Heb het abonnement telefonisch opgezegd. Ik heb de medewerker gezegd dat dit de goedkoopste manier was om een nieuwe mobiel te krijgen. Hij was op de hoogte van de CoolBlue actie en ging het regelen. Zeer vriendelijk en effectief afgehandeld.
Ik ben toch zeer verbaast dat zoveel van jullie het Tele2 abon meteen opzeggen.
Waarom? Ik heb bij Pricewatch gekeken, en het is toch helemaal niet slecht?
Is het omdat er al een vast lopend contract is?
Is Tele2 dan zo slecht ? Bereik of zo?
Bedoel het serieus, zie ik iets over het hoofd?
Lijkt mij niet off-topic om hier te vragen, gaat tenslotte over deze deal !?
- If I could do that, I would do it better -
omdat mensen voor de mobiel zijn gegaan, chromecast of beide, niet voor het abonnement..SCS2 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:26:

Anoniem: 516869
Volgens mij zijn er nog maar weinigen in NL die echt een nieuw abonnement met nieuw nummer zoeken. De meeste doen het om goedkoop aan een mooi toestel te komen en het abonnement dumpen of laten aflopen. In dit geval kan je het na 1 maand al dumpenSCS2 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:26:
Vanmiddag kwam de man van AMP Logistics langs om het pakket af te leveren. Ik heb hem nog even koffie gedaan 
Vervolgens Tele2 gebeld, 25 minuten in de wacht en toen een mevrouw aan de lijn. Die vroeg naar de reden van opzegging en toen gaf ik aan dat het een actie van Coolblue is. Toen zei ze dat ze daar vanochtend inderdaad iets over had gehoord en zou even informeren. Weer in de wacht en toen kwam ze er mee dat ik Coolblue moest bellen omdat het nog binnen de bedenktermijn viel. Aangegeven dat het abonnement toch echt met Tele2 is en toen zei ze iets van "Ja, ik vind het eigenlijk ook maar raar, ik ga het nog even vragen.. een ogenblikje... [stilte].. Ja, ben ik weer, ja ik zeg het gewoon voor je op per 23 oktober en je krijgt de bevestiging per email. Nog veel plezier met je toestel!."
Ze hebben het intern dus nog niet helemaal duidelijk.
Vervolgens Tele2 gebeld, 25 minuten in de wacht en toen een mevrouw aan de lijn. Die vroeg naar de reden van opzegging en toen gaf ik aan dat het een actie van Coolblue is. Toen zei ze dat ze daar vanochtend inderdaad iets over had gehoord en zou even informeren. Weer in de wacht en toen kwam ze er mee dat ik Coolblue moest bellen omdat het nog binnen de bedenktermijn viel. Aangegeven dat het abonnement toch echt met Tele2 is en toen zei ze iets van "Ja, ik vind het eigenlijk ook maar raar, ik ga het nog even vragen.. een ogenblikje... [stilte].. Ja, ben ik weer, ja ik zeg het gewoon voor je op per 23 oktober en je krijgt de bevestiging per email. Nog veel plezier met je toestel!."
Ze hebben het intern dus nog niet helemaal duidelijk.
O, de deal van Tele2 is helemaal niet slecht. Product werd netjes afgeleverd, verpakking hebben ze goed voor elkaar, website ziet er degelijk uit... maar ik heb simpelweg al een abonnement lopen.SCS2 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:26:
[ Voor 30% gewijzigd door Bolletje op 23-09-2014 18:48 ]
Vanmiddag met hetzelfde bezig geweest als velen anderen. Was prettig gesprek, veel plezier van beide kanten.
Meneer wilde hem niet opzeggen omdat ik nog in de "annuleer-periode" zat dus bij Cool-blue moest zijn. Hij was dus niet van plan om op te zeggen, zat er flink over te geinen! Ik heb hem aangegeven dat ik een dienst afnam en dat die bij tele2 loopt en niet bij coolblue. Hij gaf me daarop aan dat ik nog geeneens gebruik gemaakt had. Heb gevraagd of hij even kon wachten, wat hij graag deed. Ben toen even naar andere telefoon gelopen, simkaart erin en flink gebeld! Toen zei de beste man dat ik inderdaad, als klant, niet meer kon annuleren via coolblue maar gewoon bij Tele2.
Al met al, flink gelachen, even met de nieuwe sim gebeld en geregeld! Conclusie als er moeilijk gedaan wordt: Bel 1 keer, vervolgens MOET je wel afzeggen via Tele2!
Meneer wilde hem niet opzeggen omdat ik nog in de "annuleer-periode" zat dus bij Cool-blue moest zijn. Hij was dus niet van plan om op te zeggen, zat er flink over te geinen! Ik heb hem aangegeven dat ik een dienst afnam en dat die bij tele2 loopt en niet bij coolblue. Hij gaf me daarop aan dat ik nog geeneens gebruik gemaakt had. Heb gevraagd of hij even kon wachten, wat hij graag deed. Ben toen even naar andere telefoon gelopen, simkaart erin en flink gebeld! Toen zei de beste man dat ik inderdaad, als klant, niet meer kon annuleren via coolblue maar gewoon bij Tele2.
Al met al, flink gelachen, even met de nieuwe sim gebeld en geregeld! Conclusie als er moeilijk gedaan wordt: Bel 1 keer, vervolgens MOET je wel afzeggen via Tele2!
Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!
Waarom zegt bijna niemand hem gewoon online op via Mijn Tele2? Dat is toch veel gemakkelijker en heb je ook geen gezeur met onwetende klantenservice medewerkers.
Volgens mij word je dan teruggebeld voordat het definitief gemaakt wordt. Ze bellen je zeker niet binnen 1 uur terug als er niks te halen valtSnoop schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:28:
Waarom zegt bijna niemand hem gewoon online op via Mijn Tele2? Dat is toch veel gemakkelijker en heb je ook geen gezeur met onwetende klantenservice medewerkers.
Wat heb jij als klantnummer gebruikt dan? Ik wilde namelijk ook via MijnTele2 opzeggen maar daar moet ik een klantnummer invullen dat ik niet heb omdat ik nog geen factuur heb gehad..Snoop schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:28:
Volgens mij is de klantenservice gewoon dicht na 18hcangri schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:41:
ze zijn nu echt vurig haha je krijg hem niet meer opgezegd en hangen gewoon telkens de telefoon op
Heb nog nergens gelezen dat het niet gelukt is.cangri schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:05:
nu zijn er dus verschillende mensen die hem per direct hebben opgezegd en een maand moeten wachten?
klopt maar het was daarvoorbvbal79 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:02:
[...]
Volgens mij is de klantenservice gewoon dicht na 18h
wat is niet gelukt?bvbal79 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:03:
[...]
Heb nog nergens gelezen dat het niet gelukt is.
Ik heb mijn toestel nog niet geleverd gekregen. Heb de afspraak voor vrijdag staan, dus ik kan nog niet annuleren.JSellis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:44:
[...]
Wat heb jij als klantnummer gebruikt dan? Ik wilde namelijk ook via MijnTele2 opzeggen maar daar moet ik een klantnummer invullen dat ik niet heb omdat ik nog geen factuur heb gehad..
Ik las hierboven echter dat iemand het via Mijn Tele2 heeft op kunnen zeggen:
Ricepuppet schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:12:
Andere route; ik heb net opgezegd via mijn Tele2 account. Ik kreeg een mail met een activeringslink voor mijn abonnement.
Eenmaal in mijn account stond een link rechtsonderin 'opzeggen abonnement'. Nu had ik niet al mijn gegevens (klantnummer moest uit 9 cijfers bestaan, heb 9x1 ingevuld) maar heb zojuist de bevestiging via mail gekregen.
Heb ook de opzegging op vandaag gezet, de telefoon komt straks binnen
edit: inhoud mail.
[...]
Klopt.
Ik merk vanzelf wel of '9x1' geaccepteerd word. Mijn aanvraag tot annulering (van de SIM only) is in elk geval bekend, ondanks dat ik geen klant nummer heb (heb ook de bevestigingsmail ontvangen) dus als ze mij bellen, staat dat in elk geval zwart op wit.
Of ik nou al een klantnummer heb of niet. Ik had namelijk al een telefoonnummer gekregen (die aangesloten was) dus die 11 euro voor 1 maand betaal ik wel.
Ik merk vanzelf wel of '9x1' geaccepteerd word. Mijn aanvraag tot annulering (van de SIM only) is in elk geval bekend, ondanks dat ik geen klant nummer heb (heb ook de bevestigingsmail ontvangen) dus als ze mij bellen, staat dat in elk geval zwart op wit.
Of ik nou al een klantnummer heb of niet. Ik had namelijk al een telefoonnummer gekregen (die aangesloten was) dus die 11 euro voor 1 maand betaal ik wel.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Net gebeld met coolblue. Ze zeggen dat ze geen abonnementen meer mogen opzeggen die zijn afgesloten via deze actie. Ze zouden dit intern aan het uitzoeken zijn. Wat nu? Zo nog een keer bellen en hopen op een andere medewerker?
Edit: nog een keer gebeld. Andere medewerker aan de lijn, die was eerlijker. Hij vertelde dat hij instructies heeft gekregen om geen abonnementen meer af te melden die afgesloten zijn via deze actie. Er zou een conflict zijn tussen coolblue en tele2. Heb alles geprobeerd maar hij wilde het gewoon echt niet doen.
Edit: nog een keer gebeld. Andere medewerker aan de lijn, die was eerlijker. Hij vertelde dat hij instructies heeft gekregen om geen abonnementen meer af te melden die afgesloten zijn via deze actie. Er zou een conflict zijn tussen coolblue en tele2. Heb alles geprobeerd maar hij wilde het gewoon echt niet doen.
[ Voor 53% gewijzigd door Bartezzzb op 24-09-2014 10:34 ]
We zullen het zien! Ik heb het ook net pas besteld voor mijn vrouw. Mocht ik het niet kunnen annuleren, dan gaat het pakketje terug.
Wat bedoelen jullie met abonnement annuleren? Opzeggen na 1 maand?Bartezzzb schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:53:
Net gebeld met coolblue. Ze zeggen dat ze geen abonnementen meer mogen annuleren die zijn afgesloten via deze actie. Ze zouden dit intern aan het uitzoeken zijn. Wat nu? Zo nog een keer bellen en hopen op een andere medewerker?
Lees ik dit nou goed? Jullie hebben een abonnement dat maandelijks kan worden opgezegd, maar dat zijn ze nu niet van plan omdat ze instructies hebben gekregen van Tele2? Te debiel voor woorden.
Ja, sorry ik heb het niet goed verwoord. Ik bedoel uiteraard opzeggen.bvbal79 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:31:
[...]
Wat bedoelen jullie met abonnement annuleren? Opzeggen na 1 maand?
Het abbonement dient opgezecht te worden via Tele 2. Ik had gisteren een vrouw aan de lijn en ik vertelde dat ik via Coolblue een sim only abbonement bij Tele 2 heb afgesloten en deze graag met de wettelijke termijn van 1 maand wil opzeggen. Dit werkte zonder problemen! Succes!Bartezzzb schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:53:
Net gebeld met coolblue. Ze zeggen dat ze geen abonnementen meer mogen opzeggen die zijn afgesloten via deze actie. Ze zouden dit intern aan het uitzoeken zijn. Wat nu? Zo nog een keer bellen en hopen op een andere medewerker?
Wat heeft Coolblue te maken met opzeggen? Coolblue is tussenpersoon en telefoonverkoper, het contract loopt met Tele2. Wel verwarrend inderdaad dat er groot "coolblue" op het contract staat, "TELE2" staat onderaan in kleinere letters. Opzeggen:Bartezzzb schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:53:
Of bedoel je dat Tele2 geen nieuwe abonnementen meer wil aansluiten via deze actie? Dan nog zullen ze er een harde dobber aan hebben om die koppeling te maken, ze verkopen het tenslotte ook los...Opzeggingen kun je telefonisch doorgeven. Bel hiervoor met: 020- 754 4444 (kies eerst de productgroep en vervolgens optie 3: verlengen of opzeggen). Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.
Zojuist pakketje ontvangen, direct met de Tele2-simkaart gebeld om op te zeggen. Reden: ik heb hem maar een maand nodig. "Ria" zei dat ze er zelf ook nog moet wennen aan de nieuwe abonnementen. Vervolgens doorverbonden met de afdeling opzeggingen, met de waarschuwing: "het kan zijn dat je even in de wacht staat, ze zijn druk!", en binnen 6 minuten was ik er vanaf.
Email-bevestiging zegt 24.10.2014, en ook dat ik nog een officiele bevestiging krijg. Dat zal dus wel per post zijn.
Anoniem: 593729
Ik heb het net opgezegd maar krijg jullie meteen een officiële opzegging, ik kreeg namelijk dit
Beste meneer/mevrouw ,
Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 31.10.2014.
Einde abonnement
Je krijgt binnenkort nog een officiėle bevestiging van je opzegging. Wil je nu alvast informatie, kijk dan op onze opzegpagina.
Of toch maar niet?
Heb je je bedacht, of wil je weten of we je iets kunnen aanbieden wat beter bij je past? Bel ons, we zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich.
We houden contact.
Handtekening Robert Hofman
Robert Hofman
Manager Customer Relationss
Beste meneer/mevrouw ,
Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 31.10.2014.
Einde abonnement
Je krijgt binnenkort nog een officiėle bevestiging van je opzegging. Wil je nu alvast informatie, kijk dan op onze opzegpagina.
Of toch maar niet?
Heb je je bedacht, of wil je weten of we je iets kunnen aanbieden wat beter bij je past? Bel ons, we zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich.
We houden contact.
Handtekening Robert Hofman
Robert Hofman
Manager Customer Relationss
Ik krijg mijn telefoon vandaag kan ik mijn simonly nu al opzeggen of kan dat dat pas als de 1 cent is gepind.
wat een gedoe zeg...allemaal tegenstrijdige berichten
Bij Coolblue geweest om telefoon op te halen. Kan pas na 2 weken opzeggen bij hun, als ik het nu doe, moet ik ook de telefoon innemen. Zij zeggen weer dat ik na 2 weken opzeg bij Tele 2, dat ik dan 2 maanden moet betalen.
Wat een stelletje ongeregeld allemaal
Btw, sta ik daar, storing in het systeem van tele 2, dus telefoon nog niet mee.
Bij Coolblue geweest om telefoon op te halen. Kan pas na 2 weken opzeggen bij hun, als ik het nu doe, moet ik ook de telefoon innemen. Zij zeggen weer dat ik na 2 weken opzeg bij Tele 2, dat ik dan 2 maanden moet betalen.
Wat een stelletje ongeregeld allemaal
Btw, sta ik daar, storing in het systeem van tele 2, dus telefoon nog niet mee.
Nog even een update, net voor een 3e keer gebeld met tele2 om op te zeggen. Had deze keer een vrouw aan de lijn. Na 5 min overleg kwam ze terug met de melding dat ze hem opgezegd had. Het hangt blijkbaar erg van de medewerker af.
Opzeggen ging hier ook prima (bij een dame overigens). Het blijft vermakelijk om te zien hoe telecombedrijven krampachtig omgaan met consumenten die gebruik maken van de mogelijkheden die ze krijgen.
Zet het abonnement voor 5/6 euro in de markt en je hebt een win/win situatie. Consumenten zeggen blijkbaar op omdat ze een aantrekkelijker contract hebben en hier natuurlijk nog aan vast zitten. Maar de prepaidbellers zouden in potentie door zoiets wel over de streep te trekken kunnen zijn.
Samengevat, bedankt Tele2😃
Zet het abonnement voor 5/6 euro in de markt en je hebt een win/win situatie. Consumenten zeggen blijkbaar op omdat ze een aantrekkelijker contract hebben en hier natuurlijk nog aan vast zitten. Maar de prepaidbellers zouden in potentie door zoiets wel over de streep te trekken kunnen zijn.
Samengevat, bedankt Tele2😃
Lijkt bij deze actie echt zo te zijncangri schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:49:
ja vrouwen zijn zoiezo makkelijker mannen doen lastiger haha
Ik snap niet dat die medewerkers moeilijk doen. Zij hebben geen poot om op te staan. en moeten het abonnement gewoon opzeggen. Ik snap dat dit niks oplevert voor ze, maar het abonnement weigeren op te zeggen gaat te ver.
Toestel al verkocht voor 75 euro, abo al opgezegd.
Chromcast toezegging ook gehad van Coolblue. Dat wordt een cadeautje voor m'n ouders.
Al met al leuke actie dus, Tele2 en Coolblue bedankt!
Chromcast toezegging ook gehad van Coolblue. Dat wordt een cadeautje voor m'n ouders.
Al met al leuke actie dus, Tele2 en Coolblue bedankt!
Mooi is dat, vandaag kunnen ze geen tele2 abbo's meer aansluiten vanwege een storing???
Ik heb die van mij net opgehaald bij Coolblue maar krijg ook geen netwerk verbinding met de nieuwe simkaart, komt dat daar door?bvbal79 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:00:
Mooi is dat, vandaag kunnen ze geen tele2 abbo's meer aansluiten vanwege een storing???
Ze hebben alle nieuwe klanten van het netwerk afgschopt om hun verlies te compenserenmaurits82 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:11:
[...]
Ik heb die van mij net opgehaald bij Coolblue maar krijg ook geen netwerk verbinding met de nieuwe simkaart, komt dat daar door?
https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-activeren/maurits82 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:11:
[...]
Ik heb die van mij net opgehaald bij Coolblue maar krijg ook geen netwerk verbinding met de nieuwe simkaart, komt dat daar door?
Dat werkt bij mij wel.
[ Voor 3% gewijzigd door game007 op 24-09-2014 15:35 ]
Bij mij ook.game007 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:34:
[...]
https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-activeren/
Dat werkt bij mij wel.
Ik ga het abonnement alleen actief houden, gaat voor m'n moeder worden, kan ze ook eens 'appen'
Pakketje ontvangen en afgetekend (5x) bij de koerier.
Sim in (een) telefoon, instellingen via sms ontvangen, Welkom klant!
1Keer proefbelletje en daarna direct bij tele2 opgezegd.
Mail met bevestiging opzegging reeds binnen.per 25 okt klaar.
Lekker hoor
Sim in (een) telefoon, instellingen via sms ontvangen, Welkom klant!
1Keer proefbelletje en daarna direct bij tele2 opgezegd.
Mail met bevestiging opzegging reeds binnen.per 25 okt klaar.
Lekker hoor
Ik zag je nog in de winkel. Ik was net na jou aan de beurt. Die medewerker begreep meteen dat abo meteen wordt opgezegdmaurits82 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:24:
[...]
Bij mij ook.
Ik ga het abonnement alleen actief houden, gaat voor m'n moeder worden, kan ze ook eens 'appen'
tele2 heeft momenteel een grote achterstand bij de afdeling die opzeggingen afhandelt
mensen die via internet hebben opgezegd worden pas volgende week teruggebeld. gelukkig houden ze wel rekening met de opgegeven afmelddatum.
Hoe zeg je via internet op dan? Dat kan toch alleen maar telefonisch?Skywalker88 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:59:
tele2 heeft momenteel een grote achterstand bij de afdeling die opzeggingen afhandeltmensen die via internet hebben opgezegd worden pas volgende week teruggebeld. gelukkig houden ze wel rekening met de opgegeven afmelddatum.
Laat maar..
melk0r schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:05:
[...]
Hoe zeg je via internet op dan? Dat kan toch alleen maar telefonisch?

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Gister toestelletje afgehaald bij CoolBlue.
Vriendelijk geholpen, wordt er aan de balie al direct gezegd dat ik zeker alleen voor het toestelletje kom en het contract binnen het uur waarschijnlijk al opgezegd heb
Twee keer moeten bellen met de klantenservice.
De eerste keer inderdaad doorverwezen naar coolblue...meneer wou het niet opzeggen, ook niet met supervisor erbij en zelfs niet na mijn uitleg, vriendelijk uitgelegd dat ik dan maar ophang en zo weer bel...
Tweede geprek was vrij simpel en kort, U heeft nu een leuk toestel voor 50 euro en ik zeg het bij deze direct voor u op en krijgt bevestiging per mail, fijne dag nog en op naar de volgende coolblue klant
Vriendelijk geholpen, wordt er aan de balie al direct gezegd dat ik zeker alleen voor het toestelletje kom en het contract binnen het uur waarschijnlijk al opgezegd heb

De eerste keer inderdaad doorverwezen naar coolblue...meneer wou het niet opzeggen, ook niet met supervisor erbij en zelfs niet na mijn uitleg, vriendelijk uitgelegd dat ik dan maar ophang en zo weer bel...
Tweede geprek was vrij simpel en kort, U heeft nu een leuk toestel voor 50 euro en ik zeg het bij deze direct voor u op en krijgt bevestiging per mail, fijne dag nog en op naar de volgende coolblue klant
Abo ook gehouden al ga ik hem wel verlagen naar 8 euro per maand. M'n vader wilde het wel houden, dus telefonisch met de vriendelijke Tele2 medewerker het contract overgezet naar m'n vader.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dat is wel een beetje raar, je kan klanten toch niet vantevoren 'beschuldigen'JvdW schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:13:
Gister toestelletje afgehaald bij CoolBlue.
Vriendelijk geholpen, wordt er aan de balie al direct gezegd dat ik zeker alleen voor het toestelletje kom en het contract binnen het uur waarschijnlijk al opgezegd heb![]()
De eerste keer inderdaad doorverwezen naar coolblue...meneer wou het niet opzeggen, ook niet met supervisor erbij en zelfs niet na mijn uitleg, vriendelijk uitgelegd dat ik dan maar ophang en zo weer bel...![]()
Heel erg vreemd, zeker omdat Coolblue zogenaamd inzet op klantenservice.
Misschien moet je het duidelijk maken door een shopreview achter te laten.
Wat zou deze actie nu opleveren? 3000 nieuwe klanten, 2900 opzeggingen?Skywalker88 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:59:
tele2 heeft momenteel een grote achterstand bij de afdeling die opzeggingen afhandeltmensen die via internet hebben opgezegd worden pas volgende week teruggebeld. gelukkig houden ze wel rekening met de opgegeven afmelddatum.
Prepaid hier, die 500MB voor €3/maand zou ik mogelijk ook nog wel overwegen maar die belminuten mogen ze dan houden.objectief2 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:55:
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Ik heb het toestel op maandag 22/9 gehaald en op dinsdag 23/9 opgezegd.
De medewerker van tele2 bevestigde dat het abo per 24/10 werd afgelsoten
Het vreemde is dat ik twee mails heb ontvangen waarin staat dat ze het abo beeindigen " We beėindigen je abonnement op 23.09.2014." en "We beėindigen je abonnement vandaag, 24.09.2014."
Ook doet de sim het niet, maar ik heb hem pas na de twee mail geprobeerd.
Moet ik die nog activeren?
Ook als ik me aanmeld voor mijn tele2, dan zie ik de opzeg datum niet staan
heeft iemand vergelijkbare ervaringen? Ik ben nu we benieuwd of ik die maand nog moet betalen...
Verder nog een andere vraag, krijg je nog een bevestiging van cool blue over die Chromecast?
Het vreemde is dat ik twee mails heb ontvangen waarin staat dat ze het abo beeindigen " We beėindigen je abonnement op 23.09.2014." en "We beėindigen je abonnement vandaag, 24.09.2014."
heeft iemand vergelijkbare ervaringen? Ik ben nu we benieuwd of ik die maand nog moet betalen...
Verder nog een andere vraag, krijg je nog een bevestiging van cool blue over die Chromecast?
[ Voor 6% gewijzigd door jeanj op 27-09-2014 08:22 ]
Everything is better with Bluetooth
Ik kreeg ook 2x een email. In mijntele2 zag ik ook 2 abonnementen staan.jeanj schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:19:
Ik heb het toestel op maandag 22/9 gehaald en op dinsdag 23/9 opgezegd.
Ik heb ze via het internet beide opgezegd en kreeg ook 2x een opzeg bevestiging.
Zie het als vriendelijk adviesDark_man schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:10:
Dat is wel een beetje raar, je kan klanten toch niet vantevoren 'beschuldigen'
Ach, dat is toch waarschijnlijk ook wat het gros hier gaat doen? Moet je toch ook een grapje over kunnen maken? Ik zou dat tenminste als verkoper ook gewoon doen. Als je daar niet tegen kunt moet je gewoon niet aan dit soort aanbiedingen mee doen.Dark_man schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:10:
[...]
Dat is wel een beetje raar, je kan klanten toch niet vantevoren 'beschuldigen'
Heel erg vreemd, zeker omdat Coolblue zogenaamd inzet op klantenservice.
Misschien moet je het duidelijk maken door een shopreview achter te laten.
Ook een leuke, Google eens "smartphone standby time misleading" en je krijgt een mooie uitleg van Sony dat de 550 uur standby in een lab gemeten is, onder ideale omstandigheden, en uitsluitend bedoeld is om telefoons onderling te vergelijken. Want "550 uur standby" komt blijkbaar overeen met "als de telefoon 2 dagen op tafel ligt zonder iets te doen en zonder iets te installeren, is de batterij leeg". Dat is nog geen 10% van de beloofde tijd, en ronduit misleidend. Zeg maar vergelijkbaar met horloges die 300 meter waterdicht waren vroeger...
Mijn Nokia 3310 kon werkelijk wekenlang meegaan en haalde z'n beloofde standbytijd. Ik vind het heel jammer dat zo'n "smartphone" niet de optie heeft om al z'n "smart"spul uit te schakelen, en gewoon een oude 3310-chip te gebruiken voor bellen en smssen.
Begrijp me niet verkeerd, als je het ding de hele dag in je hand hebt en de hele dag aan het prutsen bent, vind ik het prima dat z'n batterij leeg is. Maar dat-ie nog geen 10% van de geadverteerde standbytijd haalt als je hem niet aanraakt is gewoon misleiding.
Mijn Nokia 3310 kon werkelijk wekenlang meegaan en haalde z'n beloofde standbytijd. Ik vind het heel jammer dat zo'n "smartphone" niet de optie heeft om al z'n "smart"spul uit te schakelen, en gewoon een oude 3310-chip te gebruiken voor bellen en smssen.
Begrijp me niet verkeerd, als je het ding de hele dag in je hand hebt en de hele dag aan het prutsen bent, vind ik het prima dat z'n batterij leeg is. Maar dat-ie nog geen 10% van de geadverteerde standbytijd haalt als je hem niet aanraakt is gewoon misleiding.
Had je je 3g etc aanstaan? Ik heb een keer een htc one x van iemand gerepareerd en aan laten staan om te kijken wat die deed, op vliegtuigmodus gezet en na 3 dagen laten liggen stond de accu nog op 95%.RemcoDelft schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:27:
Ook een leuke, Google eens "smartphone standby time misleading" en je krijgt een mooie uitleg van Sony dat de 550 uur standby in een lab gemeten is, onder ideale omstandigheden, en uitsluitend bedoeld is om telefoons onderling te vergelijken. Want "550 uur standby" komt blijkbaar overeen met "als de telefoon 2 dagen op tafel ligt zonder iets te doen en zonder iets te installeren, is de batterij leeg". Dat is nog geen 10% van de beloofde tijd, en ronduit misleidend. Zeg maar vergelijkbaar met horloges die 300 meter waterdicht waren vroeger...
Vliegtuigmodus noem ik niet "standby", dan kan je niet gebeld worden. 3G kan voor zover ik weet niet uit, ik heb de 2G optie nog niet gevonden. Data staat uiteraard uit.mark-k schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:12:
Had je je 3g etc aanstaan? Ik heb een keer een htc one x van iemand gerepareerd en aan laten staan om te kijken wat die deed, op vliegtuigmodus gezet en na 3 dagen laten liggen stond de accu nog op 95%.
*knip* daarvoor zul je naar V&A moeten gaan.
[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 27-09-2014 16:21 ]
Net mijn telefoon en abo gekregen, dus tele2 bellen om op te zeggen aangezien de klantenservice ook op zaterdag open is volgens de site, blijkt de afdeling opzeggingen wel dicht te zijn in het weekend... Maandag maar opnieuw bellen.
Net ook besteld, benieuwd of het wordt geleverd.
Jij bent te laat als je de chromecast wilt hebben. Lees alles maar eens door.Superbaddd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:06:
Net ook besteld, benieuwd of het wordt geleverd.
Ik heb geen interesse in de Chromecast.bottom line schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:16:
[...]
Jij bent te laat als je de chromecast wilt hebben. Lees alles maar eens door.
Wil alleen de telefoon.
Ding is sinds gisteren toch niet meer te bestellen?Superbaddd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:23:
[...]
Ik heb geen interesse in de Chromecast.
Wil alleen de telefoon.
Heb hem iets voor 18u anders nog gewoon kunnen bestellen hoor.sjococo schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:33:
[...]
Ding is sinds gisteren toch niet meer te bestellen?
Heb er zojuist ook eentje besteld, ga het maandagmiddag ophalen in Eindhoven. Gekozen voor behoud van nummer (hij is voor mijn vader). Daarna activeren en Tele2 bellen.
Wel een vraagje (kon dit zo snel niet vinden in het topic): is het toestel - ook na opzeggen - gelockt op Tele2? En zo ja, is het makkelijk om hem te unlocken, zodat ie te gebruiken is voor elke provider? Niet dat het heel veel uitmaakt, maar soms is het fijn om de keuze te hebben qua providers.
Wel een vraagje (kon dit zo snel niet vinden in het topic): is het toestel - ook na opzeggen - gelockt op Tele2? En zo ja, is het makkelijk om hem te unlocken, zodat ie te gebruiken is voor elke provider? Niet dat het heel veel uitmaakt, maar soms is het fijn om de keuze te hebben qua providers.
Deze smartphone is gewoon simlockvrijDonkMatt schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:39:
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Oké bedankt, dat maakt het wel een hele mooie aanbieding. Gewoon dus de tele2 sim gebruiken t/m dag van opzegging en daarna een willekeurige (prepaid) sim erin doen.
Yep. Ik heb deze smartphone vandaag met de Tele2 abonnement binnengekregen en heb deze gelijk aan mijn zoon gegeven en simkaart geactiveerd in een Nokia 6500 slideDonkMatt schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:13:
[...]
Oké bedankt, dat maakt het wel een hele mooie aanbieding. Gewoon dus de tele2 sim gebruiken t/m dag van opzegging en daarna een willekeurige (prepaid) sim erin doen.
[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 27-09-2014 22:48 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik wou 3 van deze Smartphones bestellen (zonder Chromecast) maar helaas 1 per persoon.
Nu heeft mijn partner 3 kleine zusjes waar deze voor bedoeld zijn.
Iemand enig idee? Mijn vader kan ik overhalen, maar andere familie niet.
Hier op Tweakers V&A staan er een paar te koop (neem aan verkregen uit deze actie). Niet voor €50 overigens maar meer.ThinClientQ schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:02:
Ik wou 3 van deze Smartphones bestellen (zonder Chromecast) maar helaas 1 per persoon.
Dan heb je toch al 3 stuks?ThinClientQ schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:02:
Jij, je partner en je vader.
Kreeg net dit mailtje:
---
Op 27-09-2014 heeft u een abonnement aangevraagd van Tele2 via PDAshop.nl. Hierover berichten wij u het volgende:
Tele2 heeft uw aanvraag geaccepteerd. Uw abonnement gaat onder voorbehoud in per 28-09-2014.
---
De telefoon wordt morgen geleverd. Kan ik dan wel per 28-10 opzeggen of niet??
---
Op 27-09-2014 heeft u een abonnement aangevraagd van Tele2 via PDAshop.nl. Hierover berichten wij u het volgende:
Tele2 heeft uw aanvraag geaccepteerd. Uw abonnement gaat onder voorbehoud in per 28-09-2014.
---
Ik betaal ze wel 35 cent extra en zeg op na 1 maand en een dag.Superbaddd schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:53:
Aanbieding eindigt om middernacht.
[ Voor 6% gewijzigd door RemcoDelft op 28-09-2014 22:31 ]
Het is intussen niet meer geldig? Toestelprijs ligt rond de 100+ euro...
Leuke actie, 2x aangeschaft voor schoonouders. Jammer dat er massaal misbruik van gemaakt wordt, want dan houdt het snel op met dergelijke acties. Maar ja dat interesseert de meesten niet als ze een paar tientjes kunnen verdienen blijkbaar.
Groetjes, FaceDown.
Je bericht raakt kant noch wal.FaceDown schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:57:
Leuke actie, 2x aangeschaft voor schoonouders. Jammer dat er massaal misbruik van gemaakt wordt, want dan houdt het snel op met dergelijke acties. Maar ja dat interesseert de meesten niet als ze een paar tientjes kunnen verdienen blijkbaar.

De actie is zoals die is, de actie is dan ook niet voortijdig beëindigd door Coolblue of door Tele2. De telefoon was zelfs vannacht nog te bestellen voor de actie prijs (zou eindigen op middernacht).
* EN-IS vindt dat mensen/tweakers zoals FaceDown die meer dan 1 toestel hebben besteld - juist misbruik hebben gemaakt van de aanbieding... gaap..."
/sarcasme
Heb de telefoon rond 17:00 opgehaald bij CoolBlue Eindhoven. Ging allemaal prima, kerel zei al dat ze er veel van verkocht hadden. Vervolgens thuis de sim geplaatst, maar tot op heden geen bereik. Tele2 netwerk kan wel gevonden worden, maar hij wil niet registreren bij het netwerk (krijg foutmelding #MM2 in beeld). Dus de gsm leest de sim wel gewoon, maar Google leert mij dat #MM2 betekent een niet-geactiveerde simkaart.
En wat heb je zelf gevonden om dit probleem op te lossen?DonkMatt schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:17:
Heb de telefoon rond 17:00 opgehaald bij CoolBlue Eindhoven. Ging allemaal prima, kerel zei al dat ze er veel van verkocht hadden. Vervolgens thuis de sim geplaatst, maar tot op heden geen bereik. Tele2 netwerk kan wel gevonden worden, maar hij wil niet registreren bij het netwerk (krijg foutmelding #MM2 in beeld). Dus de gsm leest de sim wel gewoon, maar Google leert mij dat #MM2 betekent een niet-geactiveerde simkaart.
Lees even mijn eerdere post in dit topic m.b.t activatie van de sim kaartDonkMatt schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:17:
Had die link van je via Google ook gevonden. Alles ingevuld, moet alleen nu wachten tot morgen tussen 9:00 en 16:00 voor activatie. Maar toch vreemd, want die medewerker van Coolblue zei dat het direct geactiveerd zou zijn (ik vroeg nl. of er verder nog iets nodig was om te kunnen bellen) en dat ik direct zou kunnen bellen. Bovendien vertellen de stappen in het sim-envelopje van Tele2 mij ook dat het een kwestie is van sim erin, pincode typen in de gsm en bellen maar. Nou ja, dan maar afwachten tot morgen...game007 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:21:
[...]
Lees even mijn eerdere post in dit topic m.b.t activatie van de sim kaart
Vandaag de telefoon ontvangen en abo meteen opgezegd per 29-10. Ik vraag me nu het volgende af: als ik op mijn tele2 kijk zie ik staan dat er voor de huidige periode nog 2 dagen over zijn, maar ik heb wel gewoon 150min/sms en 500mb gekregen. Dit hoort dan toch naar rato te zijn??
Ja, de actie is inmiddels afgelopen.naturalcool schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:10:
is de actie afgelopen?
Na lang twijfelen heb ik het toestel uiteindelijk toch verkocht, voor 85. Heeft iemand al wat gehoord van Coolblue over de nalevering van de chromecast?
Gisteren gekregen.Beste meneer Dinges,
Goed om te vernemen dat u de telefoon inmiddels heeft ontvangen.
Het klopt dat de Chromecast nergens terug te vinden is op de order, maar hierbij kan ik u bevestigen dat u deze wel krijgt.
De chromecast komt ongeveer 2 weken na uw aankoopdatum en u zult per e-mail op de hoogte gehouden worden, wanneer de chromecast voor u in de verzending gaat.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
sim wordt automatisch geactiveerd, duurt gewoon paar uurtjes voordat die wordt aangeslotenDonkMatt schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:37:
[...]
Had die link van je via Google ook gevonden. Alles ingevuld, moet alleen nu wachten tot morgen tussen 9:00 en 16:00 voor activatie. Maar toch vreemd, want die medewerker van Coolblue zei dat het direct geactiveerd zou zijn (ik vroeg nl. of er verder nog iets nodig was om te kunnen bellen) en dat ik direct zou kunnen bellen. Bovendien vertellen de stappen in het sim-envelopje van Tele2 mij ook dat het een kwestie is van sim erin, pincode typen in de gsm en bellen maar. Nou ja, dan maar afwachten tot morgen...
Naar aanleiding van uw bestelling met Tele2 abonnement, krijgt u een gratis chromecast. Dit is hiervan de order bevestiging. U kunt de chromecast morgen verwachten.
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
1 x Google Chromecast (EUR 37,99)
Binnenkort hier
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
1 x Google Chromecast (EUR 37,99)
Binnenkort hier
[ Voor 42% gewijzigd door remcoboy1479 op 30-09-2014 17:27 ]
Hier ook net een email ontvangen met de bevestiging dat de Chromecast morgen komt
Voor diegenen die zich afvragen of ze op tijd hadden besteld: Ik heb zaterdag 20-9-2014 18:21 besteld, zonder cadeaubon en betaald via ideal.
Voor diegenen die zich afvragen of ze op tijd hadden besteld: Ik heb zaterdag 20-9-2014 18:21 besteld, zonder cadeaubon en betaald via ideal.
Gaan we nu een topic krijgen met ik ook ik ook ik ook ik ook? Lijkt wel kleuterschool
Fijn dat we zoveel met jouw reactie kunnen 
bvbal79 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:07:
Gaan we nu een topic krijgen met ik ook ik ook ik ook ik ook? Lijkt wel kleuterschool
Hier nog niks gekregen over de Chromecast.
Ik heb 21-09 om 18:57 besteld.
Ik heb ook rond die tijd besteld en had wel al een schriftelijke bevestiging dat ik er eentje zou krijgen, dus daar kun jij denk ik ook wel van uitgaan. De verzendbevestiging zal wel binnen enkele dagen komen, aangezien de anderen hem al een dag eerder besteld hadden.WhySoSerious? schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:53:
Zaterdag 20/9 besteld en hij wordt vandaag geleverd, ik heb eerder geen bevestiging gehad van de chromecast, wel van het abo en telefoon (ik had voor afhalen gekozen)WhySoSerious? schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:53:
Everything is better with Bluetooth
Ja ik had ook een bevestiging gekegen. We wachten het afmark-k schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:17:
[...]
Ik heb ook rond die tijd besteld en had wel al een schriftelijke bevestiging dat ik er eentje zou krijgen, dus daar kun jij denk ik ook wel van uitgaan. De verzendbevestiging zal wel binnen enkele dagen komen, aangezien de anderen hem al een dag eerder besteld hadden.
Einde zaterdag middag op 20-09-14 besteld met verlenging. Vandaag de Chromecast binnen gekregen. Gelukkig geen aansluitkosten betaald. Dus voor mij was het een top deal
Weer top geregeld bij coolblue
Weer top geregeld bij coolblue
Ik heb ook zaterdag 20-9 besteld, maar tot aan gisteren niks gehoord. Vervolgens in de middag via Facebook even nagevraagd en kreeg in de avond de orderbevestiging binnen van een Chromecast. Vandaag ontvangen, dus helemaal top!
Misschien handig om even via Facebook berichtje te sturen en na te vragen (snelle reacties) als je nog niks hebt gehoord.
Misschien handig om even via Facebook berichtje te sturen en na te vragen (snelle reacties) als je nog niks hebt gehoord.
Ik had aan de telefoon te horen gekregen dat ik niet meer in aanmerking voor de Chromecast kwam, krijg ik gisteren tot mijn verbazing een email dat hij verzonden is! Bedankt Coolblue! (bestelt op 21-09 21:58)