Bedankt ruurd v. ! Het is me eindelijk gelukt
Geen dank, veel plezier ermee!Rutozd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:25:
[...]
Hartstikke bedankt! Kan eindelijk mijn iphone 4 vervangen.
Super. Bedankt!pgs010 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:50:
DW85
Dit nog toevoegen aan de link in mijn vorige post en je hebt een invite.
fijn dat er een nederlands forumpagina is waar mensen invites weg geven.
Ik had via de one plus forum een invite gekregen maar helaas kwam deze mail in mn spambox terecht met als resultaat dat bij het lezen ervan hij al een dag verlopen was.
Ik ga deze pagina in de gaten houden.
Ik had via de one plus forum een invite gekregen maar helaas kwam deze mail in mn spambox terecht met als resultaat dat bij het lezen ervan hij al een dag verlopen was.
Ik ga deze pagina in de gaten houden.
Dank voor de code!
Toch spijt gekregen dat ik niet eerder een invite zelf had gebruikt en heb gewacht op de Nexus 6.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Made my day, onwijs bedankt!Mokkah schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:09:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
HF
Afgelopen zaterdag een invite gehad en donderdag stond DHL voor mijn deur. Nog niet kunnen spelen er is nog een sim-card (oeps), screen protector en een hoesje onderweg.
Maar nu het mooiste ik heb vannacht nog een invite gehad en die gun ik aan een tweaker.
Maar nu het mooiste ik heb vannacht nog een invite gehad en die gun ik aan een tweaker.
Members only:
De D's zijn C's.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Super! Bovenstaande dus gebruikt.
[ Voor 69% gewijzigd door Markprinsen op 17-10-2014 19:37 ]
Gisteren hier een invite geclaimed en toestel gekocht, vandaag al een invite in de mail gehad
Bij deze hoop ik er iemand blij mee te maken zoals ik er ook blij mee was!
Bij deze hoop ik er iemand blij mee te maken zoals ik er ook blij mee was!
Members only:
Inloggen
Vind ik zomaar een invite in mijn inbox! Terwijl ik er zelf heel recent een besteld heb!
** = als je deze snijdt, springen de tranen in je ogen!
Members only:
Inloggen
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Thanks, ik heb hem gebruikt 
ThePrutser schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:26:
Vind ik zomaar een invite in mijn inbox! Terwijl ik er zelf heel recent een besteld heb!
Members only:
Heb ik net m'n Samsung S5 gekocht, krijg ik spontaan een invite in m'n mailbox
https://account.oneplus.net/invite/claim/UR7J-E2BT-M7**-HKNC
** Wat vrouwen dragen...push up...

Alstu:
Members only:
Inloggen
Super, super bedankt!enderbram schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:23:
Alstu:
Members only:
Mooi, moest ook niet te makkelijk zijnNuclear Penguin schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:28:
[...]
Super, super bedankt!(De versleuteling was nog wel lastig haha, had in eerste instantie niet aan deze concurrent gedacht!)
Hartstikke bedankt! Als ik de invites krijg zal ik er hier ook braaf een afstaan

Ik heb nog een invite voor de liefhebber.
Members only:
Inloggen
Mucho, MUCHO gracias! Bij het ontvangen van eigen invites, zal ik ze met plezier delen!berry194 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:47:
Ik heb nog een invite voor de liefhebber.
Members only:
Hier nog een invite om te claimen:
Members only:
Inloggen
Top! Hartelijk dank!x3rius schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:14:
Hier nog een invite om te claimen:
Members only:
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Met dank aan tweaker Momus (thanks!
) een paar weken geleden mijn eigen OnePlus kunnen aanschaffen, en krijg zojuist mijn eerste invite binnen - uiteraard weer voor een tweaker hier!
Voor de nachtbraker die het getal van de duisternis weet om te zetten in 3 letters,
die staan voor de film categorie waarvan Avenue-Q zegt dat het internet voor gemaakt is.
Members only:
Inloggen
Voor de nachtbraker die het getal van de duisternis weet om te zetten in 3 letters,
die staan voor de film categorie waarvan Avenue-Q zegt dat het internet voor gemaakt is.
Hartelijk dank!bordeauxactive schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 04:36:
Met dank aan tweaker Momus (thanks!) een paar weken geleden mijn eigen OnePlus kunnen aanschaffen, en krijg zojuist mijn eerste invite binnen - uiteraard weer voor een tweaker hier!
Members only:
Members only:
veertien op het einde
Inloggen
danke danke Nico445 ! ik upload met plezier een eigen invite bij ontvangst !nico445 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 06:35:
Members only:veertien op het einde
Invite gekregen van een Tweaker hier, dus komt er hier weer eentje terug, veel plezier ermee
Members only:
Inloggen
Thanks!Exius schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 06:47:
Invite gekregen van een Tweaker hier, dus komt er hier weer eentje terug, veel plezier ermee
Gewoon rösti
Mijn dank, maak ik iemand heel blij mee.richardcore schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:06:
Members only:
Veel plezier ermee!
Ook ik zal iets voor de community terug doen!
Het is heel geen vogel!
Vorige week een 1+ aangeschaft dankzij een mede tweakert.
Hij bevalt prima en wil er nog een aanschaffen, maar ik heb nog geen invites op mijn 1+ account.....hoe lang duurt dat?
Hij bevalt prima en wil er nog een aanschaffen, maar ik heb nog geen invites op mijn 1+ account.....hoe lang duurt dat?
https://account.oneplus.net/invite/overview
Daar staat duidelijk:
Daar staat duidelijk:
No invites to share. Once you have purchased a phone you will be assigned sharable invites as we have stock available. Please note that it will happen randomly, not a specific amount of time after buying. You will receive an email when sharable invites are assigned to you.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Gisteren heb ik een oneplus one besteld met een invite van hier, en vanmorgen vond ik deze in mijn mailbox:
Members only:
Inloggen
Sorry foutjepipo26 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:58:
Gisteren heb ik een oneplus one besteld met een invite van hier, en vanmorgen vond ik deze in mijn mailbox:
Members only:
[ Voor 7% gewijzigd door JaronStrypsteen op 18-10-2014 11:08 ]
die was snel wegpipo26 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:58:
Members only:

Verwijderd
Lang gewacht maar toch eentje te pakken....hartelijk dankpipo26 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:58:
Members only:

Hehe welcome, enjoy man!
@Ridder
bij zat er exact 4 weken tussen claimen van mijn code en krijgen van bovenstaande
Vandaag nog geldig:Spanky79 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:25:
Nou, ik ga ook voor de opo, dit topic maar eens volgen voor eeninvite ik ken helaas niemand in mijn omgeving met een opo.
Members only:
Inloggen
Mede mogelijk gemaakt door superericje
[ Voor 8% gewijzigd door Medjai op 18-10-2014 12:16 ]
[ mo ]https://account.oneplus.net/invite/claim/IYU0-4W2Q-R0ZI-AH**[ /mo ]
Kreeg om de een of andere duistere reden een invite toegestuurd, geen idee van wie of waarom. Op de plaats van de sterretjes moeten de twee letters van het acroniem van de bekendste game van Square Enix.
Kreeg om de een of andere duistere reden een invite toegestuurd, geen idee van wie of waarom. Op de plaats van de sterretjes moeten de twee letters van het acroniem van de bekendste game van Square Enix.
Medjai schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:15:
[...]
Vandaag nog geldig:
Members only:
Mede mogelijk gemaakt door superericje
6 minuten te lang om achter `Final Fantasy` te komenGabliboeba schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:32:
Dank je wel! Superblij meeRaeghin schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:04:
Members only:
Veel plezier!
Members only:
Inloggen
Voor wie wil, nog 'n kleine 24u geldig!
Yeah! Eindelijk, bedankt!Eric_Cantona schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:18:
Members only:
Voor wie wil, nog 'n kleine 24u geldig!
Verwijderd
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, eindelijk toch succes.Gabliboeba schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:32:
Dank Gabliboeba!
Members only:
Inloggen
Nog een kleine dag geldig. Veel plezier ermee!
Heel erg bedankt!samschaap schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:41:
Members only:
XXXX=9FYW
Sorry voor de rest die dat ook zaten te doen, ik zal zorgen dat er weer een invite in dit topic belandt.
Nouja, ook maar hier dan
Hij is tot vannacht geldig, bedankje is altijd leuk
Sterretje is 3 kwadraat
Hij is tot vannacht geldig, bedankje is altijd leuk
Members only:
Inloggen
Sterretje is 3 kwadraat
Tadaaa
Heb vannacht een invite gekregen, is nog halve dag geldig dus ik zou zeggen snel claimen en bestellen!!!
Eerste * = 'zeven', tweede * = 'zes'.
Laat ook even weten als je hem gebruikt hebt
Members only:
Inloggen
thx, ben benieuwd hoeveel mensen er aan het f5en zijn... (code van Tr4il)
You're welcomerewwer schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:08:
thx, ben benieuwd hoeveel mensen er aan het f5en zijn... (code van Tr4il)
Tadaaa
Members only:
Inloggen
Laatste vier sterretjes is AIEJ.
Is geloof ik nog maar een paar uur geldig.
Members only:
Inloggen
Alleen vandaag nog geldig geloof ik.
Thx! Heb deze te pakken gehad!tf.teerlink schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:47:
Members only:
Alleen vandaag nog geldig geloof ik.
Is blijkbaar weg. Jammer dat je het niet even gemeld hebt...EeePC schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:07:
Heb vannacht een invite gekregen, is nog halve dag geldig dus ik zou zeggen snel claimen en bestellen!!!
Members only:
Members only:
Inloggen
Laatste F = P
Volgens mij is hij niet lang meer geldig.
Thx! Als ik een invite krijg, post ik hem natuurlijk hierBooYooToo schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:48:
Members only:
Laatste F = P
Volgens mij is hij niet lang meer geldig.
Verwijderd
Ik heb mijn invite van iemand gekregen via deze topic. Vandaag kreeg in een mailtje van Oneplus met een invite. Omdat ik mijn telefoon al binnen heb ondertussen (En hier heel bij mee ben!) wil ik deze invite graag delen hier ^^
Veel plezier ermee
En alweer weg binnen een minuut. Snel
Members only:
Inloggen
Veel plezier ermee
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2014 20:09 ]
bedankt voor melden, helaas heb ik hem niet kunnen bemachtigenVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:07:
Ik heb mijn invite van iemand gekregen via deze topic. Vandaag kreeg in een mailtje van Oneplus met een invite. Omdat ik mijn telefoon al binnen heb ondertussen (En hier heel bij mee ben!) wil ik deze invite graag delen hier ^^
Members only:
Veel plezier ermee
Hier mijn invite, nog to einde van vandaag geldig:
Members only:
Inloggen
Verwijderd
Wat gaat dit toch razendsnel hier/Arietje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:55:
Members only:
Al zo lang opzoek, en geen geluk.
Complimenten voor het delen van de invite anyways
Verwijderd
Hartstikke bedankt voor het delen van je invite!Arietje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:55:
Members only:
Verwijderd
Dat gaat het al sinds de oprichting van deze thread, welkom in het code-binnen-5-seconden-foetsie topic
Waar blijven de creatieve raadsels/puzzels
Hier gratis code https://account.oneplus.net/invite/claim/CA49-UKEP-EZYP-7DT
Laatste letter is een O of een K of een L
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En meteen al geclaimed, snel hoorAmaze86 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:16:
Hier gratis code https://account.oneplus.net/invite/claim/CA49-UKEP-EZYP-7DT
Verwijderd
Twitter is een aanrader als je je niet wilt blindstaren op dit topic, kijk vooral naar de invites van 23-24 uur geleden. Die zijn natuurlijk al geclaimd (of gebruikt, daar heb je dan niks aan), maar de geclaimde invites komen na precies 24 uur weer vrij als ze niet gebruikt worden. Al 3 gescoord op deze manier, niet voor mezelf overigens, ben een iOS'er
Hoe kan je het beste zoeken op twitter?
Verwijderd
Een tip voor iedereenbartus1989 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:58:
Hoe kan je het beste zoeken op twitter?
Houd het forum van Oneplus in de gaten
1avondje in de gaten gehouden, heb zojuist een OnePlus One besteld!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank! Is iemand heel blij van gewordenEskiya schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:56:
Heb ik net m'n Samsung S5 gekocht, krijg ik spontaan een invite in m'n mailbox![]()
I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-
*knip* duizend strafregels "ik mag geen spamlinks plaatsen
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 19-10-2014 07:45 ]
Invite die nog ongeveer 20 uur geldig is:
Members only:
Inloggen
Ik heb 'm van je geredeemed, heel erg bedankt!Matthiasmlnx schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:16:
Invite die nog ongeveer 20 uur geldig is:
Members only:
Don't walk on the grass, smoke it.
Bedankt man!!!germanaaizer schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:37:
invite nog een 22 uur geldig
Members only:
PSN: extreme8eight
Werkte prima, 2 uurtjes geduldig zitten wachten op het one forum en voila, ik heb een bestelling lopen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:15:
[...]
1avondje in de gaten gehouden, heb zojuist een OnePlus One besteld!!!!!!!!!!!!!!!!
Iemand enig idee hoelang je dient te wachten eer je toestel geleverd zal worden na bestelling?
PSN: extreme8eight
Verwijderd
Bij mij duurde het ongeveer een weekextreme8eight schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:56:
Iemand enig idee hoelang je dient te wachten eer je toestel geleverd zal worden na bestelling?
Ben nu al even bezig met een invite maar is best lastig aan te komen jullie zijn voornamelijk ook actief geweest op het forum van OnePlus?
Verwijderd
Op reddit wil er ook nog wel eens een giveaway zijnmichaeltjeh1 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:59:
Ben nu al even bezig met een invite maar is best lastig aan te komen jullie zijn voornamelijk ook actief geweest op het forum van OnePlus?
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, aangezien ik er ook al enige tijd mee bezig ben.michaeltjeh1 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:59:
Ik wil uit principe niet betalen voor een invite. It's supposed to share with one and other
Precies, Ik wil er wel een kleine vergoeding voor betalen maar ik zie bedragen tot 25 euro!! voor een invite dat is best veel..Rish schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:01:
[...]
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, aangezien ik er ook al enige tijd mee bezig ben.
Ik wil uit principe niet betalen voor een invite. It's suppoded to share it with one and other
Bij deze een code voor een opo 64gb sandstone
Je moet het tweede blokje omkeren voor een werkende code.
Hopelijk koop je hiermee ook echt een telefoon, want zo niet ga ik mijn volgende codes niet zomaar meer delen, dan gaat het via v&a.
Laat het dus even weten en gebruik hem Aub echt.
P. S. Het is een prima smartphone!
Members only:
Inloggen
Hopelijk koop je hiermee ook echt een telefoon, want zo niet ga ik mijn volgende codes niet zomaar meer delen, dan gaat het via v&a.
Al geclaimed door iemand....Spanky79 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:02:
Bij deze een code voor een opo 64gb sandstone
Members only:
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Daarom ook de laatste x dat ik hier een code heb geplaats.Merendeel bestelt hem niet
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Net geclaimed, geld overgemaakt naar PayPal en besteld. Dank!!
Wat doen ze er dan mee? Opeten?Amaze86 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:16:
Daarom ook de laatste x dat ik hier een code heb geplaats.Merendeel bestelt hem niet
Als je hem niet gebruikt komt de invite weer vrij dacht ik.
Geniet ervan, ik vind de opo de moeite waard.Averell schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:22:
Net geclaimed, geld overgemaakt naar PayPal en besteld. Dank!!
Geh, had toch wel het idee dat ik redelijk snel was dit keer, maar niet snel genoeg! Helaas. Houdt het wel spannend zo.Evert0 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:51:
AubMembers only:
* vier
Bedankt, namens mijn broertje:)Evert0 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:51:
AubMembers only:
* vier
Als je een invite claimt, hoe lang heb je dan om te betalen?
Dit topic is gesloten.