http://www.twitch.tv/jannustitannus
Buiten het feit dat dat niet waar is en het ook geen degelijke oplossing is, heeft hij misschien helemaal geen zin in een Warhammer setting? Ik weet dat ze flink zijn weggedrumd/gejaagd, maar er zijn total war spelers die niets moeten hebben van warhammer
er is alweer een nieuw historische titel aangekondigd:
Total War: THREE KINGDOMS
YouTube: Total War: THREE KINGDOMS - Announcement Cinematic
Total War: THREE KINGDOMS
YouTube: Total War: THREE KINGDOMS - Announcement Cinematic
Lekker!! Ze zijn goed bezig. Alleen 2 total wars in hele Korte tijd?
ja dit vind ik ook war raar, Atilla is uitgekomen op 17 feb 2015, toen was het 2.5 jaar stil op historisch gebied en nu brengen ze binnen 1 jaar eerst een dlc voor rome 2 uit, dan 6 maand later (waarschijnljik) een standalone game gebaseerd op attila (thrones of brittania) en dan een paar maand daarna een complete histrorische titel over china?
dat hadden ze beter een beetje kunnen uitspreiden lijkt me, ze hebben zometeen drie verschillende games waar ze actief meebezig zijn (thrones of brittania, warhammer 2 en china)
dat hadden ze beter een beetje kunnen uitspreiden lijkt me, ze hebben zometeen drie verschillende games waar ze actief meebezig zijn (thrones of brittania, warhammer 2 en china)
Ben blij dat het eindelijk een major title is, maar het kan bijna niet anders of de timing gaat veranderen; Vikings moet ook nog dit jaar uitkomen en ze gaan nooit die twee in elkaars vaarwater willen laten komen. Dus vikings komt oftewel heel snel uit (nooit een goed teken daar we nog niet veel hebben gezien), of een van de titels wordt achteruitgeschoven.
De rome 2 dlc was wel echt slecht, en Vikings lijkt ook meer op een Atilla DLC, dus dit gaat wel een hit moeten worden. Ik ben nog altijd sceptisch tegenover hun historische commitment (ik verkies kwaliteit boven kwantiteit), de eerste dev diaries zullen meer vertellen
De rome 2 dlc was wel echt slecht, en Vikings lijkt ook meer op een Atilla DLC, dus dit gaat wel een hit moeten worden. Ik ben nog altijd sceptisch tegenover hun historische commitment (ik verkies kwaliteit boven kwantiteit), de eerste dev diaries zullen meer vertellen
Kijk ik ben voor een wat snellere game release in de zin van als je nu bijvoorbeeld naar een andere game kijkt company of heroes 2daar wacht de hele camunnity op nummer 3.. maar tusse deel 1 en 2 zat ook onderhand 10 jaar. Dat zie je toch steeds vaker bij grote games. Lijkt net of de studios het niet bol gewerkt krijgen omdat ze zoveel in dev hebben. Zoals fifa,battlefield en cod dat is gewoon knip en plakwerk en zelfde oude meuk..
Ik vind niet dat je jaarlijkse installaties zoals cod fifa etc kunt vergelijken met iets Total War. De twee warhammer games kwamen ook heel kort na elkaar uit (zeker in TW maatstaven) en dat zijn naar verluidt hele goeie games.
Het is meer een kwestie van commitment die de ontwikkelaar (miss onder druk van de uitgever) eraan wil geven. Als de mindset is dat ze echt goeie, impactvolle en ietwat vernieuwende games willen maken, dan zijn releases die kort op elkaar volgen niet perse een probleem. Als de mindset is om wat oude dingen te reskinnen en er ipv er echt aan te sleutelen omdat je die zeurende historische fans moet plezieren terwijl je geen warhammer aan hen verkoopt, ja, dan weet je dat het misloopt en een miskleun wordt
En na de afgelopen jaren radiostilte en armzalig Empire Divided release stel ik me vragen bij dat commitment
Het is meer een kwestie van commitment die de ontwikkelaar (miss onder druk van de uitgever) eraan wil geven. Als de mindset is dat ze echt goeie, impactvolle en ietwat vernieuwende games willen maken, dan zijn releases die kort op elkaar volgen niet perse een probleem. Als de mindset is om wat oude dingen te reskinnen en er ipv er echt aan te sleutelen omdat je die zeurende historische fans moet plezieren terwijl je geen warhammer aan hen verkoopt, ja, dan weet je dat het misloopt en een miskleun wordt
En na de afgelopen jaren radiostilte en armzalig Empire Divided release stel ik me vragen bij dat commitment
[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 11-01-2018 00:27 ]
Klopt. En inderdaad de empire divided is een rare eens inde bijt. Vooral zo laat na de oorspronkelijke release. Kijk eerlijk wel echt uit na de nieuwe tw. Warhammer heeft mij nog nooit geboeid
Mij wel en gelukkig ook maar want ze zijn briljant, draaien als een tierelier en bieden meer strategie door de spells dan een reguliere TW. Maar ook die vind ik leuk dus ik kijk ook uit naar Three Kingdoms.Coldbullet schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:25:
Klopt. En inderdaad de empire divided is een rare eens inde bijt. Vooral zo laat na de oorspronkelijke release. Kijk eerlijk wel echt uit na de nieuwe tw. Warhammer heeft mij nog nooit geboeid
En plak en knipwerk? Tja, dat is misschien wel zo en levert veel geklaag op online maar iedereen schaft het toch wel weer aan. Dus die devs (en vooral de uitgevers) interesseert dat geklaag echt geen ene ruk. En geef ze eens ongelijk...
Ik ga die empire divided toch niet kopen hoor. Ik denk zelfs dat ik niet meer terugkeer naar Rome 2, teveel mods die niet meer werken. Die vikings komt ook niet in thuis, dat gaat een sisser worden. En ik ben dan nog het type dat echt completionist is qua dlc
Maar zoals gezegd, we zullen de dev diaries afwachten. Al kan ik me niet voorstellen dat vikings ietwat kwaliteitsvol gaat zijn als ze zoveel tegelijk doen
Maar zoals gezegd, we zullen de dev diaries afwachten. Al kan ik me niet voorstellen dat vikings ietwat kwaliteitsvol gaat zijn als ze zoveel tegelijk doen
Klopt. Geef ze eens is ongelijk.. iig we wachten afl0n3w012ph schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:35:
[...]
Mij wel en gelukkig ook maar want ze zijn briljant, draaien als een tierelier en bieden meer strategie door de spells dan een reguliere TW. Maar ook die vind ik leuk dus ik kijk ook uit naar Three Kingdoms.
En plak en knipwerk? Tja, dat is misschien wel zo en levert veel geklaag op online maar iedereen schaft het toch wel weer aan. Dus die devs (en vooral de uitgevers) interesseert dat geklaag echt geen ene ruk. En geef ze eens ongelijk...
Volgens mij kun je RTW2 nog steeds spelen met de oude mods wanneer je een speciale patch gebruikt. NB: ik heb dit zelf niet geprobeerd en heb Empire Divided ook niet aangekocht. Mijn indruk is dat je sowieso geen risico loopt op niet-werkende mods zolang je ED niet hebt gedownload, maar ik weet het niet 100% zeker.AntiChrist7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:31:
Ik ga die empire divided toch niet kopen hoor. Ik denk zelfs dat ik niet meer terugkeer naar Rome 2, teveel mods die niet meer werken.
Zie hier voor meer info: https://www.totalwar.com/...ivided-power-politics-faq
I want to keep Rome II as it is, despite the update!
If you want to avoid this update to keep your mods working or you just want to stay on the version on Total War: ROME II you’ve been playing up until now, follow these steps:
Open Steam and select Total War: Rome II in your library
Right click Rome II and select properties
Open the ‘Betas’ tab
In the drop down menu, select the ‘patch_17’ option
Steam will download your update and the name of Total War: ROME II on your Steam library will end with [patch_17]
het probleem is dat ik een verzameling van mods gebruik (zoals de meesten die mods gebruiken trouwens, buiten de grote overhauls). Sommige zijn geupdate, anderen niet. Dus gewoon simpel terugdraaien is geen optie, mijn verzameling is om zeep.choogen schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:07:
[...]
Volgens mij kun je RTW2 nog steeds spelen met de oude mods wanneer je een speciale patch gebruikt. NB: ik heb dit zelf niet geprobeerd en heb Empire Divided ook niet aangekocht. Mijn indruk is dat je sowieso geen risico loopt op niet-werkende mods zolang je ED niet hebt gedownload, maar ik weet het niet 100% zeker.
Zie hier voor meer info: https://www.totalwar.com/...ivided-power-politics-faq
Lang geleden dat er in deze topic wat geposted is. Er is een nieuwe Mod verschenen, ik heb geen idee hoelang de mod al uit is, maar de campaign voor de 1212 AD Mod is speelbaar ! Echt weer het Medieval Total War 2 gevoel 
Public Publieke map | ||
![]() | ![]() |
[ Voor 41% gewijzigd door PEBKAC op 22-12-2019 15:32 ]
Oude draad maar als fervent Rome speler wil ik dit nog wel even posten;
1212 mod is ge-wel-dig.
Als je de MW II gevoel wilt hebben met zeer moeilijk tot bijna onmogelijke situaties en battles dan is dit wat je zoekt.
Ook de verschillende nadeligheden voor city order door religie, ziekte, personages is echt 'volwassen' moeilijk, hier kan je uren en uren op puzzelen
Veel verschillende units en factions en een grote map!
Britannia en Three Kingdoms zijn echt minder leuk dan deze 'realistisch moeilijke' game!
Heel veel uren speelplezier!
1212 mod is ge-wel-dig.
Als je de MW II gevoel wilt hebben met zeer moeilijk tot bijna onmogelijke situaties en battles dan is dit wat je zoekt.
Ook de verschillende nadeligheden voor city order door religie, ziekte, personages is echt 'volwassen' moeilijk, hier kan je uren en uren op puzzelen
Veel verschillende units en factions en een grote map!
Britannia en Three Kingdoms zijn echt minder leuk dan deze 'realistisch moeilijke' game!
Heel veel uren speelplezier!
[ Voor 8% gewijzigd door R0D1NZ op 12-06-2020 13:42 ]
Tips om grafisch het maximale uit Attila te persen d.m.v. mods en de Reshade software:
Gaaf! ga ik eens proberen als ik hem weer installeer
Moet hem ook nog altijd spelen, maar rome 2 heeft zo'n slechte smaak nagelaten dat ik altijd naar andere strategygames ga
Ik moet zeggen met de release was rome2 niet om aantezien. Slechte optimalisatie ect.AntiChrist7 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:37:
Moet hem ook nog altijd spelen, maar rome 2 heeft zo'n slechte smaak nagelaten dat ik altijd naar andere strategygames ga
Heb m 2 jaar naar release opnieuw opgepakt en hij speelt dikke prima! Total war attilla moet ik eerlijk zeggen die vins ik persoonlijk stukke minder, weinig unit variatie.
De optimalisatie was 1 ding, en daar hebben ze inderdaad werk van gemaakt, maar er zijn/waren nog veel andere dingen mis mee. Ik heb na release van de laatste campaign dlc (rise of rome denk ik?) de game nog eens opgepikt. De AI is nog altijd even slechtColdbullet schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 14:00:
[...]
Ik moet zeggen met de release was rome2 niet om aantezien. Slechte optimalisatie ect.
Heb m 2 jaar naar release opnieuw opgepakt en hij speelt dikke prima! Total war attilla moet ik eerlijk zeggen die vins ik persoonlijk stukke minder, weinig unit variatie.
-Ze gaan continu in forced march, dus heb je enkel easy ambush batles (ik gebruikte een mod die het afzette, maar die is niet meer geupdate
-Ze laten continu hun steden onbewaakt achter. zelfs als het hun laatste is, laten ze die innemen. Want ze redeneren "oei, een groter leger, ik loop best weg", en het komt niet in hen op dat je laatste settlement verliezen ervoor zorgt dat je sterft van attirition. Of een verdedigende siege een betere kans geeft.
-Diplo is vreselijk. je wordt continu gespamd met hetzelfde verzoek. En had meermaals dat ik de oorlog werd verklaard en de turn nadien betaalden ze me voor peace...
-Agents waren veel te sterk (ook al hebben ze dat bijgesteld).
-Politiek is niets interessants aan en zelfs vaak onlogisch
-Victory conditions zijn niet gebalanceerd genoeg en laten de game te lang aanslepen.
-Faction variety is zielig. Ipv 1 echt unieke Balkan of Horse archer factie uit te brengen, mken ze er 3 per faction dlc die amper verschillen. Je hebt in de volledige game 3 keer Syracuse, en elke drie keer is er amper verschil. Pure melkerij
En zo waren er wel meer dingen die me tegenstaken en waardoor ik geen TW meer speel.