Ja, LP maakt je lui haha. Werkte gewoon goed, maar dat doet 1Password ook. Het is even wennen door de menu’s, want ik vind het er nu nog beetje onlogisch uitzien. Dat komt omdat ik LP gewend ben denk ik. Wel heb ik het idee dat 1Password de zaakjes omtrent beveiliging veel beter op orde heeft. Je hebt meer handelingen nodig, maar als dit de beveiliging ten goede komt dan is dat alleen maar beter.JeroenNietDoen schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:39:
Klopt. Ik vind autofill niet altijd handig. Er zijn websites die vervolgens doorloggen zonder dat ik dat ook echt wil. Ik bepaal wel wanneer ik wil inloggen. Die knop middels overlay maakte het wel handig. @Audiowaste met Bitwarden waren dat toch wel echt een aantal muisklikken dan enkel rechtermuisknop. LastPass zit ook nog eens direct onder je rechtermuisklik, dat is met Bitwarden niet. In Edge zitten alle extensies tegenwoordig achter de knop extensies waar ze voorheen direct zichtbaar waren.
Het is allemaal geen grote moeite, maar het is wel telkens een aantal extra klikken. Misschien klinkt het mierenneukerig, maar ik was er dan mee verwent bij LastPass.
Hoe is dat bij 1Password geregeld, weten jullie dat?
I don't have dreams, I have goals!!