Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Precies zelfde box hier, denk dat de meeste mensen deze box wel hebben. Met soms een uitzondering zoals een vijzel of een grillpan. Beloofde waarde klopt ook, wat dat betreft is er dan ook helemaal niets te mopperen imho.MetalfanBlackness schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:19:
De consumentenbond heeft er ook een besteld:
Nickname does not reflect reality
Heb ook exact 't zelfde gekregen. Niks mis mee iig.Brad Pitt schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:52:
[...]
Precies zelfde box hier, denk dat de meeste mensen deze box wel hebben. Met soms een uitzondering zoals een vijzel of een grillpan. Beloofde waarde klopt ook, wat dat betreft is er dan ook helemaal niets te mopperen imho.
Retour gezonden boxen in de verkoop waarschijnlijk
Laat maar. Ze staan op voorraad maar als je er eentje in de winkelwagen wilt leggen krijg je een foutmelding.
[ Voor 43% gewijzigd door bóòbó op 25-09-2014 15:04 ]
- Wit keramisch ovenschaal rond met glazen deksel
- Thomas Dutchoven (soort van stoofpan achtig van Teflon)
- Vassoio Pedrini snack schaaltjes
- Steakmessen
- De beroemde glazen
- De mengkom met weegschaal
- Nespresso cups
en natuurlijk de Curverbox. Ben er tevreden mee. Vooral die Dutchoven pan is wel geinig, ging toevallig vanavond kip masala maken..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Maar een mail sturen aan blokker.
Hier ook ja, eind goed al goed (wanneer de nieuwe er zijn tenminsteSpookie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:18:
na veel discussie mag blokker mag ik mijn nieuwe messen ophalen!
"Hartelijk dank voor uw e-mail.
Naar aanleiding van uw vraag aangaande de mysterybox kan ik u adviseren de kapotte producten te retourneren zodat wij nieuwe naar u toe kunnen zenden.
Mijn collega heeft aangegeven dat u de gehele box moet retourneren, maar ik kan u meedelen dat dit alleen nodig is als u van de gehele box af wilt zien.
Als u tevreden bent over de producten en die wilt houden dan mag dat.
Wij vernemen graag hoe u verder wilt handelen, u mag uiteraard ook bij een filiaal bij u in de buurt langs gaan.
Onze excuses voor het ongemak."
en bericht gekregen dat er geen boxen meer zijn en dat de order is gecancelled. Zelfs deze box krijg ik niet te pakken........ En was van het weekend al besteld, maar jah, het blijft de blokker.ebk71 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:38:
Hier nu al 2x bericht dat de zending bezorgd zou worden maar nu wordt het weer morgen.....
Maar een mail sturen aan blokker.
De wijzen komen uit het Oosten!
Laat erg laat, 4 dagen bij mij, Inmiddels is mij toegezegd dat ze de whiskyglazen naleverenNoepZor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:09:
Ik heb een e-mail verstuurd maar tot op heden nog niets ontvangen. Hoe snel hadden jullie reactie omtrent de defecte messen?

Ps, hier ondertussen na dagen wachten eindelijk een antwoord gekregen op mijn beschadige curver box (handvat van de koekenpan heeft er een gat in geslagen)..
De default "het mag retour naar de winkel blabla" mailtje.. jammer dat ze niet de moeite nemen om even te lezen.. maar weer een reply op gestuurd dat ik betwijfel of mijn lokale filiaal een secretbox curver doos heeft staan, maar dat ze vast en zeker inmiddels op hun hoofdkantoor toch wel een flink aantal retourzendingen hebben.. de inhoud is prima, wil alleen een dichte curver box..
tegen beter weten in.. ben benieuwd
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 30-09-2014 03:10 ]
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 30-09-2014 03:09 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
6 nieuwe whiskyglazen zijn inmiddels geleverdgekke-gerrit schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:49:
[...]
Laat erg laat, 4 dagen bij mij, Inmiddels is mij toegezegd dat ze de whiskyglazen naleverende messen zijn nog niet behandeld
Hm lol, ik heb 1x een mail gehad "de afdeling inkoop stuurt nieuwe messen" en onlangs nog een mail gestuurd maar daar nog geen antwoord op gehad.... Volgensmij doen ze echt een random volgorde qua beantwoordengekke-gerrit schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:27:
[...]
6 nieuwe whiskyglazen zijn inmiddels geleverd
Deze ruimte is te huur!
Ja, klopt vaak help het om te mailen "Beste, Heeft u inmiddels al een update voor dit bericht"?Mattie112 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:47:
[...]
Hm lol, ik heb 1x een mail gehad "de afdeling inkoop stuurt nieuwe messen" en onlangs nog een mail gestuurd maar daar nog geen antwoord op gehad.... Volgensmij doen ze echt een random volgorde qua beantwoorden
Dan krijg ik vaak binnen 15min antwoord! haha
Ja dát had ik juist gedaan afgel vrijdagSpookie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:20:
[...]
Ja, klopt vaak help het om te mailen "Beste, Heeft u inmiddels al een update voor dit bericht"?
Dan krijg ik vaak binnen 15min antwoord! haha
Deze ruimte is te huur!
Ja und...? Smetteloos, shiny, 100% haarscheurvrij?maanio schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:32:
Heb vandaag de nieuwe steakmessen van blokker binnen gekregen van het bedrijf 4online.
Indeed.Brad Pitt schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:05:
[...]
Ja und...? Smetteloos, shiny, 100% haarscheurvrij?
Dus ik verdenk opzet van de kapotte messen de eerste keer.
Heb overigens niets gehoord over het retour zenden van de oude glazen en messen, dus dat wacht ik maar heel even af.
Sowieso schrijf je zo!
Daar was ik al bang voor. Zal voorstellen gewoon een financiële tegemoetkoming te doen.nadroJ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:54:
Nieuwe glazen en messen ontvangen. Glazen zijn prima, maar in elk nieuw mes zit toch een heel klein scheurtje. Bijna onmerkbaar, dus ik laat het nu maar zitten.
Kreeg vandaag ook een mailtje van de Blokker dat ik met mijn kapotte Curver box naar de winkel moest gaan. Zo gezegd, zo gedaan ... Vonden ze bij de Blokker niet zo leuk. Ze hadden dat artikel natuurlijk niet in het assortiment. Of ik moest de hele box retourneren. Ik heb de andere producten eigenlijk allemaal al in gebruik, dus ging dat ook niet.Brad Pitt schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:48:
Net met de steakmessen naar de lokale Blokker geweest, omdat ik dat moest doen volgens de mail van de klantenservice. Daar konden ze er echter weinig mee, wilden eventueel een vergoeding geven van €10-€12.50 maar dat vond ik wat weinig. Ga ze nu via het retourformulier terug sturen en kijken wat er dan gaat gebeuren. Ofwel ze sturen, na grondige controle, een nieuwe set of ze crediteren het maar. Heb gezegd accoord te gaan met de minimale waarde zoals genoemd in de Consumentenbond video. Heb niet zoveel zin om dit vaker te doen
Toen hebben ze zelf even gebeld naar het hoofdkantoor en kon ik na even wachten mijn gegevens laten noteren door de helpdesk (overigens erg vriendelijk te woord gestaan door de meneer aan de telefoon) en gaan ze kijken of ik een andere Curver box kan krijgen. Volgens deze meneer konden ze vrijwel elk artikel wel nabestellen uit de box, behalve de box zelf niet, maar hij zou zijn best doen. Ben benieuwd!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Nice.. kun je me op de hoogte houden.. ik wacht nog altijd op ze voor zelfde vraagSmarron schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:10:
[...]
Kreeg vandaag ook een mailtje van de Blokker dat ik met mijn kapotte Curver box naar de winkel moest gaan. Zo gezegd, zo gedaan ... Vonden ze bij de Blokker niet zo leuk. Ze hadden dat artikel natuurlijk niet in het assortiment. Of ik moest de hele box retourneren. Ik heb de andere producten eigenlijk allemaal al in gebruik, dus ging dat ook niet.
Toen hebben ze zelf even gebeld naar het hoofdkantoor en kon ik na even wachten mijn gegevens laten noteren door de helpdesk (overigens erg vriendelijk te woord gestaan door de meneer aan de telefoon) en gaan ze kijken of ik een andere Curver box kan krijgen. Volgens deze meneer konden ze vrijwel elk artikel wel nabestellen uit de box, behalve de box zelf niet, maar hij zou zijn best doen. Ben benieuwd!
Deze ruimte is te huur!
Laat maar..
Ja, ze kunnen overal zitten, bij één van mijn messen zaten ze aan de zijkant (onderin).melk0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:47:
Heeft zowat iedereen messen met scheurtjes ontvangen de eerste keer? Of slechts een kleine groep? Bij mijn messen zie ik niets terwijl ze nog in de verpakking zitten en aangezien ik de messen wellicht cadeau wil geven wil ik ze liever niet uit de verpakking halen. Kunnen de scheurtjes ook álleen aan de onderkant zitten, dus de niet zichtbare kant wanneer ze nog ingepakt zijn?
Ik kon ze ALLEEN zien als ze UIT de verpakking waren: maar de verpakking is goed te openen en weer te sluiten, evt een nieuw plakkertje er op en je ziet er niks van!melk0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:47:
Heeft zowat iedereen messen met scheurtjes ontvangen de eerste keer? Of slechts een kleine groep? Bij mijn messen zie ik niets terwijl ze nog in de verpakking zitten en aangezien ik de messen wellicht cadeau wil geven wil ik ze liever niet uit de verpakking halen. Kunnen de scheurtjes ook álleen aan de onderkant zitten, dus de niet zichtbare kant wanneer ze nog ingepakt zijn?
Deze ruimte is te huur!
Anoniem: 622217
Hier heb ik geen reactie op gekregen ,wel stond zaterdagmorgen een bezorger van DHL aan de deur met jawel een nieuwe curverbox.
Zonder reactie maar netjes opgelost (kapotte curverbox hoeft ook niet retour)
Nice! kreeg zelf vandaag deze email binnen:Anoniem: 622217 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:08:
Ook hier was de curverbox kapot en gelijk na ontvangst een mailtje gestuurd naar Blokker.
Hier heb ik geen reactie op gekregen ,wel stond zaterdagmorgen een bezorger van DHL aan de deur met jawel een nieuwe curverbox.
Zonder reactie maar netjes opgelost (kapotte curverbox hoeft ook niet retour)
---
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Naar aanleiding van u w vraag aangaande de curverbox die stuk is kan ik u meedelen dat u met de box naar een filiaal mag gaan en hem daar kan omruilen.
De boxen verkopen wij in het filiaal dus met een omruiling voorzie ik geen problemen.
Onze excuses voor het ongemak.
---
prima.. ik voorzie enige discussie met het blokker filiaal, maar dan bellen ze maar met het hoofd kantoor. we zullen zien dit weekend.

Iemand ervaring met de messen in de winkel, wellicht dat ze daar wel wat kunnen regelen?
Nope, dat kan niet, aangezien ze de messen uit de box niet kunnen scannen en ter plekke kunnen innemen.Thile schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:41:
Iemand ervaring met de messen in de winkel, wellicht dat ze daar wel wat kunnen regelen?
Vanochtend stond de DHL bezorger voor de deur met de nieuwe messenset vanuit 4Online.Jadang schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:58:
Ik moest de messen eerst uitpakken voordat ik de scheuren kon zien. Het is wel aangeraden om ze even te checken, want Blokker gaat me een nieuwe messenset opsturen.
Uitermate goede en snelle service wat mij betreft. Dinsdagavond mailtje gestuurd via het contactformulier, gisterochtend een antwoord en vandaag de nieuwe set.
Vandaag antwoord waarin ze om mijn adres vroegen, krijg nieuwe toegestuurd.Thile schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:41:
Vorige week een mail gestuurd, omdat mijn messen scheurtjes hebben, nog steeds geen antwoord. Net tweede reminder gestuurd.. Wat een flut klantenservice.
Daar hebben ze dus een week voor nodig
Zo even kijken of hij intact is.
[ Voor 13% gewijzigd door Smarron op 07-10-2014 22:33 ]
http://link.marktplaats.nl/m849968257
Lijkt me te duur, zijn leuke glazen zie ik maar 17,50 heb ik er niet voor over
De gemiddelde MP-"koper" in ogenschouw nemende zal er eerst €1.25 geboden worden waarna "koper" nummer twee het grof verhoogd naar €1.40 om dan over drie weken op een tientje te staan. Tegen die "bieder" zeg je dan het is okay kom het maar halen maar die reageert dan toch niet meer aangezien 'ie sowieso interesse nul had.wimpie007 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:35:
MP =

</offtopic>
Anoniem: 516869
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 516869 op 09-10-2014 01:17 ]
Bovendien drink je whisky niet uit tumblers, tenzij je bourbon met ijs drinkt en ik drink liever single malt
Drink gewoon Optimel uit die whisky glazen. Vind ze mooi. Smaak (van Optimel) verandert niet, settledkeko12 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:08:
Bovendien drink je whisky niet uit tumblers
Volgens de consumentenbond waren de glazen 60 euro ofzo. Dus 17,50 is best een koopje wat dat betreft.wimpie007 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:35:
Haha iemand die zijn box glazen al voor de hoofdprijs probeert aan te bieden:
http://link.marktplaats.nl/m849968257
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Welnee, die dingen kosten nieuw minder dan hij vraagt.Zeror schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:39:
Volgens de consumentenbond waren de glazen 60 euro ofzo. Dus 17,50 is best een koopje wat dat betreft.
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 09-10-2014 12:46 ]
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze ermee moeten..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Nog mensen met deze ervaring? De afhandeling van Blokker is bizar slecht, antwoord duurt telkens meerdere dagen, zonder resultaat tot nu toe...
Anoniem: 516869
Ze staan nu ook prominent in beeld op tafel bij Pauw (tv)m0nk schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:50:
http://nl.neckermann.com/...table-whiskyglazen-laurus
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze ermee moeten..
Heb zelfs twee setjes reeds opgestuurd naar ze. Geen ontvangstbevestiging, geen mailtje, geen nieuwe messenThile schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:54:
Nog mensen met deze ervaring? De afhandeling van Blokker is bizar slecht, antwoord duurt telkens meerdere dagen, zonder resultaat tot nu toe...
Hierop direct mijn adresgegevens en ordernummer doorgestuurd. Niets gehoord naderhand en ook geen messen ontvangen. Hierop heb ik 16 oktober weer een mail gestuurd en 17 oktober deze reactie gekregen:Vervelend om te lezen dat er scheuren zitten in twee messen van de royal vkb steakmessenset.
Kunt u uw ordernummer en adresgegevens naar ons mailen? Dan zorgen wij dat u een nieuwe messenset zal ontvangen.
Excuses voor het ongemak.
Maar zoals misschien al te raden valt, nog geen mes te bekennen.Allereerst onze excuses voor de late reactie. Helaas hebben we uw bericht wegens drukte niet eerder kunnen beantwoorden.
Wij hebben een nalevering van de messen voor u in gang gezet. U zult deze spoedig ontvangen op het door u opgegeven bezorgadres.
Op dit moment gaan we ervan uit dat uw vraag naar tevredenheid is beantwoord. Mocht u echter nog vragen hebben, of mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Nogmaals excuses voor de late reactie.
Helaas, in deze zitten nog grotere scheuren

Weer gemaild, ben eens benieuwd wat de reactie gaat worden...
Erger nog, de scheuren in deze messen zijn nog veel en veel groter. Ook deze gaan dus weer retour. Top!

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 13-11-2014 08:38 ]
Krijg ik 2 messen opgestuurd

Everything is better with Bluetooth
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
De inhoud van de box:
De Brabantium Tritanium steelpan ter waarde van 84,- (blij mee die wilde ik echt hebben )
Handtas Santi (onbekende waarde, leuk voor boodschappen gaat dus de auto in)
o.a. gezien op https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12256/4553546
Secretbox van curver (waarde tussen de 15 en 20 euro) onbeschadigd gelukkig
Grundig Waterkoker WK5040 ter waarde van 54,99. Ik heb een waterkoker van Siemens maar dit is zeker een mooie reserve of vervangend exemplaar
Thomas Rosenthal mes van 181 mm (wordt op marktplaats aangeboden tussen de 20 en 30 euro)
Dit is zelfde mes als ik heb gekregen alleen houd ik het zelf (nieuw waarde mij onbekend)
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
2 kleine kopjes van starbucks (leuk maar secretbox opvulling
Knuffelkleed ""I Miss You So Much" van Nonours (zelfde staat op http://www.nounoursaction.be/spaarkaart.asp?l=nl) Hij ligt nu op mijn bed en staat best mooi. Waarde 22,48 (met spaarzegels bij nonoursactie had je 60% korting op dit kortingskleed en dan was hij 8,99).
Allerlei boekjes Vivabox reclameboekje, Chocalate@home, Timmermans Finest beer recipes
Ik ben blij met mijn box, ik had niet verwacht dat er voor een waarde van 300,- in zou zitten maar denk wel dat de waarde ruim over de 50,- heen komt die ik voor de secretbox betaald heb. Dus ik heb ruim waar voor mijn geld gekregen...
[ Voor 24% gewijzigd door foreverfan op 25-11-2014 20:05 ]
Dat is zeker niet verkeerd! Als de aftersales niet zo onwaarschijnlijk brak was geweest had ik deze ook gehaaldforeverfan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:15:
Ik ben blij met mijn box, ik had niet verwacht dat er voor een waarde van 300,- in zou zitten maar denk wel dat de waarde ruim over de 50,- heen komt die ik voor de secretbox betaald heb. Dus ik heb ruim waar voor mijn geld gekregen...
Dat is uiteraard wishful thinking. Aan alle/de meeste artikelen zal wel "iets" zijn. Hoe klein ook. Ze gaan geen boxen vullen met 300 Euro aan perfect spul, zo werkt het natuurlijk nietforeverfan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:11:
Wie weet heeft Secretbox de kwaliteit van de boxen inmiddels verbeterd vanwege de eerdere klachten.
Ook in de winkel kunnen er door transport beschadigde artikelen zijn. Onlangs nog 5 curverboxen besteld voor onder het bed via de Blokker, 2 teruggebracht want de wieltjes waren defect (bij 1 doos zaten er 4 niet complete wieltjes los in de doos, bij de andere was 1 wieltje niet bevestigd en kreeg hem niet bevestigd ook). Dus je hoeft niet altijd een Secretbox te bestellen om iets te moeten retourneren.
Natuurlijk krijg je niet voor 250 - 300 aan perfecte spullen, maar wat je krijgt overtreft wel drie dubbel de waarde van 50,- die je betaald hebt en daar gaat het de Nederlander om die op een koopje uit is
[/quote]
[ Voor 43% gewijzigd door foreverfan op 25-11-2014 21:52 ]
Dat is een beetje afhankelijk van hoe je er naar kijkt. Je koopt voor 50,- een box, waar je waarschijnlijk niet alles van kunt gebruiken.foreverfan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:47:
Nee dat klopt, maar die kans loop je ook als je iets gewoon in de winkel koopt, er kan altijd sprake zijn van een verborgen mankement of iets wat niet helemaal klopt dat je soms moet weten om het te zien. Natuurlijk krijg je niet voor 250 - 300 aan perfecte spullen, maar wat je krijgt overtreft wel drie dubbel de waarde van 50,- die je betaald hebt en daar gaat het de Nederlander om die op een koopje uit is
Ook in de winkel kunnen er door transport beschadigde artikelen zijn. Onlangs nog 5 curverboxen besteld voor onder het bed via de Blokker, 2 teruggebracht want de wieltjes waren defect (bij 1 doos zaten er 4 niet complete wieltjes los in de doos, bij de andere was 1 wieltje niet bevestigd en kreeg hem niet bevestigd ook). Dus je hoeft niet altijd een Secretbox te bestellen om iets te moeten retourneren.
Natuurlijk krijg je niet voor 250 - 300 aan perfecte spullen, maar wat je krijgt overtreft wel drie dubbel de waarde van 50,- die je betaald hebt en daar gaat het de Nederlander om die op een koopje uit is
[/quote]
Een aantal van de producten zijn uitgefaseerd en eigenlijk niet meer courant / makkelijk verkrijgbaar.
Die producten worden in bulk verkocht aan bedrijven als secretbox en die kunnen daardoor een aardige box samenstellen voor een redelijk bedrag.
Als je er alleen niks van kunt gebruiken, is de waarde feitelijk 0,- of maximaal het bedrag waarvoor je het kunt doorverkopen op bv MP
[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 25-11-2014 23:22 ]
Of blijkbaar allemaal defect waarbij je na het omruilen daarvan wordt genegeerd en met kapotte én te weinig én verkeerde artikelen over blijft zittenpaulus_01 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:39:
[...]
Een aantal van de producten zijn uitgefaseerd en eigenlijk niet meer courant / makkelijk verkrijgbaar.
[Edit] Net antwoord gekregen, eindelijk. Kan kiezen voor drie messen van het merk Schule. Nooit van gehoord dus even op Google geweest en bij Amazon Duitsland aangekomen. Welnu, ook deze messen zijn, waarschijnlijk niet geheel verrassend, van enorme sub-par kwaliteit. Ook op dit aanbod weer niet ingaan dus. Soap continues
[ Voor 30% gewijzigd door Brad Pitt op 02-12-2014 12:10 ]
Anoniem: 650537
Volgende dag het pakket ontvangen en de inhoud van de box bestond uit:
Secretbox van Curver
De Brabantium Tritanium steelpan ter waarde van € 84,00
Handtas i Santi
Grundig Waterkoker WK5040 ter waarde van € 54,99
Thomas Rosenthal hakmes van 181 mm
1 koffiebeker (warmhoud) van Starbucks
Knuffelkleed ""I Miss You So Much" van Nonours in grijs
Boeken: Italiaanse keuken kookboek, Kookeiland kookboek, De compacte wijngids
De secretboxen lijken er weer te zijn:
http://www.blokker.nl/nl/blknl/secretbox
Kwam het tegen bij een dag aanbiedingen website. Dacht wellicht zijn er geïnteresseerde. Ik had eerder zelf een box en was toen eigenlijk wel blij met de spullen. Vooral de fissler pan houdt het echt goed uit. Is al ruim een jaar in gebruik.
Referral + mobiele site verwijderd.
[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 25-12-2016 16:21 ]
Dit zit erin:
Curverbox.
Grundig Staafmixer BL 5040 t.w.v. 30 euro.
Een stoffen broodmandje
Een Tefal spatel
Een Pyrex keukenmes
Twee afsluitbare rode Pure Bamboo bakjes
Iets dat op een etagere moet lijken
Een Ovenschaal
Een spaghettitang
Eén of ander rare waterijsvorm
Voor wie toevallig nog opzoek was naar een staafmixer is het nog te doen, maar voor de rest: afblijven!
Edit: Oh en de steelpan gebruik ik nog regelmatig, de snijplanken eigenlijk ook en die weegschaal is ideaal tijdens het bakken. Eigenlijk gebruik ik nog best veel
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 28-12-2016 15:00 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hier hetzelfde. De staafmixer komt hier nog wel enigsinds van pas anders zeker laten gaan. Diegene die we hadden heeft totaal geen toebehoren en deze staafmixer wel.internetinfo schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:56:
De box is... tsja, troep. Hij is in prijs verhoogd naar €49 maar ik had hem nog voor €39.
Dit zit erin:
Curverbox.
Grundig Staafmixer BL 5040 t.w.v. 30 euro.
Een stoffen broodmandje
Een Tefal spatel
Een Pyrex keukenmes
Twee afsluitbare rode Pure Bamboo bakjes
Iets dat op een etagere moet lijken
Een Ovenschaal
Een spaghettitang
Eén of ander rare waterijsvorm
Voor wie toevallig nog opzoek was naar een staafmixer is het nog te doen, maar voor de rest: afblijven!
Verder was de box precies hetzelfde. Alleen hadden wij nog een avocado pit-verwijder-plakjes-snij-ding. Ik dacht FF heey valt de tefal spatel nu uit elkaar maar nee... Je kunt dat losse deel als "grijper" gebruiken. Beetje vreemd bedacht zo net als de ijsvorm en de spaghettitangen, waren er hier twee overigens.
Geen V&A- of andere spam of "DM me maar".
Geen "ik ook" reacties, zorg voor inhoudelijke bijdragen.