Zijn de pannen geschikt voor inductie?
Verwijderd
Wie zegt jou dat er in uw pakket een set pannen zit??Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:43:
Zijn de pannen geschikt voor inductie?
Hier ook niets nieuws:
Tefal Sauspan (kan ik gebruiken)
Aardappelstampet (mijn oude is niet praktisch, maat was niet per se aan vervanging nodig)
Nespresso (heb een echt espressoapparaat, dus voor mij waardeloos)
Vijzel: blij mee
Peper zout (wellicht als cadeau ooit)
Whiskyglazen ( ik heb nieuwe whiskyflessen nodig, maar drink alleen uit glencairn glazen, tumblers zijn wellicht prima als frisglas
)
De opwarmen/ovenschaal (heb er al 2 van precies dezelfde maat, maar prima)
Tefal Sauspan (kan ik gebruiken)
Aardappelstampet (mijn oude is niet praktisch, maat was niet per se aan vervanging nodig)
Nespresso (heb een echt espressoapparaat, dus voor mij waardeloos)
Vijzel: blij mee
Peper zout (wellicht als cadeau ooit)
Whiskyglazen ( ik heb nieuwe whiskyflessen nodig, maar drink alleen uit glencairn glazen, tumblers zijn wellicht prima als frisglas
De opwarmen/ovenschaal (heb er al 2 van precies dezelfde maat, maar prima)
Verwijderd
er lijkt in elk pakket wel minimaal 1 pan te zittenVerwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:44:
[...]
Wie zegt jou dat er in uw pakket een set pannen zit??
Box binnen met de volgende items:

Curver box
Vijzelsteen
Whiskey glazen
Brabantia pan
Beslagkom met weegschaal
10 Espresso capsules
Messenset
Oranje ovenschaal/magnetronschaal
Voor de prijs een mooie inhoud.

Curver box
Vijzelsteen
Whiskey glazen
Brabantia pan
Beslagkom met weegschaal
10 Espresso capsules
Messenset
[ Voor 49% gewijzigd door RJ-NL op 20-09-2014 19:04 ]
Box is binnen:
- Fissler classic wok pan 28cm
- Whiskey glazen
- Pyrex schaaltje (19*14cm)
- mixschaal met ingebouwde weegschaal
- steakmessen
- setje van 5 kaasmesjes in een blok
- koffiecapsules
niet heel ontevreden, omdat ik binnenkort uit huis ga stuur ik de box niet terug
- Whiskey glazen
- steakmessen
- koffiecapsules
niet heel ontevreden, omdat ik binnenkort uit huis ga stuur ik de box niet terug
Xbox Live: MarkH
Ik zie alleen nog de box voor 49 euro op de website, kan dat kloppen?
Dat is altijd al de prijs geweest, alleen kon je met een kortingscode er nog 15% van afhalen.CrystalViriS schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:51:
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Lees het hele topic even door of anders het begin, je kan namelijk nog een kortingscode bemachtigen wat € 7,35 korting oplevert op de box.CrystalViriS schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:51:
Thx jullie beide.
Heb even terug zitten lezen. Het is gelukt...
Ik hoop op de vijzel, steakmessen of de glazen.
Verwijderd
Made in Germany staat er ook niet op.Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:58:
Even ter info:
http://www.trosradar.nl/u.../telefoonteam-27fc04491f/
Ik zie hier mensen prijzen neerzetten van de "originele" fabrieksprijzen. Die Fissler dingen van de Blokker zijn van de grijze markt of hoe je het ook wilt noemen. Hoeft op zich niks te betekenen, wordt bij de minste afwijking al afgekeurd. Maar verklaart wel de veel lagere winkelprijs bij de Blokker.
Dus misschien chinees spul, bestemd voor de non-europese markt?
Voor alle Tweakers die steakmessen hebben gekregen,
Even de handvaten controleren! Al mijn handvaten zijn gescheurd! En dat lijkt mij niet zoals het hoort
Even de handvaten controleren! Al mijn handvaten zijn gescheurd! En dat lijkt mij niet zoals het hoort
Bij mij zijn er 2 gescheurd bij 1 puntje. Dit was pas te zien na het er uit halen.
De wijzen komen uit het Oosten!
Inderdaad hier ook alle vier. Helemaal aan het einde van het zwarte gedeelte van het handvat. Bizar slordiggekke-gerrit schreef op zondag 21 september 2014 @ 08:53:
Voor alle Tweakers die steakmessen hebben gekregen,

Nickname does not reflect reality
Haha lijkt er steeds meer op dat Blokker deze actie gebruikt om afgekeurde spullen te verkopen. Eerst de pannen, nu de messen...
Heh wtf, 3 messen hebben ook een scheur bij mij, wel helemaal aan het begin maar de kant die je niet ziet als ze in de doos zitten.... Ga blokker maar even een mailtje sturen, wat mij betreft sturen ze alleen een nieuwe messenset op.
edit:
mail verstuurd!
edit:
mail verstuurd!
[ Voor 5% gewijzigd door Mattie112 op 21-09-2014 10:24 ]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Hmmm na de inhoud te hebben gezien, bestel ik hem niet meer. De meeste spullen zijn wel bij de Action te krijgen en daar kan je ook voor 40 euro of minder klaar zijn voor een paar messen, snijplanken, pannen en wijnglazen. Of de kwaliteit dan (net zo) goed is, is afwachten, maar de box bevat dus retour items...
Vijzelsteen en de glazen zit er bij iedereen wel in geloof ik. Steakmessen moet je op hopen idd.CrystalViriS schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:04:
Thx jullie beide.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja dat begreep ik al. Wel oppassen voor defecte messen heb ik het idee. Ach we zullen wel zien, aanstaande dinsdag zal het wel hier zijn.Zeror schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:31:
[...]
Vijzelsteen en de glazen zit er bij iedereen wel in geloof ik. Steakmessen moet je op hopen idd.
Ik heb precies dezelfde set zaterdag ontvangen. Voor het geld is het leuk. Morgen bij daglicht maar eens de messen uitpakken en controleren op scheurtjes en de Nespresso capsules testen op smaak.RJ-NL schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:59:
Box binnen met de volgende items:
[afbeelding]
Curver box
Vijzelsteen
Whiskey glazen
Brabantia pan
Beslagkom met weegschaal
10 Espresso capsules
Messenset
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
Inmiddels zijn ze niet meer beschikbaar
Volgens mij zijn de boxen ook gewoon van Secretbox en hebben ze een deal gemaakt met blokker dat ze deze éénmalig verkopen. t.b.v reclameNoepZor schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:15:
Volgens mij is 80% ook niet te koop bij de blokker. Heb de meeste merken niet gezien op pyrex en curver na. Het zal ook allemaal wel geen megakwaliteit zijn maar voor het geld goed genoeg.
Keyword, denk ikSpookie schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:40:
Volgens mij zijn de boxen ook gewoon van Secretbox en hebben ze een deal gemaakt met blokker dat ze deze éénmalig verkopen. t.b.v reclame
Gebeld met de klantenservice.
Een van mijn glazen is kapot en heb scheurtjes in de steakmessen.
Het enige dat ze kunnen doen - en dus gedaan hebben - is het leveren van een geheel nieuwe box. Ze kunnen de inhoud ook niet zien.
Nieuwe levering en het ophalen van mijn huidige box gebeurt in twee keer.
Een van mijn glazen is kapot en heb scheurtjes in de steakmessen.
Het enige dat ze kunnen doen - en dus gedaan hebben - is het leveren van een geheel nieuwe box. Ze kunnen de inhoud ook niet zien.
Nieuwe levering en het ophalen van mijn huidige box gebeurt in twee keer.
Sowieso schrijf je zo!
Hm lekker dan, ik heb daar een mail over gestuurd. Had de messen nog in het doosje zitten (je verwacht tot niet dat er aan de achterkant een scheur zit) maar had ondertussen wel al eea uitgepakt én gebruikt!
Benieuwd wat ik voor antwoord krijg op mn mail.
In mijn box zat onderstaande:
- Whiskey glazen
- steakmessen
- koffiecapsules
De wok heb ik niks aan, heb inductie
Nespresso capsules ook niet, heb een volautomaat espressomachine.
Het kon beter.... Moet de steakmessen vanavond maar eens inspecteren....
- Whiskey glazen
- steakmessen
- koffiecapsules
De wok heb ik niks aan, heb inductie

Nespresso capsules ook niet, heb een volautomaat espressomachine.
Het kon beter.... Moet de steakmessen vanavond maar eens inspecteren....
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Net ook een mail gestuurd omdat zowel mijn box als mijn messen gescheurd zijn!.Mattie112 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:22:
Hm lekker dan, ik heb daar een mail over gestuurd. Had de messen nog in het doosje zitten (je verwacht tot niet dat er aan de achterkant een scheur zit) maar had ondertussen wel al eea uitgepakt én gebruikt!
Krijg ik de volgende mail als replay
Dus niet inhoudelijk op mijn mail ingegaan, nogmaals een mail verstuurd, ben benieuwt!Wanneer u een via de webshop van Blokker aangekocht artikel wilt retourneren waarbij het aankoopbedrag onder de € 129,95 ligt, kunt u het artikel retourneren in een Blokker winkel bij u in de buurt. De winkel zal u in dit geval vragen om de factuur van het te retourneren artikel.
U krijgt direct uw geld terug inclusief de oorspronkelijke verzendkosten wanneer u de volledige bestelling retourneert of u ruilt het artikel om tegen een ander artikel.
U kunt het artikel ook binnen 30 dagen naar Blokker retour verzenden via een PostNL Servicepunt bij u in de buurt. Daarnaast verzoeken wij u het meegezonden Retour & Omruilformulier volledig in te vullen en bij het te retourneren artikel toe te voegen voor een snelle afhandeling. U ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven. De klantenservice verzorgt de restitutie van het betaalde bedrag binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel of binnen 30 dagen na aanmelden van het artikel, afhankelijk van de manier van retourneren.
Hm dan heb jij snel antwoord? Of heb je hem het weekend al verstuurd?
Ik heb in de mail meteen het voorstel gezet om alleen de messenset om te ruilen, wie weet dat ze daarom mijne ook daadwerkelijk inhoudelijk behandelen
Ik heb in de mail meteen het voorstel gezet om alleen de messenset om te ruilen, wie weet dat ze daarom mijne ook daadwerkelijk inhoudelijk behandelen
Vanmorgen gemaild, ik hoop het voor je :)!Mattie112 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:48:
Hm dan heb jij snel antwoord? Of heb je hem het weekend al verstuurd?
En ik zondag -_-
Naja ik ga echt die doos niet terugsturen, juist blij met de inhoud (en ik had eea al gebruikt). Straks heb ik een doos met items waar ik weer nét niks aan heb....
Ach ze mogen van mij ook een blokker bon geven van een 10tje oid
Geen idee wat zo'n set waard is.
Naja ik ga echt die doos niet terugsturen, juist blij met de inhoud (en ik had eea al gebruikt). Straks heb ik een doos met items waar ik weer nét niks aan heb....
Ach ze mogen van mij ook een blokker bon geven van een 10tje oid
Net de box ingeleverd bij blokker. Erg onvriendelijke vrouw die vroeg waarom ik hem inleverde. Ik zeg, ik ben niet tevreden met wat er in zit. Zegt ze: Dat vind ik een vreemde gang van zaken. Gelukkig was ze zo dom om de volle 49 euro terug te betalen ipv 41 waardoor ik met een goed gevoel de zaak uitliep. Als ze vriendelijker was geweest had ik haar gewezen op de korting die er nog af was gegaan :W
"Naar aanleiding van uw email vernemen wij graag van u uw ordernummer zodat wij u beter van dienst kunnen zijn"
We wachten weer af:)! Ik denk ook dat ik het zooitje inlaad en dan terug breng, controleren ze nog wat er in zit? *grr en elke keer krijg ik een ander contactnummer!*
We wachten weer af:)! Ik denk ook dat ik het zooitje inlaad en dan terug breng, controleren ze nog wat er in zit? *grr en elke keer krijg ik een ander contactnummer!*
[ Voor 10% gewijzigd door Spookie op 22-09-2014 15:29 ]
Wat voor email adres gebruiken jullie? ik heb het contactformulier op de website gebruikt afgelopen weekend, helaas nog geen mail gehadSpookie schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:29:
"Naar aanleiding van uw email vernemen wij graag van u uw ordernummer zodat wij u beter van dienst kunnen zijn"
info@blokker.nl, blokker is namelijk de verkoper:)gekke-gerrit schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:30:
[...]
Wat voor email adres gebruiken jullie? ik heb het contactformulier op de website gebruikt afgelopen weekend, helaas nog geen mail gehad
Bedankt, ook ik heb een mail gestuurd.Spookie schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:40:
[...]
info@blokker.nl, blokker is namelijk de verkoper:)
Mja, dan mag je de hele doos terug geven voor een restitutie van de kosten.Spookie schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:40:
[...]
info@blokker.nl, blokker is namelijk de verkoper:)
Defecte artikelen ruilen kan helaas niet. Wil de rest best houden alleen die kapotte messen storen nogal
Heb je een alternatief?Brad Pitt schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:59:
[...]
Mja, dan mag je de hele doos terug geven voor een restitutie van de kosten.
Defecte artikelen ruilen kan helaas niet. Wil de rest best houden alleen die kapotte messen storen nogal
Verwijderd
Met de kapotte messen in je hand naar de kassa toe lopen en "vragen" of ze die willen omruilen
Ze hebben in ieder geval goed afgekeken bij iBood, defect product in de doos, mag je meteen de hele doos retourneren.

Ik denk dat mijn doos al bij iemand anders afgeleverd was, doos zit een gat in, tape zat los (en doos was dus gewoon open).
Heb hem toch aangenomen omdat ik de zooi die er in zat wel kon gebruiken.
Heb hem toch aangenomen omdat ik de zooi die er in zat wel kon gebruiken.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Heb mijn doos ook opgehaald, en meteen weer geretourneerd. Hoewel dat laatste nog niet zo makkelijk ging. De medewerker bij de Blokker zei dat ze hem niet retour konden nemen omdat ze niet konden controleren of er iets uit gehaald is (wat ik ook wel kan begrijpen). Nadat ze contact had gehad met het hoofdkantoor hebben ze hem gelukkig wel retour genomen, maar van het hoofdkantoor zeiden ze dat het morgen wel eens anders kon zijn, en dat ze niet meer retour worden genomen.
Gelukkig heb ik mijn geld in ieder geval terug, ik kon namelijk alleen het pannetje goed gebruiken wat erin zat.
Gelukkig heb ik mijn geld in ieder geval terug, ik kon namelijk alleen het pannetje goed gebruiken wat erin zat.
Wat een onzin.LFA schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:08:
...maar van het hoofdkantoor zeiden ze dat het morgen wel eens anders kon zijn, en dat ze niet meer retour worden genomen.
Eigenlijk geneigd nu alle producten, opengemaakt, gebruikt en wel, terug te geven. Ga bijna hopen dat er in de tweede doos óók kapotte artikelen zitten

Na de reacties hier boven te hebben gelezen.
Steakmessen zijn, zoals ik hierboven begrijp, hoe dan ook kapot?
Dat beloofd nog wat morgen!
(Dan komt mijn box hoogst waarschijnlijk). Ik ga jullie op de hoogte houden
Steakmessen zijn, zoals ik hierboven begrijp, hoe dan ook kapot?

Dat beloofd nog wat morgen!
(Dan komt mijn box hoogst waarschijnlijk). Ik ga jullie op de hoogte houden

Zie link van dezelfde box verkoop als blokker. Alleen €69
. let op:geen retour zodra de zegel verbroken is.
https://secretbox.com/shop/keuken-box/
Mijn blokker secretbox weegt 10700 gr en wordt morgen geleverd. Zal wel een retourneer box worden. Hoop dat het een iets betere secretbox wordt dan hier beschreven.

https://secretbox.com/shop/keuken-box/
Mijn blokker secretbox weegt 10700 gr en wordt morgen geleverd. Zal wel een retourneer box worden. Hoop dat het een iets betere secretbox wordt dan hier beschreven.
[ Voor 56% gewijzigd door pinokkia op 22-09-2014 22:42 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Onzin, artikel 7:46d lid 4 BW waar aan zij refereren is geheel irrelevant. Openen en retourneren is geen probleem.pinokkia schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:33:
Zie link van dezelfde box verkoop als blokker. Alleen €69. let op:geen retour zodra de zegel verbroken is.
![]()
Klopt. Heb niet goed gelezen. (Zal wel komen doordat ik slaperig ben)Brad Pitt schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:52:
[...]
Onzin, artikel 7:46d lid 4 BW waar aan zij refereren is geheel irrelevant. Openen en retourneren is geen probleem.
Toch nog een geluk bij een ongeluk, mijn steakmessen hebben geen van allen scheuren
Als ik de tekst secretbox.com zie staan op een van defotoos dan is het wel zeker.Spookie schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:40:
[...]
Volgens mij zijn de boxen ook gewoon van Secretbox en hebben ze een deal gemaakt met blokker dat ze deze éénmalig verkopen. t.b.v reclame
Zonder een partypooper/scepticus te willen zijn twijfel ik daar enorm aan. Denk dat in (vrijwel) alle dozen gewoon afkeurpartijen zaten. Het is ook niet dat het echt scheuren zijn hè, je moet wel goed kijken om ze te kunnen zien.DexterDee schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:52:
Toch nog een geluk bij een ongeluk, mijn steakmessen hebben geen van allen scheuren
Zijn alle vier de messen inderdaad gewoon helemaal prima zie ik het probleem helemaal niet ze te kunnen/willen omruilen voor een goede set. De hele doos te moeten retourneren voor één defect artikel is, imho, echt onnodig..
Ik heb ze speciaal even uit de vaatwasser gehaald om ze nogmaals te inspecteren. Ik kan met de beste wil van de wereld nog geen haarscheurtje ontdekken, ook al zit ik er met mijn neus bovenop.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:44:
Zonder een partypooper/scepticus te willen zijn twijfel ik daar enorm aan. Denk dat in (vrijwel) alle dozen gewoon afkeurpartijen zaten. Het is ook niet dat het echt scheuren zijn hè, je moet wel goed kijken om ze te kunnen zien.
Omdat plaatjes meer zeggen dan duizend woorden:
Iemand een foto van hoe die scheurtjes er dan uitzien? Ik heb trouwens voor de gelegenheid vanavond biefstuk gegeten en deze messen snijden (vooralsnog) door de steak als een warm mes door een pakje boter. Ik weet niet of dat zo blijft, maar voor nu ben ik dik tevreden met die messen.
Hmmm, ziet er inderdaad goed uit! Hier wat minder strak zoals gezegd:DexterDee schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:13:
[...]
Iemand een foto van hoe die scheurtjes er dan uitzien?

Scherp zijn ze inderdaad, nog, welIk heb trouwens voor de gelegenheid vanavond biefstuk gegeten en deze messen snijden (vooralsnog) door de steak als een warm mes door een pakje boter. Ik weet niet of dat zo blijft, maar voor nu ben ik dik tevreden met die messen.
Die scheurtjes zijn inderdaad behoorlijk duidelijk. Mijn messen hebben die defecten absoluut niet. Misschien maakt dat de case wel overtuigender dat die messenset (individueel) vervangen moet worden. Dát, of ik heb vreselijk veel mazzel gehad dat ik als een van de weinigen een niet-afgekeurde set heb ontvangen.
Wellicht dat ze het nog proberen af te doen als een variatie in het productieproces welke de werking van het mes niet beinvloedt. Ik hoop in ieder geval dat iedereen met scheurtjes in de hefts een passende compensatie krijgt.
Wellicht dat ze het nog proberen af te doen als een variatie in het productieproces welke de werking van het mes niet beinvloedt. Ik hoop in ieder geval dat iedereen met scheurtjes in de hefts een passende compensatie krijgt.
Hard hoofd inDexterDee schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 02:10:
Ik hoop in ieder geval dat iedereen met scheurtjes in de hefts een passende compensatie krijgt.
Mijn scheurtjes zitten precies ter hoogte van de "klinknagel" het dichtst bij het lemmet. Niet alle messen hebben de scheurtjes, zo uit mijn hoofd 2 messen.
De wijzen komen uit het Oosten!
Reply van blokker:
Ik ben benieuwdGeachte heer van Schooten,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij vinden het zeer vervelend te vernemen dat u de steak-messen met scheuren in handvatten heeft ontvangen.
In uw mail vraagt u aan ons of wij de steak-messen apart nog kunnen op sturen.
Wij hebben uw vraag bij onze afdeling inkoop neer gelegd. Onze afdeling inkoop zal de steak- messen opnieuw naar u versturen.
Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
er lijkt nog hoop! maar ondanks de bevestingsmail heb ik nog steeds niets gehoord van blokker. Ik denk dat ze dit in één en de zelfde bak gooien en dan, wanneer alles geregeld is, de rest ook mailen om deze mensen tegemoet te komen.
[ Voor 3% gewijzigd door gekke-gerrit op 23-09-2014 11:43 ]
Voor degenen die nog geinteresseerd zijn in een Blokker Secretbox.. er komen er later vandaag nog weer 400 stuks online.
Bron: telefonische klantenservice
Bron: telefonische klantenservice
Laat maar..
Ik herinner dat mijn ouders dit soort messen gehad hebben. Mijn advies - niet in de vaatwasser doen, kunnen ze niet best tegen. Het plastic word snel bros en dan gaat op een gegeven moment het handvaat bij de top of bij de twee metalen bevestigingspunten scheuren. Eenmaal doorgescheurd kun je de messen weggooien omdat het handvat dan niet meer vast te houden valt. Weer vastlijmen is een tijdelijke fix en houd het ook niet lang vol.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:39:
[...]
Hmmm, ziet er inderdaad goed uit! Hier wat minder strak zoals gezegd:
[afbeelding]
[...]
Scherp zijn ze inderdaad, nog, wel
Stukje ervaring! Doe er je voordeel mee. Prima messen, maar ook al staat er op dat het wasmachinegeschikt is .. beter niet.
Goede tip! Ben echter een sloeber zonder vaatwasmachine dus voor hier geen issueW.Zijlstra. schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:52:
[...]
Stukje ervaring! Doe er je voordeel mee.
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Ik heb de box zojuist opgehaald, had gehoopt op de weegschaal, maar die zat er niet in.
Dit was mijn inhoud:
- Curver box (kapot)
- Fissler design peper en zout molen (handig)
- Tefal Ceramique steelpan (type Mixer ofzo, altijd handig)
- 6 Whiskey glazen (niet kapot)
- Pyrex oven/magentron schaal met deksel (precies formaat wat ik nog niet had)
- Kruidenstamper van graniet (hierin maakte mijn oma altijd de sambal, ook handig)
- Prakker (voor stamppot, hadden we al)
- Espressocups (heb ik niks aan)
Al met al redelijk tevreden, had ook de weegschaal wel gewild, maar baal nog het meeste dat mijn Curver box een gat heeft. Zal Blokker eens contacteren hierover.
Trouwens wel overduidelijk dat het om meuk gaat uit het buitenland (waar de prijzen dus veel lager liggen waarschijnlijk).
Dit was mijn inhoud:
- Curver box (kapot)
- Fissler design peper en zout molen (handig)
- Tefal Ceramique steelpan (type Mixer ofzo, altijd handig)
- 6 Whiskey glazen (niet kapot)
- Pyrex oven/magentron schaal met deksel (precies formaat wat ik nog niet had)
- Kruidenstamper van graniet (hierin maakte mijn oma altijd de sambal, ook handig)
- Prakker (voor stamppot, hadden we al)
- Espressocups (heb ik niks aan)
Al met al redelijk tevreden, had ook de weegschaal wel gewild, maar baal nog het meeste dat mijn Curver box een gat heeft. Zal Blokker eens contacteren hierover.
Trouwens wel overduidelijk dat het om meuk gaat uit het buitenland (waar de prijzen dus veel lager liggen waarschijnlijk).
[ Voor 10% gewijzigd door Smarron op 23-09-2014 16:20 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Bedankt, toch maar een besteld.

De kortingscodes werken nog, mocht nog iemand een box willen bestellen. Ik heb de kortingscode van eerste pagina gepakt en letter random veranderd, eerste keer prijs

Het zijn vast de retouren die ze nu weer verkopen
[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 23-09-2014 17:27 ]
Verwijderd
Ik heb hem ook besteld, ben benieuwd, misschien zitten er dit keer wel totaal andere producten in. ;-)
Zullen wel zien wat erin zit. Ik heb zojuist de email ontvangen dat mijn box verstuurd is.
Nou heb net de box binnen gekregen.
Rcr laurus whiskey glazen 6 stuks (goedkoopste prijs £15)
1 pirex classic 4 in 1 20x20 ovenschaal
Vijzelsteen
Fissler Grillpan 28cm (volgens internet tussen €109 en €117 oa bij bol.com)
A di Alessi schaal??? (Internetprijs €55 de goedkoopste)
Rösle rechtshandig schilmesje (waarde internet winkel €26,35)
Espresso intenso 10 capsules (heb geen zak aan)
Curver box
Wat een budbox zeg. Gaat mooi retour.
Rcr laurus whiskey glazen 6 stuks (goedkoopste prijs £15)
1 pirex classic 4 in 1 20x20 ovenschaal
Vijzelsteen
Fissler Grillpan 28cm (volgens internet tussen €109 en €117 oa bij bol.com)
A di Alessi schaal??? (Internetprijs €55 de goedkoopste)
Rösle rechtshandig schilmesje (waarde internet winkel €26,35)
Espresso intenso 10 capsules (heb geen zak aan)
Curver box
[ Voor 25% gewijzigd door pinokkia op 23-09-2014 18:14 ]
Mijn box is ook aangekomen:

Rosle dunschiller: 9,98 euro bij Cook&Co
Pyrex classic 4 in 1 schaal 25x20cm: 17,25 euro bij Bijenkorf
RCR Laurus whisky glazen: ongeveer 35 euro bij Amazon UK
Nespresso capsules: 3,50 euro bij Nespresso site
Alessi Girotondo AKK04 schaal: 50 euro bij topdesign.nl
Fissler classic grill pan 28cm: 43 euro bij Amazon DE
Scella vijzel natuursteen: 8,30 euro bij Amazon DE
Curver box: 15 euro
totaal: 182,03 euro (excl evt verzendkosten)
Ben er tevreden mee. Enige wat ik eigenlijk niet gebruik zijn de whisky glazen

Gewoon degraderen naar water- of sapglazensiwi schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:34:
/solved
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Vandaag doos opgehaald bij de blokker. Er zitten een aantal handig dingen in,
ben tevreden met de inhoud dus de doos blijft.
Dit was de inhoud:
Curverbox (handig)
Whisky glazen (6 stuks, standaard)
Oven/bewaarschaaltje
Dunschiller
Grillpan (kan op elektrisch)
Schaaltje (voor bonbons, koek of fruit)
Vijzel
Nespresso capsules (heb ik niks aan)
Jammer dat er geen weegschaal/(beslagkom) geval erbij zat.
ben tevreden met de inhoud dus de doos blijft.
Dit was de inhoud:
Curverbox (handig)
Whisky glazen (6 stuks, standaard)
Oven/bewaarschaaltje
Dunschiller
Grillpan (kan op elektrisch)
Schaaltje (voor bonbons, koek of fruit)
Vijzel
Nespresso capsules (heb ik niks aan)
Jammer dat er geen weegschaal/(beslagkom) geval erbij zat.
Heb precies dezelfde spullen gekregen.siwi schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:34:
[afbeelding]
Ik zit na mijn keukenbox te twijfelen om nog een andere box via Secretbox zelf te bestellen. De keukenbox beviel wel eigenlijk en ben wel benieuwd wat er nog meer te vinden is in een andere soort box. Meer mensen die dit idee hebben?
Vanmiddag ook een box ontvangen, dit is de inhoud:

-Vijzel
-Sauteuse pan (geschikt voor inductie)
-De 6 bekende tumbler glazen
-Aardappelstamper
-Ovenschaal
-Peper- en zoutstel
Ik kan wel de meeste dingen gebruiken, dus voor 40 euro ben ik in principe tevreden.

-Vijzel
-Sauteuse pan (geschikt voor inductie)
-De 6 bekende tumbler glazen
-Aardappelstamper
-Ovenschaal
-Peper- en zoutstel
Ik kan wel de meeste dingen gebruiken, dus voor 40 euro ben ik in principe tevreden.
Als ik zo'n box morgen ook krijg ben ik zo blij als een kind. YMMV, zo blijkt wel weerpinokkia schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:56:
Ouch.. ditto (grrrrr)... zie pic..Smarron schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:18:
..knip..
maar baal nog het meeste dat mijn Curver box een gat heeft. Zal Blokker eens contacteren hierover.
ik ben bang dat ik ook al weet wat ze je melden.. "oooh zielig, nou stuur de hele box maar terug dan" of zoiets.. MAAAAR.. Zover het slechte nieuws..
Ik heb namelijk exact dezelfde box als Siwi en Pinokkia, en daar wel behoorlijk blij mee
*edit* bij nader inzien.. toch iets anders.. darn, box op de zaak laten staan.. morgen even meenemen voor een pic
[ Voor 8% gewijzigd door bordeauxactive op 23-09-2014 21:36 ]
Meen je dit nou? Of ik word ik in de maling genomen. Blijkbaar heb ik dus wel een aardige box volgens mede-tweakers. Ik moet het toch retour sturen van mijn man, want hij zegt: wat moet je met al die troep. Was aan de ene kant van plan om deze doos te houden en weg te geven voor een kennis/vriend die gaat samenwonen.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:19:
[...]
Als ik zo'n box morgen ook krijg ben ik zo blij als een kind. YMMV, zo blijkt wel weer
Trouwens wat betekent YMMV?
[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 23-09-2014 22:12 ]
Ik ga binnenkort samenwonen en dan is zo'n box toch best aardig. Ook de reden dat ik er ook al 1 besteld heb. Als je alles al in je keuken hebt liggen tja...pinokkia schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:10:
[...]
Meen je dit nou? Of ik word ik in de maling genomen. Blijkbaar heb ik dus wel een aardige box volgens mede-tweakers. Ik moet het toch retour sturen van mijn man, want hij zegt: wat moet je met al die troep. Was aan de ene kant van plan om deze doos te houden en weg te geven voor een kennis/vriend die gaat samenwonen.
Nee vind super box. Vind zo'n luxe grillpan helemaal geweldig. Als je daar niks aan hebt, sja dat kan...pinokkia schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:10:
Meen je dit nou? Of ik word ik in de maling genomen.
Maar ja, het is een keukenbox dus de kans dat er keuken-gerelateerde dingen in zitten is dan wel aanwezig
Your mileage may vary.Trouwens wat betekent YMMV?
Verwijderd
Jouw man verwacht zeker iBood taferelen, een DeLonghi friteuse van 10 L en Kenwood keukenmachine?pinokkia schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:10:
[...]
Meen je dit nou? Of ik word ik in de maling genomen. Blijkbaar heb ik dus wel een aardige box volgens mede-tweakers. Ik moet het toch retour sturen van mijn man, want hij zegt: wat moet je met al die troep. Was aan de ene kant van plan om deze doos te houden en weg te geven voor een kennis/vriend die gaat samenwonen.
Trouwens wat betekent YMMV?
Voor die 40 euro is het prima te doen, zeker voor mensen die gaan samenwonen lijkt het mij een zeer luxe cadeau.
Iemand inderdaad trouwens ervaringen met de andere boxen van secretbox?
Is hier offtopic maar die zijn vaak geen succesCrystalViriS schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:20:
Iemand inderdaad trouwens ervaringen met de andere boxen van secretbox?
Ik ben het zeker met veel mensen hier eens, dat voor de 41 euro die de meesten hier ervoor betaald hebben, het een prima box is, meer dan prima zelfs.
Het staat of valt een beetje met wat je precies al in bezit hebt of kunt gebruiken.
In mijn geval had ik erg graag een combi gehad van de weeg/megkom, messenblok en snijplanken set, dan had ik de box zeker gehouden.
Nu denk ik toch dat deze retour gaat.
Het staat of valt een beetje met wat je precies al in bezit hebt of kunt gebruiken.
In mijn geval had ik erg graag een combi gehad van de weeg/megkom, messenblok en snijplanken set, dan had ik de box zeker gehouden.
In het geval dat je niet de combi hebt gekregen die je graag wilde, kan je toch gewoon een andere secretbox bestellen? Ik zou zeggen, blijf doorgaan tot je beet hebtpaulus_01 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:27:
Ik ben het zeker met veel mensen hier eens, dat voor de 41 euro die de meesten hier ervoor betaald hebben, het een prima box is, meer dan prima zelfs.
Vanaf vandaag nemen ze ze niet meer terug toch jeweets!
Dat kan je hier wel vinden, al verwacht ik ook dat ze soms weer nieuwe spullen er in doen.Zeror schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:49:
Ik zit na mijn keukenbox te twijfelen om nog een andere box via Secretbox zelf te bestellen. De keukenbox beviel wel eigenlijk en ben wel benieuwd wat er nog meer te vinden is in een andere soort box. Meer mensen die dit idee hebben?
Ik ook! ik heb helaas geen reactie meer gekregen op mijn laatste e-mail. nogmaals maar een mail verstuurd en ben benieuwt.
Krijg net een mail binnen. Vrij bijzonder. Maandagochtend direct gebeld en toen afgesproken dat ik een nieuwe box kreeg en dat m'n oude opgehaald zou worden. Gisteren vond ik in m'n brievenbus een bonnetje van PostNL dat een pakket niet afgeleverd zou worden. Mijn verwachting was dus dat het de nieuwe box betrof. Mogelijk was het al de ophaalopdracht... we zullen zien.
-------------------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXX,
Hierbij delen wij u mee dat wij de Secret Box niet meer na kunnen leveren. De reden is dat wij geen voorraad meer hebben voor de nalevering. Hiervoor onze excuses.
Graag vernemen wij van u uw IBAN, zodat wij het aankoopbedrag over kunnen maken na retour ontvangst van uw bestelling.
Verder hebben wij een ophaalopdracht aangemaakt. Het Track&Trace code is XXXX.
Met vriendelijke groet,
Blokker Klantenservice
Geachte heer XXXXX,
Hierbij delen wij u mee dat wij de Secret Box niet meer na kunnen leveren. De reden is dat wij geen voorraad meer hebben voor de nalevering. Hiervoor onze excuses.
Graag vernemen wij van u uw IBAN, zodat wij het aankoopbedrag over kunnen maken na retour ontvangst van uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Blokker Klantenservice
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Heb ook deze box.siwi schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:34:
[afbeelding]
Hij gaat terug.
Zojuist mijn box teruggebracht in de winkel. Sommige boxen had ik wel willen hebben, maar de inhoud van mijn box was redelijk waardeloos. De winkelmedewerksters waren dat in ieder geval met mij eens 
Ik heb het bedrag direct contant teruggekregen, wel netjes erbij vermeld dat ik een kortingscode had gebruikt. Wel vreemd dat in het kassasysteem de box voor € 40,- stond geregistreerd, via een trucje hebben ze daar nog 1,65 bij opgeteld.
Ik heb het bedrag direct contant teruggekregen, wel netjes erbij vermeld dat ik een kortingscode had gebruikt. Wel vreemd dat in het kassasysteem de box voor € 40,- stond geregistreerd, via een trucje hebben ze daar nog 1,65 bij opgeteld.
Wat was de inhoud van uw box?jbtbnl schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:22:
Zojuist mijn box teruggebracht in de winkel. Sommige boxen had ik wel willen hebben, maar de inhoud van mijn box was redelijk waardeloos. De winkelmedewerksters waren dat in ieder geval met mij eens
Mag ik vragen waarom? Of anders gezegd, wat was je verwachting?
Verwijderd
Ik kon een aardappelstamper, peper en zout molens, steakmessen of een inductiepan wel gebruiken.Incure schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:04:
[...]
Mag ik vragen waarom? Of anders gezegd, wat was je verwachting?
Voor de rommel die er nu inzit heb ik geen plaats, zelfs de anti-aanbak van de pan is al beschadigd.
Voor mezelf en een vriendin 2 boxen besteld. Daar wij de box vonden tegenvallen en het misschien meer iets voor "starters" is besloten de boxen terug te brengen. Het Blokker filiaal weigerde echter de boxen terug te nemen. De filiaalhouder gaf aan met de boxen niks te kunnen daar deze niet in zijn standaard assortiment zitten en voor hem onverkoopbaar zijn. Hij legde uit dat wanneer hij, als franchiser, de boxen retourneert naar de Blokker holding hij er de inkoopprijs voor terug krijgt..... terwijl hij aan de klant, mijn vriendin en ik, de volle aankoopprijs moet terug geven. Komt nog bij dat de boxen, na wat speurwerk in zijn systeem en hier op het forum ook al opgemerkt voor € 40,00 in het kassa-systeem staan en niet voor € 49,00 zoals bij de webwinkel.
Uiteraard heb ik gewezen op de Blokker regels dat je webshop aankopen bij ieder willekeurig filiaal kan retourneren tot een bepaald bedrag en de wet Kopen op Afstand er bij gehaald... Toch hadden mijn vriendin en ik sympathie voor het verhaal van de filiaalhouder. Als franchiser van een Blokker vestiging heeft hij veel last van Blokker online. De verkopen in de winkels lopen terug maar de kopers komen wel hun internet aankopen terug brengen als iets niet bevalt en/of stuk is. Bij een "omruiling" van een artikel kan hij het nog tegen elkaar weg strepen maar als iemand bijv. 4 tuinstoelen komt terug brengen zit hij boven op z'n voorraad van 8 stoelen ineens met 12 stoelen.....
Intern valt er nog wel wat te bespreken tussen Blokker online en de franchisers lijkt me zo want het zijn op deze manier concurrenten van elkaar.
Uiteindelijk in overleg besloten de boxen bij het aangrenzende Post.nl afgiftepunt aan te bieden. Ik krijg dan het volle bedrag terug via Blokker online en als franchiser heeft de filiaalhouder er geen nadelig financieel verlies op. De filiaalchef heeft de boxen dicht geseald en zelfs geholpen met sjouwen naar Post.nl......
Uiteraard heb ik gewezen op de Blokker regels dat je webshop aankopen bij ieder willekeurig filiaal kan retourneren tot een bepaald bedrag en de wet Kopen op Afstand er bij gehaald... Toch hadden mijn vriendin en ik sympathie voor het verhaal van de filiaalhouder. Als franchiser van een Blokker vestiging heeft hij veel last van Blokker online. De verkopen in de winkels lopen terug maar de kopers komen wel hun internet aankopen terug brengen als iets niet bevalt en/of stuk is. Bij een "omruiling" van een artikel kan hij het nog tegen elkaar weg strepen maar als iemand bijv. 4 tuinstoelen komt terug brengen zit hij boven op z'n voorraad van 8 stoelen ineens met 12 stoelen.....
Intern valt er nog wel wat te bespreken tussen Blokker online en de franchisers lijkt me zo want het zijn op deze manier concurrenten van elkaar.
Uiteindelijk in overleg besloten de boxen bij het aangrenzende Post.nl afgiftepunt aan te bieden. Ik krijg dan het volle bedrag terug via Blokker online en als franchiser heeft de filiaalhouder er geen nadelig financieel verlies op. De filiaalchef heeft de boxen dicht geseald en zelfs geholpen met sjouwen naar Post.nl......
Verwijderd
In mijn box:
- Curver box
- Fissler peper- en zoutmolen
- Fissler classic Braadpan 28 cm
- 6 Whisky glazen
- Pyrex schaal met deksel 4 in 1 23x23cm
- Vijzel
- Prakker
- Espressocups
Prakker en cup zijn niet nodig, maar verder tevreden.
- Curver box
- Fissler peper- en zoutmolen
- Fissler classic Braadpan 28 cm
- 6 Whisky glazen
- Pyrex schaal met deksel 4 in 1 23x23cm
- Vijzel
- Prakker
- Espressocups
Prakker en cup zijn niet nodig, maar verder tevreden.
Ik heb em ook! Gelukkig niets beschadigd.
Mijn box daar zat in:
Aardappelstamper
6 whiskeyglazen
Pyrex oven/vershoud schaal
Peper & zoutstel
Pan met anti aanbaklaag (gelukkig geschikt voor alle soorten fornuis)
Vijzel
Koffiekuipjes (enige waar ik niets mee kan dus al heb weggeven)
En de box natuurlijk, komt goed van pas. Dus ik ben blij.
Mijn box daar zat in:
Aardappelstamper
6 whiskeyglazen
Pyrex oven/vershoud schaal
Peper & zoutstel
Pan met anti aanbaklaag (gelukkig geschikt voor alle soorten fornuis)
Vijzel
Koffiekuipjes (enige waar ik niets mee kan dus al heb weggeven)
En de box natuurlijk, komt goed van pas. Dus ik ben blij.
bordeauxactive schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:34:
[...]
..knip..
*edit* bij nader inzien.. toch iets anders.. darn, box op de zaak laten staan.. morgen even meenemen voor een pic

whoppa.. ik snap trouwens waarom de whiskeyglazen erin zitten.. alle 6 zijn op het hoogste punt te ver ingeslepen.. dat komt niet door een quality control..
that said.. och.. niet gescheurd, dus hup de kast in.
Had jij ook kapotte messen?nadroJ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:07:
Krijg net een mail binnen. Vrij bijzonder. Maandagochtend direct gebeld en toen afgesproken dat ik een nieuwe box kreeg en dat m'n oude opgehaald zou worden. Gisteren vond ik in m'n brievenbus een bonnetje van PostNL dat een pakket niet afgeleverd zou worden. Mijn verwachting was dus dat het de nieuwe box betrof. Mogelijk was het al de ophaalopdracht... we zullen zien.
Geachte heer XXXXX,
Met vriendelijke groet,
Blokker Klantenservice
Ik krijg namelijk een nieuwe box omdat mijn messen kapot zijn, en mag de oude box houden ;-)
Verwijderd
Heb je de nieuwe box ook al daadwerkelijk ontvangen?maanio schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:50:
[...]
Had jij ook kapotte messen?
Ik krijg namelijk een nieuwe box omdat mijn messen kapot zijn, en mag de oude box houden ;-)
Verwijderd
Hallo,
bij mij werkt de kortingscode niet, heeft iemand nog vandaag de box besteld met kortingscode?
update: na lang proberen toch gelukt! 3F.
bij mij werkt de kortingscode niet, heeft iemand nog vandaag de box besteld met kortingscode?
update: na lang proberen toch gelukt! 3F.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 08:16 ]
Da's heel eenvoudig...bordeauxactive schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:26:
[...]
ik snap trouwens waarom de whiskeyglazen erin zitten..
...boom there it is!alle 6 zijn op het hoogste punt te ver ingeslepen..
Mijn box gisteren uitgepakt:
- de bekende glazen;
- steakmessen, helaas 2 met scheurtjes;
- koffiecups;
- vijzel;
- Fissler peper- en zoutstel;
- Fissler braadpan 28cm;
- Pyrex ovenschaaltje, blijkbaar gratin schaal;
- uiteraard alles in de Curver box.
- de bekende glazen;
- koffiecups;
- vijzel;
- Fissler braadpan 28cm;
Hoe heb je contact met Blokker opgenomen, mail of gebeld?maanio schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:50:
[...]
Had jij ook kapotte messen?
[ Voor 43% gewijzigd door Thile op 25-09-2014 09:16 ]
Eergister is mij een nieuwe box via de telefoon beloofd. Ik bel vandaag hoe het er mee staat en nu zeggen ze dat ik alleen nieuwe messen krijg. What the F***.Thile schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:14:
Mijn box gisteren uitgepakt:
- de bekende glazen;
- koffiecups;
- vijzel;
- Fissler braadpan 28cm;
[...]
Hoe heb je contact met Blokker opgenomen, mail of gebeld?
Edit: en als sorry krijg ik een 15% kortingscode -.-
Members only:
veel plezier -_-
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 6% gewijzigd door maanio op 25-09-2014 10:04 ]
Let op:
Geen V&A- of andere spam of "DM me maar".
Geen "ik ook" reacties, zorg voor inhoudelijke bijdragen.
Geen V&A- of andere spam of "DM me maar".
Geen "ik ook" reacties, zorg voor inhoudelijke bijdragen.