Bij Coolblue "Verwachte leverdatum: onbekend."

Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door kidh0tsh0t op 27-10-2014 16:55 ]
Bedankt voor de tip! Ik ben gisteren om 19:00 als een gek naar Roermond gereden, 45 minuten, en nadat ik de mijne gekocht had waren er nog maar 2 overNG00 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:31:
Voor de geïnteresseerden, bij de mediamarkt roermond hebben ze nog 4 zwarte galaxy note 4 liggen.
Net langs geweest
Haha fijn dat je er 1 hebt kunnen krijgenMyedvyed schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:51:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik ben gisteren om 19:00 als een gek naar Roermond gereden, 45 minuten, en nadat ik de mijne gekocht had waren er nog maar 2 over![]()
Niet dat die impulsrit heel veel toevoegde aangezien de Note 4 nu weer langzaam op meer plekken op voorraad lijkt te komen, maar ach
[ Voor 3% gewijzigd door privatair op 29-10-2014 00:00 ]
[ Voor 2% gewijzigd door pappaleone op 29-10-2014 04:03 . Reden: Foutje ]
Ze liegen dat ze barsten! Ik wacht nu al anderhalve week op mijn toestel.privatair schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:59:
Deze medewerker van de chat, kon mij echter vertellen dat ze ''genoeg'' op voorraad hebben omdat ... de afdeling van Vodafone welke gaat over online verkopen gaat, een grotere voorraad heeft gekregen.
Al met al een raar verhaal.
Dat is iets wat zeker is, ik heb 3 abonnementen lopen bij Vodafone, over het netwerk geen problemen. Maar alles wat met telefonische hulp heeft te maken is zeer slecht. Krijg toch het idee dat het call center mensen heeft die echt weinig van de materie afweten. En men maakt ook zelden notities als je ze hebt gebeld. Als je weer terug belt staat er dus niets in de computer.Drukkert schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 05:57:
[...]
Ze liegen dat ze barsten! Ik wacht nu al anderhalve week op mijn toestel.
Dus ècht niet op voorraad he? Ik zal hier wel laten weten wanneer ie arriveerd!
Ook ik kan bevestigen dat dit de grootste onzin is. Ik heb al meerdere keren via chat/telefoon aangegeven dat ze hun voorraad moeten aanpassen op de site, maar deze staat al anderhalve week op "direct beschikbaar".privatair schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:59:
Deze medewerker van de chat, kon mij echter vertellen dat ze ''genoeg'' op voorraad hebben omdat ... de afdeling van Vodafone welke gaat over online verkopen gaat, een grotere voorraad heeft gekregen.
Al met al een raar verhaal.
Verwijderd
Verwijderd
Gisteren dan toch het verlossend antwoord; hij is binnen! Gisteren eind van de dag ook meteen opgehaald. Gemiddeld krijgen de Vodafone winkels er 2 per levering dus het zal er vanaf hangen hoeveel gepre-orderde Note's ze in bestelling hebben staan alvorens ze voorraad gaan krijgen...Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:35:
Afgelopen weekend ook ff langs Vodafone in Oosterhout en Breda geweest waar ze wel 1 om 2 Note's ontvangen hadden voor de Pre-orders (maar niet de mijne). Er wordt pas weer levering verwacht in week 45.
Apple praktijken...
[ Voor 51% gewijzigd door GKW op 29-10-2014 12:28 ]
Verwijderd
Gewoon afzeggen die handel studentenmobiel heeft de zwarte op voorraad. En inderdaad het gaat Vodafone om zo veel mogelijk verkoopVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:17:
Twee weken? Ik ben benieuwd hoe ik reageer als ik dat even op me in laat werken.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
De zwarte Note 4 is ook bij een aantal Mediamarkt filialen in Nederland op voorraad. Maar niet voor 699 euro.Yucko schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:18:
voor diegene die kort bij de duitse grens wonen is het wellicht een optie om te kijken bij een duitse mediamarkt. EUR 699,- als ik de site mag geloven.
En daar waar eerst stond dat hij pas in halverwege November leverbaar was, staat er nu dat hij op voorraad is en binnen 2 dagen geleverd kan worden (helaas niet naar NL, maar is puur om te kijken of hij echt op voorraad is).
* Yucko schiet straks even de grens over, want als hij moet wachten op BelCompany dan kan hij volgens mij nog lang wachten
GKW schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:26:
Net ook via de chat vernomen dat de levering vanuit Samsung pas in week 46 gaat gebeuren.....
Dit betekent dat de levering dus pas vanaf week 46 gaat gebeuren maar ze konden mij niets zeggen over wanneer ik hem dan geleverd krijg. Ze hebben geen inzicht in een wachtlijst of iets dergelijks...
En ook ik heb net met vodafone gebeld. En mij konden ze helemaal niets zeggen wat betreft een levering. Alleen weer het standaard verhaaltje van op dinsdag en vrijdag zijn leverdagen van samsung, maar er is bij ons niets bekend over wanneer en hoeveel er binnen komt...Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:39:
Ik heb 9 oktober de witte note 4 besteld bij vodafone i.c.m. een verlenging.
Zojuist heb ik gebeld met Vodafone. Hier gaven ze aan dat aanstaande er voor donderdag (morgen) een levering is toegezegd door Samsung. Deze zullen dan dezelfde dag weer uitgeleverd worden naar de klanten.
Hopelijk hebben ze dit keer eindelijk eens de waarheid verteld.
zou best kunnen, maar ik ben in Dordrecht alle telecom winkels afgelopen, in Rotterdam Alexandrium ook zo'n beetje EN gebeld met een paar winkels in Sittard, maar nergens had men hem op voorraad.ShakerNL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:27:
[...]
De zwarte Note 4 is ook bij een aantal Mediamarkt filialen in Nederland op voorraad. Maar niet voor 699 euro.
[ Voor 6% gewijzigd door Yucko op 29-10-2014 13:48 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Sterker nog, BelCompany heeft hem voor 660 overal. Je moet ze verwijzen naar hun nieuwsbrief. Heb ze laatst aan de telefoon gehad en die gast verzekerde mij dat als het 660 in de nieuwsbrief was, dit na het verlopen van de 'actieperiode/briefperiode' nog steeds de geldende prijs zal zijn. Aangezien de telefoons pas leverbaar zijn na die periode.Yucko schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:46:
[...]
zou best kunnen, maar ik ben in Dordrecht alle telecom winkels afgelopen, in Rotterdam Alexandrium ook zo'n beetje EN gebeld met een paar winkels in Sittard, maar nergens had men hem op voorraad.
BelCompany heeft volgens mij de laagste prijs (Dordrecht EUR 679,-, R'dam Alexandrium zelfs EUR 659,-) maar die in Dordrecht geeft mensen die hem met abo afnemen voorrang, dus mochten ze hem ooit binnenkrijgen dan heb ik pech want ik wil hem los daar ik Maart mijn abo verlengd heb voor 2 jaar.
Mij boeit het niet dat ik duits toestel heb dadelijk, mijn Note 1 is van origine Pools
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Klopt, maar twee keer week 46 vertellen zegt mij dat daar iets van waarheid in zitNG00 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:36:
[...]
[...]
En ook ik heb net met vodafone gebeld. En mij konden ze helemaal niets zeggen wat betreft een levering. Alleen weer het standaard verhaaltje van op dinsdag en vrijdag zijn leverdagen van samsung, maar er is bij ons niets bekend over wanneer en hoeveel er binnen komt...
Oftewel tegen iedereen wordt wat anders gezegd, dus hoe betrouwbaar zijn die gesprekken
Verwijderd
Sorry had paar bericht terug gepost, besteld bij studentenmobiel.nlBigF25 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:49:
@pappaleone
wellicht wat meer info.. Waar heb je besteld?
[ Voor 10% gewijzigd door pappaleone op 29-10-2014 16:07 ]
net de winkel te Sittard aan de lijn gehad en die had 'm in het systeem staan voor EUR 679,99. Toen ik ze attendeerde op de folder met de lagere prijs verwees men mij doodleuk naar de tekst op de voorlaatste pagina waar dan weer de disclaimer "Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden" staat.Kartale schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:15:
[...]
Sterker nog, BelCompany heeft hem voor 660 overal. Je moet ze verwijzen naar hun nieuwsbrief. Heb ze laatst aan de telefoon gehad en die gast verzekerde mij dat als het 660 in de nieuwsbrief was, dit na het verlopen van de 'actieperiode/briefperiode' nog steeds de geldende prijs zal zijn. Aangezien de telefoons pas leverbaar zijn na die periode.
PSN: c_caveman1982
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Verwijderd
Hoi het gebeuren met Vodafone begint onderhand wel heel irritant te worden. Waarom zeg je de verlenging bij hun niet gewoon af, en zoek een winkel in de buurt waar je ook gewoon kunt verlengen. Als vv zegt dat je de verlenging niet terug kunt draaien? Bullshit hun komen hun afspraak ook niet na, heb dit zelf ook al een keer gedaan. Ps woon je zo afgelegen omdat je alleen bereik hebt met vv? Succes.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 05:08:
Hallo, 25 oktober ben ik naar de VV winkel geweest om te verlengen maar omdat ze ze niet op voorraad hadden uiteindelijk toch via Internet verlengt omdat hij direct leverbaar is.
Inmiddels heb ik om de dag contact met VV. Gisteren kreeg ik te horen dat ze donderdag weer levering krijgen en als er genoeg binnen komen dat ik dan vrijdag of zaterdag mijn telefoon in huis heb. Waarbij de mevrouw wel vermoede dat dit het geval is.
Toen ik zei dat ik levering na misschien een week of zelfs langer nou niet direct leverbaar vond, kreeg ik domweg te horen dat als er binnen 10 werkdagen word geleverd VV zelf dit als direct leverbaar beschouwd. Hierop reageerde ik dat ik dit verbazend vond en als ik dit wist mijn abbo via een andere site wel had verlengd werd ik afgesnauwd met de woorden: tja, heb je pech.
Het is dit VV als enigste hier bereik heeft, want anders was ik denk ik nog overgestapt...
Verwijderd
Ik heb bij mijn vorige telefoon de Note 3 exact hetzelfde geduvel gehad al nu gaande is bij de Note 4. Ofwel op de site voldoende vooraad. Ik heb toen bijna 2 weken gewacht en gewacht en elke 2 dagen gebeld en het zelfde zijkverhaal ( sorry voor taalgebruik) Na dag 13 goed heb ik gebeld dat ik de telefoon niet meer wilde hebben, een hoop gekissebis, u hebt besteld dat kan niet. Ik heb ze toen haarfijn uitgelegd dat ze de boel zelf beduvelen door te vertellen dat de telefoon voorradig is maar vervolgens niets uitleveren. Daarbij heb ik gewoon gezegd als de telefoon toch nog wordt geleverd ik hem gewoon weiger. ik heb telefonisch niets getekend simpel. Ben daarna naar een winkel gegaan waar de telefoon gewoon voorradig was en hem daar verlengd zo simpel is dat. Ik ga er vanuit dat ik me aan de regels moet houden, dan houdt ik hun dus ook aan de regels. Wat Vodafone doet is puur misleiding, hetzelfde als een hond een brok voor zijn neus houden en niet geven.Solictice schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:58:
Hoe kan je je verlenging zomaar annuleren dan? Ik begin het ook zat te worden met Vodafone.
Of is er überhaupt iets dat wij als consumenten kunnen doen tegen Vodafone op het moment?
Zoals het letterlijk in mijn bevestigingsmail staat:Solictice schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:58:
Hoe kan je je verlenging zomaar annuleren dan? Ik begin het ook zat te worden met Vodafone.
Of is er überhaupt iets dat wij als consumenten kunnen doen tegen Vodafone op het moment?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 13:37 ]
Verwijderd
Het is zelfs zo erg dat we alleen met de range-extender van VV bereik hebben. En aangezien andwre providers die niet hebben, hebben we dus geen keus.pappaleone schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 05:29:
[...]
Ps woon je zo afgelegen omdat je alleen bereik hebt met vv? Succes.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 14:29 ]
Okay in ieder geval succes.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:23:
[...]
Het is zelfs zo erg dat we alleen met de range-extender van VV bereik hebben. En aangezien andwre providers die niet hebben, hebben we dus geen keus.
Maar goed, mij is verteld dat donderdagnacht op vrijdagochtend de levering komt zodat ik mijn toestel vrijdag of uiterlijk zaterdag in huis heb.
Dus ik heb er net als GKW een hard hoofd in.
To be continued...
Verwijderd
Kleine update, zojuist weer met VV gebeld.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 05:08:
Inmiddels heb ik om de dag contact met VV. Gisteren kreeg ik te horen dat ze donderdag weer levering krijgen en als er genoeg binnen komen dat ik dan vrijdag of zaterdag mijn telefoon in huis heb. Waarbij de
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Kartale op 31-10-2014 11:36 ]
Verwijderd
Lara dit is echt puur bullshit, elke keer hebben ze weer een ander lulverhaal. Het probleem met vv is dat ze elke keer weer iets anders verzinnen. Dit is antwoord... In heel de story.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:47:
[...]
Kleine update, zojuist weer met VV gebeld.
Ben vandaag thuis omdat de telefoon vermoedelijk vandaag uiterlijk zaterdag geleverd zou worden. Maar heb nog geen e-mail of sms ontvangen. Klantenservice geeft op dit moment aan dat het computersysteem nog niet is bijgewerkt waardoor ze niet weten of er vannacht een levering is geweest. Vanmiddag kan ik nog een keer bellen om te kijken of het systeem nu al meer informatie heeft en of mijn telefoon misschien inmiddels al onderweg is.
To be continued...
Mocht het na deze toezegging van vandaag inderdaad nog niet geleverd worden, ga ik ook een compensatie eissen.BigF25 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:40:
@NG00
heb ook een kleine uur geleden op de chat gezeten maar dit verhaal kreeg ik helaas niet mee..
Ze riepen vooralsnog wk46, heb ter vergoeding wel een maand gratis gekregen..
Verwijderd
Zojuist weer VV gesproken. Inmiddels is de voorraad lijst van vandaag bekend en helaas daar staan niet de Samsung Note 4 zwart op. Oftewel ze zijn vannacht niet binnen gekomen. De medewerker had doorgekregen dat ze deze week zouden binnen komen, dus heeft nog steeds hoop dat ze deze week (wat er nog van over is) binnen gaan komen. Maar goed, moet wel rekening houden dat ik mijn telefoon pas volgende week binnen heb. Heb gevraagd of het nut heeft om in de winkel te kijken of daar voorraad is, want dat kunnen ze zelf niet zien. Maar dat is zinloos, mijn abbo annuleren duurt 5 a 10 werkdagen en in de winkel zouden ze 'm dus pas over 2 weken weer kunnen verlengen. De medewerker vond zelf de gang van zaken toch wel erg raar over het feit dat het toestel direct leverbaar is maar niet uit te leveren dat hij een melding gaat maken bij het hoofdkantoor (zegt hij tenminste)Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:47:
[...]
Kleine update, zojuist weer met VV gebeld.
Ben vandaag thuis omdat de telefoon vermoedelijk vandaag uiterlijk zaterdag geleverd zou worden. Maar heb nog geen e-mail of sms ontvangen. Klantenservice geeft op dit moment aan dat het computersysteem nog niet is bijgewerkt waardoor ze niet weten of er vannacht een levering is geweest. Vanmiddag kan ik nog een keer bellen om te kijken of het systeem nu al meer informatie heeft en of mijn telefoon misschien inmiddels al onderweg is.
To be continued...
Geloof het maar niet.. Heb denk ik al 5x aangegeven dat ze het op hun site moeten aanpassen, vervolgens melden ze 'we geven het intern door aan desbetreffende afdeling' maar tot op heden hebben ze helemaal niets aangepast.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:50:
[...]
Zojuist weer VV gesproken. Inmiddels is de voorraad lijst van vandaag bekend en helaas daar staan niet de Samsung Note 4 zwart op. Oftewel ze zijn vannacht niet binnen gekomen. De medewerker had doorgekregen dat ze deze week zouden binnen komen, dus heeft nog steeds hoop dat ze deze week (wat er nog van over is) binnen gaan komen. Maar goed, moet wel rekening houden dat ik mijn telefoon pas volgende week binnen heb. Heb gevraagd of het nut heeft om in de winkel te kijken of daar voorraad is, want dat kunnen ze zelf niet zien. Maar dat is zinloos, mijn abbo annuleren duurt 5 a 10 werkdagen en in de winkel zouden ze 'm dus pas over 2 weken weer kunnen verlengen. De medewerker vond zelf de gang van zaken toch wel erg raar over het feit dat het toestel direct leverbaar is maar niet uit te leveren dat hij een melding gaat maken bij het hoofdkantoor (zegt hij tenminste)
Dus maar wachten tot volgende week, week 45 inmiddels......
Verwijderd
En dat gaan ze ook niet doen ook zolang het ze op deze manier nog bestellingen oplevertBigF25 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:04:
[...]
Geloof het maar niet.. Heb denk ik al 5x aangegeven dat ze het op hun site moeten aanpassen, vervolgens melden ze 'we geven het intern door aan desbetreffende afdeling' maar tot op heden hebben ze helemaal niets aangepast.
De MM Arena heeft hem op voorraad, ben hem namelijk niet gaan ophalen (staat nog gereserveerd, maar annuleer hem zo als ze bellen). Kreeg telefoontje van BelCompany Amstelveen. Heb m meegekregen voor 666 (incl. thuiskopieheffing). Gaat om een zwarte. MM heeft er ook 2 liggen in het zwart en volgens mij ook eentje wit. Ze zouden mij nog bellen of ik hem voor 660 mocht meenemen aangezien degene die daarover gaat niet aanwezig was nog.Hanky74 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:18:
Iemand die toevallig weet of en bij welke BelCompany vestiging de zwarte Note 4 ergens op voorraad is?
[ Voor 9% gewijzigd door Kartale op 31-10-2014 17:17 ]
Ik zie op deze site https://directsales.vodafone.nl/ wel staan dat het op voorraad is. Ik weet dus niet hoe accuraat het is voor Friends and Family.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:50:
[...]
Zojuist weer VV gesproken. Inmiddels is de voorraad lijst van vandaag bekend en helaas daar staan niet de Samsung Note 4 zwart op. Oftewel ze zijn vannacht niet binnen gekomen. De medewerker had doorgekregen dat ze deze week zouden binnen komen, dus heeft nog steeds hoop dat ze deze week (wat er nog van over is) binnen gaan komen. Maar goed, moet wel rekening houden dat ik mijn telefoon pas volgende week binnen heb. Heb gevraagd of het nut heeft om in de winkel te kijken of daar voorraad is, want dat kunnen ze zelf niet zien. Maar dat is zinloos, mijn abbo annuleren duurt 5 a 10 werkdagen en in de winkel zouden ze 'm dus pas over 2 weken weer kunnen verlengen. De medewerker vond zelf de gang van zaken toch wel erg raar over het feit dat het toestel direct leverbaar is maar niet uit te leveren dat hij een melding gaat maken bij het hoofdkantoor (zegt hij tenminste)
Dus maar wachten tot volgende week, week 45 inmiddels......
F&F is hetzelfde als de gewone abonnementen. Helaas.Ntr- schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:14:
[...]
Ik zie op deze site https://directsales.vodafone.nl/ wel staan dat het op voorraad is. Ik weet dus niet hoe accuraat het is voor Friends and Family.
[ Voor 3% gewijzigd door staba op 03-11-2014 10:19 ]
En nog steeds geeft Vodafone op de site aan dat de Note 4 netjes op voorraad is. Mensen trap er toch niet in en laat dat bedrijf links liggen, er zijn ook nog andere providers en natuurlijk via de gewone telefoon winkels. Vodafone is meester in het besodemieteren van klanten. Dit moet onderhand toch wel duidelijk zijn.staba schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:19:
Net weer met vodafone gechat. Ze hebben geen idee wanneer er een levering komt. Afwachten is het advies.
Verwijderd
Ik heb zelf 9-10-14 besteld. Ik heb inmiddels de samsung level on koptelefoon ontvangen als goedmaker voor het wachten. Ik geloof dat ik hier op het forum nog iemand had gezien die deze ontvangen had.NG00 schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:13:
Ik zie op de vodafone site dat mensen die vanaf 3 november een note 4 aanschaffen icm met een nieuw abo/verlenging een samsung level box mini cadeau krijgen...
Uiteraard meteen contact opgenomen via de chat met vodafone, en gevraagd hoe dit zit met klanten die al eerder een note 4 besteld hebben en deze nog steeds niet geleverd hebben gekregen
Dit kon ze me echter niet vertellen aangezien de promotie via samsung verloopt en niet via vodafone, en mij werd geadviseerd om met samsung contact op te nemen via de chat.
Dit is me echter nog niet gelukt aangezien de browser hier op het werk niet goed wordt ondersteunt door de samsung site.
Mij lijkt het in ieder geval niet meer dan netjes dat deze actie ook geldt voor iedereen die al een paar weken wacht op de note 4...
Via wie heb je deze ontvangen, samsung of vodafone? Want via vodafone krijg ik op geen enkele manier compensatie tot nu toe voor het wachten en de foutieve misleidende info... Was deze koptelefoon trouwens niet ook een of andere promotie?Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:29:
[...]
Ik heb zelf 9-10-14 besteld. Ik heb inmiddels de samsung level on koptelefoon ontvangen als goedmaker voor het wachten. Ik geloof dat ik hier op het forum nog iemand had gezien die deze ontvangen had.
Ik heb van het weekend de zwarte besteld via friends en family. helaas geen optie om hem ergens anders weg te halen aangezien de actie van vodafone verreweg het goedkoopst is.staba schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:19:
Net weer met vodafone gechat. Ze hebben geen idee wanneer er een levering komt. Afwachten is het advies.
Verwijderd
Ik heb onderstaand bericht van Vodafone gehad:NG00 schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:37:
[...]
Via wie heb je deze ontvangen, samsung of vodafone? Want via vodafone krijg ik op geen enkele manier compensatie tot nu toe voor het wachten en de foutieve misleidende info... Was deze koptelefoon trouwens niet ook een of andere promotie?
Verwijderd
Wanneer had je besteld en wanneer kreeg je deze mail als ik vragen mag. Heb zelf 20e okt besteld en heb nooit iets gekregen. Kreeg vanochtend te horen dat ze morgen grote partij binnen zouden krijgen. En Samsung zelf levert pas eind van deze week volgens de site. Ben dus bang dat het niet gaat gebeuren dat ik deze week het toestel zal ontvangen.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:10:
[...]
Ik heb onderstaand bericht van Vodafone gehad:
Beste klant,
Je bestelling van de nieuwste Samsung Galaxy Note 4 heeft helaas vertraging opgelopen door een leveringsprobleem van Samsung. Onze excuses hiervoor. We hopen je bestelling eind volgende week te kunnen leveren.
Omdat jij als één van de eersten hebt besteld, willen we je tegemoet komen en je alvast bedanken voor je geduld. Je krijgt daarom van Samsung gratis de 'Level On Headset' ter waarde van €199,- zo snel mogelijk thuisgestuurd.
Bekijk de headset alvast op de website van Samsung.
Met vriendelijke groet, Vodafone
Ik durf echter niet met zekerheid te zeggen of dit puur vanuit Vodafone of Samsung komt.
Verwijderd
Ik heb 9 oktober besteldVerwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:50:
[...]
Wanneer had je besteld en wanneer kreeg je deze mail als ik vragen mag. Heb zelf 20e okt besteld en heb nooit iets gekregen. Kreeg vanochtend te horen dat ze morgen grote partij binnen zouden krijgen. En Samsung zelf levert pas eind van deze week volgens de site. Ben dus bang dat het niet gaat gebeuren dat ik deze week het toestel zal ontvangen.
En ondertussen blijft vodafone beweren dat het toestel direct leverbaar is....
R1 schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:03:
heb vanaf 22okt al de Note4 in bestelling, en net even gechat met Samsung: die verwijst naar de 'dealer' en verwijst naar de actievoorwaarden.
Dus maar even met Vodafone gechat en gebeld: 'u kunt t proberen' ofwel geen zekerheid en gezien ik het wachten zat ben de order geannuleerd.
Ik zie wel of ik m opnieuw verleng bij Vodafone maar heb nu iig weer even de vrijheid en evt kans op de speaker
Ja die koptelefoon gaat het dus niet worden voor mij
eeuh nee?Mirage schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:22:
Net gebeld met vodafone.
Toestellen zijn nog niet binnen. (ik heb een zwarte note besteld)
Voorraad status op de website mogen ze op voorraad hebben volgens de vrouw aan de telefoon.
Zolang ze binnen 5 tot 10 werkdagen kunnen leveren mag dit volgens haar.
Op naar de vrijdag.
[ Voor 18% gewijzigd door Yucko op 04-11-2014 10:15 ]
Ja maar ik snap ook niet dat iedereen maar door blijft zeuren bij Vodafone, gewoon afzeggen en ergens anders je note 4 gaan halen simpel tochYucko schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:37:
[...]
eeuh nee?
als ik nu op de site van vodafone kijk bij de Apple iPhone 6 Plus 16 GB Space Grey dan zie ik bij de voorraad-indicator een oranje bolletje met als opmerking 'levertijd 1-2 weken'
Een groen bolletje (op voorraad) kan in mijn ogen dan niet hetzelfde (1-2 weken levertijd = 5-10 werkdagen) zijn.
gewoon klinkklare onzin van die medewerker dus
Het valt me trouwens nog mee dat hierover geen topic loopt bij Kassa (Vara) want het is gewoon oplichting.
Ja ik las de leveringsproblemen pas nadat ik het toestel bij de vodafone bestel had.NG00 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:32:
[...]
Ja die koptelefoon gaat het dus niet worden voor mij
Deze is alleen voor de vroege bestellers geweest en helaas val ik hier niet onder (20 okt besteld).
@ Mirage, op de website staat deze inmiddels al meer dan 10 werkdagen op direct leverbaar...
Via friends and family heb ik de note 4 bij vodafone veel goedkoper kunnen krijgen dan elders.pappaleone schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:56:
[...]
Ja maar ik snap ook niet dat iedereen maar door blijft zeuren bij Vodafone, gewoon afzeggen en ergens anders je note 4 gaan halen simpel toch
Haha en precies dit bovenstaande inderdaad.NG00 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:00:
[...]
Via friends and family heb ik de note 4 bij vodafone veel goedkoper kunnen krijgen dan elders.
In principe heb ik nog een prima telefoon nu, alleen wanneer ik iets bestel en het is "direct leverbaar" dan wil ik het ook meteen hebben. En moet ik dus niet nog 2-3 weken of misschien nog wel langer moeten wachten
idemNG00 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:00:
[...]
Via friends and family heb ik de note 4 bij vodafone veel goedkoper kunnen krijgen dan elders.
In principe heb ik nog een prima telefoon nu, alleen wanneer ik iets bestel en het is "direct leverbaar" dan wil ik het ook meteen hebben. En moet ik dus niet nog 2-3 weken of misschien nog wel langer moeten wachten
Fijn het lijkt er op dat vodafone begint met uitleverenVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:56:
Zojuist de leveringsmail van Vodafone ontvangen!
Witte note 4 besteld op 9 Oktober.
[ Voor 23% gewijzigd door Xyanta op 04-11-2014 14:48 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq