatief als het toestel ter reparatie wordt aangeboden en het niet meer te repareren valt.

product: Samsung Galaxy Note 4 (N910F)

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:05
drusloos schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:36:
weet iemand of de note 4 nog geleverd wordt? Heb een telefoon verzekering, nu wil ik opzich wel een nieuw toestel aangezien ik al die tijd heb betaald voor verzekering en niks heb gebruikt, en mijn abonnement is bijna ten einde, [mbr]*knip*. Dit is fraude en willen we hier niet zien.[/] maar als de note 4 niet geleverd kan worden dan krijg je een soort gelijk vervangend toestel, en ik vind opzich leuk ander toestel te hebben laatste paar maanden. Maar als de note 4 nog geleverd wordt dan krijg ik die nieuw en dan kan ik net zo goed deze houden
excuus, vergeten te vermelden dat toestel al een barst heeft en wat schade, snap de verwarring van fraude maar dit is niet correct.

Anoniem: 34124

metallicattim schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:09:
Note 4 is al hele tijd niet meer leverbaar ;)
Diverse mensen (waaronder ikzelf) krijgen daarom een S7 aangeboden als alternatief als het toestel ter reparatie wordt aangeboden en het niet meer te repareren valt.

product: Samsung Galaxy Note 4 (N910F)
Is gewoon nog leverbaar hoor en anders op Ebay.de
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee