Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoDotsO
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Op 24 september mijn abonnement verlengd via Hi.nl en gekozen voor de Note 4 zwart.

Tot aan gisteren geen duidelijheid gehad wat betreft concrete data; wel stond al vanaf het begin 17 oktober als leverdatum op hun website.

Vandaag (17 oktober) per e-mail en sms-bericht geïnformeerd dat ze mijn Note 4 hebben verzonden naar PostNL. Via PostNL kan ik het pakket al tracken en wordt er vermeld dat ik hem morgen tussen 14.00 en 16.00 uur zal ontvangen.

Ik zal morgen nogmaals posten als ik hem daadwerkelijk binnen heb.

Goed geregeld bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
Mijn note 4, 16 september besteld, is sinds vanmorgen al aangemeld bij POSTNL.

Wacht op het oppikken van postnl. :)

Zou gewoon morgen moeten worden bezorgd :)

Edit: Ik heb hiervoor 1201 gebeld. Het is niet zo dat ik een mail heb gehad of dat ik ben opgebeld.

Als je niks hebt gehoord is dat dus logisch.

[ Voor 31% gewijzigd door oli4b op 17-10-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Nog 0,0 vernomen van Typhone behalve dat ze ze vandaag binnen gaan krijgen.. Begin me zorgen te maken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericv_g
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-08 09:26
Heb de note 4 op 26 september bij vodafone besteld icm een verlenging. Tot op heden nog niets gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
ericv_g schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:08:
Heb de note 4 op 26 september bij vodafone besteld icm een verlenging. Tot op heden nog niets gehoord..
Je hoort ook niets totdat je zelf belt. Als je niet belt stuurt postnl je vanavond een e-mail.
Je kunt dus of bellen en zeker weten of afwachten.

Vodafone schijnt geen eens een mail te versturen als je verlengt, alleen postnl stuurt een e-mail/

[ Voor 12% gewijzigd door oli4b op 17-10-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Bellen naar wie? Vodafone geeft verschillende antwoorden af, dus feitelijk weten we nog niet waar we aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03:27
Ik heb gewoon een mailtje gekregen van Vodafone. Had ook niet gebeld

[ Voor 18% gewijzigd door weebeast op 17-10-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
Er staan momenteel geen pakketten die naar je onderweg zijn in MijnPakket

;(

1 okt verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
pebbie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:15:
Bellen naar wie? Vodafone geeft verschillende antwoorden af, dus feitelijk weten we nog niet waar we aan toe zijn.
Nee hoor, vodafone geeft geen verschillende antwoorden meer. Iedereen zegt nu het zelfde.
Neem eens een kijkje op dit forum:

http://forum.vodafone.nl/...93/highlight/false/page/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Sosua schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:17:
Er staan momenteel geen pakketten die naar je onderweg zijn in MijnPakket

;(

1 okt verlengd.
....... pfffff

Nog nooit een online bestelling gedaan?

Als je wel eens iets online gekocht hebt zou je weten dat de pakketten bijna nooit automatisch in mijn pakket staan en dat het nu pas drie uur is en de zending nog niet bij Postnl is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Zojuist in Vodafone Lijnbaan (Rotterdam) geweest en die hebben meer dan genoeg toestellen voor morgen. Toestel is niet alleen gratis met Red Essential, maar ook met Red en Red Super voor de mensen die onbeperkt bellen en 2GB of 6GB nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

^ verkopen zeker niet los

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Nee, voorraad voor losse verkoop hebben ze nagenoeg niet gehad voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Heb hem net geannuleerd bij studentenmobiel, en ga hem morgen halen als ik aankom in Thailand ongeveer rond de €620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
pappaleone schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:12:
Heb hem net geannuleerd bij studentenmobiel, en ga hem morgen halen als ik aankom in Thailand ongeveer rond de €620
Hoe zit dat dan met de garantie?
Je zou hem ook nog kunnen kopen bij Schiphol achter de douane bij Capi-Lux.
Vaak hebben ze daar een vroegtijdige release en verkopen ze het toestel in het begin voor lagere prijs. Meestal zo'n 50 tot 100 euro lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Bij Maxict hebben ze hem 20 stuks op voorraad. Vandaar ook dat ze er 850 voor vragen.

https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook nog niks gehoord van Typhone wel mail gestuurd ook nog niks op gehoord
ben benieuwd heb nog nooit bij hun wat besteld
op de site staat in bestelling
ben benieuwd of preorder zo verstandig was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
Zijn er al fysieke winkels die hem hebben?

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Verlengd op 6-10 bij vodafone, wordt morgen geleverd. Nu ff wachten tot post.nl aflevertijd verkleind want ze gaan hem op het werk leveren en kantoor is morgen gesloten zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:27:
heb ook nog niks gehoord van Typhone wel mail gestuurd ook nog niks op gehoord
ben benieuwd heb nog nooit bij hun wat besteld
op de site staat in bestelling
ben benieuwd of preorder zo verstandig was
Typhone is gewoon betrouwbaar maar ik heb ook nog niks gehoord. Twitter geven ze aan vandaag wordt hij geleverd morgen in huis maar ze hebben nog niks binnen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 18:55

GeNiTaLiX

Naapje

Ik heb mijn tt code binnen! Morgen komt ie tussen 1230 en 1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zodra ik wat hoor bericht ik het bedankt voor antwoord
staat wel iets op hun blog waaruit ik kan opmaken dat ze wel een toestel hebben volgens mij een foto van hun kantoor in eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:42:
zodra ik wat hoor bericht ik het bedankt voor antwoord
staat wel iets op hun blog waaruit ik kan opmaken dat ze wel een toestel hebben volgens mij een foto van hun kantoor in eindhoven
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
mm inderdaad.. ze hebben hem dan dus waarsschijnelijk al binnen. Review gemaakt deze op internet gezet. Ik denk dat het bericht vanuit postNL komt zodra ze daar aankomen voor bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

oli4b schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:22:
Bij Maxict hebben ze hem 20 stuks op voorraad. Vandaar ook dat ze er 850 voor vragen.

https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch
Stelletje boeven zijn het...

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar bij pre order zeggen ze dat je een bericht van hun krijgt dus maar hopen dat jij gelijk krijgt en we straks te horen krijgen dat hij onderweg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Bevestiging van levering
Home | Contact

Beste klant,

Je bestelling is verstuurd. Hieronder vind je meer informatie over de levering, tips & tricks voor je smartphone en contactgegevens voor al je vragen.

Finally..

3s code geeft nog weinig info though.

[ Voor 10% gewijzigd door Sosua op 17-10-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
oli4b schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:21:
[...]

Hoe zit dat dan met de garantie?
Je zou hem ook nog kunnen kopen bij Schiphol achter de douane bij Capi-Lux.
Vaak hebben ze daar een vroegtijdige release en verkopen ze het toestel in het begin voor lagere prijs. Meestal zo'n 50 tot 100 euro lager.
Heb net gekeken hebben alleen de witte demo versie. Ofwel nog niets in de shop. Garantie neem ik op de koop. Heb al meerdere toestellen gekocht in Thailand geen probleem. Als ik terug ben gaat er toch een custom rom op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
pappaleone schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Heb net gekeken hebben alleen de witte demo versie. Ofwel nog niets in de shop. Garantie neem ik op de koop. Heb al meerdere toestellen gekocht in Thailand geen probleem. Als ik terug ben gaat er toch een custom rom op
Krijg je dan alleen niet die "equinox?" processor ipv de snapdragon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Sosua schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:12:
[...]
Krijg je dan alleen niet die "equinox?" processor ipv de snapdragon?
Nee de snapdragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericv_g
Zojuist een mail van vodafone gekregen dat mijn bestelling is verstuurd.. Hopen dat ie morgen in huis is! (26-09 online besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Ik heb nieuws voor Typhone bestellers. Vanavond komt de zwarte note binnen en zal worden verstuurd. De witte dus ook die van mij komt maandag pas aan waarom weet ik niet.. Heb reactie gekregen op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
Ik wil hem graag morgen bij een winkel met een Tele2 abonnement halen iemand tips waar ik zou kunnen slagen?

[ Voor 3% gewijzigd door oner op 17-10-2014 18:30 ]

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oké Shadow343 bedankt voor de info jammer voor je maandag pas maar wij moeten ook nog af wachten ik heb zwarte besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes heb bericht komt morgen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier al even mee en heb zelf ook de note 4 besteld bij een vodafone verlenging. Dit heb ik 9 okt. gedaan. Ik kreeg de onderstaande email van Vodafone. Ik heb even een account aangemaakt om de mail te kunnen delen.

Mail:

Beste klant,

Je bestelling van de nieuwste Samsung Galaxy Note 4 heeft helaas vertraging opgelopen door een leveringsprobleem van Samsung. Onze excuses hiervoor. We hopen je bestelling eind volgende week te kunnen leveren.

Omdat jij als één van de eersten hebt besteld, willen we je tegemoet komen en je alvast bedanken voor je geduld. Je krijgt daarom van Samsung gratis de 'Level On Headset' ter waarde van €199,- zo snel mogelijk thuisgestuurd.

Bekijk de headset alvast op de website van Samsung.

Met vriendelijke groet, Vodafone

Dit lijkt me al met al toch een mooie goedmaker. Zou dit vanuit vodafone of vanuit Samsung zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:49:
Ik lees hier al even mee en heb zelf ook de note 4 besteld bij een vodafone verlenging. Dit heb ik 9 okt. gedaan. Ik kreeg de onderstaande email van Vodafone. Ik heb even een account aangemaakt om de mail te kunnen delen.

Mail:

Beste klant,

Je bestelling van de nieuwste Samsung Galaxy Note 4 heeft helaas vertraging opgelopen door een leveringsprobleem van Samsung. Onze excuses hiervoor. We hopen je bestelling eind volgende week te kunnen leveren.

Omdat jij als één van de eersten hebt besteld, willen we je tegemoet komen en je alvast bedanken voor je geduld. Je krijgt daarom van Samsung gratis de 'Level On Headset' ter waarde van €199,- zo snel mogelijk thuisgestuurd.

Bekijk de headset alvast op de website van Samsung.

Met vriendelijke groet, Vodafone

Dit lijkt me al met al toch een mooie goedmaker. Zou dit vanuit vodafone of vanuit Samsung zijn?
Wuuuut :)

Noice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Wow mazzelaar, Ruilen?
Ik krijg een morgen. Maar heb morgen toch geen tijd. Krijg liever een headset die ik kan doorverkopen.
Ik heb 16 september bij vodafone besteld.

Beste klant,

Je bestelling is verstuurd. Hieronder vind je meer informatie over de levering, tips & tricks voor je smartphone en contactgegevens voor al je vragen.
Levering

Je bestelling wordt morgen bij je aangeboden behalve als dit een zondag is (dit wordt dan maandag). Als je niet thuis bent, is dat geen probleem, onze koerier laat een bericht achter en je kunt online kiezen uit onderstaande opties:
Afleveren op een aantal alternatieve aflevermomenten
Afleveren bij de buren
Afleveren bij een postkantoor (altijd < 3 km bij je in de buurt)
Let op: indien je extra data simkaarten (MultiSim) hebt besteld, worden die geleverd als een aparte bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eergisteren pas een witte Note 4 besteld bij Vodafone en hield al rekening met een levering volgende week. Ik hoopte natuurlijk ook dit weekend maar helaas. Althans: een gratis 'Level On Headset' ter waarde van €199,- verzacht de pijn aanzienlijk.

Merci Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Ik ga in ieder geval maandag bellen met vodafone en hier een ding van maken. Een maand later bestellen dan ik terwijl je weet dat je hem dan niet optijd kan krijgen en dan wel een koptelefoon van 200 euro krijgen.
Echt bespottelijk.

Je kunt je track trace opvragen door te bellen naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Wel een beetje apart inderdaad zo'n dure headphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ik ben ook jaloers.. maar wat wil je dan ? We krijgen t product waarvoor we betaald hebben. .. Mocht t je lukken dan wil ik er natuurlijk ook een :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
GeNiTaLiX schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:08:
Ik ben ook jaloers.. maar wat wil je dan ? We krijgen t product waarvoor we betaald hebben. .. Mocht t je lukken dan wil ik er natuurlijk ook een :p
Dat krijgen die andere mensen ook. Alleen dan een weekje later omdat ze een maand later hun bestelling hebben geplaatst.
Niet netjes dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaspaas
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-07 15:31
oli4b schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:16:
[...]

Dat krijgen die andere mensen ook. Alleen dan een weekje later omdat ze een maand later hun bestelling hebben geplaatst.
Niet netjes dus
Ach ja, je kunt het ze ook gunnen. Geluk bij een ongeluk voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

oli4b schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:16:
[...]

Niet netjes dus
Gast, je krijgt een 200€ headphones gratis, en nog loop je te zeiken dat je niet de eerste bent die hem heeft.
Bel vodafone op en zeg dat ze die headphones in hun **** kunnen steken, dat zou een (niet zo slimme) man doen.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Over op tijd bezorgen gesproken.. wat is de tt status bij jullie? Bij mij staat ie nog wel op zending wordt voorbereid.

Wel levering tussen 1230 en 1430 morgen...

(Maar heb het wel eens meegemaakt dat de bezorgdatum ineens de volgende dag anders is)

[ Voor 38% gewijzigd door GeNiTaLiX op 17-10-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
GeNiTaLiX schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:26:
Over op tijd bezorfen gesproken.. wat is de tt status bij jullie? Bij mij staat ie nog wel op zending wordt voorbereid
Dat is normaal, na 00.00 verandert dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Btw weet t goed gemaakt.. doe mij de gear vr er straks maar bij twv 199 euro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Morgen krijgt de lokale PhoneHouse m binnen.
Ga m dus snel ophalen!

Kan ik in t weekend alles mooi instellen, en kan ik er maandag vol productief mee aan de slag.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Heb iemand gevonden die hem wil verkopen (vodafone verlenging) Dus ik ben morgen ook een trotse eigenaar van een Note 4 :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
D0gtag schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:26:
[...]

Gast, je krijgt een 200€ headphones gratis, en nog loop je te zeiken dat je niet de eerste bent die hem heeft.
Bel vodafone op en zeg dat ze die headphones in hun **** kunnen steken, dat zou een (niet zo slimme) man doen.
Wow WTF doe eens relax.

Ik krijg de telefoon morgen binnen en krijg dus geen koptelefoon. Ik ben zo iemand die op 16 september heeft besteld en hem uiterlijk 10 oktober binnen zou krijgen.
Ik vind het dus onterecht dat deze mensen (waaronder ik) geen koptelefoon krijgen. Voor die andere mensen is het natuurlijk heel leuk en dat gun ik ze ook, wat maakt mij het uit.

Misschien de volgende keer even goed lezen wat iemand geschreven heeft voordat je begint met schelden.

[ Voor 6% gewijzigd door oli4b op 17-10-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
oli4b schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:52:
[...]

Wow WTF doe eens relax.

Ik krijg de telefoon morgen binnen en krijg dus geen koptelefoon. Ik ben zo iemand die op 16 september heeft besteld en hem uiterlijk 10 oktober binnen zou krijgen.
Ik vind het dus onterecht dat deze mensen (waaronder ik) geen koptelefoon krijgen. Voor die andere mensen is het natuurlijk heel leuk en dat gun ik ze ook, wat maakt mij het uit.

Misschien de volgende keer even goed lezen wat iemand geschreven heeft voordat je begint met schelden.
Ben benieuwd hoe Vodafone reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Laatst online: 04-09 08:44
Wacht wie krijgt nou een koptelefoon gratis? de klanten die bij Vodafone leveringsproblemen hebben?
En welke koptelefoon krijgen ze? Zou zeker Solo HD zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
k---evi-n schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:52:
Wacht wie krijgt nou een koptelefoon gratis? de klanten die bij Vodafone leveringsproblemen hebben?
En welke koptelefoon krijgen ze? Zou zeker Solo HD zijn 8)7
Klanten die te laat zijn geweest met bestellen en daardoor logischer wijs morgen geen note 4 in huis hebben krijgen een Samsung level on van Samsung toegestuurd. Ze krijgen de telefoon volgende week. 150 euro voor 1 week wachten.

Als je dus gisteravond had besteld krijg je alsnog een koptelefoon.

Klanten die een maand hebben moeten wachten en wel al aan een abonnement vast zitten en hun telefoon een week te laat krijgen, krijgen niks aan compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
oli4b schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:02:
[...]

Klanten die te laat zijn geweest met bestellen en daardoor logischer wijs morgen geen note 4 in huis hebben krijgen een Samsung level on van Samsung toegestuurd. Ze krijgen de telefoon volgende week. 150 euro voor 1 week wachten.

Klanten die een maand hebben moeten wachten en wel al aan een abonnement vast zitten en hun telefoon een week te laat krijgen, krijgen niks aan compensatie.
Dat is inderdaad niet eerlijk ... We gaan maar samsung es bellen voor de info hierover? |:(
Of heeft dit niet met samsung te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
k---evi-n schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:07:
[...]

Dat is inderdaad niet eerlijk ... We gaan maar samsung es bellen voor de info hierover? |:(
Ik denk dat we bij Vodafone moeten klagen. Kan maandag, dan is die afdeling er weer.

Ik weet niet of deze actie landelijk is en andere klanten ook krijgen. Je hebt bijvoorbeeld ook klanten die begin september hebben besteld bij coolblue en nu ook geen note krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
oli4b schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:09:
[...]

Ik denk dat we bij Vodafone moeten klagen. Kan maandag, dan is die afdeling er weer.

Ik weet niet of deze actie landelijk is en andere klanten ook krijgen. Je hebt bijvoorbeeld ook klanten die begin september hebben besteld bij coolblue en nu ook geen note krijgen.
Ik ga morgen wel eens met samsung praten hierover, hun zouden wel wat kunnen betekenen voor de klanten. Ik laat wat weten erover.

Trouwens heb nog niks van Studentmobiel helaas.. denk dat we nog even paar dagen moeten wachten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-12-2021
[...]

Dus als je te laat hebt besteld krijg je een compensatie, en bestelde je op tijd dan krijg je niks.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:56
Ik heb mijn abonnement op 6 oktober verlengd bij vodafone, en ik heb nog helemaal geen indicatie gehad wanneer ik het toestel kan ontvangen. Zou het nodig zijn contact op te nemen met vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
rickhaha schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:18:
Ik heb mijn abonnement op 6 oktober verlengd bij vodafone, en ik heb nog helemaal geen indicatie gehad wanneer ik het toestel kan ontvangen. Zou het nodig zijn contact op te nemen met vodafone?
Zou ik wel doen, je kunt niks meer doen dan vragen. Misschien is er iets misgegaan achter de schermen en ben jij de dupe ervan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

De enige mail van postnl die ik vandaag kreeg is deze

Het is u vast niet ontgaan. Deze week werd bekend dat er besmette e-mails uit naam van PostNL worden verstuurd. Verschillende media hebben hier aandacht aan besteed en wij hebben u op de hoogte gesteld via een bericht op de MijnPakket Homepage en op social media.

Wat is er precies gebeurd?
Cybercriminelen versturen mails die doen geloven dat een koerier een pakket niet kon afleveren. Er wordt gevraagd op een link te klikken.Wanneer u op deze link klikt, download u schadelijke software die u bedreigt en vervolgens geld vraagt.

Via deze mail adviseren wij u nogmaals om deze e-mail meteen te deleten en niet op de link te klikken.

Verdere uitleg kunt u lezen op deze pagina.

Met vriendelijke groet,

Carlos Mendes Aguiar
Directeur Commercie

Wazig..

-------
^ik hoop dat je wat kan betekenen mbt head phones heb ze bekeken en zijn wel hele mooie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:56
k---evi-n schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:20:
[...]

Zou ik wel doen, je kunt niks meer doen dan vragen. Misschien is er iets misgegaan achter de schermen en ben jij de dupe ervan? :/
Dan ga ik dat meer eens doen! Thanks :)
GeNiTaLiX schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:30:
De enige mail van postnl die ik vandaag kreeg is deze

Het is u vast niet ontgaan. Deze week werd bekend dat er besmette e-mails uit naam van PostNL worden verstuurd. Verschillende media hebben hier aandacht aan besteed en wij hebben u op de hoogte gesteld via een bericht op de MijnPakket Homepage en op social media.

Wat is er precies gebeurd?
Cybercriminelen versturen mails die doen geloven dat een koerier een pakket niet kon afleveren. Er wordt gevraagd op een link te klikken.Wanneer u op deze link klikt, download u schadelijke software die u bedreigt en vervolgens geld vraagt.

Via deze mail adviseren wij u nogmaals om deze e-mail meteen te deleten en niet op de link te klikken.

Verdere uitleg kunt u lezen op deze pagina.

Met vriendelijke groet,

Carlos Mendes Aguiar
Directeur Commercie

Wazig..

-------
^ik hoop dat je wat kan betekenen mbt head phones heb ze bekeken en zijn wel hele mooie
Dit is inderdaad ook het enige wat ik ontvangen heb. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
DutchManticore schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:33:
Ga m dus snel ophalen!

Kan ik in t weekend alles mooi instellen, en kan ik er maandag vol productief mee aan de slag.
Dus als ik morgen vroeg naar de phonehouse ga dan zou het moeten lukken?

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die klanten die een maand moesten wachten wisten dit echter wel min of meer van tevoren.
Ik wist niet dat ik met mijn bestelling bij de tweede levering zou zitten. Het enige wat (mij) bekend was, was de datum van 17 oktober. Vodafone kan hier (misschien wel door samsung) niet aan voldoen. en compenseert dit met de headset. De klanten die een maand hebben gewacht hoeven niet gecompenseerd te worden want daar worden de afspraken ( op basis van een releasedatum van 17 oktober) nagekomen.

Begrijp me verder niet verkeerd. Ik gun iedereen een headset. Maar zeggen dat je er recht op had omdat je vroeg besteld hebt terwijl dit een compensatie actie is is niet geheel gegrond lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:21:
[...]

Die klanten die een maand moesten wachten wisten dit echter wel min of meer van tevoren.
Ik wist niet dat ik met mijn bestelling bij de tweede levering zou zitten. Het enige wat (mij) bekend was, was de datum van 17 oktober. Vodafone kan hier (misschien wel door samsung) niet aan voldoen. en compenseert dit met de headset. De klanten die een maand hebben gewacht hoeven niet gecompenseerd te worden want daar worden de afspraken ( op basis van een releasedatum van 17 oktober) nagekomen.

Begrijp me verder niet verkeerd. Ik gun iedereen een headset. Maar zeggen dat je er recht op had omdat je vroeg besteld hebt terwijl dit een compensatie actie is is niet geheel gegrond lijkt me?
Ik snap jouw punt, echter voelt het uit "loyalty" oogpunt wel als een trap in het kruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
[...]

Ja okee ik begrijp je punt maar doe dan niemand z'n ding of iedereen z'n ding want dit is wel een beetje oneerlijk van ja ik ben dr 3 dagen al op aan het wachten en ik moet nog wachten... en die wat een maand geleden hebben besteld zouden moeten denken van ja ik heb al lang gewacht dan wacht ik nog wel paar dagen langer?
ik denk eerlijk gezegd dat dan die wat lang aan het wachten zijn deze juist de koptelefoon moeten krijgen omdat ook de datum al eerder is veranderd van de 10e naar de 17e en nu weer naar later voor sommige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
DutchManticore schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:33:
Ga m dus snel ophalen!

En van welke lokale phonehouse heb je dit gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
heutsm schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:47:
[...]

En van welke lokale phonehouse heb je dit gehoord?
Arnhem

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phonehouse in heerlen zegt ook dat ze vandaag (zaterdag :) ) de telefoon binnenkrijgen. gister nog nagevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
[...]

Eerdere berichten niet gelezen? Week 41 is door vodafone gegarandeerd. Niet alleen door de verkoop afdeling. Ook door de loyalty afdeling en door alle andere afdelingen. Vodafone zou een pre-release krijgen en zou de eerste zijn. Dit hebben ze volgehouden tot 8 oktober. Toen was er ineens vertraging.
Ook mijn levering heeft dus vertraging opgelopen en ik heb meer dan een maand geleden besteld.
Een vorm van compensatie is dus wel op z'n plaats.
De vage communicatie hier omheen heb ik nog niets eens meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oli4b schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:31:
[...]

Eerdere berichten niet gelezen? Week 41 is door vodafone gegarandeerd. Niet alleen door de verkoop afdeling. Ook door de loyalty afdeling en door alle andere afdelingen. Vodafone zou een pre-release krijgen en zou de eerste zijn. Dit hebben ze volgehouden tot 8 oktober. Toen was er ineens vertraging.
Ook mijn levering heeft dus vertraging opgelopen en ik heb meer dan een maand geleden besteld.
Een vorm van compensatie is dus wel op z'n plaats.
De vage communicatie hier omheen heb ik nog niets eens meegenomen.
Niet alles nee. Maar als dat inderdaad het geval is dan zou een compensatie op zijn plaats zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Het is wel waar mij is tijdens het bestellen beloofd dat ik m in week 41 zou krijgen. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Zending is ontvangen door PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik ben nummer 18 bij Phonehouse in Haarlem. Ouderwets naar de winkel gaan loont dus.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Zojuist telefonisch bij typhone mijn abbo verlengt. Zwarte is op voorraad. Zal hem denk maandag krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Moby schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:35:
Ik ben nummer 18 bij Phonehouse in Haarlem. Ouderwets naar de winkel gaan loont dus.
Nu trotse een eigenaar ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
Onderweg naar phonehouse almere ben benieuwd

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Heb hem half uur geleden binnen gekregen. Vodafone verlenging.

Deze telefoon is een en al baas. Wat een pracht ding.

Sterkte met wachten en succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Oli, heb je er btw de standaard accessoires bij gekregen die ook bij de unboxing video's grtoond werden of ook bijvoorbeeld die kleine houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:21
Weet iemand als de note 4 af te halen is in een winkel in Eindhoven of zuid Limburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Ben even met samsung in de chat en ik heb al vooruitgang, ze gaan kijken wat ze voor mij kunnen betekenen ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Nou bij de Phonehouse is alleen leuk als je er een koopt met een vodaphone abbo.. ik kwam er net en wou er 1 maar geen abbo. En dat kon niet. En mediamarkt die verzekerde dat ik hem zo zou krijgen moest ook zijn belofte breken.. erg jammer

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
GeNiTaLiX schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:46:
Oli, heb je er btw de standaard accessoires bij gekregen die ook bij de unboxing video's grtoond werden of ook bijvoorbeeld die kleine houder?
Nope alleen standaard spul en extra s pen tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Vingerafdrukscanner werkt echt super goed. Ook als ik mijn duim horizontaal er over heen haal werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

k---evi-n schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:16:
Ben even met samsung in de chat en ik heb al vooruitgang, ze gaan kijken wat ze voor mij kunnen betekenen ik hou jullie op de hoogte!
Kan ik ook met ze chatten? Of weten ze dat het meer mensen betreft? Laat maar weten of je wat bereikt. Hoop dat het lukt! Zou enorm mooi zijn van samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
GeNiTaLiX schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:35:
[...]

Kan ik ook met ze chatten? Of weten ze dat het meer mensen betreft? Laat maar weten of je wat bereikt. Hoop dat het lukt! Zou enorm mooi zijn van samsung
Net gesproken met samsung. Deze kunnen niets betekenen. Verwijzen mij door naar vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kom net terug van de Lijnbaan Vodafone winkel in r'dam. 37 euro per maand, geen kosten toestel en alleen 6.50 thuiskopie kosten en that's it.
stond een uurtje in de rij en heb hem nu in m'n handen.

Ging best lekker!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericv_g
26-09 besteld bij vodafone, het is ze niet gelukt om bij postnl te krijgen.. argh wat irritant. Vrienden die later hebben besteld bij vodafone hebben 'm wel.. waar gaat t mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
helaas kan Samsung niks betekenen ... hier moeten wij de providers voor aankijken.
Overigens heb ik met 2 medewerkers gesproken de eerste was onvriendelijk en hier heb ik een 2e gesprek aangemaakt om nogmaals met een vriendelijkere medewerker te spreken.
Deze vertelde me dat ik studentmobiel moest contacteren hierover. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
iemand hier enige idee wanneer dit toestel ook gewoon in de winkels te krijgen is?
Ik wil namelijk heel graag dit toestel via Tele2.

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Heb hem eindelijk ontvangen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kleur hebben jullie? Ik heb op 3 oktober een abbo afgesloten bij typhone (met t-mobile) met een Witte note 4. Nu is de witte (nog) niet op voorraad maar de zwarte wel. Hoe zit dat in de winkels, hebben ze daar ook enkel zwart of ook wit? Ik heb de kleur van het toestel laten veranderen naar zwart. Die leveren ze dan hopelijk maandag........... Kan niet meer wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Ik heb een witte, ziet er vet uit:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-12-2021
oli4b schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Nope alleen standaard spul en extra s pen tips
Ik kreeg van Samsung een usb stick van 16gb met usb en micro usb aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Hebben jullie allemaal verlengd?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besteld via bol.com. Nog geen informatie wat is levering datum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
master111 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

Ik kreeg van Samsung een usb stick van 16gb met usb en micro usb aansluiting.
Waar heb je hem besteld? Samsung zelf zeker he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickmooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-01-2023
Is de actie Note 4 icm Vodafone voor 39euro van vandaag al op of zijn er nog toestellen beschikbaar?

[ Voor 7% gewijzigd door patrickmooij op 18-10-2014 14:00 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste