Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
Donstil schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:05:
Iets is alleen te duur voor mensen die het niet kunnen betalen.

Even iets anders dan gezeur rond de prijs, er is nu ook een Hands-om van de Plus.
http://www.idownloadblog....-hands-on-iphone-6-6plus/
Dit waren toch filmpjes van vòòr de introductie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:31

Aight!

'A toy robot...'

Ik was ook aan het kijken welke iphone ik nou zou willen. Moet toch echt eerst even in de winkel kijken of het de 6 wordt of de 6+ i.v.m grootte.

Ik was heb nooit muziek op mijn iphone 5 staan, maar laatst met 4000+ foto's werd hij toch vol :P. Nu zag ik dus dat je bij iCloud 100gb voor 3 euro per maand kan bijkopen.

Ik denk dat ik dat mooi doe en dat in combinatie met de 16 gb heb ik meer dan voldoende. (hoop ik)

Eerst van de week maar eens langs de winkels om een leuke abonnement aanbieding te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:26:
[...]

Dit waren toch filmpjes van vòòr de introductie?
Die eerste had ik al wel gezien maar die van de Plus nog niet.
Kan hem gemist hebben hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Aight! schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:36:
Ik was ook aan het kijken welke iphone ik nou zou willen. Moet toch echt eerst even in de winkel kijken of het de 6 wordt of de 6+ i.v.m grootte.

Ik was heb nooit muziek op mijn iphone 5 staan, maar laatst met 4000+ foto's werd hij toch vol :P. Nu zag ik dus dat je bij iCloud 100gb voor 3 euro per maand kan bijkopen.

Ik denk dat ik dat mooi doe en dat in combinatie met de 16 gb heb ik meer dan voldoende. (hoop ik)

Eerst van de week maar eens langs de winkels om een leuke abonnement aanbieding te krijgen.
200GB voor 3,99 per maand.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Nitai schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:42:
[...]

200GB voor 3,99 per maand.
Dan nog de vraag of wij de bestanden in de cloud kunnen zetten. Apple vereist volgens mij om de bestanden lokaal op te slaan (correct me if I'm wrong). Dropbox lijkt voorlopig, met name vanwege het automatisch uploaden van de foto's naar Dropbox, de beste optie. Vervolgens kun je alles verwijderen en verder met het schieten van video's.

An  a day keeps the doctor away.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38
Beide modellen hebben zoals het nu lijkt 1GB aan ram

http://www.applespot.nl/6...eugen-voor-iphone-6-plus/

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

iApp schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:44:
[...]

Dan nog de vraag of wij de bestanden in de cloud kunnen zetten. Apple vereist volgens mij om de bestanden lokaal op te slaan (correct me if I'm wrong). Dropbox lijkt voorlopig, met name vanwege het automatisch uploaden van de foto's naar Dropbox, de beste optie. Vervolgens kun je alles verwijderen en verder met het schieten van video's.
Volgens mij wel, want je Photostream is sowieso in de cloud beschikbaar, je camera roll is dat niet per definitie (tenzij je het aanzet)., Ik heb het wel, maar ik backup m'n foto's via een app genaamd Photosync naar m'n NAS. Dit is gewoon handig voor een volledige backup van m'n iDevices en die van m'n vrouw.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 13:06

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dan toch de 16gb plus halen in mijn geval? Ivm dropbox etc? Gamen doe ik niet, muziek ook niet veel, apps en foto's van mijn kids...

Heb nu nog mijn zin gezet op de 64gb iPhone 6

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
iApp schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:44:
[...]

Met OneDrive kan je ook automatisch foto's uploaden. Betaal ik geloof ik 3 euro/maand voor 103 GB voor. Bij Dropbox moet je na de gratis paar GB meteen 10 euro/maand betalen (maar dan krijg je wel 1 TB)

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 13:18
De reviews zijn uit op de grotere tech-sites (engadget, the verge etc). Veel leeswerk voor vandaag :)

[ Voor 14% gewijzigd door dcell op 17-09-2014 07:51 ]

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Inderdaad, hier vind je een lijstje van alle reviews:
http://www.macrumors.com/...-6-plus-official-reviews/

• keanu_
  • Laatst online: 12-10 14:51
Als ik de reviews zo doorlees, worden toch al mijn ideeen over de 6 en 6plus bevestigd.
Ik blijf bij de 6, want de 6plus is voor mij in ieder geval te groot in gebruik (afgaande op de foto's en de gebruikservaring van de reviewers).
Wat ik nog wel steeds betreurenswaardig vind is de batterijduur. En dan voora die van de 6. Uiteraard was 1 dag max in normaal gebruik wel te verwachten, maar heel veel meer houdt het niet over, erg jammer (engadget liet zelfs vergelijkbare, dan wel mindere, resultaten zien t.o.v. de 5S).
Dat de 6plus het langer volhoudt was ook wel te verwachten met de significant grotere capactiteit van de accu.

Verwijderd

Tom schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:24:
Kan de iPhone wel plat op tafel liggen met die uitstekende lens? Of krijg je een wiebelend iets?
Je krijgt een "wiebelend iets". Zie de review op The Verge).

• UltraSub
  • Laatst online: 06-10 07:22
De reviews zo lezend is de 6+ niet het lekkerste toestel van die maat om in je hand te hebben :)
Wel apart dat ze zo ongeveer unaniem zijn dat de 6 en 6+ het beste design van alle telefoons hebben, terwijl iedereen zo viel over de antennelijnen en de uitstekende camera. Zou me niks verwonderen als dit inderdaad mijn eerste toestel met een hardcase gaat worden. :|

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:53:
[...]

Je krijgt een "wiebelend iets". Zie de review op The Verge).
Vond het wel meevallen eigenlijk...dat gewiebel. Meest enthousiast ben ik toch wel over de batterijduur van de 6+!

Met twee handen bedienen vind ik niet erg. Denk dat ik daar zo gewend aan ben.

• keanu_
UltraSub schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:57:
De reviews zo lezend is de 6+ niet het lekkerste toestel van die maat om in je hand te hebben :)
Wel apart dat ze zo ongeveer unaniem zijn dat de 6 en 6+ het beste design van alle telefoons hebben, terwijl iedereen zo viel over de antennelijnen en de uitstekende camera. Zou me niks verwonderen als dit inderdaad mijn eerste toestel met een hardcase gaat worden. :|
Ja, volgens mij zijn dat echt minieme dingetjes waar je over kunt vallen. Ik heb het gevoel dat als je die telefoon eenmaal in je hand hebt met het afgeronde scherm, de ronde solide vorm en het ''sleek design''. Dat die minieme puntjes als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Persoonlijk vind ik dat de iPhones altijd veruit het beste design heeft gehad (subjectief!), dus ik had nu ook niet anders verwacht dat reviewers hier lovend over zouden zijn.

• crazylegs
Wordt de OP ook geupdatet met de reviews?

keanu_ schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:09:
[...]

Ja, volgens mij zijn dat echt minieme dingetjes waar je over kunt vallen. Ik heb het gevoel dat als je die telefoon eenmaal in je hand hebt met het afgeronde scherm, de ronde solide vorm en het ''sleek design''. Dat die minieme puntjes als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Persoonlijk vind ik dat de iPhones altijd veruit het beste design heeft gehad (subjectief!), dus ik had nu ook niet anders verwacht dat reviewers hier lovend over zouden zijn.
Als de uitstekende lens het enige minpunt is, nou dan moet het wel een fantastisch ding zijn zou ik zeggen :)

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 22:00
De reviews beginnen inderdaad binnen te komen. Engadget heeft hem ook al online staan:
http://www.engadget.com/2...hone-6-and-6-plus-review/

Ben erg benieuwd naar de reviews. Vanmiddag eens op mijn dooie gemak lezen. Tot nu toe lees ik veel positieve dingen over het scherm. Ook die van de 6, ondanks dat de PPI niet hoger is geworden.

Ik twijfel alleen nog steeds tussen zwart of wit. Heb al sinds de iPhone 3G een zwarte iPhone. Misschien nu eens de tijd om een witte te nemen.... Keuzes.... haha

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Lastig hoor, ik twijfel nog tussen plus zwart en plus zilver.
Ik ben bang dat een witte voorkant wel erg veel wit is op het grotere model.

Op de shots van Engadget enz ziet hij er juist weer erg fraai uit.

• UltraSub
  • Laatst online: 06-10 07:22
Ergens in een review gelezen dat het toch wel degelijk kleiner oogt met zwart op de Plus.
Sowieso, heb dat altijd bij alle Apple's gevonden; zwarte randen zijn mooier omdat je scherm ook zwart is. Meer "immersive" gevoel. Zeker voor video's.
UltraSub schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:07:
Ergens in een review gelezen dat het toch wel degelijk kleiner oogt met zwart op de Plus.
Sowieso, heb dat altijd bij alle Apple's gevonden; zwarte randen zijn mooier omdat je scherm ook zwart is. Meer "immersive" gevoel. Zeker voor video's.
Ja dat denk ik dus ook.

Maar ik heb nu een Zwarte Retina Mini en een zwarte 5s.
Daarom wilde ik eens een andere kleur proberen 8)7

• crazylegs
Ik ga dit jaar eens voor een witte :) achterkant staat mooi bij mijn macbook en macmini icm het cinema display.

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:34
Voor sommige is die uitstekende lens een no go maar hebben deze mensen een case om hun 5s (waarschijnlijk)?

Ik heb nu een case van tech21 waarbij het gat van de lens een stuk dieper ligt, logisch, als je een dergelijke case op de 6 gebruikt krijg je hetzelfde principe...what's the problem?

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:20
Heb nu (tijdelijk) een gouden iPhone 5s. Maar die kleur verveeld wel heel erg na 2 maanden. Voor mij wordt het gewoon een zwarte 6 plus.

[ Voor 19% gewijzigd door MartijnMartijn op 17-09-2014 10:42 ]

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:57

Niku

Alagaesii

martijnmartijn schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:33:
Heb nu (tijdelijk) een gouden iPhone 5s. Maar die kleur verveeld wel heel erg na 2 maanden. Voor mij wordt het gewoon een zwarte 6 plus.
De kleur verveelt je? :D

• marijn65
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
martijnmartijn schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:33:
Was ik ook bang voor.
Toch maar voor de Space Grey gegaan.
Goud is wel tof maar ik denk dat ik erop uitgekeken raak.
Smaken veranderen snel. En bij grijs/zwart zit je altijd goed.

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46
Kuhr89 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:04:
Ben erg benieuwd naar de reviews. Vanmiddag eens op mijn dooie gemak lezen. Tot nu toe lees ik veel positieve dingen over het scherm. Ook die van de 6, ondanks dat de PPI niet hoger is geworden.
Dit is toch ook vrij logisch. De PPI op de iPhone 5 is hetzelfde en daar zie je de pixels al niet meer. In acht nemende dat dit een groter scherm is en je dat dus verder van je afhoudt, zou je geen verschil moeten zien.

Samsung kwam met grotere en high-res schermen omdat dit het enige was waarmee ze konden concurreren. Ze waren de enige die ze in gigantische aantallen kon maken en dus goedkoop kon aanbieden. Alle andere 'innovaties' waren een gevolg van de grotere schermen (grotere accu, verschrikkelijke software aanpassingen, etc.)

Maar het is gewoon compleet overbodig, net zoals meer megapixels in je camera (nog zo'n spec waar op geconcurreerd wordt.), waaruit de reviews blijkt dat Apple verreweg het meest consistent is.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:22
Rebel-Rebel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:33:
Voor sommige is die uitstekende lens een no go maar hebben deze mensen een case om hun 5s (waarschijnlijk)?

Ik heb nu een case van tech21 waarbij het gat van de lens een stuk dieper ligt, logisch, als je een dergelijke case op de 6 gebruikt krijg je hetzelfde principe...what's the problem?
De case ;). Ik hou er niet van dat de telefoon dikker wordt en vind het jammer van het design. Dat gezegd hebbende, wellicht dat ik met de 6 toch maar eens ga kijken of ik misschien niet een interessante case kan vinden, wie weet..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• marijn65
wesleytjuh schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:25:
[...]

De case ;). Ik hou er niet van dat de telefoon dikker wordt en vind het jammer van het design. Dat gezegd hebbende, wellicht dat ik met de 6 toch maar eens ga kijken of ik misschien niet een interessante case kan vinden, wie weet..
Misschien is dit wat?
Gebruik ik al jaren voor al mn iPhones.
Niet heel dik maar wel stevig!
En je blijft het mooie design zien.
http://www.spigen.com/bra...ase-ultra-hybrid-4-7.html

(als je hem op amazon.de zoekt ben je ipv 25$, maar 13€ incl verzenden kwijt.

• Niku

Niku

Alagaesii

RobbieB schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:25:
[...]

Dit is toch ook vrij logisch. De PPI op de iPhone 5 is hetzelfde en daar zie je de pixels al niet meer. In acht nemende dat dit een groter scherm is en je dat dus verder van je afhoudt, zou je geen verschil moeten zien.
Wait what? Hetzelfde aantal pixels op een groter scherm betekent geen verschil?

Onmogelijk.

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Goed lezen, niet het aantal pixels maar het aantal pixels per inch wat resulteert in de zelfde pixeldichtheid
Niku schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:37:
[...]

Wait what? Hetzelfde aantal pixels op een groter scherm betekent geen verschil?

Onmogelijk.

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
marijn65 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:32:
[...]

Misschien is dit wat?

Wow naar zoiets was ik op zoek. Mooi tnx!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:20
Ja ben er op uitgekeken. Had hier voor de Space Grey versie (van 16GB). Nu dus die gouden (64GB), maar heb echt spijt dat ik dat heb gedaan. Daarnaast vind ik het toch wel meer een vrouwelijke kleur.

• pdavie2311

pdavie2311

Heb nu nog optie op zilver...zwart is altijd veilig, dat wel..ik neem trouwens de 64gb gewone 6....vind zilver wat chiquer met dat Chromen randje etc...moeilijk man!!! Luxe probleem! Ik kom van een zwarte 5s...

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Ik lees ook op veel plekken dat de telefoon zo mooi afgerond is dat hij wel wat moeilijker vast te houden is en makkelijker uit je handen glijdt dan de 5/5S. Normaal wil ik nooit een hardcase, maar dat is wel een reden voor mij om er een te halen (en de lens). Maar ik ga het eerst even zelf uitproberen voordat ik een case aanschaf.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 12:47
Wou ook eens switchen naar een andere kleur ipv zwart, maar ik blijf er toch lekker bij, vooral met die antenna achterkant bij de gouden en zilveren versie.

Schoonpa is ook weer genezen van een jaartje wit/zilver, back to black!

• marijn65
Hanky74 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:42:
[...]

Wow naar zoiets was ik op zoek. Mooi tnx!
Welcome :)

Ik heb m al binnen.
Stel je haalt hem, vergeet niet de folie van t hoesje af te halen.
Zowel binnen als buitenkant. Sommige mensen klagen nog wel eens dat die bekrast is maar dat is slechts de beschermfolie :9

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:33
Rebel-Rebel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:33:

Nooit een case gehad om mijn telefoon (inmiddels 4 jaar een iphone 4 en er is zelfs geen krasje op te vinden). Zou het wel zonde vinden om voor die uitstekende lens een hoesje te moeten kopen. Want volgens mij wiebelt de telefoon zonder hoesje. Vind het dan ook een behoorlijk negatiefpunt en had liever de camera van mindere kwaliteit gehad. Maar ja.. even wachten totdat ik hem echt in de hand heb. Merkwaardig, want de iphone 3g en 4 (en voor mijn vriendin de 5) heb ik blindelings gekocht.

[ Voor 9% gewijzigd door grote_oever op 17-09-2014 12:35 ]

Scrtz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:48:
Wou ook eens switchen naar een andere kleur ipv zwart, maar ik blijf er toch lekker bij, vooral met die antenna achterkant bij de gouden en zilveren versie.

Schoonpa is ook weer genezen van een jaartje wit/zilver, back to black!
Once you go black, you never go back is het toch?

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik ben er eindelijk uit, ik ga voor de iPhone 6. De 6 plus is mega groot en kom op, wie betaald er €800,- euries voor een telefoon? De 6 is rete snel, heeft een prima scherm en de accuduur is ongeveer 10 uur (wat mij opvalt, de accuduur van de iPad is ook 10 uur; maar die gaat aanzienlijk langer mee (3 - 4 dagen) in vergelijking met mijn huidige iPhone 5 (gaat circa 8 - 9 uur mee). Terwijl ik nooooit 9 uur per dag achter mijn iPhone kan zitten, toch? :D )

An  a day keeps the doctor away.

• marijn65
iApp schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:41:
Ik ben er eindelijk uit, ik ga voor de iPhone 6. De 6 plus is mega groot en kom op, wie betaald er €800,- euries voor een telefoon? De 6 is rete snel, heeft een prima scherm en de accuduur is ongeveer 10 uur (wat mij opvalt, de accuduur van de iPad is ook 10 uur; maar die gaat aanzienlijk langer mee (3 - 4 dagen) in vergelijking met mijn huidige iPhone 5 (gaat circa 8 - 9 uur mee). Terwijl ik nooooit 9 uur per dag achter mijn iPhone kan zitten, toch? :D )
iPad heb je ook geen 3G/4G altijd aan he.
Als jij je wifi en mobiel netwerk op je iPhone uitzet, red je die 2/3 dagen denk ik ook wel :9

• RobbieB
en kom op, wie betaald er €800,- euries voor een telefoon?
Want €699 is echt zo gigantisch veel minder...

• Thysiej
  • Laatst online: 15:25
Ik ga juist voor de 6plus:
- full-hd is fijn als je een filmpje oid wilt kijken
- scherm is groot genoeg zodat ik persoonlijk geen ipad meer nodig heb
- accuduur is beter
- om de een of andere reden wil je als je van gadgets houdt toch de grootste hebben ;)

• Scrtz
RobbieB schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:46:
[...]

Haha die argumenten altijd om de prijs inderdaad, 100 euro meer of minder doet echt de das om bij een prijs vanaf 699 ja..

• Niku

Niku

Alagaesii

5.5 inch, waar laat je dat uberhaupt? No way dat die in mijn broekzak past, en dat vind ik toch wel een vereiste voor mijn telefoon.

• pdavie2311

pdavie2311

Hardcase geen optie voor mij! De iPhone komt in een brodithouder die perfect op maat is gemaakt...gewoon een sleeve om hem wel naakt te gebruiken als ik hem pak....

• Thysiej
Niku schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:08:
5.5 inch, waar laat je dat uberhaupt? No way dat die in mijn broekzak past, en dat vind ik toch wel een vereiste voor mijn telefoon.
Getest door een kartonnen malletje te maken die dezelfde dikte en grootte had als de 6plus. Het past redelijk makkelijk in mijn broekzak. Meerdere mensen hebben het getest en het past elke keer prima tot nu toe :)
RobbieB schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:46:
[...]

Precies, gaan we weer.
Nieuwe dag nieuwe prijs discussie 8)7

• Scrtz
pdavie2311 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:12:
Hardcase geen optie voor mij! De iPhone komt in een brodithouder die perfect op maat is gemaakt...gewoon een sleeve om hem wel naakt te gebruiken als ik hem pak....
Wat voor brodithouder gebruik je dan? Aangezien de meeste gewoon het gebruik van hoesjes/cases toestaan.

• Niku

Niku

Alagaesii

Donstil schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:16:
[...]

Precies, gaan we weer.
Nieuwe dag nieuwe prijs discussie 8)7
En gezien de prijs setting zal dit ook altijd zo blijven ;)

• wesleytjuh
Heb inmiddels zowel de 6 als de 6 plus ge3dprint. Geeft een heel goed beeld van hoe groot ze nu eigenlijk zijn. De 6+ is door zijn vorm inderdaad vrij fijn om vast te pakken en past redelijk makkelijk in je broekzak. Maar simpelweg niet fijn met 1 hand te gebruiken, daarom valt ie af voor mij. En ik ben er ook wel een beetje bang voor dat 1GB ram met zo'n groot scherm aan de kleine kant is. Ik heb altijd aardig wat tabs in safari open staan en switch best vaak daartussen. Op mijn 5 heb ik er al vrij veel last van dat ze te snel refreshen, dat kan alleen maar erger worden op zo'n groot scherm.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Een Note 3 past prima in mijn zakken. Maar ik draag dan ook geen skinny jeans. Een 'normale' spijkerbroek heeft er geen problemen mee.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:32

Bosmonster

*zucht*

Scrtz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:16:
[...]

Wat voor brodithouder gebruik je dan? Aangezien de meeste gewoon het gebruik van hoesjes/cases toestaan.
Als je de houder neemt speciaal voor een type iPhone, dan past die daar alleen zonder case exact in. Zelf heb ik de versie voor de 5 in de auto zitten en die past precies, maar ik gebruik dan ook geen cases.
AllSeeyinEye schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:17:
[...]

Een Note 3 past prima in mijn zakken. Maar ik draag dan ook geen skinny jeans. Een 'normale' spijkerbroek heeft er geen problemen mee.
Wilde ik net zeggen. In een wijdere broek (of volgens jouw woorden een 'normale' broek :+) past het misschien prima, maar in een wat strakkere jeans is 5.5" wel echt een issue.

Het past wel, maar je hebt continu het gevoel dat je het ding in tweeen breekt als je gaat zitten.

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 17-09-2014 13:23 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
Kwa formaat ben ik er inmiddels uit, de gewone iPhone 6, nu de grote van het geheugen nog 16GB of 64GB? ;)

Toch blijft het knagen dat alleen de iPhone 6 Plus alle vernieuwde techniek heeft.

Ik ben ook bang dat ze bij de iPhone 6 S, de vernieuwingen van de iPhone 6 Plus stoppen (resolutie, camera, etc.), en dan zou dit de ideale iPhone worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Scrtz
Bosmonster schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:19:
[...]

Als je de houder neemt speciaal voor een type iPhone, dan past die daar alleen zonder cast exact in. Zelf heb ik de versie voor de 5 in de auto zitten en die past precies, maar ik gebruik dan ook geen cases.

[...]

Wilde ik net zeggen. In een wijdere broek (of volgens jouw woorden een 'normale' broek :+) past het misschien prima, maar in een wat strakkere jeans is 5.5" wel echt een issue.

Het past wel, maar je hebt continu het gevoel dat je het ding in tweeen breekt als je gaat zitten.
Ah snap al welke je bedoeld, die je van bovenaf erin kunt zetten? Ik heb de iphone 5 versie die in hoogte verstelbaar is en klemt, dus met hoesjes ook gebruikt kan worden.
Jumpman schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:22:
Kwa formaat ben ik er inmiddels uit, de gewone iPhone 6, nu de grote van het geheugen nog 16GB of 64GB? ;)

Toch blijft het knagen dat alleen de iPhone 6 Plus alle vernieuwde techniek heeft.

Ik ben ook bang dat ze bij de iPhone 6 S, de vernieuwingen van de iPhone 6 Plus stoppen (resolutie, camera, etc.), en dan zou dit de ideale iPhone worden.
Ja daar baal ik dus ook nog steeds een beetje van, grote kans inderdaad dat de S wel de resolutie en camera krijgt. Een ding hoop ik nog het meeste op, die uitstekende camera oplossen bij een volgende iPhone..

[ Voor 29% gewijzigd door Scrtz op 17-09-2014 13:24 ]

• marijn65
Ik stap hoe dan ook over, het kost me geen drol extra.
Alleen de reiskosten misschien maar die zijn verwaarloosbaar:d

• jacqed
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-09 23:39
Ben ook nog aan het twijfelen over de 6 of de 6 +. Moet deze echt eerst in m'n handen hebben. Heb ook twijfels over het formaat de 6+. Maar aan de andere kant ben ik ook toe aan een nieuwe iPad. Dus 2 Apple's inruilen voor 1 of toch naar een combi. De keuze voor het aantal Gb hangt dan af of ik ga combineren of niet!? Maar het wordt op zeker een 6.

• wesleytjuh
Jumpman schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:22:

Resolutie hoef je niet bang voor te zijn verwacht ik. Ik verwacht een geheugen upgrade, snellere processor, betere accuduur + hogere megapixel sensor.

• Amiet01
  • Laatst online: 09-10 11:07

Amiet01

Master_A

Misschien toch maar een Gucci schoudertasje aanschaffen :P xd

Master_A

• Ered
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-09 00:15
De S versies van iPhone zijn meestal gigantische CPU upgrades.
voorbeeld van geekbench scores
iPhone 3GS 149 -> iPhone 4 206 -> iPhone 4S 406-> iPhone 5 1274 -> iPhone 5S 2336 -> iPhone 6 2900
Nou was de 4S naar de 5 ook een gigantische upgrade(3x).
Kwa single core zijn de iPhone 5S & iPhone 6 trouwens leidend er is geen enkel andere telefoon die daar in de buurt komt.
Moet je na gaan als Apple eindelijk is een Quad-Core gaat gebruiken, dan maken ze meters(laten we zeggen een score van 4600).

• keanu_
Ered schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:17:
iPhone 3GS 149 -> iPhone 4 206 -> iPhone 4S 406-> iPhone 5 1274 -> iPhone 5S 2336 -> iPhone 6 2900
Kwa single core zijn de iPhone 5S & iPhone 6 trouwens leidend er is geen enkel andere telefoon die daar in de buurt komt.
Moet je na gaan als Apple eindelijk is een Quad-Core gaat gebruiken, dan maken ze meters(laten we zeggen een score van 4600).
Op zich heel mooi, maar die scores zeggen natuurlijk niet alles, behalve dat het waarschijnlijk allemaal wel vloeiend loopt ;).

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
*snip* dit past beter in V&A

[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 17-09-2014 15:23 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Heel veel gaan hier dus voor een space grey variant? Af en toe zilver, maar weinig goud lees ik?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bosmonster schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:19:

Mwah, een drollenvanger is voor mij niet 'normaal', hoor. Ik draag doorgaans Diesels of Replays, een straight cut of boot cut. En daarin past het in ieder geval prima. (Nb, van ma tot vrij draag ik pantalon + jasje, dus telefoon in binnenzak).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Amiet01
  • Laatst online: 09-10 11:07

Amiet01

Master_A

pdavie2311 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:35:
Heel veel gaan hier dus voor een space grey variant? Af en toe zilver, maar weinig goud lees ik?
Heb nu een iPhone 5S goud en wil toch weer naar space grey. Zoals al eerder gezegd ziet de iPhone 6 plus er veel groter uit in een andere kleur doordat de witte voorkant contrasteert met het scherm waardoor hij nog groter lijkt dan ie al is. Daarnaast zijn die antennelijnen/strepen achterop bij de space grey het meest subtiel.

Master_A

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:31
Als je iPhone 6 plus hebt is het mogelijk om ipad app te gebruiken kan helaas niks over vinden alleen dat er geruchten waren.... maar geen bevestigingen

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Sky2k schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:49:
Als je iPhone 6 plus hebt is het mogelijk om ipad app te gebruiken kan helaas niks over vinden alleen dat er geruchten waren.... maar geen bevestigingen
Is een onzinbericht, iPad's hebben heel andere schermverhouding dan de iPhones en de apps werken dus niet goed op een iPhone (je zou dus zwarte balken krijgen aan de boven en onderkant in de hypothetische situatie dat het zou kunnen).

[ Voor 11% gewijzigd door acst op 17-09-2014 14:58 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Een aantal reacties zijn verwijderd. Maak voor de volgende keer een Topicreport aan, i.p.v. te reageren.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:58
Ered schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:17:
Ik geef er ook geen drol om, ken geen enkele telefoon die zo soepel werkt als de iPhone.

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Zo, ik heb de iphone6 inmiddels besteld bij Gsmweb icm kpn.
Gekozen voor de space grey variant (64gb versie). Vond de zilvere variant overigens kei mooi. Maar ik wil echt geen witte voorkant. Dus dan maar space grey.

Hoop alleen niet dat ik over een tijdje spijt heb dat ik niet voor de Plus versie gegaan ben. Maar hij lijkt me echt veel te groot. Gebruik nu al 2 jaar een iphone 5.. dus de 6 is al een heel stuk groter.

• Thysiej
Dacide schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:52:
Gekozen voor de space grey variant (64gb versie). Vond de zilvere variant overigens kei mooi. Maar ik wil echt geen witte voorkant. Dus dan maar space grey.

Hoop alleen niet dat ik over een tijdje spijt heb dat ik niet voor de Plus versie gegaan ben. Maar hij lijkt me echt veel te groot. Gebruik nu al 2 jaar een iphone 5.. dus de 6 is al een heel stuk groter.
Ik ben van een iPhone 4 overgestapt naar een nexus 4 (4,7") en dat merkte ik eigenlijk helemaal niet, des te meer reden om nu dus over te stappen naar de plus (idd omdat ik denk dat ik straks anders spijt krijg dat ik het niet gedaan heb)...

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Thysiej schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:54:
[...]

Ik ben van een iPhone 4 overgestapt naar een nexus 4 (4,7") en dat merkte ik eigenlijk helemaal niet, des te meer reden om nu dus over te stappen naar de plus (idd omdat ik denk dat ik straks anders spijt krijg dat ik het niet gedaan heb)...
Dus van 3.5 naar 4.7 (1.2 inch verschil) merkte je niet en daarom ga je nu van 4.7 naar 5.5 (0.8) met de hoop dat je het verschil dan wel merkt??? 8)7

• pdavie2311

pdavie2311

Waarom geen witte voorkant? iOS 7/8 is wit georiënteerd volledig..lijkt veel beter als iPhone aan is lijkt me..als hij uit is, vind ik zwart weer mooier...

• Thysiej
acst schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:00:
[...]

Dus van 3.5 naar 4.7 (1.2 inch verschil) merkte je niet en daarom ga je nu van 4.7 naar 5.5 (0.8) met de hoop dat je het verschil dan wel merkt??? 8)7
Nee, dat bedoelde ik niet zo ;-) Ik bedoelde dat ik het verschil in grootte juist niet zal merken denk ik en dat het daardoor voor mij geen probleem is, de meesten zien dat als grootste minpunt.

• Kuhr89
  • Laatst online: 12-10 22:00
Unboxing video's zijn toch meer weggelegd voor vrouwen zie ik... Vrouwenhanden zien er toch wel wat beter uit om naar te kijken haha..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Trouwens, ontzettende hulde voor Apple's sales/marketing afdeling om de 32GB versie te laten verdwijnen vanuit omzet perspectief. Ze gaan hiermee zo veel mensen de 64GB verkopen ipv de 16GB versie die deze mensen misschien in eerste instantie wilde kopen. Gaat Apple weer heel wat extra geld opleveren.

Uiteraard had ik graag gezien dat de 16GB versie vervangen wordt door de 32GB...

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 08:57
Dacide schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:52:

Welk abonnement heb je precies genomen? Hoeveel moet je bijbetalen?

Ik zie de iphone 6 nog niet staan op gsmweb, hoe kan je hem daar al bestellen?

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Bassie90 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:40:
[...]

Welk abonnement heb je precies genomen? Hoeveel moet je bijbetalen?

Ik zie de iphone 6 nog niet staan op gsmweb, hoe kan je hem daar al bestellen?
Ik had me hier ingeschreven: http://www.gsmweb.nl/iphone/6.htm
En werd daarop gisteren gebeld door gsmweb met diverse voorstellen.

Kpn is dus vooralsnog de goedkoopste.

Kpn mobiel - alles in een. onbeperkt bellen en sms, en 2000mb data. Kost normaal 64 euro per maand. Maar nu is een actie gaande. Twee jaar lang 10 euro korting per maand. Dus 54 euro per maand. Daarbij nog een goeie 70 euro bijbetalen voor de foon (64gb iphone6).

• RobbieB
Dacide schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:49:
[...]

Ik had me hier ingeschreven: http://www.gsmweb.nl/iphone/6.htm
En werd daarop gisteren gebeld door gsmweb met diverse voorstellen.

Kpn is dus vooralsnog de goedkoopste.

Kpn mobiel - alles in een. onbeperkt bellen en sms, en 2000mb data. Kost normaal 64 euro per maand. Maar nu is een actie gaande. Twee jaar lang 10 euro korting per maand. Dus 54 euro per maand. Daarbij nog een goeie 70 euro bijbetalen voor de foon (64gb iphone6).
Dus dan betaal je (24*54)+70 = 1366 voor 2 jaar. Dat is inderdaad best redelijk. Sim only zou je dan voor 1366-799=~€24 p/maand moeten een vergelijkbaar abo moeten vinden. Gaat je niet lukken denk ik.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:56
Ik heb maar even een topic gemaakt voor de hoesjes, want het bleek er maar niet van te komen dat iemand anders er een zou opstarten. Dus bij deze :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
monnick schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:26:
Trouwens, ontzettende hulde voor Apple's sales/marketing afdeling om de 32GB versie te laten verdwijnen vanuit omzet perspectief. Ze gaan hiermee zo veel mensen de 64GB verkopen ipv de 16GB versie die deze mensen misschien in eerste instantie wilde kopen. Gaat Apple weer heel wat extra geld opleveren.

Uiteraard had ik graag gezien dat de 16GB versie vervangen wordt door de 32GB...
Dit is wat er gaat gebeuren met de iPhone 6 S. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ppl
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:26:
Waarom zou iemand die 16GB wil hebben ineens meer geld uitgeven voor een 64GB die hij helemaal niet zoekt?

Ook zal dit Apple helemaal niks extra opleveren. De 16GB en 32GB mensen van vorig jaar zijn dit jaar dezelfde hoeveelheid geld kwijt (de 32GB mensen hebben alleen mazzel omdat ze er 32GB bij krijgen). De 64GB mensen zijn het voordeligste want die betalen 100 euro minder dan vorig jaar. En voor wie 64GB niet genoeg is, is er nu ineens wel een optie die er voorgaande jaren helemaal niet was (de 128GB versie).

Je hebt een zeer bijzondere redenatie.

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

ppl schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:13:
[...]

Waarom zou iemand die 16GB wil hebben ineens meer geld uitgeven voor een 64GB die hij helemaal niet zoekt?

Ook zal dit Apple helemaal niks extra opleveren. De 16GB en 32GB mensen van vorig jaar zijn dit jaar dezelfde hoeveelheid geld kwijt (de 32GB mensen hebben alleen mazzel omdat ze er 32GB bij krijgen). De 64GB mensen zijn het voordeligste want die betalen 100 euro minder dan vorig jaar. En voor wie 64GB niet genoeg is, is er nu ineens wel een optie die er voorgaande jaren helemaal niet was (de 128GB versie).

Je hebt een zeer bijzondere redenatie.
Nou ik zei in het begin dat 16 gb misschien wel genoeg was bij een iphone 6+ i.c.m 100 gb iCloud. Alleen net met de update van iOS 8 moet je minimaal 4,7 gb op je iphone vrij hebben... Dat heb ik dus niet.

Even kijken hoeveel die 64 gb is van het weekend als ik mijn contract ga verlengen/vernieuwen.

• ppl
  • Niet online
Dat hebben velen met een 32GB en 64GB ook niet hoor :P Het is maar net hoeveel data je erop gooit. Welke iPhone je ook moge kopen: houdt gewoon een 6GB vrij bij dit soort updates (aka tijdelijk even wat dingen eraf gooien, denk aan muziek o.i.d., en later na de update weer terugzetten) en gebruik ook vooral de update mogelijkheid van iTunes ipv OTA. Het probleem ontstaat toch alleen bij dit soort updates.

[ Voor 7% gewijzigd door ppl op 17-09-2014 20:19 ]

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Ja via itunes is het ineens 1,5 gb :P.

Maar ik kijk wel hoeveel het meer kost, tot nu toe raakt ie alleen vol met foto's. Als ik kan syncen met iCloud wordt dat alleen maar minder. Muziek heb ik er niet op en veel app's ook niet.
Aight! schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:17:
[...]

Nou ik zei in het begin dat 16 gb misschien wel genoeg was bij een iphone 6+ i.c.m 100 gb iCloud. Alleen net met de update van iOS 8 moet je minimaal 4,7 gb op je iphone vrij hebben... Dat heb ik dus niet.

Even kijken hoeveel die 64 gb is van het weekend als ik mijn contract ga verlengen/vernieuwen.
Ik heb nog 6 GB vrij op mijn 16 GB 5s (koop dus ook een 16gb plus) maar zou echt nooit € 100,- meer uitgeven om OTA updates binnen te kunnen halen.

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Het is ook meer een luxe en luiheid.

Als ik gewoon netjes mijn foto's van mijn filmrol haal is er niks aan de hand. Geloof dat ik 5 GB aan foto's heb.

Normaal gesproken met de 3, 4 en nu de 5 had ik altijd gewoon om de 2 jaar een nieuwe telefoon met een nieuwe filmrol. Echt leuke foto's had ik wel bewaard, maar bij de 5 had ik half jaar geleden pas dat hij vol was.

Ach ja we zullen het zien! Hopelijk komt t-mobile met een mooie aanbieding, kijken wat ze gaan zeggen/doen als ik zeg dat ik anders overstap :D

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:33
Ik ben bang dat er nieuwe scuffgate aan zit te komen en dit keer voor de lens:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/d0af9131acee5b57ce4bd58e146ef371.png

Ziet er nu al beschadigd uit, en dit kan nooit ouder zijn als een week.

Bron: http://youtu.be/lyzfe2CaBag vanaf 02:00

[ Voor 10% gewijzigd door Bobo221 op 17-09-2014 23:24 ]

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Bobo221 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:23:
Ik ben bang dat er nieuwe scuffgate aan zit te komen en dit keer voor de lens:

[afbeelding]

Ziet er nu al beschadigd uit, en dit kan nooit ouder zijn als een week.

Bron: http://youtu.be/lyzfe2CaBag vanaf 02:00
Al jaren een hoesje, no problemo.

• pdavie2311

pdavie2311

Gvd!! Ik heb net de hands on gekeken van beide iPhones..ik twijfel nu toch weer om de 6 plus te nemen..maar dan 16gb...ivm geld...ben zo bang dat ik spijt krijg man van de 16 gb...maar vind de 6 plus gewoon mooooooi!!

• crazylegs
pdavie2311 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:00:
Gvd!! Ik heb net de hands on gekeken van beide iPhones..ik twijfel nu toch weer om de 6 plus te nemen..maar dan 16gb...ivm geld...ben zo bang dat ik spijt krijg man van de 16 gb...maar vind de 6 plus gewoon mooooooi!!
Voor 100eu extra krijg je wel 4x zoveel opslag en 64Gb model is over x aantal jaar ook weer beter te verkopen dan 16GB. Laten we zeggen dat je van die 100eu extra, 50 terug verdient..

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:30
marijn65 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:32:
[...]

Misschien is dit wat?

Dat is inderdaad een mooi hoesje. Wil je misschien een foto maken van die van jou? http://www.amazon.de/dp/B..._sw_r_tw_dp_n3Ggub06X1P9S. Dit zou hem dan moeten zijn. Vragen ze bij Amazon 3,- verzendkosten? Kon het niet vinden namelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Untouchablezz20 op 18-09-2014 00:49 ]

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 13:15
Optimist:
crazylegs schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:04:
[...]

Voor 100eu extra krijg je wel 4x zoveel opslag en 64Gb model is over x aantal jaar ook weer beter te verkopen dan 16GB. Laten we zeggen dat je van die 100eu extra, 50 terug verdient..
Realist:

Prachtige smartphone, maar we worden keihard genaaid. 32GB versie had de base model moeten worden

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

pdavie2311 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:00:
Ik twijfel ook nog sterk: iPhone 6 of 6 Plus. Het enige wat ik echt vrees is dat die misschien niet in je broekzak past :9 Maar anders: lekker groot scherm en flink betere batterij, dat klinkt goed!

Als ik video reviews bekijk van de 6 Plus, zoals die van The Verge, dan lijkt het (qua grootte) toch best wel mee te vallen en denk ik dat-ie op zich nog best wel mobiel is. :)

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Uniciteit schreef op donderdag 18 september 2014 @ 01:35:
[...]

Ik twijfel ook nog sterk: iPhone 6 of 6 Plus. Het enige wat ik echt vrees is dat die misschien niet in je broekzak past :9 Maar anders: lekker groot scherm en flink betere batterij, dat klinkt goed!

Als ik video reviews bekijk van de 6 Plus, zoals die van The Verge, dan lijkt het (qua grootte) toch best wel mee te vallen en denk ik dat-ie op zich nog best wel mobiel is. :)
Haha, als ik één ding heb geleerd is het dat je gewoon degene moet halen die je het graagst wil. Uiteindelijk haal je het toch ondanks alle pro's & cons. We doorlopen denk ik allemaal dezelfde stappen:

1) Zeggen dat je het niet nodig hebt
2) Twijfelen
3) Scenario's opzoeken stel dat je het zou halen, welke zou je kopen en hoeveel mag het max kosten en hoe betaal je het
4) Redenen vinden waarom je het eigenlijk wel nodig hebt
5) Keihard tegen jezelf liegen in de hoop jezelf te overtuigen dat het allemaal wel heeeel erg meevalt en je het prima kan kopen
6) Uiteindelijk vergeet je alle argumenten voor en tegen: je wil het gewoon hebben en wel NU!
7) Je koopt het, bent er de hele dag zoet mee en na 2 weken is alles weer zoals vanouds

Ik ben nu bij punt 3 beland inmiddels en neig naar punt 4:P

Overigens leek de 6 Plus versie mij eerst de beste keus om 3 redenen: betere camera, hogere resolutie scherm en langere batterij duur. Inmiddels zie ik de batterij en camera niet echt meer als voordeel. Zoveel foto's maak ik nou ook weer niet (en ga al vooruit vanaf mn iPhone 5) en de 6 gaat ook al langer mee dan een dag (volgens reviews). Het scherm blijft dan nog over van de Plus, die is groter én scherper. Mijn broertje heeft een Note 3 en damn die is echt groot. Dat het scherm scherper is, is dan minder belangrijk. De iPhone 5 vind ik namelijk ook al erg scherp en de 6 heeft sowieso een even scherpe scherm, maar met een nog mooier paneel erin. Het formaat van 4,7" lijkt me dan ook ideaal (dit is dus weer een keiharde leugen om mezelf te overtuigen, gezien ik heilig overtuigd was dat 4" de max was)

Inmiddels ben ik dus bij punt 3, neigend naar punt 4 over de iPhone 6 64GB Space Gray. Het is even afwachten waarmee Vodafone komt met hun Friends & Family abo :)

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 18-09-2014 04:07 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• pdavie2311

pdavie2311

Grootte kom ik wel mee weg denk ik, maar zit met die 16gb..is dat genoeg voor mij op de 6 plus...dan maar via dropbox etc veel doen...dat ishet enige nog waar ik over twijfel...

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-10 23:57
ASNNetworks schreef op donderdag 18 september 2014 @ 04:04:
[...]

Haha, als ik één ding heb geleerd is het dat je gewoon degene moet halen die je het graagst wil. Uiteindelijk haal je het toch ondanks alle pro's & cons. We doorlopen denk ik allemaal dezelfde stappen:

1) Zeggen dat je het niet nodig hebt
2) Twijfelen
3) Scenario's opzoeken stel dat je het zou halen, welke zou je kopen en hoeveel mag het max kosten en hoe betaal je het
4) Redenen vinden waarom je het eigenlijk wel nodig hebt
5) Keihard tegen jezelf liegen in de hoop jezelf te overtuigen dat het allemaal wel heeeel erg meevalt en je het prima kan kopen
6) Uiteindelijk vergeet je alle argumenten voor en tegen: je wil het gewoon hebben en wel NU!
7) Je koopt het, bent er de hele dag zoet mee en na 2 weken is alles weer zoals vanouds
Haha spot on xD!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:23

Scott

Ik ben, dus ik tweak

SirWInsalot schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:17:
Optimist:

[...]

Realist:

Prachtige smartphone, maar we worden keihard genaaid. 32GB versie had de base model moeten worden
En dan krijg je mensen die klagen dat ze liever 16GB gehad hadden voor 100 euro minder.
Pagina: 1 ... 8 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.