RE:RE:RE Posts op Tweakblog

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Enerzijds boeit het me geen moer wat er op de Tweakblogs onderling plaats vind maar ik vind dit wel een kein beetje overdreven.

Verhaal (let wel ik heb er niks mee te maken oid ik meld het alleen en het volledige verhaal is mij ook deels ontgaan):
Blogger post deze post:
Earth Dragon: Je scheerproducten verkopen op Tweakers.net
Hierop word wat kortaf gereageerd. Zo ook door de blogger zelf.

Niet veel later word deze post geopend:
Earth Dragon: Tweakers die reactie mogelijkheid onder Tweakblogs als klaagbaak gebruiken
Reageren is niet mogelijk (gelukkig) waardoor niemand wat kan zeggen hiervan.

Dag later komt deze post (waarschijnlijk ter aanvulling?)
Earth Dragon: Intolerantie op Tweakblogs
Waar ook niet gereageerd op kan worden.

En dit resulteerd in een aantal RE: Blogs. Het boeit me enerzijds niks maar er zijn ook grenzen en om hier nu een trend van te maken 8)7 :
Phyxion's Tweakblog
(Is verwijderd)

Saai: RE: RE: Intolerantie op Tweakblogs
(tjah?)

Synthetica/iThinkSo's Tweakblog: RE: RE: RE: Intolerantie op Tweakblogs
(tot nu toe nog de laatste)

Wat nu de reden is hier ontgaat mij volkomen maar dit is wel heel laag van de bloggers..
Aandachtsgeil tot daar aan toe maar kom op lui. Dit is niet de bedoeling van Tweakblogs (ookal heeft Tweakers vrij weinig te zeggen van de inhoud)

Ik meld het alleen omdat het mij opviel en ik me er wel wat aan begin te ergeren. That's it _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Klagen heeft geen zin, mods doen voor zover ik weet niets wanneer het om tweakblog-geklaag gaat ;)
Iets met dat de bloggers verantwoordelijk zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 05-03-2014 14:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Kinderachtig gedoe, als Diqiu-Long gemiddeld elke 2 dagen een Blogje maakt moet dat gewoon kunnen. :Y

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Het aantal kon iedereen nog wel mee leven, meer het feit dat hij zelf met willekeur ging modereren en daarna de reactie mogelijkheid dicht gooit vonden mensen niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04
bitshape schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:22:
Kinderachtig gedoe, als Diqiu-Long gemiddeld elke 2 dagen een Blogje maakt moet dat gewoon kunnen. :Y
Dit. Persoonlijk vind ik dat dit kinderachtige gedrag best mag worden aangepakt. Op GoT en de FP wordt er actief gewerkt met de gedachte dat dit een communitie is waar men normaal met zich omgaat, maar ik moet zeggen dat ik de Blogs wel het rotte hoekje vind van Tweakers.

Ik weet dat er vanuit Tweakers alleen een platform wordt gegeven, maar 60% van de opmerkingen en gedrag leveren je elders op Tweakers een terechte ban op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ontzettend kansloos. En maar haten, en maar huilen. En dan die haters huilen omdat ze gehaat worden door huilies. GTST is er niks bij. Oprotten met die onzin, dat doe je maar op Tumblr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MuddyMagical schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Dit. Persoonlijk vind ik dat dit kinderachtige gedrag best mag worden aangepakt. Op GoT en de FP wordt er actief gewerkt met de gedachte dat dit een communitie is waar men normaal met zich omgaat, maar ik moet zeggen dat ik de Blogs wel het rotte hoekje vind van Tweakers.
De blogs zijn geen hoekje van Tweakers, of ze nou rot zijn of niet. Tweakblogs zijn een compleet losstaand geheel met als enige link met Tweakers de server waar ze op staan en het feit dat je ze vrijspeelt met karma.

Op persoonlijke titel vind ik ook dat er veel te veel puin op de Tweakblogs terechtkomt en dat het lastig is goeie blogs eruit te pikken. Ik lees ze dan ook zelden tot nooit. Maar met de huidige regels en voorwaarden is er gewoon niks dat "we" hieraan kunnen doen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:25:
[...]

De blogs zijn geen hoekje van Tweakers, of ze nou rot zijn of niet. Tweakblogs zijn een compleet losstaand geheel met als enige link met Tweakers de server waar ze op staan en het feit dat je ze vrijspeelt met karma.

Op persoonlijke titel vind ik ook dat er veel te veel puin op de Tweakblogs terechtkomt en dat het lastig is goeie blogs eruit te pikken. Ik lees ze dan ook zelden tot nooit. Maar met de huidige regels en voorwaarden is er gewoon niks dat "we" hieraan kunnen doen.
Enerzijds begrijpelijk aangezien de crew de handen vol heeft aan GoT en de FP maar het lijkt me niet de bedoeling dat Tweakblogs het afvalputje van de verhalen van Tweakers.net word.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
NMe schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:25:
[...]

Ik heb het vaker gelezen en ik verbaas me er echt elke keer over. De Tweakblogs zijn naar mijn mening wel onderdeel van Tweakers:
- Ze staan op de server van Tweakers
- Ze maken gebruik van de naam van Tweakers
- Je inlog werkt al moet je seperaat inloggen.
- Je krijgt toegang als je op Tweakers actief meedoet (karma).
- Er wordt op de frontpage actief reclame voor gemaakt.

Door deze punten worden de blogs wel gezien als onderdeel van Tweakers en is dus ook het gedrag van mensen van invloed op de naam en reputatie die Tweakers heeft en naar mijn idee wilt beschermen.

Ik snap dat Tweakers er op dit moment volgens de huidige regels en voorwaarden niet kan ingrijpen, maar ik denk dat iedereen hier aangeeft dat het misschien een goed idee is om deze regels te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik begrijp het ook niet maar dit is op kantoor besloten en dus heb ik er verder net zoveel over te zeggen als jij. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
NMe schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:31:
Ik begrijp het ook niet maar dit is op kantoor besloten en dus heb ik er verder net zoveel over te zeggen als jij. :P
:>
Pagina: 1