• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 16:21
teiltjemetromme schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:34:
Had mijn Z3 copper bij redcoon besteld, is een duits modelletje.
Zit een duits intro handleidinkje bij en bij alle apps sluiten stond voor een update nog ; alles schluBen ofzo.

Is het trouwens normaal dat wanneer je de simkaart wil plaatsen de tray er gewoon uit kan glijden als je het klepje open doet en de telefoon op zn zij houdt? Dat gebeurt bij mij wel, hoef niet te prutsen met nagels e.d.
Als je sim er in zit glijdt hij er toch niet zomaar uit denk ik? Geen probleem dan toch?

[ Voor 74% gewijzigd door cordonbleu op 20-11-2014 14:39 ]

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:18
Nog niet geprobeerd, krijg mn nano morgen pas binnen, maar bij mn vorige telefoon zat er zo'n kliksysteem. Dus dacht even kijken hoe dat moet bij deze tel., maar is blijkbaar normaal dus.

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 16:21
Bij de Z serie klikt hij inderdaad niet vast, maar schuif je hem er met de tray gewoon in, zo ver als hij kan. Dan zit hij als het goed is gewoon 'vast' en kun je hem alleen met bijvoorbeeld je nagels weer loshalen.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 21:39
teiltjemetromme schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:34:
Had mijn Z3 copper bij redcoon besteld, is een duits modelletje.
Zit een duits intro handleidinkje bij en bij alle apps sluiten stond voor een update nog ; alles schluBen ofzo.

Is het trouwens normaal dat wanneer je de simkaart wil plaatsen de tray er gewoon uit kan glijden als je het klepje open doet en de telefoon op zn zij houdt? Dat gebeurt bij mij wel, hoef niet te prutsen met nagels e.d.
Ehm, zat bij mij volgens mij niet zo los hoor...Maar als hij met sim wel goed vast zit lijkt het me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Met sim zit ie inderdaad goed vast.

Over de batterij: ik heb hem nu 23u54 in gebruik waarvan 6 uur 15 scherm aan tijd, en heb nog 17 procent over. Dit is op de eerste acculading gehaald. De accu schijnt na een aantal ladingen pas optimaal te zijn dus ik ben benieuwd of het nóg beter wordt.

Ik heb: helderheid op +-1/3e met auto.aanpassen, data en wifi altijd aan, (datamodus op wcdma/gsm gezet omdat ik geen 4g(lte) gebruik) autosync uit, emails op push, facebook en whatsapp draaien 'gewoon' zonder sync, geen gps gebruikt, en op deze lading veel geinstalleerd en geupdate en dingen uitgeprobeerd die batterij kosten, zoals bestanden overzetten via bluetooth.

Ik zal over +- een week nogmaals mijn accutijd met scherm aan tijd plaatsen, als ik alles heb uitgevogeld en de telefoon 'normaal' gebruik. (Ik zal dan dezelfde instellingen hanteren als hierboven)

edit: 1d4u met 7 uur 5 min scherm aan tijd, lang niet gek voor een eerste lading.

[ Voor 4% gewijzigd door KoningPaulus op 22-11-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Weet iemand of het mogelijk is de telefoon te unlocken met een pincode zonder na invoeren van de pincode op enter te drukken? Zonder rooten, daar doe ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKenduser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 08:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:26

Plux

Team KVM

Ik heb de z3 nu denk ik een maandje en hij bevalt vrij goed. Alleen valt wifi af en toe uit en reageert het touchscreen in sommige apps niet goed. En de headphones waren helaas niet meer verkrijgbaar. Ook vind ik de toetsenbord software niet optimaal, mis de mogelijkheid om de cursor te navigeren in de tekst.

[ Voor 2% gewijzigd door Plux op 25-11-2014 10:13 . Reden: typos ]

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:04

Pogostokje

* twiet *

Plux schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:12:
Ook vind ik de toetsenbord software niet optimaal, mis de mogelijkheid om de cursor te navigeren in de tekst.
Je kunt gewoon met je vinger over de tekst bewegen en de cursor zo verschuiven. En anders installeer je een van de vele andere toetsenborden die beter past bij wat je wil.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 21:06
Balen, heb de mijne bij Hi besteld. Maar wel een toffe actie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens de optie vinden om apps of data te verplaatsen naar je sd kaart? Er is alleen de optie om foto's/video's en of muziek over te zetten naar je sd kaart maar geen apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:07:
Ik kan nergens de optie vinden om apps of data te verplaatsen naar je sd kaart? Er is alleen de optie om foto's/video's en of muziek over te zetten naar je sd kaart maar geen apps?
Omdat dat niet kan zonder root... Standaard android gedrag in kitkat+ (samsung en anderen hebben het zelf wel mogelijk gemaakt geloof ik, maar sony niet standaard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

:o Dit is wel interessant! Feit blijft wel dat ik er nog niet helemaal uit ben, een Z3 icm abo bij Vodafone (Friends and Family) of bv bij KPN of T-Mobile. Nog maar es in verdiepen :)

Ik las trouwens ergens dat de Z3 de audio/video sync icm Netflix niet voor elkaar had. Is dit ondertussen al gefixt?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik heb die PS4 controller zelf gekocht, en de houder staat in bestelling (sinds 13-nov).

Geloof niet de levertijd van Conrad
Duurt namelijk veel langer!

[ Voor 33% gewijzigd door Lip op 28-11-2014 12:38 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi iedereen.

ik heb sinds 1 maand een sony xperia z3.
alleen nou doet hij heel raar.
want een kant van het touch screen doet het wel en het anderen niet.
weet iemand wat ik nu kan doen.
ik heb hem niet laten vallen.

groeten seth driessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux

Plux

Team KVM

Heb mijn telefoon op de 31e oktober gehaald, vraag me af of ik hier nog voor in aanmerking kom. Weet iemand trouwens of er al beschermhoesjes zijn te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Genoeg. :)

http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=scr+z3

[ Voor 11% gewijzigd door Lip op 29-11-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekwaussie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 17:49
Hoi,

Sinds een aantal maanden blije bezitter van een Z3.
Maar nu spontaan barst in scherm vanaf de power button tot aan de magnetische laadpunt.
Heb hem niet laten vallen zit netjes in een sony hoesje met zo doorzichtig scherm erin.
10 minuten ervoor deed ie het nog netjes neergelegd. nergens op of er iets eronder en nu barst in scherm. heb weel beeld maar boven de barst werkt de touch niet meer eronder wel..
wie heeft dit nog meer gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Simontjee schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:15:
Is de Z3 Dual Sim (D6633) al ergens te koop in Nederland of weet iemand wanneer deze beschikbaar komt? Vind de T2 net een slagje te groot en deze Z3 Dual Sim lijkt mij een geschikt toestel voor mij. Kan er op internet alleen zo weinig over vinden..
Ik ben ook op zoek naar deze telefoon.

In nederland heb ik em kunnen vinden bij dual-sim.nl a €679,95 of bij Phonebucks a € 718,99. Beide aardig aan de prijs!

Ze verkopen dit toestel ook wel in bepaalde EU webwinkels, bijvoorbeeld bij nl.mobileshop.eu a €544,- of bij eglobalcentral.eu a € 518.99

Best wel een fors prijsverschil, maar ik ben bang dat als er iets met je toestel is de garantieafhandeling bij de EU webwinkels onder de maat is.

Iemand nog andere suggesties?

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Ik wil deze telefoon graag bestellen vanwege de sublieme camera die er in zit. Maar ik lees nergens of deze telefoon ook RAW ondersteuning gaat krijgen in Lollipop. Weet iemand hier wat over?

Als hij geen RAW output gaat krijgen (wat zeer dom van Sony zou zijn gezien de kwalitatief goede sensor) dan valt mijn interesse eigenlijk direct weg en wacht ik liever op een telefoon die het wel gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Annihilism schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:25:
Ik wil deze telefoon graag bestellen vanwege de sublieme camera die er in zit. Maar ik lees nergens of deze telefoon ook RAW ondersteuning gaat krijgen in Lollipop. Weet iemand hier wat over?

Als hij geen RAW output gaat krijgen (wat zeer dom van Sony zou zijn gezien de kwalitatief goede sensor) dan valt mijn interesse eigenlijk direct weg en wacht ik liever op een telefoon die het wel gaat krijgen.
Voor de camera hoef je dit toestel niet te kopen hoor. Al is het maar door de ontzettend trage reactie snelheid van de software. Bijna al mijn foto's zijn onscherp bewogen met dit toestel.

Wat betreft RAW. Is vooralsnog niet mogelijk maar ik geloof ergens gelezen te hebben dat dit bij Android 5.0 wel mogelijk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Annihilism schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:25:

Als je een telefoon wilt met sublieme camera kan je beter een (nokia) Lumia kopen :) , camera van de Z3 vind ik vrij teleurstellend. Mijn Lumia 920 is echt vele male beter. Verder is de overall experience van de Z3 wel erg goed, heb geen spijt van mijn aankoop so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Laatst online: 01-09 21:12
Je kan ook een andere camera-app installeren, zoals Camera 360. Maakt veel betere foto's op de auto stand (bij de Xperia Z2)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:04

Pogostokje

* twiet *

Als een app betere resultaten krijgt, dan zijn het software truukjes die proberen te verhullen.
Als je echt betere foto's wilt op je phone, zul je inderdaad naar de Lumia afdeling moeten, of de Panasonic Lumix DMC-CM1 bijvoorbeeld. Die hebben betere lenzen en sensoren (=hardware).

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Tot mijn grote spijt vandaag mijn Z3 naar de winkel mogen brengen. Ik had al spontane barsten, maar m'n touchscreen werkte nog en ik merkte de barsten niet zo heel erg op .. Echter vond de kleine het vandaag leuk de ipad boven op de telefoon te "tikken" .

Helaas was dit goed gemikt, hij kwam precies op de rand van het beeldscherm en ik had er een paar barsten bij. Nu doet het touchscreen het niet meer en is het dus al afgelopen.

Heel jammer dat de Z3 zo weinig kan hebben, het was echt een tikje.. Ik heb nog wel hoop, ook gezien de Z2 van m'n vriendin het al een hele tijd prima doet zonder barsten en mijn Z heb ik ook dik 2 jaar gehad zonder ook maar een probleem. Ik ben met de Z3 zelfs voorzichtiger geweest naar mijn mening.

Algoed, ik heb nog wel vertrouwen dus, ook omdat de batterij / software geweldig is vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
Koekwaussie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:17:
Hoi,

Sinds een aantal maanden blije bezitter van een Z3.
Maar nu spontaan barst in scherm vanaf de power button tot aan de magnetische laadpunt.
Heb hem niet laten vallen zit netjes in een sony hoesje met zo doorzichtig scherm erin.
10 minuten ervoor deed ie het nog netjes neergelegd. nergens op of er iets eronder en nu barst in scherm. heb weel beeld maar boven de barst werkt de touch niet meer eronder wel..
wie heeft dit nog meer gehad??
Wat dacht je van garantie aanvragen bij de winkel/leverancier waar je je toestel hebt gekocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekwaussie
Bart_GR schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:48:
[...]

Wat dacht je van garantie aanvragen bij de winkel/leverancier waar je je toestel hebt gekocht? ;)
Bedankt voor je reactie.
Natuurlijk heb ik gedaan. Ik had hem online via verlenging abbo bij t-mobile gedaald. gelukkig hadden we een t-mobile winkel in mijn stad. daar heen gebracht en eerste wat ze zeiden hij is gevallen, of er is druk uitgeoefend tevens was het rechter boven hoekje iets ruw wat aangaf dat ie gevallen was zeiden ze. Dus natuurlijk vet in protest gegaan dat hij niet was gevallen, geen druk op uit is geoefend en altijd netjes in hoesje gedragen. wat ook daadwerkelijk ook is. Maar bij hoog en laag toch volhouden enigste wat ik voor elkaar kreeg is dat op het formulier komt te staan: is scherm gebarsten waardoor touch scherm bovenkant niet werkt. En niet zoals de verkoper erop wou zetten dat deze gevallen was en daardoor scherm gebarsten is. tevens werd er gemeld dat er schade aan rechte bovenhoek is.
Dus ik heb een zwaar hoofd in dat dit wordt gerepareerd vooral omdat de verkoper weigerde aanvullende informatie in te vullen. Dus daar sta je met een foon die je nog geen maand in bezit heb met een kapot scherm en altijd netjes mee bent omgegaan in hoesje en voor heb gezorgd dat er geen ongewenste druk op het toestel uitgeoefend kan worden.
ik ben van mening dat het product als je er netjes mee omgaat zijn verwachte levensduur moet kunnen doorstaan zonder gebreken te vertonen.
Mij hij is nu al 1,5 week bijna bij reparatiedienst dus afwachten tot ik bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds vandaag de Sony Xperia Z3 gekocht. Ik probeer daar apps op te dowloaden maar nadat ik ze gedownload heb en er staat dat de betreffende app is geinstalleerd kan ik em nergens op m'n telefoon vinden. Welk programma moet ik gebruiken om apps te dowloaden en zodra deze geinstalleerd zijn waar kan ik ze dan vinden? Bedankt alvast voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polster79
  • Laatst online: 22-08 09:50
Hi Rvd0,

Het beste gebruik je Google Play Store, apps komen dan in je " app launcher of drawer" te staan. Dat is die knop op je homescreen met de 6 stippen. Als die open is, schuif naar rechts voor meer apps. Meestal plaatst de xperia ook een snelkoppeling naar het homescreen.

Heb je in de playstore al wel je googleaccount helemaal aangemaakt?
Al een herstart geprobeerd?

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Telefoon inmiddels een maand in gebruik. Nergens last van, geen spontane barsten of andere gekkigheid. Kwestie van zuinig mee omgaan imo. Ik gebruik tempered glass screenprotectors, ringke fusion case en magnector x kabel. Nog nooit opgeladen met 'normale' microusbkabel. Haal gemiddeld een screen-on tijd van 6 a 8 uur. Met mijn gebruik doe ik er 2 volle dagen mee. Maar eigenlijk maakt dit niks uit, aangezien ik en waarschijnlijk de meeste andere mensen gewend zijn om hem iedere avond op te laden. Maar het is natuurlijk handig als je een keer een weekendje weg gaat en je bent je oplader vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceaanbodem
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2024
Zo, sinds gisteren ook eigenaar van de Z3. Nog niet veel tijd gehad er aan te knutselen, maar het toestel bevalt me tot nu toe goed. Heb direct 9h tempered glass covers voor voor-en achterkant besteld in combinatie met een zwart-aluminium frame zodat het design behouden blijft. Hopelijk laat ik hem totdat die spullen binnen zijn niet stuiteren :)

Naar aanleiding van diverse berichten in dit forum over de waterdichtheid na frictie (in bijvoorbeeld de broekzak), heb ik het toestel met beide duimen aan boven-en onderkant beetgepakt en heel zachtjes getordeerd. Zelfs bij de kleinste beweging, ik zet absoluut geen kracht, hoor ik het toestel fors kraken. Nu ben ik niet van plan dit toestel veelvuldig onderwater te gaan gebruiken (ondanks mn nickname :+ ), maar betekent dit dat evt een probleem kan gaan vormen voor de waterdichtheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Oceaanbodem schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:44:
Zo, sinds gisteren ook eigenaar van de Z3. Nog niet veel tijd gehad er aan te knutselen, maar het toestel bevalt me tot nu toe goed. Heb direct 9h tempered glass covers voor voor-en achterkant besteld in combinatie met een zwart-aluminium frame zodat het design behouden blijft. Hopelijk laat ik hem totdat die spullen binnen zijn niet stuiteren :)

...
Waar heb je die accessoires besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Xecuter NL schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:01:
[...]

ringke en nillkin via ebay, magnector op amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceaanbodem
Xecuter NL schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:01:
[...]

teiltjemetromme schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:06:
[...]

ringke en nillkin via ebay, magnector op amazon.de
Dit dus :P

Ik heb alleen die magnector niet besteld. Nu hopen dat het een beetje rap binnen is, want hij ziet er behoorlijk kwetsbaar uit op het moment. En ik ken mezelf :+

Is er trouwens een manier om (gedeeltelijk) van die bloatware af te komen zonder te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Je kan een hele hoop blokkeren, maar echt van de storage afhalen gaat (zonder root) niet. Je kunt met adb bijvoorbeeld de what's new applicatie disablen zodat je bij je home knop alleen nog google now hebt.

Like this: http://forum.xda-develope...vring-small-apps-t2902419

Meer pakketjes kun je op die wijze blokkeren, maar kan het lijstje niet meer vinden welke wel en niet voor problemen zullen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:02
Ik ben trots:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2r2u4om.png

Redelijk normaal gebruik geweest, bellen, internetten in ov en muziek luisteren.

[ Voor 53% gewijzigd door Erik070 op 19-12-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

En er is een nieuwe ota uodate. Morgen maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
Update is bij mij niet ota te installeren, geeft aan dat dit via de pc moet gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Ik heb build-nummer 23.0.1.A.5.77, is de meest actuele voor zover ik weet. Verkregen via sony update op de telefoon, geen pc aan te pas gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Bart_GR schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:20:
Update is bij mij niet ota te installeren, geeft aan dat dit via de pc moet gebeuren..
Same here, maar ging allemaal zonder problemen en ook niks kwijt verder... Wel apart dat het bij sommigen gewoon OTA kan maar bij anderen weer niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Na alleen maar positieve dingen te hebben gezegd over de Z3 moet ik vandaag helaas slecht nieuws brengen. Waterschade. Ik spoelde de z3 onder de kraan af voor 5 tellen, met afgesloten klepjes en afgesloten 3,5mm ingang. Maar een minuutje later werd het scherm zwart, daarna half grijs, daarna allemaal wazige kleuren. Oftewel, waterschade. Hoe? Geen idee, wellicht een slecht gelijmd toestel of iets dergelijks.

In ieder geval: gebeld met sony en die zei dat ze een pressure test zouden doen. Wanneer deze test hetzelfde qua waarden bleef, wordt het toestel gewoon vervangen. Zo niet, gaat ie in voor reparatie.
Ik heb zelf via het service menu de pressure test uitgevoerd. En dit waren de resultaten:
Zonder druk uitoefenen: 1009 milibar, met druk uitoefenen 1010 milibar, waar ie soms op kwam, meestal hing het tussen die twee waarden.

Nu las ik op internet dat de waarden bij druk toch wel een stukje hoger moeten liggen, ik zag iemand die zonder druk 1005 had en met druk 1020. Kan iemand dit bevestigen??

Toestel nu dus zo'n 3 weken kwijt waarschijnlijk ivm kerst e.d. Zit helaas weer aan mn Xperia P vast die ik meermaals per dag kan opladen. Fijn allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
Toestel ligt nu op tafel zonder druk uit te oefenen, en geeft aan: 1016.38 Millibar.
Tijdens drukken op scherm stijgt dit naar 1030 Millibar.

(how to: http://forum.xda-develope...erproofing-water-t2897886 )

Bij jou is het verschil erg minimaal, lijkt dus idd ergens 'lek' ..

[ Voor 12% gewijzigd door Bart_GR op 23-12-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceaanbodem
Heeft er iemand tips voor een goede carkit?

Dit is heel simpel en goedkoop, maar lijkt me niet optimaal:
http://www.ebay.com/itm/W...lders&hash=item3a98fd240d

Dit lijkt me wel een chique ding, maar ik twijfel of ingebouwde magnetische lader wel goed werkt aangezien een aantal hier ook niet zo'n goede ervaring hebben met losse magnetische kabels. Heeft er toevallig iemand zoiets of iets soortgelijks?
http://www.aliexpress.com...peria-Z3/32224201461.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Bart_GR schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:51:
Toestel ligt nu op tafel zonder druk uit te oefenen, en geeft aan: 1016.38 Millibar.

Dank! Weet ik dat ik vrijwel zeker een nieuw toestel krijg ipv dat ie wordt opgestuurd ter reparatie. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

On the first day of Christmas, Sony gave to me.... one android update.

Maar geen 5.0 :/

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Bart_GR schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:51:

zelfde hier met een z2, nice tip :)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
sHELL schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:13:
On the first day of Christmas, Sony gave to me.... one android update.

Maar geen 5.0 :/
Aankondiging voor Lollipop is zeer waarschijnlijk tijdens CES, analyse van de Sony CES teaser. Dat Lollipop aan bod gaat komen tijdens CES is door deze teaser zo goed als zeker.

Daarnaast hebben ze aangegeven begin Januari Lollipop te gaan pushen naar de Z3 serie, en de rest moet snel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Nilsepils schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 17:32:
[...]
...begin Januari Lollipop te gaan pushen naar de Z3 serie, en de rest moet snel volgen.
Laten we hopen dat eind januari de Z3 updates grotendeels zijn uitgerold, heb de laatste week van januari vrij dus dan kan ik mooi ff prutsen met A5.

De update kwam bij mij klokslag 8 uur binnen op de 24ste, dus zat heel even te denken "ze zouden toch niet...!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
De updates worden volgens mij gewoon (net zoals in bijvoorbeeld Windows) op een bepaald tijdstip in de dag/week gecheckt. Logisch dat je dan op een afgerond uur een notificatie krijgt. Zo'n telefoon staat echt niet ingesteld om, om 8:49 op updates te checken.

Zou inderdaad fijn zijn als iedereen de update dan tegen eind Januari wel binnen heeft. Maar de Z3 is mijn eerste Sony toestel, dus ik heb geen idee hoe het updatebeleid van Sony is en of daar net zo veel tijd overheen gaat als bij mijn Galaxy S3 het geval was. Daar zat regelmatig 2 maanden tussen de eerste roll-out en die voor alle Nederlandse toestellen.

We gaan het zien, ben in ieder geval heel erg benieuwd of er een grafische update aan komt, hoor allemaal tegenstrijdige geruchten namelijk... Van mij zou het wel mogen, vind de UI nu best nog wat saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 1 maand in bezit van de Z3. Kwam van de Z. Wat een super telefoon. Nu in Thailand waar ik direkt zowel op de voor als achterkant een screenprotector heb laten zetten voor 1,50 euro. Verder allerlei assecoires gekocht voor de telefoon: headset, cover case, dock station, etc. Kost hier bijna niets in tegenstelling tot NL waar de hoofdprijs wordt gevraafgd.
Heb ten slotte al twee maal allerlei foto's in de zee gemaakt. Sublieme kwaliteit.
Begrijp niet dat er nog mensen zijn die apple of samsung rommel kopen!!!!!!

Sony ga zo door!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:49

Fordox

00101010

En ik hoor ook bij de club, mijn Z is dit weekend helaas overleden.
Eerste indruk: Geweldig :D maar alles op het scherm lijkt zo groot.

owja: Fuck nanosim... Mag ik 2 dagen wachten tot ik kan bellen en mobiel internetten..

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:13

KL643

beeldaandemuur

Fordox schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:00:
En ik hoor ook bij de club, mijn Z is dit weekend helaas overleden.
Eerste indruk: Geweldig :D maar alles op het scherm lijkt zo groot.

owja: Fuck nanosim... Mag ik 2 dagen wachten tot ik kan bellen en mobiel internetten..
Huh...ben gewoon naar VF gelopen, omgeruild en klaar is KL

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:49

Fordox

00101010

Mijn simkaart is niet knipbaar.. de laatste paar delen van de chip staan niet goed aangegeven, ik heb nu een nieuwe besteld via HI, ik heb daar namelijk een sim only abbonement.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil binnenkort een Sony Z3 halen, maar als ik die horror verhalen(spontane barsten) zo lees, schrikt me dat wel beetje af.

Is echt zo erg of gaat dit om selectieve batch of iets dergelijks?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Hier geen last van spontaan gebarste schermen of achterkant. Geen idee wat de percentages zijn van toestellen die er last van hebben. Heb zelf denk ik een vrij vroege batch, ontvangen in de eerste week dat ie uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polster79
  • Laatst online: 22-08 09:50
Same here, ook 1 van de eerste in NL, geen problemen met barsten. Qua bouwvorm is het natuurlijk geen toughphone of zo stevig als de HTC one. Dus niet in je kontzak houden als je gaat karten.

Wat ik sinds kort heb is dat de dock niet goed oplaad. Ik moet de telefoon er soort van scheef inzetten om contact te maken en op te laden. Maar dat zal de dock zelf wel zijn en niet de telefoon. Andere mensen ook last van?

[ Voor 0% gewijzigd door polster79 op 05-01-2015 19:29 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:48
http://pocketnow.com/2015...a-z3-android-5-0-lollipop

Dat is al vlot!
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:22:
Wil binnenkort een Sony Z3 halen, maar als ik die horror verhalen(spontane barsten) zo lees, schrikt me dat wel beetje af.

Is echt zo erg of gaat dit om selectieve batch of iets dergelijks?
Heb je uberhaupt al wat gelezen in dit topic? Deze vraag is inmiddels meermalen voorbij gekomen en beantwoord...

[ Voor 72% gewijzigd door L0we op 06-01-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

....

[ Voor 108% gewijzigd door Christiano007 op 08-01-2015 17:27 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15
Zo, sinds een week ben ik ook eigenaar van een Z3. Prima toestel eigenlijk voor wat ik er mee doe/wil .

Echter ben ik wel benieuwd of ik de genoemde schermproblemen ook ga krijgen ? Ik heb hem nog niet onder gesopt :P . Gaat erg tegen mijn gevoel in om mijn Z3 in water te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Ik had mijn z3 dus 5 tellen onder de kraan gehouden voor een 'leuk' filmpje. Vantevoren gecheckt of alle klepjes dicht waren, maar toch waterschade gekregen. Zoals eerder vermeldt in dit forum heb ik de druktest zelf uitgevoerd en die leek mij niet goed.

Ik had gebeld met sony en zij vertelde mij dat sony ook een druktest zou doen, wanneer deze niet goed was, zou ik een nieuw toestel krijgen. Ik hoop daar nog steeds op uiteraard, maar lees overal verhalen over refurbished toestellen als oplossing, of dat ze simpelweg zeggen dat ze hem niet kunnen repareren. dat ze corrosie ontdekken en dat het dus de schuld van de gebruiker is.

Enfin, volgens sony's advies op laten sturen via vodafone vestiging. Leek me wel zo makkelijk.

Status:
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 22-12-2014 16:20:21
Service-aanmelding - Bevestigd 22-12-2014 16:20:28
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 23-12-2014 10:57:37
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 24-12-2014 2:42:07
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 24-12-2014 10:22:28
Transport - Product succesvol afgeleverd bij externe reparatiedienst 29-12-2014 8:48:00
Transport - Conform specificaties ontvangen bij externe reparatiedienst 29-12-2014 16:13:32
Reparatie ETD - In behandeling 30-12-2014 11:15:04

Vraag me af waarom het zo lang duurt. Een druktest en toestel vervangen moet toch sneller kunnen zou je denken. Iemand soortgelijke ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Reparatie ETD - In behandeling 30-12-2014 11:15:04

Vraag me af waarom het zo lang duurt. Een druktest en toestel vervangen moet toch sneller kunnen zou je denken. Iemand soortgelijke ervaring?
Je telefoon is gewoon 7 dagen onder weg geweest, zou me niet verbazen dat ze deze telefoon terug naar de fabriek hebben gestuurd voor een druk test. Zal wel ergens aan de andere kant van de wereld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceaanbodem
Oceaanbodem schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:44:
Zo, de accessoires zijn zaterdag binnengekomen en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. De look van de Xperia Z3 blijft behouden en hopelijk is hij nu iets beter bestand tegen valpartijen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galaxis schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:05:
Zo, sinds een week ben ik ook eigenaar van een Z3. Prima toestel eigenlijk voor wat ik er mee doe/wil .

Echter ben ik wel benieuwd of ik de genoemde schermproblemen ook ga krijgen ? Ik heb hem nog niet onder gesopt :P . Gaat erg tegen mijn gevoel in om mijn Z3 in water te houden :+
Zelfde, maar ik heb hem even laten duiken, want je heb er voor betaald he! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds eind november in het bezit van de Z3 sinds van ochtend spontaan een barst in het scherm, touchscreen werkt ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb dit topic doorgelezen, en nu begin ik erg sterk te twijfelen om wel een Z3 aan te schaffen. Dat er klachten met gebarsten schermen zijn weet ik, alleen vraag ik me nu af hoe sony hiermee omgaat.

Dus mensen met gebarsten schermen, hoe hebben jullie dit aangepakt? Wat was de reactie van Sony, en hebben jullie zonder teveel gedoe een nieuw toestel gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekwaussie
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:23:
Beste mensen,

Ik heb dit topic doorgelezen, en nu begin ik erg sterk te twijfelen om wel een Z3 aan te schaffen. Dat er klachten met gebarsten schermen zijn weet ik, alleen vraag ik me nu af hoe sony hiermee omgaat.

Dus mensen met gebarsten schermen, hoe hebben jullie dit aangepakt? Wat was de reactie van Sony, en hebben jullie zonder teveel gedoe een nieuw toestel gekregen?
Hoi

Ik ben de gelukkige geweest dit ook heeft gehad en moet zeggen dat dit netjes is opgelost al heb ik wel mijn vraag tekens erbij.

Zoals ik aangaf had ik ook last van spontaan gesprongen scherm vanaf de aan/uit knop naar de megnetic laad punt. Hierbij niet laten vallen niet in broekzak gehaad zodat er druk op kan komen te staan. Ik had hem op mijn bureau liggen en 5 min. nadat ik hem neer had gelegd en niks aan de hand was pakte ik hem op en zat er een barst in.

Ik heb deze via t-mobile gehaald dus bij de t-mobile langs geweest voor reparatie. De verkoper was beetje eigenwijs met het invullen van de gegevens. hij had zijn conclusie al getrokken en volgens hem was ie gevallen of druk op uit geoefend. Dit heb ik gelukkig uit ze hoofd kennen praten en heeft hij alleen op het formulier aangegeven dat er een barst in het scherm zat waardoor het touch gedeelte niet meer werkte. Dus daar achter gelaten met een beetje gemengde gevoelens.

Het duurde ongeveer 10 dagen voordat ik bericht kreeg ik werd namelijk op gebeld dat de telefoon niet te repareren was op het moment omdat ze niet het juiste gereedschap voor hadden. die had sony nog niet opgestuurd en hier door zou de reparatie langer duren dan eigenlijk de bedoeling is. Dus hebben ze me een compleet nieuwe aangeboden.
Dus hartstikke blij dat het zo is opgelost. Alhoewel ik wel vraag tekens bij het verhaal heb van het niet kunnen maken van het scherm omdat ze de benodigde gereedschappen er niet voor hadden..
maar mij hoor je niet klagen perfect opgelost zo door sony.

En misschien wel goed mazzel gehad :D.

sorry voor het lange verhaal maar dan had je wat te lezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie koekwaussie. Dit is inderdaad wel netjes opgelost, dat ze een nieuwe hebben gegeven. Indien dit bij alle schademeldingen van de barst is zal ik ook een Z3 nemen, anders wordt het denk ik toch maar de S5..

Meerdere ervaringen zijn welkom! Heb tot aanstaande vrijdag de tijd dus, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb mijn toestel gisteren op laten sturen naar sony het toestel lag bij mij ook op het bureau ook niet laten vallen en spontaan een barst en touchscreen dat niet werkte, zodra ik bericht krijg laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Logistiek - Product klaar voor retourzending 10-1-2015 7:56:28
Logistiek - Product verstuurd naar de winkel 12-1-2015 20:27:23
Logistiek - Product is overhandigd aan de klant of de winkel 13-1-2015 11:04:00
Winkel - Product ontvangen 13-1-2015 11:19:20

Telefoon zojuist opgehaald, hij is gerepareerd, niet vervangen. Zat alleen geen overzicht bij van wat ze nou daadwerkelijk hebben gedaan, maargoed, hij doet het weer.

Meteen in de winkel een pressure test uitgevoerd en kreeg dit keer goede waardes. 1000 milibar bij niks doen klepjes dicht, en 1015 bij drukken ongeveer. Meneertje van de vodafone keek wel raar op toen ik dat deed in de winkel, maargoed, lang leven tweakers zeg ik maar.

5 tellen onder de kraan heeft ie tot dusver wel overleefd. Nu weer alle bloatware eraf halen zonder root etc en de hele boel weer overzetten, pokkewerkje. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er niet meer mensen reageren, hoewel ze wel aangeven problemen te hebben gehad. Maargoed, ik hb tot vrijdagochtend de tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Ik krijg als het goed is morgen de Z3 binnen, ik heb (bijna) 2 jaar de Xperia Z en ben zeer tevreden, het toestenbord (vanaf het begin al swiftkey functionaliteit) en de bijzonder goede samenwerking van de Xperia Z met de bluetooth carkit van m'n Prius, ook getest met een clone samsung, maar die is minder verfijnd als het op de details aankomt, laten we het de kleine kwaliteiten noemen.
Ik heb ook de verhalen gelezen, maar zoals door anderen in het forum ook al gezegd is, de mensen zonder problemen hoor je minder, dan de mensen die een issue hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Erik070 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:33:
Ik ben trots:

[afbeelding]

Redelijk normaal gebruik geweest, bellen, internetten in ov en muziek luisteren.
En wat je screen-on time bij zo'n gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
DevilsProphet schreef op zondag 18 januari 2015 @ 09:09:
[...]

En wat je screen-on time bij zo'n gebruik?
Dat zou ik niet meer weten, maar zal wel iets minder dan normaal zijn geweest. Desalniettemin vrij lang. Normaal haal ik 40-48 uur met normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Laatst online: 23-06 11:32
Beste mensen,

Naar mijn mening was er maar weinig gedoe, ik heb mijn telefoon op een zaterdag ingeleverd(kpn winkel), en verwachte hem voor kerst wel terug te krijgen ( 13 december ingeleverd ) .

Echter kreeg ik hem 9 januari pas weer terug , wel had ik een lijst met onderdelen die ze hadden vervangen en mijn conclusie is dat de telefoon zo goed als nieuw is ( 42 onderdelen ) !

De voorgang kon ik aardig volgen op e-repair .

08-01-2015 08:18 onderhoud afgerond
17-12-2014 11:51 wacht op onderdelen
17-12-2014 06:04 Diagnose gesteld
17-12-2014 06:04 start onderhoud
16-12-2014 10:17 ontvangen in servicecentrum
15-12-2014 12:32 versturen naar servicecentrum
13-12-2014 16:08 order registratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
En root voor locked bootloaders lijkt er (grotendeels) te zijn!

http://forum.xda-develope...l-cve-2014-4322-t3011598/

Ga het pas over een paar dagen zelf proberen (morgen t/m donderdag naar Lissabon, niet het moment om te gaan lopen klooien ;) )

In ieder geval voor de D6603 zijn de berichten positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
m0ridin schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:44:
En root voor locked bootloaders lijkt er (grotendeels) te zijn!

http://forum.xda-develope...l-cve-2014-4322-t3011598/

Ga het pas over een paar dagen zelf proberen (morgen t/m donderdag naar Lissabon, niet het moment om te gaan lopen klooien ;) )

In ieder geval voor de D6603 zijn de berichten positief!
Yes, had 'm ook al gevonden. Heel erg fijn! :) Morgen tentamens, dus heb daar even op gewacht, maar daarna ga ik eens lekker prutsen, zal jullie laten weten hoe het gaat.

Ziet er overigens niet lastig uit. One click-tool, recovery flashen en dan ben je er wel zo een beetje. Mits je op de juiste firmware versie zit. Downgraden kan volgens mij ook niet heel lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Nilsepils schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:02:
[...]

Yes, had 'm ook al gevonden. Heel erg fijn! :) Morgen tentamens, dus heb daar even op gewacht, maar daarna ga ik eens lekker prutsen, zal jullie laten weten hoe het gaat.

Ziet er overigens niet lastig uit. One click-tool, recovery flashen en dan ben je er wel zo een beetje. Mits je op de juiste firmware versie zit. Downgraden kan volgens mij ook niet heel lastig zijn.
Ziet er idd als prima te doen uit verder, maar je bent er toch altijd weer even mee bezig. En stel dat er toch net iets mis gaat ;)

Even kijken wat handig is qua backup en restore (want hey, geen titanium backup). Misschien helium backup maar doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Root is binnen!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0o7Xe2w.png

en zit weer op de laatste software versie :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rzqres4.png

Als jullie graag een Nederlandse tutorial willen wil ik die best maken (zo moeilijk is het namelijk niet), eventueel nu ook een topic aanmaken voor de mensen met een geroote Z3(c)? Was op zich goed te doen, als je weet waar je wat moet zoeken, het is redelijk van topic naar topic gestuurd worden namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
Hoe zien je foto's er nu uit? Werkt de camera app nog naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
En heb je eerst je firmware moeten downgraden (als dit uberhaupt kan) of zat je nog op een versie van voor 14 oktober (lees dat dit een voorwaarde is)? Zelf heb ik namelijk als die update van 25 november geinstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Bart_GR schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:10:
Hoe zien je foto's er nu uit? Werkt de camera app nog naar behoren?
Deze root methode is zonder je bootloader te unlocken, dus ja camera werkt nog helemaal goed! :)

DRM Keys zijn ook nog OK volgens service menu:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WOY0yM5.png
Erik070 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:13:
En heb je eerst je firmware moeten downgraden (als dit uberhaupt kan) of zat je nog op een versie van voor 14 oktober (lees dat dit een voorwaarde is)? Zelf heb ik namelijk als die update van 25 november geinstalleerd staan.
Firmware downgraden was super makkelijk. De .93 versie kun je vinden in het topic voor jouw toestel. Daarna met flashtool (na drivers installeren) flashen, en dan ben je er al. Dat was erg simpel, als je de juiste firmware hebt gevonden :)

[ Voor 37% gewijzigd door Nilsepils op 28-01-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Klinkt allemaal heel goed, had niet verwacht dat dit nog ooit zou gaan lukken. (zwart/witte flashbacks van ATV3 jailbreak :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
[Sony Xperia Z3 & Z3c] Rooten & Custom ROM's

Topic aangemaakt speciaal voor Rooten en Custom ROM's voor de Z3 en Z3 compact, incl. nederlandse uitleg voor het verkrijgen van root op de laatste firmware zonder je DRM keys te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien iemand die voor mij de stock photos van de Sony Xperia Z3 naar mij kan sturen? Ik heb deze namelijk per ongeluk verwijderd en ik wil deze default photos graag op mijn Z3 hebben.

Bij voorbaat dank !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 23:15 ]

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:15:
Ik heb deze namelijk per ongeluk verwijderd en ik wil deze default photos graag op mijn Z3 hebben.
... die krijg je toch weer terug als je een factory reset doet?

• L0we
sHELL schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 04:46:
[...]

... die krijg je toch weer terug als je een factory reset doet?
Ja, maar das een beetje veel moeite als iemand ze ook gewoon op kan sturen...
Waar staan ze precies? Dan kan ik ze vandaag wel even opsturen.

• Plux

Plux

Team KVM

Ik heb de z3 nu al een paar maanden en ben aardig verslaafd aan geraakt.Ik ben er ook wel voorzichtig mee dus niet echt problemen gehad .Ik heb nu de mount binnen voor dualshock en vroeg me af wat de leukste spellen zijn om op deze manier te spelen. Remote play via Blue tooth werkt niet zo goed dus mijn ps4 spellen kan ik niet spelen.

Trouwens een complete nl tutorial hoe te rooten zou ik niet verkeerd vinden

[ Voor 22% gewijzigd door Plux op 12-02-2015 15:54 ]

• Erik070
Verslaafd aan de Z3, of gewoon aan je smartphone :p

Tutorial voor rooten staat al in dit topic, zoek en gij zult vinden (hint: staat heel dichtbij).

En kan het niet laten, maar Remote play gaat als het goed is via Wifi. Denk dat Bluetooth idd niet goed zal werken. Ik heb zelf geen PS4 dus correct me if I'm wrong. Lijkt mij dat elke game goed te spelen valt zolang de verbinding maar stabiel is. Vermoed wel dat er enige vertraging zal zijn, al is het maar tientallen milliseconden. Je hebt toch te maken met het streamen via draadloos netwerk, dat is niet instant, hoe snel je verbinding ook is. Online shooters lijken me daarom minder geschikt via Remote Play.

Verwijderd

L0we schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 07:43:
[...]

Ja, maar das een beetje veel moeite als iemand ze ook gewoon op kan sturen...
Waar staan ze precies? Dan kan ik ze vandaag wel even opsturen.
Ze staan in de Pictures folder.
Volledige filepath: Device/sdcard/Pictures

Heel erg bedank voor de moeite!

• L0we
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:54:
[...]

Ze staan in de Pictures folder.
Volledige filepath: Device/sdcard/Pictures

Heel erg bedank voor de moeite!
Daar staan ze niet... Kan ze ook nergens vinden via de filemanager.

Kan je hem hier niet vandaan halen?
http://forum.xda-develope...stock-wallpapers-t2867515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L0we schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:56:
[...]

Daar staan ze niet... Kan ze ook nergens vinden via de filemanager.

Kan je hem hier niet vandaan halen?
http://forum.xda-develope...stock-wallpapers-t2867515
Dat is erg vreemd. Ik heb gekeken naar de pics op die XDA thread, maar daar staan ze helaas niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 20:16:
[...]

Dat is erg vreemd. Ik heb gekeken naar de pics op die XDA thread, maar daar staan ze helaas niet tussen.
Wellicht heb ik ze dan ook verwijderd... Kan je helaas niet verder helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L0we schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:29:
[...]

Wellicht heb ik ze dan ook verwijderd... Kan je helaas niet verder helpen :)
Geen probleem, in ieder geval bedankt voor de moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:13

KL643

beeldaandemuur

Kan je niet gewoon een stock firmware downloaden en daaruit halen of is dat te simpel gedacht?

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:12

ikt

Radar heeft zojuist de Z3 in focus in de aflevering, gebarsten voor- en achterkanten.

http://www.radartv.nl/uit...-gebruikers-weer-barsten/
http://www.radartv.nl/uit...nt-kapotte-sony-xperia-z/

Blijkbaar hebben veel meer mensen buiten Tweakers er last van, ook i.v.m. garantie en waterdichtheid. Sony ontkent garantie best vaak en dan kun je dat via Radar of met een pre-made brief terugvragen. Handig voor de mensen die hier onterecht hebben betaald voor een reparatie!

Oeps! Links gefixed.

[ Voor 11% gewijzigd door ikt op 16-02-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

404 - Pagina niet gevonden

De pagina waarnaar je op zoek bent kan helaas niet worden gevonden.
gaap... *kruipt weer terug in z'n nest*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de xperia z 3 nu 4 maanden. Zoals eerder aangegeven de ideale telefoon.
Uitzending radar gisteren gezien, wat een circus. Elke forse telefoon in je broekzak gaat uiteindelijk stuk bij vele bewegingen (staan, zitten, staan, zitten, enz)
De expert van de reparatiedienst, die even liet zien hoe makkelijk het scherm zou barsten, heeft zijn winkel 2 straten van mijn woonhuis. Naast zijn "fantastische" reparatievaardigheden is hij officieel dealer van Samsung. Was Radar natuurlijk even vergeten te melden!!!!!!!!
Als Korea na zoveel jaren geen betere rommel kan leveren dan de Samsung S5, dan gaan we maar op geniepige wijze de concurrent zwartmaken.
Sony ga zo door!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Nouja, die spontane barsten zouden natuurlijk niet mogen ;)
Ik zit in ieder geval al te wachten op de aankondiging van de Z4 Compact, welke hopelijk qua behuizing wat beter zal zijn. Ik heb nu een Z3 Tablet Compact en de kunststof achterkant vind ik ook niet mis, alhoewel ik aluminium het mooiste vind.

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2015 19:10 ]

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste