Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Misschien dubbel, maar dan toch nog maar even.

Het is zoals eerder genoemd pas mogelijk om meerdere abonnementen op dezelfde naam/id/bankrekening etc af te sluiten nadat twee facturen volledig zijn voldaan. Daarna geldt voor het tweede en derde abonnement dezelfde procedure.

Vanzelfsprekend is het wel mogelijk om een familielid/huisgenoot op hetzelfde adres een abonnement te laten afsluiten met eigen id/bankrekening.

Samengevat: meerdere Tele2-abonnementen met dezelfde gegevens tegelijkertijd afsluiten is niet mogelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
cangri schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:23:
[...]

we hebben het over tele2 die doen lastig
T-Mobile is makkelijk haha die doen daarin nooit lastig als ze maar kunnen incaseren :+
die lossen het gewoon netjes op, Iets waar de tele2 club nog wat van kan leren.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
Supertip schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:05:
[...]

die lossen het gewoon netjes op, Iets waar de tele2 club nog wat van kan leren.
klopt vind het zoiezo onzin waarom er geen meerdere contracten kunnen worden afgesloten en vooral als het gaat om maandelijkse abonnementen. maar goed lang leven tele2 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Voor de mensen die hem vandaag halen, opzeggen voor 18:00 of het contract op een later datum in laten gaan (als dat kan)
V:
Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

A:
Opzeggingen kun je telefonisch doorgeven. Bel hiervoor met: 020- 754 4444 (kies eerst de productgroep en vervolgens optie 3: verlengen of opzeggen). Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.
NB ik snap even niet waarom ze hem na sqturen, mee geven is toch een stuk handiger als je toch je abo afhaalt?

[ Voor 15% gewijzigd door jeanj op 22-09-2014 08:52 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie! Heb dit te laat gezien. :( /me zwaait zijn gratis chromecast vaarwel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
cangri schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:16:
Ja, er geldt inderdaad een maximum van 3 mobiele abonnementen per adres. dit kan je terug vinden op de tele2 forum dus weet niet wat ze jouw wijsmaken... met 1 abonnement per adres??
Bovenstaande klopt máár je kunt niet op hetzelfde moment die 3 abonnementen afsluiten. Je sluit eerst 1 abonnement af en als dan na 2 maanden blijkt dat je geen wanbetaler bent mag je pas een 2e en 3e abonnement afsluiten maar dan is de actie uiteraard al voorbij.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
jeanj schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:45:
Voor de mensen die hem vandaag halen, opzeggen voor 18:00 of het contract op een later datum in laten gaan (als dat kan)

[...]

NB ik snap even niet waarom ze hem na sqturen, mee geven is toch een stuk handiger als je toch je abo afhaalt?
de wettelijke bedenktijd van 2 weken (alhoewel niet voor telefoon abo's die gelijk/ snel ingaan want dienst).

nb: de screenshot was van net voor plaatsing maar wel vanuit google cache vanaf de link naar de actie vanaf de hoofdpagina die toen nog wel actief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:00
Zojuist is de Xperia M afgeleverd door ANP logistics. Na het openen van het pakketje meteen tele2 gebeld en opgezegd. Abonnement loopt t/m 22 oktober. De medewerker was, zonder zijn reactie te zien, verbaasd en vroeg om de reden van de opzegging. Ik ben bang dat ze meerdere snelle afmeldingen deze week kunnen verwachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:21
Telefoon is vanochtend geleverd, en abonnement zojuist telefonisch opgezegd. Vervaldatum in mijn geval is 22 oktober.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier überhaupt mensen die het abbo hebben afgesloten voor alleen de telefoon? :P allemaal gedaan wegens de gratis chromecast of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 01:53
betreft probleem meerdere abonnementen op één adres.

Heb helpdesk Tele2 gebeld. Kan inderdaad niet. Ook gevraagd zakelijke desk, idem!
Is tegen misbruik. Dat snap ik, maar één is wel ERG weinig. Leg lat dan wat hoger.
Heel veel gezinnen of bedrijven zullen toch 2 of 3 willen.

Nu moet ik een ander adres gaan opgeven en omdat het zakelijk is TWEE digitaal gewaarmerkte KVK sturen. Hoop extra werk en duur 2x 9 euro.
Zeggen dat later abon op één naam kan zetten en dat ook rekening nummer incasso kan samenvoegen.
Heel stom en flauw.

Maar gezien de directe opzeg reacties hierboven niet geheel onterecht. Dat is ook heel flauw !
Dat ben ik niet van plan, ik vind het Tele2 aanbod helemaal niet slecht.

@lars1216 : Ja, ik.

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
Ik krijg net deze reactie van Coolblue "Helaas krijgt u bij de Sony Xperia M geen Chromecast. Omdat dit product al in de aanbieding was door onze Blauwe Dagen heeft de actie nooit op dit product gezeten. Dit was een fout op onze website. Mijn welgemeende excuses hiervoor."

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Dank voor het melden hier! En het bericht was er al zaterdag en toen kraaide niemand er naar.
Ik heb de telefoon besteld voor mijn moeder, kan die ook aan de smartphone en dus met gratis chromecast ook nog!
Even contact ook gehad met Coolblue dat ik vorige week een LG G3 had besteld met verlenging van mijn tele2 abbo en of ik toch ook niet alsnog daar een chromecast bij kon krijgen. Na 3 mailtjes is dit mij ook toegezegd. (De 2de chromecast heb ik al aan iemand anders toegezegd, dus niet hier om gaan vragen aub)

Daarnaast begrijp ik het punt wel van mensen die meerder abbo's willen afsluiten wel. Maar ik las ook hier dat iemand 5 abbo's heeft besteld met de telefoon en chromecast....en dat lijkt me toch wel ergens een slaatje uit proberen te slaan, en dan zeg ik lekker puh dat het niet gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 12:58
bvbal79 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:55:
Dank voor het melden hier! En het bericht was er al zaterdag en toen kraaide niemand er naar.
Ik heb de telefoon besteld voor mijn moeder, kan die ook aan de smartphone en dus met gratis chromecast ook nog!
Even contact ook gehad met Coolblue dat ik vorige week een LG G3 had besteld met verlenging van mijn tele2 abbo en of ik toch ook niet alsnog daar een chromecast bij kon krijgen. Na 3 mailtjes is dit mij ook toegezegd. (De 2de chromecast heb ik al aan iemand anders toegezegd, dus niet hier om gaan vragen aub)

Daarnaast begrijp ik het punt wel van mensen die meerder abbo's willen afsluiten wel. Maar ik las ook hier dat iemand 5 abbo's heeft besteld met de telefoon en chromecast....en dat lijkt me toch wel ergens een slaatje uit proberen te slaan, en dan zeg ik lekker puh dat het niet gelukt is :)
Ik had niet gezien dat je er ook nog een Chromecast bij kreeg. :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Toestel is binnen, prima 2de toestel voor ernaast trouwens. Tele2 gebeld, contract stopt op 21-10 en Coolblue heeft zojuist bevestigd dat ik de Chromecast binnen 2 weken ontvang. Top dus. :)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Ik heb zelf ook aan deze actie deelgenomen op zaterdag avond, toen de aanbieding hier werd gepost op Tweakers (ruim voor de tijdslijn van 20.30 uur)

Direct besteld voor de telefoon + Chromecast. Ik kreeg de bevestiging binnen. Zonet telefonisch contact gehad met medewerkster, maar die meende na overleg, niks te weten over de Chromecast.

Ik denk dat Coolblue de nattigheid begint te voelen en iedereen begint af te stoten. Gelukkig bestaat er zoiets als Google Cache en printscreens :Y)

Heb haar gelijk verteld dat het meerdere keren is bevestigd via Twitter en dat er printscreens van zijn. Ik mocht het van haar naar de klantenservice mailen en zijn zullen er dan naar kijken en verder gaan beslissen.

Het siert ze in elk geval niet als ze zich voor €35 euro (waarde Chromecast) terugtrekken terwijl het er duidelijk op stond.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 21:39
bvbal79 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:55:

Ehhh, bij verlenging stond wel duidelijk aangegeven dat de chromecast actie gold tot 31 augustus. Alleen bij nieuw abonnement stond er geen einddatum van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 07:08
MikeT80 schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:29:
De volgende klacht heb ik ingediend (Met de namen natuurlijk)

Klachtenbrief

[...]
Zojuist een bevestiging mogen ontvangen dat de Chromecast gewoon geleverd gaat worden...
Klacht wordt dus tocht serieus genomen

[ Voor 9% gewijzigd door MikeT80 op 22-09-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:41
Ik heb ook een klacht ingediend, want ik vind een cadeaubon van 10 euro geen oplossing terwijl bij het bestellen duidelijk stond dat er een chromecast bij hoorde.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat ik als ik nu bestel ik het nog voor elkaar krijg om een chromecast te krijgen of wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
Ik zie die aanbieding niet meer staan. Ook niet in combinatie met dat toestel, los van de vermelding dat de chromecast geleverd zal worden. Dus je kunt zowel geen toestel als chromecast verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
brusuro schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:00:
Ik zie die aanbieding niet meer staan. Ook niet in combinatie met dat toestel, los van de vermelding dat de chromecast geleverd zal worden. Dus je kunt zowel geen toestel als chromecast verwachten.
Link op de eerste pagina werkt nog gewoon. Maar inderdaad zonder Chromecast.

Bezorger is hier net langsgeweest. Chomecast wordt later nabezorgd.

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 12:49
brusuro schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:00:
hij staat er gewoon nog hoor? :? link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Ik ben net gebeld door coolblue ik had al eerder contact gehad via fb en twitter.
Op Twitter zeiden ze dat ik geen chromecast zou krijgen op facebook nogmaals gevraagd daar nog geen antwoord op gehad.

Net dus een vrouwtje van CB aan de lijn die mijn vragen al in het systeem zag staan en die verzekerde mij dat ik wel gewoon cc zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:54:
Denk niet dat ik als ik nu bestel ik het nog voor elkaar krijg om een chromecast te krijgen of wel? :P
Lijkt me sterk, staat niks meer over de gratis chromecast actie op de website. Gisteravond stond er nog een button in de linkerkolom, maar die was rond 23:00 verwijderd (zie eerdere posts hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
Idd de aanbieding icm het toestel bestaat nog, dit heb ik over het hoofd gezien. Echter heb ik mijn twijfels of de CC geleverd zal worden aan mensen die vandaag bestellen, aangezien de aanbieding met CC nergens meer te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmergenc
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10-2021
Gisteren een mail ontvangen van Coolblue met bevestiging aflevering en ingangsdatum 21/09. Vandaag pakketje ontvangen en gelijk met tele2 klantenservice gebeld. Bevestiging opzegging ontvangen met 22/10 als einddatum. Wat betekent dat voor de abonnementsbedragen? Twee maandbedragen of 1 maand plus 1 dag? En valt dit nog recht te zetten? Iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
Ik denk dat je voor resterend september (9/30*11euro) betaalt, 1 keer 11 euro voor oktober en de aansluitkosten van 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik krijg de chromecast ook alsnog. Topservice van Coolblue!

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ook zojuist opgezegd, kreeg te horen dat dit niet geheel de bedoeling is een sim only 1 maand met toestel :)
keurig de bevestiging al binnen nu nog ff wachten op de chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Jeroen10 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:29:
kreeg te horen dat dit niet geheel de bedoeling is een sim only 1 maand met toestel :)
Dat hebben ze toch zelf mogelijk gemaakt door (neem ik aan) een flinke verkoopmarge te geven op het verkopen van een abonnement van 1 maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Geen idee hoe dat precies werkt, kreeg wel te horen dat de klant hier het volste recht toe heeft.

Ze had al meerdere personen aan de lijn die precies hetzelfde wilden, leve Tweakers :)
RemcoDelft schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:36:
[...]

Dat hebben ze toch zelf mogelijk gemaakt door (neem ik aan) een flinke verkoopmarge te geven op het verkopen van een abonnement van 1 maand...

[ Voor 10% gewijzigd door Jeroen10 op 22-09-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik neem aan dat er een simlock zit op die Xperia M? Iemand dat al getest toevallig?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
melk0r schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:54:
Ik neem aan dat er een simlock zit op die Xperia M? Iemand dat al getest toevallig?
Zie de advertentie: simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
oh lol..niet eens gezien..beterrrrrrrr

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
melk0r schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:54:
Never mind, al iemand eerder beantwoord ;)

[ Voor 44% gewijzigd door paulus_01 op 22-09-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terribleweak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:15
Mij werd medegedeeld door Tele2 dat ik niet kon opzeggen bij Tele2 en dat ik hiervoor bij Coolblue moest zijn. Coolblue deelde mij mede dat ik of de hele bestelling moest annuleren of over 14 dagen bij Tele2 moest opzeggen, oftewel ik zou vast zitten aan 2 maanden abbonement.
Mag dit zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 01:53
Mag dit zomaar?

Kom op zeg!
Jullie weten dat je een beetje misbruik maakt van hun goede bedoelingen, door direct op te zeggen.

Een maand abonnement kost e11 , Moeten jullie daar echt over gaan zeuren?
Omdat een plannetje en trucje niet helemaal lukt?

[ Voor 5% gewijzigd door SCS2 op 22-09-2014 15:15 ]

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
terribleweak schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:11:
Mij werd medegedeeld door Tele2 dat ik niet kon opzeggen bij Tele2 en dat ik hiervoor bij Coolblue moest zijn. Coolblue deelde mij mede dat ik of de hele bestelling moest annuleren of over 14 dagen bij Tele2 moest opzeggen, oftewel ik zou vast zitten aan 2 maanden abbonement.
Mag dit zomaar?
Dit is mij net ook gezegd dat ik pas zou kunnen opzeggen ná de wettelijke bedenktijd van 2 weken..dit komt niet overeen met het totale kostenplaatje zoals Coolblue dat presenteerde op de site (namelijk 50 euro totaal, zie mijn eerdere screenshot hier) en het komt ook niet overeen met hoe anderen eerder vandaag zijn behandeld door Tele2. Kennelijk heerst er willekeur bij de eerst mogelijke opzegdatum.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Mag dit zomaar?
Nee, natuurlijk niet. Je hebt een abonnement voor 1 maand, daar mogen ze geen twee maanden van maken.
Ik zou opnieuw bellen, vragen met wie je spreekt, en als het even kan het gesprek opnemen. Dan na een maand gewoon niet meer betalen.
melk0r schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:20:
Dit is mij net ook gezegd dat ik pas zou kunnen opzeggen ná de wettelijke bedenktijd van 2 weken..
Welke wet zegt dat er een bedenktijd is voor telefoonabonnementen?

[ Voor 17% gewijzigd door RemcoDelft op 22-09-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
SCS2 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:13:
Mag dit zomaar?

Kom op zeg!
Jullie weten dat je een beetje misbruik maakt van hun goede bedoelingen, door direct op te zeggen.

Een maand abonnement kost e11 , Moeten jullie daar echt over gaan zeuren?
Omdat een plannetje en trucje niet helemaal lukt?
Coolblue adverteert zelf duidelijk met 50 euro totaal aan kosten dus dan moet dat ook gewoon kunnen..

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
RemcoDelft schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:21:

[...]

Welke wet zegt dat er een bedenktijd is voor telefoonabonnementen?
Ze beroepen zich op de wet koop op afstand

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:32
... Denk overigens dat ik wel naar Tele2 ga! Onbeperkt bellen rn 2000mn voor €28 pm .... Ga ik met mn telfort toch vaak overheen! (Woon en leef in de randstad, bereik zal vast gewoon goed zijn).

Actie heeft blijkbaar bij mij wel gewerkt :p

[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey48 op 22-09-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
Mag dit zomaar?
Goede vraag, ik zag het volgende in de voorwaarden staan:

3.2. De Overeenkomst voor een Dienst met Beltegoed of Prepaid komt tot stand op het
moment dat je de verpakking van de Simkaart verbreekt. De Overeenkomst voor
een Dienst met een Abonnement komt tot stand op het moment dat Tele2 jouw
aanvraag voor een Dienst door een bevestiging accepteert of als je een individueel
en specifiek aanbod van Tele2 accepteert.

Ik neem aan dat bij het leveren van het abonnement er vanuit kan gaan dat Tele2 impliciet de overeenkomst bevestigd, anders zouden ze niet leveren. Dit betekent mijns inziens dat je vanaf dit moment een overeenkomst hebt met Tele2 en deze op te zeggen moet zijn.

Dit is slechts mijn interpretatie dus ik weet niet of het klopt maar ik ga het wel hiermee proberen op te lossen.

Edit: Link naar de voorwaarden

[ Voor 5% gewijzigd door Teknoviking op 22-09-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
melk0r schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:23:
Ze beroepen zich op de wet koop op afstand
Die heeft niets te maken met een telefoonabonnement.
Ik neem aan dat dit de persoonlijke mening van een medewerker is, en niet dat opeens de afgelopen uren de policy van Tele2 is veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:21

RobertowNL

For your gear!

Mag dit zomaar?
Heb hier gewoon per 22/10 kunnen opzeggen. Geen enkel probleem.
Gewoon nogmaals proberen, zeggen dat je per 22-10 wil opzeggen en dat je het abonnement maar 1 maand nodig had.
esmergenc schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:48:
Gisteren een mail ontvangen van Coolblue met bevestiging aflevering en ingangsdatum 21/09. Vandaag pakketje ontvangen en gelijk met tele2 klantenservice gebeld. Bevestiging opzegging ontvangen met 22/10 als einddatum. Wat betekent dat voor de abonnementsbedragen? Twee maandbedragen of 1 maand plus 1 dag? En valt dit nog recht te zetten? Iemand ervaringen hiermee?
De vrouw aan de lijn gaf aan dat het abonnement tot 22-10 zou lopen (en dit staat ook in de mail). Je betaald dus ook maar tot 22-10
Jeroen10 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:29:
Ook zojuist opgezegd, kreeg te horen dat dit niet geheel de bedoeling is een sim only 1 maand met toestel :)
keurig de bevestiging al binnen nu nog ff wachten op de chromecast
Je moet ze ook niet wijzer maken dan dat ze zijn. Voor Tele2 is dit gewoon een losse sim-only (zonder toestel).

[ Voor 19% gewijzigd door RobertowNL op 22-09-2014 15:31 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
RemcoDelft schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:28:
[...]

Die heeft niets te maken met een telefoonabonnement.
Ik neem aan dat dit de persoonlijke mening van een medewerker is, en niet dat opeens de afgelopen uren de policy van Tele2 is veranderd...
Als het goed is heb je tijdens het leveren van de telefoon ook getekend voor het contract met Tele2 hierdoor valt de overeenkomst buiten de wet koop op afstand. (bron: Consumentenbond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Het was niet de mening van een medewerker, de medewerker had overleg gehad en was niet meer van dit standpunt af te brengen maar ik zal nogmaals bellen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:55

SpX

Teknoviking schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:30:
[...]

Als het goed is heb je tijdens het leveren van de telefoon ook getekend voor het contract met Tele2 hierdoor valt de overeenkomst buiten de wet koop op afstand. (bron: Consumentenbond)
Dan hebben ze in feite ook geen reden om de Chromecast pas twee weken later te versturen, mits hij niet op voorraad zou zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
melk0r schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:32:
Het was niet de mening van een medewerker, de medewerker had overleg gehad en was niet meer van dit standpunt af te brengen maar ik zal nogmaals bellen.
Maar dat was de coolblue medewerker neem ik aan, ik heb hetzelfde gesprek gehad nl.

Overigens gaf Tele2 aan dat als je bijvoorbeeld over een week zou opzeggen, je niet een hele extra maand in rekening gebracht krijgt, maar de extra week pro rato wordt verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
En ook hier opgezegd binnen 3 minuten + 15 minuten in gesprek/wachttijd:

Medewerker: Je kunt ook bij Coolblue het annuleren
Ik: Kan ik het ook bij Tele2 opzeggen?
Medewerker: Maar dan kan het niet direct worden opgezegd.
Ik: Kan het ook over een maand per 22 oktober?
Medewerkers: Dat is mogelijk, maar ik heb wel een paar gegevens nodig. Postcode en geboortegegevens.
etc.
Medewerkers: Het is verwerkt.
Ik: Kunt u ook een bevestiging via de mail versturen?
Medewerker: Dat is goed, er zal ook een bevestiging via de mail worden verstuurd.
Ik: Bedankt, dan weet ik genoeg.
Fijne dag etc.

Viel dus uiteindelijk mee het gesprek. Verwachtte eigenlijk tegenstribbelende medewerkers na een paar verhaaltjes hierboven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
paulus_01 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:36:
[...]

Maar dat was de coolblue medewerker neem ik aan, ik heb hetzelfde gesprek gehad nl.

Overigens gaf Tele2 aan dat als je bijvoorbeeld over een week zou opzeggen, je niet een hele extra maand in rekening gebracht krijgt, maar de extra week pro rato wordt verrekend.
Nee dat was uiteraard de tele2 medewerker want daar zeg je je abonnement op

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
melk0r schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:43:
[...]

Nee dat was uiteraard de tele2 medewerker want daar zeg je je abonnement op
Bizar, de tele2 medewerker gaf bij mij aan dat ik gewoon kon opzeggen, alleen had coolblue de gegevens nog niet doorgestuurd, dus hij kon niks uitvoeren.
De coolblue medewerker kwam juist met het verhaal dat hij de abonnementenmedewerkers had gesproken en dat annuleren pas echt na 14 dagen kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
De Coolblue medewerker kent dan in dat geval de eigen reclame uiting niet van Coolblue

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/y7HeAre.png

Er staat duidelijk totale kosten over de hele looptijd: 50 euro

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Weer gebeld en dezelfde medewerker van Tele2 aan de lijn gekregen en nu het verhaal dat ze intern hadden overlegd en dat het weliswaar "volstrekt tegen de regels" in zou zijn maar om één lijn te trekken het nu toch mogelijk was per 22 oktober op te zeggen. Inmiddels ook bevestigd gekregen per email.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, ik lees nu pas in de bevestiging dat ik voor het pakketje moet tekenen ivm contract enz maar heb het laten afleveren bij iemand anders

bij 2x niet aanwezig, gaan ze het annuleren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ordernummer xxx is zojuist ingepakt. Op 24-09-2014 rond 00.45 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

Uw bestelling wordt op dinsdag 23 september 2014 tussen 12:30 en 18:00 aangeboden

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:38

Bolletje

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:56:
Shit, ik lees nu pas in de bevestiging dat ik voor het pakketje moet tekenen ivm contract enz maar heb het laten afleveren bij iemand anders

bij 2x niet aanwezig, gaan ze het annuleren :'(
Als het goed is moest je ook je documentnummer van je identiteitsbewijs, de vervaldatum, volledige naam en geboortedatum doorgeven. Dat is dus allemaal om de identiteit te controleren aan de deur. Ook moet je volgens mij 1 eurocent pinnen.
melk0r schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:55:
Weer gebeld en dezelfde medewerker van Tele2 aan de lijn gekregen en nu het verhaal dat ze intern hadden overlegd en dat het weliswaar "volstrekt tegen de regels" in zou zijn maar om één lijn te trekken het nu toch mogelijk was per 22 oktober op te zeggen. Inmiddels ook bevestigd gekregen per email.
Hoezo is dat nou tegen de regels? Want als er naar rato je abonnementskosten worden berekend dan zou het ze hoogstens 1 dag meer opbrengst opleveren, geen volledige maand.

[ Voor 34% gewijzigd door Bolletje op 22-09-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 07:08
Bolletje schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:00:
[...]

Als het goed is moest je ook je documentnummer van je identiteitsbewijs, de vervaldatum, volledige naam en geboortedatum doorgeven. Dat is dus allemaal om de identiteit te controleren aan de deur. Ook moet je volgens mij 1 eurocent pinnen.
Klopt helemaal...
Je sluit wel een abonnement af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Bolletje schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:00:

[...]

Hoezo is dat nou tegen de regels? Want als er naar rato je abonnementskosten worden berekend dan zou het ze hoogstens 1 dag meer opbrengst opleveren, geen volledige maand.
"Volstrekt tegen de regels" als in die lulkoek mbt de wettelijke bedenktijd van 2 weken.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk voor eens en voor altijd duidelijkheid:

Bedankt voor uw bestelling bij Coolblue. Ik heb het even voor u nagevraagd wat betreft de actie en ik kan u mededelen dat u de Google Chromecast nageleverd krijgt. De actie liep van 19 t/m 21 september (bestellingen tot 23.59 uur op zondag 21 september kwamen in aanmerking voor deze actie) dus dat verklaart tevens waarom u de actie niet meer terugziet op onze website.

U kunt de Google Chromecast over ongeveer twee weken verwachten en tevens ontvangt u bericht hiervan. Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens bij Coolblue!

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.

Dank u zeer voor de tip! Toestel valt zowaar nog wel mee voor die paar tientjes. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Tele2 zojuist nog een keer gebeld, dame aan de lijn.
'Ik heb een abonnement via Coolblue bij jullie afgesloten en wil deze bij nader inzien toch annuleren'.

Uiteraard eerst controle 06 nummer en de NAW gegevens, waarop ze direct zegt (en ik had niks meer gezegd): 'Dus als ik het goed begrijp heeft u een toestel in huis dat betaald is en u wilt nu opzeggen met de wettelijke termijn van 1 maand, dus per 22 oktober. Zal ik het u per mail bevestigen?'

Haha, ik zei graag en dat ik vast niet de enige was die ze hierover aan de lijn had gehad en dat was inderdaad niet zo, een boel mensen hadden al gebeld.
Maar het vreemde is dus wel, bij deze medewerker hoefde ik amper iets te zeggen, direct geregeld, bij de vorige was het moeilijk, moest ik coolblue bellen, etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Geachte Ricepuppet,

Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer 11099745 zal op 23-09-2014 tussen 08:30 en 13:00 uur worden afgeleverd per koerier. Bij deze bestelling hoort ook een Chromecast. Deze zal binnen 2 weken worden nageleverd.

OVERZICHT BESTELLING
----------------------------------------------------------------
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:

1 x Sony Xperia M Zwart (EUR 29,00) Totaal: EUR 29,00
1 x Tele2 Mobiel 500 MB 1 maand
1 x Tele2 Mobiel SO + HS 150 min/sms 1 maand
____________ +
Subtotaal: EUR 29,00
Totaal: EUR 29,00
Reeds voldaan: EUR 29,00
Nog te voldoen: EUR 0,00
Hoefde niet eens stennis te maken. Heb gewoon gezegd dat ik 'dit' heb besteld en niet 'alleen maar' de telefoon. Medewerkster aan de telefoon was heel relaxed.

Komen morgenochtend met de telefoon. Zal dan ook direct opzeggen bij Tele2.

edit:

En als extra bericht op mijn verzonden mail naar Coolblue;
Beste Ricepuppet,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Coolblue. Er is inderdaad nogal wat verwarring ontstaan over de chromecast, maar ik kan u meedelen dat u deze binnen twee weken thuis zult ontvangen. Mijn oprechte excuses voor de onduidelijke communicatie van onze kant.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Gaya
Specialist

Alles voor een glimlach

[ Voor 16% gewijzigd door Ricepuppet op 22-09-2014 17:06 ]

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Vraagje. Toestel komt donderdag. Moet ik nu al opzeggen of donderdag?
Moet ik dat bij tele2 doen of coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Ik heb het bij Tele2 gedaan, dat is je provider.
sattertje schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:19:
Vraagje. Toestel komt donderdag. Moet ik nu al opzeggen of donderdag?
Moet ik dat bij tele2 doen of coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Nu opzeggen, of donderdag als de telefoon geleverd word?
Jeroen10 schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:23:
Ik heb het bij Tele2 gedaan, dat is je provider.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
zou het doen als je het binnen hebt, neem aan dat je je telefoonnummer nog niet hebt
sattertje schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:26:
Nu opzeggen, of donderdag als de telefoon geleverd word?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
Nou afdeling opzeggen is nu zo druk dat ik blijkbaar morgen moet terugbellen. Later in de avond lukt ook niet omdat ze sluiten om 6 uur.

Ik ga over 5 minuutjes nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
Het valt me op dat de sony Xperia M zonder headset geleverd wordt. Na vandaag het pakketje ontvangen te hebben, had ik al het gevoel dat er iets ontbrak. Ik heb hier nog even over nagebeld met Coolblue, maar ook op de Coolblue site staat dit niet onder de toebehoren van het toestel. Toch wel vreemd voor een smartphone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, dat de telefoon op V&A staat is off-topic, en gaat alleen weer het standaard gezeur geven. Blijf svp on-topic :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De doos is ook niet gesealed. Maar voor die 4 tientjes vergeef ik het ze O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
brusuro schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:28:
Het valt me op dat de sony Xperia M zonder headset geleverd wordt. Na vandaag het pakketje ontvangen te hebben, had ik al het gevoel dat er iets ontbrak. Ik heb hier nog even over nagebeld met Coolblue, maar ook op de Coolblue site staat dit niet onder de toebehoren van het toestel. Toch wel vreemd voor een smartphone..
Dat had ik al gezien in diverse reviews. Maakt mij niet uit, ik heb zo'n headset nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:05

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Net nog de mondelinge bevestiging gekregen dat er bij mij ook een chromecast zit, nog net op tijd besteld dus (23:15 gisterenavond)
Ik heb hem gekocht voor m'n dochter, de chromecast is alleen een leuke extra.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Begrijp dus dat de chromecast vanuit Coolblue komt en niet vanuit tele2? Zoja dan ga ik morgen ook gelijk opzeggen (vandaag ontvangen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Wat een topwinkel coolblue, ik vind dat ze dit heel netjes en eerlijk afhandelen.

*edit
Ik hou de tel en abo ook, cadeau voor mn moeder die nog steeds een prepaid gebruikt met de ING bank telefoon! Haha
(Die ondersteund nog maar net sms, pas na ca 8jr de batterij maar eens vervangen:)

[ Voor 60% gewijzigd door Whiskey48 op 22-09-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
morgen ga ik ook bellen om op te zeggen vandaag waren ze gesloten maar wat het rare ervan is dat je hem niet direct kan opzeggen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzeggen ging telefonisch prima, einddatum 22-10.
Ingangsdatum is 21-09, ik neem aan dat ze 1 maand + 1/30e deel afrekenen en niet 2 volle maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:42:
Opzeggen ging telefonisch prima, einddatum 22-10.
Ingangsdatum is 21-09, ik neem aan dat ze 1 maand + 1/30e deel afrekenen en niet 2 volle maanden.
Dat is dus een goede vraag! Ik ga dat morgen vragen als ik opzeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
fotografie999 schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:54:
[...]

Dat is dus een goede vraag! Ik ga dat morgen vragen als ik opzeg
Dat is mij vandaag telefonisch wel al bevestigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:40
Edit: post aangepast uit zelfbescherming. :)

[ Voor 86% gewijzigd door TweakersOnly op 22-09-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:39

ITsEZ

parttime all-rounder

Vreemde situatie, je zou toch zeggen dat je gewoon opzegt aan het einde van de maand en niet over een maand op het moment dat je belt?

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
-

[ Voor 57% gewijzigd door Xepos op 23-09-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:32
-

[ Voor 99% gewijzigd door EN-IS op 22-09-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Dankjewel :)

[ Voor 89% gewijzigd door Xepos op 23-09-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Beetje jammer, eerst jouw aanbieding vertellen en vervolgens verwijderen.
TweakersOnly schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:25:
Edit: post aangepast uit zelfbescherming. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 20:56
Vandaag mijn telefoon gekregen en nu wou ik Tele2 opzeggen, maar daar zeggen ze dat ik Coolblue moet bellen en dat hun het moeten regelen. Ik zei dat het abonnement via Tele2 loopt en niet via Coolblue, maar ze mocht volgens haar niks beëindigen. Ik vind dit erg raar. Straks maar weer bellen.

[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious? op 23-09-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:32
WhySoSerious? schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:09:
Vandaag mij telefoon gekregen en nu wou ik Tele2 opzeggen, maar daar zeggen ze dat ik Coolblue moet bellen en dat hun het moeten regelen. Ik zei dat het abonnement via Tele2 loopt en niet via Coolblue, maar ze mocht volgens haar niks beëindigen. Ik vind dit erg raar.
Ze proberen het af te wimpelen, is al eerder in het topic genoemd. Opnieuw bellen en aangeven dat je wilt annuleren. CoolBlue heeft er niets mee te maken;
paulus_01 in "[Coolblue] Sony Experia M voor 50 euro + Gratis Chromecast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Andere route; ik heb net opgezegd via mijn Tele2 account. Ik kreeg een mail met een activeringslink voor mijn abonnement.

Eenmaal in mijn account stond een link rechtsonderin 'opzeggen abonnement'. Nu had ik niet al mijn gegevens (klantnummer moest uit 9 cijfers bestaan, heb 9x1 ingevuld) maar heb zojuist de bevestiging via mail gekregen.

Heb ook de opzegging op vandaag gezet, de telefoon komt straks binnen :)

edit: inhoud mail.
Beste meneer, mevrouw,

Wij hebben de aanvraag voor opzegging van uw abonnement ontvangen en deze wordt in behandeling genomen. Binnen 2 werkdagen nemen wij telefonisch contact met u op om de beëindiging van het abonnement met u af te stemmen.

Als wij u telefonisch niet kunnen bereiken, ontvangt u van ons een e-mail met alle informatie.

Heeft u vragen over uw opzegging, of wilt u deze ongedaan maken? Belt u dan met onze klantenservice via 0900-2411602 (7,5ct per gesprek). Dit kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Tele2 Nederland

[ Voor 50% gewijzigd door Ricepuppet op 23-09-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ook maar even via mijn tele2 account opgezegd. Wel zo makkelijk.
Die Xperia is best een leuk toestelletje. Valt me niets tegen.
Ik ga m'n moeder er blij mee maken. Kan ze eindelijk ook whatsapp gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
rimave schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:26:
Ook maar even via mijn tele2 account opgezegd. Wel zo makkelijk.
Die Xperia is best een leuk toestelletje. Valt me niets tegen.
Ik ga m'n moeder er blij mee maken. Kan ze eindelijk ook whatsapp gebruiken.
haha ja hier ook! En kan ze eindelijk een keer foto's maken of whatssap foto's ontvangen van de kleine van m'n zus (ze gaat erg blij zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ricepuppet schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:12:
Andere route; ik heb net opgezegd via mijn Tele2 account. Ik kreeg een mail met een activeringslink voor mijn abonnement.

[...]
Krijgt iedereen deze link een dag voordat de telefoon geleverd wordt? Coolblue sluit je een dag voor de levering al aan zodat het abonnement geactiveerd is wanneer je het toestel binnen hebt dus dit lijkt me de enige manier (naast het bellen) om je abonnement op de dag van de aansluiting weer op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Snoop schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:01:
[...]

Krijgt iedereen deze link een dag voordat de telefoon geleverd wordt? Coolblue sluit je een dag voor de levering al aan zodat het abonnement geactiveerd is wanneer je het toestel binnen hebt dus dit lijkt me de enige manier (naast het bellen) om je abonnement op de dag van de aansluiting weer op te zeggen.
Klopt.

Overigens; ben gewoon thuis tijdens het aflevervak waarin de telefoon geleverd zou worden, krijg ik dit mailtje
Geachte Ricepuppet,

Naar aanleiding van de niet gelukte afleverafspraak, maakt AMP graag een nieuwe afspraak met u via onderstaande link:

-

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,
-

Smartphoneshop.nl
Oostplein 97
3011 KW Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 2170276
Fax: (+31) (0)10 2125351
Excuse moi? Gelijk met Coolblue gebeld, die gingen het uitzoeken .. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:19
EN-IS schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:12:
[...]

Ze proberen het af te wimpelen, is al eerder in het topic genoemd. Opnieuw bellen en aangeven dat je wilt annuleren. CoolBlue heeft er niets mee te maken;
paulus_01 in "[Coolblue] Sony Experia M voor 50 euro + Gratis Chromecast"
Probeerde mij telefonisch ook af te wimpelen. Ze gaven aan dat ik contact met coolblue moest opnemen en mij op de bedenktijd van 14dg moest beroepen. Toen ik vervolgens aangaf het toestel graag te houden en netjes 1 maand abbonementsgeld te voldoen gingen ze het alsnog in orde maken.

Kreeg ook nog zaken naar mijn hoofd als "de mazen van de wet te horen en dat coolblue aan rare koppelverkoop doet." hierop reageerde ik dat tele2 dit met coolblue op moest nemen en niet met mij.... :+

[ Voor 13% gewijzigd door Mvdbeld op 23-09-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
hun weten niet eens dat je dat toestel hebt ontvangen.... als je het abonnement annuleert neem ik aan dat je het toestel gewoon kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Mvdbeld schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:26:
Kreeg ook nog zaken naar mijn hoofd als "de mazen van de wet te horen en dat coolblue aan rare koppelverkoop doet." hierop reageerde ik dat tele2 dit met coolblue op moest nemen en niet met mij.... :+
Als ze niet willen dat mensen na een maand opzeggen, moeten ze geen maandcontract aanbieden. Sowieso raar dat de klantenservice een mening over zaken van het hoofdkantoor naar de klant slingert... Ik ben nu al blij dat ik hier geen klant hoef te blijven.

Adverteren met "mobiel zonder gedoe" en vervolgens klagen als klanten er gebruik van maken dus:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2d1tv0n.png

[ Voor 16% gewijzigd door RemcoDelft op 23-09-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 20:56
cangri schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:34:
hun weten niet eens dat je dat toestel hebt ontvangen.... als je het abonnement annuleert neem ik aan dat je het toestel gewoon kan houden?
Dat klopt, je hebt bij tele2 gewoon een sim only abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Ik heb inmiddels het account op tele2 geactiveerd, het toestel komt echter morgen pas. Kan ik nu al opzeggen of moet ik wachten tot ik getekend heb morgen? Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Bartezzzb schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:39:
Ik heb inmiddels het account op tele2 geactiveerd, het toestel komt echter morgen pas. Kan ik nu al opzeggen of moet ik wachten tot ik getekend heb morgen? Iemand die dit weet?
Heb je de simkaart al wel in bezit? Het gaat erom dat je abonnement al loopt voordat je kunt opzeggen. Daarvoor zul je ergens getekend moeten hebben en er moet een BKR check gedaan zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door melk0r op 23-09-2014 13:47 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik kreeg de mail met de tele2 account trouwens pas nadat ik het toestel in de winkel opgehaald had.
Maar voor de mensen die voor bezorgen hebben gekozen is natuurlijk al een nummer + abbo aangevraagd bij Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 12:49
ik heb mijn abonnement in een coolblue winkel afgesloten, maar blijkbaar duurt het nog een paar uur voordat de simkaart actief is. wilde het abonnement opzeggen via de klantenservice maar nummer was nog niet actief. dan maar wachten op de activeringsmail van tele2..
Pagina: 1 2 3 4 Laatste