Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor diegene die de aanbieding gemist hebben, hij staat er weer op, weliswaar een stuk duurder maar met
55 euro voor de telefoon + 10 aansluitkosten en 11 euro voor het maand abonnement nog steeds een leuke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Jeroen10 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:39:
Voor diegene die de aanbieding gemist hebben, hij staat er weer op, weliswaar een stuk duurder maar met
55 euro voor de telefoon + 10 aansluitkosten en 11 euro voor het maand abonnement nog steeds een leuke aanbieding.
Kun je beter het abonnement van 13 euro pakken, dan is de telefoon 6 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Welke headset raden jullie aan om met dit toestel te gebruiken? Ik heb hier 1 van Samsung liggen, maar die wordt niet ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:22
De prijs is nu meer dan 75 euro, wat niet heel duur is, maar van 50 naar 75 is wel veel. Helaas, maar ik ga het in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Zijn er nog meer mensen die nog geen Chromecast hebben ontvangen en hiervan ook geen bericht hebben gehad terwijl ze wel in aanmerking komen?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
melk0r schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:26:
Zijn er nog meer mensen die nog geen Chromecast hebben ontvangen en hiervan ook geen bericht hebben gehad terwijl ze wel in aanmerking komen?
Ja, maar de 2 weken zijn nog niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-06 12:46
http://www.smartphoneshop...d.html?optionSetIds=39993

Op deze manier voor €70,-

Edit: €69: http://www.smartphoneshop...ctor_servicePlanId=501776

[ Voor 42% gewijzigd door RedPixel op 02-10-2014 21:49 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:05
Van €50,- incl Chromecast naar €69,- zonder Chromecast.
Niet echt een goede deal imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-06 12:46
Het Fantoom schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:16:
[...]

Van €50,- incl Chromecast naar €69,- zonder Chromecast.
Niet echt een goede deal imo.
Stuk minder goed idd, maar nog steeds een prima prijsje voor een aardige telefoon :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Laat maar, keek met me neus...

[ Voor 97% gewijzigd door enigmafan op 02-10-2014 23:04 ]

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:52

FaceDown

Storende factor.

EN-IS schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:15:
[...]

Je bericht raakt kant noch wal. :/ Ongefundeerde uitspraken maken.
De actie is zoals die is, de actie is dan ook niet voortijdig beëindigd door Coolblue of door Tele2. De telefoon was zelfs vannacht nog te bestellen voor de actie prijs (zou eindigen op middernacht).

* EN-IS vindt dat mensen/tweakers zoals FaceDown die meer dan 1 toestel hebben besteld - juist misbruik hebben gemaakt van de aanbieding... gaap..."
/sarcasme
Ik zeg nergens dat het een fout is geweest, maar het was duidelijk niet de bedoeling dat klanten direct het mobiele abonnement weer zouden beeindigen. Doordat dit wel massaal gebeurde is de kans dat dit soort aanbiedingen vaker voor zullen komen dus een stuk kleiner. Jammer.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:39
FaceDown schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:38:
[...]

Ik zeg nergens dat het een fout is geweest, maar het was duidelijk niet de bedoeling dat klanten direct het mobiele abonnement weer zouden beeindigen. Doordat dit wel massaal gebeurde is de kans dat dit soort aanbiedingen vaker voor zullen komen dus een stuk kleiner. Jammer.
Ja, koekoek! Zelf niets besteld, omdat ik het niet 'ethisch' vond dat meteen weer te beëindigen, maar als jij toestellen gaat aanbieden inclusief abonnement en dan de mogelijkheid biedt maandelijks op te zeggen lok je het echt wel zelf uit als organisatie. Je weet dat er op the interwebz genoeg mensen zijn die zoeken naar de mazen in de wet en dan verspreid nieuws zich snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

[...]

Als dat niet de bedoeling is moeten ze geen maandelijks opzegbaar abonnement aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
"Vroeger" had je cash backs waarmee je na 2 jaar Orange gewoon geld overhield... Allemaal om klanten te lokken in de hoop dat ze er meer gebruik van maken.
Ik gok dat Tele2 iets avn 80 euro betaalt per verkocht abonnement, juist omdat ze speculeren op klanten die langer blijven. Dat Coolblue die 80 euro gebruikt om er een aanbieding van te maken die klanten daadwerkelijk over de streep trekt kan ik alleen maar toejuichen. Voor Tele2 zal dit het verdienmodel wellicht iets opschuiven, maar doordat dit een zeldzame actie is zal het niet veel uitmaken. Willen ze dit niet, dan zullen ze minder provisie moeten betalen, en dus ook minder abonnementen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb nog een gratis IPAQ 3870 en Nokia 6310 op deze wijze gekregen (voor 6 gratis zakelijke abonnementen). En een Orange 180 minuten abo gratis voor 2 jaar, daarna de overgebleven minuten omgezet naar prepaid. Dat waren nog eens tijden

Ik wil graag funk80 en Jeroen10 bedanken voor het melden van de actie(s). _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 03-10-2014 11:18 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:52

FaceDown

Storende factor.

Brammos85 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:05:
[...]

Ja, koekoek! Zelf niets besteld, omdat ik het niet 'ethisch' vond dat meteen weer te beëindigen, maar als jij toestellen gaat aanbieden inclusief abonnement en dan de mogelijkheid biedt maandelijks op te zeggen lok je het echt wel zelf uit als organisatie. Je weet dat er op the interwebz genoeg mensen zijn die zoeken naar de mazen in de wet en dan verspreid nieuws zich snel..
Natuurlijk kunnen ze het verwachten. Ik denk ook niet dat ze er failliet van zullen gaan, of dat we medelijden met Tele2 of Coolblue moeten hebben. Maar ik denk wel dat bij dergelijk 'misbruik' het snel afgelopen is met dit soort acties. En dat is jammer, dat is het enige dat ik erover wil zeggen.

*knip* flame

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 03-10-2014 15:35 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit forum is niet bedoeld voor ethische of moralistische discussies over bedrijven of consumenten. Oftewel: het eindigt bij bovenstaande posts.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:33
Ik heb mijn abonnement 2 weken geleden opgezegd via de link in "mijn Tele2".
In de bevestigingsmail stond dat ik teruggebeld zou worden danwel een definitieve e-mail zou ontvangen betreffende mijn opzegging.

Echter ik heb nog geen reactie van Tele2 ontvangen.
Zijn er mensen die deze (2e) e-mail/ Telefoongesprek wel hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-06 22:40
Nee, ook nog niks gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:39
jomas schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:45:
Ik heb mijn abonnement 2 weken geleden opgezegd via de link in "mijn Tele2".
In de bevestigingsmail stond dat ik teruggebeld zou worden danwel een definitieve e-mail zou ontvangen betreffende mijn opzegging.

Echter ik heb nog geen reactie van Tele2 ontvangen.
Zijn er mensen die deze (2e) e-mail/ Telefoongesprek wel hebben gehad?
Je kunt ze (Tele2) ook bellen he...heb je meteen antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:28
Hier ook niets gehoord,had ook opgezegd via 'mijn tele2'. na een week wachten toch zelf maar gebeld, toen werd het direkt geregeld en had ik binnen een paar minuten een bevestigingsmail binnen. Trouwens tot nu toe ook nog geen factuur gezien van Tele2.

[ Voor 13% gewijzigd door tvdoc op 06-10-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:54
tvdoc schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:26:
Hier ook niets gehoord,had ook opgezegd via 'mijn tele2'. na een week wachten toch zelf maar gebeld, toen werd het direkt geregeld en had ik binnen een paar minuten een bevestigingsmail binnen. Trouwens tot nu toe ook nog geen factuur gezien van Tele2.
Tele2 schrijft op de 16de dag van de maand het bedrag van jouw rekening (ervaring van een ander tele2 abonnement). Factuur zal dan enkele dagen eerder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Laatst online: 17:28
Tele2 schrijft op de 16de dag van de maand het bedrag van jouw rekening (ervaring van een ander tele2 abonnement). Factuur zal dan enkele dagen eerder zijn.
Dank je, dit is voor mij het eerste mobiele abo bij Tele2, weet ik nu gelijk wanneer ik factuur kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

tvdoc schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:26:
Hier ook niets gehoord,had ook opgezegd via 'mijn tele2'. na een week wachten toch zelf maar gebeld, toen werd het direkt geregeld en had ik binnen een paar minuten een bevestigingsmail binnen.
Nou, direkt... Ik moest wel 20 minuten wachten todat ik iemand aan de lijn kreeg.
Dat zijn ook de enige 20 belminuten op m'n factuur tot nu toe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 16:57
Hier nu ook de bevestiging van de Cromecast :)
Ik had bestel op 21-09 om 18:57.
Ik denk dat iedereen het nu wel krijgt toen het nog op de site stond. Petje af voor Coolblue!

[ Voor 37% gewijzigd door WhySoSerious? op 07-10-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

WhySoSerious? schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:32:
Hier nu ook de bevestiging van de Cromecast :)
Ik had bestel op 21-09 om 18:57.
Ik denk dat iedereen het nu wel krijgt toen het nog op de site stond. Petje af voor Coolblue!
Hier ook de bevestiging binnen. Had gisteren gemaild wanneer ik hem kon verwachten aangezien de 2 weken om waren, werd me verteld dat hij na 2 weken pas verzonden werd. Vandaag dus de verzendbevestiging gekregen van de chromecast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Wil mijn abo opzeggen via de website van tele2. Maar ik kom niet achter mijn klantnummer. Deze moet volgens tele2 op je factuur staan, maar ik heb nog geen factuur (van deze maand). Hoe kom ik achter mijn klantnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:31
Als het goed is staat je klantnummer tussen de gegevens van je abo (naam, adres enz.) op je Tele2 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iskelmaikel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-04 10:15

iskelmaikel

✔Weekend; check ✔Bier; Czech

Je kunt gewoon even bellen met de klantenservice. Heb ik ook gedaan. De gegevens die je wél nodig hebt staan daar op je account. Je bent binnen 5 minuten van je abbonement af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Jadang schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:17:
Als het goed is staat je klantnummer tussen de gegevens van je abo (naam, adres enz.) op je Tele2 account.
Nee alleen accountnummer, niet echt handig van tele2. Bel wel ff. Moet wachten tot maandag aangezien ze niet in het weekend werken |:( .

[ Voor 16% gewijzigd door n0elite op 10-10-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
Zojuist is door tele2 13,30 afgeschreven. Lijkt dat de 11,- excl btw was dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
paulus_01 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:59:
Zie je online rekening... Lijkt me aansluitkosten plus een paar dagen abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 14:54
paulus_01 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:59:
Je betaalt voor gedeelte oktober (tot opzegdatum) en gedeelte september (vanaf ingangsdatum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ah ok, dat had ik nog niet gedaan, heel toevallig zou 11 excl ook ongveer 13.30 (13.31) zijn geweest ;)
Overigens heb ik op de dag van de aansluiting opgezegd, met bevestiging van precies 1 maand later. Lijkt me dan ook logisch om 11,- te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Als je je verwachting bijstelt naar 21 euro, klopt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
RemcoDelft schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:49:
Als je je verwachting bijstelt naar 21 euro, klopt het weer.
excl aansluitkosten uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:06
Bij mij is 13,67 afgeschreven. Ik had het abonnement direct na ontvangst thuis opgezegd. Dit is wel vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Een smartphone en chromecast rijker voor een paar tientjes en dan nog druk maken om een paar dubbeltjes.
Hoe Nederlands wil je het hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:06
hahaha Het gaat me meer om het waarom. die 2 euro extra maken mij niet uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Volgens mij gewoon zoals hierboven staat. Aansluitkosten (10 euro) + ongeveer 1/3 van je maandabonnement (11 euro), dan kom je rond de 13-14 euro.
@brussoru, je hebt wrs een dag eerder opgezegd, dus betaal je tot de cut-off een dag meer, en de volgende maand een dag minder.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 516869 op 21-10-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Meer Nederlandse klanten voor Tele2
Tele2 heeft er vorig kwartaal 23 duizend nieuwe Nederlandse klanten voor mobiele telefonie bijgekregen.
[...]
Ondanks het groeiende aantal klanten slaagt Tele2 er niet in meer omzet uit de Nederlandse markt te halen.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612577

Sony weer te bestellen in combinatie met het sim only abonnement van tele2. Helaas dit keer zonder Chromecast. Schijnt ook mogelijk te zijn met Iphone4 hoorde ik (dan is toestel exclusief abonnement iets van 120 euro), ik heb die helaas nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 21:39
Let wel dat deze toestellen refurbished zijn...
Ook al zou dat verder niet uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 00:09
JvdW schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:13:
Let wel dat deze toestellen refurbished zijn...
Ook al zou dat verder niet uit mogen maken.
Zit wel garantie op neem ik aan,
Dan kun je toch naar apple store als er iets mee gebeurt, als je geluk hebt zijn alle iphone 4 toestellen op en is de jouwne niet meer te repareren :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditbenikecht
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 19:34
Net geprobeerd sim-only van Tele 2 af te sluiten wederom met Sony Xperia M. Echter wordt de aanvraag voor nummerbehoud afgewezen omdat ik niet 3 volledige maanden heb betaald bij mijn vorige sim-only. Dus door het direct opzeggen van de vorige keer, kan ik nu niet meer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Dan bestel je hem via je vriend/vriendin/ouders/broer/zus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditbenikecht
Die willen niet zomaar een abonnement op hun naam hebben staan. Bovendien vinden ze het teveel werk en mag ik officieel niet voor hun opzeggen.
Verder verbaasd het me dat niemand van mijn kennissen deze mobiel wil. De een wil alleen een Samsung telefoon en de ander is nog steeds gelukkig met een simpele mobiel. En weer een ander is bang voor een abonnement en koopt liever een nieuwe batterij voor zijn oude nokia. Ik snap het niet want is prima telefoon voor een prikkie. In totaal weer 45 euro, 7 euro voor mobiel en de rest voor zeer luxe abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622439

als je de abbo opgezegt hebt, kan je hem dan nog gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Met een Moto G 2014 ben je totaal 123,- kwijt.

Lijkt me een goeie deal, of niet?

http://bit.ly/1smdodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Hoe kom je dan aan die 133 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
ASW1 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:10:
Hoe kom je dan aan die 133 euro?
Kijk op de link.

aansluitkosten: 10,-
abbokosten: 11,-
Moto g: 102,-
totaal: 123,-

Dus ik bedoel 123,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:09
Een iets duurder abonnement is dan een goedkopere optie aangezien de toestelprijs dan ook lager wordt;

aansluitkosten: 10,-
abbokosten: 13,-
Moto g: 96,-
totaal: 119,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Daar kwam ik ook op ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612577

115;) 22 plus 10 plus 83 (abonnement 2000 mb ipv 500 mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630148

Let er wel even op dat je dus niet op je eigen naam/rekening het abo kunt aanschaffen indien je al de Sony Xperia aangeschaft had vorige keer. Ze hebben een beveiliging ingebouwd dat je minstens 3 volle mnd betaald moet hebben voordat je een "nieuw" abonnement mag nemen op hetzelfde reknr.
Is hierboven volgens mij al aangehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282436

Dus het abbonement is gewoon na 1 maand opzegbaar? In totaal heb je dus voor 119 euro een Moto G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 22:51
Anoniem: 622439 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:34:
als je de abbo opgezegt hebt, kan je hem dan nog gebruiken?
Ja hoor, en de Sony Xperia M is ook nog simlock vrij. Ik heb hem zelf ook besteld 3 weken geleden. Toen was hij gedurende een paar uurtjes helemaal gratis, je hoefde alleen 1 maand abbonement te betalen (21,- in totaal dus voor de Sony Xperia M!!!). Helaas was de actie afgelopen voordat ik het hier op Tweakers kon zetten, ik was te druk met bestellen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Anoniem: 282436 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:44:
Dus het abbonement is gewoon na 1 maand opzegbaar? In totaal heb je dus voor 119 euro een Moto G?
Ja klopt heb ik met de Sony Xperia M ook gedaan en de Moto G kan zelfs voor €115 zelfs :)

pricewatch: Motorola Moto G Dual SIM (2014) Zwart

[ Voor 33% gewijzigd door WhySoSerious? op 07-11-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:42
Gewoon bestellen en daarna via Tele2 opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
wat is dat voor onzin 3 volle maanden moeten betalen??? staat dat in hun voorwaardes? kunnen ze toch niet zomaar maken lijkt mij?? en zoiezo als je direct hebt opgezegd sta je niet eens in hun bestand....

want had nog een x gebeld nee meneer we kunnen niet vinden.. dus vind dit een beetje rare gang van zaken van tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Het kan zijn dat ik kippig ben maarr ik zie nergens dat het simlockvrije toestellen zijn? Mijn zoon kan best een nieuwe telefoon gebruiken, de motk G is een goede kandidaat. Mits simlockvrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xperia M kom ik op 45 euro via 2000mb +300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05-2023
;)

[ Voor 100% gewijzigd door flipje1 op 07-11-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622439

is de tele2 sim een microsim?
en de vodafone sim ook die je erbij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:36
met de tele 2 sim-only manier is de moto x 2014 zwart voor 429 te halen bij coolblue.

[ Voor 11% gewijzigd door Michel242186 op 07-11-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Michel242186 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:16:
met de tele 2 sim-only manier is de moto x 2014 zwart voor 429 te halen bij coolblue.
kom uit op 422?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 22:51
Anoniem: 622439 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:13:
is de tele2 sim een microsim?
en de vodafone sim ook die je erbij krijgt?
De Tele2 sim kun je gewoon uitbreken. Hij is dus: een gewone sim, een micro sim, en een nano sim.
Hij past dus altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
cangri schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:28:
wat is dat voor onzin 3 volle maanden moeten betalen??? staat dat in hun voorwaardes? kunnen ze toch niet zomaar maken lijkt mij?? en zoiezo als je direct hebt opgezegd sta je niet eens in hun bestand....

want had nog een x gebeld nee meneer we kunnen niet vinden.. dus vind dit een beetje rare gang van zaken van tele2
Probeer je nu overal je voordeel uit te halen. Je hebt al 1 keer er gebruik van gemaakt en nu kan het niet meer, jammer dan. Alles op de wereld is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
bvbal79 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:18:
[...]

Probeer je nu overal je voordeel uit te halen. Je hebt al 1 keer er gebruik van gemaakt en nu kan het niet meer, jammer dan. Alles op de wereld is niet gratis.
daar gaat het niet om het gaat erom dat ze zomaar iets toepassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
cangri schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:19:
[...]

daar gaat het niet om het gaat erom dat ze zomaar iets toepassen :+
Niet echt, als je bv een 2de abbo wil hebben, moet je 1ste abbo ook 3 maanden betaald zijn voor ze die 2de aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
bvbal79 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:21:
[...]

Niet echt, als je bv een 2de abbo wil hebben, moet je 1ste abbo ook 3 maanden betaald zijn voor ze die 2de aansluiten.
dat snap ik maar als jij hem per direct opgezegd hebt snap ik niet waarom ze zo lastig doen? je staat geen eens bij hun in het bestand. en waarom heet het abonnement dan maandelijks opzegbaar? dus hoe dan ook ze naaien je want als je niet 3 maanden betaald kan je vergeten om er weer een af te sluiten.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
cangri schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:36:
[...]

dat snap ik maar als jij hem per direct opgezegd hebt snap ik niet waarom ze zo lastig doen? je staat geen eens bij hun in het bestand. en waarom heet het abonnement dan maandelijks opzegbaar? dus hoe dan ook ze naaien je want als je niet 3 maanden betaald kan je vergeten om er weer een af te sluiten.
:)
Dan snap ik helemaal het probleem niet, als je toch niet in hun bestand staat, hoe moeten ze dan weten dat je al eerder een abbo had. Of ben je dat zelf gaan zeggen??? Dat is slapende honden wakker maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
bvbal79 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 23:37:
[...]

Dan snap ik helemaal het probleem niet, als je toch niet in hun bestand staat, hoe moeten ze dan weten dat je al eerder een abbo had. Of ben je dat zelf gaan zeggen??? Dat is slapende honden wakker maken....
Let er wel even op dat je dus niet op je eigen naam/rekening het abo kunt aanschaffen indien je al de Sony Xperia aangeschaft had vorige keer. Ze hebben een beveiliging ingebouwd dat je minstens 3 volle mnd betaald moet hebben voordat je een "nieuw" abonnement mag nemen op hetzelfde reknr.
Is hierboven volgens mij al aangehaald.

vandaar mij reactie hierop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
Geldt dit ook voor de afhalers in de winkels? Ik heb namelijk een keurig afhaalbericht gekregen en volgens deze informatie zou mij bestelling dan dus alsnog geweigerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342622

Ik denk dat ze de prijzen ondertussen weer hebben aangepast, want het is nu allemaal minstens 20€ duurder dan vrijdag.

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-06 22:29
niet alleen dat.... ook is de termijn om op te zeggen (in onderling overleg?! ) verhoogd. Je moet 2 weken respijtperiode uit dienen en daarna kun je opzeggen met in acht neming van 1 maand. Komt neer op 2 maanden die je moet betalen.

Nog niet heel duur, maar daarmee is de aanbieding wel een stukje minder!

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:30

RobertowNL

For your gear!

fezoj schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:09:
niet alleen dat.... ook is de termijn om op te zeggen (in onderling overleg?! ) verhoogd. Je moet 2 weken respijtperiode uit dienen en daarna kun je opzeggen met in acht neming van 1 maand. Komt neer op 2 maanden die je moet betalen.

Nog niet heel duur, maar daarmee is de aanbieding wel een stukje minder!
Opzeggen gaat bij Tele2 naar ratio van de maand. Na 2 weken opzeggen is dus 1.5 maand betalen ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 20:15
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 17-11-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Iemand ooit al de eindafrekening van Tele2 gekregen? Mijn laatste factuur is van 9 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditbenikecht
Ik heb inmiddels 2 facturen van Tele2 ontvangen, 1 van oktober en 1 van november. De bedragen waren 13,30 en 5,13.

Die van oktober beslaat 25 september tot einde maand.

Eenmalige aansluitkosten € 8,26
Internet 500 MB September € 1,49
Sim Only Bel-sms 150 September € 1,24

De factuur van november vind ik niet echt logisch, het is minder dan het maandtarief. Het internet is nauwelijks in rekening gebracht (ook nauwelijks internet gebruikt). Het lijkt wel een prepaid betaling binnen een sim-only.

Internet 500 MB Oktober € 0,13
Sim Only Bel-sms 150 Oktober € 4,10
Totaal abonnementskosten (excl. BTW) € 4,23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Op 21 oktober is er 1* 14euro afgetrokken verder nooit meer iets gezien... Ik vind het prima zo, ook al hadden ze me best nog een factuur mogen sturen, het blijft een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Laatst online: 22-05 14:41
Bij mij ziet het er zo uit:

Eenmalige aansluitkosten € 8,26
Internet 500 MB Oktober € 4,96
Internet 500 MB September € 0,33
Sim Only Bel-sms 150 Oktober € 4,13
Sim Only Bel-sms 150 September € 0,28
Totaal abonnementskosten (excl. BTW) € 17,96
BTW bedrag 21% € 3,77
Totaalbedrag € 21,73

De factuur heeft als naam "november 2014", terwijl de periode 29 september 2014 - 31 oktober 2014 is. Nou ja, als ik de eenmalige kosten eraf haal kom ik gemiddeld op nog geen €7 per maand. Dat is wel prima dacht ik zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
En hier nog steeds geen eindafrekening. Nouja, ze hebben 5 jaar de tijd...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste