Ik geloof dat je 24 uur hebt om je bestelling te doen, en dat hij daarna weer vervaltOpperpanter2 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:58:
Als je een invite claimt, hoe lang heb je dan om te betalen?
Ha ha ha niet te bemachtigen zo'n code :-)
Mahjaa... het is wat het is, dan maar kijken naar een andere gsm....
https://account.oneplus.net/invite/claim/M7BU-XFEG-RNHG-0K4X
Gewoon klikken en hij werkt
Veel plezier ermee
Gewoon klikken en hij werkt
Yes Yes, hartelijk dank voor de invite. Hoop voor de andere dat zij die van hun snel krijgen!Calesta schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:49:
https://account.oneplus.net/invite/claim/M7BU-XFEG-RNHG-0K4X
Gewoon klikken en hij werktVeel plezier ermee
Niet te bemachtigen? Ik heb een vraag geplaatst bij vraag en aanbod voor een gratis invite, had er binnen 10 minuten 2 (2 weken geleden) ondertussen heb ik mijn eigen OPO.Darkz0rs schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:14:
Ha ha ha niet te bemachtigen zo'n code :-)
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ahh.. Goed idee. Ben wel toe aan een ander toestel.
Lijkt me zeer geschikt.
Lijkt me zeer geschikt.
Verwijderd
*knip* kijk eens naar de topictitel, dit gaat alleen om invites. Kijk eens in [OnePlus One] Ervaringen & Discussie, maar ook daar gaat op: geen vraagjes dumpen, eerst laten zien wat je allemaal zelf al hebt geprobeerd en uitgezicht.
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 20-10-2014 00:16 ]
Wat jammer is, is dat vraag en aanbod dus nu weer langzaam overspoeld met mensen die vragen om een gratis invite. Ik zou het overigens ook wel willen maar snap dat door de bijzondere vraag/aanbod verhouding de meest mensen er graag iets voor terug zien en heb er dus een kleine vergoeding tegenover gezet. Ik zelf zal de invite overigens liever direct delen met iemand die de telefoon wil, ipv er iets aan wil verdienen.miicker schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:52:
[...]
Niet te bemachtigen? Ik heb een vraag geplaatst bij vraag en aanbod voor een gratis invite, had er binnen 10 minuten 2 (2 weken geleden) ondertussen heb ik mijn eigen OPO.
What's in the case?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
*knip* nee dus. Invites, verder niets.
[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 20-10-2014 00:36 ]
Voor de nachtbrakers( en wakkeren..) onder ons:
PS: Haal eerst de spelfout er uit:)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
geclaimd door [Verwijderde gebruiker]COWBertha schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 00:54:
Voor de nachtbrakers( en wakkeren..) onder ons:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Members only:
Inloggen
De laatste letter is de eerste en laatste letter van het woord grappig.
Verwijderd
Is al geclaimedvLoon schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:45:
Members only:
De laatste letter is de eerste en laatste letter van het woord grappig.
Goodluck!
https://account.oneplus.net/invite/claim/D2YP-JQA1-RJHC-DTJU
Blok 1 en 2 omwisselen
Aaaaaaand it's gone...
https://account.oneplus.net/invite/claim/D2YP-JQA1-RJHC-DTJU
Blok 1 en 2 omwisselen
Aaaaaaand it's gone...
[ Voor 19% gewijzigd door Loct op 20-10-2014 14:09 ]
Verwijderd
Ook al geclaimedLoct schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:05:
Goodluck!
Members only:
Blok 1 en 2 omwisselen
Iemand had hem binnen twee seconden geclaimed (geen grap).
Als ik een invite verzilver moet ik dan ook gelijk kopen? Of is die dan gewoon verzilverd zodat ik ook na een paar dagen kan betalen en bestellen?
En dan nog een vraag, kan je met paypal incasso betalen via je bank of moet je eerst geld op je paypal hebben bij oneplus?
En dan nog een vraag, kan je met paypal incasso betalen via je bank of moet je eerst geld op je paypal hebben bij oneplus?
Als je hem verzilverd moet je hem binnen 24 uur kopen (en betalen).Jackson6 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:22:
Als ik een invite verzilver moet ik dan ook gelijk kopen? Of is die dan gewoon verzilverd zodat ik ook na een paar dagen kan betalen en bestellen?
En je kan en PayPal account hebben met een gekoppeld bank account (incasso) maar vaak wordt er ook gevraagd om een gekoppelde creditcard als 'backup' om het af te schrijven als het van de reguliere bankrekening niet lukt.
Members only: title
Inloggen
en een invite van mij om te sharen.
64 gb
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Al geclaimed (niet door mij)SpeedBart schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:38:
64 gb
[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 20-10-2014 15:05 ]
Bedankt! Het is een cadeau alleen is het niet zeker of diegene wel zit te wachten op een telefoon van 5,5 inch. Ik zal dat vanavond weten. Mocht het niet zo zijn, dan is deze code morgen om 12:40 weer in te wisselen! Sla deze dan ook op en probeer het morgen nog een keer.SpeedBart schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:38:
64 gb
Edit: Ik post de invite morgen anders zelf wel nog een keer
[ Voor 5% gewijzigd door Rish op 20-10-2014 12:46 ]
Die website is een scam.badboyqxy schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:43:
Knip
Ik kreeg deze link, maar geen code. iemand idee hoe je aan zo code komt anders ? wil er namelijk graag een hebben
Ik zou dit forum blijven volgen voor een invite.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 20-10-2014 15:08 ]
Gokje, je moest je facebook of twitter account gebruiken? Niet intrappen.badboyqxy schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:43:
Knip
Ik kreeg deze link, maar geen code. iemand idee hoe je aan zo code komt anders ? wil er namelijk graag een hebben
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 20-10-2014 15:10 ]
Afgelopen vrijdag via dit forum een invite geclaimd. Echt top dit forum!
Ik heb meteen een OPO 64 GB Black besteld. Heb nog geen invite gekregen maar ik zal hem hier ook neerzetten als ik er 1 krijg.
Tips voor degenen die er ook 1 willen bemachtigen via dit forum:
- log hier in met je Tweakers.net account
- maak vast een account aan bij http://oneplus.net/
- Een Paypal account is nodig om een Oneplus One te kopen. Als je dit nog niet hebt en via een bankrekening (geen creditcard) wil laten lopen houdt er dan rekening mee dat dit enkele dagen kan duren voor dit geactiveerd is. Een invite leeft maar 24 uur zover ik weet na het claimen. Een Paypal account via een Creditcard laten lopen kan wel direct.
Succes!
Tips voor degenen die er ook 1 willen bemachtigen via dit forum:
- log hier in met je Tweakers.net account
- maak vast een account aan bij http://oneplus.net/
- Een Paypal account is nodig om een Oneplus One te kopen. Als je dit nog niet hebt en via een bankrekening (geen creditcard) wil laten lopen houdt er dan rekening mee dat dit enkele dagen kan duren voor dit geactiveerd is. Een invite leeft maar 24 uur zover ik weet na het claimen. Een Paypal account via een Creditcard laten lopen kan wel direct.
Succes!
Succes ermee!
Op het einde van de link nog een 3 toevoegen
Members only:
Inloggen
Ik heb hem geclaimed, bedankt!Tony_ schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:42:
Succes ermee!
Members only:
Ga gelijk bestellen, mijn invite code komt ook weer op Tweakers.
al weg!
succes ermee!(mijn naam aan het eind van de link ff verwijderen)
[mo] https://account.oneplus.n...im/UVCJ-TVRC-YR1X-13QDBAS[/mo]
[mo] https://account.oneplus.n...im/UVCJ-TVRC-YR1X-13QDBAS[/mo]
[ Voor 8% gewijzigd door bazzzzzz op 20-10-2014 14:07 ]
Verwijderd
Wow, ik klikte meteen en was al claimedbazzzzzz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:05:
Members only:
Awesome!! Je bent een held:)bazzzzzz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:05:
Members only:
Ik heb hem geclaimd en ga hem vanavond meteen bestellen.
Verwijderd
Er is altijd nog een kans :Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:07:
Verdorie... weer een paar seconden te laat waarschijnlijk.
Claim deze snel en bestel!
Members only:
Inloggen
Verwijderd
Damn, "not yet claimed", maar niet meer ingelogd op OPO...
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:17:
[...]
Er is altijd nog een kans :
Claim deze snel en bestel!
Members only:
Heb het gevoel dat meerendeels door bots wordt opgepakt ondanks de hidden feature
Verwijderd
IddThunder00x schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:18:
Heb het gevoel dat meerendeels door bots wordt opgepakt ondanks de hidden feature

Zo ben ik idd aan mijn 2 invites gekomenBooYooToo schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:53:
Nog maar een tip:
Members only:
I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-
Oké goed idéé, vond ikzelf ook maar de mod's zéér zeker niet.MP3-Junky schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:19:
Dan toch maar via V&A? (tweakers onderling)
Zie HIER de reactie van een moderator op mijn voorstel.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Mensen, zie de topicwaarschuwing. Dit topic is niet bedoeld als klaagmuur, er zijn gelukkig zat mensen die hier wel een invite scoren.
Foutje
[ Voor 100% gewijzigd door Ttje op 20-10-2014 17:27 ]
After much anticipation the OnePlus Pre-orders are just days away! It’s about time everyone has the One. Let the countdown begin bit.ly/PreorderTheOne 
http://preorder.oneplus.net/
[ Voor 8% gewijzigd door herremolog op 20-10-2014 18:41 ]
I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-
Net nu ik had besloten om ook op jacht te gaan naar een invite.herremolog schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:40:
After much anticipation the OnePlus Pre-orders are just days away! It’s about time everyone has the One. Let the countdown begin bit.ly/PreorderTheOne
Eigenlijk wel jammer: ik vond het invite-systeem eigenlijk wel spannend.

edit: wat ik ervan begrijp is dat de verkrijgbaarheid nog steeds beperkt is. De pre-order staat maar een uur open. Zie o.a. http://www.engadget.com/2...order/?ncid=rss_truncated
[ Voor 18% gewijzigd door beantherio op 20-10-2014 19:08 ]
Verkeerd topic, kan een modje deze post deleten ?
[ Voor 91% gewijzigd door J-roenn op 20-10-2014 18:50 ]
*knip* je krijgt zo een Pushmessage
[ Voor 107% gewijzigd door gambieter op 20-10-2014 19:29 ]
deze mag weg
[ Voor 93% gewijzigd door beantherio op 20-10-2014 19:37 ]
Ook nu preorder open gaat mogen die invites hier binnen blijven stromen hoor
Enne top dat al die tweakers hier invites sharen!!
'josejdo schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:46:
Ook nu preorder open gaat mogen die invites hier binnen blijven stromen hoor![]()
Helemaal mee eens! 2 x!
svp deze post verwijderen.
[ Voor 95% gewijzigd door Xaio op 21-10-2014 10:41 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Hoe lang duurt het eigenlijk tot je als koper de invites kan uitdelen?
Ik had ze met zo'n 6 weken na ontvangst oneplus.maus2704 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:35:
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Ik heb er een voor mijn vrouw besteld en wil er nu zelf ook we een hebben
Op mijn account staat dat ik op een random moment invites ontvang, het kan dus dagen duren maar ook weken zoals hier net al aangegeven was 6 weken na ontvangst van de telefoon.
Hierbij een ongebruikte code!
https://account.oneplus.net/invite/claim/81JQ-2N69-EBK4-XJF7
De code vind je door de cijfers van de eerste twee blokken om te zetten naar een letter in het alfabet.
1=a 2=b enz.
Succes!
De code vind je door de cijfers van de eerste twee blokken om te zetten naar een letter in het alfabet.
1=a 2=b enz.
Succes!
Verwijderd
Geen beschuldigingen, plaats een TR als je denkt dat iemand iets doet wat niet de bedoeling is.
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 21-10-2014 12:49 ]
Doet het helaas nietRish schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:39:
Hierbij een ongebruikte code!
1=a 2=b enz.
Succes!
Verwijderd
Nee, er staat "Expired" dan komt die niet meer vrij.Rish schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:43:
[...]
Hij komt na 24 uur weer vrij heb ik mij laten vertellen en ik heb deze niet gebruikt
Ah oké, excuses, wilde iemand blij maken maar helaasVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:44:
[...]
Nee, er staat "Expired" dan komt die niet meer vrij.
Verwijderd
waarom claimen als je het toch niet gebruikt ?? beetje jammer voor degene die wel eentje willen.. we bijven wachten !
Deze invite is waarschijnlijk al meer dan een week oud en is dus nu helaas verlopen, waarschijnlijk wou de vorige eigenaar de code verkopen en heeft hem op het laatste moment pas vrijgegeven toen niemand hem kocht.Rish schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:43:
[...]
Hij komt na 24 uur weer vrij heb ik mij laten vertellen en ik heb deze niet gebruikt
Ik had mijn al na 2 weken.maus2704 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:35:
Omdat het een cadeau is/was. Echter heeft diegene gisteren zelf al een nieuw toestel aangeschaft. Daarom.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:45:
waarom claimen als je het toch niet gebruikt ?? beetje jammer voor degene die wel eentje willen.. we bijven wachten !
Volgens de site van Oneplus krijg je er drie.
Er worden geen invites meer uitgestuurd sinds de pre-order gecommuniceerd is
Officieel statement te vinden door een mod-post in het forum.
Verwijderd
Heb heb het ook gehoord, hopelijk gaat die wachttijd van de pre-orders niet te hoog oplopen.LuintoST schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:51:
Er worden geen invites meer uitgestuurd sinds de pre-order gecommuniceerd is![]()
Verwijderd
Volgens mij is dit nieuwe pre-order systeem nog gaarder dan het invite systeem.
Als je eenmaal een invite had, was je in ieder geval verzekerd van een telefoon binnen een week. Nu is het nog maar de vraag wat de wachttijd is van een pre-order, zal wel afhankelijk zijn van het aantal pre-orders.
Als je eenmaal een invite had, was je in ieder geval verzekerd van een telefoon binnen een week. Nu is het nog maar de vraag wat de wachttijd is van een pre-order, zal wel afhankelijk zijn van het aantal pre-orders.
Een weekje geen invites, daarna worden ze weer uitgedeeld volgens support. Dus is maar een tijdelijke stop.
Pre order system lijkt me zelf overigens ook niks. Een invite is velen malen sneller de telefoon ontvangen.
Pre order system lijkt me zelf overigens ook niks. Een invite is velen malen sneller de telefoon ontvangen.
Ik kreeg deze in mijn mail omdat ik actief ben op het Oneplus forum, daar stond ook meteen bij dat ik 24 uur had om deze te claimen.Azerion schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:45:
[...]
Deze invite is waarschijnlijk al meer dan een week oud en is dus nu helaas verlopen, waarschijnlijk wou de vorige eigenaar de code verkopen en heeft hem op het laatste moment pas vrijgegeven toen niemand hem kocht.
Geen week oud dus.
Uiteindelijk toch jammer dat ik er niemand blij mee heb kunnen maken.
Pech gehad dan maar
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Ik volg dit draadje al een tijdje, en ik kan me niks herinneren van die zogenaamde mod-post waar je het over hebt. Heb je een link?LuintoST schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:51:
Er worden geen invites meer uitgestuurd sinds de pre-order gecommuniceerd is![]()
Want volgens het OPO forum blijft het invite systeem gewoon bestaan
https://forums.oneplus.ne...-pre-order-system.117715/
Ik vertrouw het OPO forum toch meer dan een zogenaamde mod-break (die ik niet kan vinden)More than offsetting the StyleSwap discontinuation news is the launch of the OnePlus Blog, and our announcement on it that in late October, we plan on selling the OnePlus One using a new Pre-order System. This doesn’t mean that we are ending the Invite System;
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
https://forums.oneplus.net/threads/invites-stopped.154880/
Tijdelijk geen invites aldus customer support!
ThePrutser schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Ik volg dit draadje al een tijdje, en ik kan me niks herinneren van die zogenaamde mod-post waar je het over hebt. Heb je een link?
Want volgens het OPO forum blijft het invite systeem gewoon bestaan
https://forums.oneplus.ne...-pre-order-system.117715/
[...]
Ik vertrouw het OPO forum toch meer dan een zogenaamde mod-break (die ik niet kan vinden)
Ok thanks! is dus tijdelijk en niet definitief zoals LuintoST lijkt te suggererenNico0nTour schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:23:
https://forums.oneplus.net/threads/invites-stopped.154880/
[...]
Verwijderd
MIsschien al aangehaald door andere maar het willekeurig uitproberen van codes werkt helaas ook niet....
Verwijderd
*knip* wat staat er nou in grote rode letters in de topicwaarschuwing? GEEN gebedel.
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 21-10-2014 20:13 ]
Zijn ook nogal wat mogelijkheden he.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:29:
MIsschien al aangehaald door andere maar het willekeurig uitproberen van codes werkt helaas ook niet....
Verwijderd
Sorry !Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:07:
[mbr]*knip* wat staat er nou in grote rode letters in de topicwaarschuwing? GEEN gebedel.[/]
Verwijderd
Hoe meer mogelijkheden, hoe groter de kans dat je goed gokt?Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:11:
[...]
Wat de kans juist ook groter kan maken(altijd positief blijven zien)

Verwijderd
Zoals ik zei, altijd positief blijven zien....Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:56:
[...]
Hoe meer mogelijkheden, hoe groter de kans dat je goed gokt?
Kan ook lekker negatief zijn en zeggen dat er zoveel mogelijkheden zijn dat er geen beginnen aan is.
Verwijderd
*knip* lees de topicwaarschuwing, geen gebedel om codes.
[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 21-10-2014 22:08 ]
Ook met invite moet je met PayPal betalen hoorVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:54:
Ze worden binnenkort gewoon verkocht maar ik kan niet betalen via PayPal.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 21-10-2014 22:50 ]
Ik suggereer niets, jij leest dingen die er niet staan.ThePrutser schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:39:
[...]
Ok thanks! is dus tijdelijk en niet definitief zoals LuintoST lijkt te suggereren
Succes dan met het vinden van die paar actieve invites op een set van 36 tot de macht 16 combinaties.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:00:
[...]
Zoals ik zei, altijd positief blijven zien....
Kan ook lekker negatief zijn en zeggen dat er zoveel mogelijkheden zijn dat er geen beginnen aan is.
Misschien lukt het wel als je positief blijft denken ;-)
Zou wel even wachten tot er überhaupt weer actieve invites zijn, of bekijk ik het nu te negatief?
Verwijderd
Aanbieden mag nog steeds hoor 
edit: snap al waarom het even stil is..
edit: snap al waarom het even stil is..
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 00:52 ]
Zouden nieuwe invites niet pas volgen nadat alle preorders de deur uit zijn? Mochten invites prioritair zijn, waarom worden ze dan uberhaupt stilgelegd? Mij lijkt het dat de preorder batch er wel degelijk tussen wordt genomen, en dan pas nieue invites behandeld wordenThunder00x schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:16:
Een weekje geen invites, daarna worden ze weer uitgedeeld volgens support. Dus is maar een tijdelijke stop.
The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.
Dit is hierboven al gezegd....
Op 27 oktober is er een Pre Order uurtje waarin je vrij de telefoon kunt bestellen. Vanaf heden ( zondag zelfs ) volgens mij, worden er geen invites meer verstuurd en kun je deze ook niet meer gebruiken, aangezien de Store under maintenance is.
NA de Pre Order periode zal het invite system weer in leven worden geroepen en worden er vanuit Oneplus weer invites verstuurd.
Kort samengevat:
Invites worden op dit moment niet verstuurd en kunnen ook niet gebruikt worden.
NA Pre Order periode is dat wel weer zo.
Invites blijven bestaan.
Dus tot over 5 dagen allemaal
Op 27 oktober is er een Pre Order uurtje waarin je vrij de telefoon kunt bestellen. Vanaf heden ( zondag zelfs ) volgens mij, worden er geen invites meer verstuurd en kun je deze ook niet meer gebruiken, aangezien de Store under maintenance is.
NA de Pre Order periode zal het invite system weer in leven worden geroepen en worden er vanuit Oneplus weer invites verstuurd.
Kort samengevat:
Invites worden op dit moment niet verstuurd en kunnen ook niet gebruikt worden.
NA Pre Order periode is dat wel weer zo.
Invites blijven bestaan.
Dus tot over 5 dagen allemaal
[ Voor 3% gewijzigd door Trank00l op 23-10-2014 09:55 ]
Dat was ook al gezegd 
Vraag blijft: zal de wachttijd voor invites ook verlengen, of niet? Maw: wat is het snelst: preorderen, of op invites gokken?
Vraag blijft: zal de wachttijd voor invites ook verlengen, of niet? Maw: wat is het snelst: preorderen, of op invites gokken?
Als het goed is wordt je pre-order automatisch gecancelled mocht je toch een invite kunnen bemachtigen.Nimrod schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:26:
Dat was ook al gezegd
☻/
/▌
/ \
Correctie:Thunder00x schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:54:
Dit is hierboven al gezegd....
Als je een invite heb, heb je voorrang op de pre-order. Als je een invite kan vinden/krijgen/ontvangen werkt deze dus gewoon wel en kun je pre-order omzetten naar direct versturen:
bronIf you receive an invite while waiting for a pre-order to ship, you can apply it to skip the pre-order queue and have your order shipped immediately.
Bedankt, dan blijf ik uitkijken naar invites
Dit topic is gesloten.