De laatste tijd komen er steeds meer berichten voorbij dat mensen problemen hebben met de downloadsnelheid bij KPN Glasvezel. Helaas heb ik dit probleem ook waarbij de Download snelheid erg onstabiel is en erg laag terwijl de Upload gewoon "normaal" is.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie deze problemen hebben en in welke regio je zit? Misschien dat we met zijn allen zo wat wijzer kunnen worden
Waar ben ik naar op zoek?
Wat is je huidige abonnementssnelheid bij KPN?
Voor mij is dit een 100/100 abbonement (KPN Glasvezel Standaard)
Wat is de snelheid die je op dit moment haalt?
Voor mij is dit op het moment 3/95 zoals in de screenshot te zien is
In welke regio woon je?
Eindhoven
P.S. Als speedtest gebruik alsjeblieft die op [url]http//www.kpn.com/speedtest[/url] en dan "server 1" aangezien dit volgens de KPN helpdesk "de enige goede speedtest" is.
Edit: Hierbij de link naar de verzamelsheet

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie deze problemen hebben en in welke regio je zit? Misschien dat we met zijn allen zo wat wijzer kunnen worden
Waar ben ik naar op zoek?
Wat is je huidige abonnementssnelheid bij KPN?
Voor mij is dit een 100/100 abbonement (KPN Glasvezel Standaard)
Wat is de snelheid die je op dit moment haalt?
Voor mij is dit op het moment 3/95 zoals in de screenshot te zien is
In welke regio woon je?
Eindhoven
P.S. Als speedtest gebruik alsjeblieft die op [url]http//www.kpn.com/speedtest[/url] en dan "server 1" aangezien dit volgens de KPN helpdesk "de enige goede speedtest" is.
Edit: Hierbij de link naar de verzamelsheet
chickpoint schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:52:
Wel even een goede tip voor de tweakers onder ons. Mocht je een eigen router in gebruik hebben, haal deze er dan tussenuit. Als ze een ander MAC-adres tegenkomen in de pool terwijl ze de storing checken heb je dikke vette pech en word je er gewoon er tussenuit geknikkerd, aldus KPN aan de telefoon.
[ Voor 23% gewijzigd door chickpoint op 10-09-2014 15:06 ]
Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...