• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik heb tegenwoordig een silicon case van celly er omheen. Mijn X3 is laatst gevallen en het hele scherm was verslingerd, touchscreen werkte ook niet meer. Reparatie heeft meer dan 200 euro gekost, dus klein stukje extra bescherming leek me toch wel handig nu.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Genoeg omhulsels van zacht plastiek te vinden. Ik heb de muvit minigel, best ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:16
I like me phones like I like my ladies: naked :p

Maar zonder dollen. Ik heb inmiddels 3 hoesjes gebruikt: 1 hardcase, 1 flipbook en 1 silicone case.

Eigenlijk vond ik het allemaal niets.

Van de hardcase braken vrij snel de dunne randjes af bij de uitsparingen, bovendien beschermde die eigenlijk niet veel meer dan de achterkant wanneer je hem neerlegt. Bij een val zal de hardcover niet veel helpen.

De flipbook maakte de telefoon erg dik en was onhandig met foto's maken. Ik denk wel dat deze goed zou beschermen bij val partijen.

Als laatst zo'n zacht siliconen case gehad (doorzichtig). Rede voor doorzichtig is omdat ik het design van de Z3 erg mooi vind. De hardcase en flipbook zorgde er eigenlijk voor dat je dat helemaal niet meer zag. Dus doorzichtige case...
Viezigheid zag je door de doorzichtigheid erg snel, stof etc lijkt er zelfs aan te plakken. Ook hier zijn de randjes bij de uitsparingen kwetsbaar, 1 zo'n randje was vrij snel uitgelubbert. En ook hier zal de case niet erg veel helpen bij vallen, vast beter dan de hardcase maar aangezien je scherm gewoon open en bloot is zal het weinig helpen.

Dus na 5 maanden en 3 covers later heb ik weer een naakte Z3. Bevalt me prima, ben toch redelijk voorzichtig met telefoons dus heb vertrouwen dat hij wel heel zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ik heb hem ook gewoon 'naakt' op een Nilkin tempered glass screenprotector na. Deze heeft al 2x het scherm van mn telefoon gered.

Heb een Tmobile versie en wacht nog wel steeds op de 5.1 update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
Toen ik een tempered glass voor mijn z3c kocht, heb ik per ongeluk het verkeerde type geselecteerd. Ik heb nu een tempered glass voor de z3 hier liggen. Iemand interesse? Het heeft mij 8 euro gekost, voor 5 euro ofzo doe ik hem weg, heb er toch niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jci116
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-06 11:17
Tsjipmanz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 21:07:
Ik heb tegenwoordig een silicon case van celly er omheen. Mijn X3 is laatst gevallen en het hele scherm was verslingerd, touchscreen werkte ook niet meer. Reparatie heeft meer dan 200 euro gekost, dus klein stukje extra bescherming leek me toch wel handig nu.
Aii, dat is zonde. Daar ben ik juist bang voor. Had je er toendertijd een screenprotector op zitten?
Erik070 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:10:
I like me phones like I like my ladies: naked :p

Maar zonder dollen. Ik heb inmiddels 3 hoesjes gebruikt: 1 hardcase, 1 flipbook en 1 silicone case.

Eigenlijk vond ik het allemaal niets.

Van de hardcase braken vrij snel de dunne randjes af bij de uitsparingen, bovendien beschermde die eigenlijk niet veel meer dan de achterkant wanneer je hem neerlegt. Bij een val zal de hardcover niet veel helpen.

De flipbook maakte de telefoon erg dik en was onhandig met foto's maken. Ik denk wel dat deze goed zou beschermen bij val partijen.

Als laatst zo'n zacht siliconen case gehad (doorzichtig). Rede voor doorzichtig is omdat ik het design van de Z3 erg mooi vind. De hardcase en flipbook zorgde er eigenlijk voor dat je dat helemaal niet meer zag. Dus doorzichtige case...
Viezigheid zag je door de doorzichtigheid erg snel, stof etc lijkt er zelfs aan te plakken. Ook hier zijn de randjes bij de uitsparingen kwetsbaar, 1 zo'n randje was vrij snel uitgelubbert. En ook hier zal de case niet erg veel helpen bij vallen, vast beter dan de hardcase maar aangezien je scherm gewoon open en bloot is zal het weinig helpen.

Dus na 5 maanden en 3 covers later heb ik weer een naakte Z3. Bevalt me prima, ben toch redelijk voorzichtig met telefoons dus heb vertrouwen dat hij wel heel zal blijven.
Jep, ben zelf ook nooit echt een fan geweest van hoesjes. Heb er nooit een gehad en ben normaal ook wel redelijk voorzichtig met mijn telefoons, dus ik heb ze nooit echt nodig gehad. Maar dat komt vooral omdat mijn vorige telefoons net tanks waren :p. Mijn Xperia SP bijvoorbeeld was niet kapot te krijgen. Verder verpesten hoesjes ook het design, wat ik juist zo mooi vind op de Xperia Z3.
HansAnders07 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:54:
Ik heb hem ook gewoon 'naakt' op een Nilkin tempered glass screenprotector na. Deze heeft al 2x het scherm van mn telefoon gered.

Heb een Tmobile versie en wacht nog wel steeds op de 5.1 update..
Dus een tempered glass screenprotector zou in principe je telefoon wel kunnen beschermen tegen sommige vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jci116
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-06 11:17
Sjoan schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:08:
Toen ik een tempered glass voor mijn z3c kocht, heb ik per ongeluk het verkeerde type geselecteerd. Ik heb nu een tempered glass voor de z3 hier liggen. Iemand interesse? Het heeft mij 8 euro gekost, voor 5 euro ofzo doe ik hem weg, heb er toch niks aan.
Welk merk en type? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAT EEN SLECHT TST IS DEZE SONY XPERIA Z3. ik heb mijn eerste tst begin juni gekocht en binnen 1 maand laadde hij zich niet op. 2de tst heb ik helaas al na 3 weken laten vallen, maar gelukkig had ik een verzekering afgesloten. 3de tst werkte, na 2 weken, de touchscreen niet meer. 4de tst laadde al na 1 week niet meer op en de 5de tst heb ik nu net 1 dag en hij is al 1 uur op zoek naar een netwerk. Ik ben dus binnen een paar maanden al aan mijn 6de tst toe.T-mobile weigert mij een ander vergelijkbaar tst te geven. Ik heb heel veel spijt dat ik dit tst gekocht heb. Dus als je van plan bent om zo'n tst te kopen wees dan voorbereid op heel veel ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:50:
WAT EEN SLECHT TST IS DEZE SONY XPERIA Z3. ik heb mijn eerste tst begin juni gekocht en binnen 1 maand laadde hij zich niet op. 2de tst heb ik helaas al na 3 weken laten vallen, maar gelukkig had ik een verzekering afgesloten. 3de tst werkte, na 2 weken, de touchscreen niet meer. 4de tst laadde al na 1 week niet meer op en de 5de tst heb ik nu net 1 dag en hij is al 1 uur op zoek naar een netwerk. Ik ben dus binnen een paar maanden al aan mijn 6de tst toe.T-mobile weigert mij een ander vergelijkbaar tst te geven. Ik heb heel veel spijt dat ik dit tst gekocht heb. Dus als je van plan bent om zo'n tst te kopen wees dan voorbereid op heel veel ellende.
Hmmm, not sure if trolling or ...

Wat doe je in godsnaam met je telefoon dat dit kan?

Toestel 1 laadt niet meer op na 1 maand: gebruikte je de originele lader of namaak China troep? Is dit toestel gerepareerd? Het lijkt me normaal gesproken een gevalletje reparatie namelijk. Viel het binnen de garantie?
Toestel 2: eigen schuld dikke bult. Daar kan de Z3 niks aan doen.
Toestel 3: Ik heb met mijn Z1 wel eens touchscreen problemen gehad. Heb er bij de Z3 nog niet veel van gehoord. Hoe draag jij de telefoon met je mee? Of smijt je hem misschien steeds op tafel? Wederom: Is dit toestel gerepareerd? Viel het binnen de garantie?
Toestel 4: Zie toestel 1. Dat dit twee keer gebeurt doet me vermoeden dat je iets doet waardoor dit probleem ontstaat.
Toestel 5: Wifi-netwerk? Of mobiele provider? Ik neem aan dat laatste. Heb je een geknipte simkaart of een originele nano-sim? Zit je in de middle-of-effing-nowhere? Heb je dit al aangemeld? Wordt de telefoon gecontroleerd op defecten?

Al met al zou je met 3 reparaties maanden je telefoon kwijt zijn. Ik weet niet wanneer je je eerste toestel kocht, maar het klinkt me allemaal een beetje vreemd in de oren.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht het tst via de webwinkel van T-mobile met 2 jarig abbonnement. De tst, compleet met beschermhoes, heb ik altijd in mijn broekzak en smijt er zeker niet mee. Tst 1 en tst 4; ik gebruik altijd de originele oplader ivm de garantie. Bij tst 3 werkte de touchscreen ineens niet meer. Ik werd gebeld en kon hem niet beantwoorden. Tst 5; Onze mobile provider is T-mobile. Met ons bedoel ik mijn moeder en ik. Mijn moeders tst deed het gewoon Zij heeft een oud tst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
En hoe zit het met garantie? Heeft Sony/T-Mobile de toestellen steeds onder garantie gerepareerd?
If so, dan bekennen ze dus schuld. Dan zeggen ze als het ware dat het toestel buiten jouw schuld om defect is geraakt.

In dat geval heb je gewoon on-ge-loof-lijk veel pech...

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:58
Nou mijn achterkant is zojuist weer gebarsten! Gewoon terwijl hij in mijn broekzak zat tijdens het bukken om iets van de grond te rapen...
Wat een gaar toestel zeg, is al de 3e keer dat de voor of achterkant barst...

• T.E
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Marsman83 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:31:
Nou mijn achterkant is zojuist weer gebarsten! Gewoon terwijl hij in mijn broekzak zat tijdens het bukken om iets van de grond te rapen...
Wat een gaar toestel zeg, is al de 3e keer dat de voor of achterkant barst...
Heb hem al bijna een jaar en nog geen barst gehad. Hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je zo'n strakke zakken ofzo.

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:58
Nope, gewoon normale spijkerbroek. Ik zal wel een maandagmorgen model hebben. Toch lees ik belachelijk veel berichten op internet van lotgenoten. Voor mij iig geen Xperia meer. Dit soort fratsen had ik nooit met HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Ik ben juist uitermate tevreden over de Xperia serie, ik ben begonnen met de Xperia Z en ik heb na 2 jaar volle tevredenheid, nu de Xperia Z3. De eerste Z 2 jaar lang zonder hoesje, geen enkele barst, de Z3 heb ik nu wel met een hoesje, mede doordat m'n dochter van bijna 2 jaar, telefoons erg interessant vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Zelfde hier hoor. Buiten mijn 'pechmodel' Z1 heb ik altijd weinig problemen gehad met de Xperia's.

Ikzelf heb de volgende Xperia's gehad:
X10, S, Z1 en nu de Z3. Daarnaast de Z2 Tablet.

Mijn vrouw heeft gehad:
De S en de Z1.

Vrienden van me hebben verder nog gehad:
Goedkopere Xperia's, de SP, de Z, de Z3 compact.

Heel veel Xperia's om me heen en maar heel af en toe een keer een probleem gehoord dat te wijten was aan de bouwkwaliteit van de telefoon. Het is denk ik ook maar net hoe je je telefoon behandelt. Ik draag mijn telefoons altijd zonder hoesje in mijn broekzak. Maar als ik buk of iets dergelijks, draai ik altijd de telefoon even goed, zodat ik weet dat er weinig kracht op de telefoon wordt uitgeoefend.

Het zijn gewoon degelijke telefoons en dezelfde issues komen voor bij zowel Sony's, HTC's, Samsungs, Nokia's en iPhones. Daar hoef je dus niet een bepaald merk voor te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Laatst online: 22-08 20:18
Na 4 maand geen problemen met m'n Z3, ben er supertevreden van.
Heb wel screenprotector en siliconen hoesje, hoe kan je ook anders lijkt me. Zeker met kinderen in huis.

Mijn Z3 compact tablet heb ik deze vakantie per ongeluk uit de wagen laten vallen, zonder hoes en geen kras aan te zien, lag nochtans met het scherm op de asfalt (geen screenprotector)...Wederom, geen krasje aan het scherm . Dat Gorillaglas (of vergelijkbaar) doet zijn werk wel!

Kan echt niets zeggen van Sony, zeer tevreden tot nu toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Nick87 op 08-09-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:48

elsinga

=8-)

Ik merk na ongeveer twee maand gebruik iets op aan mijn Z3: hij lijkt een beetje krom te zijn. Leg je 'm op een vlakke ondergrond, dan is de Z3 niet vlak... een beetje bol op de achterkant.

Nou doet'ie het nog prima, maar zijn er meer mensen die er last van hebben?

Gokje: komt door in de broekzak dragen... dan komt er zo nu en dan wat spanning op omdat de Z3 nu eenmaal geen kleintje is. ;)

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polster79
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:50
Klinkt bekend, ik zou vanaf nu maar heel voorzichtig zijn met water. Als ie krom is sluiten alle behuizingsdelen ook niet meer zo goed en kan ie door af te spoelen het begeven. Ik geloof dat er een druktest is die je kan doen om de waterdichtheid te testen.
elsinga schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:05:
Ik merk na ongeveer twee maand gebruik iets op aan mijn Z3: hij lijkt een beetje krom te zijn. Leg je 'm op een vlakke ondergrond, dan is de Z3 niet vlak... een beetje bol op de achterkant.

Nou doet'ie het nog prima, maar zijn er meer mensen die er last van hebben?

Gokje: komt door in de broekzak dragen... dan komt er zo nu en dan wat spanning op omdat de Z3 nu eenmaal geen kleintje is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Die druktest ken ik en bij drukken op het scherm loopt de druk netjes op. Lijk lijkt dus nog waterdicht te zijn. Ik ga dit in de gaten houden in elk geval.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Verwijderd

Ik heb een dilema,

Ik wil een nieuwe xperia maar ben zo bang voor die brekende schermen en achterkanten.
Breekt een z3 nu minder dan een z3c?

Of moet ik maar wachten tot de z5 betaalbaar wordt en hopen dat deze beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:15:
Ik heb een dilema,

Ik wil een nieuwe xperia maar ben zo bang voor die brekende schermen en achterkanten.
Breekt een z3 nu minder dan een z3c?

Of moet ik maar wachten tot de z5 betaalbaar wordt en hopen dat deze beter is?
Ik denk dat je je geen zorgen moet maken bij normaal gebruik, met een degelijk hoesje kan er weinig gebeuren.

Zonder hoesje is natuurlijk risicovoller bij een telefoon met zoveel glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Gebruik geen hoesje/case. Ik vind het gewoon echt niet mooi en echt niet fijn. Dan maar wat risico lopen.
Ik ben dan natuurlijk wel gewoon erg voorzichtig met mijn telefoon. Zo vaak mogelijk leg ik hem op een tafel of een kast als ik niet onderweg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Ik gebruik een rubber/siliconen bumper/case. Met enige regelmaat mijn telefoon over de tafel/weg/stoep/vloer zien stuiteren.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
Goed, weer aan het wachten op mn telefoon... Ik heb hem 3 weken geleden ingeleverd omdat mn scherm was gebarsten, vorige week was hij klaar, maar bleek het notificatieledje niet meer goed zichtbaar :(. Nu istie dus weer onderweg, hopelijk heb ik hem over ongeveer een week weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

sHELL schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:07:
Ik gebruik een rubber/siliconen bumper/case. Met enige regelmaat mijn telefoon over de tafel/weg/stoep/vloer zien stuiteren.
Idem, en ik moet zeggen dat ik sindsdien veel geruster ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

DevilsProphet schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:11:
[...]

Idem, en ik moet zeggen dat ik sindsdien veel geruster ben.
En mijn telefoon heeft na een jaar gebruik op een klein krasje op het scherm na geen schade. Dus je gerustheid is gegrond.

• jmk
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Chris.nl meldde in het root topic dat er weer een nieuwe firmware aan zit te komen.

Het schijnt dat Sony hard heeft gewerkt wat performance, heat, en battery issues aan te pakken. Ook de layout is hier en daar aangepast. Hier op xda staan veel user comments over de update, deze komt uit voor de Z3 en Z3c.

De stagefright bug(s) zijn niet aangepakt.

[YouTube: https://youtu.be/vWV3gI6EMdo]

Yippie kayak, other buckets!

• Nick87
Hopelijk deze verbeteringen.

Mij lijkt persoonlijk dat de batterij op 5.1 minder lang meegaat als 5.0
Het scheelt niet gigantisch veel maar toch een merkbaar verschil

• herlin14
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-05 10:06
Ik zit nog steeds op 4.4.4, niks mis mee en alles werkt naar behoren
en vandaag (24 sept) is mijn Stereomicrofoon STM10 binnen. Hier ben ik even zoet mee en Marcus Miller komt naar Nederland in november...

[ Voor 50% gewijzigd door herlin14 op 24-09-2015 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer heeft sinds 11 maanden een Xperia Z3 icm een abbonoment bij Tmobile en een verzekering. Nu gebeurde vandaag iets heel vreemds, 's Ochtends was zijn telefoon totaal onbeschadigd en was er nog nooit wat mee gebeurd, in de middag haalt hij hem uit zijn broekzak en was zijn toestel KROM. dit gebeurde tijdens een familieweekend binnenshuis waarin niks vreemds is gebeurd.

Hebben jullie enig idee hoe dit kan komen of wat hij nu het beste kan doen? Ik vind het nogal een vreemde situatie en ik had net van te voren een Z5 besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 09:52
Kan eigenlijk niet anders dan dat het toestel te veel frictie heeft gehad in de zak en daardoor is gaan buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij denkt zelf dat het toestel te warm is geworden. Hij heeft alleen aan een eetafel gezeten en had hem in zijn broekzak. Zelf vind ik het niet echt kunnen, ik zat de hele tijd naast hem en zag dat het toestel de zelfde ochtend nog in een normale toestand was. Er zit trouwens ook altijd een hoesje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Mijn Z3 is ook licht krom. Ook variant broekzak, denk ik. Werk verder prima, inclusief waterdichtheid. Ik merk het alleen als de Z3 op een vlakke ondergrond als een tafel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van hem is dus echt niet licht krom meer, ik zal als ik hem vanmiddag zie er een foto van maken en hem hier plaatsen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Die frames van Sony zijn echt de zwakste in de markt, repareren is zonder het frame te vervangen eigenlijk niet te doen, omdat anders de voorkant en of de achterkant op een gegeven moment gewoon loslaat door het krom zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
peptalk schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:25:
Die frames van Sony zijn echt de zwakste in de markt...
Is deze bewering wel juist…want miljoenen mensen gebruiken een Sony smartphone!
En ik doe mijn Z3 niet in mijn broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
herlin14 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:47:
[...]

Is deze bewering wel juist…want miljoenen mensen gebruiken een Sony smartphone!
En ik doe mijn Z3 niet in mijn broekzak
Heeft er toch niets mee te maken of er miljoenen mensen een Sony gebruiken en dat jij hem niet in je broekzak doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
En jij wil zeggen dat je bewering klopt! Op basis van wat…
En wij mensen geven niet graag toe, hoe stuntelig, onhandig, stumperig en onbeholpen we zijn. En heel snel iets anders de schuld te geven…Zoals nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Sorry herlin14 maar met jou ben ik klaar voordat het uit de hand loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verspil allebei jullie energie nou niet aan dit soort discussies. Niemand wint uiteindelijk.
Ja er gaat wel eens iets mis met toestellen. Iedereen heeft wel eens pech.

Het feit dat dit topic zo weinig activiteit heeft, geeft aan dat er erg weinig problemen zijn met dit toestel. Ik kan me eerdere Xperia topics herinneren waarin na jaren nog dagelijks werd geklaagd over problemen met dit en dan weer dat.

Trek hier zelf je conclusies maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
Het is ook niet persoonlijk bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Ah mooi, het voelde wat anders.

Ik kan dat uit ervaring zeggen omdat ik er meerdere gerepareerd heb en er meerdere gezien heb die door andere zeer ervaren reparateurs gerepareerd zijn en waar de voor en of achterkant helemaal niet volledig dicht te krijgen waren of die na een tijdje weer loslieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Gewoon toptelefoon jongens.
Enough said, nog elke dag valt het me op.

Waterdicht, handig, snel, goede batterij. What more do you want.
In elke reeks zitten er wel wat fouten bij sommige toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Iemand 23.4.A.1.200 al binnen?
Mijn Z3 compact tablet heeft hem gisteren ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Yes heb hem zojuist geïnstalleerd!
Paar kleine veranderingen, bijvoorbeeld in het menu en bij het volume menu met die standen stil trillen en geluid. Heel prettig dat je nu met volume down ook Helena naar stil kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Ik probeer wel te wachten met updaten, zodat ik gelijk kan updaten naar ...232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:26

Plux

Team KVM

Is het bij iedereen zo dat 16gb maar 12gb in de praktijk is?

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Plux schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:38:
Is het bij iedereen zo dat 16gb maar 12gb in de praktijk is?
11,57GB op mijn Z3.

Is wel bij elke smartphone...

SD card bijsteken voor foto's, muziek, video bij te plaatsen lost dit grotendeels op.
Ik zit met heel wat apps op nog 4GB intern geheugen vrij.

Had daarvoor een Nexus 5 en dan kom je zonder SD card echt wel vrij snel aan een vol geheugen.

[ Voor 35% gewijzigd door Nick87 op 19-10-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Nick87 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:48:
[...]

11,57GB op mijn Z3.

Is wel bij elke smartphone...

SD card bijsteken voor foto's, muziek, video bij te plaatsen lost dit grotendeels op.
Ik zit met heel wat apps op nog 4GB intern geheugen vrij.

Had daarvoor een Nexus 5 en dan kom je zonder SD card echt wel vrij snel aan een vol geheugen.
En 4GB valt dan nog mee. Er zijn toestellen waar het een flink stuk meer is.
Ik geloof dat bij de 32GB versie van de nieuwe Nexus 5x slechts 24GB ofzo beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:26

Plux

Team KVM

Is dat dan een marketing leugen waar niemand zich aan stoort? Misschien zit er op hardware niveau een grote embedded shell die al je smartphone gebruik registreert.. Maar goed zal wel meevallen, ik zie weinig onbekend dataverkeer. Toch een vieze glitch van Sony imo

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Plux schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:04:
Is dat dan een marketing leugen waar niemand zich aan stoort? Misschien zit er op hardware niveau een grote embedded shell die al je smartphone gebruik registreert.. Maar goed zal wel meevallen, ik zie weinig onbekend dataverkeer. Toch een vieze glitch van Sony imo
Tsja, je hebt wel een punt. Vieze glitch goh, elke smartphone maker doet dit. Dus aan Sony specifiek ligt het niet.
Deadsy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:56:
[...]

En 4GB valt dan nog mee. Er zijn toestellen waar het een flink stuk meer is.
Ik geloof dat bij de 32GB versie van de nieuwe Nexus 5x slechts 24GB ofzo beschikbaar is.
Heb dan natuurlijk wel een sd card zitten. Anders zou het met de foto's en video's snel gedaan zijn.
Na een Nexus 5 en Galaxy Nexus vind ik een toestel met een SD card slot toch een stuk relaxer werken.
Schil van Sony is niet te zwaar, snel en wijkt niet zoveel af van standaard android .

Samsung is wel wat anders.
Heb een tijdje een S4 gehad, niet m'n favoriete toestel...vol bloatware en trager dan andere daardoor.
Heb ik laten sneuvelen op de skipiste, vond dat toen niet zo erg. Zonde toch eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Nick87 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:26:
[...]

Heb dan natuurlijk wel een sd card zitten. Anders zou het met de foto's en video's snel gedaan zijn.
Na een Nexus 5 en Galaxy Nexus vind ik een toestel met een SD card slot toch een stuk relaxer werken.
Schil van Sony is niet te zwaar, snel en wijkt niet zoveel af van standaard android .

Samsung is wel wat anders.
Heb een tijdje een S4 gehad, niet m'n favoriete toestel...vol bloatware en trager dan andere daardoor.
Heb ik laten sneuvelen op de skipiste, vond dat toen niet zo erg. Zonde toch eigenlijk.
Aye, ik vind de schil van Sony wel lekker en de bouwkwaliteit bevalt me ook wel.

Ik zit zelf nu al pakweg 2.5 jaar met een Xperia Z en ik vind het gewoon nog steeds een top toestel.
Ik pak altijd contracten van 1 jaar met een toestel erbij (is financieel gezien altijd de beste optie als het een goede aanbieding is). Maar de toestellen die ik er de laatste 2x bij kreeg heb ik direct verkocht (M8 en S4), scherm was een flinke stap vooruit maar de schil en het design vond ik te grote minpunten.

De Z ligt erg lekker in de hand en ik heb er een goede grip op waardoor ik hem zonder probleem met 1 hand kan gebruiken. Veel andere toestellen (zoals de S4, m8) vind ik te glibberig vanwege het gebruikte materiaal en vormgeving.

Vandaag een Z5 in de hand gehad en deze valt vanwege dezelfde reden bij mij al af bij een nieuw contract. De Nexus X5 valt ook al af omdat er geen SD kaart in kan.

Dus het lijstje van mogelijke toestellen voor een verlenging is vrij kort en ik neig naar de Z3 op het moment alhoewel deze qua grip een stap achteruit is vergeleken met de Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Grip kan een hoesje altijd oplossen natuurlijk :-)

Ok, minder blits maar dure zaak als je telkens kan laten repareren of nieuwe telefoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top toestel, totdat je hem laat vallen.

Nooit problemen gehad, voelde erg premium in de hand, was razendsnel. Met kleine handen, soms wel wat ingewikkeld, maar ik had er geen last van.

Goede camera(s).

Maar, toen ik hem 1 keer liet vallen, (nogal wiedes maar alsnog) viel meteen beide kanten glas kapot, nu doet de touchscreen het niet meer.

:)

Als je wat zuiniger bent dan mij is het een 9/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
2 dagen geleden de 232 update binnen gehad. Batterijduur is merkbaar een stuk beter, de 200 lijkt me toch iets mis met geweest.

Daarnet even de z3 enkele pagina's laten laden en een galaxy s6 ernaast dezelfde pagina's op hetzelfde moment. Z3 telkens net iets sneller. Toch opvallend. Kan zeker nog mee met de huidige toppers lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Met welke browser heb je die test uitgevoerd? Ik ben namelijk extreem fan van de AOSP browser, dus niet chrome of andere derdepartij browser. Sinds kitkat zijn ze overgestapt van de zeer oubollige 'webview' naar een nieuwe 'webview' gebaseerd op chrome v30 en nadien in 4.4.4 naar v33. Sinds lollipop is de rendering engine van de aosp browser nog steeds webview, maar wordt die up-to-date gehouden via de play store zodat die niet opnieuw compleet oubollig wordt. Dat idee lijkt mij geweldig, want dat wilt zeggen dat de AOSP browser nog niet dood is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Chrome gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:20
http://www.xperiablog.net...ully-patches-stagefright/

Ben deze inmiddels ook al aan het installeren (Vodafone NL). OTA gaf nog geen melding, PC Companion wel (zoals wel vaker :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Bij mij was het OTA...geen melding van PC companion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06-2022
Iemand hier last van een brandvlek in het scherm naast de micro usb aansluiting?
Mijn reparatie historie is:
- Loskomend scherm uit de behuizing
- Brandvlek in het scherm
- Brandvlek in het scherm

[ Voor 18% gewijzigd door tigerfoxy op 03-11-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Net een blaadje van Vodafone in de bus gehad.
Black Friday sale met de Xperia Z3 voor € 299,- , alleen op vrijdag de 27e en in de Vodafone winkel.
Geen slechte deal lijkt me, aangezien de goedkoopste in de Pricewatch op dit moment nog € 445,- kost.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Zeker voor een toestel dat nog redelijk goed wordt voorzien van updates. Voor mij was het toestel "iets" duurder...

Helaas zijn met de versie die ik nu heb de stagefright lekken nog niet gedicht. Is er enig zicht op wanneer Android 6 uit komt voor dit toestel en wanneer officiële updates van Sony zelf stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:46
Zertaxka schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:04:
Net een blaadje van Vodafone in de bus gehad.
Black Friday sale met de Xperia Z3 voor € 299,- , alleen op vrijdag de 27e en in de Vodafone winkel.
Geen slechte deal lijkt me, aangezien de goedkoopste in de Pricewatch op dit moment nog € 445,- kost.
Wilde ik ook net posten. Nice ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Na iets meer dan drie maanden spontaan een barst in de achterkant van de telefoon. Niet gebeurd bij uitoefenen van kracht op de telefoon. Gewoon een barst erin gesprongen. :( Dat wordt weer een tijdje met een brakke telefoon rondlopen, totdat deze gemaakt is...

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
Yo guys, ook ik heb nu iets raars.
Vanaf de linkerbovenhoek laat de lijm los en komt me scherm los van de telefoon.
Morgen even bij de KPN winkel langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Phantom
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-06-2024
Ben zelf al 5 maanden in het bezit van de Z3. Maar heb sinds de laatste update een bug waardoor mijn earphones/extern geluidsapparaat niet herkend word. Dit is raar genoeg geen hardware probleem, maar een software probleem. Moet nu via een andere applicatie (SoundAbout) omslachtig aangeven dat ik mijn earphones erin heb zitten en dat ik die wil gebruiken ipv de telefoon speaker zelf. Er zijn ook wat threads over op sony's support site over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Dark Phantom schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:47:
Ben zelf al 5 maanden in het bezit van de Z3. Maar heb sinds de laatste update een bug waardoor mijn earphones/extern geluidsapparaat niet herkend word. Dit is raar genoeg geen hardware probleem, maar een software probleem. Moet nu via een andere applicatie (SoundAbout) omslachtig aangeven dat ik mijn earphones erin heb zitten en dat ik die wil gebruiken ipv de telefoon speaker zelf. Er zijn ook wat threads over op sony's support site over dit probleem.
Ik draai zelf ook al een tijdje de laatste versie van de officiele Sony firmware update en ik heb dit probleem niet. Als ik mijn headphone/keukenspeaker in de ingang doe start automatisch poweramp(mijn default mp3 speler) en begint deze te spelen.

Je zou misschien kunnen proberen om de "standaard apps" op je Android te resetten. Misschien dat een vage instelling roet in het eten gooide.
Je zou ook nog kunnen proberen een goede backup van je belangrijke zaken te maken en de telefoon te resetten naar de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
Helaas slechte ervaringen met de z3. Inmiddels 3 keer ter reparatie geweest waarvan 1 keer het scherm los kwam uit de behuizing, en 2 x een inbrander/brandvlek in het scherm bij de micro-usb aansluiting. Het toestel gekocht op de release dag, nog in geen velden of wegen een firmware update gekregen. Slechte support van Sony, de vraag gesteld wanneer kan ik een update verwachten: Daarop kreeg ik als antwoord dat ligt aan je provider land en serie nummer, maar ik heb het toestel unbranded gekocht, dus lijkt mij het provider verhaal een niets doener. Zij kunnen naar zeggen ook nergens zien wanneer mijn zo gezegde serienummer een update krijgt, het lijkt dus aan een hogere macht te liggen wanneer ik eindelijk na heel lang wachten eens een update ga krijgen.

• Nick87
tigerfoxy schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:24:
Helaas slechte ervaringen met de z3. Inmiddels 3 keer ter reparatie geweest waarvan 1 keer het scherm los kwam uit de behuizing, en 2 x een inbrander/brandvlek in het scherm bij de micro-usb aansluiting. Het toestel gekocht op de release dag, nog in geen velden of wegen een firmware update gekregen. Slechte support van Sony, de vraag gesteld wanneer kan ik een update verwachten: Daarop kreeg ik als antwoord dat ligt aan je provider land en serie nummer, maar ik heb het toestel unbranded gekocht, dus lijkt mij het provider verhaal een niets doener. Zij kunnen naar zeggen ook nergens zien wanneer mijn zo gezegde serienummer een update krijgt, het lijkt dus aan een hogere macht te liggen wanneer ik eindelijk na heel lang wachten eens een update ga krijgen.
Zonde te horen van die reparaties.

Als eens proberen updaten via de Sony PC companion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
Ja ik heb alles al geprobeerd! Ik weet ook inmiddels al wel dat ik zelf kan flashen, maar wil eens kijken wanneer ik hem eindelijk via de officiele weg krijg.
Nick87 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:36:
[...]

Zonde te horen van die reparaties.

Als eens proberen updaten via de Sony PC companion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Op welke versie zit je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
23.4.A.0.546

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Daar zit ik ook op. Volgens mij is er geen officiële nieuwe build(volgens mij zijn er wel beta's en zelfs een door Sony gemaakte proefversie van 6.0 met stock Android). Jammer dat de stagefright kwetsbaarheid nog niet is aangepakt in onze build. Voor de rest heb ik nergens over te klagen. Alles werkt, en allen werkt soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Ik kreeg van de week opeens een update. Zit nu op build 23.4.A.1.264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Klopt, ik krijg hem nog niet. Zal binnen enkele weken wel gebeuren.
Nieuwste beschikbare software: 23.4.A.1.264

Release gestart: 2015-12-01

Inbegrepen in deze software

-Verbeteringen voor volumeregeling en bediening van de stille modus, meer controle voor je waarschuwingen.
-Volledig nieuwe LinkedIn-integratie: wees productiever met intuïtieve agendasynchronisatie
-Verbeteringen voor scherpstellen, snelheid en nauwkeurigheid van de camera in de modus Automatisch superieur.
-Veel nieuwe functies voor Xperia™ in Business, voor nog betere zakelijke ondersteuning voor Xperia™.
-Je kunt nu Sony SmartWatch 3 gebruiken om foto's te maken met de camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNewPlayer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2018
Na deze kleine update had ik geen mobiel internet, ik heb dit handmatig moeten instellen. Maar nu heb ik opnieuw geen mobiel internet. Voor 1 seconde verschijnt er 3g/4g bovenin en dan een hele tijd niks(eigenlijk geen). Meer mensen last van?

Nvidia rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
jmk schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:21:
[...]

Daar zit ik ook op. Volgens mij is er geen officiële nieuwe build(volgens mij zijn er wel beta's en zelfs een door Sony gemaakte proefversie van 6.0 met stock Android). Jammer dat de stagefright kwetsbaarheid nog niet is aangepakt in onze build. Voor de rest heb ik nergens over te klagen. Alles werkt, en allen werkt soepel.
Mag ik vragen wanneer jij hem hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

tigerfoxy schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:17:
[...]

Mag ik vragen wanneer jij hem hebt gekocht?
Maart 2015 via Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
Oke ik september 2014 dus ik had inmiddels eigenlijk wel eens een update verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

tigerfoxy schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:22:
[...]

Oke ik september 2014 dus ik had inmiddels eigenlijk wel eens een update verwacht
Hoe kan dat nou? :) Begin maart 2015 kwam Android 5.1 uit en op die versie zitten we. Het kan niet anders dat jij dit jaar een update hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
Dan moet dat gedaan zijn in het service center, maar ik weet niet anders dan dat 23.4.A.0.546 op mijn telefoon staat vanaf het begin. En dus nog geen andere updates

[ Voor 10% gewijzigd door tigerfoxy op 22-12-2015 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
Hehe ik heb de update eindelijk binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
tigerfoxy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:46:
Hehe ik heb de update eindelijk binnen! :)
Via OTA of toch ergens manueel geupdated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Ik kreeg afgelopen weekend ook een update binnen. OTA trouwens.Zit nu op Android 5.1.1/build 23.4.A.1.264, op een unbranded NL telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
Nick87 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:24:
[...]

Via OTA of toch ergens manueel geupdated?
Via OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigerfoxy
elsinga schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:42:
Ik kreeg afgelopen weekend ook een update binnen. OTA trouwens.Zit nu op Android 5.1.1/build 23.4.A.1.264, op een unbranded NL telefoon.
Inderdaad die versie heb ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

En toeval of niet, ik kreeg sinds die update problemen met mijn zakelijke Exchange mail. Blijft zeuren om een beveiligingsupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Hmm :S

Die Bluetooth koptelefoon die je gratis kreeg als je een Z3 preorderd is nu stuk. Heb al even met de helpdesk contact gehad en geven in eerste instantie aan van niet te weten. Op de website van de provider kan ik er ook echt niets over vinden.
Sony heeft in ieder geval al aangegeven hier niets mee te doen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben zoals het krijgen van garantie en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:13
Vandaag ga ik mijn Z3 maar eens wegsturen. Ik heb hem vandaag exact een jaar. De achterkant heeft ineens spontaan een barst ? En ik heb een brandvlek naast mijn USB poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Galaxis schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:02:
Vandaag ga ik mijn Z3 maar eens wegsturen. Ik heb hem vandaag exact een jaar. De achterkant heeft ineens spontaan een barst ? En ik heb een brandvlek naast mijn USB poort.
Ik ben ook aan het kijken om mijn Z3 te vervangen. Ook bij mij is er schade, de bovenkant van het touchscreen werkt niet meer na een val. Ik word er gek van bij de dagdagelijkse dingen. Herstellen kost 150-200 euro en hem zelf herstellen is bijna onbegonnen werk. Hopelijk wordt mijn volgende telefoon eentje die minder breekbaar is. Mijn oude Xperia Z doet nog steeds dienst bij mijn zus, een echte baksteen. Misschien dat de Oneplus 2 wat meer soelaas zal bieden. |:(

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Gisteren mijn Z3 op laten sturen ter reparatie. De brandplek naast de USB is hoogstwaarschijnlijk garantie. Het spontaan gescheurde glas waarschijnlijk niet werd mij verteld. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Dus...

Gisteren mijn Z3 terug opgehaald van reparatie. Er zit een nieuw scherm in, dus de brandvlek is er uit, tevens is de achterkant ( barst in het glas ) ook onder garantie gerepareerd. Helaas kan ik weer terug met het toestel, ik krijg geen netwerk bereik meer.....

Ik stuur hem dus op met 2 klachten. En ik krijg hem niet goed functionerend terug.. wat een feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Dus, hoe lang zou het duren voordat Sony de update naar Marshmallow uitrolt en deze ook daadwerkelijk beschikbaar is en NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

MonkeyJohn schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:47:
Dus, hoe lang zou het duren voordat Sony de update naar Marshmallow uitrolt en deze ook daadwerkelijk beschikbaar is en NL?
Ik dacht dat ik het voor de Z3 Q2 - Q3 was, maar ik ben het niet zeker

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Galaxis schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:59:
Dus...

Gisteren mijn Z3 terug opgehaald van reparatie. Er zit een nieuw scherm in, dus de brandvlek is er uit, tevens is de achterkant ( barst in het glas ) ook onder garantie gerepareerd. Helaas kan ik weer terug met het toestel, ik krijg geen netwerk bereik meer.....

Ik stuur hem dus op met 2 klachten. En ik krijg hem niet goed functionerend terug.. wat een feest.
Bij Dynafix zeker? Daar zitten behoorlijke prutsers ja. Mijn telefoon moest ook nog een keer terug voor hij helemaal goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
L0we schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:55:
[...]

Bij Dynafix zeker? Daar zitten behoorlijke prutsers ja. Mijn telefoon moest ook nog een keer terug voor hij helemaal goed was.
Nee, de firma e-repair en consorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Galaxis schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:56:
[...]

Nee, de firma e-repair en consorten.
e-repair valt ook onder Teleplan toch? Net zoals Dynafix? Geen idee hoe het allemaal aan mekaar gelinkt is, maar heb het vermoeden dat het een grote bende is over al die clubs heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
E-repair valt volgens mij inderdaad onder teleplan.

Het blijft eigenaardig. Telefoon gaat weg met klacht A. Komt gerepareerd terug, dus klacht A is weer gefixed. Spontaan heb je klacht B .

Is mijn Z3 na reparatie eigenlijk nog wel waterproof ?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste