• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

De consumentenbond heeft er ook een besteld:

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-06 12:28
MetalfanBlackness schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:19:
De consumentenbond heeft er ook een besteld:
Precies zelfde box hier, denk dat de meeste mensen deze box wel hebben. Met soms een uitzondering zoals een vijzel of een grillpan. Beloofde waarde klopt ook, wat dat betreft is er dan ook helemaal niets te mopperen imho.

Nickname does not reflect reality

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-06 16:57
Brad Pitt schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:52:
[...]

Precies zelfde box hier, denk dat de meeste mensen deze box wel hebben. Met soms een uitzondering zoals een vijzel of een grillpan. Beloofde waarde klopt ook, wat dat betreft is er dan ook helemaal niets te mopperen imho.
Heb ook exact 't zelfde gekregen. Niks mis mee iig.

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-06 16:13
Ze zijn weer te koop.

Retour gezonden boxen in de verkoop waarschijnlijk :P

Laat maar. Ze staan op voorraad maar als je er eentje in de winkelwagen wilt leggen krijg je een foutmelding.

[ Voor 43% gewijzigd door bóòbó op 25-09-2014 15:04 ]

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb hem vanmiddag even opgehaald, bij mij zat erin:

- Wit keramisch ovenschaal rond met glazen deksel
- Thomas Dutchoven (soort van stoofpan achtig van Teflon)
- Vassoio Pedrini snack schaaltjes
- Steakmessen
- De beroemde glazen
- De mengkom met weegschaal
- Nespresso cups

en natuurlijk de Curverbox. Ben er tevreden mee. Vooral die Dutchoven pan is wel geinig, ging toevallig vanavond kip masala maken..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:57
Hier nu al 2x bericht dat de zending bezorgd zou worden maar nu wordt het weer morgen.....
Maar een mail sturen aan blokker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 09:47
na veel discussie mag blokker mag ik mijn nieuwe messen ophalen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Spookie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:18:
na veel discussie mag blokker mag ik mijn nieuwe messen ophalen! 8)
Hier ook ja, eind goed al goed (wanneer de nieuwe er zijn tenminste :P ).

"Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw vraag aangaande de mysterybox kan ik u adviseren de kapotte producten te retourneren zodat wij nieuwe naar u toe kunnen zenden.
Mijn collega heeft aangegeven dat u de gehele box moet retourneren, maar ik kan u meedelen dat dit alleen nodig is als u van de gehele box af wilt zien.
Als u tevreden bent over de producten en die wilt houden dan mag dat.
Wij vernemen graag hoe u verder wilt handelen, u mag uiteraard ook bij een filiaal bij u in de buurt langs gaan.

Onze excuses voor het ongemak."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:57
ebk71 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:38:
Hier nu al 2x bericht dat de zending bezorgd zou worden maar nu wordt het weer morgen.....
Maar een mail sturen aan blokker.
en bericht gekregen dat er geen boxen meer zijn en dat de order is gecancelled. Zelfs deze box krijg ik niet te pakken........ En was van het weekend al besteld, maar jah, het blijft de blokker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-06 14:42
Ik heb een e-mail verstuurd maar tot op heden nog niets ontvangen. Hoe snel hadden jullie reactie omtrent de defecte messen?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-06 17:44
NoepZor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:09:
Ik heb een e-mail verstuurd maar tot op heden nog niets ontvangen. Hoe snel hadden jullie reactie omtrent de defecte messen?
Laat erg laat, 4 dagen bij mij, Inmiddels is mij toegezegd dat ze de whiskyglazen naleveren :) de messen zijn nog niet behandeld :X

Laden doe je met je zonnepanelen

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
grmbl.. wacht nu al dagen op blokker om te reageren over het gapende gat in de doos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Net een mail ontvangen van blokker met excuses en het aanbod om mij een nieuwe steakmessenset toe te sturen. Tot nu toe een net aanbod, alleen even afwachten wat er binnenkomt uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
*knip*

Ps, hier ondertussen na dagen wachten eindelijk een antwoord gekregen op mijn beschadige curver box (handvat van de koekenpan heeft er een gat in geslagen)..

De default "het mag retour naar de winkel blabla" mailtje.. jammer dat ze niet de moeite nemen om even te lezen.. maar weer een reply op gestuurd dat ik betwijfel of mijn lokale filiaal een secretbox curver doos heeft staan, maar dat ze vast en zeker inmiddels op hun hoofdkantoor toch wel een flink aantal retourzendingen hebben.. de inhoud is prima, wil alleen een dichte curver box..
tegen beter weten in.. ben benieuwd :)

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 30-09-2014 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kunnen de zeurposts over "ha, lekker 7 euro winst" en "wees er maar trots op" allebei svp wegblijven uit dit topic? Het is nu wel duidelijk. Er zijn wat posts weg.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 30-09-2014 03:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
gekke-gerrit schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:49:
[...]

Laat erg laat, 4 dagen bij mij, Inmiddels is mij toegezegd dat ze de whiskyglazen naleveren :) de messen zijn nog niet behandeld :X
6 nieuwe whiskyglazen zijn inmiddels geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

gekke-gerrit schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:27:
[...]

6 nieuwe whiskyglazen zijn inmiddels geleverd :)
Hm lol, ik heb 1x een mail gehad "de afdeling inkoop stuurt nieuwe messen" en onlangs nog een mail gestuurd maar daar nog geen antwoord op gehad.... Volgensmij doen ze echt een random volgorde qua beantwoorden :p

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
Mattie112 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:47:
[...]

Hm lol, ik heb 1x een mail gehad "de afdeling inkoop stuurt nieuwe messen" en onlangs nog een mail gestuurd maar daar nog geen antwoord op gehad.... Volgensmij doen ze echt een random volgorde qua beantwoorden :p
Ja, klopt vaak help het om te mailen "Beste, Heeft u inmiddels al een update voor dit bericht"?
Dan krijg ik vaak binnen 15min antwoord! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Spookie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:20:
[...]

Ja, klopt vaak help het om te mailen "Beste, Heeft u inmiddels al een update voor dit bericht"?
Dan krijg ik vaak binnen 15min antwoord! haha
Ja dát had ik juist gedaan afgel vrijdag :p Naja ik wacht vandaag nog even af anders mail ik morgen maar weer.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Net met de steakmessen naar de lokale Blokker geweest, omdat ik dat moest doen volgens de mail van de klantenservice. Daar konden ze er echter weinig mee, wilden eventueel een vergoeding geven van €10-€12.50 maar dat vond ik wat weinig. Ga ze nu via het retourformulier terug sturen en kijken wat er dan gaat gebeuren. Ofwel ze sturen, na grondige controle, een nieuwe set of ze crediteren het maar. Heb gezegd accoord te gaan met de minimale waarde zoals genoemd in de Consumentenbond video. Heb niet zoveel zin om dit vaker te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Heb vandaag de nieuwe steakmessen van blokker binnen gekregen van het bedrijf 4online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
maanio schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:32:
Heb vandaag de nieuwe steakmessen van blokker binnen gekregen van het bedrijf 4online.
Ja und...? Smetteloos, shiny, 100% haarscheurvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Brad Pitt schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:05:
[...]

Ja und...? Smetteloos, shiny, 100% haarscheurvrij?
Indeed.
Dus ik verdenk opzet van de kapotte messen de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:57
Nieuwe glazen en messen ontvangen. Glazen zijn prima, maar in elk nieuw mes zit toch een heel klein scheurtje. Bijna onmerkbaar, dus ik laat het nu maar zitten.

Heb overigens niets gehoord over het retour zenden van de oude glazen en messen, dus dat wacht ik maar heel even af.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
nadroJ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:54:
Nieuwe glazen en messen ontvangen. Glazen zijn prima, maar in elk nieuw mes zit toch een heel klein scheurtje. Bijna onmerkbaar, dus ik laat het nu maar zitten.
Daar was ik al bang voor. Zal voorstellen gewoon een financiële tegemoetkoming te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:00

Smarron

The bend

Brad Pitt schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:48:
Net met de steakmessen naar de lokale Blokker geweest, omdat ik dat moest doen volgens de mail van de klantenservice. Daar konden ze er echter weinig mee, wilden eventueel een vergoeding geven van €10-€12.50 maar dat vond ik wat weinig. Ga ze nu via het retourformulier terug sturen en kijken wat er dan gaat gebeuren. Ofwel ze sturen, na grondige controle, een nieuwe set of ze crediteren het maar. Heb gezegd accoord te gaan met de minimale waarde zoals genoemd in de Consumentenbond video. Heb niet zoveel zin om dit vaker te doen :)
Kreeg vandaag ook een mailtje van de Blokker dat ik met mijn kapotte Curver box naar de winkel moest gaan. Zo gezegd, zo gedaan ... Vonden ze bij de Blokker niet zo leuk. Ze hadden dat artikel natuurlijk niet in het assortiment. Of ik moest de hele box retourneren. Ik heb de andere producten eigenlijk allemaal al in gebruik, dus ging dat ook niet.

Toen hebben ze zelf even gebeld naar het hoofdkantoor en kon ik na even wachten mijn gegevens laten noteren door de helpdesk (overigens erg vriendelijk te woord gestaan door de meneer aan de telefoon) en gaan ze kijken of ik een andere Curver box kan krijgen. Volgens deze meneer konden ze vrijwel elk artikel wel nabestellen uit de box, behalve de box zelf niet, maar hij zou zijn best doen. Ben benieuwd!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
Smarron schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:10:
[...]
Kreeg vandaag ook een mailtje van de Blokker dat ik met mijn kapotte Curver box naar de winkel moest gaan. Zo gezegd, zo gedaan ... Vonden ze bij de Blokker niet zo leuk. Ze hadden dat artikel natuurlijk niet in het assortiment. Of ik moest de hele box retourneren. Ik heb de andere producten eigenlijk allemaal al in gebruik, dus ging dat ook niet.

Toen hebben ze zelf even gebeld naar het hoofdkantoor en kon ik na even wachten mijn gegevens laten noteren door de helpdesk (overigens erg vriendelijk te woord gestaan door de meneer aan de telefoon) en gaan ze kijken of ik een andere Curver box kan krijgen. Volgens deze meneer konden ze vrijwel elk artikel wel nabestellen uit de box, behalve de box zelf niet, maar hij zou zijn best doen. Ben benieuwd!
Nice.. kun je me op de hoogte houden.. ik wacht nog altijd op ze voor zelfde vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
Ik heb ook een discussie gestart, nu kreeg ik vandaag een e-mail dat me messen opgehaald konden worden bij de blokker! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Gister lag er ook voor mij keurig een doosje van "4Online" met nieuwe (scheur-vrije) steak messen! TOP!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Heeft zowat iedereen messen met scheurtjes ontvangen de eerste keer? Of slechts een kleine groep? Bij mijn messen zie ik niets terwijl ze nog in de verpakking zitten en aangezien ik de messen wellicht cadeau wil geven wil ik ze liever niet uit de verpakking halen. Kunnen de scheurtjes ook álleen aan de onderkant zitten, dus de niet zichtbare kant wanneer ze nog ingepakt zijn?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:16
Ik moest de messen eerst uitpakken voordat ik de scheuren kon zien. Het is wel aangeraden om ze even te checken, want Blokker gaat me een nieuwe messenset opsturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
melk0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:47:
Heeft zowat iedereen messen met scheurtjes ontvangen de eerste keer? Of slechts een kleine groep? Bij mijn messen zie ik niets terwijl ze nog in de verpakking zitten en aangezien ik de messen wellicht cadeau wil geven wil ik ze liever niet uit de verpakking halen. Kunnen de scheurtjes ook álleen aan de onderkant zitten, dus de niet zichtbare kant wanneer ze nog ingepakt zijn?
Ja, ze kunnen overal zitten, bij één van mijn messen zaten ze aan de zijkant (onderin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

melk0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:47:
Ik kon ze ALLEEN zien als ze UIT de verpakking waren: maar de verpakking is goed te openen en weer te sluiten, evt een nieuw plakkertje er op en je ziet er niks van!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622217

Ook hier was de curverbox kapot en gelijk na ontvangst een mailtje gestuurd naar Blokker.
Hier heb ik geen reactie op gekregen ,wel stond zaterdagmorgen een bezorger van DHL aan de deur met jawel een nieuwe curverbox.
Zonder reactie maar netjes opgelost (kapotte curverbox hoeft ook niet retour)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
Anoniem: 622217 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:08:
Ook hier was de curverbox kapot en gelijk na ontvangst een mailtje gestuurd naar Blokker.
Hier heb ik geen reactie op gekregen ,wel stond zaterdagmorgen een bezorger van DHL aan de deur met jawel een nieuwe curverbox.
Zonder reactie maar netjes opgelost (kapotte curverbox hoeft ook niet retour)
Nice! kreeg zelf vandaag deze email binnen:
---
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Naar aanleiding van u w vraag aangaande de curverbox die stuk is kan ik u meedelen dat u met de box naar een filiaal mag gaan en hem daar kan omruilen.
De boxen verkopen wij in het filiaal dus met een omruiling voorzie ik geen problemen.
Onze excuses voor het ongemak.
---
prima.. ik voorzie enige discussie met het blokker filiaal, maar dan bellen ze maar met het hoofd kantoor. we zullen zien dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-06 20:54
Vorige week een mail gestuurd, omdat mijn messen scheurtjes hebben, nog steeds geen antwoord. Net tweede reminder gestuurd.. Wat een flut klantenservice |:( .
Iemand ervaring met de messen in de winkel, wellicht dat ze daar wel wat kunnen regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Thile schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:41:
Iemand ervaring met de messen in de winkel, wellicht dat ze daar wel wat kunnen regelen?
Nope, dat kan niet, aangezien ze de messen uit de box niet kunnen scannen en ter plekke kunnen innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Volgens mij voeren ze het merendeel van de artikelen in de box niet in hun gewone assortiment. Die box wordt gevuld door het bedrijf achter secretbox.com, niet door blokker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:16
Jadang schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:58:
Ik moest de messen eerst uitpakken voordat ik de scheuren kon zien. Het is wel aangeraden om ze even te checken, want Blokker gaat me een nieuwe messenset opsturen. :)
Vanochtend stond de DHL bezorger voor de deur met de nieuwe messenset vanuit 4Online. :o

Uitermate goede en snelle service wat mij betreft. Dinsdagavond mailtje gestuurd via het contactformulier, gisterochtend een antwoord en vandaag de nieuwe set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
Thile schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:41:
Vorige week een mail gestuurd, omdat mijn messen scheurtjes hebben, nog steeds geen antwoord. Net tweede reminder gestuurd.. Wat een flut klantenservice |:( .
Vandaag antwoord waarin ze om mijn adres vroegen, krijg nieuwe toegestuurd.
Daar hebben ze dus een week voor nodig :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Bij mij zijn inmiddels de whiskyglazen en de messen ook vervangen _/-\o_ Goede service, rare communicatie. Je stuurt een mail, en krijgt een pakket in plaats van mail contact :) maarja ik heb wat ik wou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Vandaag een nieuwe Curver doos ontvangen. Verder geen contact meer gehad met Blokker, maar het is bij deze wel netjes afgehandeld. Ze doen het wat mij betreft heel erg netjes daar.

Zo even kijken of hij intact is. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Smarron op 07-10-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Iemand al het bedrag teruggestort gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 13:35
Haha iemand die zijn box glazen al voor de hoofdprijs probeert aan te bieden:

http://link.marktplaats.nl/m849968257

Lijkt me te duur, zijn leuke glazen zie ik maar 17,50 heb ik er niet voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wimpie007 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:35:
De gemiddelde MP-"koper" in ogenschouw nemende zal er eerst €1.25 geboden worden waarna "koper" nummer twee het grof verhoogd naar €1.40 om dan over drie weken op een tientje te staan. Tegen die "bieder" zeg je dan het is okay kom het maar halen maar die reageert dan toch niet meer aangezien 'ie sowieso interesse nul had.

MP = :X

</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hij biedt bijna z'n hele doos aan. Mocht het werken op deze manier, heeft hij een mooie winst te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Zijn inhoud staat al 3 weken op mp, slechts 1x een reactie op gehad, dat is die alu pan. Dus echt veel schiet die er niet mee op, de vraagprijzen zijn ook echt hoofdprijzen. Het aantal pageviews van de whiskey glazen advertentie staat inmiddels op 140x (grotendeels gegenereerd door de link hierboven), 0 reacties :')

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 516869 op 09-10-2014 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-06 14:20
Ik heb mijn glazen aan de schoonmaakster gegeven, die was net verhuisd en kon ze wel gebruiken :).
Bovendien drink je whisky niet uit tumblers, tenzij je bourbon met ijs drinkt en ik drink liever single malt :9 (uit een glencairn-glas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
keko12 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:08:
Bovendien drink je whisky niet uit tumblers
Drink gewoon Optimel uit die whisky glazen. Vind ze mooi. Smaak (van Optimel) verandert niet, settled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:43

Zeror

Ik Henk 'm!

wimpie007 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:35:
Haha iemand die zijn box glazen al voor de hoofdprijs probeert aan te bieden:

http://link.marktplaats.nl/m849968257

Volgens de consumentenbond waren de glazen 60 euro ofzo. Dus 17,50 is best een koopje wat dat betreft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zeror schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:39:
Volgens de consumentenbond waren de glazen 60 euro ofzo. Dus 17,50 is best een koopje wat dat betreft.
Welnee, die dingen kosten nieuw minder dan hij vraagt.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/whisky.PNG

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 09-10-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31

m0nk

16-09-2003 15.15

http://nl.neckermann.com/...table-whiskyglazen-laurus

Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze ermee moeten.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
Nu bijna een maand na mijn eerste mailtje over de scheurtjes in de steakmessen en nog altijd niks ontvangen. Duurde een week voor hun eerste reactie, waarbij ik mijn adres moest doorgeven, zodat nieuwe messen opgestuurd konden worden. Daarna kreeg ik nog een andere mail (andere conversatie) dat ze de messen gingen opsturen. Niets ontvangen, dus op deze mail geantwoord dat ik ze niet ontvangen heb. Krijg ik daarna een antwoord op de eerste conversatie met een copy-paste van hun retour-regels erin |:( .
Nog mensen met deze ervaring? De afhandeling van Blokker is bizar slecht, antwoord duurt telkens meerdere dagen, zonder resultaat tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Ze staan nu ook prominent in beeld op tafel bij Pauw (tv) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Thile schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:54:
Nog mensen met deze ervaring? De afhandeling van Blokker is bizar slecht, antwoord duurt telkens meerdere dagen, zonder resultaat tot nu toe...
Heb zelfs twee setjes reeds opgestuurd naar ze. Geen ontvangstbevestiging, geen mailtje, geen nieuwe messen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ik heb eind september een mail gestuurd over de scheurtjes in de messen, ik kreeg vervolgens deze mail:
Vervelend om te lezen dat er scheuren zitten in twee messen van de royal vkb steakmessenset.
Kunt u uw ordernummer en adresgegevens naar ons mailen? Dan zorgen wij dat u een nieuwe messenset zal ontvangen.

Excuses voor het ongemak.
Hierop direct mijn adresgegevens en ordernummer doorgestuurd. Niets gehoord naderhand en ook geen messen ontvangen. Hierop heb ik 16 oktober weer een mail gestuurd en 17 oktober deze reactie gekregen:
Allereerst onze excuses voor de late reactie. Helaas hebben we uw bericht wegens drukte niet eerder kunnen beantwoorden.

Wij hebben een nalevering van de messen voor u in gang gezet. U zult deze spoedig ontvangen op het door u opgegeven bezorgadres.

Op dit moment gaan we ervan uit dat uw vraag naar tevredenheid is beantwoord. Mocht u echter nog vragen hebben, of mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Nogmaals excuses voor de late reactie.
Maar zoals misschien al te raden valt, nog geen mes te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
En nieuwe messen zijn binnen. Uiteindelijk netjes opgelost dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
Vorige week ook eindelijk nieuwe messen opgestuurd gekregen (zonder vrdere aankondiging overigens).
Helaas, in deze zitten nog grotere scheuren :F ...
Weer gemaild, ben eens benieuwd wat de reactie gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Copyrightdatum op de verpakking is 2006. Ik vermoed dat deze messen omstreeks dat jaar zijn geproduceerd, al dan niet met scheur. Is ergens als restpartijtje op de kop getikt door het bedrijf achter secretbox.com en in onze keukenbox gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Laatst twee setjes terug gestuurd, dus acht messen. Vandaag pakketje in de bus, met vier messen er in. Twee maal steakmes en een groenten en nog wat mesje. Laatste twee geheel onbruikbaar. Niet echt de bedoeling.

Erger nog, de scheuren in deze messen zijn nog veel en veel groter. Ook deze gaan dus weer retour. Top! :O

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 13-11-2014 08:38 ]

• Thile
Ik kreeg andere messen opgestuurd, "in verband met de (onvoldoende) kwaliteit van de vorige steakmessen" (zo stond het in mijn mail).
Krijg ik 2 messen opgestuurd |:( , achterop een sticker: waarde 3,75 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

In de blokker folder staat dat ze er weer zijn. Op=op

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Raar dat echt iedereen gescheurde messen lijkt te hebben.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foreverfan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-11-2014
Ik heb dit weekend een Secretbox bij de Blokker besteld voor 49,95

De inhoud van de box:
De Brabantium Tritanium steelpan ter waarde van 84,- (blij mee die wilde ik echt hebben )

Handtas Santi (onbekende waarde, leuk voor boodschappen gaat dus de auto in)
o.a. gezien op https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12256/4553546

Secretbox van curver (waarde tussen de 15 en 20 euro) onbeschadigd gelukkig

Grundig Waterkoker WK5040 ter waarde van 54,99. Ik heb een waterkoker van Siemens maar dit is zeker een mooie reserve of vervangend exemplaar

Thomas Rosenthal mes van 181 mm (wordt op marktplaats aangeboden tussen de 20 en 30 euro)
Dit is zelfde mes als ik heb gekregen alleen houd ik het zelf (nieuw waarde mij onbekend)
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

2 kleine kopjes van starbucks (leuk maar secretbox opvulling ;) ).

Knuffelkleed ""I Miss You So Much" van Nonours (zelfde staat op http://www.nounoursaction.be/spaarkaart.asp?l=nl) Hij ligt nu op mijn bed en staat best mooi. Waarde 22,48 (met spaarzegels bij nonoursactie had je 60% korting op dit kortingskleed en dan was hij 8,99).

Allerlei boekjes Vivabox reclameboekje, Chocalate@home, Timmermans Finest beer recipes

Ik ben blij met mijn box, ik had niet verwacht dat er voor een waarde van 300,- in zou zitten maar denk wel dat de waarde ruim over de 50,- heen komt die ik voor de secretbox betaald heb. Dus ik heb ruim waar voor mijn geld gekregen...

[ Voor 24% gewijzigd door foreverfan op 25-11-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
foreverfan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:15:
Ik ben blij met mijn box, ik had niet verwacht dat er voor een waarde van 300,- in zou zitten maar denk wel dat de waarde ruim over de 50,- heen komt die ik voor de secretbox betaald heb. Dus ik heb ruim waar voor mijn geld gekregen...
Dat is zeker niet verkeerd! Als de aftersales niet zo onwaarschijnlijk brak was geweest had ik deze ook gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foreverfan
Gelukkig heb ik niet eerder een box besteld dus ik had geen eerdere negatieve ervaringen waardoor ik het risico wel heb genomen. Wie weet heeft Secretbox de kwaliteit van de boxen inmiddels verbeterd vanwege de eerdere klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
foreverfan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:11:
Wie weet heeft Secretbox de kwaliteit van de boxen inmiddels verbeterd vanwege de eerdere klachten.
Dat is uiteraard wishful thinking. Aan alle/de meeste artikelen zal wel "iets" zijn. Hoe klein ook. Ze gaan geen boxen vullen met 300 Euro aan perfect spul, zo werkt het natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foreverfan
Nee dat klopt, maar die kans loop je ook als je iets gewoon in de winkel koopt, er kan altijd sprake zijn van een verborgen mankement of iets wat niet helemaal klopt dat je soms moet weten om het te zien. Natuurlijk krijg je niet voor 250 - 300 aan perfecte spullen, maar wat je krijgt overtreft wel drie dubbel de waarde van 50,- die je betaald hebt en daar gaat het de Nederlander om die op een koopje uit is :)

Ook in de winkel kunnen er door transport beschadigde artikelen zijn. Onlangs nog 5 curverboxen besteld voor onder het bed via de Blokker, 2 teruggebracht want de wieltjes waren defect (bij 1 doos zaten er 4 niet complete wieltjes los in de doos, bij de andere was 1 wieltje niet bevestigd en kreeg hem niet bevestigd ook). Dus je hoeft niet altijd een Secretbox te bestellen om iets te moeten retourneren.
Natuurlijk krijg je niet voor 250 - 300 aan perfecte spullen, maar wat je krijgt overtreft wel drie dubbel de waarde van 50,- die je betaald hebt en daar gaat het de Nederlander om die op een koopje uit is :)
[/quote]

[ Voor 43% gewijzigd door foreverfan op 25-11-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
foreverfan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:47:
Nee dat klopt, maar die kans loop je ook als je iets gewoon in de winkel koopt, er kan altijd sprake zijn van een verborgen mankement of iets wat niet helemaal klopt dat je soms moet weten om het te zien. Natuurlijk krijg je niet voor 250 - 300 aan perfecte spullen, maar wat je krijgt overtreft wel drie dubbel de waarde van 50,- die je betaald hebt en daar gaat het de Nederlander om die op een koopje uit is :)

Ook in de winkel kunnen er door transport beschadigde artikelen zijn. Onlangs nog 5 curverboxen besteld voor onder het bed via de Blokker, 2 teruggebracht want de wieltjes waren defect (bij 1 doos zaten er 4 niet complete wieltjes los in de doos, bij de andere was 1 wieltje niet bevestigd en kreeg hem niet bevestigd ook). Dus je hoeft niet altijd een Secretbox te bestellen om iets te moeten retourneren.
Natuurlijk krijg je niet voor 250 - 300 aan perfecte spullen, maar wat je krijgt overtreft wel drie dubbel de waarde van 50,- die je betaald hebt en daar gaat het de Nederlander om die op een koopje uit is :)
[/quote]
Dat is een beetje afhankelijk van hoe je er naar kijkt. Je koopt voor 50,- een box, waar je waarschijnlijk niet alles van kunt gebruiken.
Een aantal van de producten zijn uitgefaseerd en eigenlijk niet meer courant / makkelijk verkrijgbaar.
Die producten worden in bulk verkocht aan bedrijven als secretbox en die kunnen daardoor een aardige box samenstellen voor een redelijk bedrag.
Als je er alleen niks van kunt gebruiken, is de waarde feitelijk 0,- of maximaal het bedrag waarvoor je het kunt doorverkopen op bv MP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinop
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 13:20
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 25-11-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
paulus_01 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:39:
[...]
Een aantal van de producten zijn uitgefaseerd en eigenlijk niet meer courant / makkelijk verkrijgbaar.
Of blijkbaar allemaal defect waarbij je na het omruilen daarvan wordt genegeerd en met kapotte én te weinig én verkeerde artikelen over blijft zitten :)

[Edit] Net antwoord gekregen, eindelijk. Kan kiezen voor drie messen van het merk Schule. Nooit van gehoord dus even op Google geweest en bij Amazon Duitsland aangekomen. Welnu, ook deze messen zijn, waarschijnlijk niet geheel verrassend, van enorme sub-par kwaliteit. Ook op dit aanbod weer niet ingaan dus. Soap continues :P

[ Voor 30% gewijzigd door Brad Pitt op 02-12-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 650537

Heb de proef op de som genomen en vanuit de dag online aanbieding van Blokker de feest secret box voor € 35,00 besteld. Na bestelling bleek het in de bevestigingsmail om een keuken secret box te gaan.
Volgende dag het pakket ontvangen en de inhoud van de box bestond uit:

Secretbox van Curver

De Brabantium Tritanium steelpan ter waarde van € 84,00

Handtas i Santi

Grundig Waterkoker WK5040 ter waarde van € 54,99

Thomas Rosenthal hakmes van 181 mm

1 koffiebeker (warmhoud) van Starbucks

Knuffelkleed ""I Miss You So Much" van Nonours in grijs

Boeken: Italiaanse keuken kookboek, Kookeiland kookboek, De compacte wijngids

:) Ik ben blij met mijn box, ik had gelukkig geen glazen of steakmessen in het pakket. Voor € 35,00 is dit een heel mooi pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Uitleveren blijkbaar geen issue, problemen oplossen is een geheel ander verhaal. Uitermate teleurstellend. Secretbox staat hoog op de lijst "vermijden" hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:35
Ik weet niet of het okay is dat ik deze omhoog trap... Sorry als dat hier eigenlijk niet gebeurt.

De secretboxen lijken er weer te zijn:

http://www.blokker.nl/nl/blknl/secretbox

Kwam het tegen bij een dag aanbiedingen website. Dacht wellicht zijn er geïnteresseerde. Ik had eerder zelf een box en was toen eigenlijk wel blij met de spullen. Vooral de fissler pan houdt het echt goed uit. Is al ruim een jaar in gebruik.

Referral + mobiele site verwijderd.

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 25-12-2016 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-06 00:16
De box is... tsja, troep. Hij is in prijs verhoogd naar €49 maar ik had hem nog voor €39.
Dit zit erin:

Curverbox.
Grundig Staafmixer BL 5040 t.w.v. 30 euro.
Een stoffen broodmandje
Een Tefal spatel
Een Pyrex keukenmes
Twee afsluitbare rode Pure Bamboo bakjes
Iets dat op een etagere moet lijken
Een Ovenschaal
Een spaghettitang
Eén of ander rare waterijsvorm

Voor wie toevallig nog opzoek was naar een staafmixer is het nog te doen, maar voor de rest: afblijven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Klinkt niet heel interessant. Uit de vorige box zijn de Wiskey glazen en de Curver doos wel nog steeds in gebruik. De Curver voor opslag van kattenbak vullen en de Wiskey glazen voor van alles en nogwat op dranken gebied.

Edit: Oh en de steelpan gebruik ik nog regelmatig, de snijplanken eigenlijk ook en die weegschaal is ideaal tijdens het bakken. Eigenlijk gebruik ik nog best veel :D

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 28-12-2016 15:00 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:35
internetinfo schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:56:
De box is... tsja, troep. Hij is in prijs verhoogd naar €49 maar ik had hem nog voor €39.
Dit zit erin:

Curverbox.
Grundig Staafmixer BL 5040 t.w.v. 30 euro.
Een stoffen broodmandje
Een Tefal spatel
Een Pyrex keukenmes
Twee afsluitbare rode Pure Bamboo bakjes
Iets dat op een etagere moet lijken
Een Ovenschaal
Een spaghettitang
Eén of ander rare waterijsvorm

Voor wie toevallig nog opzoek was naar een staafmixer is het nog te doen, maar voor de rest: afblijven!
Hier hetzelfde. De staafmixer komt hier nog wel enigsinds van pas anders zeker laten gaan. Diegene die we hadden heeft totaal geen toebehoren en deze staafmixer wel.

Verder was de box precies hetzelfde. Alleen hadden wij nog een avocado pit-verwijder-plakjes-snij-ding. Ik dacht FF heey valt de tefal spatel nu uit elkaar maar nee... Je kunt dat losse deel als "grijper" gebruiken. Beetje vreemd bedacht zo net als de ijsvorm en de spaghettitangen, waren er hier twee overigens.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Geen V&A- of andere spam of "DM me maar".

Geen "ik ook" reacties, zorg voor inhoudelijke bijdragen.