Hier ook besteld. We hadden toch al een curver doos nodig voor al het lego van ons :-) Ben zeer benieuwd
Doet blokker dit vaker? Voor mij is het in elk geval nieuw dat blokker met een "iBood"box
komt.

Ik heb eens het internet door gespit, maar kan er niet echt iets over vinden. Wat hier iemand boven al aangaf, waarschijnlijk is het vergelijkbaar met de eigen keukenbox van secretbox.nl.Mr.Jingles schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:43:
Doet blokker dit vaker? Voor mij is het in elk geval nieuw dat blokker met een "iBood"boxkomt.
Ps: Ik denk dat ik deze box heb aangeschaft omdat het me nooit gelukt is een Ibood box te scoren. Damn you Ibood!
PSN: Fruitschaaltje
Anoniem: 593729
Ik denk dat je zeker geen hoge verwachtingen moet hebben, ga uit van veel swiffer doekjes en mokken, dat is wat je het eerste ziet als je blokker binnenloopt
Nog 390 keuken boxen op voorraad tenminste als ik 400 in typ zegt hij dat er niet genoeg zijn en spingt vanzelf naar 390.
Toedeledoe wat een gedoe. Account wachtwoord was niet meer geldig, moest een nieuwe aanvragen. Dat gedaan, maar het tijdelijk wachtwoord werd niet geaccepteerd. Uiteindelijk meerdere keren op 'wachtwoord vergeten' geklikt, maar ik kreeg continue codes die niet werkte. Uiteindelijk geblokkeerd en nu moet ik contact opnemen met de klantenservice om mijn account te heractiveren. Dus maar besteld zonder account.
BLKNLAK2O gebruikt en werkte prima.
BLKNLAK2O gebruikt en werkte prima.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Heerlijk als threads gewoon beginnen met een random qoute zonder inleiding of wat dan ook.melk0r schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:45:
[...]
Das geen Blokker box en je kunt de box gewoon retourneren bij de winkel zoals ik het lees.
Volgens Blokker zit er gegarandeerd voor 300 euro aan producten van uitsluitend A-merken in.
Hmm..ik zie nu dat hetzelfde logo secretbox.com op zowel de Groupon box als de Blokker box staat..toch maar niet doen dan. Bedankt voor de waarschuwing!
Ook voor mij om die reden gedaan. Nog nooit een iBood box weten te bemachtigen en uit ellende maar 41 euro de economie in gepompt. Een maatje van mij zojuist ook over weten te halen.Fruitschaal schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:49:
Ps: Ik denk dat ik deze box heb aangeschaft omdat het me nooit gelukt is een Ibood box te scoren. Damn you Ibood!
Maar we hebben die dingen morgen dus al in huis ?!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Er stonden eerst nog berichten voor, maar die zijn kennelijk verwijderd..B00st3r schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:21:
[...]
Heerlijk als threads gewoon beginnen met een random qoute zonder inleiding of wat dan ook.
Deze ruimte is te huur!
Ik heb de box besteld, helaas zonder kortingscode. Ik hoop dat er wat nuttige artikelen in zitten. Ik ben van plan binnen niet al te lange tijd op mezelf te gaan. Ik heb al een pannenset (koeken- en kookpannen), glazen en een bestekset. De rest is meer dan welkom mits het een goede kwaliteit betreft
De wijzen komen uit het Oosten!
Het gaat snel om 3 uur waren er nog 390 en nu 300 op voorraad. Hoevoeel hadden ze in het begin?
Woohoo!
Morgen komt die binnen denkBeste heer
Uw order is verwerkt! Uw bestelling met ordernummer 1234567 wordt verzonden naar het onderstaande adres
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ben wel benieuwd wat er ongeveer in zit. Maar ik heb al zoveel keukenspullen voor de uitzet. Misschien toch maar niet doen dan...
Ik begrijp dat niemand deze box nog ontvangen heeft? En dus niet weet wat er in zit?
Goedkoop model stofzuiger zal er wel niet inzitten denk ik. Daar ben ik nog wel naar op zoek namelijk
edit: Natuurlijk niet want een stofzuiger past niet in een curver box
Ik begrijp dat niemand deze box nog ontvangen heeft? En dus niet weet wat er in zit?
Goedkoop model stofzuiger zal er wel niet inzitten denk ik. Daar ben ik nog wel naar op zoek namelijk
[ Voor 10% gewijzigd door CrystalViriS op 19-09-2014 16:26 ]
Hooguit een kruimeldiefCrystalViriS schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:25:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Er zijn hele kleine stofzuigers (nee, geen kruimeldief) en hele grote curver boxen.CrystalViriS schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:25:
Dus ja.. Wat niet kan
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Nou vind ik een stofzuiger dan ook weer niet echt onder 'keukenspullen' vallen.CrystalViriS schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:25:
Morgen begint het grote box-ruil-topic
Bij mij nu het mailtje met track en trace. We zullen Het zien morgen
[ Voor 27% gewijzigd door WhySoSerious? op 19-09-2014 16:41 ]
Ik verwacht eigenlijk dat de inhoud van elke box hetzelfde zal zijn.
Ik kan er nog 367 kopen, als ik zou willenWhySoSerious? schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:24:
Het gaat snel om 3 uur waren er nog 390 en nu 300 op voorraad. Hoevoeel hadden ze in het begin?

Dus of de voorraad wordt geupdated of je hebt hier geen houvast aan.
Overigens ontvang ik die van mij ook morgen, we zullen wel zien...
Ook besteld met kortingscode van 7,50. Benieuwd of er ook echt iets waardevols inzit en het in de buurt komt van 300 euro

Besteld met code BLKNLAK2K.
Ik heb laatst al iets geretourneerd dat ik online had besteld. Gewoon terugbrengen in de winkel en je krijgt direct je cash terug.
Ik heb laatst al iets geretourneerd dat ik online had besteld. Gewoon terugbrengen in de winkel en je krijgt direct je cash terug.
Jullie hebben me overgehaald voor iets dat ik niet nodig heb, maar echte nederlander die ik ben, ook maar besteld incl die kortingscode en shopkorting
Ik heb nog geen spaarwinkelen tegoed gekregen.
Is het gewicht al bij iemand bekend?
Kan geen gewicht vinden. Weet wel dat mn pakket ergens tussen 11 en 13 uur aankomt morgen.
Gewicht: 11600 gram.
De pakkettenman komt bij pas rond 18 uur langs.
De pakkettenman komt bij pas rond 18 uur langs.
dito, ook 11600 gram.
ze lijken dus hetzelfde te bevatten. (of heel toevallig hebben we dezelfde dozen)
ze lijken dus hetzelfde te bevatten. (of heel toevallig hebben we dezelfde dozen)
Die van mij zit op 10080 gram
dus er zijn verschillende boxen
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Die van mij heeft een ander gewicht: 12080 gram
Er lijkt wel wat (minimale) variatie te zijn
Er lijkt wel wat (minimale) variatie te zijn
10380 g
Ben nu wel extra benieuwd nu ze verschillend blijken te zijn!
Ben nu wel extra benieuwd nu ze verschillend blijken te zijn!
Die van mij weeg 11720 gram
[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen10 op 19-09-2014 23:15 ]
9100 gram hier...
De lichtste tot nu toe. Dan maar hopen dat er lichte maar hele dure spullen inzitten
Wat een desillusie zal dat morgen worden zeg, ik kan me maar beter vast voorbereiden dat ik € 41,65 door de plee gespoeld heb
De lichtste tot nu toe. Dan maar hopen dat er lichte maar hele dure spullen inzitten
Wat een desillusie zal dat morgen worden zeg, ik kan me maar beter vast voorbereiden dat ik € 41,65 door de plee gespoeld heb
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Lol je zal maar voor 9100 gram theezakjes houders krijgen 
DexterDee schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:15:
9100 gram hier...![]()
De lichtste tot nu toe. Dan maar hopen dat er lichte maar hele dure spullen inzitten![]()
Bij mij 10 kilo exact. Hoeveel iPads zijn dat?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
8520 gram , wie het lage niet eert
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Nou hier nog een ander gewicht dat nog niet is voorgekomen dan: 11640 gram.
Geef mij 3 keramische pannen van BK en ik ben dan zeer blij
Postbezorger komt bij mij zoals gewoonlijk om 9 uur dus zal eens kijken of ik een paar leuke plaatjes kan maken
Geef mij 3 keramische pannen van BK en ik ben dan zeer blij
Postbezorger komt bij mij zoals gewoonlijk om 9 uur dus zal eens kijken of ik een paar leuke plaatjes kan maken
[ Voor 30% gewijzigd door Xepos op 19-09-2014 23:33 ]
9880 g hier... Ben benieuwd, less is more?
lees de draad voordat je blaat
Vertel me waar je woont en ik zal de doos nog even voor je deur legen in de auto.Theelepel88 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:27:
9880 g hier... Ben benieuwd, less is more?
De mijne weegt 12380 Gram en ik zie het wel na het werk.
Nog maar 205 beschikbaar na mijn bestelling
Ik ben wel benieuwd, alleen komt de mijne dus dinsdag pas binnen
Kan ik nog mooi vergeten dat ik hem besteld heb, dan komt het als een dubbele verrassing
Heb wel redelijke hoop. Als je adverteert met het feit dat er voor 300e aan spullen in zit kan je er moeilijk alleen een paar schoonmaakdoekjes in stoppen. Hopelijk gewoon een soort van extreme sale met een verassingselement. Een pan weegt ongeveer een kilo. En dan +- 10kg hmm
Gewoon die 200 stuks opkopen en zelf een doos samenstellen en de rest retouren

Anoniem: 516869
300 euro valt volgens mij reuze mee. Zal wel adviesprijzen zijn, dus een BK van bijv. 100 euro, die ze normaal gewoon voor 30 euro verkopen.tanh92 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:04:
Heb wel redelijke hoop. Als je adverteert met het feit dat er voor 300e aan spullen in zit kan je er moeilijk alleen een paar schoonmaakdoekjes in stoppen. Hopelijk gewoon een soort van extreme sale met een verassingselement. Een pan weegt ongeveer een kilo. En dan +- 10kg hmm
Toch maar niet besteld, niks van de blokker nodig, het enige kostbare wat ik me kan voorstellen zijn die BK pannen en messensets. Lijkt me sterk dat ze elektronica in stoppen zoals elektrische tandenborstels of frituurpannen friteuses. Maar wel erg benieuwd nu het verschillende boxen zijn, wel beetje iBood-like.
Benieuwd naar de Tomado en Princess reactie regen hier, over enkele uren. 
Ik heb gisteren het assortiment keuken nog eens bekeken van de Blokker en toen toch maar niet besteld. € 300,00 adviesprijzen zit je zo aan. Een tosti-ijzer staat vaak al in de winkel van € 69,99 voor € 29,99.
Ik heb gisteren het assortiment keuken nog eens bekeken van de Blokker en toen toch maar niet besteld. € 300,00 adviesprijzen zit je zo aan. Een tosti-ijzer staat vaak al in de winkel van € 69,99 voor € 29,99.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Princess is nog wel te doen. Maar Tomado is echt plastic troep eersteklas, de naam alleen al
BLKNLAGE6 gebruikt (voor wie ook nog een oude in zijn spambox had, ze werken nog)
*edit* melig en door jullie enthousiasme.. verheug me al op het loopje naar de winkel
*edit* melig en door jullie enthousiasme.. verheug me al op het loopje naar de winkel
[ Voor 36% gewijzigd door bordeauxactive op 20-09-2014 00:32 ]
Wellicht hebben wij sowieso dezelfde inhoud. Ik heb 11.820gAnoniem: 556529 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:01:
Idd lijken verschillend in gewicht, bij mij
Gewicht: 11840 g
12240 is het gewicht hier. Waar kan je de afmeting en volume ook al weer zien?
Anoniem: 556529
dan zit er bij mij vast nog een ovenhandschoen extra bijZeror schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:42:
[...]
Wellicht hebben wij sowieso dezelfde inhoud. Ik heb 11.820g
https://www.international...com//Default.aspx#/searchWhySoSerious? schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:42:
12240 is het gewicht hier. Waar kan je de afmeting en volume ook al weer zien?
Ja! Die link zocht ik bedankt!
Afmetingen: 62,5 x 42 x 42 cm
Gewicht: 12,24 kg
Volume: 110,25 L
62 x 42 x 31,5 cm
9,92 kg
82,03 L
Klein maar fijn?
9,92 kg
82,03 L
Klein maar fijn?
3 ons?aidose schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 01:18:
Die van mij
26 x 26 x 16,5 cm
0,30 kg
11,15 L
ben benieuwd ???![]()

Zijn wel dure Swiffer doekjes
Dit is stiekem een leukere boxhunt dan iBOOD, zo kan het dus ook
Ben benieuwd naar de unboxing > als er echt wat bruikbaars tussen zit bestel ik er dan zelf ook wel een. Kan wel wat servies, pannen, borden, keukenmachine o.i.d. gebruiken. Maar zoiets als 20/30 pakken vol swiffer doekjes verre van.
Ben benieuwd naar de unboxing > als er echt wat bruikbaars tussen zit bestel ik er dan zelf ook wel een. Kan wel wat servies, pannen, borden, keukenmachine o.i.d. gebruiken. Maar zoiets als 20/30 pakken vol swiffer doekjes verre van.
Ze hebben bij jouw de keukenmachine/koffiezetapparaat/friteuse bij PostNL er tussenuit gegrist?aidose schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 01:18:
Die van mij
26 x 26 x 16,5 cm
0,30 kg
11,15 L
ben benieuwd ???![]()
[ Voor 32% gewijzigd door Joosie200 op 20-09-2014 01:25 ]
Hier is het gewicht Gewicht: 11680 g. Spannend!
63,5 x 42 x 42 cm
10,14 kg
Ben benieuwd
morgen tussen 0830-2130 
De gratis retourneren optie maakt dit wel heel aantrekkelijk, al, als het veel zooi zou zijn, had ik de boxen 40kg gemaakt, kijken wie er dan mee wil sjouwen
10,14 kg
Ben benieuwd
De gratis retourneren optie maakt dit wel heel aantrekkelijk, al, als het veel zooi zou zijn, had ik de boxen 40kg gemaakt, kijken wie er dan mee wil sjouwen
62 x 41,5 x 31 cm
11,60 kg
79,76 L
Morgen helaas niet thuis, had niet zo'n snelle verzending verwacht. Ik wacht morgen de unboxing posts uit dit topic wel af. Lekker spannend!
11,60 kg
79,76 L
Morgen helaas niet thuis, had niet zo'n snelle verzending verwacht. Ik wacht morgen de unboxing posts uit dit topic wel af. Lekker spannend!
11960 kg. Record? 
Toch gaat mijn Tomado blender al 10 jaar mee & still going strongAnoniem: 516869 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:22:
Princess is nog wel te doen. Maar Tomado is echt plastic troep eersteklas, de naam alleen al
[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 20-09-2014 05:44 ]
Toch net even anders zie ik;Uxstyle schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 01:00:
62 x 42 x 31,5 cm
9,92 kg
82,03 L
Klein maar fijn?
62 x 42 x 32 cm
9,92 kg
83,33 L
[ Voor 16% gewijzigd door pielle007 op 20-09-2014 08:01 ]
11,8 kilo hier. Kan hem helaas wel pas maandagavond ophalen.. Maar als jullie dan al hebben geconcludeerd dat het rotzooi is kan ik hem in ieder geval meteen retouren 😀
Er is 1 voordeel: ze worden niet in 1x verstuurd. Vandaag komen ze al bij sommige mensen binnen, en ze zijn nog te bestellen. Ik wacht dus lekker de eerste unboxingen wel af
Maar ik heb er ook niet al te hoge verwachtingen van.
[ Voor 3% gewijzigd door krietjur op 20-09-2014 07:13 ]
Yeah die van mij is 12.7 kilo 
61.5x42x42.5
en is er tussen 9:30 en 11:30
Komt er ook nog een ruil topic/ v&a advertentie?
Mijn vriendin hoopt op een broodrooster en ik op zo'n Princess bakplaat/ gourmet ding (en een eiersnijder
)
61.5x42x42.5
en is er tussen 9:30 en 11:30
Komt er ook nog een ruil topic/ v&a advertentie?
Mijn vriendin hoopt op een broodrooster en ik op zo'n Princess bakplaat/ gourmet ding (en een eiersnijder
van beide dozen nu ook track&trace binnen.
doos 1: 9020 g
doos 2: 9940 g
nog 259 op voorraad!
doos 1: 9020 g
doos 2: 9940 g
nog 259 op voorraad!
[ Voor 13% gewijzigd door rayvonrk op 20-09-2014 08:55 . Reden: voorraad ]
Box wordt vandaag gegeleverd tussen 15.30 en 18.30. Ben erg benieuwd! 
Afmetingen 61 x 42 x 32 cm
Gewicht 11,72 kg
Volume 81,98 L
Afmetingen 61 x 42 x 32 cm
Gewicht 11,72 kg
Volume 81,98 L
Royal vkb steakmessen 4 stuks
Rcr laurus whiskey glazen 6 stuks
Brabantia tritanium saus pan 16cm met glazen deksel
Home bugattie stoofpannetje
Pure kitchenwAre snijplanken
ADE beslagkom met weegschaal
En als klap op de vuurpijl espresso cupjes
Log net weer in en het gewicht en de omvang is inmiddels veranderdpielle007 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 07:00:
[...]
Toch net even anders zie ik;
62 x 42 x 32 cm
9,92 kg
83,33 L

60,5 x 42,5 x 31,5 cm
9,88 kg
80,99 L
maar wat vind je er van?Theelepel88 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:12:
Royal vkb steakmessen 4 stuks
Anoniem: 89419
@Theelepel88: ik begrijp dat je box geleverd is?
Oeh, had daar andere verwachtingen van.... Maar ja, is Mystery he.
Kun je een foto van de uitgepakte box posten?
Oeh, had daar andere verwachtingen van.... Maar ja, is Mystery he.
Kun je een foto van de uitgepakte box posten?
Hierbij de foto:

De box was 9880g en ja wat zal ik zeggen... Niet onaardig voor 40€ maar een hoop dingen die ik niet zal gebruiken... Ik wacht het ruil topic wel af haha

De box was 9880g en ja wat zal ik zeggen... Niet onaardig voor 40€ maar een hoop dingen die ik niet zal gebruiken... Ik wacht het ruil topic wel af haha
Kun je misschien specificeren wat de inhoud van het pakket precies is? Dan kunnen we bijvoorbeeld de waarde per product opzoekenTheelepel88 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:25:
Hierbij de foto:
[afbeelding]
kijk eens een paar post naar bovenoohh schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:28:
[...]
Kun je misschien specificeren wat de inhoud van het pakket precies is? Dan kunnen we bijvoorbeeld de waarde per product opzoeken
Moet zeggen dat het me niets tegenvalt
Als ik zo'n box krijg gaat het zeker retour. Hoop op tefalpannen (alle soorten en maten), want die kan ik heel goed gebruiken.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dat pannetje is het duurst, 100 euro?
Sorry maar zo'n box gaat bij mij retour, ik ben pas blij als er 2 elektronica apparaten tussen liggen, bijv. Blender en Koffieapparaat
Sorry maar zo'n box gaat bij mij retour, ik ben pas blij als er 2 elektronica apparaten tussen liggen, bijv. Blender en Koffieapparaat
En hoe komen ze aan de waarde van € 300,00?Theelepel88 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:25:
Hierbij de foto:
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
adviesprijzen nemen.Jumpman schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:35:
[...]
En hoe komen ze aan de waarde van € 300,00?
En die whiskeyglazen even snel gegoogled en kwam op 60 pond uit... dus ja dan zit je zo op de 300, snijplank was 30.Anoniem: 556529 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:40:
Ja heb de Brabantia sauspan gegoogeld die komt al op 84 euro!
Grappige is dat ze nog gewoon te bestellen zijn
de whiskeyglazen worden door RCR zelf verkocht op Amazon.de voor €64,35. tikt lekker aan zoAnoniem: 556529 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:40:
Ja heb de Brabantia sauspan gegoogeld die komt al op 84 euro!
Ja idd dan kom je er wel,de Curver box is zo te zien ook behoorlijk groot,en zal ook prijzig zijn.Theelepel88 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:42:
[...]
En die whiskeyglazen even snel gegoogled en kwam op 60 pond uit... dus ja dan zit je zo op de 300, snijplank was 30.
De glazen zijn wel mooi en voelen degelijk en zwaar aan, denk dat ik de box dus maar houd... even de reacties van de andere boxen afwachten misschien maar een 2e bestellen.
Op de nieuwe blokker folder wat maandag pas ingaat staat het ookWognummer schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:43:
Grappige is dat ze nog gewoon te bestellen zijn
61 x 42 x 32 cm
9.92 kg
81.98 L
Ben heel erg benieuwd, ga binnenkort op mezelf wonen dus kan eigenlijk alles goed gebruiken
Zolang er maar geen echt nutteloze zaken in zitten (10000 theelepeltjes oid).
9.92 kg
81.98 L
Ben heel erg benieuwd, ga binnenkort op mezelf wonen dus kan eigenlijk alles goed gebruiken
Deze ruimte is te huur!
Die van mij wordt vanmiddag geleverd. Gewicht: 11840 g.
Die van mij wordt als het goed is straks geleverd.
Gewicht: 9040 gram
Afmetingen 178x58x78
Afmetingen 178x58x78
178??? dat past maar net door de deur...Mr.Jingles schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:52:
Die van mij wordt als het goed is straks geleverd.
Afmetingen 178x58x78
Waar kan je afmetingen vinden?
Maar ik vind dit soort actie's altijd leuk, zie het als een loterij, waar ik soms ook meedoe en meestal niks win. Soms heb je geluk, meestal pech. Op zich is de box hierboven redelijk, niet dingen die ik nodig heb, maar dat heb je altijd. Meeste dingen in de keuken zijn niet elektrisch, dus meerdere elektrische apparaten lijkt me onlogisch. Dus het glas en snijwerk was gewoon logisch
Maar ik vind dit soort actie's altijd leuk, zie het als een loterij, waar ik soms ook meedoe en meestal niks win. Soms heb je geluk, meestal pech. Op zich is de box hierboven redelijk, niet dingen die ik nodig heb, maar dat heb je altijd. Meeste dingen in de keuken zijn niet elektrisch, dus meerdere elektrische apparaten lijkt me onlogisch. Dus het glas en snijwerk was gewoon logisch
LOL staat er niet op die site dat alles geleverd wordt in een curverbox..skoozie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:57:
[...]
178??? dat past maar net door de deur...
Dan hebben ze er hier 6 aan elkaar geplakt
Je hebt gelijk!ik hoop op tefal koekepan of iets dergelijks,maar het is idd net een loterijbadnews.nl schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:59:
Waar kan je afmetingen vinden?
Ik denk dat ik de Box niet terug breng,is ook zo gesjouw.of het moet echt troep zijn.
En er zal bij veel mensen wel wat op marktplaats belanden.
Net nog maar een bestelling geplaatst.
Waar kan je zien hoeveel ze nog van die boxen hebben ?
Waar kan je zien hoeveel ze nog van die boxen hebben ?
Ha die van mij is ook binnen.
Vind de inhoud wel ok, maar weet niet helemaal of ik er 40 euro voor over heb. Aantal dingen had ik ook gewoon al, maar de vriendin blijkt er wel blij mee te zijn
Inhoud:
1 curver box 40x60x40 (bol.com 19.99)
1 Thomas Rosenthal group vierkante grill pan van 27 cm (amazon.de 20 euro)
6 rcr Laurus whisky glazen (amazon.de 28,5 euro)
1 l'oca nera messenset (onbekend 10 euro??)
4 royal vkb steak messen (40gbp bij een vage winkel
)
10 nespresso capsules (ongeveer 1,5 euro)
1 vassio snack pedrini design black (3 snackbakjes met plateau) (ongeveer 2 euro)
En 1 pirex classic 4 in 1 20x20 ovenschaal (ongeveer 15 euro?)
Wellicht kunnen we dingen ruilen, oa een messenset heb ik al...
Vind de inhoud wel ok, maar weet niet helemaal of ik er 40 euro voor over heb. Aantal dingen had ik ook gewoon al, maar de vriendin blijkt er wel blij mee te zijn
Inhoud:
1 curver box 40x60x40 (bol.com 19.99)
1 Thomas Rosenthal group vierkante grill pan van 27 cm (amazon.de 20 euro)
6 rcr Laurus whisky glazen (amazon.de 28,5 euro)
1 l'oca nera messenset (onbekend 10 euro??)
4 royal vkb steak messen (40gbp bij een vage winkel

10 nespresso capsules (ongeveer 1,5 euro)
1 vassio snack pedrini design black (3 snackbakjes met plateau) (ongeveer 2 euro)
En 1 pirex classic 4 in 1 20x20 ovenschaal (ongeveer 15 euro?)
Wellicht kunnen we dingen ruilen, oa een messenset heb ik al...

[ Voor 28% gewijzigd door frankyboy707 op 20-09-2014 11:30 ]
Let op:
Geen V&A- of andere spam of "DM me maar".
Geen "ik ook" reacties, zorg voor inhoudelijke bijdragen.
Geen V&A- of andere spam of "DM me maar".
Geen "ik ook" reacties, zorg voor inhoudelijke bijdragen.