Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

Ik ook niet ben nog steeds zeer content over mijn Note 4 aankoop toendertijd €450,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Anoniem: 34124 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:07:
Ik ook niet ben nog steeds zeer content over mijn Note 4 aankoop toendertijd €450,-
Same here! En nu ik Resurrection Remix met Android 7 erop heb staan lijkt het wel een nieuwe telefoon! Kan dus nog wel ff door :)

Ik zit wel stiekem te kijken naar de Mi Note 2, lijkt me wel een mooie opvolger die niet te duur is.

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
henklbr schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:31:
[...]

Dan nog, is de support voor de Note 4 "goed" te noemen: hij heeft 2 MAJOR Firmware-updates gehad.

15-10-2014 Android 4.4.4
23-04-2015 Android 5.0.1
09-09-2015 Android 5.1.1
23-06-2016 Android 6.0.1

En ook hier, kunnen "andere fabrikanten" een voorbeeld aan nemen...
Komt omdat we de Note 5 hier niet gehad hebben...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 22:57
Señor Sjon schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:12:
[...]

Komt omdat we de Note 5 hier niet gehad hebben...
Note 7 ook niet ;). Eigenlijk is deze Note 8 de eerste opvolger voor ons Nederlanders.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Note 7 heeft niemand gehad, dus die tel ik niet mee. De Note 8 is een dure glazen bouwsteen, dus laat ik sowieso schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Señor Sjon schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:33:
Note 7 heeft niemand gehad, dus die tel ik niet mee. De Note 8 is een dure glazen bouwsteen, dus laat ik sowieso schieten.
Inderdaad een langwerpige bouwsteen van glas _/-\o_

Als de Note 4 bijvoorbeeld een SD835 zou krijgen en een dubbele camera zouden ze hem zo opnieuw kunnen uitbrengen beste ontwerp in mijn ogen 16:9 scherm, home button, knoppen of de juiste plaats.
Enige wat ik nog graag zou zien zijn 2 speakers. o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
2 speakers en beter MMC geheugen. :X Ook die van mijn vrouw begon te falen en hebben we op tijd in kunnen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndromedaM31
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online
Nou, het is officieel: De note 4 word niet meer ondersteund met maandelijkse security updates.

https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-05 01:23
Op. Naar lineage dan😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zo da's jammer maar meer ook niet er zijn genoeg andere roms gelukkig
HenkBLR toch bedankt voor het posten van alle firmware updates 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snollygoster
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-01 19:00
Ik heb net nog een update gekregen, maar de android patch level blijft staan op Augustus 2017.

Jammer dat er voor mij geen goeie vervangers meer zijn. Ik wil geen telefoon zonder vervangbare batterij/geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

snollygoster schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:52:
Ik heb net nog een update gekregen, maar de android patch level blijft staan op Augustus 2017.

Jammer dat er voor mij geen goeie vervangers meer zijn. Ik wil geen telefoon zonder vervangbare batterij/geheugenkaart.
LG V20 is een goede opvolger en niet duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:21

JeeVee

Mens agitat molem

Heb de Note 4 verruild voor de Note 8. Wat blijkt: de Note 8 is nauwelijks sneller, de specs zijn beter, de camera's zijn top, mobiele connectiviteit is beter (thuis 2 streepjes ipv 1, ook sneller G4+ ontvangst). Ja hij is waterdicht, maar de accu is niet verwisselbaar. Maar het is een breekbare glazen bouwsteen die smeekt om bescherming. Design is prachtig, afwerking dito, prijs is hoog. Nu ervaar ik hoe goed de Note 4 is en behoudens gebrek aan Android- en beveiligingsupdates nog steeds bij de tijd. *O* Ook de LED View Cover van de Note 4 is van beter materiaal dan die van de Note 8 en niet gevoelig voor vette vingers, vuil en andere vlekken hetgeen ik ervoer bij de LED View Cover van de Note 8. Eigenlijk is een upgrade naar de Note 8 niet nodig of je moet een "power user" zijn. d:)b

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 23:46

Bullet NL

Eigen Wijs

JeeVee schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:26:
Heb de Note 4 verruild voor de Note 8. Wat blijkt: de Note 8 is nauwelijks sneller, de specs zijn beter, de camera's zijn top, mobiele connectiviteit is beter (thuis 2 streepjes ipv 1, ook sneller G4+ ontvangst). Ja hij is waterdicht, maar de accu is niet verwisselbaar. Maar het is een breekbare glazen bouwsteen die smeekt om bescherming. Design is prachtig, afwerking dito, prijs is hoog. Nu ervaar ik hoe goed de Note 4 is en behoudens gebrek aan Android- en beveiligingsupdates nog steeds bij de tijd. *O* Ook de LED View Cover van de Note 4 is van beter materiaal dan die van de Note 8 en niet gevoelig voor vette vingers, vuil en andere vlekken hetgeen ik ervoer bij de LED View Cover van de Note 8. Eigenlijk is een upgrade naar de Note 8 niet nodig of je moet een "power user" zijn. d:)b
Moah, mijn Note 8 doet diverse dingentje toch wel even iets vlotter dan de Note 4, hij wordt bijvoorbeeld ook veel minder warm....

Natuurlijk, wanneer je Note 4 helemaal goed werkt kan je het altijd over de noodzaak van een upgrade naar een Note 8 hebben. Bedoel, sommige mensen lopen 3x op een paar schoenen, anderen dragen ze tot de draad toe af.

Maar om te stellen dat een Note 8 niet gerechtvaardigd is door de Note 4..... Dat is niet helemaal zo in mijn ogen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-04 19:18
Zou héél graag willen weten waarom ik al 4 x álle afbeeldingen van mijn facebookstickers apart in mijn note4 gallerij heb staan??? zo irri,alles verwijderen,heb dit nooit eerder gehad??? nu al 4 x sinds eind vorig jr.
Heb niets veranderd,nog altijd dezelfde cleaner???
Kan iemand dat uitleggen hoe dat kan,ben alleen al kwrtr bezig onderhand om alles uit gallerij te verwijderen. ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:43
Wees blij dat je Note 4 het nog doet... mijne is al een tijdje dood zoals volgens mij van meer hier. Gaat niet meer aan, niks of als het lukt een Read MMC error.

[ Voor 17% gewijzigd door W84 op 19-04-2018 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 17:04
W84 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:05:
Wees blij dat je Note 4 het nog doet... mijne is al een tijdje dood zoals volgens mij van meer hier. Gaat niet meer aan, niks of als het lukt een Read MMC error.
Ik heb hetzelfde probleem. Twee keer MMC error, eerste keer heb ik onder garantie een nieuw moederbord gekregen. Tweede keer, nu ongeveer een maand geleden natuurlijk geen garantie meer en heb ik helaas na 2,5 jaar afscheid moeten nemen van mijn geliefde Note 4 ;(

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-04 19:18
W84 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:05:
*knip*. Dat mag wel wat minder.

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 25-04-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:43
*knip*. Dat is dan ook weer nergens voor nodig.

[ Voor 66% gewijzigd door rens-br op 25-04-2018 14:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is een gekend Note 4 probleem waar ze uiteindelijk allemaal aan overlijden als het eenmaal de systeembestanden aangetast heeft. Jammer van een verder perfect toestel. Geef hem een SD845, 6GB ram en 128GB intern en ik zou hem zo kopen. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 17:04
Señor Sjon schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:45:
Het is een gekend Note 4 probleem waar ze uiteindelijk allemaal aan overlijden als het eenmaal de systeembestanden aangetast heeft. Jammer van een verder perfect toestel. Geef hem een SD845, 6GB ram en 128GB intern en ik zou hem zo kopen. .
Same here. Het is en blijft de fijnste telefoon die ik ooit gehad heb, zowel met als zonder custom rom. Nu heb ik een Gear VR waar ik eigenlijk niks meer mee kan..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-04 18:21
Ik heb de Note 4 sinds dag 1 al in gebruik en heb er ook deze reactie mee getypt. Werkt nog eerlijk gezegd prima. Heb hem wel geroot, maar geen custom ROM erop.

Ik wil kijken wat de Note 9 zal brengen en misschien overwegen om daarvoor te gaan als opvolger van mijn Note 4. Wat ik wel ga missen zijn de IR blaster en verwisselbare batterij. Heb nu een reserve batterij in m'n tas voor op werk. Wi-Fi hotspots en navigatie vragen nogal wat van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
ShakerNL schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 04:11:
Ik heb de Note 4 sinds dag 1 al in gebruik en heb er ook deze reactie mee getypt. Werkt nog eerlijk gezegd prima. Heb hem wel geroot, maar geen custom ROM erop.

Ik wil kijken wat de Note 9 zal brengen en misschien overwegen om daarvoor te gaan als opvolger van mijn Note 4. Wat ik wel ga missen zijn de IR blaster en verwisselbare batterij. Heb nu een reserve batterij in m'n tas voor op werk. Wi-Fi hotspots en navigatie vragen nogal wat van de batterij.
Een goede batterypack (bij voorkeur xiaomi of vergelijkbaar) is een goede vervanging, of de originele lader+originele/een goede usb-c kabel laadt supersnel op. Als je een bureau hebt waar je regelmatig aan zit en laden niet snel hoeft kun je voor op werk ook een qi charger overwegen.

Al met al vind ik bovenstaande opties handiger dan een extra batterij moeten opladen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-04 18:21
dragon2 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:17:
[...]

Een goede batterypack (bij voorkeur xiaomi of vergelijkbaar) is een goede vervanging, of de originele lader+originele/een goede usb-c kabel laadt supersnel op. Als je een bureau hebt waar je regelmatig aan zit en laden niet snel hoeft kun je voor op werk ook een qi charger overwegen.

Al met al vind ik bovenstaande opties handiger dan een extra batterij moeten opladen :Y
Ik heb zelf ook een powerbank en maak er met plezier gebruik van. Maar instantly 100% hebben na een barterijwissel kan ook wel erg fijn zijn. Ja, ik moet wel twee batterijen opladen, maar dat is met de Fast Charging zo gebeurd in een avond.

Ach, zo'n probleem wordt het heus niet als ik een telefoon ga halen met een niet-verwisselbare batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snollygoster
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-01 19:00
Ik kreeg net een update. (y)
Dacht dat die niet meer zouden komen. Het zal wel één keer per jaar zijn dan, aangezien de laatste van augustus 2017 was.

Edit: "niveau android-beveiligingspatch" staat nog steeds op augustus 2017. Wat veranderd is is me dus een raadsel. :?

[ Voor 28% gewijzigd door snollygoster op 06-08-2018 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:28
Zijn hier nog meer "trouwe note 4 bezitters" die steeds meer last kriijgen van andriod versie bla bla is niet meer geschikt voor onze app.

Hoe lossen jullie dit op?

Het lijkt erop dat ik nog de enige Note 4 gebruiker ben. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Speedster op 20-12-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:13
Speedster schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:20:
Nee hoor, ik gebruik de Note 4 ook nog steeds dagelijks maar loop ook tegen het probleem op dat steeds meer Apps dienst weigeren. :(
Heb de Note geroot en ook meermaals diverse custom ROM's geprobeerd maar dat werkt vaak behoorlijk slecht.
Met name de camera en de functionaliteit van de pen is een groot probleem met custom ROM's.
Heb vandaag dus maar een Galaxy Xcover 4S besteld om mijn bank-app te kunnen gebruiken en verzekerd te zijn van 4 jaar updates en gewoon een nieuwe accu kan kopen mocht deze aan vervanging toe zijn.
Zit alleen nog te zoeken naar een en mogelijkheid om TWRP en Magisk te kunnen installeren op de Xcover 4S.
Ik koop sowieso geen telefoon zonder 3.5mm headset aansluiting of een accu die niet te vervangen is. :P

[ Voor 6% gewijzigd door PJzzz op 07-01-2021 03:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 16:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Speedster schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:20:
Zijn hier nog meer "trouwe note 4 bezitters" die steeds meer last kriijgen van andriod versie bla bla is niet meer geschikt voor onze app.

Hoe lossen jullie dit op?

Ik heb mijn Note 4 nog steeds maar gebruik hem niet meer. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen. Het is sowieso een van de mooiste smartphones ooit gemaakt. Ik heb de Note 10.1 2014 in dezelfde stijl nog wel in gebruik.

Mijn dagelijkse telefoon is de Samsung S9 Plus (Red Bull Edition). Dat vind ik tot nu dan weer de mooiste. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:28
PJzzz schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 03:10:
[...]

Nee hoor, ik gebruik de Note 4 ook nog steeds dagelijks maar loop ook tegen het probleem op dat steeds meer Apps dienst weigeren. :(
Heb de Note geroot en ook meermaals diverse custom ROM's geprobeerd maar dat werkt vaak behoorlijk slecht.
Met name de camera en de functionaliteit van de pen is een groot probleem met custom ROM's.
Heb vandaag dus maar een Galaxy Xcover 4S besteld om mijn bank-app te kunnen gebruiken en verzekerd te zijn van 4 jaar updates en gewoon een nieuwe accu kan kopen mocht deze aan vervanging toe zijn.
Zit alleen nog te zoeken naar een en mogelijkheid om TWRP en Magisk te kunnen installeren op de Xcover 4S.
Ik koop sowieso geen telefoon zonder 3.5mm headset aansluiting of een accu die niet te vervangen is. :P
Ik heb mijn Note 4 ook geroot en Magisk erop gezet.
Tot nu toe kan ik alleen de RABO app niet gebruiken.

Ben het HELEMAAL met je eens dat een volgende telefoon een 3.5mm headset aansluiting moet hebben en een accu die zonder schroeven te wisselen is.
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support

Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!