Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Coolblue "Verwachte leverdatum: onbekend." :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend ook ff langs Vodafone in Oosterhout en Breda geweest waar ze wel 1 om 2 Note's ontvangen hadden voor de Pre-orders (maar niet de mijne). Er wordt pas weer levering verwacht in week 45.

Apple praktijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidh0tsh0t
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 17:04
Op de Hi Website staat dat de levertijd nu 1-2 werkdagen is. Heb zelf net al besteld, hoop hem morgen of overmorgen binnen te hebben.

Update: Net verzendbevestiging gekregen en track en trace. Telefoon zou morgen aan moeten komen.

[ Voor 27% gewijzigd door kidh0tsh0t op 27-10-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:14
Voor de geïnteresseerden, bij de mediamarkt roermond hebben ze nog 4 zwarte galaxy note 4 liggen.
Net langs geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Laten ze die maar aan Vodafone geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 13:28

kakashi

respect my authoritah

net een email ontvangen van amp-logistics (de bezorgers van T-mobile) dat ik een datum kon prikken voor levering.
het ziet er naar uit dat mijn telefoon morgen binnen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Germanicus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 08:24
Bij veel mediamarkten op voorraad in de winkel. Mijn note 4 vandaag bij vestiging alexandrium gekocht. Helemaal blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

NG00 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:31:
Voor de geïnteresseerden, bij de mediamarkt roermond hebben ze nog 4 zwarte galaxy note 4 liggen.
Net langs geweest ;)
Bedankt voor de tip! Ik ben gisteren om 19:00 als een gek naar Roermond gereden, 45 minuten, en nadat ik de mijne gekocht had waren er nog maar 2 over :)

Niet dat die impulsrit heel veel toevoegde aangezien de Note 4 nu weer langzaam op meer plekken op voorraad lijkt te komen, maar ach :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Myedvyed schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:51:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik ben gisteren om 19:00 als een gek naar Roermond gereden, 45 minuten, en nadat ik de mijne gekocht had waren er nog maar 2 over :)

Niet dat die impulsrit heel veel toevoegde aangezien de Note 4 nu weer langzaam op meer plekken op voorraad lijkt te komen, maar ach :P
Haha fijn dat je er 1 hebt kunnen krijgen :)
Ik ben nog steeds in afwachting van de mijne via vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Wat kost ie bij de Mediamarkt nu. Ik zag dat ie bij de Mediamarkt 749 euro kost maar had ergens gelezen dat je hem voor minder kon kopen ivm lage prijs garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 14:29
De MediaMarkt in Deventer, Zwolle en Arnhem hebben de Note 4 op voorraad. Ik heb vandaag de zwarte Note 4 in Deventer gehaald. Daar hebben ze alleen de zwarte Note 4 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• privatair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-05 11:27
Vandaag een aantal winkels langs geweest waaronder Belcompany en vodafone winkel.
Deze allen konden mij vertellen dat zij de note 4 niet op vooraad hebben en niet exact wisten wanneer de nieuwe levering weer binnen zou komen.
Meeste van deze winkels hadden nog een aantal pre-orders liggen welke natuurlijk voorrang krijgen.

Contact gehad met Vodafone dmv chat, omdat op de site staat dat zij deze wel op voorraad hebben. (ik had hier al gelezen van leden dat dit niet altijd klopt)

Deze medewerker van de chat, kon mij echter vertellen dat ze ''genoeg'' op voorraad hebben omdat ... de afdeling van Vodafone welke gaat over online verkopen gaat, een grotere voorraad heeft gekregen.
Al met al een raar verhaal.

[ Voor 3% gewijzigd door privatair op 29-10-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faika
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09-2024
Heb er vandaag een bemachtigt bij de samsung experience store in amersfoort, in combinatie met een hi abbo.

Verkoper zei dat ze er genoeg op voorraad hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik had vanuit Thailand 25 /10 mijn note 4 besteld levertijd 1 tot 2 weken bij phonehouse.nl . Nu blijkt achteraf dat ik zelf thuis moet zijn bij aflevering. Dat gaat dus niet lukken. Heb telefoon 28 /10 netjes geannuleerd en meteen opnieuw besteld bij studentenmobiel, wordt net wakker hier in het Thaise en de mail van post. nl heb ik al, wordt vandaag 29/10 netjes bezorgd. Ik hoef hem zelf niet aan te nemen (kan dus wel) De zwarte versie is bij hun op voorraad....

[ Voor 2% gewijzigd door pappaleone op 29-10-2014 04:03 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 20:31
privatair schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:59:

Deze medewerker van de chat, kon mij echter vertellen dat ze ''genoeg'' op voorraad hebben omdat ... de afdeling van Vodafone welke gaat over online verkopen gaat, een grotere voorraad heeft gekregen.
Ze liegen dat ze barsten! Ik wacht nu al anderhalve week op mijn toestel.
Dus ècht niet op voorraad he? Ik zal hier wel laten weten wanneer ie arriveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Drukkert schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 05:57:
[...]

Ze liegen dat ze barsten! Ik wacht nu al anderhalve week op mijn toestel.
Dus ècht niet op voorraad he? Ik zal hier wel laten weten wanneer ie arriveerd!
Dat is iets wat zeker is, ik heb 3 abonnementen lopen bij Vodafone, over het netwerk geen problemen. Maar alles wat met telefonische hulp heeft te maken is zeer slecht. Krijg toch het idee dat het call center mensen heeft die echt weinig van de materie afweten. En men maakt ook zelden notities als je ze hebt gebeld. Als je weer terug belt staat er dus niets in de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
privatair schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:59:
Ook ik kan bevestigen dat dit de grootste onzin is. Ik heb al meerdere keren via chat/telefoon aangegeven dat ze hun voorraad moeten aanpassen op de site, maar deze staat al anderhalve week op "direct beschikbaar".
En toch ben ik al anderhalve week aan het wachten op mijn note 4 van vodafone. :?
Oftewel niet in trappen en ik zou dit topic in de gaten houden, aangezien het hier waarschijnlijk wel vermeld wordt als vodafone zijn note 4 gaat leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 oktober bij Vodafone de witte Note 4 gepreorderd. Excuusmailtje (incl. headphone goedmakertje die ze z.s.m. zouden leveren) gehad met de mededeling dat ze vorige week wellicht konden leveren en ik heb nog niks mogen vernemen. Dat ze bij de onlineshop van Vodafone melden dat de Note 4 'direct leverbaar' is, is (om het netjes te zeggen) bluf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staba
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 11:23
Zelfde verhaal hier. 20 Oktober bij vodafone besteld via f&f. Vorige week gechat met iemand die me vertelde dat hij begin deze week zou komen (maar dat klopt blijkbaar ook niet).

Vooral vervelend dat hij inderdaad na 1,5 week nog steeds op 'direct leverbaar' staat. Zou het systeem werkelijk zo slecht zijn dat het na zolang nog niet klopt, of proberen ze er zoveel mogelijk sales uit te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
Ook ik deel deze ervaring mee. Vorige week besteld, en elke dag dag daarna op de chat gevraagd naar een status, geen voorraad, site vermeld verkeerde info en zou worden aangepast.. Ze passen helemaal niets aan(!)
Laatste info, en dat is gisteren 2x op de chat vermeld, is dat ze wk46 dus over 2 weken gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee weken? Ik ben benieuwd hoe ik reageer als ik dat even op me in laat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Gisteren hoorde ik via de vodafone chat dat ze nog steeds geen bevestiging hebben van Samsung omtrend de levering dus het blijft erg onzeker. Er zouden 110 mensen zitten te wachten op de Note 4 maar ze verwachten wel dat er honderden binnenkomen en niet een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:35:
Afgelopen weekend ook ff langs Vodafone in Oosterhout en Breda geweest waar ze wel 1 om 2 Note's ontvangen hadden voor de Pre-orders (maar niet de mijne). Er wordt pas weer levering verwacht in week 45.

Apple praktijken...
Gisteren dan toch het verlossend antwoord; hij is binnen! Gisteren eind van de dag ook meteen opgehaald. Gemiddeld krijgen de Vodafone winkels er 2 per levering dus het zal er vanaf hangen hoeveel gepre-orderde Note's ze in bestelling hebben staan alvorens ze voorraad gaan krijgen...

Mijn note had ik 18/10 gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Net ook via de chat vernomen dat de levering vanuit Samsung pas in week 46 gaat gebeuren.....
Dit betekent dat de levering dus pas vanaf week 46 gaat gebeuren maar ze konden mij niets zeggen over wanneer ik hem dan geleverd krijg. Ze hebben geen inzicht in een wachtlijst of iets dergelijks...

[ Voor 51% gewijzigd door GKW op 29-10-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 9 oktober de witte note 4 besteld bij vodafone i.c.m. een verlenging.

Zojuist heb ik gebeld met Vodafone. Hier gaven ze aan dat aanstaande er voor donderdag (morgen) een levering is toegezegd door Samsung. Deze zullen dan dezelfde dag weer uitgeleverd worden naar de klanten.

Hopelijk hebben ze dit keer eindelijk eens de waarheid verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:17:
Twee weken? Ik ben benieuwd hoe ik reageer als ik dat even op me in laat werken.
Gewoon afzeggen die handel studentenmobiel heeft de zwarte op voorraad. En inderdaad het gaat Vodafone om zo veel mogelijk verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

voor diegene die kort bij de duitse grens wonen is het wellicht een optie om te kijken bij een duitse mediamarkt. EUR 699,- als ik de site mag geloven.

En daar waar eerst stond dat hij pas in halverwege November leverbaar was, staat er nu dat hij op voorraad is en binnen 2 dagen geleverd kan worden (helaas niet naar NL, maar is puur om te kijken of hij echt op voorraad is).

* Yucko schiet straks even de grens over, want als hij moet wachten op BelCompany dan kan hij volgens mij nog lang wachten

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
Yucko schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:18:
voor diegene die kort bij de duitse grens wonen is het wellicht een optie om te kijken bij een duitse mediamarkt. EUR 699,- als ik de site mag geloven.

En daar waar eerst stond dat hij pas in halverwege November leverbaar was, staat er nu dat hij op voorraad is en binnen 2 dagen geleverd kan worden (helaas niet naar NL, maar is puur om te kijken of hij echt op voorraad is).

* Yucko schiet straks even de grens over, want als hij moet wachten op BelCompany dan kan hij volgens mij nog lang wachten
De zwarte Note 4 is ook bij een aantal Mediamarkt filialen in Nederland op voorraad. Maar niet voor 699 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
GKW schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:26:
Net ook via de chat vernomen dat de levering vanuit Samsung pas in week 46 gaat gebeuren.....
Dit betekent dat de levering dus pas vanaf week 46 gaat gebeuren maar ze konden mij niets zeggen over wanneer ik hem dan geleverd krijg. Ze hebben geen inzicht in een wachtlijst of iets dergelijks...
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:39:
Ik heb 9 oktober de witte note 4 besteld bij vodafone i.c.m. een verlenging.

Zojuist heb ik gebeld met Vodafone. Hier gaven ze aan dat aanstaande er voor donderdag (morgen) een levering is toegezegd door Samsung. Deze zullen dan dezelfde dag weer uitgeleverd worden naar de klanten.

Hopelijk hebben ze dit keer eindelijk eens de waarheid verteld.
En ook ik heb net met vodafone gebeld. En mij konden ze helemaal niets zeggen wat betreft een levering. Alleen weer het standaard verhaaltje van op dinsdag en vrijdag zijn leverdagen van samsung, maar er is bij ons niets bekend over wanneer en hoeveel er binnen komt...
Oftewel tegen iedereen wordt wat anders gezegd, dus hoe betrouwbaar zijn die gesprekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

ShakerNL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

De zwarte Note 4 is ook bij een aantal Mediamarkt filialen in Nederland op voorraad. Maar niet voor 699 euro.
zou best kunnen, maar ik ben in Dordrecht alle telecom winkels afgelopen, in Rotterdam Alexandrium ook zo'n beetje EN gebeld met een paar winkels in Sittard, maar nergens had men hem op voorraad.

BelCompany heeft volgens mij de laagste prijs (Dordrecht EUR 679,-, R'dam Alexandrium zelfs EUR 659,-) maar die in Dordrecht geeft mensen die hem met abo afnemen voorrang, dus mochten ze hem ooit binnenkrijgen dan heb ik pech want ik wil hem los daar ik Maart mijn abo verlengd heb voor 2 jaar.

Mij boeit het niet dat ik duits toestel heb dadelijk, mijn Note 1 is van origine Pools :+

[ Voor 6% gewijzigd door Yucko op 29-10-2014 13:48 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Yucko schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

zou best kunnen, maar ik ben in Dordrecht alle telecom winkels afgelopen, in Rotterdam Alexandrium ook zo'n beetje EN gebeld met een paar winkels in Sittard, maar nergens had men hem op voorraad.

BelCompany heeft volgens mij de laagste prijs (Dordrecht EUR 679,-, R'dam Alexandrium zelfs EUR 659,-) maar die in Dordrecht geeft mensen die hem met abo afnemen voorrang, dus mochten ze hem ooit binnenkrijgen dan heb ik pech want ik wil hem los daar ik Maart mijn abo verlengd heb voor 2 jaar.

Mij boeit het niet dat ik duits toestel heb dadelijk, mijn Note 1 is van origine Pools :+
Sterker nog, BelCompany heeft hem voor 660 overal. Je moet ze verwijzen naar hun nieuwsbrief. Heb ze laatst aan de telefoon gehad en die gast verzekerde mij dat als het 660 in de nieuwsbrief was, dit na het verlopen van de 'actieperiode/briefperiode' nog steeds de geldende prijs zal zijn. Aangezien de telefoons pas leverbaar zijn na die periode.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

NG00 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

[...]

En ook ik heb net met vodafone gebeld. En mij konden ze helemaal niets zeggen wat betreft een levering. Alleen weer het standaard verhaaltje van op dinsdag en vrijdag zijn leverdagen van samsung, maar er is bij ons niets bekend over wanneer en hoeveel er binnen komt...
Oftewel tegen iedereen wordt wat anders gezegd, dus hoe betrouwbaar zijn die gesprekken :P
Klopt, maar twee keer week 46 vertellen zegt mij dat daar iets van waarheid in zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Kijk gisteren middag Nederlandse tijd besteld, krijg net een berichtje is al thuis afgeleverd snelle service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@pappaleone

wellicht wat meer info.. Waar heb je besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een order geplaatst bij Typhone. Hun gaven aan vandaag een nieuwe levering gehad te hebben maar deze waren allemaal al vergeven. Ook verwachten ze volgende week weer een nieuwe levering die ook bijna allemaal al gereserveerd staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
BigF25 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:49:
@pappaleone

wellicht wat meer info.. Waar heb je besteld? :)
Sorry had paar bericht terug gepost, besteld bij studentenmobiel.nl
Ps heb nog even op hun site gekeken, zwarte is op voorraad

[ Voor 10% gewijzigd door pappaleone op 29-10-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Kartale schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:15:
[...]

Sterker nog, BelCompany heeft hem voor 660 overal. Je moet ze verwijzen naar hun nieuwsbrief. Heb ze laatst aan de telefoon gehad en die gast verzekerde mij dat als het 660 in de nieuwsbrief was, dit na het verlopen van de 'actieperiode/briefperiode' nog steeds de geldende prijs zal zijn. Aangezien de telefoons pas leverbaar zijn na die periode.
net de winkel te Sittard aan de lijn gehad en die had 'm in het systeem staan voor EUR 679,99. Toen ik ze attendeerde op de folder met de lagere prijs verwees men mij doodleuk naar de tekst op de voorlaatste pagina waar dan weer de disclaimer "Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden" staat.

Ze hadden er blijkbaar maar 1 binnengekregen als ik de collega op de achtergrond goed verstond en die was dus voor iemand die hem pre-ordered had. Nu kon ik hem dus wel ook "pre-orderen" maar een levertijd was onbekend.

Ik wil hem het liefst vandaag hebben, dus ik ga wel naar de MM in Duitsland :) Mocht hij daar onverhoopt toch niet te krijgen zijn, dan pre-order ik hem alsnog bij BC.

edit:
hoppa! in the pocket *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 22:10
Ik kon er bij de Phonehouse in Zevenbergen 1 meenemen, iemand had zijn reservering niet afgehaald. Toch nog even met weemoed naar de htc one gekeken, maar het relatief kleine scherm, slechte updates en mindere camera hebben er voor gezorgd dat ik toch voor deze telefoon ga.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Die van mij ligt al klaar bij Phone House om donderdag verlengt te worden :)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, 25 oktober ben ik naar de VV winkel geweest om te verlengen maar omdat ze ze niet op voorraad hadden uiteindelijk toch via Internet verlengt omdat hij direct leverbaar is.
Inmiddels heb ik om de dag contact met VV. Gisteren kreeg ik te horen dat ze donderdag weer levering krijgen en als er genoeg binnen komen dat ik dan vrijdag of zaterdag mijn telefoon in huis heb. Waarbij de mevrouw wel vermoede dat dit het geval is.
Toen ik zei dat ik levering na misschien een week of zelfs langer nou niet direct leverbaar vond, kreeg ik domweg te horen dat als er binnen 10 werkdagen word geleverd VV zelf dit als direct leverbaar beschouwd. Hierop reageerde ik dat ik dit verbazend vond en als ik dit wist mijn abbo via een andere site wel had verlengd werd ik afgesnauwd met de woorden: tja, heb je pech.
Het is dit VV als enigste hier bereik heeft, want anders was ik denk ik nog overgestapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 05:08:
Hallo, 25 oktober ben ik naar de VV winkel geweest om te verlengen maar omdat ze ze niet op voorraad hadden uiteindelijk toch via Internet verlengt omdat hij direct leverbaar is.
Inmiddels heb ik om de dag contact met VV. Gisteren kreeg ik te horen dat ze donderdag weer levering krijgen en als er genoeg binnen komen dat ik dan vrijdag of zaterdag mijn telefoon in huis heb. Waarbij de mevrouw wel vermoede dat dit het geval is.
Toen ik zei dat ik levering na misschien een week of zelfs langer nou niet direct leverbaar vond, kreeg ik domweg te horen dat als er binnen 10 werkdagen word geleverd VV zelf dit als direct leverbaar beschouwd. Hierop reageerde ik dat ik dit verbazend vond en als ik dit wist mijn abbo via een andere site wel had verlengd werd ik afgesnauwd met de woorden: tja, heb je pech.
Het is dit VV als enigste hier bereik heeft, want anders was ik denk ik nog overgestapt...
Hoi het gebeuren met Vodafone begint onderhand wel heel irritant te worden. Waarom zeg je de verlenging bij hun niet gewoon af, en zoek een winkel in de buurt waar je ook gewoon kunt verlengen. Als vv zegt dat je de verlenging niet terug kunt draaien? Bullshit hun komen hun afspraak ook niet na, heb dit zelf ook al een keer gedaan. Ps woon je zo afgelegen omdat je alleen bereik hebt met vv? Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik de beloofde headset binnengekregen. Het is een mooi apparaat.
Hopelijk volgt de telefoon nu ook snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Hoe kan je je verlenging zomaar annuleren dan? Ik begin het ook zat te worden met Vodafone.
Of is er überhaupt iets dat wij als consumenten kunnen doen tegen Vodafone op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Solictice schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:58:
Hoe kan je je verlenging zomaar annuleren dan? Ik begin het ook zat te worden met Vodafone.
Of is er überhaupt iets dat wij als consumenten kunnen doen tegen Vodafone op het moment?
Ik heb bij mijn vorige telefoon de Note 3 exact hetzelfde geduvel gehad al nu gaande is bij de Note 4. Ofwel op de site voldoende vooraad. Ik heb toen bijna 2 weken gewacht en gewacht en elke 2 dagen gebeld en het zelfde zijkverhaal ( sorry voor taalgebruik) Na dag 13 goed heb ik gebeld dat ik de telefoon niet meer wilde hebben, een hoop gekissebis, u hebt besteld dat kan niet. Ik heb ze toen haarfijn uitgelegd dat ze de boel zelf beduvelen door te vertellen dat de telefoon voorradig is maar vervolgens niets uitleveren. Daarbij heb ik gewoon gezegd als de telefoon toch nog wordt geleverd ik hem gewoon weiger. ik heb telefonisch niets getekend simpel. Ben daarna naar een winkel gegaan waar de telefoon gewoon voorradig was en hem daar verlengd zo simpel is dat. Ik ga er vanuit dat ik me aan de regels moet houden, dan houdt ik hun dus ook aan de regels. Wat Vodafone doet is puur misleiding, hetzelfde als een hond een brok voor zijn neus houden en niet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Solictice schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:58:
Zoals het letterlijk in mijn bevestigingsmail staat:

Je hebt het recht om deze overeenkomst binnen 14 dagen te ontbinden nadat je deze bent aangegaan of nadat je eventuele zaken hebt ontvangen. Hiervoor kun je gebruik maken van het standaard retourformulier. Indien je eventueel reeds ontvangen zaken moet terugsturen, zijn die verzendkosten voor jouw rekening. Mocht je de dienst binnen de 14 dagen gaan gebruiken, kan Vodafone je kosten voor dit gebruik in rekening brengen.

Lees meer over ons levering-, annulering-, retour-, betaal-, garantie-, opzegging-, geschillen-, gedragscodes-, en klachtenafhandelingsbeleid in de algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Zo net weer even contact gehad met Vodafone en kreeg nu te horen dat ze helemaal geen toezegging hebben vanuit Samsung wanneer er een levering komt.... het wordt met de dag onzekerder. Ik leg me neer bij week 46 en ga ze dan weer contacteren als er niets geleverd is... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staba
Wachten op je telefoon is nog niet half zo erg als dat gezwam wat je van vodafone moet aanhoren. Erg jammer hoe dat gaat. Telefoon nogsteeds direct leverbaar op de site uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het vodafone forumhttp://forum.vodafone.nl/...0683/highlight/true#M7411 kwam ik onderstaande reactie van een vodafone-medewerker tegen. Vooral het laatste stukje vind ik onwijs belachelijk en denigerend naar de klant toe gezien de vaagheden en leugens die vodafone verspreid :

Hoi Robbin,

Ik had je net een berichtje gestuurd omdat ik per ongeluk je bericht verwijderd had.
Nogmaals excuses daarvoor.
Ik had het volgende antwoord al gemaakt:

Hallo @RobbinD

Naar aanleiding van je bericht heb ik geschakeld met onze magazijnmeesters. Verschillende toesteltypes / kleuren zijn vooradig maar niet allemaal.

Echter GEEN PANIEK :smileyembarrassed:
Morgen komt de Samsung Truck en wordt alles weer aangevuld, het zal beslist niet al te lang meer duren voordat je telefoon wordt afgeleverd. Let dus op je mailbox en op de sms berichten op je telefoon.

Groeten, Per

Doe jezelf nou 1 plezier:

- laat het proces eens lopen
- je hoeft er niet voor te bellen
- ik heb contact gehad met het magazijn
- zodra de toestellen binnen zijn, gaan ze de deur uit (wij hebben toch ook liever dat de telefoons gelijk naar de klanten toe gaan en niet bij ons blijven liggen...)

Greetz, Per

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Pfff, wat is dat een belachelijke reactie. Ik heb maar ''Ongepaste inhoud melden'' gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 05:29:
[...]
Ps woon je zo afgelegen omdat je alleen bereik hebt met vv? Succes.
Het is zelfs zo erg dat we alleen met de range-extender van VV bereik hebben. En aangezien andwre providers die niet hebben, hebben we dus geen keus.

Maar goed, mij is verteld dat donderdagnacht op vrijdagochtend de levering komt zodat ik mijn toestel vrijdag of uiterlijk zaterdag in huis heb.
Dus ik heb er net als GKW een hard hoofd in.

To be continued...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:23:
[...]

Het is zelfs zo erg dat we alleen met de range-extender van VV bereik hebben. En aangezien andwre providers die niet hebben, hebben we dus geen keus.

Maar goed, mij is verteld dat donderdagnacht op vrijdagochtend de levering komt zodat ik mijn toestel vrijdag of uiterlijk zaterdag in huis heb.
Dus ik heb er net als GKW een hard hoofd in.

To be continued...
Okay in ieder geval succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:09
Ik kreeg een week na het ontvangen van mijn note 4 nog een leuk cadeautje van vodafone in de vorm van een mooie samsung koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Coolblue heeft ook eindelijk weer wat voorraad blijkbaar, ben net gebeld voor een afleverafspraak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Een aantal mediamarkt's hebben hem nu ook op voorraad, maar ze geven aan dat maar een aantal winkels zijn geselecteerd voor de laagste prijs garantie (belcompany niet), laat dat nou net de duurste winkels zijn die ze hebben geselecteerd.

Ik heb hem voor 660 bij de BC gereserveerd, en MM is 750. Ik denk dat ik dan nog even wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 05:08:
Inmiddels heb ik om de dag contact met VV. Gisteren kreeg ik te horen dat ze donderdag weer levering krijgen en als er genoeg binnen komen dat ik dan vrijdag of zaterdag mijn telefoon in huis heb. Waarbij de
Kleine update, zojuist weer met VV gebeld.
Ben vandaag thuis omdat de telefoon vermoedelijk vandaag uiterlijk zaterdag geleverd zou worden. Maar heb nog geen e-mail of sms ontvangen. Klantenservice geeft op dit moment aan dat het computersysteem nog niet is bijgewerkt waardoor ze niet weten of er vannacht een levering is geweest. Vanmiddag kan ik nog een keer bellen om te kijken of het systeem nu al meer informatie heeft en of mijn telefoon misschien inmiddels al onderweg is.
To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Houd je ons op de hoogte? Dan hoef ik niet ook weer contact op te nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zelf ook nog even bellen straks. Het maakt me niets uit als ze het vervelend vinden.
Moeten ze maar niet constant van die loze beloftes doen. Als alles wat ze me gemeldt hadden waarheid was had ik inmiddels meerdere notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Ik kan het niet laten om hier toch ook maar even te reageren. Ik heb op 21 oktober via gsmeasy een contractverlenging doorgevoerd. Op het moment van bestellen gaf de site aan dat er 20 toestellen op voorraad waren. Na een aantal dagen (en bij het zien slinken van de voorraad) ben ik gaan bellen waarom mijn contractsverlenging nog niet doorgevoerd was, ze gaven als reden aan dat er een enorme drukt was i.v.m aanvragen voor de Iphone 6(beetje vreemd, maar goed) inmiddels kon ik wel zien via mijn kpn dat het contract was verlengd dus wederom een mail met de vraag wanneer het toestel geleverd zou worden. Als antwoord kreeg ik: maandag of dinsdag(deze week dus) krijgen we weer een voorraad. Echter bleef het op woensdag ook nog stil van hun kant dus heb ik er weer een mail tegen aan gegooid. Toen kreeg ik als antwoord: na komend weekend komt er een voorraad. Ik voelde me dus nogal aan het lijntje gehouden. Hierop heb ik een klachten mail gestuurd en zie......een paar uur later kreeg ik een mail met de melding dat mijn toestel verzonden was!

Vreemde gang van zaken vind ik(was er natuurlijk wel blij mee dat ik het toestel kreeg). het trefwoord hierin is toch onduidelijkheid(en misschien op een slinkse manier klanten trekken door het aangeven van een waarschijnlijk niet bestaande voorraad). Als een verkoper nou eerlijk zegt dat de leverdatum vooralsnog onbekend is dan heb ik daar vrede mee, maar niet als ik continue een loze belofte krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
De vodafone winkels hebben hem nu ook op voorraad. Net gebeld door de vodafone.

Edit: Amstelveen gaat het om in dit geval en ik denk dat ze alleen reserveringen uitleveren.

[ Voor 37% gewijzigd door Kartale op 31-10-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Misschien handig om er voortaan bij te zetten om welke kleur het gaat.
De zwarte blijkt al bij meer winkels op voorraad te zijn, maar de witte is juist het probleem geweest tot nu toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Vodafone weer aan de lijn gehad. Zoals verwacht is er weer niets geleverd.
Er werd mij dit keer verteld dat er volgende week weer leveringen verwacht worden (Dinsdag of Vrijdag)
Oftewel, nog 1 tot 1,5 week wachten voordat ik de telefoon mogelijk eens krijg.

Het gaat hier overigens om een witte note 4 die 9 oktober besteld is bij een contractverlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Ben vandaag thuis omdat de telefoon vermoedelijk vandaag uiterlijk zaterdag geleverd zou worden. Maar heb nog geen e-mail of sms ontvangen. Klantenservice geeft op dit moment aan dat het computersysteem nog niet is bijgewerkt waardoor ze niet weten of er vannacht een levering is geweest. Vanmiddag kan ik nog een keer bellen om te kijken of het systeem nu al meer informatie heeft en of mijn telefoon misschien inmiddels al onderweg is.
To be continued...
Lara dit is echt puur bullshit, elke keer hebben ze weer een ander lulverhaal. Het probleem met vv is dat ze elke keer weer iets anders verzinnen. Dit is antwoord... In heel de story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
Iemand die toevallig weet of en bij welke BelCompany vestiging de zwarte Note 4 ergens op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Hierbij mijn chat van zojuist met vodafone:

ik: ja dat is inderdaad het forum waar ik op doelde waar Per in zegt dat het vandaag binnen komt, Helaas zijn deze beloftes me al vaker gedaan dus ik vraag het graag na als u me begrijpt
vf : Snap ik
vf : Ik zal mijn Per even een berichtje sturen
vf : Heb je een moment voor me?
ik: Prima
vf : *collega Per
ik: :)
vf : Dankje wel voor het wachten. Het klopt inderdaad. De levering komt vandaag binnen. De toestellen worden meteen uitgestuurd naar de klanten
vf : Je ontvangt een e-mail zodra je toestel onderweg is
ik: oke fijn om te horen, en mocht het niet zo zijn dan kan ik altijd terug vallen op deze chat ;)
ik: Een passende compensatie lijkt me in dat geval dan ook gepast na voor de zoveelste keer gehoord te hebben dat het toestel geleverd wordt, maar ik heb goede hoop :)
ik: Bedankt voor u reactie in ieder geval
vf : Ja hoor, dan kun je terugvallen op deze chat
vf : Je kunt sdeze chat ook doorsturen naar je e-mail
vf : Klik op het envelopje bovenaan
ik: Bedankt en een fijne dag nog

We zullen zien, ik heb de chat opgeslagen en volgens de medewerker kan ik er op terugvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@NG00
heb ook een kleine uur geleden op de chat gezeten maar dit verhaal kreeg ik helaas niet mee..
Ze riepen vooralsnog wk46, heb ter vergoeding wel een maand gratis gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
BigF25 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:40:
@NG00
heb ook een kleine uur geleden op de chat gezeten maar dit verhaal kreeg ik helaas niet mee..
Ze riepen vooralsnog wk46, heb ter vergoeding wel een maand gratis gekregen..
Mocht het na deze toezegging van vandaag inderdaad nog niet geleverd worden, ga ik ook een compensatie eissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

To be continued...
Zojuist weer VV gesproken. Inmiddels is de voorraad lijst van vandaag bekend en helaas daar staan niet de Samsung Note 4 zwart op. Oftewel ze zijn vannacht niet binnen gekomen. De medewerker had doorgekregen dat ze deze week zouden binnen komen, dus heeft nog steeds hoop dat ze deze week (wat er nog van over is) binnen gaan komen. Maar goed, moet wel rekening houden dat ik mijn telefoon pas volgende week binnen heb. Heb gevraagd of het nut heeft om in de winkel te kijken of daar voorraad is, want dat kunnen ze zelf niet zien. Maar dat is zinloos, mijn abbo annuleren duurt 5 a 10 werkdagen en in de winkel zouden ze 'm dus pas over 2 weken weer kunnen verlengen. De medewerker vond zelf de gang van zaken toch wel erg raar over het feit dat het toestel direct leverbaar is maar niet uit te leveren dat hij een melding gaat maken bij het hoofdkantoor (zegt hij tenminste)
Dus maar wachten tot volgende week, week 45 inmiddels......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Zojuist weer VV gesproken. Inmiddels is de voorraad lijst van vandaag bekend en helaas daar staan niet de Samsung Note 4 zwart op. Oftewel ze zijn vannacht niet binnen gekomen. De medewerker had doorgekregen dat ze deze week zouden binnen komen, dus heeft nog steeds hoop dat ze deze week (wat er nog van over is) binnen gaan komen. Maar goed, moet wel rekening houden dat ik mijn telefoon pas volgende week binnen heb. Heb gevraagd of het nut heeft om in de winkel te kijken of daar voorraad is, want dat kunnen ze zelf niet zien. Maar dat is zinloos, mijn abbo annuleren duurt 5 a 10 werkdagen en in de winkel zouden ze 'm dus pas over 2 weken weer kunnen verlengen. De medewerker vond zelf de gang van zaken toch wel erg raar over het feit dat het toestel direct leverbaar is maar niet uit te leveren dat hij een melding gaat maken bij het hoofdkantoor (zegt hij tenminste)
Geloof het maar niet.. Heb denk ik al 5x aangegeven dat ze het op hun site moeten aanpassen, vervolgens melden ze 'we geven het intern door aan desbetreffende afdeling' maar tot op heden hebben ze helemaal niets aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:04:
[...]

Geloof het maar niet.. Heb denk ik al 5x aangegeven dat ze het op hun site moeten aanpassen, vervolgens melden ze 'we geven het intern door aan desbetreffende afdeling' maar tot op heden hebben ze helemaal niets aangepast.
En dat gaan ze ook niet doen ook zolang het ze op deze manier nog bestellingen oplevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Hanky74 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:18:
Iemand die toevallig weet of en bij welke BelCompany vestiging de zwarte Note 4 ergens op voorraad is?
De MM Arena heeft hem op voorraad, ben hem namelijk niet gaan ophalen (staat nog gereserveerd, maar annuleer hem zo als ze bellen). Kreeg telefoontje van BelCompany Amstelveen. Heb m meegekregen voor 666 (incl. thuiskopieheffing). Gaat om een zwarte. MM heeft er ook 2 liggen in het zwart en volgens mij ook eentje wit. Ze zouden mij nog bellen of ik hem voor 660 mocht meenemen aangezien degene die daarover gaat niet aanwezig was nog.

Edit: Net gebeld door MM. Ze kunnen hem alleen voor 749 meegeven. Ze hebben er nog 1 liggen, heb mijne namelijk net geannuleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Kartale op 31-10-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ntr-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 09:32
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Ik zie op deze site https://directsales.vodafone.nl/ wel staan dat het op voorraad is. Ik weet dus niet hoe accuraat het is voor Friends and Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Ntr- schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:14:
[...]

Ik zie op deze site https://directsales.vodafone.nl/ wel staan dat het op voorraad is. Ik weet dus niet hoe accuraat het is voor Friends and Family.
F&F is hetzelfde als de gewone abonnementen. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CleverClogs
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2024
Mijn ervaring van vanmiddag: Belcompany Leidschendam krijgt morgen een voorraad binnen, maar als je aangeeft dat je een toestel zonder abonnement wilt kopen tegen de folderprijs, dan zijn die toestellen opeens alleen beschikbaar voor levering aan klanten die eerder hebben besteld mét abonnement.
Ik denk dat ze daar niet zo blij zijn met die folderaanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Ik zou de folder pas noemen voor het betalen. Ze zeiden bij mij ook ja ik moet je eigenlijk wijzen op prijswijzigingen en drukfouten e.d. Ik bedankte hem ervoor en nam hem uiteindelijk voor 660 mee. Gewoon even leuk gesprekje aangaan, dan geven ze hem makkelijker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CleverClogs
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik heb ooit begrepen dat juridisch het "prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden" argument geen steekhoudt, tenzij het prijsverschil aantoonbaar op een fout berust. In het geval van de Belcompany-brochure is het dat niet. Anderzijds heeft een bedrijf volgens mij geen verkoopplicht: ze kunnen er simpelweg voor kiezen om niet aan jou te verkopen.

Ik verwacht mijn bestelling vandaag binnen via CoolBlue. Ik betaal meer, maar ben altijd supertevreden over hun serviceniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
Dixons in Zutphen heeft de zwarte Note 4 op voorraad. http://www.dixons.nl/tele...k&utm_source=tweakers.net

De informatie op hun site is nog niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Als ik de pricewatch zo bekijk dan lijkt het erop dat bijna alle winkels hem volgende week wel op voorraad hebben. Veel hebben hem al op voorraad en de anderen krijgen hem binnen 1-3 dagen terwijl er gisteren nog veel rood te zien was. Zal het dan toch gebeuren dat Vodafone hem gaat leveren? :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staba
Net weer met vodafone gechat. Ze hebben geen idee wanneer er een levering komt. Afwachten is het advies.

[ Voor 3% gewijzigd door staba op 03-11-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Ik zie op de vodafone site dat mensen die vanaf 3 november een note 4 aanschaffen icm met een nieuw abo/verlenging een samsung level box mini cadeau krijgen...
Uiteraard meteen contact opgenomen via de chat met vodafone, en gevraagd hoe dit zit met klanten die al eerder een note 4 besteld hebben en deze nog steeds niet geleverd hebben gekregen :P
Dit kon ze me echter niet vertellen aangezien de promotie via samsung verloopt en niet via vodafone, en mij werd geadviseerd om met samsung contact op te nemen via de chat.
Dit is me echter nog niet gelukt aangezien de browser hier op het werk niet goed wordt ondersteunt door de samsung site.
Mij lijkt het in ieder geval niet meer dan netjes dat deze actie ook geldt voor iedereen die al een paar weken wacht op de note 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
staba schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:19:
Net weer met vodafone gechat. Ze hebben geen idee wanneer er een levering komt. Afwachten is het advies.
En nog steeds geeft Vodafone op de site aan dat de Note 4 netjes op voorraad is. Mensen trap er toch niet in en laat dat bedrijf links liggen, er zijn ook nog andere providers en natuurlijk via de gewone telefoon winkels. Vodafone is meester in het besodemieteren van klanten. Dit moet onderhand toch wel duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG00 schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:13:
Ik zie op de vodafone site dat mensen die vanaf 3 november een note 4 aanschaffen icm met een nieuw abo/verlenging een samsung level box mini cadeau krijgen...
Uiteraard meteen contact opgenomen via de chat met vodafone, en gevraagd hoe dit zit met klanten die al eerder een note 4 besteld hebben en deze nog steeds niet geleverd hebben gekregen :P
Dit kon ze me echter niet vertellen aangezien de promotie via samsung verloopt en niet via vodafone, en mij werd geadviseerd om met samsung contact op te nemen via de chat.
Dit is me echter nog niet gelukt aangezien de browser hier op het werk niet goed wordt ondersteunt door de samsung site.
Mij lijkt het in ieder geval niet meer dan netjes dat deze actie ook geldt voor iedereen die al een paar weken wacht op de note 4...
Ik heb zelf 9-10-14 besteld. Ik heb inmiddels de samsung level on koptelefoon ontvangen als goedmaker voor het wachten. Ik geloof dat ik hier op het forum nog iemand had gezien die deze ontvangen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:29:
[...]
Ik heb zelf 9-10-14 besteld. Ik heb inmiddels de samsung level on koptelefoon ontvangen als goedmaker voor het wachten. Ik geloof dat ik hier op het forum nog iemand had gezien die deze ontvangen had.
Via wie heb je deze ontvangen, samsung of vodafone? Want via vodafone krijg ik op geen enkele manier compensatie tot nu toe voor het wachten en de foutieve misleidende info... Was deze koptelefoon trouwens niet ook een of andere promotie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:55
staba schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:19:
Ik heb van het weekend de zwarte besteld via friends en family. helaas geen optie om hem ergens anders weg te halen aangezien de actie van vodafone verreweg het goedkoopst is.

Maar ik belde vanmorgen en ze gaven aan dat er morgen en vrijdag toestellen binnenkomen maar dat ze niet wist of en hoeveel note4 daarvan zouden zijn en of het er genoeg zijn om mij er ook een toe te sturen.

Maar ik hang morgen in ieder geval weer in de telefoon :)

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG00 schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:37:
[...]

Via wie heb je deze ontvangen, samsung of vodafone? Want via vodafone krijg ik op geen enkele manier compensatie tot nu toe voor het wachten en de foutieve misleidende info... Was deze koptelefoon trouwens niet ook een of andere promotie?
Ik heb onderstaand bericht van Vodafone gehad:
Beste klant,

Je bestelling van de nieuwste Samsung Galaxy Note 4 heeft helaas vertraging opgelopen door een leveringsprobleem van Samsung. Onze excuses hiervoor. We hopen je bestelling eind volgende week te kunnen leveren.

Omdat jij als één van de eersten hebt besteld, willen we je tegemoet komen en je alvast bedanken voor je geduld. Je krijgt daarom van Samsung gratis de 'Level On Headset' ter waarde van €199,- zo snel mogelijk thuisgestuurd.

Bekijk de headset alvast op de website van Samsung.

Met vriendelijke groet, Vodafone

Ik durf echter niet met zekerheid te zeggen of dit puur vanuit Vodafone of Samsung komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:10:
[...]

Ik heb onderstaand bericht van Vodafone gehad:
Beste klant,

Je bestelling van de nieuwste Samsung Galaxy Note 4 heeft helaas vertraging opgelopen door een leveringsprobleem van Samsung. Onze excuses hiervoor. We hopen je bestelling eind volgende week te kunnen leveren.

Omdat jij als één van de eersten hebt besteld, willen we je tegemoet komen en je alvast bedanken voor je geduld. Je krijgt daarom van Samsung gratis de 'Level On Headset' ter waarde van €199,- zo snel mogelijk thuisgestuurd.

Bekijk de headset alvast op de website van Samsung.

Met vriendelijke groet, Vodafone

Ik durf echter niet met zekerheid te zeggen of dit puur vanuit Vodafone of Samsung komt.
Wanneer had je besteld en wanneer kreeg je deze mail als ik vragen mag. Heb zelf 20e okt besteld en heb nooit iets gekregen. Kreeg vanochtend te horen dat ze morgen grote partij binnen zouden krijgen. En Samsung zelf levert pas eind van deze week volgens de site. Ben dus bang dat het niet gaat gebeuren dat ik deze week het toestel zal ontvangen.
En ondertussen blijft vodafone beweren dat het toestel direct leverbaar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:50:
[...]

Wanneer had je besteld en wanneer kreeg je deze mail als ik vragen mag. Heb zelf 20e okt besteld en heb nooit iets gekregen. Kreeg vanochtend te horen dat ze morgen grote partij binnen zouden krijgen. En Samsung zelf levert pas eind van deze week volgens de site. Ben dus bang dat het niet gaat gebeuren dat ik deze week het toestel zal ontvangen.
En ondertussen blijft vodafone beweren dat het toestel direct leverbaar is....
Ik heb 9 oktober besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

heb vanaf 22okt al de Note4 in bestelling, en net even gechat met Samsung: die verwijst naar de 'dealer' en verwijst naar de actievoorwaarden.

Dus maar even met Vodafone gechat en gebeld: 'u kunt t proberen' ofwel geen zekerheid en gezien ik het wachten zat ben de order geannuleerd.

Ik zie wel of ik m opnieuw verleng bij Vodafone maar heb nu iig weer even de vrijheid en evt kans op de speaker :)

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
R1 schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:03:
heb vanaf 22okt al de Note4 in bestelling, en net even gechat met Samsung: die verwijst naar de 'dealer' en verwijst naar de actievoorwaarden.

Dus maar even met Vodafone gechat en gebeld: 'u kunt t proberen' ofwel geen zekerheid en gezien ik het wachten zat ben de order geannuleerd.

Ik zie wel of ik m opnieuw verleng bij Vodafone maar heb nu iig weer even de vrijheid en evt kans op de speaker :)
:*) kijk als iedereen dit zou doen bij Vodafone spelen ze wel een toontje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Net gebeld met vodafone.

Toestellen zijn nog niet binnen. (ik heb een zwarte note besteld)
Voorraad status op de website mogen ze op voorraad hebben volgens de vrouw aan de telefoon.
Zolang ze binnen 5 tot 10 werkdagen kunnen leveren mag dit volgens haar.

Op naar de vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Ja die koptelefoon gaat het dus niet worden voor mij ;)
Deze is alleen voor de vroege bestellers geweest en helaas val ik hier niet onder (20 okt besteld).

@ Mirage, op de website staat deze inmiddels al meer dan 10 werkdagen op direct leverbaar... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Mirage schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:22:
Net gebeld met vodafone.

Toestellen zijn nog niet binnen. (ik heb een zwarte note besteld)
Voorraad status op de website mogen ze op voorraad hebben volgens de vrouw aan de telefoon.
Zolang ze binnen 5 tot 10 werkdagen kunnen leveren mag dit volgens haar.

Op naar de vrijdag.
eeuh nee?

als ik nu op de site van vodafone kijk bij de Apple iPhone 6 Plus 16 GB Space Grey dan zie ik bij de voorraad-indicator een oranje bolletje met als opmerking 'levertijd 1-2 weken'
Een groen bolletje (op voorraad) kan in mijn ogen dan niet hetzelfde (1-2 weken levertijd = 5-10 werkdagen) zijn.

gewoon klinkklare onzin van die medewerker dus 8)7

Het valt me trouwens nog mee dat hierover geen topic loopt bij Kassa (Vara) want het is gewoon oplichting.

@pappaleone hieronder:
ik discussier in dit geval gewoon even mee over de praktijken van Vodafone inzake hun indicatie qua leverbaarheid van de Note 4. Zelf ben ik al voorzien :9 , al moest ik daarvoor naar de Mediamarkt in Herzogenrath (DE)

[ Voor 18% gewijzigd door Yucko op 04-11-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Yucko schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:37:
[...]

eeuh nee?

als ik nu op de site van vodafone kijk bij de Apple iPhone 6 Plus 16 GB Space Grey dan zie ik bij de voorraad-indicator een oranje bolletje met als opmerking 'levertijd 1-2 weken'
Een groen bolletje (op voorraad) kan in mijn ogen dan niet hetzelfde (1-2 weken levertijd = 5-10 werkdagen) zijn.

gewoon klinkklare onzin van die medewerker dus 8)7

Het valt me trouwens nog mee dat hierover geen topic loopt bij Kassa (Vara) want het is gewoon oplichting.
Ja maar ik snap ook niet dat iedereen maar door blijft zeuren bij Vodafone, gewoon afzeggen en ergens anders je note 4 gaan halen simpel toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
NG00 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:32:
[...]

Ja die koptelefoon gaat het dus niet worden voor mij ;)
Deze is alleen voor de vroege bestellers geweest en helaas val ik hier niet onder (20 okt besteld).

@ Mirage, op de website staat deze inmiddels al meer dan 10 werkdagen op direct leverbaar... :+
Ja ik las de leveringsproblemen pas nadat ik het toestel bij de vodafone bestel had.
Maar ik kan toch niet echt ergens anders heen ivm friends and family abbo met nette korting die ik nog niet ergens anders heb gevonden.

Vervelende is inderdaad alleen wel dat ik dacht dat de vodafone dit toestel inderdaad op voorraad had getuige de website en mijn htc one defect is sinds dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
pappaleone schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:56:
[...]
Ja maar ik snap ook niet dat iedereen maar door blijft zeuren bij Vodafone, gewoon afzeggen en ergens anders je note 4 gaan halen simpel toch
Via friends and family heb ik de note 4 bij vodafone veel goedkoper kunnen krijgen dan elders.
In principe heb ik nog een prima telefoon nu, alleen wanneer ik iets bestel en het is "direct leverbaar" dan wil ik het ook meteen hebben. En moet ik dus niet nog 2-3 weken of misschien nog wel langer moeten wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
NG00 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:00:
[...]

Via friends and family heb ik de note 4 bij vodafone veel goedkoper kunnen krijgen dan elders.
In principe heb ik nog een prima telefoon nu, alleen wanneer ik iets bestel en het is "direct leverbaar" dan wil ik het ook meteen hebben. En moet ik dus niet nog 2-3 weken of misschien nog wel langer moeten wachten ;)
Haha en precies dit bovenstaande inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
NG00 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:00:
[...]

idem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de leveringsmail van Vodafone ontvangen!

Witte note 4 besteld op 9 Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Gefeliciteerd! Nu de zwarte nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Net contact gehad met Vodafone maar nog steeds vaag. Dus afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:56:
Zojuist de leveringsmail van Vodafone ontvangen!

Witte note 4 besteld op 9 Oktober.
Fijn het lijkt er op dat vodafone begint met uitleveren :)
Nu hopen dat ze genoeg voorraad hebben binnen gekregen zodat ik (20 oktober) en de mensen die na me besteld hebben ook allemaal hun note 4 krijgen.
Fingers crossed!

edit: Voor zover de goede hoop...... Net contact gehad met vodafone en ik zit niet bij de levering. Ze krijgen maar mondjesmaat binnen zeg, wat is dat toch? Heeft samsung soms problemen met het maken van de note 4, kan hier niets over terug vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door Xyanta op 04-11-2014 14:48 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste