Denk dat de invites niet meer zo massaal worden gegeven.
Lekker.. Wat zei de eerste e-mail, met die estimated time? En was je er vroeg bij of niet?BeAtS schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:13:
Net bevestiging gehad via mail. Ik kan mijn order status nu online bekijken via mijn account.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Luca op 28-10-2014 00:19 ]
Bij het bestellen kreeg ik estimated 2 weeks. Ik was er ook nog relatief snel doorheen, denk dat ik om 16.30u besteld had.
Ah, dat is inderdaad fijn. Ik zal deze nacht of morgen later op de dag dan wel mijn e-mail binnen krijgen. Zie nu op het OPO forum ook al meerdere berichten, dat hij ipv 2 weken binnen 1 week komt e.d. Laten we het hopen.
Had ontzettend veel haast om op tijd thuis te zijn vandaag. Iets voor 4u eindelijk thuis en toen 20 minuten gefrustreerd de pagina verversen en met paypal proberen te betalen.
Uitendelijk was alles gelukt en zojuist een mail binnengekregen. Estimated delivery less than 1 week
Uitendelijk was alles gelukt en zojuist een mail binnengekregen. Estimated delivery less than 1 week
Bij de bestelling en in de preconfo email werd aangegeven dat de levering 4-5 weken zou duren. Als ik inlog op de website om naar de order te bekijken staat er estimated delivery time less than one week.... foutje op de order website of kunnen ze toch sneller leveren??
Is het ook al bekend wanneer de mensen die de telefoon voor de pre-order hebben gekocht hun invites krijgen?
Ik heb zojuist een mailtje gekregen dat m'n order aan mijn account is toegevoegd, maar ik zie nog niets. Heeft iemand anders dit ook?
Edit: nevermind. Het had blijkbaar wat tijd nodig.
Edit: nevermind. Het had blijkbaar wat tijd nodig.
[ Voor 17% gewijzigd door beantherio op 28-10-2014 07:50 ]
Die less than one week klinkt als n standaard tekst voor als je met invite bestelt.
Wat een gedoe gisteren.
Veel te weinig capaciteit, het leek wel een legale Ddos on demand van oneplus.
Maar goed het is gelukt, en voor de 2 manieren van verzenden , normaal of per express, dat gaf wel een naar gevoel, want ik koos voor express = 22 euro.
Beeld en later mailtje meldt: 4 a 5 weken levertijd... iemand hier dier voor normale verzending koos?
Stond daar 6 weken of meer levertijd voor ?
Let verder op naheffing bij NL douane, 60 euro meen ik in dit geval , vaak te voldoen door pakket vervoerder, als je echter om een bon vraagt aan de pakket besteller, dan stuur je die naar oneplus en die moeten jou dan betalen, wat ik elders las doen ze dat ook zonder problemen.
Je moet uiteraard wel je hele doopceel, allerlei codes op doos en toestel e.d. meesturen, zodat niet elke oplichter stelt dat ie 60 euro van ze krijgt.
Maar goed het is gelukt, en voor de 2 manieren van verzenden , normaal of per express, dat gaf wel een naar gevoel, want ik koos voor express = 22 euro.
Beeld en later mailtje meldt: 4 a 5 weken levertijd... iemand hier dier voor normale verzending koos?
Let verder op naheffing bij NL douane, 60 euro meen ik in dit geval , vaak te voldoen door pakket vervoerder, als je echter om een bon vraagt aan de pakket besteller, dan stuur je die naar oneplus en die moeten jou dan betalen, wat ik elders las doen ze dat ook zonder problemen.
Je moet uiteraard wel je hele doopceel, allerlei codes op doos en toestel e.d. meesturen, zodat niet elke oplichter stelt dat ie 60 euro van ze krijgt.
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Schijnt toch waar te zijn:https://forums.oneplus.net/threads/woop-woop-they-changed-my-estimated-delivery-time.158908/page-7Opperpanter2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:17:
Die less than one week klinkt als n standaard tekst voor als je met invite bestelt.
1) je betaald pas na verzending van het apparaat (Geld wordt nu alleen gereserveerd)notsonewbie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:24:
Wat een gedoe gisteren.
2) Levertijd maakt niet uit of je express of standaard hebt gekozen, dit is puur de tijd dat ze er over doen om het apparaat naar jou toe te zenden, ik heb standaard gedaan(Besteld met invite tijdje terug) was binnen 3 dagen in huis.
3) er is geen naheffing, de OPO wordt vanuit Londen opgestuurd = binnen de EU, die €60 kosten is dus onzin.
EDIT:
4) Het betreft een Pre-Order van een apparaat dat mogelijk nog niet eens is geproduceerd, daarom duurt het 4 a 5 weken voordat ze hem naar je toe kunnen zenden.
[ Voor 5% gewijzigd door Azerion op 28-10-2014 09:02 ]
Ik heb altijd geluk gehad met RC hobby spul uit azie/USA, of onder de 40 euro, of 100 a 200 euro.Azerion schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:59:
[...]
3) er is geen naheffing, de OPO wordt vanuit Londen opgestuurd = binnen de EU, die €60 kosten is dus onzin.
Dus ik heb geen handson ervaring met douane bij een aankoop.
Echter ook die gaat dan via londen? Zou die niet met nog 1000 / xx.000 een schip/vliegtuig gaan dat toch in NL moet zijn?EDIT:
4) Het betreft een Pre-Order van een apparaat dat mogelijk nog niet eens is geproduceerd, daarom duurt het 4 a 5 weken voordat ze hem naar je toe kunnen zenden.
Ik ben erg benieuwd. Dat van de express post, toch 2 x duurder dan 'normaal' en dan zonder uitleg londen/moet nog gemaakt worden sowieso , vind ik wel een heel teleurstellende communicatie van onemin.
Wist ik dat, had ik voor de 10 euro optie gegaan ipv 22....
Dat reserveren viel mij op inderdaad op paypal.
nOg raarder is dit: ik had 100 euro staan, stortte er 250 bij. Kocht voor 337 bij oneplus, op paypal sta ik nu 402 euro in de plus...
[ Voor 9% gewijzigd door notsonewbie op 28-10-2014 09:29 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
De huidige one plus one telefoons voor de EU markt worden allemaal vanuit Londen, op hun website staat ook dat zij vanuit Londen verkopen.notsonewbie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:25:
[...]
Ik heb altijd geluk gehad met RC hobby spul uit azie/USA, of onder de 40 euro, of 100 a 200 euro.
Dus ik heb geen handson ervaring met douane bij een aankoop.
EDIT:
[/quote]
Echter ook die gaat dan via londen? Zou die niet met nog 1000 / xx.000 een schip/vliegtuig gaan die toch in NL moet zijn?
Ik ben erg benieuwd. Dat van de express post, toch 2 x duurder dan 'normaal' en dan zonder uitleg londen/moet nog gemaakt worden sowieso , vind ik wel een heel teleurstellend van onemin.
Wist ik dat, had ik voor de 10 euro optie gegaan ipv 22....
Dat reserveren viel mij op inderdaad op paypal.
nOg raarder is dit: ik had 100 euro staan, stortte er 250 bij. Kocht voor 337 bij oneplus, op paypal sta ik nu 402 euro in de plus...
Wat betreft shipping time: http://oneplus.net/suppor...w-long-will-shipping-take
Info over warehouse: http://oneplus.net/support/answer/where-do-you-ship-from
(ik weet toevallig dat die van de EU op Londen heathrow is)
Hm, bij mij stond er eerder bij estimated shipping time: less than a week. En nu staat er niets. Iemand anders hier ook last van?
Bij mij staat inderdaad ook niks. Ik was er ook snel bij, en in de mail staat ~2 weken.gebruikershaes schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:34:
Hm, bij mij stond er eerder bij estimated shipping time: less than a week. En nu staat er niets. Iemand anders hier ook last van?
Ik zou van een levertijd van 4 a 5 weken uitgaan. Eerder ga je hem echt niet krijgen.
En nu toch weer twijfels want levertijd is nu verwijderd bij de orders.Opperpanter2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:52:
[...]
Schijnt toch waar te zijn:https://forums.oneplus.net/threads/woop-woop-they-changed-my-estimated-delivery-time.158908/page-7
One plus one = 2! Aparte naam vind ik het
Via pre-order dit ding op de kop tikken lukte helaas niet, wat was het druk zeg! maar ja dat was te verwachten

Ik heb 2 telefoons besteld maar nog nooit een invite mogen sharen helaas. Als het zover is zal ik die hier ook publiceren als dankje terug.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Dat wordt erg gewaardeerdFalastine schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:22:
Ik heb 2 telefoons besteld maar nog nooit een invite mogen sharen helaas. Als het zover is zal ik die hier ook publiceren als dankje terug.
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Lijkt mij niet dat iedereen die een bestelling heeft geplaatst tijdens de pre-order nu een invite ontvangt, anders kunnen ze net zo goed nog een pre-order uurtje open gooien deze week.
Iemand dit hier meer van weet?
Iemand dit hier meer van weet?
Op het opo forum zijn weer invites in omloop. Hopelijk komen ze hier ook weer.
Zodra ik er eentje heb gebruikt en ik er 1 zie zal ik die asap hier posten.Opperpanter2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:07:
Over 3 weken een nieuwe kans voor diegenen die gisteren mis gegrepen hebben: OnePlus apologizes for pre-order snafu, announces second pre-order window for November 17th
Gisteren lange tijd over gedaan maar uiteindelijk onderweg naar huis toch en pre-order kunnen plaatsen. Mijn estimate was 7-8 weken, ik hoop dat t sneller zal gaan...
Hoe kom je eigenlijk aan invites? Gewoon aan iemand vragen ofzo?
Jep, aan iemand die dat ding gekocht heeft vragen.kingre schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:00:
Hoe kom je eigenlijk aan invites? Gewoon aan iemand vragen ofzo?
Deze zijn hoogstwaarschijnlijk fake, er komt tot op heden nog steeds niets langs op twitter.Opperpanter2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:07:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
dat is een search van 20 oktober tot en met 30 oktober (laatste stukje kan je de datum aanpassen)
Volgens mij zijn er inderdaad nieuwe invites in omloop (en anders komen deze snel). Ik hoor her en der toch dat mensen invites hebben gekregen. Ik weet niet hoe betrouwbaar dat is wat de verhalen zijn uit 2e hand.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Met de nieuwe pre-order in het vooruitzicht willen ze een voorraad phones opbouwen zeggen ze zelf. Ik verwacht weinig invites voor 17/11.Azerion schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
Deze zijn hoogstwaarschijnlijk fake, er komt tot op heden nog steeds niets langs op twitter.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
dat is een search van 20 oktober tot en met 30 oktober (laatste stukje kan je de datum aanpassen)
Ja die invites blijken amper terug op gang te komen, ondanks voorgaande statements van Oneplus. Daar bovenop vrees ik dat heel wat mensen met pre-orders gaan blijven jagen op invites om hun levering te versnellen.Opperpanter2 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:39:
[...]
Met de nieuwe pre-order in het vooruitzicht willen ze een voorraad phones opbouwen zeggen ze zelf. Ik verwacht weinig invites voor 17/11.
Ik was van plan om mijn iPhone 5 te verkopen en een Oneplus One te kopen, maar deze verkooptechniek maakt het voor geïnteresseerden wel erg lastig om de doorverkoop van hun huidig toestel te plannen en een bestelling te plaatsen.
In plaats van te zoeken naar een mooie vrouw/man in de kroeg, moet je op zoek naar iemand met een OPO ;-)
Het kan dus niet. Ik heb twee invites nodig om de queue te skippen.Anoniem: 198824 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:18:
[...]
Volgens de spelregels:
Je kan van alles max. 2 items pre-orderen + met een invite skip je de pre-order queue.
Dus theoretisch zou dat moeten lukken
Geen idee hoe ik die twee invites koppel aan mijn order.
Hopelijk gaat dat goed als ik op zo'n claim linkje klik.
Ja iemand hier op het forum vinden met een invite viel de afgelopen weken nog wel mee, maar zat toen jammer genoeg in het buitenland. Sinds die pre-order weet ik niet meer welke van de twee het gemakkelijkst isOpperpanter2 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:54:
In plaats van te zoeken naar een mooie vrouw/man in de kroeg, moet je op zoek naar iemand met een OPO ;-)
*knip* lees de topicwaarschuwing, geen gebedel om codes
[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 29-10-2014 12:40 ]
Bij mij is de estimated delivery time weer teruggekomen, staat nu op 1-2 weeks.
Op 17 november, 15:00 GMT komt er een nieuwe pre-order actie, zie ook:
http://oneplus.net/blog/2014/10/an-apology-and-a-new-start/
Misschien handig voor mensen die toch langzaam overgehaald worden een invite te kopen
Misschien handig voor mensen die toch langzaam overgehaald worden een invite te kopen
Exact 14 posts geleden al gemeld...Yuri_MB schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:30:
Op 17 november, 15:00 GMT komt er een nieuwe pre-order actie, zie ook:
Hmm zie het, net overheen gelezen. Nou ja, dan maar hopen dat er meer overheen gelezen hebben, dan is het niet voor niets geweest.
Bij mij is de huidige wachtijd ook 3a4 weken ivm de wachtijd tijdens bestellen (4 a 6 weken).
Hopelijk niet teveel voorstekers met invites
Hopelijk niet teveel voorstekers met invites
Wachttijd is dan aardig omhoog gegaan. Maandje geleden een invite voor een vriend geregeld en hij had hem binnen 5 dagen, echt heel snel dus. Nu zelf opzoek en dan kan ik tig weken wachten, hmmm.
Onder een steen gelegen? Het gaat over de pre-order wachttijden.Versteegrob schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:06:
Wachttijd is dan aardig omhoog gegaan. Maandje geleden een invite voor een vriend geregeld en hij had hem binnen 5 dagen, echt heel snel dus. Nu zelf opzoek en dan kan ik tig weken wachten, hmmm.
Blijkbaar, dacht dat het de levertijd was maar dat is dus nog steeds een weekje.Opperpanter2 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:16:
[...]
Onder een steen gelegen? Het gaat over de pre-order wachttijden.
*knip* spammen en bedelen doe je maar elders.
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 31-10-2014 10:07 ]
UPDATE:
Your pre-order is ready to ship!
Guess what? We just prepared your pre-order and it is now ready to ship! You will receive a shipping confirmation within 3 business days from now.
Guess what? We just prepared your pre-order and it is now ready to ship! You will receive a shipping confirmation within 3 business days from now.
Deze kreeg ik zojuist ook binnen!BeAtS schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:17:
UPDATE:
Bij het pre-orderen zelf was het 2 weken. Toen werd het op mijn order portal aangepast naar 1-2 weeks.
*knip* commentaar op moderatie hoort niet in een topic, daar is DM of een feedbacktopic voor. Verder mag je TRs plaatsen als je denkt dat anderen offtopic gaan.
[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 31-10-2014 10:35 ]
Ik heb een maand geleden een OPO gekocht, maar nog steeds geen invites op mijn account?
automation fanboy
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
17 oktober mijn telefoon besteld met een van de laatste invites en 6 dagen later gekregen. Echter nog geen invites gekregen. Ik denk dat tot het volgende pre-order window op 17 november ze ook niet meer komen? Ook gezien de vele problemen met de laatste preorder mogelijkheid.
invites kan je de komende tijd vergeten,mece door het preorder systeem.Bitpusher3 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:23:
17 oktober mijn telefoon besteld met een van de laatste invites en 6 dagen later gekregen. Echter nog geen invites gekregen. Ik denk dat tot het volgende pre-order window op 17 november ze ook niet meer komen? Ook gezien de vele problemen met de laatste preorder mogelijkheid.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
https://forums.oneplus.ne...vites-in-november.162053/Now down to the nitty gritty. Contrary to popular belief, invites are not dead in a post pre-order world. However, since most of you have already purchased a device, the invites focus again shifts to shareables. This month, all customers who purchased the phone in August, September, and October will receive 3 shareable invites lasting 7 days. It’s a tall task and we've upped our production yet again to keep up with the demand. Secondly, all forum members up to at least 320K will receive 1 day individual invites.
Dit zou betekenen dat in binnenkort 7 invites te vergeven heb
(idd ... vetgedrukt want geven is gratis
[ Voor 3% gewijzigd door herremolog op 01-11-2014 10:15 ]
I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-
Dat is goed nieuws,wil graag een invite kopen maar de boel ligt nu al een tijdje plat.
Ben benieuwd of ze in de toekomst de prijs zo laag houden of dat ze net als google met de Nexus 6 de prijs flink omhoog gooien.
Ben benieuwd of ze in de toekomst de prijs zo laag houden of dat ze net als google met de Nexus 6 de prijs flink omhoog gooien.
Ik heb gehoord dat het bedrijf druk bezig was met maken van de 64gb oneplus maar ze gaan nu invites weer weggeven en 17 november kun je pre orderen.
Aah geweldig nieuws! Ik ben tijdens de volgende pre-order op vakantie dus dit verhoogt m'n kansen wel watherremolog schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:14:
[...]
https://forums.oneplus.ne...vites-in-november.162053/
(idd ... vetgedrukt want geven is gratis)
Kijk dat is goed nieuws dan komen er vast bij meer invites beschikbaar en dat maakt de kans een stukje groter voor mij.herremolog schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:14:
[...]
Trouwens zijn de invite alleen gelijk aan de gekochte telefoon? Ik wil namelijk graag de witte 16 gig, maar daar heb ik nog geen invite van voorbij zien komen.
Nope witte wordt niet eens meer gemaakt,alleen de zwarte 64gb versie.Groverp08 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:56:
[...]
Kijk dat is goed nieuws dan komen er vast bij meer invites beschikbaar en dat maakt de kans een stukje groter voor mij.
Trouwens zijn de invite alleen gelijk aan de gekochte telefoon? Ik wil namelijk graag de witte 16 gig, maar daar heb ik nog geen invite van voorbij zien komen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
alleen de zwarte 64gb versieAmaze86 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:19:
[...]
Nope witte wordt niet eens meer gemaakt,alleen de zwarte 64gb versie.
komt goed uit, die zou ik ook wel willen hebben.
Het lijkt erop dat op het OPO forum weer wat invites loskomen - ga er ook eentje proberen te bemachtigen maar het gaat wel snel daar

Gaat snel en het forum begint het daar precies ook wel wat lastig te krijgen..GR1221 schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:57:
Het lijkt erop dat op het OPO forum weer wat invites loskomen - ga er ook eentje proberen te bemachtigen maar het gaat wel snel daar
Na 1.5 uur was het mij vorige week toch gelukt om er een te bestellen in de pre-order. 4-6 weken zou het duren.. Krijg ik zaterdag ineens een mailtje dat hij klaar is voor verzenden en zie dat ie nu van "prepare for shipment" naar "processing" is gegaan. Ik vind het hartstikke mooi haha. Wel vraag ik me af of mensen van de pre-order nog een invite ontvangen om weg te geven.. Verwacht mijn opo in ieder geval volgende week al zeker thuis te hebben
Nice :)! Ik denk dat de invites die nu uitgedeeld worden bedoeld zijn voor mensen die 'm in augustus en september besteld hebben.niekh03 schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:09:
Na 1.5 uur was het mij vorige week toch gelukt om er een te bestellen in de pre-order. 4-6 weken zou het duren.. Krijg ik zaterdag ineens een mailtje dat hij klaar is voor verzenden en zie dat ie nu van "prepare for shipment" naar "processing" is gegaan. Ik vind het hartstikke mooi haha. Wel vraag ik me af of mensen van de pre-order nog een invite ontvangen om weg te geven.. Verwacht mijn opo in ieder geval volgende week al zeker thuis te hebben
Waar kun je dan die invites vinden op het forum? Ik zie ze niet voorbij komen...Jrn3 schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:08:
[...]
Gaat snel en het forum begint het daar precies ook wel wat lastig te krijgen..
Ze zijn erg schaars momenteel. Dus duurt nog wel eventjes voor het weer op gang komt.
Vriend van mij heeft de telefoon een maand geleden gekocht. Is er nog een kans dat hij een invite krijgt?
Mensen die in September en Oktober een toestel hebben aangeschaft krijgen in de loop van November allemaal 3 shareble invites
Je krijgt ook nog een invite als je bij de eerste 320.000 forum leden zitThunder00x schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:21:
Mensen die in September en Oktober een toestel hebben aangeschaft krijgen in de loop van November allemaal 3 shareble invites
Wow, dit klinkt heel goed. Dan krijg ik zeker een invite en kan ik nog wel een invite voor een tweaker regelen, gratis.Thunder00x schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:21:
Mocht het zover zijn, dat weet je waar alle invite hongerige mensen te vinden zijnVersteegrob schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:34:
[...]
Wow, dit klinkt heel goed. Dat krijg ik zeker een invite en kan ik nog wel een invite voor een tweaker regelen, gratis.
Je zal een maand geleden maar een invite op je spam-mail gehad hebben die 24 uur geldig was, en op die mail waar je nooit kijkt

Haha, dan kon ik gelijk ook een nieuwe laptop bestellenDrowzz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:03:
Je zal een maand geleden maar een invite op je spam-mail gehad hebben die 24 uur geldig was, en op die mail waar je nooit kijkt![]()
![]()
Heeft het eigenlijk zin om je invite folder te checken op oneplus.net of krijg je daar sowieso melding van op e-mail?
[ Voor 16% gewijzigd door Jrn3 op 04-11-2014 19:19 ]
Mensen, het heeft weinig zin om er hier over te gaan praten tot er invites zijn. Nu denkt men bij nieuwe berichten dat er misschien nieuwe invites zijn, dus hier niet gaan discussieren of allerlei verhaaltjes te gaan posten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Anoniem: 483569
*knip* lees de topicwaarschuwing, geen gebedel.
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 05-11-2014 13:11 ]
Ook als je 'm besteld hebt op die ene dag dag je kon kopen zonder invite?Thunder00x schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:21:
Ben benieuwd nooit wat op het forum gepost maar ik heb wel meteen in april mijn account aangemaakt toen ze begonnen met de smash youre current phone aktie misschien zit ik bij de eerste 320kherremolog schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:14:
[...]
Burp
Je kan het checken door een comment te plaatsen, en vervolgens op de reply knop van je eigen comment te klikken. In de quote staat je member nummer.Wii4all schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:20:
[...]
Ben benieuwd nooit wat op het forum gepost maar ik heb wel meteen in april mijn account aangemaakt toen ze begonnen met de smash youre current phone aktie misschien zit ik bij de eerste 320k
Let er wel op dat het niet om je OP account gaat, maar je OP forum account. Ik had zelf ook een tijdje terug al een OP account gemaakt op de site, maar nooit iets mee gedaan op het forum. Pas als je inlogt bij het forum wordt dat geregistreerd. Ik ga zelf dus helaas ook geen invite krijgen, ookal heb ik al wel een tijdje een account.
[ Voor 5% gewijzigd door thescorpi0n op 06-11-2014 01:10 ]
Door een foutje van ondergetekende is het topic helaas weer verenigd met alle posts die we verwijderd hadden, is de topicwaarschuwing weg, etc.
We gaan verder in Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
We gaan verder in Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 07-11-2014 00:10 ]
Dit topic is gesloten.