Omdat het op het forum duidelijk is welke topics ik moet vermijden... mbt de blogs is dat een stuk lastiger, zeker omdat de titels nog wel eens wat creatief zijn en er telkens een nieuw blog wordt gewijd aan hetzelfde gezeur. Ik lees regelmatig de blogs en kan zelfs wel eens even genieten en dingen herkennen als iemand wat de klagen heeft over een probleem in het dagelijkse leven... maar dit zijn simpel weg ' Argumentum ad hominem' blogjes. Plus dat ik het een beetje raar vind dat ik nu mijn best moet gaan doen om dergelijke poep te ontwijken...NMe schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:22:
[...]
Waarom kun je het wel negeren als het op het forum gebeurt maar niet als het in de blogs gebeurt?
Maar daarnaast... dit moet je toch niet willen? Ondanks dat er wordt gezegd dat de blogs 'de site van de gebruiker' is, gebeurd dit nog onder het dak van tweakers en heeft het betrekking op de naam Tweakers. Dergelijk niveau is nou niet bepaald reclame en het gaat al maanden onverstoord verder, iedereen kan het lezen... soms even een paar weken niets, maar dan begint het weer.
Ik verbaas mij er echt een beetje om dat de staff dit geen probleem vind, iig niet in de draconische vormen die het heeft aangenomen. Dit soort gedrag wordt verder nergens op Tweakers getolereerd, ik vind wat dat betreft zelfs dat er soms wel eens wat snel/streng wordt opgetreden... maar in de blogs is het dus vrij spel om elkaar aan te vallen en af te zeiken? Zelfs al is het gehele blog puur met die intentie aangemaakt? Het wordt zo een grote etterende plek op het doorgaans vrij sociale en mooie tweakers.
Heel kort samengevat... ik vind dat de reacties van de staff de zaken een klein beetje omdraait. Ik krijg nu echt een beetje het gevoel alsof het aan mij ligt terwijl de veroorzakers rustig de gang kunnen blijven gaan. Ik zal toch geen extra moeite hoeven doen om dergelijke dingen te ontwijken?
Edit: En inmiddels doet er alweer iemand een schepje bovenop... gezellig boel zo, in 1,5 dag alweer drie blogs over dit gezeik en ook nog eens van verschillende gebruikers. Ik heb straks een hele lijst met namen die ik moet gaan negeren... de last ligt dus bij mij, iemand die wel graag leuke blogs leest.
[ Voor 17% gewijzigd door MicGlou op 02-10-2014 14:15 ]