Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Nou ik vind het verschil aanzienlijk: http://www.apple.com/nl/iphone/compare/andries.t.net schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:02:
[...]
Door de dunnere bezel aan de zijkanten valt het formaat van de 6 tov de 5S reuze mee in mijn ogen.
Eigenlijk vind ik de 5s al te hoog. De afmetingen van de 4/4s vond ik perfect.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Wow, really huge! Dat is inderdaad echt te groot.Remko.me schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:02:
YouTube: Apple iPhone 6 Plus: Is Bigger Better for New Model?
En dit is echt TE groot...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor mij ook. Maar ik ken zat mensen die er dol op zijn. Het vereist wel een wat andere manier van met je telefoon om gaan denk ik (in de broekzak gaat wat minder makkelijk) en het is denk ik ook meer geschikt voor mensen die bijna alleen internetten en niet bellen.Remko.me schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:02:
YouTube: Apple iPhone 6 Plus: Is Bigger Better for New Model?
En dit is echt TE groot...
http://thenextweb.com/sha...-want-forget-later-today/Untouchablezz20 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:05:
[...]
Wow, really huge! Dat is inderdaad echt te groot.

YouTube: iPhone 5 - TV Ad - Thumb - Commercial
Nog niet eerder gezien, maar dit is toch leuk om nu te zien na de aankondiging van de iPhone 6/6+
Sowieso wel stom dat ze die uitspraken hebben gedaan.. iedereen zag toch wel aankomen dat ze ooit met een grotere iphone zullen komen. Misschien was een overgangsjaar slimmer. met een 6 in 5 formaat en een 6+ van 5" ofzo.. Maarja..
I served in a company of heroes.
Jup. En 32GB model is uit de lijn gehaald en voor 100€ meer heb je 64GB.Hoiz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:16:
Niet gekekn vandaag. Maar als ik het goed begrijp wordt de 6 Plus dus 100 euro duurder dan de 5s was ten tijde van de release?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Je denk dat de Watch een jaar geleden nog niet in ontwikkeling was?Krisp schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:05:
Verder wel impressive wat Apple inmiddels in een jaar kan ontwikkelen.
Koppensneller schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:16:
[...]
Je denk dat de Watch een jaar geleden nog niet in ontwikkeling was?
Kon dat met de iphone 5/5s wel dan?mprkooij schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:19:
Even aftwachten of de iPhone 6 met studentenkorting gekocht kan worden.
Helaas danCanaria schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:21:
Nee, dat is met iPhones nooit geweest.
En over die plastic lijnen maar niet te spreken, dat heb ik al genoeg gedaan (schande)

Arme student zonder hypotheek, kinderen en andere vaste lasten.mprkooij schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:21:
[...]
Helaas danDacht een beetje korting is wel mooi meegenomen.
2 jaarKrisp schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:05:
Verder wel impressive wat Apple inmiddels in een jaar kan ontwikkelen.
Ik, persoonlijk, vind het erg tegenvallen. Apple is een absolute volger geworden in plaats van een leider. Ze kijken met bijna alles de kat uit de boom. De iPhone 6 doet werkelijkwaar helemaal niets wat de concurrentie niet kan (Apple Pay wellicht daargelaten maar dat is niet device gebonden).
De Keynote van de eerste iPhone zal ik nooit vergeten. 1 van de meest historische keynotes ooit. Ik heb nu een paar weken een M8 in mijn zak. De iPhone 6+ is een (geduchte) concurrent, maar dat is het. Verrassend.
Ik heb het helemaal niet slechtbram1984 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:23:
[...]
Arme student zonder hypotheek, kinderen en andere vaste lasten.
Pff. Wordt een dure aangelegenheid.RickvN schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:16:
[...]
Jup. En 32GB model is uit de lijn gehaald en voor 100€ meer heb je 64GB.
Het toestel werd net een beetje bereikbaar voor mij door het grotere scherm, maar voor nóg een prijsverhoging gaat het mij wel een beetje heel erg ver. 799 voor een telefoon..
Maar de 6plus is dan ook geen equivalent van de 5, eerder de 6, en die is dezelfde prijs als de 5s was.RickvN schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:16:
[...]
Jup. En 32GB model is uit de lijn gehaald en voor 100€ meer heb je 64GB.
Jawel hoor: Apple is nog steeds het enige bedrijf dat de hard- en software zelf maakt en perfect op elkaar afstemt en daarbij de meest luxe materialen gebruikt. Dat blijft voor veel mensen de USP. Mensen vergeten dat GSM's onderhand de grootste innovaties wel gezien hebben. Wat had je er extra in gewild, als ik vragen mag?PWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:23:
[...]
2 jaarApple heeft 2 tegelijk in ontwikkeling. De 4S en 5 zijn tegelijkertijd in ontwikkeling geweest. Toen de 5S in de markt kwam, was de 6 ook al in ontwikkeling.
Ik, persoonlijk, vind het erg tegenvallen. Apple is een absolute volger geworden in plaats van een leider. Ze kijken met bijna alles de kat uit de boom. De iPhone 6 doet werkelijkwaar helemaal niets wat de concurrentie niet kan (Apple Pay wellicht daargelaten maar dat is niet device gebonden).
De Keynote van de eerste iPhone zal ik nooit vergeten. 1 van de meest historische keynotes ooit. Ik heb nu een paar weken een M8 in mijn zak. De iPhone 6+ is een (geduchte) concurrent, maar dat is het. Verrassend.
1. Als je een Watch met een iPhone 5 of 5S gebruikt, kun je dan ook gebruik maken van Apple Pay, of is dat (nog steeds) exclusief voor de 6 en 6 Plus?
2. Zijn de (mooiere) leren bandjes ook te gebruiken met de iWatch Sport?
3. Zijn de magnetische sluitingen niet extreem gevoelig voor diefstal?
Hoewel ik mee lichtelijk stoor aan de uitstekende camera van de 6/6 Plus, valt dat ook wel weer te relativeren doordat deze waarschijnlijk verzonken raken in de covers die er omheen gaan: bij de 5 en 5S liggen deze verzonken in de cover
Volgens is apple pay vrijwel gelijk aan google wallet.PWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:23:
[...]
(Apple Pay wellicht daargelaten maar dat is niet device gebonden).
De iPhone 6 valt tegen, omdat Apple van zijn geloof gevallen is. Met alle respect: dat display is te groot en het is gewoon dom om geen kleinere variant uit te brengen. Ik hoop dat mijn 5S het lang genoeg uithoudt, want over 2 jaar zal er hopelijk een kleinere variant zijn. Er is echt vraag naar, juist bij Apple fans.PWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:23:
[...]
2 jaarApple heeft 2 tegelijk in ontwikkeling. De 4S en 5 zijn tegelijkertijd in ontwikkeling geweest. Toen de 5S in de markt kwam, was de 6 ook al in ontwikkeling.
Apple Pay is wel de integratie die ik van Apple verwacht, en de Watch is een meesterwerk qua hardware engineering.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Wat Apple nog altijd beter doet dan haar concurrenten is bij nieuwe technieken direct met bruikbare usecases komen. Touchscreens waren niet nieuw, Apple past ze alleen goed toe. Tablets waren niet nieuw, Apple past het ecosysteem goed toe, nfc was niet nieuw, Apple heeft een goede use case.PWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:23:
[...]
De 4S is namelijk wel compatible met iOS8 en dat lijkt mij de belangrijkste factor, communicatie zal wss via bluetooth zijn...
Jup ik vind het echt jammer, als ze alleen de 6 op de markt hadden gebracht met een beetje groter scherm zoals de 4.7" prima, maar de 5.5" 6+ heeft echt niks meer te maken met originele Apple, pure meeloperij en het lijkt net another samsung/htc whatever.Krisp schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:29:
[...]
De iPhone 6 valt tegen, omdat Apple van zijn geloof gevallen is. Met alle respect: dat display is te groot en het is gewoon dom om geen kleinere variant uit te brengen. Ik hoop dat mijn 5S het lang genoeg uithoudt, want over 2 jaar zal er hopelijk een kleinere variant zijn. Er is echt vraag naar, juist bij Apple fans.
Apple Pay is wel de integratie die ik van Apple verwacht, en de Watch is een meesterwerk qua hardware engineering.Ik ben heel benieuwd naar de gebruikservaringen, maar het ziet er qua interfaces erg goed uit.
[ Voor 82% gewijzigd door RobIII op 09-09-2014 22:39 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Check dit: http://www.howequipmentwo...meter/pulse_oximeter.html
Zou het ze lukken, in een horloge?
Er is nog tijd tot de release, misschien is de hardware er wel, maar de implementatie nog niet?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Goeie vraag...Er zat bij de uitleg over Apple Pay wel een heel verhaal van een speciale chip waar de informatie op wordt opgeslagen, dus kan me best voorstellen dat het exclusief voor nieuwe iPhones is. Of die chip moeten ze ook, bij wijze van vooruitzicht, al in de 5 en 5S ingebouwd hebben.Zegato schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:28:
1. Als je een Watch met een iPhone 5 of 5S gebruikt, kun je dan ook gebruik maken van Apple Pay, of is dat (nog steeds) exclusief voor de 6 en 6 Plus?
Saturatie zegt echt geen drol. Alles boven de 95% is prima, en mensen gaan alleen maar somatiseren, omdat ze de waarden (die niks zeggen) niet kunnen interpreteren. Is persoon en situatie afhankelijk.NiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:35:
Btw; met leds als hartslagmeter in de watch kun je in theorie ook saturatie meten, dit was ooit een gerucht net als bloedsuiker, terwijl voor de laatste nog geen echte meetmethode zonder bloedafname is.
Er is nog tijd tot de release, misschien is de hardware er wel, maar de implementatie nog niet?
Maar klopt het dat de nieuwe iPhone(s) vanaf 26 september te kopen zijn bij de 3 Nederlandse Apple Stores?
Ja dat klopt.Geert1976 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:37:
wellicht is de vraag al voorbij gekomen.
Maar klopt het dat de nieuwe iPhone(s) vanaf 26 september te kopen zijn bij de 3 Nederlandse Apple Stores?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
* Zegato kan verlengen en heeft wel zin in korting
Daar ben ik ook precies aan toen! Ik denk dat we het binnenkort wel in de mail kunnen verwachten.Zegato schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:39:
Iemand enig idee hoe snel deze toestellen ook via Vodafone F&F te krijgen zijn?
ik zou rekenen op een weekje na de NL release.Zegato schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:39:
Lekker kort.
Zegt dus heel veel, want mensen met apneu of die roken zitten hier vaak genoeg onder zonder het zelf te weten. Bovendien was de vraag niet of jij het boeiend vindt, maar of het kan.keanu_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:37:
[...]
Saturatie zegt echt geen drol. Alles boven de 95% is prima, en mensen gaan alleen maar somatiseren, omdat ze de waarden (die niks zeggen) niet kunnen interpreteren. Is persoon en situatie afhankelijk.
Edit: hier nog de rumors mbt andere functies dan alleen hartslag:
http://www.macrumors.com/2014/02/14/iwatch-opticalsensors/
En info mbt nfc payments; iphone 6 EN/OF watch. Dus niet met je 5S maar zo te zien wel icm een watchding.
The Watch does include support for NFC, and it will function with Apple's new payment initiative, Apple Pay, which lets users make secure payments from the iPhone 6, iPhone 6 plus, and Apple Watch.
[ Voor 31% gewijzigd door NiGeLaToR op 09-09-2014 22:48 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Nee, de chip zat volgens het verhaal alleen in de 6. Het is een soort nummergenerator zodat de betalingen anoniem gaan. Apple weet niet wat je koopt en de winkelier krijgt je bank of CC nummer niet te zien.ejsp schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:37:
[...]
Goeie vraag...Er zat bij de uitleg over Apple Pay wel een heel verhaal van een speciale chip waar de informatie op wordt opgeslagen, dus kan me best voorstellen dat het exclusief voor nieuwe iPhones is. Of die chip moeten ze ook, bij wijze van vooruitzicht, al in de 5 en 5S ingebouwd hebben.
Dus met de watch misschien wel nfc (was niet geheel duidelijk) maar zeker geen Apple pay op je 5(S).
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB

Retina my ass.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
F&F is ook niet meer wat het geweest is.Zegato schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:39:
Apneu gebeurt vooral 's nachts en rokers moet je vooral afraden te roken. Daar begint het meestal meeNiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:42:
[...]
Zegt dus heel veel, want mensen met apneu of die roken zitten hier vaak genoeg onder zonder het zelf te weten. Bovendien was de vraag niet of jij het boeiend vindt, maar of het kan.
Anyway beetje offtopic dit, maar ik vind persoonlijk zulke health add-ons niet van toegevoegde waarde, puur omdat je als leek dit niet goed kunt interpreteren.
Ik ben het met je eens dat de technologie het vast en zeker kan, maar de implementatie wordt een 2e zaak.
[ Voor 14% gewijzigd door keanu_ op 09-09-2014 22:49 ]
I couldn't care less. Ik zag de pixels in de iPhone 4 niet, dus nu ook niet.DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:46:
Zielig voor Apple wel :
[afbeelding]
Retina my ass.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Dit schoot me toevallig ook net te binnen, geen idee waarom. Maar voor mensen met de sikkelcelziekte kan het een handig monitorinstrument zijn, mits het uiteraard zuivere resultaten oplevertNiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:35:
Btw; met leds als hartslagmeter in de watch kun je in theorie ook saturatie meten, dit was ooit een gerucht net als bloedsuiker, terwijl voor de laatste nog geen echte meetmethode zonder bloedafname is.
Vanaf bijvoorbeeld de apple website er zijn div mogelijkheden.Barry|IA schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:49:
Waar kan ik de keynote nu terugzien? Ben net thuis van werk.
http://www.apple.com/live/2014-sept-event/Barry|IA schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:49:
Waar kan ik de keynote nu terugzien? Ben net thuis van werk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb genoeg horloges die ongeveer net zo dik zijn.
YouTube: Apple Watch Demo
[ Voor 5% gewijzigd door Mixpower op 09-09-2014 23:02 ]
It's All In The "Mix"
So yes, confirmed: iPhone 6 Plus renders at 1242x2208 (414x736pt @3x) and downscales to the 1080p panel. No 1:1 pixels.
Je gaat er nu vanuit dat je in je Apple meteen live saturatie ziet, ik denk dat als het erin zit ze het hooguit icm andere meetwaarden gebruiken. Punt is dat die geruchten ook al een hele tijd gingen en dat vrijwel alle andere geruchten mbt het horloge waar bleken. We zullen zien of ze het er mee gaan kunnen en dan of ze er wat mee gaan doen. Ik verwacht om eerlijk te zijn wel dat wearables in de komende jaren een beslissendere factor gaan krijgen in het realtime monitoren van onze gesteldheid en zelfs over 5 - 10 jaar je realtime stresstax voor die dag kan volgen etc. Het is steeds en steeds meer een exacte wetenschap aan het worden icm schaalverkleining van sensortechnologie. Enige wat je dan nog moet doen is 'connecting the dots' zoals dat bij een eerdere keynote al eens is gebruikt, oftewel, interpretatie van gegevens en combineren er van. Als 1 partij in staat is een revolutie in de automatisering van zorg te veroorzaken dan is Apple het wel (neem hun 'EPD' implementatie in IOSkeanu_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:48:
[...]
Apneu gebeurt vooral 's nachts en rokers moet je vooral afraden te roken. Daar begint het meestal meevoordat ze zelf hun zuurstofspanning 's avonds meten en in angst de huisartspost bezoeken omdat de zuurstof dipte naar 91%.. Ik verwacht niet dat de watch opeens een health glazen wonderbol gaat zijn die ons stuurt in gezonde beslissingen..
Anyway beetje offtopic dit, maar ik vind persoonlijk zulke health add-ons niet van toegevoegde waarde, puur omdat je als leek dit niet goed kunt interpreteren.
Ik ben het met je eens dat de technologie het vast en zeker kan, maar de implementatie wordt een 2e zaak.
Uhh, waar zie jij dat hij waterdicht is?Mixpower schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:55:
Waterdicht, en ik vind de dikte nog wel meevallen hoor!
Heb genoeg horloges die ongeveer net zo dik zijn.
YouTube: Apple Watch Demo
Demo's deden ze allemaal met het horloge los in de hand...
Haters everywhere but I don’t really care
Ik ben zo gewend aan de 4" van de 5s, voor mij hoeft het in principe niet veel groter. De keus tussen een 6 en 6+ vind ik ergens ook weer lastig... de 4.7" zou een mooie tussenmaat worden. 5.5" is al zoveel groter, vind een Galaxy Note 3 al geen telefoon meer, maar een mini-tablet............
De 6+ lijkt wel een iPad Mini Mini
Het moet wel allemaal prima in de hand vast te houden zijn. Ik ben nog niet geheel overtuigd.
[ Voor 11% gewijzigd door Ron_Tweaker op 09-09-2014 23:01 ]
Apple | Marantz | B&W
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?
Uhh volgenmij luister jij niet, ze zegt het duidelijk in de videoDennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:56:
[...]
Uhh, waar zie jij dat hij waterdicht is?
It's All In The "Mix"
Exact zelfde probleem.Michiel706 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:01:
Is er ergens op internet de keynote al compleet te zien? Ik kan alleen maar 'inhaken' in herhalingen van live streams
Doe eens even paar posts terug kijken.........Michiel706 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:01:
Is er ergens op internet de keynote al compleet te zien? Ik kan alleen maar 'inhaken' in herhalingen van live streams
http://www.apple.com/live/2014-sept-event/
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Werkt alleen voor Mac gebruikers.Rivanov schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:02:
[...]
Doe eens even paar posts terug kijken.........
Ik wil de keynote volledig zien, vanaf het begin.
Rivanov schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:02:
[...]
Doe eens even paar posts terug kijken.........
Het staat nergens in de specs... en denk dat die beter klopenMixpower schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:01:
[...]
Uhh volgenmij luister jij niet, ze zegt het duidelijk in de video
Nee, (uiteraard) niet..supayoshi schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:03:
werkt die iwatch nou ook met android?of niet?
http://www.theverge.com/2...tch-hands-on-video-photos
I'll do what I can, but expect very little.
Ze zullen nu pas beginnen om massa-productie op te zetten. Om te voorkomen dat alles al uitlekt, hebben ze hem nu al aangekondigd. Kijk maar naar wat er met de iPhone 6 is gebeurd, alles wat al compleet gelekt.Fly-guy schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:05:
Ik vraag me af waarom het horloge pas in '15 te koop is. Als de concurrentie ze nu op de markt kan brengen, waarom apple niet. In de keynote zag ik niets wat een langere ontwikkel tijd rechtvaardigt. Plus tegen de tijd dat dit horloge op de markt komt, is de concurrentie alweer een cyclus verder. Dit horloge is geen stap verder dan de concurrentie, iets wat ik wel gehoopt had...
Verklaar je nader.icegodd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:02:
ik vind het maar tegen vallen APPLE (=new M$)
Lekker kort.
Sure, Apple medewerker die van tevoren geïnstrueerd is heeft geen idee waar ze het over heeft..DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:03:
[...]
Het staat nergens in de specs... en denk dat die beter klopen

It's All In The "Mix"
Omdat ze twee weken geleden dachten "Hee kut dat Google Wear ziet er best tof uit. Zoiets moeten wij ook gaan doen"Fly-guy schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:05:
Ik vraag me af waarom het horloge pas in '15 te koop is. Als de concurrentie ze nu op de markt kan brengen, waarom apple niet. In de keynote zag ik niets wat een langere ontwikkel tijd rechtvaardigt. Plus tegen de tijd dat dit horloge op de markt komt, is de concurrentie alweer een cyclus verder. Dit horloge is geen stap verder dan de concurrentie, iets wat ik wel gehoopt had...
Dat is hetzelfde als met alle 'amazing' features. Siri is nog steeds niet in NL beschikbaar en ook Apple Pay zal wel weer zo lang duren dat ook de concurrentie het al aanbiedt. Ik snap dat NL qua land een zeer kleine markt is, maar de zogenaamde innovatieve features gaan aan onze neus voorbij. Siri bestaat al een jaar of 3 (!!) en nog steeds geen NL ondersteuning. Detail is ook nog dat we hier meer voor een iPhone betalen dan de US waar wel alle features direct werken.Fly-guy schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:05:
Hij werkt niet eens als je iPhone leeg is...
Show me de feiten danMixpower schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:07:
[...]
Sure, Apple medewerker die van tevoren geïnstrueerd is heeft geen idee waar ze het over heeft..
Edit : There's a speaker, too, which is water-resistant.
Alleen de speaker is water dicht
[ Voor 19% gewijzigd door DennusB op 09-09-2014 23:11 ]
http://p.events-delivery....4oijhbaefvohi9_sl_ref.movMichiel706 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:01:
in quicktime player. Dan zal 'ie beginnen ergens halverwege maar je kunt seeken naar het begin.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Is inderdaad waarom vele stukken van die presentaties zo "meh" zijn hier. Zelfde trouwens met android en hun google now. Je kan sportresultaten opvragen, oh, maar kent wel geen enkel sportsteam uit de benelux. Verstaat nauwelijks nederlandse namen om naar toe te bellen of navigeren.Aghanim schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:07:
[...]
Dat is hetzelfde als met alle 'amazing' features. Siri is nog steeds niet in NL beschikbaar en ook Apple Pay zal wel weer zo lang duren dat ook de concurrentie het al aanbiedt. Ik snap dat NL qua land een zeer kleine markt is, maar de zogenaamde innovatieve features gaan aan onze neus voorbij. Siri bestaat al een jaar of 3 (!!) en nog steeds geen NL ondersteuning. Detail is ook nog dat we hier meer voor een iPhone betalen dan de US waar wel alle features direct werken.
Iedere keer opnieuw tijdens de presentatie, we gaan het nu een half uur over siri hebben. Ok, dan kan ik even drinken gaan halen en wc een bezoekje brengen.
I'll do what I can, but expect very little.
Ventje op Applesite staat ermee in het water te klootviolen?DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:03:
[...]
Het staat nergens in de specs... en denk dat die beter klopen
http://www.apple.com/watch/apple-watch/
Dude, ook niet beetje eigenwijs ofzoDennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:10:
[...]
Show me de feiten danSpecsheets en zo
Edit : There's a speaker, too, which is water-resistant.
Alleen de speaker is water dichtIvm regen druppels denk k en zo

Denk je nou echt dat ze duidelijk gaat vertellen dat hij waterproof is als het niet zo is?
En al helemaal omdat hij ook gemaakt is om mee te sporten lijkt me waterproof meer dan logisch,
maar houd jij jezelf lekker van de domme en wacht jij lekker op je specsheets
It's All In The "Mix"
Het horloge ziet er vrij droog uit. Het staat nergens in de specs, het is nergens bevestigd, niet on-stage, niet er na. Behalve dat de speaker water afstotend is.matthijst schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:13:
[...]
Ventje op Applesite staat ermee in het water te klootviolen?
http://www.apple.com/watch/apple-watch/
Ik kan niet de tijdlijn zien, dus ook niet terug seeken naar het begin...
CyBeR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:11:
[...]
http://p.events-delivery....4oijhbaefvohi9_sl_ref.mov
in quicktime player. Dan zal 'ie beginnen ergens halverwege maar je kunt seeken naar het begin.
Dat vergeet is juist helemaal niet. Althans, tot een week of 2 geleden toen Apple ook enorm begon te hypen. Apple heeft dit event neergezet met de strekking: "Nu gaan we wat laten zien".bram1984 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:27:
Mensen vergeten dat GSM's onderhand de grootste innovaties wel gezien hebben. Wat had je er extra in gewild, als ik vragen mag?
En dat viel dus afgrijselijk tegen. Een grote 5s en een Moto 360 met waarschijnlijk betere accuduur.
Ik ben mij er terdege van bewust dat we het einde van de functionele innovatie aan het naderen zijn, maar na de hype van Apple zat ik wel klaar. Eens zien wat ze nu doen om iedereen in de schaduw te zetten... Maar dat kwam dus niet.
Ik heb een Windows PC (M3800 met touch, werkt geweldig imho), een HTC M8 en een iPad Air en Mini Retina. Ik ben dus totaal niet gebonden aan merken of wat dan ook. Toch had ik Apple een beetje ingeschat als een bedrijf wat nog 1 keer kon verrassen. Daarom valt het zo tegen dat het een bedrijf van volgers is geworden.
Wat ongetwijfeld record na record gaat breken qua verkopen.
Pffff.DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:14:
Het horloge ziet er vrij droog uit. Het staat nergens in de specs, het is nergens bevestigd, niet on-stage, niet er na. Behalve dat de speaker water afstotend is.
Jezus wat eigenwijs, ze zeggen het toch in het filmpje!DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:14:
[...]
Het horloge ziet er vrij droog uit. Het staat nergens in de specs, het is nergens bevestigd, niet on-stage, niet er na. Behalve dat de speaker water afstotend is.
Hier nogmaals bewijs
http://live.theverge.com/apple-iphone-iwatch-live-blog/
Ctrl+F water
[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-09-2014 23:17 ]
Dat je dingen geheim wil houden is een ding, maar om daar vier maanden of meer potentiele verkoop voor op te geven.. Plus techniek gaat snel, het horloge loopt bij de presentatie al niet voor op de concurrentie en bij daadwerkelijke beschikbaarheid dus achter. Nu zal apple daar minder last van hebben dan fabrikanten met Android, maar blijf het vreemd vinden.Eswip schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:06:
[...]
Ze zullen nu pas beginnen om massa-productie op te zetten. Om te voorkomen dat alles al uitlekt, hebben ze hem nu al aangekondigd. Kijk maar naar wat er met de iPhone 6 is gebeurd, alles wat al compleet gelekt.
Los daarvan vrees ik voor de batterij. Als ze een goede batterijduur voor elkaar hadden gekregen, hadden ze dat wel van alle daken geschreeuwd. Dat ze er niets over zeggen, zegt eigenlijk wel genoeg...
Dit topic is gesloten.
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]