Enerzijds boeit het me geen moer wat er op de Tweakblogs onderling plaats vind maar ik vind dit wel een kein beetje overdreven.
Verhaal (let wel ik heb er niks mee te maken oid ik meld het alleen en het volledige verhaal is mij ook deels ontgaan):
Blogger post deze post:
Earth Dragon: Je scheerproducten verkopen op Tweakers.net
Hierop word wat kortaf gereageerd. Zo ook door de blogger zelf.
Niet veel later word deze post geopend:
Earth Dragon: Tweakers die reactie mogelijkheid onder Tweakblogs als klaagbaak gebruiken
Reageren is niet mogelijk (gelukkig) waardoor niemand wat kan zeggen hiervan.
Dag later komt deze post (waarschijnlijk ter aanvulling?)
Earth Dragon: Intolerantie op Tweakblogs
Waar ook niet gereageerd op kan worden.
En dit resulteerd in een aantal RE: Blogs. Het boeit me enerzijds niks maar er zijn ook grenzen en om hier nu een trend van te maken
:
Phyxion's Tweakblog
(Is verwijderd)
Saai: RE: RE: Intolerantie op Tweakblogs
(tjah?)
Synthetica/iThinkSo's Tweakblog: RE: RE: RE: Intolerantie op Tweakblogs
(tot nu toe nog de laatste)
Wat nu de reden is hier ontgaat mij volkomen maar dit is wel heel laag van de bloggers..
Aandachtsgeil tot daar aan toe maar kom op lui. Dit is niet de bedoeling van Tweakblogs (ookal heeft Tweakers vrij weinig te zeggen van de inhoud)
Ik meld het alleen omdat het mij opviel en ik me er wel wat aan begin te ergeren. That's it
Verhaal (let wel ik heb er niks mee te maken oid ik meld het alleen en het volledige verhaal is mij ook deels ontgaan):
Blogger post deze post:
Earth Dragon: Je scheerproducten verkopen op Tweakers.net
Hierop word wat kortaf gereageerd. Zo ook door de blogger zelf.
Niet veel later word deze post geopend:
Earth Dragon: Tweakers die reactie mogelijkheid onder Tweakblogs als klaagbaak gebruiken
Reageren is niet mogelijk (gelukkig) waardoor niemand wat kan zeggen hiervan.
Dag later komt deze post (waarschijnlijk ter aanvulling?)
Earth Dragon: Intolerantie op Tweakblogs
Waar ook niet gereageerd op kan worden.
En dit resulteerd in een aantal RE: Blogs. Het boeit me enerzijds niks maar er zijn ook grenzen en om hier nu een trend van te maken

Phyxion's Tweakblog
(Is verwijderd)
Saai: RE: RE: Intolerantie op Tweakblogs
(tjah?)
Synthetica/iThinkSo's Tweakblog: RE: RE: RE: Intolerantie op Tweakblogs
(tot nu toe nog de laatste)
Wat nu de reden is hier ontgaat mij volkomen maar dit is wel heel laag van de bloggers..
Aandachtsgeil tot daar aan toe maar kom op lui. Dit is niet de bedoeling van Tweakblogs (ookal heeft Tweakers vrij weinig te zeggen van de inhoud)
Ik meld het alleen omdat het mij opviel en ik me er wel wat aan begin te ergeren. That's it