Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Kan iemand een vergelijking maken in snelheid van apps opstarten tussen de 720 en 735? Ik kan ook op youtube niets daarover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:24:
Kan iemand een vergelijking maken in snelheid van apps opstarten tussen de 720 en 735? Ik kan ook op youtube niets daarover vinden.
Een Lumia 720 heb ik niet op de pak. Vergeleken met een Lumia 820 is het ongeveer gelijk.
Dus dat maakt het gelijk of sneller vergeleken met een Lumia 720. Een Lumia 735 heeft net als een Lumia 820 1GB werkgeheugen. Een Lumia 720 heeft 512MB werkgeheugen.

Edit: Lumia 730 vs Lumia 920. Beetje knullig getest, maar wel is goed te zien dat een Lumia 730 sneller is. En dus zal een Lumia 735 sneller zijn als je Lumia 720.
http://www.youtube.com/watch?v=8WGgG5Q-urY

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:43:
[...]

Edit: Lumia 730 vs Lumia 920. Beetje knullig getest, maar wel is goed te zien dat een Lumia 730 sneller is. En dus zal een Lumia 735 sneller zijn als je Lumia 720.
http://www.youtube.com/watch?v=8WGgG5Q-urY
Grappig, had nog niet ontdekt dat je ook naar beneden kon vegen om een achtergrond app uit te zetten :+

Maar als de 730 al net even sneller is dan de 920 met zijn 1gb geheugen en 1,5ghz S4 dualcore Is het vast ook sneller dan de 720 met zijn 512mb en 1ghz S4 dualcore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-08 20:07
Sinds afgelopen zaterdag ook een gelukkige bezitter van deze prachtige telefoon, graag zou ik het scherm dus ook willen beschermen en een screenprotector willen aanschaffen. Welke raden jullie aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
Brazos schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Vind je dat echt nodig?

Heb de Lumia 720 nu 1,5 jaar en nog nooit een hoesje of protector op gehad, zit één krasje op. (behalve dat het glas nu sinds kort aan diggelen ligt, maar daar helpt een protector niet tegen :) )

Gewoon niet met sleutels/aanstekers/pennen e.d. in de broekzak doen, en niet met het scherm over een oppervlakte schuiven.
Tja ik heb het in feiten niet nodig aangezien ik er altijd zuinig op ben en heb nooit mijn telefoon bij scherpe voorwerpen die kunnen krassen. Maar het geeft me toch een prettiger gevoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van Skinomi zijn heel goed, maar ik twijfel nu er aan om dit keer geen screenprotector te nemen.
A. Vanwege Gorilla Glass 3 en B. Omdat een Lumia 735 'maar' ~250 euro is en ik 'm daardoor gelijk kan afschrijven. Verkoop boeit dus niet en zelfs met wat krassen kan ik er over een tijd altijd nog 100 euro voor vangen. Dat is 'bijna net zo geruststellend' als een screenprotector. En weer een plus voor een Lumia 735.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:05

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik twijfel er een beetje aan om dit hier te vragen, of in een groter WP8 topic. Mijn vraag is eigenlijk heel simpel:

Is het mogelijk om de offline kaarten op de SD-kaart te laten opslaan?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:51:
Ik twijfel er een beetje aan om dit hier te vragen, of in een groter WP8 topic. Mijn vraag is eigenlijk heel simpel:

Is het mogelijk om de offline kaarten op de SD-kaart te laten opslaan?
Sonny7 in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 625 - Deel 1"

Las het net toevallig :) Misschien heb je er wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Die heb ik ook al gelezen, maar volgens mij heb ik die app gewoon standaard er op staan, alleen dan niet meer in de beta-versie. ("Opslaginzicht" in het Nederlands) Toch mis ik de optie om de kaarten naar de sd-kaart te sturen.

Inderdaad, ook ik heb alles ingesteld om op de SD-kaart te laten opslaan, en toch komen de kaarten (juist erg ruimte-verslindend bij mij) in het interne geheugen terecht.

Ik ga het alsnog eens opnieuw proberen, eens kijken wat het doet. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:57
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:59:
Die heb ik ook al gelezen, maar volgens mij heb ik die app gewoon standaard er op staan, alleen dan niet meer in de beta-versie. ("Opslaginzicht" in het Nederlands) Toch mis ik de optie om de kaarten naar de sd-kaart te sturen.

Inderdaad, ook ik heb alles ingesteld om op de SD-kaart te laten opslaan, en toch komen de kaarten (juist erg ruimte-verslindend bij mij) in het interne geheugen terecht.

Ik ga het alsnog eens opnieuw proberen, eens kijken wat het doet. :)
Inderdaad 'opslaginzicht' is standaard geinstalleerd, echter heeft alleen de Beta versie de functie om kaarten op je SD kaart te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Aha, tot dát inzicht was ik nog niet gekomen. 8)7 Ik dacht de hele tijd (aan de hand van de screenshots) dat het dezelfde app was. Dat is dus niet zo. De standaard-app heet "Opslaginzicht" De app die het ook mogelijk maakt om de standaardlocatie van kaarten te wijzigen heet "Lumia-opslagcontrole" Ze zijn allebei gewoon van Microsoft.

Ook handig om zo'n voor de hand liggende functie standaard niet te implementeren. Inmiddels de kaarten verwijderd, instelling via die app omgezet, en nu opnieuw aan het downloaden. We zullen het zien.

En bij deze bevestigd dat dit de truc is om de kaarten op de SD-kaart te krijgen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door DrivinUCrazy op 14-10-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Voor de gebruikers: hoe snel start whatsapp op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Binnen een seconde. Er is geen "... hervatten" te zien, alleen de animatie waarbij de tiles wegklappen en whatsapp getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-09 21:03
Ligt de 735 al wel ergens in de winkels ? Heb gekeken bij Media markt/BCC. Wil deze misschien wel los gaan kopen. Had wel een 830 in me handen maar die is echt wel meteen weer stukje groter.. Is misschien ook een queeste van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze telefoon hebben ze bijna nergens helaas. Ben op zoek naar een witte 735 voor ongeveer 250 euro. Weet iemand waar ik deze kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:56:
Deze telefoon hebben ze bijna nergens helaas. Ben op zoek naar een witte 735 voor ongeveer 250 euro. Weet iemand waar ik deze kan halen?
De witte is lastig te vinden inderdaad voor de prijs van de zwarte=grijze. Ik heb een grijze gekocht en vraag van Sinterklaas een witte (en groene) cover CC-3086
Dan zijn ze waarschijnlijk volop beschikbaar. Als het ff kan doet Sinterklaas er ook een draadloos lader bij. Liefst de DT-903 http://www.youtube.com/watch?v=tWUQxBK3ZC0#t=18 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De Lumia 730 dual sim is inmiddels opgedoken op Amazon.de, "binnenkort leverbaar" en tegen een veel te hoge prijs (279 euro) maar dat zal wel rap zakken als ze er eenmaal zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Dreamvoid op 15-10-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:37
Jammer dat de 735 geen OIS heeft.

[YouTube: http://youtu.be/iTI8wyGmKt8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Resinman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:27:

[video]
scheelt niet zo heel veel, ik vind de 735 niet lelijkere beelden maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
badluckboy schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:12:
[...]

scheelt niet zo heel veel, ik vind de 735 niet lelijkere beelden maken?
Ik zie het als een enorm verschil. De Lumia 735 valt voor mij in ieder geval af als ik filmen belangrijk zou vinden.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resinman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:27:

[video]
Voor ~250 euro en dan ook nog OIS er in willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij mijn zoektocht naar een nieuwe gsm uitgekeken naar types die goed kunnen filmen en gewoon tot de conclusie gekomen dat de technologie er nog altijd niet is om als compact onderdeel in een smartphone een deftige HD opname te maken. Wanneer ik mijn volgende GSM aanschaf binnen 2-3 jaren hoop ik hierin een aanzienlijke vooruitgang te merken. Ik heb getwijfeld de 830 te nemen omwille van zijn betere camera, maar de 735 is compacter en verbruikt minder dus de keuze was snel gemaakt. Trouwens eindelijk bevestiging gehad van amazon.fr dat mijn 735 begin volgende week toekomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net opgemerkt dat amazon.fr zijn prijs verlaagd heeft naar 206,92 euro en dus ook voor mijn pre-order. Leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:46:
Net opgemerkt dat amazon.fr zijn prijs verlaagd heeft naar 206,92 euro en dus ook voor mijn pre-order. Leuk! :)
wat zijn de verzendkosten daar?

Hoeveel ampere output levert de bijgeleverde lader, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Geen verzendkosten, maar ik vermoed dat Bumblefeet in Belgie woont - Amazon.fr levert niet in Nederland.

Doorgaans hebben de Lumia's een 1A lader bijgeleverd, dat zal bij de 735 ws niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamvoid schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:00:
Geen verzendkosten, maar ik vermoed dat Bumblefeet in Belgie woont - Amazon.fr levert niet in Nederland.

Doorgaans hebben de Lumia's een 1A lader bijgeleverd, dat zal bij de 735 ws niet anders zijn.
Juist.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Dreamvoid schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:00:

Ik las ergens dat het een 0.750 A lader is, ik kan het bijna niet geloven aangezien er een relatief grote batterij in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik zit al op het betaalscherm terwijl ik met mijn nl adres heb ingelogd.
Alleen is mijn frans zo slecht dat ik geen idee heb of er ergens staat dat ze niet naar NL leveren maar dat ik hem moet komen ophalen ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Dat Amazon die telefoon vrolijk tegen 206 euro levert in Belgie betekent ook dat al die commotie rond de officiële Belgische adviesprijs van 299 euro totaal onzinnig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2d19zmh.jpg

Oh nee, dat is: Livraison en 1 jour ouvré aux Pays-Bas

Dit is normaal
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2n19xzr.jpg

hahaha, ook nuttig
Un crédit de 3 euros vous a été offert sur les applis, jeux de l'App-Shop Amazon pour Android. Il a été ajouté à votre compte App-Shop et est valable jusqu'au 31 décembre 2014.
Android store _/-\o_

[ Voor 94% gewijzigd door hjs op 16-10-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Ah, het is enkel de gratis bezorging die Amazon.fr voor Frankrijk/Belgie aanbiedt, ze verzenden dus toch ook naar NL, maar dan voor wat euro's extra. Goed om te weten natuurlijk.

Nou nog de Lumia 730 tegen dit soort prijzen en mijn keus tussen deze en de Asus Fonepad 7 begint moeilijk te worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Dreamvoid op 16-10-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

badluckboy schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Ik las ergens dat het een 0.750 A lader is, ik kan het bijna niet geloven aangezien er een relatief grote batterij in zit.
Klopt, er zit een lader van 0,75A in. Viel mij ook al op bij het uitpakken. Ik gebruik dan ook de lader van mijn tablet; die kan probleemloos 2A leveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:02
Dreamvoid schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:07:
Dat Amazon die telefoon vrolijk tegen 206 euro levert in Belgie betekent ook dat al die commotie rond de officiële Belgische adviesprijs van 299 euro totaal onzinnig was.
Nokia hanteert adviesprijzen en die vallen altijd een stuk lager uit als het toestel door de commerciële molen is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducktape7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-07 20:40
Het is inderdaar maar een 750mA lader, vond ik ook erg weinig. De draadloze lader is ook maar 750mA, een DT-900, dus niet echt het nieuwste model, maar hij zat er gratis bij. Hij laadt niet erg snel op, maximaal aan een 30% per uur. De bedrade lader doet het wel sneller, ongeveer 80% op anderhalfuur. Bijna dubbel zo snel, met nochtans dezelfde hoeveelheid stroom die de lader kan leveren. Achja, laden gebeurt toch vooral 's nachts, dus ik klaag niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:27
Hm,nog steeds een nette prijs bij amazon.fr met verzending naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Levertijden en prijzen horen in hun eigen topic thuis. Het is niet de bedoeling dat dat soort zaken in een ervaringen topic besproken worden.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Ik twijfel, kan nu een 735 voor een kennis kopen, of hou die zelf voor mn moeder en geef haar 925 weg (die heeft ze net 6 mnd). Maar Nokia/Microsoft maken zulke rare beslissingen steeds:

735 nadelen tov de 925:
- stuk langer (das een belangrijke)
- scherm ietsje lagere ppi (312 vs 332)
- back camera kleinere sensor en minder megapixel
- camera geen optische stabilisatie
- geen RDS?
- geen ondersteuning voor dualband wifi

De voordelen:
- iets smaller
- wireless charging is ingebouwd, hoef niet moeilijk te doen om het element uit de case te slopen en in de telefoon te proppen, wat ik van plan was voor de 925
- de Snapdragon 400 is wellicht zuiniger en de accu heeft 200mAh meer
- betere frontcam
- SD ondersteuning al boeit mij dat geen drol als de telefoon 16GB of 32GB zou hebben maar deze heeft 8GB dus wel handig
- Bluetooth 4.0

Ik merk niet heel veel van de optische stabilisatie maar ze is wel gewend mooie foto's te maken met de 925..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tja.... allebei goede toestellen, op hun eigen manier, maar ik ben in zulke gevallen altijd voor 't ex-topmodel, dus de 925. De camera van de 925 is echt wel beter, dus wanneer je moeder graag mooie foto's maakt, zou ze de 925 moeten houden. De 735 heeft dan weer een betere frontcamera, maar ik gok zomaar eens, dat je moeder geen selfies maakt ;)

Maar 't belangrijkste: wat vindt je moeder zelf? Met 6 maanden is haar 925 qua leeftijd nog niet aan vervanging toe, wil ze wel een andere telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 19:31
Je kan ook moeilijk stellen dat Nokia/Microsoft hierin rare beslissingen maakt. Je vergelijkt immers een oud topmodel met een nieuw budget-middensegment model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net in het topic van de Lumia 925 gereageerd, maar ook hier vast interessant:
Of de Snapdragon 400. Waar de Lumia 925 van mijn vrouw makkelijk de dag door komt, zie ik een duidelijk verschil met deze, mijn vorige Lumia 820 en mijn nieuwe Lumia 735. Ik heb mijn Lumia 735 pas een kleine week, maar zie nu al dat de accuduur minstens anderhalf keer zolang is. En dat is voorzichtig ingeschat. Ik denk dat de accuduur een verdubbeling of meer wordt. Best veel verschil dus.
Als je toch al iedere dag oplaadt, maakt het niet uit uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu ruim een week en hij heeft al enkele keren tijdens gebruik spontaan een reboot gedaan. Op internet is dit al enkele jaren van andere Lumia toestellen bekend. Ik kon net zo goed bij Android blijven, want dat was net zo instabiel. Heeft iemand met de Lumia 735 hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:36:
Ik heb het toestel nu ruim een week en hij heeft al enkele keren tijdens gebruik spontaan een reboot gedaan. Op internet is dit al enkele jaren van andere Lumia toestellen bekend. Ik kon net zo goed bij Android blijven, want dat was net zo instabiel. Heeft iemand met de Lumia 735 hier ook last van?
Dan is er waarschijnlijk iets niet goed met je toestel. Probeer eens een soft reset (aan/uit knop en volume down 10 seconden inhouden). Ik heb m'n Lumia 920 nu dik anderhalf jaar, maar het toestel is maximaal 2-3 keer spontaan opnieuw opgestart. Spontaan herstarten kan verschillende oorzaken hebben, van een verkeerd geinstalleerde app tot aan een hardware defect.. zou dus eerst een soft dan wel hard reset proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope. Heb ik na >2 jaar nog nooit gehad met een Windows Phone.
En heb het ook op mijn Lumia 735 niet (heb ik een klein weekje nu)
100% stabiel.
Als het geen app is, even snel omruilen. Je hebt 'm nog maar net en dan is omruilen zo gebeurd.
Inclusief terugzetten met een backup.

Accuduur: Ik verbaas me over de accuduur. Nu na 1 dag en 10 uur op 57%. En dat is inclusief 2 uur (fiets)navigatie. En dan zegt batterijbesparing: nog 1 dag en 7 minuten 7 uur. Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 735 en nano-sim vandaag toegekregen, zeer tevreden tot nu toe! Heb wel even wat zitten sukkelen met pre-installed apps die niet verdwenen; Ik had in het overzicht al deze nutteloze apps verwijderd. Na update van de gsm kwamen ze echter terug in mijn overzicht en kon ik ze niet openen. Heb ze dan één voor één opnieuw moeten installeren en opnieuw verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducktape7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-07 20:40
Gisteren na een volledige dag van 6u tot 23u nog 80% over. Was een rustige dag op zich, maar toch wel degelijk een halfuur genavigeerd, een 2uur muziek geluisterd, een tiental berichten gestuurd, en s'avonds nog een halfuur gechat via messenger. Data stond zo nu en dan ook aan, oa tijdens het navigeren. In totaal een 2 uur. Best tevreden.
Over de spontane reboot: 1 gehad in mn eerste week, weet nog niet goed wat er van te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Reboot kan natuurlijk ook komen dat er een drivertje nog niet helemaal 100% is in de software en dat dat bij een volgende update een stuk beter gaat worden.

Morgen krijg ik hem binnen als het goed is, ben zeer benieuwd.
Had vorige week al bij ibood een microsd kaartje besteld, maar die wordt pas volgende week verstuurd :(
Gelukkig was een collega ook op zoek naar een geheugenkaartje, dus die neemt volgende week mijn kaartje over en ik heb een nieuwe besteld :) (ook morgen binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:49:
[...]

Accuduur: Ik verbaas me over de accuduur. Nu na 1 dag en 10 uur op 57%. En dat is inclusief 2 uur (fiets)navigatie. En dan zegt batterijbesparing: nog 1 dag en 7 minuten 7 uur. Nice :)
Wat voor fiets navigatie gebruik je?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daffie82 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:44:
[...]
Wat voor fiets navigatie gebruik je?
Cyclometer en Navigon

Cyclometer draait de hele route (en roept onderweg informatie over de speaker)
en Navigon een gedeelte van de route (omdat ik gisteren een nieuwe route aan het rijden was)

Heb Runtastic en andere apps geprobeerd, maar bleef terugkomen bij Cyclometer.
Binnenkort ga ik de app van fietstijden.nl eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonny7 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:15:
[...]

Dan is er waarschijnlijk iets niet goed met je toestel. Probeer eens een soft reset (aan/uit knop en volume down 10 seconden inhouden). Ik heb m'n Lumia 920 nu dik anderhalf jaar, maar het toestel is maximaal 2-3 keer spontaan opnieuw opgestart. Spontaan herstarten kan verschillende oorzaken hebben, van een verkeerd geinstalleerde app tot aan een hardware defect.. zou dus eerst een soft dan wel hard reset proberen.
Heb nu een soft reset gedaan en probeer apps zoveel mogelijk af te sluiten dmv de back toets. Tot nu toe geen reboot meer gehad. Ducktape7 heeft ook al 1 reboot gehad in de eerste week, dus waarschijnlijk zit er toch nog iets in de software fout.

Voor de rest is het een goede snelle smartphone. De batterijduur, de camera, het oled scherm en de navigatie zijn de grootste pluspunten van deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Marly schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:50:
Tja.... allebei goede toestellen, op hun eigen manier, maar ik ben in zulke gevallen altijd voor 't ex-topmodel, dus de 925. De camera van de 925 is echt wel beter, dus wanneer je moeder graag mooie foto's maakt, zou ze de 925 moeten houden. De 735 heeft dan weer een betere frontcamera, maar ik gok zomaar eens, dat je moeder geen selfies maakt ;)

Maar 't belangrijkste: wat vindt je moeder zelf? Met 6 maanden is haar 925 qua leeftijd nog niet aan vervanging toe, wil ze wel een andere telefoon?
Gaat er puur om dat haar zus een nieuw toestel moet, we gaan een 735 aanschaffen maar haar zus gebruikt nauwelijks mobiel... dus beide personen zullen niet heel veel gebruik gaan maken van de camera.
Terpstars schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:06:
Je kan ook moeilijk stellen dat Nokia/Microsoft hierin rare beslissingen maakt. Je vergelijkt immers een oud topmodel met een nieuw budget-middensegment model...
Ik vergelijk toestellen van hetzelfde formaat en in dezelfde prijsklasse (supergoedkoop, budget, superduur). De 735 is de enige compacte die qua formaat met "oud topmodel" 925 te vergelijken is.
offtopic: Tweakers.net review van de 925 gaf aan dat het niet echt als opvolger van de 920 kon worden gezien + De 530 is geen opvolger van de 520, dat is de 630 + De 625 was eigenlijk zo groot als een phablet... dus er zijn wel wat vreemde dingen gebeurd, maar niet zo erg.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:00:
Ik heb net in het topic van de Lumia 925 gereageerd, maar ook hier vast interessant:
Of de Snapdragon 400. Waar de Lumia 925 van mijn vrouw makkelijk de dag door komt, zie ik een duidelijk verschil met deze, mijn vorige Lumia 820 en mijn nieuwe Lumia 735. Ik heb mijn Lumia 735 pas een kleine week, maar zie nu al dat de accuduur minstens anderhalf keer zolang is. En dat is voorzichtig ingeschat. Ik denk dat de accuduur een verdubbeling of meer wordt. Best veel verschil dus.
Als je toch al iedere dag oplaadt, maakt het niet uit uiteraard
Kijk dat zal de doorslag geven! Moeder gebruikt het toestel veel meer dus die heeft meer baat bij de 735, mits ze het niet erg vind dat hij iets langer is. Dan zijn de foto's maar iets minder. Geen ramp. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Zo te zien is de 730 nu te koop voor €260,-
http://www.midimedia.nl/nokia-lumia-730-dual-sim-orange/
Hopelijk daalt dit binnenkort, want ik wil er een hebben. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel_flappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06 10:44
Driftkikker schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:31:
Zo te zien is de 730 nu te koop voor €260,-
http://www.midimedia.nl/nokia-lumia-730-dual-sim-orange/
Hopelijk daalt dit binnenkort, want ik wil er een hebben. :'(
Ik heb 'm bij Amazon.de gekocht en leverdatum staat nu op 24 oktober.
Hij kost daar 223,30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Een nieuwe whatsapp versie zou deze telefoon erg sieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Vraagje aan de gebruikers van de 735, je kan de schermkleuren en dergelijke zelf instellen/calibreren. Zijn er mensen die dit aangepast hebben en wat zijn de bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Laatst online: 26-02-2024
badluckboy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:20:
Een nieuwe whatsapp versie zou deze telefoon erg sieren.
Dit past meer in het whatsapp topic, maar wat mis je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Tjonge, vijf rijen naast elkaar krijg ik niet vol.
Jammer dat je geen vier kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Niet online
Vijf rijen naast elkaar? Het is toch of drie middelgrote tiles of 6 kleine naast elkaar?!

Begin me er nu ook over te verbazen hoe lang de batterij mee gaat, ik gebruik naar mijn idee mijn telefoon redelijk veel maar nu ik "leesbaar in direct zonlicht" heb uitgeschakeld lijkt de batterij opeens veel langer mee te gaan. Voorheen haalde ik niet meer dan 24 uur en had ik het idee dat die verhalen over batterij duur in dit topic overdreven waren maar nu .... (zie onderstaande afbeelding)

Afbeeldingslocatie: https://6ljoka.bl3301.livefilestore.com/y2pNKhxTApnJICrQHIUABJGnZzraX4v9U5Qr9TtZGcX1H3bekswk6du-uCeCKliqmfRPvIQdYF_Ac-dOpJo1ON04pqVeyhje2DnBUycm1M0Bac/wp_ss_20141023_0001.png

_/-\o_ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ja 6, foutje :+
Ben nog flink aan het puzzelen hoe dat nu in te delen, een middelgrote tile vind ik vaak teveel info hebben en zo'n kleintje is wel weer erg klein en wordt het zo snel druk. Heb er ook maar een paar lege tiles tussen gezet anders kreeg ik m'n scherm niet vol icm met het achtergrond plaatje ;)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/35bhuyx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:05:
Ja 6, foutje :+
Ben nog flink aan het puzzelen hoe dat nu in te delen, een middelgrote tile vind ik vaak teveel info hebben en zo'n kleintje is wel weer erg klein en wordt het zo snel druk. Heb er ook maar een paar lege tiles tussen gezet anders kreeg ik m'n scherm niet vol icm met het achtergrond plaatje ;)
Je kunt ook mappen proberen als je dat nog niet hebt geprobeerd. Hoef je niet met kleine tiles te werken, maar heb je wel veel informatie op een kleine ruimte. Ik heb bijvoorbeeld een map games, waar mijn favoriete games in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Ik heb hem vandaag besteld via bol.com, daarnaast kwam ik hem nadat ik hem heb besteld de telefoon tegen in mediamarkt. Als ik alle fotos op internet bekijk is de grijze kleur behoorlijk zwart, maar in de mediamarkt was hij nogal grijs wat ik erg lelijk vond. Isie echt zo grijs? Ik heb voorheen een lumia 800 en 720 gehad en deze waren nogal zwartig. Hij lijkt kwa kleur totaal niet op grijze kleur op de foto's.

In de winkel had hij deze kleur:

Afbeeldingslocatie: http://www.ledr.com/colours/grey.jpg

terwijl hij op alle foto's zo'n kleur heeft

Afbeeldingslocatie: http://static.neow.in/images/uploaded/2014/09/lumia-735-830-handson-04a_story.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door badluckboy op 23-10-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
Hij is donkergrijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
welke van de 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
appel_flappie schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:00:
Ik heb 'm bij Amazon.de gekocht en leverdatum staat nu op 24 oktober.
Hij kost daar 223,30 euro.
Waar dan? Ik zie hem bij Amazon enkel voor 279 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
Zo'n beetje tuusen beide foto's in, heb het toestel hier niet meer, kan dus niet vergelijken. Wel stukje grijzer dan de 720

Deze afbeelding laat t wel redelijk zien:
Afbeeldingslocatie: http://cnet1.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/08/27/5a3a8a5d-2598-4832-88b8-8c0bce7f4cba/thumbnail/770x433/36b05c0c7483c81266d069a700ce401b/nokia-lumia-735-10.jpg
Zwarte achtergrond met donkergrijs toestel

[ Voor 34% gewijzigd door rreurink op 24-10-2014 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Hoe kan die van mediamarkt nou lichtgrijs zijn? Productie fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Niet online
Mijn grijze 735 heeft ook de kleur zoals op de laatste foto en wanneer het licht er niet op schijnt lijkt dat natuurlijk donkerder. Maar zelfs wanneer ik hem in vol zonlicht heb dan wordt hij nooit zo lichtgrijs als het grijs in de afbeelding van badluckboy.

Ik zit er ook nog aan te denken om een andere kleur cover te kopen, ik heb de groene gezien en die is echt KNAL groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-09 16:05
Ik wil een witte maar die is overal veel duurder dan de andere kleuren. Waarom!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Niet online
Denk dat er iets mis is met de productie van de witte covers of iets dergelijks, de witte wordt ook niet als losse cover aangeboden. Zie: http://www.microsoftstore...30735/productID.307949700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn 735 nu een week in gebruik en eerste laadbeurt haalde ik er nipt 3 dagen mee, geen intensief gebruik, maar toch al serieus wat zitten gamen en foto's nemen bij momenten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een goede earphone set (met mic) die compatible is met m'n nieuwe nokia 735. Op de nokia site staan er nog geen earphones bij de accesoires genoemd voor deze telefoon. Zijn er nog speciale type earphones nodig voor Nokia 735 of Windows phones in het algemeen?
Mijn oude nokia (symbian) earphones doen het niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Niet specifiek voor de Lumia 735, maar wel voor Windows Phones in 't algemeen, heb je idd speciale earphones nodig, zoals je zelf ook al gemerkt had. Je kunt op de Nokia site dus kijken bij de accessoires voor de andere Lumias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ervaar ik niet. Eerder dat Nokia (met symbian) en anderen zich vroeger en soms nog steeds er een andere standaard op na hielden en houden. Alles wat ik in mijn Lumias geprikt heb, of via BT geconnect heb, werkt. Dus ik ervaar juist dat Windows phones, en Lumias dus, zich juist aan 'de standaard' houden.
Of het is stom toeval maar dat lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Zou best kunnen, gebruik zelf BT en dat werkt natuurlijk sowieso, want het verschil met de oordopjes voor Symbian telefoons ligt aan de connector, heb ik me laten vertellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Marly op 26-10-2014 21:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Wat is er zo speciaal aan een 3.5mm jack plug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zo'n plug bestaad uit een aantal delen gescheiden door rubberen ringen. Vroeger werd er nog wel eens geschoven met de plek van die metalen ringen, waardoor een koptelefoon in het ene toestel perfect werkte, maar in de andere niet. Daarom ook dat je een lange tijd op elk doosje zag staan voor welke toestellen het geschikt was. Moet overigens zeggen dat zolang je geen microfoon in je oordopjes hebt zitten je tegenwoordig eigenlijk altijd wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Ah, ik zie het hier uitgelegd:
http://forums.windowscent...dards-omtp-ahj-apple.html
De nieuwe Lumia's zijn blijkbaar "universeel", behalve dan weer voor Apple's eigen standaard.

[ Voor 24% gewijzigd door Dreamvoid op 26-10-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
3.5mm is uiteraard standaard, maar iemand vertelde me, dat er tussen Amerika en Europa nog verschillen waren, vandaar dat Symbian oordopjes niet met Windows Phones werken. Heb, eerlijk gezegd, niet verder gevraagd, waar die verschillen in zaten, omdat ik altijd BT gebruik.

Edit:
Lees nu, dat er nog 'n post is bijgekomen, terwijl ik de mijne typte. De tekst onder de link zal dan wel zijn, wat onze kennis bedoelde.

[ Voor 25% gewijzigd door Marly op 26-10-2014 22:19 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Niet online
.

[ Voor 120% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Brazos schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:42:
[...] *Edit, ik zie net dat 2 polig niet standaard is, maar 3 polig, dan had Nokia 4 polig o.i.d. (in ieder geval één extra). [...]
4 inderdaad. Dat is overigens ook een standaard, maar niet een die door veel bedrijven werd gebruikt. De iPhones gebruiken het overigens wel. De Nokia N900 kon er btw ook video overheen sturen.
Voorbeeld is de middelste hiervan: https://upload.wikimedia....nd_iPhone_audio_plugs.JPG Die extra ring gebruiken ze bij de iphone voor dat knopje.

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 26-10-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 15:16
Ik zit te kijken naar een nieuwe high-end muziekspeler, en de ipod touch 5G viel af vanwege prijs/opslag en itunes, en de androids vielen af omdat ik ook WP eens een kans wil geven.

Nu kwam ik dus de lumia 735 tegen, ongeveer even duur als een 32GB ipod touch 5G, en ik kan er ook gewoon Spotify op gebruiken. Spotify wordt gebruikt naast een 64GB SD kaart met daarop MP3's en flac. Resteren dan nog twee vraagjes:

- Hoe is het geluid uit de 3.5mm jack? Ik gebruik high-end in-ears (Sony XBA-H3, XBA-4ip en Shure SE215) dus signal/noise ratio moet goed zijn, output (in volt) degelijk voor de Sony's (die hebben hoge weerstand vanwege passieve crossover icm BA), enz.

- Hoe is equalizing geregeld binnen WP? Ik weet dat je bij android talloze equallizers kan gebruiken en dat dit ook mooi integreerd met apps zoals spotify.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

[ Voor 4% gewijzigd door Trishul op 27-10-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Niet online
.

[ Voor 103% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brazos schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:00:
[...]
Ik kan .....
[...]

WP heeft standaard een ingebouwde EQ, met voorinstellingen of handmatig per frequentie, "Dolby headphone" optie en audio afvlakking.
Bijna helemaal goed, behalve de 'Dolby headphone'. Dat is alleen bij de duurdere modellen. Bij de oude reeks zo uit mijn hoofd vanaf de Lumia 820 en de nieuwe vanaf de 830. Maar dat weet ik niet zeker.

Een Lumia 730/735 heeft geen 'Dolby headphone'. Wel dus de EQ en 'Surround-sound verbetering voor hoofdtelefoons'. Of die laatste is het zelfde als 'Dolby headphone'. Dan heb ik niets gezegd :X

Voor mij klinkt het prima. Zou niet eens weten waar ik op moet letten. :?

FWIW Gisteren heb ik onder reviews 'mijn 2 weken ervaring met mijn Lumia 735' geplaatst.
.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is rommel. Doet elke dag wel minimaal een keer een reboot. Nokia "care" doen hem ook alleen resetten. Je kunt Nokia nog niet eens fatsoenlijk bereiken. Zoek op Google naar lumia random reboot en je merkt gelijk dat je niet de enige bent. Ik raad iedereen af dit te kopen. Goedkoop is duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:13:
Het is rommel. Doet elke dag wel minimaal een keer een reboot. Nokia "care" doen hem ook alleen resetten. Je kunt Nokia nog niet eens fatsoenlijk bereiken. Zoek op Google naar lumia random reboot en je merkt gelijk dat je niet de enige bent. Ik raad iedereen af dit te kopen. Goedkoop is duurkoop.
200 euro goedkoop?? 8)7 Tja ik laat me toch verleiden hier op te reageren... Als je het een beetje fatsoenlijk op de Nokia pagina zoekt, kun je hem zo aanmelden voor reparatie. Je toestel is duidelijk defect.. Het merendeel van de Lumia gebruikers heeft nergens last van en om het dan direct als rommel te bestempelen is vrij kansloos imo... Gewoon duidelijk je probleem uitleggen aan Nokia en als het na driemaal nog niet is opgelost kun je een nieuw toestel eisen. Wellicht moet je gewoon beter uitzoeken waarom je toestel reboot?? oude simkaart? Geen beste SD kaart? Verkeerd geinstalleerde app? Al eens een soft reset geprobeerd? Hard-reset? Je gaat wel erg kort door de bocht op deze manier..

En je toestel aanmelden voor reparatie is echt een eitje.. iedereen kan dat.. Nokia is ook prima te bereiken over de telefoon/Twitter/Facebook/e-mail.. Heb je het op zondag geprobeerd misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dan vraag ik me ook af wat je er mee doet? Welke apps heb je geïnstalleerd? Welke apps gebruik je op het moment dat je problemen krijgt?

Want ik heb nergens last van, ben blij met die paar apps die ik gebruik, en blij met de sublieme navigatie, het mooie scherm en de accuduur. Ik vind het alleen een beetje groot, zoals zo'n beetje iedere telefoon tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt alleen chatten tijdens kantoortijden met Nokia. Geen mail of telefoonnummer te vinden. Hij is al weg geweest en het probleem is er nog. Dat vind ik gewoon een slechte service.

De sim kaart en sd kaart zijn nieuw. Reboots gebeuren random tijdens gebruik maar nooit in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 735 nu al een week in gebruik en nog niet meegemaakt dat hij reboot tijdens gebruik.

Iemand die weet waar je in de instellingen kan aanpassen zodat de gsm die korte trilling niet meer doet wanneer je de back/home/search knoppen gebruikt? Edit: gevonden, dit zit bij "aanraken" in de instellingen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe even normaal. Omdat jij 1 defecte Lumia 735 hebt is iedere Lumia 735 rommel ? |:(
Heb de mijne nu ~2 weken en blijkt 100% stabiel.

Zoeken op het internet op 'X random reboot' helpt niet als je te veel hits krijgt. Zoek maar eens op ''<android of iphone of blackberry of whatever> random reboot'. Zou dan allemaal rommel zijn :F

Om je maar te helpen: Nokia heeft vast niet met je simkaart en sd kaart getest.
Heb je al eens geprobeerd om een dag zonder sim en sd kaart te doen? En dan gelijk even zonder extra apps. Puur om uit te sluiten of een van die drie de boosdoener is. Ik ken iemand die ook dacht dat het aan zijn smartphone lag. Was ook alleen bij actief gebruik en niet bij standby. Ook met een nieuwe sim kaart. Bleek de sim kaart de boosdoener.

Enne, mocht je Lumia 735 toch defect zijn, hoe lang heb je 'm nu?
Als het binnen een dag gebeurt, zit je vast nog in je periode voor gratis omwisseling. En kan je 'm zo omwisselen bij de winkel waar je 'm gekocht hebt. Was al bij je opgekomen?

Edit: had ik je zelfs al verteld. Verwijderd in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 730/735 - Deel 1"
Waarom heb je dat niet gedaan? Je had 'm toen pas een week. Dan had je na omwisseling al snel een conclusie kunnen trekken. En al terug lezende ben je zelfs heel tevreden. En nu ben je boos en ga je hier met modder gooien. Niet erg volwassen denk je ook niet? Afijn, ik hoop voor je dat het de sim kaart is. Een happy end is altijd het mooiste. En anders weer terugsturen naar Nokia en een andere eisen.

Doe je ding en laat ons weten wat het resultaat is.
.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:10:
Ik heb mijn 735 nu al een week in gebruik en nog niet meegemaakt dat hij reboot tijdens gebruik.

Iemand die weet waar je in de instellingen kan aanpassen zodat de gsm die korte trilling niet meer doet wanneer je de back/home/search knoppen gebruikt? Edit: gevonden, dit zit bij "aanraken" in de instellingen :)
Zo fijn dat die optie er op zit. Geen trilling en geen knoppen te zien = ultra clean 8)

Alleen: wanneer komen de witte en groene covers beschikbaar. Moet wel voor <+:) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 15:16
Brazos schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Ik kan weinig uitgebreide specificaties vinden over de 3,5mm aansluiting/dac. In ieder geval is het uitstuurvoltage van Nokia's over het algemeen hoog.

Eigenlijk is het het beste dat het uitstuurvoltage van een niveau is dat je op normaal luisterniveau het volume hoog kunt zetten. Ruis is namelijk een (zo goed als) vast gegeven, dus hoe hoger het volume hoe beter de s/n ratio.

De S/N ratio op 0db heb je dus ook niet zoveel aan als die al bekend is.

[...]

WP heeft standaard een ingebouwde EQ, met voorinstellingen of handmatig per frequentie, "Dolby headphone" optie en audio afvlakking.
Bedankt. Ik lees wel wisselende ervaringen over de noise levels van de lumia's maar dit gaat dan over oudere modellen, en dus niet de splinternieuwe modellen. Ik denk dat een hands-on ervaring uitsluitsel geeft, maar ik ken werkelijk niemand met een lumia helaas. Alles is iphone of Android om mee heen.

Is er misschien iemand op dit forum die ervaring heeft met high end in ears en zijn/haar lumia 735?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de racties over de headphone!
Ben trouwens ook zeer te spreken over mijn nieuwe Lumia 735 White! Was net op tijd met bestellen voor 249.- voordat ie uitverkocht was en nu alleen voor veel meer te krijgen is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Heb mijn 735 nu bijna een week en komende vanaf Android ben ik aangenaam verrast over de werking van wp8.1. Ben er zelfs zo tevreden over dat er nu ook al 1 voor mijn vrouw onderweg is.

Het enige wat ik tot nu toe mis is een notificatieledje, als het scherm zwart is zie je dus niet of er een berichtje is binnengekomen. Zal ik daar mee moeten leren leven of kan ik nog iets instellen of wellicht een app hiervoor installeren?

Voor de rest is het wat mij betreft een top telefoon!

Het draadloos opladen lijkt me trouwens ook wel wat dus bij Banggood heb ik gelijk maar zo'n oplader besteld. Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ArwinV schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:50:

Het enige wat ik tot nu toe mis is een notificatieledje, als het scherm zwart is zie je dus niet of er een berichtje is binnengekomen. Zal ik daar mee moeten leren leven of kan ik nog iets instellen of wellicht een app hiervoor installeren?
Glance 8)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 18:26
Glance zit toch niet op de 735?? Als dat wel zo is, ben ik definitief verkocht namelijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Flitz76 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:34:
Glance zit toch niet op de 735?? Als dat wel zo is, ben ik definitief verkocht namelijk ;-)
Nope, zit er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Flitz76 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:34:
Glance zit toch niet op de 735??
Dat heb ik ook niet gezegd, dat is net de reden waarom ik geen 735 ga kopen.
Enige wat ik wou zeggen is dat dit bij de toestellen met glance dus wel is :)

[ Voor 32% gewijzigd door daffie82 op 28-10-2014 15:19 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste