Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 19:04
Naar aanleiding van funk80:
funk80 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:32:
Bij Coolblue de Sony Xperia M incl een maand Tele2 150min 500mb voor in totaal 50 Euro

http://www.smartphoneshop...d.html?optionSetIds=39991

Tele2 is per maand opzegbaar, kost 11 Euro pm, aansluitkosten 10 Euro, telefoon eenmalig 29 Euro,
verzenden gratis, kom je dus uit op 50 euro voor een 100 Euro toestelletje

edit: Zoals Jeroen10 al aangeeft, incl gratis Chromecast , zolang de voorraad strekt

http://www.smartphoneshop...003/tele2-abonnement.html
Hier kunnen we dan verder discussie houden.
Na contact met de klantenservice van Coolblue blijkt dat je normaal de Chromecast er niet bij krijgt bij de 1 maandelijkse abonnementen. Maar uit coulance bieden ze toch de Chromecast aan voor degene die al besteld hebben.

Pagina waarop normaal staat dat je Chromecast gratis erbij krijgt is inmiddels veranderd. Maar nog altijd te zien met Google cache: http://webcache.googleuse...nk&gl=nl&client=firefox-a

Abonnement is, volgens de klantenservice direct op te zeggen zodat je er maand aan vastzit en dus maar eenmalig 11 euro hoeft te betalen.

[ Voor 18% gewijzigd door Xepos op 21-09-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 23:02
Merci, had ook al besteld, ging mij ook om de chromecast. Kan hem vanaf maandag ophalen op vestinging Utrecht. Fijn dat ik nog wel recht heb op de chromecast.

*edit
Vind ik overigens netjes van Coolblue, ook wel eerlijk. (Was ook geen gekke aanbieding, zou denk ik juridisch oid zo zijn). Maar vooralsnog netjes!

[ Voor 33% gewijzigd door Whiskey48 op 21-09-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik krijg die aanbieding nog gewoon te zien hoor.

Bij smartphoneshop.nl, hierna ga je naar AANBIEDINGEN en klik je aan Tele2 met gratis Chromecast en dan staat die Sony er gewoon bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Ah ja maar de header boven de pagina staat er nu niet meer bij :P
En op PDAshop heb je geen linkje naar daar toe dus tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:32

RobertowNL

For your gear!

De banner is sinds een uur of 2 (maximaal) weg. Ga er vanuit dat hij er gewoon bij zit dus.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Het is wel gewoon per maand opzegbaar dus? Want dat staat er niet bij (op tele2 site wel maar weet niet of dat ook bij aanbiedingen van andere winkels geldt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

mark-k schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:02:
Het is wel gewoon per maand opzegbaar dus? Want dat staat er niet bij (op tele2 site wel maar weet niet of dat ook bij aanbiedingen van andere winkels geldt).
Het is een Simonly die maandelijks opzegbaar is; staat ook duidelijk in dat lijstje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wyYhoA2.png

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Prima dan, besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Ben dan alleen benieuwd of je wel nog een Chromecast krijgt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terribleweak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-06 19:47
En wanneer je die dan krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Volgens twitter niet meer, maar snap niet waarom ze die pagina dan niet weghalen waarop staat dat je die chromecast er bij krijgt.
Xepos schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:06:
Ben dan alleen benieuwd of je wel nog een Chromecast krijgt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Screenshot? Want volgens mij is ie al weggehaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
ik heb zojuist besteld via de link met gratis chromecast.
Morgen ophalen. We zullen het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb hem besteld, er staat links in het menu nog gewoon Chromecast. Indien ze hem zonder Chromecast leveren, dan stuur ik hem wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Bekijk nou eens de Google cache linkje staat in de FP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 16:57
En vergeet de €5 nieuwsbrief korting niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo2012
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-12-2019
Interessant aanbod. Weet iemand of er een simlock op zit? Of kan ie na opzegging na de 1e maand gelijk voor andere providers gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Waarom bestelt iedereen 'm als er in de openingstopic staat dat je er geen chromecast meer bij krijgt?
Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Het is vooralsnog een mooie aanbieding, 50 euro voor de Sony Experia M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 19:56
Anoniem: 516869 schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:28:
Waarom bestelt iedereen 'm als er in de openingstopic staat dat je er geen chromecast meer bij krijgt?
Of begrijp ik het verkeerd?
Het is toch een leuke backup telefoon of je kunt het doorverkopen voor een kleine winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Inderdaad voor het geld een prima backup, of je verkoopt hem voor 75 euro, maak je nog winst ook.
Gsus86 schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:29:
[...]

Het is toch een leuke backup telefoon of je kunt het doorverkopen voor een kleine winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBob
  • Laatst online: 01-12-2024
Ivo2012 schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:26:
Interessant aanbod. Weet iemand of er een simlock op zit? Of kan ie na opzegging na de 1e maand gelijk voor andere providers gebruikt worden?
Heb net even gebeld. Het toestel is simlockvrij en de google chromecast zit er niet meer bij. Maar voor 50 euro is het nog steeds een prima telefoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02:35
Ik heb zojuist een medewerker van Coolblue aan de lijn gehad om de bestelling af te ronden. Hij verzekerde mij dat de chromecast gewoon bij de aanbieding hoort. Deze wordt 2 weken later nageleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brusuro schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:38:
Ik heb zojuist een medewerker van Coolblue aan de lijn gehad om de bestelling af te ronden. Hij verzekerde mij dat de chromecast gewoon bij de aanbieding hoort. Deze wordt 2 weken later nageleverd.
Wel verleidelijk... ben nu wel geneigd om te bestellen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Anoniem: 516869 schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:41:
[...]

Wel verleidelijk... ben nu wel geneigd om te bestellen haha
Een klein beetje risico hoort er bij, maar zelfs zonder chromecast nog steeds een prima deal lijkt me....Voor 50,- kun je er vast altijd vanaf komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat begrijp ik, maar ik doe het vooral om die chromecast. Voor de telefoon moet ik weer moeite doen om 'm te verpatsen. Het is nou niet bepaald een gewild model waar iedereen naar op zoek is en ik verwacht dat er wel meer mensen dat ding meteen op marktplaats zetten, dat maakt het er allemaal niet bepaald makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
maar bij coolblue hebben ze niet echt slimme medewerkers ze vertelde me dat je er 2 maanden aan vast zit. maar heb even tele2 gebeld voor bevestiging en hun zeiden dat het gewoon maandelijks op te zeggen was. dus morgen maar weer naar de winkel om hem af te sluiten. en chromecast zit er zoiezo bij ze hebben het gisteren 2x bevestigd. dus als ze dit nu er niet bij zouden leveren is het weer een beetje een naai actie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
hoe kan ik een screenshot uploaden heb de screenshot van de gratis chromecast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
gebruik imgur.com..

wat betreft 1 maand of 2 maand..er staat duidelijk bij het totale kostenoverzicht dat 1 maand genoeg is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/y7HeAre.png

[ Voor 82% gewijzigd door melk0r op 21-09-2014 18:55 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand die weet of je de chromecast meteen meekrijgt als je het abo afsluit in de fysieke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Anoniem: 516869 schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:46:
Ja dat begrijp ik, maar ik doe het vooral om die chromecast. Voor de telefoon moet ik weer moeite doen om 'm te verpatsen. Het is nou niet bepaald een gewild model waar iedereen naar op zoek is en ik verwacht dat er wel meer mensen dat ding meteen op marktplaats zetten, dat maakt het er allemaal niet bepaald makkelijker op.
Eens, mij gaat het ook om de chromecast, maar dat is de gok toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
http://imgur.com/qf6yY3y

dit is de goede versie :)

[ Voor 52% gewijzigd door cangri op 21-09-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Anoniem: 516869 schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:54:
Iemand die weet of je de chromecast meteen meekrijgt als je het abo afsluit in de fysieke winkel?
word na 2 weken geleverd weet ook niet waarom maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
Wanneer zou het beste moment zijn om op te zeggen? Voor ontvangst van de chromecast of toch na ontvangst. Je zou maar opzeggen voordat je hem binnen hebt en dan niet meer de chromecast krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
zou gelijk opzeggen want je zit er zoiezo een maand aan vast en binnen 2 weken zou je hem moeten krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brusuro schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:58:
Wanneer zou het beste moment zijn om op te zeggen? Voor ontvangst van de chromecast of toch na ontvangst. Je zou maar opzeggen voordat je hem binnen hebt en dan niet meer de chromecast krijgen.
Ik zie de logica niet om 'm na ontvangst op te zeggen... waarom zou je wachten? Je zit er sowieso aan vast.
Ik skip deze aanbieding toch maar, mede ook door het zinnetje "zolang de voorraad strekt". Als ze zich daarop beroepen, kan je weinig beginnen denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 516869 op 21-09-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Met of zonder Chromecast een goede aanbieding. Ik zocht al een leuk backup toestel, morgen word hij geleverd. Ik zal daarna nog eens mailen met de vraag of de Chromecast nog erna komt.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gisteren besteld vandaag heb ik hun gebeld (lever afspraak maken en o.a. voor de chromecast). Ook ik kreeg bevestigd (na wat moeite omdat de medewerker niet direct zag waar ik het vandaan haalde) dat de chromecast gewoon geleverd zou worden en dat die redelijk ruim op voorraad was. Ik ga wel gewoon direct opzeggen als ik morgen voor het contract getekend heb en het was idd voor mij ook zo geweest dat als die chromecast en er niet bij had gezeten ik deze actie had overgeslagen. Bellen we woensdag wel wanneer ik de chromecast kan verwachten (want idd raar dat die niet gelijk mee gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Op twitter is geroepen dat iedereen die voor een bepaalde tijd vandaag die aanbieding besteld heeft, zeker de chromecast krijgt, nieuwe aanmeldingen niet, hoe ze dat precies gaan doen, geen idee, maar Coolblue is een betrouwbare shop.
Anoniem: 516869 schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:02:
[...]

Ik zie de logica niet om 'm na ontvangst op te zeggen... waarom zou je wachten? Je zit er sowieso aan vast.
Ik skip deze aanbieding toch maar, mede ook door het zinnetje "zolang de voorraad strekt". Als ze zich daarop beroepen, kan je weinig beginnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27

Mentalist

[avdD]

Anoniem: 516869 schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:02:
[...]

Als je direct op zou zeggen dan zit je er hopelijk maar één maand aan vast in plaats van twee, je hebt namelijk ook nog een maand opzegtermijn.

Ik hoef die chromecast juist niet, maar die telefoon lijkt me best mooi. Ik hoef toch geen highend toestel. Maar mijn huidige telefoon doet het eigenlijk ook nog prima, ondanks dat ie 3 jaar oud is en een 600Mhz singlecore heeft. Ik ben niet veeleisend. :P

45 euro met nieuwsbriefkorting is natuurlijk wel supergoedkoop.

[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 21-09-2014 19:23 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W3ird_N3rd schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:21:
[...]

Als je direct op zou zeggen dan zit je er hopelijk maar één maand aan vast in plaats van twee, je hebt namelijk ook nog een maand opzegtermijn.

Ik hoef die chromecast juist niet, maar die telefoon lijkt me best mooi. Ik hoef toch geen highend toestel. Maar mijn telefoon doet het eigenlijk ook nog prima, ondanks dat ie 3 jaar oud is en een 600Mhz singlecore heeft.
Je quote denk ik de verkeerde, ik pleit ook voor direct opzeggen na ontvangst van de telefoon, niet na ontvangst van de chromecast.
Ik neem de chromecast graag van je over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
gisteren besteldn en net contact gehad en dit mailtje ontvangen

Langs deze weg wil ik bevestigen dat u de Chromecast kosteloos van ons zult ontvangen i.c.m. uw Tele2 abonnement.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
W3ird_N3rd schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:21:
[...]

Ik hoef die chromecast juist niet, maar die telefoon lijkt me best mooi. Ik hoef toch geen highend toestel. Maar mijn huidige telefoon doet het eigenlijk ook nog prima, ondanks dat ie 3 jaar oud is en een 600Mhz singlecore heeft. Ik ben niet veeleisend. :P

45 euro met nieuwsbriefkorting is natuurlijk wel supergoedkoop.
Duurt 2 weken voordat je die nieuwsbriefkorting krijgt

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Anoniem: 516869 schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:23:
[...]

Je quote denk ik de verkeerde, ik pleit ook voor direct opzeggen na ontvangst van de telefoon, niet na ontvangst van de chromecast.
Ik neem de chromecast graag van je over :+
Oh ik las het niet goed, ik dacht dat je bedoelde dat je net zo goed rustig kan wachten met opzeggen "omdat je er toch aan vast zit".

Maar je had het niet over de ontvangst van de telefoon, maar over de ontvangst van de chromecast. :P

Ik heb hem niet besteld, ik vind het ook zonder chromecast een mooie aanbieding maar mijn oude telefoon doet het ook nog gewoon en ik heb eigenlijk ook geen zin in het gedoe om de zooi weer op te zeggen.
melk0r schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:34:
[...]

Duurt 2 weken voordat je die nieuwsbriefkorting krijgt
Ohw dan valt dat iig af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik neem aan dat als je een tweede abonnement afsluit gewoon dezelfde condities blijven gelden

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Tnx voor de aanbieding. Ik heb geen Chromecast nodig maar voor 5 tientjes is dit een leuke telefoon. M'n huidige telefoon met gehackte firmware crasht veel te vaak. Hiermee kan ik hopelijk weer tetheren :)

[ Voor 10% gewijzigd door RemcoDelft op 21-09-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622439

Ik heb er 5 besteld....
Zouden ze doorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Anoniem: 622439 schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:11:
Ik heb er 5 besteld....
Zouden ze doorkomen?
Als tele 2 het toestaat om 5 abbonementen te hebben op een naam wel. De Chromecast zul je wel niet meer ontvangen omdat die actie voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Anoniem: 622439 schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:11:
Ik heb er 5 besteld....
Zouden ze doorkomen?
Volgens mij accepteert Tele2 maar 3 abonnementen per persoon

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
SpX schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:12:
[...]

Als tele 2 het toestaat om 5 abbonementen te hebben op een naam wel. De Chromecast zul je wel niet meer ontvangen omdat die actie voorbij is.
Die actie is helemaal niet voorbij...wordt gewoon telefonisch bevestigd.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Opzeggen gaat telefonisch neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

melk0r schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:13:
[...]

Die actie is helemaal niet voorbij...wordt gewoon telefonisch bevestigd.
Let maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik heb expliciet om bevestiging gevraagd en deze ook gekregen in mijn email en verder vraag ik me af waar de (leedvermaak)smiley voor nodig is?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
Ik ben vandaag voor de derde keer teruggebeld ivm de levering van het toestel en de chromecast :p De medewerkster zegt dat ik ze op de hoogte heb gebracht van de ''fout''. Desondanks wordt de chromecast geleverd, verzekert ze. Ik weet niet of dit gaat gelden voor mensen die later bestellen. Op de site is er in ieder geval nog niets veranderd, dus ik neem aan van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
en maximaal 3 Tele abonnementen per adres lijkt het:

https://forum.tele2.nl/ab...s-worden-afgesloten-23246

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net betaalt voor 5 telefoons...
Dus dat wordt dan waarschijnlijk een belletje met Coolbleu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622439 schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:26:
Ik heb net betaalt voor 5 telefoons...
Dus dat wordt dan waarschijnlijk een belletje met Coolbleu....
5 backup telefoons? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Moet je het direct opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/24ervoz.jpg

De aanbieding word al een poosje niet meer geadverteerd met de melding "gratis chromecast". Tevens, toen het er wel nog bij stond, stond duidelijk vermeld "Zolang de voorraad strekt". Dat de klantenservice telefonisch je een chromecast beloofd zal niet veel uit maken ben ik bang. Tenminste dat is mijn ervaring.

[ Voor 74% gewijzigd door SpX op 21-09-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je de abonnement opzegt,kan je de opgezegde abonnement dan nog gebruiken tot het einde van de maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Zojuist een mail gehad waarin ik mij kon aanmelden voor mijn Tele2.
Onder mijn Tele2 vond ik direct een link om je abonnement op te zeggen (dat heb ik dus ook direct maar gedaan). Klantnummer heb ik niet (maar ben van contractnummer uitgegaan minus de letter aan het begin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:15
Naar aanleiding van deze aanbieding toch maar even een mailtje gestuurd richting Coolblue. Ik kreeg een bevestiging dat als ik nu een bestelling plaats, ik ook een chromecast zou ontvangen ( zie hieronder ).

De voorgaande mail richting Coolbue heb ik er niet ingezet. Is dit hard bewijs?

Mail van mij zelf.
Geachte heer/mevrouw,

Dus als ik het goed begrijp kan ik rustig een abonnement inclusief telefoon bij u afsluiten en zal ik gegarandeerd een chromecast ontvangen?

Met vriendelijke groet,

zondag 21 september 2014 20:53:56

Reactie Coolbue
Beste meneer *

Dat klopt helemaal, wij zien de bestelling graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Medewerker X

[ Voor 5% gewijzigd door PCSO op 21-09-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Doet er niet toe SpX...niet iedereen heeft Twitter...de website is leidend.
Ik heb zonet weer contact gehad met Coolblue en iedereen die vóór 20:30 uur (het moment dat de website kennelijk is aangepast) de aanbieding heeft besteld krijgt een Chromecast bij de bestelling. Die boeken ze handmatig in en de grens is 20:30 uur en daarna geldt dit dus niet meer.
Wat betreft meerdere abonnementen op één en dezelfde naam: Tele2 accepteert maar 1 abonnement per keer en wacht vervolgens 2 maanden af of de facturen netjes betaald zijn en pas dan kun je een 2e en 3e abonnement afsluiten.
Als je meer dan 1 abonnement hebt afgesloten op dezelfde naam op hetzelfde adres wordt het direct al niet geaccepteerd door het systeem dus die extra orders zullen geannuleerd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door melk0r op 21-09-2014 21:03 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

melk0r schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:02:
Doet er niet toe SpX...niet iedereen heeft Twitter...de website is leidend.
Ik heb zonet weer contact gehad met Coolblue en iedereen die vóór 20:30 uur (het moment dat de website kennelijk is aangepast) de aanbieding heeft besteld krijgt een Chromecast bij de bestelling. Die boeken ze handmatig in en de grens is 20:30 uur en daarna geldt dit dus niet meer.
Wat betreft meerdere abonnementen op één en dezelfde naam: Tele2 accepteert maar 1 abonnement per keer en wacht vervolgens 2 maanden af of de facturen netjes betaald zijn en pas dan kun je een 2e en 3e abonnement afsluiten.
Als je meer dan 1 abonnement hebt afgesloten op dezelfde naam op hetzelfde adres wordt het direct al niet geaccepteerd door het systeem dus die extra orders zullen geannuleerd worden.
Inderdaad niet iedereen heeft twitter. Maar zoals je ziet lijkt die lijn die ze bij 20:30 hebben getrokken ook niet van toepassing omdat de persoon boven je een email van 25 minuten later heeft gekregen waarin het tegenovergestelde word vermeld.

De mensen die daar werken worden niet direct op de hoogte gebracht van veranderingen in aanbiedingen, zoals wel vaker is gebleken bij andere acties. Cool Blue heeft ergens een lijn getrokken vandaag wat betreft de chromecast. Jij zegt 20:30 vandaag, volgens Cool Blue twitter ongeveer 3 uur geleden, en volgens medewerkers die nu nog zitten te mailen kan iedereen nog bestellen. Van mij mag iedereen er eentje krijgen overigens, ik zie het alleen niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:16

BPP

SpX schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:08:
[...]

Inderdaad niet iedereen heeft twitter. Maar zoals je ziet lijkt die lijn die ze bij 20:30 hebben getrokken ook niet van toepassing omdat de persoon boven je een email van 25 minuten later heeft gekregen waarin het tegenovergestelde word vermeld.

De mensen die daar werken worden niet direct op de hoogte gebracht van veranderingen in aanbiedingen, zoals wel vaker is gebleken bij andere acties. Cool Blue heeft ergens een lijn getrokken vandaag wat betreft de chromecast. Jij zegt 20:30 vandaag, volgens Cool Blue twitter ongeveer 3 uur geleden, en volgens medewerkers die nu nog zitten te mailen kan iedereen nog bestellen. Van mij mag iedereen er eentje krijgen overigens, ik zie het alleen niet zo snel gebeuren.
Maar wat is "zolang de voorraad strekt"? Gaan ze de Chromecast dan nooit meer verkopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Het is mij echt 100% gegarandeerd dat het zo zou werken...Het kan zijn dat die medewerker van de mail een uitzondering maakt omdat de mail met de vraag wél voor 20:30 uur is verstuurd? Ik zie trouwens ook geen verandering op de website nu ik check dus dan lijkt die 20:30 uur wel weer volstrekt arbitrair...wazig..

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

BPP schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:12:
[...]

Maar wat is "zolang de voorraad strekt"? Gaan ze de Chromecast dan nooit meer verkopen ofzo?
Ik heb geen idee. De Chromecast zal nog wel een hele poos in hun assortiment blijven zitten omdat hij best goed verkoopt. Waarschijnlijk hebben ze een lading gereserveerd voor deze actie.

@ melk0r. Ik verwacht dat daar bij de klantenservice op een zondagavond alleen nog maar de first support service medewerkers zitten. Deze zullen niet zo snel de autorisatie hebben om de website aan te passen.

[ Voor 24% gewijzigd door SpX op 21-09-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:15
[message=42921242,noline]melk0r schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:14[/a]:
Het is mij echt 100% gegarandeerd dat het zo zou werken...Het kan zijn dat die medewerker van de mail een uitzondering maakt omdat de mail met de vraag wél voor 20:30 uur is verstuurd? Ik zie trouwens ook geen verandering op de website nu ik check dus dan lijkt die 20:30 uur wel weer volstrekt arbitrair...wazig..
Mijn eerste mail is inderdaad van voor 20:30.Om exact te zijn: 9/21/2014 8:25:37 PM. Maar het blijft apart. Wellicht heb je geluk als je nu nog besteld en krijg je alsnog een chromecast cadeau. Aan de andere kant, je krijgt sowieso een toestel wat al € 50 - € 80 waard is + een maand abonnement waarin je 500 mb en 150 bel / sms kunt verstoken. Dus met of zonder chromecast, een goede deal is het sowieso.

Overigens geen aandelen en zelf niet besteld

[ Voor 4% gewijzigd door PCSO op 21-09-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/neous2sxx/pdashoptele2chomecast.png

klinkt als een duidelijk verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:28
Van hoelaat is deze afbeelding hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een soap dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

Die screenshot hierboven is al een aantal uren oud, rond 17.00 hebben ze de website aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 23:02
Duidelijk. De grens van ca 17h van twitter hebben ze dus opgeschroefd en vastgelegd op 20:30. ... Vind ik nog erg netjes van ze.
Ik ga hem morgen ophalen in Utrecht (of woensdag). Heb even gemaild of alles ok is, hier komen ze nog op terug. Ga hem gewoon ophalen, lijkt me een hoede deal, maar blijkbaar ligt de grens op 20:30 dus heb ik ook mn chromecast ... Mooi!
(Ik deed het ook stiekem wel voor de chromecast hoor:)

[ Voor 8% gewijzigd door Whiskey48 op 21-09-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:16

BPP

maurits82 schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:28:
Duidelijk. De grens van ca 17h van twitter hebben ze dus opgeschroefd en vastgelegd op 20:30. ... Vind ik nog erg netjes van ze.
Ik ga hem morgen ophalen in Utrecht (of woensdag). Heb even gemaild of alles ok is, hier komen ze nog op terug. Ga hem gewoon ophalen, lijkt me een hoede deal, maar blijkbaar ligt de grens op 20:30 dus heb ik ook mn chromecast ... Mooi!
(Ik deed het ook stiekem wel voor de chromecast hoor:)
Dat 20:30 staat helemaal nergens bevestigd 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 04:44
Aan de linkerkant van de site staat nog steeds onder aanbiedingen, 'Tele2 met Chromecast'.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Er is nu nog steeds een link op de website met "tele2 abonomenten met gratis chromecast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net even gebeld (5 minuten geleden). Meneer aan de lijn wist aanvankelijk van niks en zei dat het gegarandeerd geleverd zou worden. Toen ik begon over die 20:30 grens ging die het even navragen.
En ja hoor, die grens is blijkbaar intern vastgelegd, verder nergens op de website vermeld.
Ik zei dat het een beetje lullig is voor de mensen die 'm erna hebben besteld. Ja, dat is best lullig, zegt die. :+

Edit: ik kan natuurlijk ook doen alsof mijn neus bloedt en alsnog bestellen omdat die van niks wist, ik begon er zelf over.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 516869 op 21-09-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-06 10:36
Net is door een bepaalde medewerker aangegeven dat de Cromecast gewoon geleverd zou worden (naam is genoteerd). Er werd een notitie bij mijn order gemaakt...

Zojuist word ik gebeld en de dame zegt dat ik na 20.30 heb besteld en de Cromecast word dus niet geleverd (ook deze naam is genoteerd)
Ook ziet zij de aantekening niet.

Kassa of radar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

MikeT80 schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:45:
Net is door een bepaalde medewerker aangegeven dat de Cromecast gewoon geleverd zou worden (naam is genoteerd). Er werd een notitie bij mijn order gemaakt...

Zojuist word ik gebeld en de dame zegt dat ik na 20.30 heb besteld en de Cromecast word dus niet geleverd (ook deze naam is genoteerd)
Ook ziet zij de aantekening niet.

Kassa of radar???
Heeft geen kans van slagen. Op de website word niet overduidelijk gecommuniceerd dat er een chromecast actie is op dit moment, of bijvoorbeeld de voorwaarden hiervan. Een paar uur geleden was dit wel duidelijk zichtbaar zoals op de screenshot een aantal posts hoger te zien is. De enige indicatie dat deze actie er was is enkel een hyperlink. Dat zal niet genoeg zijn vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
Juist doordat er geen voorwaarden bij staan, en de chromecast op dit moment nog gewoon op voorraad is.
Tevens is de toezegging mij gedaan.

De mail naar PCSO zegt ook genoeg

[ Voor 11% gewijzigd door MikeT80 op 21-09-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een andere collega aan de lij gehad. Ze bieden een voucher aan van 10 euro voor de mensen die na 20:30 hebben besteld.
Ik heb maar eieren voor mijn geld gekozen, had toch al geen zin om die telefoon te verpatsen :P

Waarschijnlijk maak je nog wel kans om de chromecast te krijgen aangezien de website niet veranderd kan worden tot morgenochtend en nergens gecommuniceerd is over die 20:30. Maar ik heb persoonlijk geen zin in gedoe voor die paar tientjes voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Heeft ook iemand vernomen of we dan direct de Chromecast mee krijgen of alsnog moeten wachten op de 2 weken?

Off-topic: jeeh mijn Twitter raakt bekend :D

[ Voor 22% gewijzigd door Xepos op 21-09-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
De volgende klacht heb ik ingediend (Met de namen natuurlijk)
Geachte heer, mevrouw,

Vanavond heb ik een bestelling gedaan van een Tele2 toestel met gratis Cromecast.
Toen ik begon met bestellen stond dit nog op de pagina, na het afronden van de bestelling was hiervan niks te vinden op mijn bestelling in de mail.

Ik heb daarom ook gelijk met jullie contact opgenomen en in de tijd dat ik heb moeten wachten 6/8 minuten viel mij op dat de actie van jullie pagina verdwenen was.

Ik werd doorverbonden door verbonden met dhr. ****, welke mij vertelde de zelfde melding voor mij ook al gehad te hebben. Dhr. **** snapte de situatie en heeft mij in opnieuw in de wacht gezet om te overleggen. Toen hij terug kwam vertelde hij mij een notitie in mijn order te maken zodat de gratis Cromecast alsnog geleverd zou worden.

Nog geen 30 minuten later werd ik terug gebeld door mevr. **** voor extra gegeven om mijn abonnement bij Tele2 in te voeren.
Toen ik vroeg over de gratis Cromecast vertelde ze mij dat deze niet geleverd ging worden, en de actie maar tot 20:30 liep. Dit is voor ik mijn bestelling begon, en staat niet op de website (screenshots zijn aanwezig). Op de website staat namelijk op is op, een screenshot van 21:51 wijst uit dat Coolbue nog steeds voorraad heeft.
Tevens wees ik haar naar de toezegging van dhr. ****, maar deze kon ze zo snel niet vinden.

Ik verzoek daarom Coolbue de gratis Cromecast te leveren volgen jullie eigen website (schreenshot in bezit) en de afspraken met dhr. ****.

Met vriendelijke groet,

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb rond 19:00uur via de klantenservice bevestigd gekregen dat ik er een chromecast bij krijg. Daar ga ik dan ook van uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

MikeT80 schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:29:
De volgende klacht heb ik bediend (Met de namen natuurlijk)

[...]
Maar in feite vertel je niet de waarheid. De pagina waar de Chromecast actie werd vermeld is rond 17.00 gewijzigd. Enkel een hyperlink gaf een indicatie dat er een Chromecast actie is/was. Oudere screenshots zullen natuurlijk wel deze informatie tonen, maar Cool Blue kan precies zijn wanneer en hoe laat een wijziging is geweest op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Even samenvatten zijn er nu dus 2 categorieen klanten:
-klanten die de bestelling plaatsen voor de Chromecast
-klanten die de bestelling plaatsen voor de telefoon

En niemand in de categorie die Tele2 graag zou zien:
-klanten die klant worden om klant te blijven :+

Ik ben heel benieuwd of ik een Chromecast krijg... tot voor kort had ik er nog nooit van gehoord...

[ Voor 16% gewijzigd door RemcoDelft op 21-09-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Laatst online: 05-06 23:55
Zojuist gebeld door CoolBlue voor bevestiging (ja, nu nog).

Hyperlink hoort er niet, maar krijg wel uitgeleverd vanwege de verwarring.

_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:41
Ik heb gisteren 2 stuks besteld.
Ben vandaag gebeld voor gegevens voor het abonnement.

Toen bleek dat ik er 2 had was dat een PROBLEEM.
Volgens CoolBlue kan dat niet, Tele2 zou maar 1 per adres accepteren, pas als er 3 mnd gewoon de factuur is betaald, kan de 2e ook aangesloten worden.

Wat een flauwekul! Ik heb haar verteld dat dit nooit kan kloppen, ieder gezin heeft tegenwoordig meerdere toestellen per adres. En daar naast wil ik deze 2 zakelijk gaan gebruiken.
Ze ging navraag doen bij een collega, en kwam terug in defensieve stand, zo van "wij bepalen de regels niet, dat ... blabla"

Probeerde daarna naar tele2 helpdesk te bellen, maar die was net gesloten.

Overigens gaat het volgens haar over de betaling, dus de autom.incasso.
We hebben het hier over e11/maand * 3 = e33 !!

Ben zeer benieuwd of dit echt een probleem gaat worden.

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
SCS2 schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:08:
Overigens gaat het volgens haar over de betaling, dus de autom.incasso.
We hebben het hier over e11/maand * 3 = e33 !!
Je kan natuurlijk ook voor 3000 euro bellen... Dat is de reden dat ze wat voorzichtiger zijn met abonnementen. En in het verleden is daar ook behoorlijk mee gefraudeerd, dus geef ze eens ongelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Ja, er geldt inderdaad een maximum van 3 mobiele abonnementen per adres. dit kan je terug vinden op de tele2 forum dus weet niet wat ze jouw wijsmaken... met 1 abonnement per adres??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

En ik denk dat Coolblue daar bar weinig aan kan doen. Die toestellen worden met verlies verkocht en waarschijnlijk krijgt Coolblue dat geld weer terug van tele2 zodra het abonnement is afgesloten. Dus CB kan ook niet zeggen "ach verkopen we hem toch", want dan hebben ze een probleem met tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cangri schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:16:
Ja, er geldt inderdaad een maximum van 3 mobiele abonnementen per adres. dit kan je terug vinden op de tele2 forum dus weet niet wat ze jouw wijsmaken... met 1 abonnement per adres??
3 per persoon per provider neem ik aan? Hier inmiddels 6 abonnementen op 1 adres, 4 van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
@Xepos Heeft ook iemand vernomen of we dan direct de Chromecast mee krijgen of alsnog moeten wachten op de 2 weken?

Mij werd aan de telefoon verzekerd dat de chromecast na de 2e week wordt geleverd (dus binnen 3 weken). Dit heeft te maken met de 2 weken bedenktijd waaraan Coolblue zich moet houden. Als je niet binnen 2 weken je bestelling annuleert krijg je dus je chromecast thuisgestuurd. Dit houdt dus niet in dat je niet je tele2 abonemment kunt opzeggen. Het gaat om de bestelling bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Anoniem: 516869 schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:21:
[...]

3 per persoon per provider neem ik aan? Hier inmiddels 6 abonnementen op 1 adres, 4 van T-mobile.
we hebben het over tele2 die doen lastig
T-Mobile is makkelijk haha die doen daarin nooit lastig als ze maar kunnen incaseren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 13:06
Autodrop schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:01:
Zojuist gebeld door CoolBlue voor bevestiging (ja, nu nog).

Hyperlink hoort er niet, maar krijg wel uitgeleverd vanwege de verwarring.

_o_
Hoe laat had je besteld?

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarschijnlijk leveren ze gewoon iedereen die voor morgenochtend heeft besteld, als de website gewijzigd gaat worden. Die 20:30 staat nergens vermeld. Over het algemeen is coolblue wat coulanter dan een bol.com bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Laatst online: 05-06 23:55
22:28

Hyperlink is nu verwijderd zie ik, maar stond er rond 23:00 nog.

[ Voor 17% gewijzigd door Autodrop op 22-09-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
ik wil de mensen in dit topic toch nog even bedanken voor deze mooie aanbieding _/-\o_ , nu maar hopen dat iedereen ook de chromecast krijgt (overigens heb ik al miracast op mijn smart-tv, dus chromecast niet echt nodig :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Autodrop schreef op maandag 22 september 2014 @ 00:02:
[...]

22:28

Hyperlink is nu verwijderd zie ik, maar stond er rond 23:00 nog.
Inderdaad, de button "Tele2 met gratis chromecast" is plots verwijderd, blijkbaar is de beheerder toch maar wakker gebeld :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste