Helder!Senn0 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:51:
[...]
Ik heb toch al verschillende screenshots gezien van e-mails, zoals deze:
http://s10.postimg.org/vf6pascsp/Untitled.jpg
Ja, valt telkens een mailtje in de bus.Marcva schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:49:
Inmiddels 2 OPO's in huis en zeer naar tevredenheid
Als ik een invite krijg wil ik die wel delen, maar log steeds vergeefs in.
Weet iemand uit ervaring of je mail krijgt als je een invite krijgt?
Heb op mijn eerste 3 invites bijna anderhalve maand gewacht denk ik. 2 weken na die eerste 3 viel er nog een vierde invite in de box.
Ik vind het wel een hele opgave, alles zo goed en snel mogelijk opvolgen om toch maar een invite te krijgen.
Zelfs google+ moet eraan geloven
!
Zelfs google+ moet eraan geloven
Heb ik eindelijk mijn vriendin zover om over te stappen van haar antieke Nokiatje naar een fatsoenlijk smartphone blijkt de Oneplus One nog steeds op het invite systeem te zitten. Zal dit draadje eens in de gaten houden. Heb de phone laatst gezien en is toch een fantastisch apparaatje.
De Pre-order beginnen eind deze maand dacht ik, ik verwacht dan ook niet dat recente kopers nog invites krijgenOokami schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:31:
Heb ik eindelijk mijn vriendin zover om over te stappen van haar antieke Nokiatje naar een fatsoenlijk smartphone blijkt de Oneplus One nog steeds op het invite systeem te zitten. Zal dit draadje eens in de gaten houden. Heb de phone laatst gezien en is toch een fantastisch apparaatje.
nieuws: OnePlus neemt volgende maand pre-orders aan voor One
Thanks voor de infoAzerion schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
De Pre-order beginnen eind deze maand dacht ik, ik verwacht dan ook niet dat recente kopers nog invites krijgen
Verwijderd
*knip* lees de topicwaarschuwing (die grote roze tekstbox). Zoals daar staat: geen gebedel om codes.
[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 16-10-2014 12:58 ]
Azerion schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
De Pre-order beginnen eind deze maand dacht ik, ik verwacht dan ook niet dat recente kopers nog invites krijgen
offtopic:
Dat krijgen ze wel!
in late October, we plan on selling the OnePlus One using a new Pre-order System. This doesn’t mean that we are ending the Invite System; both will exist and serve different purposes. If you have an invite for the OnePlus One, you will be able to order from confirmed stock.
bron: https://forums.oneplus.ne...-pre-order-system.117715/
niet echt logisch imho, maar ze zullen er wel een reden voor hebben. Het enige voordeel is dan nog, dat je je telefoon eerder hebt als je er een besteld met een invite.
Dat krijgen ze wel!
in late October, we plan on selling the OnePlus One using a new Pre-order System. This doesn’t mean that we are ending the Invite System; both will exist and serve different purposes. If you have an invite for the OnePlus One, you will be able to order from confirmed stock.
bron: https://forums.oneplus.ne...-pre-order-system.117715/
niet echt logisch imho, maar ze zullen er wel een reden voor hebben. Het enige voordeel is dan nog, dat je je telefoon eerder hebt als je er een besteld met een invite.
[ Voor 9% gewijzigd door ThePrutser op 16-10-2014 15:46 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Hij is 24 uur geldig! Volgens mij niet al te moeilijk 
3 2 17 17 - 12 21 25 20 - 17 21 20 5 - 12 (4) 21 18
An error occurred: This invite has already been claimed by another user.
Geen bedankje
An error occurred: This invite has already been claimed by another user.
[ Voor 30% gewijzigd door Possible op 16-10-2014 15:56 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Misschien ben ik gek, maar ik krijg hem niet werkend, of heb ik toch een fout gemaakt?Possible schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:49:
Hij is 24 uur geldig! Volgens mij niet al te moeilijk
CBQQ-LUYT-QUTE-L4QR
Haha op reddit posten gebruikers nu ook invites die volledig encrypt zijn, die je via een bepaalde methode moet ontcijferen.
Omdat ik hier 2 weekjes terug een invite had gescoord; hier eentje terug!
K3L1-O2*Z-C0Y*-YK*F
Elk sterretje moet vervangen worden door de eerste letter van een game serie! =D. Voorbeeld: 'F' van Final Fantasy.
- Op het eerste sterretje; een game serie met een bijzonder complex verhaal, waarin zowel een 'onder' als 'boven' wereld centraal staat.
- Op het tweede sterretje; een game serie die een toekomstig beeld schept, inclusief illuminati en augmentaties.
- Op het derde sterretje; stop je vinger in je oor, en beweeg heen en weer. Dit is het geluid dat het hoofdkarakter uit deze game serie maakt.
Succes en laat even weten als je m hebt gebruikt!:)
K3L1-O2*Z-C0Y*-YK*F
Elk sterretje moet vervangen worden door de eerste letter van een game serie! =D. Voorbeeld: 'F' van Final Fantasy.
- Op het eerste sterretje; een game serie met een bijzonder complex verhaal, waarin zowel een 'onder' als 'boven' wereld centraal staat.
- Op het tweede sterretje; een game serie die een toekomstig beeld schept, inclusief illuminati en augmentaties.
- Op het derde sterretje; stop je vinger in je oor, en beweeg heen en weer. Dit is het geluid dat het hoofdkarakter uit deze game serie maakt.
Wel leuk zo ontcijferen alleen haak ik bij deze af. Ik speel 2 games in mijn leven beide van konami
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Verwijderd
Ik heb hem!!!!RidgeRazor schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:18:
Omdat ik hier 2 weekjes terug een invite had gescoord; hier eentje terug!
K3L1-O2*Z-C0Y*-YK*F
Deus ex & packman. de eerste ben ik gewoon alle letters van het alfabet afgegaan. THNX !!!
-
[ Voor 100% gewijzigd door RidgeRazor op 16-10-2014 16:30 . Reden: Overbodig :) ]
Oh, haha. Nou top man! Veel plezier ermeeVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:27:
[...]
Ik heb hem!!!!
Deus ex & packman. de eerste ben ik gewoon alle letters van het alfabet afgegaan. THNX !!!
Bij deze mijn invite:
fc0a83efccc681e6e048f46a2d4cc3d640361828
Versleuteld zoals vermeld in de topic warning, ik heb 'm versleuteld met SHA1 en een salt.
Veel plezier er mee!
Versleuteld zoals vermeld in de topic warning, ik heb 'm versleuteld met SHA1 en een salt.
Veel plezier er mee!
There is no replacement for displacement!
Hoe in godsnaam ontcijfer je zoiets_eXistenZ_ schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:33:
Bij deze mijn invite:
Veel plezier er mee!

Tnx! Ik heb hem gebruiktHoyden schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:06:
Deze doet het ook nog :
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
+Q
Deze code kwam al eens eerder voorbij, maar is niet verzilverd.
zijn er nog versleutelde codes te vinden ?
ik zit al een tijdje op het Oneplus forumsite maar het schiet niet bepaald op.
(zitten ook vervelende gasten die andere lastig vallen, kinderachtig)
ik zit al een tijdje op het Oneplus forumsite maar het schiet niet bepaald op.
(zitten ook vervelende gasten die andere lastig vallen, kinderachtig)
[ Voor 13% gewijzigd door versace1 op 16-10-2014 17:42 ]
Voor de geïnteresseerde een invite code voor de One - 64 GB Sandstone Black:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Thanks:)Daddo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:39:
Voor de geïnteresseerde een invite code voor de One - 64 GB Sandstone Black:
Members only:
Damn de gemiddelde response tijd tussen een code en claim is ongeveer twee minuten op dit forum gedeelte.
En via twitter is het nog vele malen erger!
Nog maar een avondje F5en dan
En via twitter is het nog vele malen erger!
Nog maar een avondje F5en dan
Ik heb ook een invite gekregen, geldig tot 01:38 morgen middag.
Have fun er mee.
Have fun er mee.
Members only:
Inloggen
helaas, is al door iemand gebruiktdouwe.nl schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:48:
Ik heb ook een invite gekregen, geldig tot 01:38 morgen middag.
Have fun er mee.
Members only:
toch bedankt!
Heb de invite gebruikt van Douwe.nl. Dank je wel
graag maxpusch
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Ja ik zou graag een willen aubmaxpusch schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:28:
Wilt iemand een invite?
Members only:
Inloggen
alsjeblieft
[ Voor 4% gewijzigd door maximiliaan! op 16-10-2014 21:32 ]
Hier hetzelfde gevoel. Maar zolang de invites maar gebruikt worden is het wel te accepterenCronimet schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:33:
Best frustrerend zo een hele dag refreshen en dan nog te laat zijn haha
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Goed hemaxpusch schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:35:
dat was snel weg!
Maar ben ook wel even bezig met het zoeken/refreshen
Mensen geef niet op! er is nog hoop!
Ik ga straks een invite betalen als ik er niet meer tegenkan hahaxoun schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:35:
[...]
Hier hetzelfde gevoel. Maar zolang de invites maar gebruikt worden is het wel te accepteren
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
To use this invite, please follow this link to claim it as yours (you have less than 24h to do so): https://account.oneplus.net/invite/claim/JZQV-P7YO-2YN0-TZD4. If you haven't yet registered your account, no problem. Just follow this link: https://account.oneplus.net/sign-up
Deze is expiredhansieb112 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:05:
To use this invite, please follow this link to claim it as yours (you have less than 24h to do so): https://account.oneplus.net/invite/claim/JZQV-P7YO-2YN0-TZD4. If you haven't yet registered your account, no problem. Just follow this link: https://account.oneplus.net/sign-up
Idd jammer, toch bedankt voor de moeite!
Verwijderd
die was rap wegaddono schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:25:
Members only:
waarvoor dankaddono schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:25:
Members only:
Denk dat ik iemand blij kan maken hiermee
https://account.oneplus.n...claim/X?OC-MID+-JIMZ-W&BB
? = Y
+ = H
& = 1
Veel plezier!
? = Y
+ = H
& = 1
Veel plezier!
Hartelijk dank hiervoor!Arshaad schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:50:
Denk dat ik iemand blij kan maken hiermee![]()
? = Y
+ = H
& = 1
Veel plezier!
Verwijderd
Een maand nadat ik een invite kreeg, mag ik er eentje weggeven. Vanwege de geweldige support van alle OPO bezitters, hierbij het linkje:
https://account.oneplus.net/invite/claim/0BM6-J7QM-QEC4-3R3A
Verander de laatste letter alleen even in de eerste letter van mijn username.
Laat even een bedankje achter, dan weet ik dat hij goed terecht is gekomen en bovendien is het wel zo vriendelijk
Veel plezier ermee, je koopt het beste toestel dat momenteel beschikbaar is! Ik kom woorden tekort om het te beschrijven!
Laat even een bedankje achter, dan weet ik dat hij goed terecht is gekomen en bovendien is het wel zo vriendelijk
Veel plezier ermee, je koopt het beste toestel dat momenteel beschikbaar is! Ik kom woorden tekort om het te beschrijven!
thx heb hem bij deze gebruiktVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:22:
Een maand nadat ik een invite kreeg, mag ik er eentje weggeven. Vanwege de geweldige support van alle OPO bezitters, hierbij het linkje:
gebruikt en bedankt!jodeltje schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:00:
Alstublieft:
Members only:
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
ThxMGSNK schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 07:55:
Members only:
vraagteken is een 0
lees de topicwaarschuwing nou eens
[ Voor 101% gewijzigd door gambieter op 17-10-2014 09:17 ]
PS5 User ;-) ...
*knip* lees de topicwaarschuwing nou eens
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 17-10-2014 09:18 ]
Members only:
Inloggen
De laatste Dirk is een Tinus! Laat even weten als je hem gebruikt hebt
Iemand heeft hem geclaimd en niks achter gelaten, dus bij deze.
Members only:
Inloggen
Vervang de voorlaatste letter door de eerste letter van het alfabet
No such code. Geeft ie hier iig.Otherside1982 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:16:
Members only:
(n.m. voorlaatste letter)
Daarom is hier wachten voor mij onzinnig met al die slimme jeugd.
[ Voor 14% gewijzigd door Bad Brains op 17-10-2014 11:19 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Bedankt en gebruiktOtherside1982 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:16:
Members only:
Bij mij ook, maar het was de voorlaatste letter..
Sorry, ik had een typfout gemaakt, moest voorlaatste ipv laatste letter zijn, ik had het snel aangepast maar die edit heb je waarschijnlijk niet gezien
Nope, jammer.Otherside1982 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:19:
[...]
Sorry, ik had een typfout gemaakt, moest voorlaatste ipv laatste letter zijn, ik had het snel aangepast maar die edit heb je waarschijnlijk niet gezien
Geeft niks, heb de jhoop al opgegeven, en nee niet door jouw post haha.Otherside1982 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:19:
[...]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Members only:
Inloggen
Nog aanvullen met de vierde letter van het alfabet.
Tnx ik heb hem gebruiktbuzzjuh schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:33:
Members only:
Nog aanvullen met de vierde letter van het alfabet.
Thanks! Adrenaline-kick hiero!Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:27:
Veel plezier ermee!
Members only:
Verwijderd
Nog enkele uurtjes geldig.
Laat weten wie em heeft!
Enjoy!
Members only:
Inloggen
Laat weten wie em heeft!
Enjoy!
Members only:
Inloggen
() vervangen door het cijfer van het gister aangekondigde Half-life deel.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Okay thanks, nog een collega blij kunnen maken.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:34:
Nog enkele uurtjes geldig.
Members only:
Laat weten wie em heeft!
Enjoy!
Heb um, thanks.Khiu schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:36:
Members only:
() vervangen door het cijfer van het gister aangekondigde Half-life deel.
Moet ik express verzenden? Of maakt dat niets uit. Of zit ik dan in het verkeerde topic

(standaard besteld, denk dat omdat we het weekeind over moeten daar toch 0 verschil in gaat zitten, behalve 12 euro)
En nogmaals hulde aan de poster en Gabe ook een beetje bedankt.
[ Voor 20% gewijzigd door Bad Brains op 17-10-2014 13:56 ]
Voor de liefhebber:
9POG-U58Y-NUWR-XCDX
9POG-U58Y-NUWR-XCDX
Hartelijk dank
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Members only:
Inloggen
Maak graag iemand blij met deze invite, is nog tot 15:30 geldig.
Top, bedankt!BraX schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:06:
Members only:
Maak graag iemand blij met deze invite, is nog tot 15:30 geldig.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ok, nog eentje dan. Er zijn twee kolommen met elkaar verwisseld.
Veel plezier ermee!
Members only:
Inloggen
Veel plezier ermee!
An error occurred: This invite has already been used and cannot be claimed again.Uxstyle schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:17:
Members only:
Veel plezier ermee!
Helaas
Hartstikke bedankt! Kan eindelijk mijn iphone 4 vervangenUxstyle schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:17:
Members only:
Veel plezier ermee!
Die was binnen 1 seconde geclaimedMGR87 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:38:
Members only:
Hopelijk is iemand er blij mee
Alweer voor m'n neus weg
Snelle harry's
Verwijderd
Namens mijn broer hartelijk dank!!!!Basterd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:11:
Members only:
Code even omdraaien
Ik reageer niet vaak op 't forum, maar een mede-tweaker onthouden van zo'n topapparaat.... Nee.
Alstublieft, ik ben benieuwd wie ik ermee gelukkig maak.
Members only:
Inloggen
Ik had m....totdat ik zag dat ik niet ingelogd was....
Super bedankt. Ga mijn vriendin er helemaal blij mee maken!yvanmidden schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:40:
Ik reageer niet vaak op 't forum, maar een mede-tweaker onthouden van zo'n topapparaat.... Nee.
Members only:
Hij was weer vrijgekomen. Duizendmaal Dank. Ik heb hem meteen besteldPossible schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:56:
Hij is al geclaimed
Het was:
CBQQ-LUYT-QUTE-L4UR
Ik vond vandaag ook een invite in mijn mailbox, maar vind de OPO toch net een slagje te groot. Hier dus de link:
% = Z
# = W
Veel plezier ermee!
Members only:
Inloggen
% = Z
# = W
Veel plezier ermee!
Dit topic is gesloten.