Die uitzendingen van Radar, Kassa enzovoorts zijn ook te belachelijk voor woorden. Deze uitzending heb ik even snel doorheen geskipped, maar het is weer hetzelfde overdreven en debiele verhaal. De vorige keer, met de Xperia Z2 meen ik, had je ook van die figuren die het raar vonden dat het glas kapot gaat als je ermee tegen een tafelpunt loopt, of wanneer je met de motor valt (dat waren 2 voorbeelden uit die uitzending)Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:41:
Heb de xperia z 3 nu 4 maanden. Zoals eerder aangegeven de ideale telefoon.
Uitzending radar gisteren gezien, wat een circus. Elke forse telefoon in je broekzak gaat uiteindelijk stuk bij vele bewegingen (staan, zitten, staan, zitten, enz)
De expert van de reparatiedienst, die even liet zien hoe makkelijk het scherm zou barsten, heeft zijn winkel 2 straten van mijn woonhuis. Naast zijn "fantastische" reparatievaardigheden is hij officieel dealer van Samsung. Was Radar natuurlijk even vergeten te melden!!!!!!!!
Als Korea na zoveel jaren geen betere rommel kan leveren dan de Samsung S5, dan gaan we maar op geniepige wijze de concurrent zwartmaken.
Sony ga zo door!!!!!!!!!!!!

Ook in deze uitzending weer, in de video vanaf 4:20, zo'n compleet onzinnige actie: wat verwacht je als je een dunne glasplaat gaat zitten buigen of wringen? Gaan mensen dit ook doen met hun wijnglazen, of hun bril en dan verbaasd zijn dat het glas breekt?

Dat er gevallen zijn dat het glas spontaan een barst krijgt doordat het onder teveel spanning gemonteerd is, dat is bekend. Dat dit een zwak punt blijft van dit soort telefoons is ook waar. Dat Sony nog wat te leren heeft op het gebied van klantvriendelijkheid bij garantiegevallen is ook duidelijk, al vraag ik mij af of hier een stuk frustratie bij mensen niet komt door tussenliggende reparatiebedrijven (zie b.v. het Dynafix topic hier op Tweakers).
Echter lopen er genoeg lompe figuren rond die gewoon waarbij het hun eigen schuld is. Als ik naar mijn ouders kijk, dan zou ik hen ook nooit een Xperia telefoon aanraden, ook al vind ik het zelf geweldige dingen. Mijn vader heeft een smartphone (ik meen een of andere Huawei, ouder en stevig model) en mijn moeder nog een oude dumbphone. Beiden gaan er niet bepaald met fluwelen handjes mee om, mijn moeder al helemaal niet. Zij haalt het ding uit de handtas (tussen de sleutels, kammen, flesjes etc.), die tas wordt in de fietstas gepropt of op tafel/bank gegooid, de telefoon glijdt uit haar handen de grond op enzovoorts. Dit is meer de regel dan de uitzondering. Als er een keer iets kapot is aan de telefoon (bij haar vorige was dat het geval) krijg je altijd te horen "maar ik deed er toch heel voorzichtig mee". Ja.. natuurlijk mam

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT